kännikeijottelua iltojen ratoksi

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Annis » La 22 Helmi 2014 02:47

Irkissä vaadittiin, et mä tuun kirjoittaa tänne ja kertoo, et keijot ei voi olla idiootteja.

Me on tänään juhlittu miehen kans vuoipäivää ihan vaan kerranki kahdestaan kotona. Mies tosin meni jo nukkuu ja munkin ehkä kohta kannnatttais, mutta ei vielä sinmäänsä malttais, kun huomenna saa kuitenkin nukkua kerranki pidempään kuin kahdeksaan, kerrankin!

Ja nyt kun olen kymmenisen minuuttia tai enemmän, miettonm
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Triple H » Su 23 Helmi 2014 03:05

Mulla oli ja on tilanne päällä, mut siitä huolimatta tai siitä syystä piti tulla tännekin aukenemaan.

Jörssille pointist mahtavasta avasta. Rispekt! aaar ii spektii ja rispektii! Sandels, vitun kylmä Sandels!

Jos ei muuta hehkutusta, niin Musti & Iivo Olympiakultaa ja lätkäjätkät pronssia. Jos ois hehkuviiniä, niin nyt mä sen avaisin. En maun, vaan sen hehkun takia.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 16 Maalis 2014 02:07

Tilulilulii :inkkaro:

Polipas kivakeikka.

Mun piti olla jo yhdeksältä himassa, mutta yhdeltä tai yhdelksältä. Ihans asmasama SaMA! stana.

Siideri oli hyvää. Ja skumppa :sydän:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja theia » La 29 Maalis 2014 20:09

Noi on mun polttaroIltq ja vo eiin kertoa etä ei ollut hajuakaan!! Ennakoiva teksti syöttö:syfän: oho kibs vahtii että menee niin .
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 29 Maalis 2014 20:12

Ilman ennakoivaa tosta ei kukaan olis saanut mitään selvää :rolf:
:hymyhali:

(mä oon vesiselvä, koska migreeni)
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 25 Huhti 2014 21:56

Hupsistakeikkaa ,,, olen hie,an HIEMAN hiparakassa. Oli duunbikaverin yllätysvauvakutsut ja kun meidän porukka on kyseessä, niin siellähän juodaan. (Mulla on vaan epäilys, että join vahingossa jonkun toisen siidereitä, mutta jumankauta olisi se nyt sanonut. Ja jos sanotaan, että jääkaapissa on juotavaa, niin minähän otan mitä siellä on ja mistä tykkään :keijo: ) Jos olisi enemmän rahaa niin menisin niin baariiin, tai olisin mennyt, ihan miten vaan. Huomenna siskon synttärikutsut.

Nyt jaffaa ja joku leffa. (Ehdin saunaankin, :woohoo: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 27 Huhti 2014 02:01

Okei, mä olen ihan kaameassa kännissä :keijo:
Näen ruudun vain toisella sulmällä :P :kulklooppi: Jos on kaksi silmiää auki, tulee monta samaa ,mu kuvaa :keijoei:

Muttakun eiu se haittaa. Oli hitokseen yävt frvöt h y v ä t (prkl sentään) häät!! :hullu: :pillitys: :sydän: :hymyhali:
NONI! ONNISTU ekalla!

Soitin siskolle. sen piti tuiopda mut kodiin. mutku se haki koiraa vaasasta. emmätiedä onko vaasassa joku yleinen paremmat lemmikit-opsasto?! koira on jees ja mun velli toi mut kotio. hyvä velli. ei mitfdsään haljua miten me ajettiin otiin. jotenkin sopivati :keijo:

Nyt vähän ruogaa ja sitten nukkumaan :TILT: nomutoho.

:keijohei:
hiuomenna on varmastikin ral psa s rap-sak-sa olo! namnam.

Ihanat häät!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 27 Huhti 2014 04:56

No niin, menin sitten baariin. :töktök: Mun ihana kaveri maksoi mut sisään ja tarjosi siiderinkin. Mä niin korvaan sen sille joskus. :hymyhali:
O npa omituista. EI ole yhtään humalainen olo, vaikka tässä on kaikenlaista vedetty. Oli tosi kivaa tanssia pitkästä aikaa. Tuli hiki. :keijo:

Mä niin haluan nukkua.

Mutta hyvät kännit tuli kumpanakin päivänä, enkä ole maksanut mitään. (Ärsyttävää vaan kun jossain vaiheessa tuli jonkunlainen ulkopuolisuuden tunne. Ei ehkä baarissa, mutta dösässä, ja nyt se tunne ei lähde pois. :gaah: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 30 Elo 2014 23:08

Kalsarikännnit (ilarikännit eiku ilmati eiku ilmari-) mukavan lauantain kunniaksi. :jani: eiku :virne: :jami:

Nukkumaan pitöis mennä, että sain -> sais unirytmin joskus kuntoon, mytta onko pakko, jos ei taho,

Hieman on puumaolo. Kannattaako tunnustaa jos...hjos kuuntelee silloin tällöin Robinia. :nolo: "Sä oot mun puuttuva palaneeeen." :kailotus:

"Niin erilaiset yhdessä ollaan, mut mun elämässä riittää kun oot tässä." :hullu: :keijoei:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja L-S » La 30 Elo 2014 23:52

Mä en ole kännissä, oon juonut vaan kaksi, joten tänne ei kai saisi kirjoittaa, mutta ei mun mielestä Robinin kuuntelemisessa ole mitään hävettävää :keijojami:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » La 06 Syys 2014 01:22

Moon pilettämässä näitten 90-luvun puolivälissä syntynetten kaa :friikki: mut ne on ihan yhtä fiiliksissä kaikista ysärihiteistä :friikki;
Avatar
Kumkvatti
yybersalama
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 14:29

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Suvi » La 20 Syys 2014 04:49

En olekaan pitkään aikaaan kirjoittanut tänne muttan hyt yritän :keijiOOOO::: :kerijo: nmosaatana :keijo:

Olin Stigin keikalla, mutta heti kun alkoi STigilidaatio (vittumitensekirjoitetaaneikäsaakumittaakaan), mun juomalasi räjähti. Jippikaijeijheihie. 6,70 € maksoin siitä että saan juod pati mlli ä alias pari milliämlonkeroa ja sitten se räjähtää PKOKS!! No kun on Stigi kyseessä niin kaikki on mahdollista. on se vaan niin koba eli kova :hyjy :hymyhali: Ja kun on niin P. R. S. Aukinen, ja kuitenkin kerrankin ajattelin tuhlata rahaa juomiin, niin se räjähtää, saakuri! Ja toisesta siideristä (jota en vielä ole itse maksanutr), niin oli vielä neljäsosa juomatta, niin juoku oli vienyut sen kun tanssin sitä Filklilli=Fiiliksissä -biisisä. :P

Ja ei pitänyt mennä baariin, mutta olin kuitenkin baariin mennyt (vähän niinkuin baaris eka baaris vika muttei kuitenkaan). Edelleen Wildis, L-S ja Kiba olisi arvostaneet sitä, että joka kolmas biisi siellä baarissa oli Keekkiä tai Robinia. Sukka irtikin laulettiin PÄivi löi -versiona. (Ei sentään päivis :hihihii: )

Ja joku pilviveikko olikin kiinnostunut musta, vaikka se oli kionnostunut ensin mun kaverista. Ihan kivannäköinen se oli, mutta enemmän (ainakin aluksi) mun kaverin tyyppi'ä ja mun veljen (joka on pikkuveli) ikäinen meilkein.

Anteeksi taAS tästä, mutta räjähtävät juomat. :keijoei:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Suvi » La 29 Marras 2014 04:32

Jaaaa, että kukaan muu ei ole kännissä juin =kuin ,imimä. Kuka muu muka, hehhehheeeeeeeeee. Oli pukkijoulur leli eli pikkujoulut. Osittain nfirman piikkuiiinn. :hatrjakaikainen: >nam mabam, eli ruuat maksoi frtima, tse saatiin maksaa känni . Ghauskaa okli . Ei olru bailmaassa, pubissa stuttiin ja puhuttuiin sheidssea.

Ja kaikki lähti puolenyön jälkeen koriin. :lei = eli kotiin. :keksi-iläsisyys:

Uyrit'n tässä samall syödä ja sitten nummkkumaan. JHUomenna ehkä Hsezseen tai jotain muuta pascaa syömä'n. NAm:

Skumppaa juotoiin. Kiitos 105-92 :sydän:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja theia » Ma 16 Helmi 2015 01:32

Kukkuu! Lipknotin (perkele taas lu ei saa käyttää backspacee), nyt Praja kaaaa (diis gäh? Ja pito olla. Pefkrleen puhelimella kierjoittamidbn). Sairana hyvä keikka ja ijanaa isyuu oltaa siskob kanssa.

Eo perkele. En osaa kirjoittaa niin yhtään puhelinella vaikka rne eed oo niin naamat :nolo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 22 Helmi 2015 06:36

Aaaaaaaaaah :sydän:

Hyvin mä vedin vaikka ajattelin että lähtisin 23 aikoihin viikmesissällä bissussilla kotiin.
Oltiin middle of nowhere Vuodsaaren satamasta jossaon erämajamökissä ja biletettiin silellä- Sitten lähdettiin baarriin jossa sain laulaa karaokea kolmen tunnin odottelun jälkeen. (Taklsin kanssa oli osalla ongelmia. Se kunajoi ojaan :;keijo:
)

Mutta kivaa oli,v aikka aamulla ei lähtenyt ääntä :keijofriikkipeukku: Ja taas tuli mieleen, ettö olispa kiva, nähdä muutamia kavereitra useamin, mutta enn kehtaa kysyä,kun en tiedä haluaako ne nähdä mua. :huoh:

Ja varmaan ensimmäistä kertaa elämässäni pysähdyin ostamaan varta vatens
24 h auki olevasta kaupastra kissanruokaa :p
Kun pyllymaakariveljeksiet ovat vielä täällsä. Mutta kun on kissanruokaa ja kaikkea karapulajutskia niin huomenna ei tarvitse poitsiua kotoa, ainakaaan pakosta. :D :keijotäpiöä:

Teetä naamaan ja nukkumaannyt. :tilt:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 22 Helmi 2015 06:39

P.S. Tuloi viimeisessä yöjuoppobussissa mieleen, että olipa aikoinaan kivaa, kun pääsi baarista kotiin kävellen enintään puolessa tunnissa. En meinannut nimittäin kestää niitä kännihuojujia yhtään. Toisaalta aika moni jää tietyssä kohtaa pois ja se viimeinen etappi kaupassakäynnin jälkeen meni erttiäin sujuvasti :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 14 Touko 2015 00:46

Onko tää mun krtju nyt?
Mitn oon krijaurtunut fisään?

Emt!!!!

[Eiky

Oob junasda. Oulunkylä!
Tää kynä on hyvä. Kirjoitud js tähtäyskynä. Osuu enenmän.
Äkykynä!

Nii+ juna!
Kotiin! Ivb-ilmaden viinsn bileet. Känni on! Ettänonkin. Ilmadra viinas as in viini. 2 lasia riirti. Diitä eteenpäin boudussa. Nytbon merirosrvohumsls ja toinen silmä lii. Sulti hirveet typot!

Muutenki flippaa, enyäsvtän tän kälkeen?

Keijoooooooo.

Saatanavittu!

:rolf:

Heu kännukällä!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 14 Touko 2015 09:47

Kiba :virne:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Emeritus » Su 31 Touko 2015 04:00

Kah! Tulipa keioteltua ja hengaitua Hietsussa yhden kaverin kanssa. Muutamat bisset nautittiin, musaa kuunneltiin, kaverin punkkua ja valkkaria ja rommia maisteltiin. Sitten siitä siiryttyiin baariin kun alkoi vähitellen sadella. Siellä tuli otettua vielä yksi lonkero ja juotua joku neljännes kaverin tarjoamaa bisseä. Puoli kolmen junalle läksin pinttelemään, kun tuntui että alkoi olla itsellä aika vääntäytyä nukkumaan. Lähisnagarilta hain vielä hampurilaisen. Toisin kuin viime kerralla, nyt eivät laittaneet Srirachaa vaikka kahdessa eri vaiheessa mausteista kysyttäessä sanoin että laittakaa sitä pliis. ja sitä näkyi kuitenkin olevan siellä vielä. :P On se kumma kun ei tulista saa vaikka pyytää. Pitääkö sitä nyt käydä itse jääkaapista huikkaamassa au naturel kitusiinsa jos ei muuten onnistu... Pitäisi kyllä kaiken olla valmiiksi vakiona mausteista, sanon minä.
Jaa, voisi hampaat pestä ja mennä nukkumaan varmaan jo tässä vaiheessa iltaa/aamua. Vähän korjailin kuitenkin kirjoitusasua tätä naputellessa, että jonkunlainen tolkun ihmisen vaikutelma säilysisi.

Ja on ne uudet ylioppilaat taas nuoria, jotain ysiseiskoja. :D
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 31 Touko 2015 10:07

[OT]Joo, nuorimmat ovat ysiseiskoja. Suurin osa ysikutosia. Ensi vuonna minun pieni veljenikin pääsee ylioppilaaksi. :O: Tänä vuonna taas juhlittiin nuorinta serkkuani. Niin se aika rientää. :munmo: [/OT]
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja theia » Su 31 Touko 2015 10:29

marenkienkeli kirjoitti:[OT]Joo, nuorimmat ovat ysiseiskoja. Suurin osa ysikutosia. Ensi vuonna minun pieni veljenikin pääsee ylioppilaaksi. :O: Tänä vuonna taas juhlittiin nuorinta serkkuani. Niin se aika rientää. :munmo: [/OT]
ootee jatkuu vaik se ei täällä sais :keijo:
Mullakin mun pieni sisko pääsee ens vuonna! :femmat:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 25 Kesä 2015 01:02

Tässä sitä sitte ollaan. Oulu-retken viimeisin ilta, ja huomenna koittaa Tampereus jäleen. En tiäedä, oonko oikeasti kännise vai vaan väsy. Mutta kiinnostava on olo Sellainen (sori piste jäi "virkekiden välistä" = ) puoliksi hilpeän nousuhumalainen ja puoliski laskuhumalaisen ankea. Onneksi telkkari on olemassa. haluaisin tslelasisen kotiinikin. Sellaisen. Television.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 02 Heinä 2015 02:37

Kiva oikkuinen pöhnä iski junamatkalla kotiin. Koko päivän jupnut jtn pikkutölkkejä milloin mitäkin. Voiunaa. Oli sauna, poriukka ja meri. Uin usein. Seisoin meressä varmaan 20min. Ihanaa :sydän:

Tuusio tulee aamulla ennen kasia :keijoei:

Mutvittu keskustelut!!; Huuuhhuhhhhuhhhuuuu. Jooei. Eikestänyt!

Öitö!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Emeritus » Pe 03 Heinä 2015 02:17

Kah, tuli käytyä kaverin synttäri/muuten-vaan-kesähippaloissa laajasalossa. Sieltä siirryttiin kallion ravitsemusliikkeisiin. Oli lysthiä. :D Nyt kotona. Mietin että viitsisikö mennä tässä tilassa nukkumaan vai pitäisikö käydä ensin suihkussa pesemässä enimmät hiet pois.

Kotimatkaevääksi ostin helsinginkadulla olevasta kioski/kebabmestasta pitakebabin. Pyysin tulisella kastikkeella, jos moista vaan löytyisi. Ellen paljon erehtynyt, niin leipä & kebabliha kaivettiin jääkaappilaatikosta ja lämmitettiin mikrossa. Tuumasin että jaa, saas nähdä mitä tästäkin tulee, mutta tulikin melko jumalaisen hyvä setti! Tulinen kastike oli just hyvä, oli jugurttipohjaista kastiketta, ja lihan ja vihannesten suhde olis melko täydellinen. Kaikissa kebabeissa pitäisi olla vakiona tuliset kastikkeet! :)
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja kmaria » La 04 Heinä 2015 00:18

Taitaa olla ensimmäinen kerta, kun kirjoitan tähän ketjuun. Piti juifa eli juoda perjantain ja melkein loman kunniaks vain yksi lasi viiniä, mutta koinkin eli joinkin vähän enemmän. Nyt fiilistelen nostalgisia biisejä Spotifysta. Ja mietin, miten voi olla majdollista, että välillä en myista mitä söin edelliusnä opäicvänä eli päivänä lounaaksi, mutta näemmä pystyn laulamaan mukana kaikki Samuli Edelmannin ekan levyn biisit, vaikka en ole kuunnellut niitä ehkä 20 vuoteen. :keijo:
kmaria
 
Viestit: 430
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:44

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron