Mainokset mediassa

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 06 Tammi 2012 14:59

Miia Nuutila ja Activia :epäilevä:
Nuutila on muutenkin :*:
Vielä lisäksi se on ihan kamalan vaivaannuttava siinä mainoksessa. Tulee sellainen myötähäpeä, että melkein itkettää. Ei sitä pysty katsomaan.
Ihan tosi. Miten se voi olla niin kamala huono?!
Kauriinsilmätkin näyttää vaan siltä, että päästäkää nyt eläin jo tuskistaan - pian!
:gaah:

Perustan "Miia Nuutilasta ja activiasta traumoja"-tukiryhmän jos tota näytetään vielä pitkäänkin :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 06 Tammi 2012 17:14

Mä oon aina jotenkin tykännyt Miia Nuutilasta. Ehkä samettisen äänensä takia, koska näyttelijäntyöstään mulla ei oo mitään hajua. Mutta Activia-keikistely kyllä tiputtaa pisteitä rankalla kädellä. Maajussin morsiankisan oon onnistunut vielä jotenkin sivuuttamaan pistelaskussa, mutta en tätä. :norsu:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 06 Tammi 2012 17:20

Mua ärsyttää nykyään mainosten määrä, tai oikeastaan mainoskatkojen. Ennen mainoskatkot olivat sen pitkiä, että sillä välin ehti käydä vessassa/pestä hampaat/viedä roskat. Nykyään ei ehdi mitään noista, ja juuri kun on asettunut mukavasti sohvalle, alkaa taas uusi mainoskatko. :epäilevä:

Ja eilen katsoin varmaan ehkä kaksi ohjelmaa, mutta opin varmaan kymmenen kertaa, että "suolisto on tenniskentän kokoinen". :epäilevä:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 06 Tammi 2012 17:24

Suvi kirjoitti:Ja eilen katsoin varmaan ehkä kaksi ohjelmaa, mutta opin varmaan kymmenen kertaa, että "suolisto on tenniskentän kokoinen". :epäilevä:

Mä puolestani tiesin tuon ilman sitä mainostakin. :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja theia » La 07 Tammi 2012 10:16

Lyyra kirjoitti:Mä oon aina jotenkin tykännyt Miia Nuutilasta. Ehkä samettisen äänensä takia, koska näyttelijäntyöstään mulla ei oo mitään hajua. Mutta Activia-keikistely kyllä tiputtaa pisteitä rankalla kädellä. Maajussin morsiankisan oon onnistunut vielä jotenkin sivuuttamaan pistelaskussa, mutta en tätä. :norsu:

Mä taas vaan ihmettelin että missä tuo tyyppi on ollut. Lyyra selvensi - Maajussit :lanppu: Kiitti! :D
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja damn » La 07 Tammi 2012 12:31

theia kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Mä oon aina jotenkin tykännyt Miia Nuutilasta. Ehkä samettisen äänensä takia, koska näyttelijäntyöstään mulla ei oo mitään hajua. Mutta Activia-keikistely kyllä tiputtaa pisteitä rankalla kädellä. Maajussin morsiankisan oon onnistunut vielä jotenkin sivuuttamaan pistelaskussa, mutta en tätä. :norsu:

Mä taas vaan ihmettelin että missä tuo tyyppi on ollut. Lyyra selvensi - Maajussit :lanppu: Kiitti! :D


Ja Isänmaan toivoissa on näytellyt. Tykkään kyseisestä sarjasta, mutten kauheasti pidä kyseisestä näyttelijästä, se on aina ihan samanlainen ja vähän tökerö.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 07 Tammi 2012 12:41

damn kirjoitti:mutten kauheasti pidä kyseisestä näyttelijästä, se on aina ihan samanlainen ja vähän tökerö.

Eikös tuo päde kaikkiin suomalaisiin näyttelijöihin? :virne:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 18 Tammi 2012 18:17

Bafucin-mainos, jossa nainen soittaa valkoista pianoa yhdellä kädellä ja pomputtaa samalla jalkapalloa päällään. Missä logiikka? Miten se liittyy kurkkupastilliin? Vitamiinimainoksessa melkein vielä tajuaisin, mutta mitäs hemmettiä? :friikki:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja damn » Ke 18 Tammi 2012 20:28

Ja Bafucin-mainoksen laulu jää soimaan päässä :viha: . Nytkin se alkoi heti, kun mietin sitä mainosta :kiro: .
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 19 Tammi 2012 15:25

Lienee viittaus mainoksessa mainittuun kolmitehoon. Nainenhan tekee kolmea asiaa samaan aikaan. Vitun ärsyttävä mainos silti.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja skray » Ti 31 Tammi 2012 19:54

En tajua saippuapumppua liiketunnistimella. :friikki:
Mainoksessa kannustetaan hankkimaan kyseinen laite siksi, että tavallisen pumppupullon painikkeessa on niin paljon bakteereja likaisista käsistä ja ne leviää siitä hirmuisesti.
Kyseenalaistan koko homman, koska sitä saippuaahan siitä otetaan käsien pesemistä varten. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ti 31 Tammi 2012 22:11

skray kirjoitti:Kyseenalaistan koko homman, koska sitä saippuaahan siitä otetaan käsien pesemistä varten. :keijo:

Tai sitten taka-ajatuksena on kylvää ajatusta siitä että saippupulloojen hanikoissahan sitä vasta asustelisi tavallista jyrkempää, normaalia vastustuskykyisempää bakteeria... :juoni:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 31 Tammi 2012 22:31

Ymmärrän automaattiset saippua-annostelijat jossain terveyskeskuksissa ynnä muissa, mutta yksityiskodissa. :töktök:
Eiks niitä saippuapulloja vois vaikka pestä tai vaihtaa välillä, jos niin suuresti bakteerit hirvittää. :keijo:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja Yabba » Ke 01 Helmi 2012 11:19

Itse aattelin tuota tuotetta ehdottaa vuoden turhakkeeksi, sillä kuten jo tääläkin on pohdittu, käsienpesun tarkoitushan on juuri pestä pois ne bakteerit ja saippuan on tarkoitus auttaa tässä. Sen ymmärtäisin jos tuo annostelija annostelisi käsidesiä, jota ei pestä pois, tosin siinäkin idea on että ksidesi tappaa pöpöt, eli jälleen sillä kosketuksella ei ole haittaa... Muutenkin koko pumputtoman pullon idea menee hukkaan jos käytössä on normaali hana, varsinkin kun sen kahvaan koskemisen jälkeen ei enää edes pestä käsiä (kun ne kahvattomat hanathan aikalailla floppasivat yksityismarkkinoilla ja nykyään niitä näkee lähinnä julkisissa vessoissa).

Mutta kyseessähän on tietysti possunuhan jälkimainingeissa lanseeratusta tuotteesta, jonka markkinointistrategia perustuu pöpöpelkoon ja ei se ole tyhmä joka myy vaan se joka ostaa...
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 09 Helmi 2012 14:00

No nyt mä olen nähny kaiken. Ostoskanavalta tulee mainos, jossa kaupataan Ear Zoomia. Se on siis käytännössä vakoilulaite, jolla kuulee hiljaistakin ääntä kaukaa. :tipahdus:

Todella naurettavan tuosta tekee itse mainoksen toteutus. "Yleensä en ehdi ajoissa kirkkoon ja joudun takariveille istumaan, enkä kuule pappia. Nyt Ear Zoomin kanssa ongelmaa ei ole."

Nyt ainoastaan 49,00!

:epäilevä:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja theia » To 09 Helmi 2012 14:08

Ja se Ear Zoom näyttää ihan joltain handsfreeltä - jos jollain olisi sellainen paltsuissa/luennoilla jne, mulle ainakin tulisi fiilis että toi ei ihan keskity kun höpäjää vaan puhelimessa :keijo:

Ja se kohta siitä mainoksesta kun "voit yllättyä iloisesti" kun siinä on se muidu rannalla ja ne kaks kundia kauempana kehuu sitä :keijo:

Mä oon ehkä iiiihan pikkuisen fiiliksissäni siitä (kun se on niin dorka) :keijo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja Suvi » To 09 Helmi 2012 14:08

Mitä hemmettiä? :virne: Tuo voisi olla joku läppä. :o:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja skray » To 09 Helmi 2012 14:08

Mä näin tuon myös eilen ja olen todella järkyttynyt. Mihin tässä vielä joudutaan, kun kaikki muka tarvitsevat kuulolaitteen selvitäkseen esim. pyörällä liikenteessä tai kävelylä luonnossa. Tai kokouksessa. Mä oon todella innoissani, kun EI tarvitse kuulla mitä naapureilla on musta sanottavanaan. :virne:

Lisäks hölläillään. :gaah:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja lumikukka » To 09 Helmi 2012 14:12

Eikä, ihan loistavaa! Kerrostalokyttääjän märkä päiväuni! :virne:

Seriously, tilaileeko joku oikeasti noista TV-shopeista jotain?
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja heartless » Su 12 Helmi 2012 18:25

skray kirjoitti:Lisäks hölläillään. :gaah:


:femmat:
On siinä ollut mainostoimiston jampoilla homma, millä saadaan sohvalla mähöämisestä ja sipsien mättämisestä houkuttelevan kuuloista. Tais mennä kuitenkin hölläilyt metsään, ainakin mulle se mainos aiheuttaa mielialasta riippuen joko myötähäpeää tai ärsytystä. Ja oon vaihtanut sipsit porkkanoihin.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 13 Helmi 2012 09:25

Oon varmaan ainut, jota positiivisesti naurattaa tuo hölläily.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 13 Helmi 2012 10:19

Mulla hölläily ei herätä reaktioita oikein mihinkään suuntaan.

Sen sijaan valitan The Voicen televisiomainostarjonnasta. TV:n katselemiseni keskittyy nykyisin kyseiselle kanavalle n. välille 21-23. Mainokset ei vaihdu yhtään. Koko ajan ne samat muutamat. On Monetti (miehen ja naisen mainostamana), on Facediili ( :läps: ) ja on Zed (Samuli Edelmann, Chisu, Haloo Helsinki, Kaija Koo. Kari Tapio on tainnut hävitä valikoimasta). Sitten eilen ja toissapäivänä oli joku tukkamainos, joka onkin uusi. Äkkiseltään en muista, mitä muita siinä on, mutta ei kyllä ole montaa enempää. Ja sitten tietenkin pyörii The Voicen ohjelmapuffi juurikin kyseisestä 21-23-putkesta (se on siis sellainen komediaputki), joita niitäkin on kai kaksi, joista toinen näytetään noin 90 %:lla kerroista. Voisivat välillä vaihtaa. :gaah:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 21 Helmi 2012 21:28

Radion Novan aamun mainokset :keijpeukku:
Ihan hittejä :virne:
Erityisesti mun suosikki on
Neuman!
:rotflmao:

Ihan parhaita mainoksia pitkästä aikaa :virne:

Dome Karukoski :hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 04 Maalis 2012 23:02

Gainomax-palautumisvalmistemainokset. :gaah:
ZED-soittoäänimainokset (varsinkin Chisu ja Haloo Helsinki!). :gaah:
Facediili-mainokset. :gaah:

Ja tää joku uus orgasmigeelimainos. :riips:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Mainokset mediassa

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 05 Maalis 2012 00:10

Paikalliset mainokset :keijotäpinä:

Mullahan ei ole perinteistä telkkaria, joten missaan suurimman osan mielenkiintoisimmasta televisiomainostarjonnasta, ja radiotakaan en kuuntele, mutta mainontaan törmää sentään silloin tällöin, jos ei muualla niin ulkona.

Reseptilääkemainokset on parhaita. :keijo: Esimerkiksi lääke, jota käytetään masennuksen ja toisaalta myös psykoosien hoitoon (psykooseja tosin ei mainoksessa mainita). Piirretty nainen putoaa masennuksen syvään kuoppaan, ja sitten käsketään kysyä lääkäriltä sopiiko tämä sinulle. Ruudun alareunassa vilahtavat varoitukset... aikakauslehdissä reseptilääkemainokset ovat vielä hienompia. En ole juurikaan lehtiä lukenut, joten otanta on noin pari lehteä, mutta niissä oli uskomaton määrä juurikin reseptilääkemainoksia. Ensin joku aukeaman kokoinen kuva Alzheimeristä kärsivästä miehestä poikansa kanssa ja pari mainoslausetta, joista kuvan miesten tilanne käy ilmi. Seuraavalla sivulla koko sivun mittaiset varoitukset ja tuoteselosteet.

Oma lukunsa ovat asianajajien mainokset. Jos mainoksessa kysytään, oletko sairastunut syöpään, voisi luulla, että mainostetaan sairaalaa, mutta ei - ota yhteys asianajajaan! Ilmeisesti ideana on lähinnä, että asianajaja auttaa saamaan mahdollisimman hyvät korvaukset sairausvakuutuksesta. Aluksi ajattelin, että nämä ovat kaikki jotain "haasta tupakkafirma oikeuteen keuhkosyövän aiheuttamisesta", mutta ehkei sentään.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa