kännikeijottelua iltojen ratoksi

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja L-S » Su 12 Kesä 2016 00:48

Keski.-ikäinen baarissa: kolme siideriä, lievä kännifiilis ja kotiin ennen kahtatoista. :Keijo:

Mutta oli kiivaa silti. Olin perheellisen kaverin kanssa, normaalisti nähdään vaan siten, että lapset on mukana, mutta hyvä vaihtaa kuulusumisia näinkin. Ja ihan täydellisesti sopi tähän viikkoon tämäkin. Tää on ollut uhana viikko, aluksi oli kaikkea ärsytgäävää ja sekavaa, mutta sitten tuli hyviäkin uutisia ja lopulta on ollut sitten vähän niin kuin vuosidadan (=vuosisadan) viikko -fiilis. :D Koska just vaihtelu ja se että jotain tapahtuu.

Tarkoitan siis, että ihana viikko. En kestä. :sydän:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 20 Elo 2016 00:14

Tiedättekö m , yhfelläkin pluella voi saada itsensä känniin. :friikki: Gulden draaj (draak) 10,5 % alkoholia ja 0,33 l. :keijo:

Että sellaista tänään. :superhymy:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 01 Tammi 2017 02:14

Mää oon kännniusss missä sää oot? HYvää uutaa vuotta. Mussukmyöössääyysyys :keioi: :keijo: t on paarahaita: En mää muista mun saladaladsaannaa. Hyvää uutta vuotta. Olkoo tää vuosi åpat vittu parempi kuin edllinenn.

:morjenss:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja L-S » Su 01 Tammi 2017 02:18

Suv7n pito laittaa twrveisiä muilta keujoilta mutta ei se laittanut. Terveisiä multa. On skumppaa ja sambaa. Hyvät bileet, jou.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 01 Tammi 2017 02:47

En oo kännissä. Nää viestit on hulvattomia :rolf:
Makaan kissan kanssa ja väsyttää niin ettö silmät heittää :hauktus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Emeritus » Su 01 Tammi 2017 05:26

En tunnusta mitään, mutta jotain tiloja saattaa olla. Tai siis ehkä oli, kellohan kun on jo tukevasti seuraavan vuorokauden ja vuodenkin puolella. :virne:

Uudenvuodenbileisiin läksin kuudella Lidlin Olut-oluella varustautuneena, mutta ne penteleet meinasivatkin kierosti loppua kesken. Onneksi oli yhdellä kaverilla mukana saksalaisen viinajoulukalenterin sisältö, niin ei aivan kuivin suin juhlimiseksi mennyt. Kalenterin antimet maistuivat, mutta todettiin kyllä että ei kyllä tämmöisillä etiketeillä saisi takuulla Suomessa viinaksia myydä. Ja tuo "mit Woda Feige" -häppä maistuikin vielä ihan joltain lastenkutsujen esanssilimulta. :eijo:
Kuva

Puolenyön Töölönlahden ilotulituksista ei kyllä sitten saanut puhelimen kameralla oikein minkäänlaista kuvaa. Että ihan fireworks-kuvaustila muka, hah! :keijo:
Kuva
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 02 Tammi 2017 13:26

Mäkin tahdon viinajoulukalenterin! :pomppu:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 29 Huhti 2017 01:06

:rotflmao: Juotiin melkein vahinkossa työpaikan alkoholittomat skumpat, mun (kun) ei osa ollut oleellisia asioita katsonut. :rotflmao: Pikkuisen aterworkkejä ja sitten tulee pari hyvää ideää. Jos nht työhin palataan /niin // jääkaapista / löytyy varmana /skummppapulloja avaamomana. :kailotus: Ei löyynyt muutakuin yksi alkoholiton enää ka no, ihan hyvin meni. Saariin vielä jokunen pikkujoulusiideri- ja olut (ai kauhia, kun yhdyssanat menee oöin mäntyä. :häpeä: ). Onneksi olun yhtä akriivinen kuin pikkujouluissa ja huonasin uhkaavan alkoholiton skumppa .virheen. :gaah: Yhdyssanat"! :häpeä: :keijoei:

(Ai eyyä kun on söpön k'nnistä sepostusta. En oleenää itsekääm varma , mitä tarkoitin.)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 07 Touko 2017 01:57

Euroviisuesikatselubilejuomista seurasi hikka. :hik: Olen nyt jo 50 min hikannut. :epäilveä; siis :epäilevä: :huoh: Kai se kuitnejub nukkumalla ohienee? (Ennen loppua meni hyvin ja sitten humala paljastui. :virne: =)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 18 Kesä 2017 01:38

Tiedättekö mitä, mä en tunne huonoa oloa kiikkuessa (keinuessa), jos olen juonut vajaan puolikkaan annojsen alkoholia. :raps: Lisäksi miedossa humalassa pystyn matkustamaan selkä menosuuntaan päin 6 km matkan. :raps: Ei tullut yhtään huono olo, vaikka yleensä en pustu matkustamaan niin kuin ehkö 100 m ja sitten tulee jo oaha olo. :raps: Mun pitäis ehkä ensisijaisesti fordaaajista kysyä itselltäni, misrä tää johtuu, mutta en mä nyt ihan kaikkia alkoholin farmakologisia vaikutuksia niin hyvin tunne, että olisi tätä aiemmin tajunnut. Toki tiedäm, että tasapainoaisti alkaa kärsiä pahassa humalassa => hoipertelu, mutta että penellä alkoholimäärällä saa jo näin merkittäviä vaikutuksia. Menisköhän Linanmäen Mustelala kin ilman pahaaolo, jps- (kirjoitusvamma) ilman pahaa oloa, jos ottaisin ennen sitä vähän hömpsyä? :raaps: :keijo:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 08 Syys 2017 23:30

Olutta juon
silittelen Koffin hevosia.
Katselin IFK-Tappara-ottelua
ja nyt soi Kikka.

Ennakoitavaa pikkuhumalaa... :jaaha:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 30 Syys 2017 20:14

Lähdettin kahville, mutta koska auto ei lähtenyt mulaan, muuttuikin matka siihen suuntaan, rttä muutama alkoholiannos tuli vedettyä. :vihelys: eiku :vihellys: - Mutta ainakin tuli tehtyä hyviä olut- ja siiderivalintoja. :jami.: :kuola:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » Su 01 Loka 2017 00:38

Me ruksattiin yksi asia todistaa-listalta (=todo -listalta) ja käytiin Michelin- tähti-ravintolassa syämässä. Oli hyvää, mut ei mitenkään super-erityistä, oon syönyt paremminkin helsingissä. Sit ex tempojen = tempore looseissa (ääri äärh ennakoiva tekstinsyättö :keijo:) loosessa Jaakko Laitinen & v
Äpärä = väärä raga keikalle ( miksen käy useammin keikoilla!!!) tanssituttavin yhtye ikinä.

En mä oikeasti ole näon kännissä ! En vaan osaa kirjoittaa padilla
:keijo: tai vähän oon kyllä
Avatar
Kumkvatti
yybersalama
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 14:29

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 01 Kesä 2018 23:48

Pitkästä aikaa känssihä fitman eli rirhman saatana dformsan firman dpiikkaakkiin: :virne: En kumira vaikka kuinka tekisi mieli :virbe: :rolf:
Oli saunailta, en kyllä käynyt saunassa, en oededs omassa. Oli kivaa, mutta jäårki huusi taustalla eettä sun pitääm päästä ajoissa nukkumaan.

En usko, että kukaan meni minnekään baariin, mutta olisi ollut hauska testata lähellä oleva karaokebaari. En usko, että kukaan olisi enää jaksanut lähteä sinne. :oonduunissanuorin:

Onneksi pääsoin duunikeaverin kyydillä kotiin. Kissoja oli ihan kauhea ikävä, oon vähän herkillä niiden suhteen nykyään. :hullu:

nyt nukkumaan ja huomenna jaksan ehkä pirteänä kaikkkea mitö nyt tulekaan vastaan.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Edellinen

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron