kännikeijottelua iltojen ratoksi

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 02 Joulu 2012 03:51

Heivaanhei. Olen nauttinut alkoholia. Tänään. Ja eilisenkin puolella hieman. ITse asiassa eilisen puolella enemmän kuin tämän päivän puolella. Tai yöhän nyt on.

Olimme p eräässä paikallisessa läiöpubissa kun toverimme bändi soitti iskelmää ja rokkia 6+-luvulta. 60. Kylloli niin hianoo maar. että nääs.
Olin jo melkein menettänyt uskoni kyseisen toverini olemassaoloon, kun en ollut häntä nähyt sen jälkeen,ku nm uutin tänne. (jopas tulee vihreiteä) (eli virheitä) Nyt näin. On hän olemassa. Ainakin omien sanojensamukaa n . Rinnakkaistodellisuudessa inaskin. Ainakin.

En oo oikeesti näin humalassa, kuin mitä teksti ja kirjoitusvirheet antavat ymmärtää. (Niinhän ne kaikki sanoo :jaaha: )

Taksi kuski (yhdyssana :läps: ) oli omituinen. Alkoi vaan suoriilta myötäilemään kun muisteltiin lähiöbupin tyyppejä, etä joo aivan niinhän se oli. Mit ävittua? :töktök: Kai se oli havainnut, että sellaisella stragetgialla (melkein oikein :keijo: ) pääsee helposti humalaisten juttuihin mukaan. Ja niin pääsi! Kylloli kovan luokan ammattilainen kyseessä. Taksiammattilainen.

Tätä kirjoittaessani odotan ransakalsiten perunoiden kypsymistä: ne ovat uunissa. Kovasti pitää koko ajan muistutella itseä, että ne ovat siellä. En haluaa sytytyttää tulipaloa :ulipää: :tulipää:

Kunpa valmistuisivat jo. älkä kurnii. N:llä. kaveriksi aion ottaa ketsuppia, kursskusalaaattia (virne:) :läsp: :läps: :rolf: sekä hampurilaiskastiketta. :kuola:

Nyt lopetan tämän, kun nauramiselta ei pysty kirjoittamaan. Edes lähes oikein. Hyvää yötä ja huomenta :donhuonot: :töktök: :eijo:



_:virne:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 01 Tammi 2013 03:23

minä myös,,mutanmussukat, ei oleoma kone, iin nsen tytakia ei mee makkii jjjeh
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 01 Tammi 2013 03:24

Suvi kirjoitti:minä myös,,mutanmussukat, ei oleoma kone, iin nsen tytakia ei mee makkii jjjeh


Hytc¨¨¨¨¨ääuutta vuotta .:Kivaa::::: :hyjmyuhasli :talsodllalotiopponn:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 13 Tammi 2013 03:41

BC-bileet .SYDÄN: ei olla kyllä kännissä. en vaan osaa edelleenkään käuyttää tätä näppäimistöä, josta suurin osa kirhaimistya on kulunut pjois :P T: Sivu-Suvi :P

BC :sydän:

:ahihi:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 13 Tammi 2013 04:02

Sivu..-Suvin hyökkäys kun olin suihkussa! :keijo:

BC_-bileet :sydän: :tipahdus: :hengityskatkos: Ei olla känisäs, vaikka juotu kohta pullo kuoharia per naama. BC ei saanut yhtään. Ehkä ehns kerralla.

Ilmarissa mietin josko samaan päähän ei ahdi mahdu fanityttöys ja viina. Näin sen on oltava. :tyttö; :sydän: :ahoihi:
:hullu:

Mä en tajua itseäni yhtään. Miten se on noin.. almost perfect.

Mutta meidän iltaa on viihdyttänyt myös youtybevideot ilman ääntä ja sitten soi Kirka Tai vaikka Jari Sillanpää (Bum, Bym, Bum tai vaikka "oot täydellinen" :sydän: :tipahdus:

Aika käydä untenmaille. Arvatkaa mitä me haluaan nähdä :ahihi:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 16 Tammi 2013 02:50

Kylä täytyi sanoa,. Että urheilugaala å lunasti odotukset! Juomapeli toimi ja naurua riitti ja viiniä jäi edelleen! Illan ainoa pettymys oli, ettei Leo-Pekka Tähti voittanut sijaitsemansa (andaiysemaansa, ansaitsemaansa) Vuoden Urheilija -palkintoa, vaan sen vei joku ensikertalainen t af taini t TSUIBU. Leo, Pekka on sentään kolminkertainen olympiavoittaja!! Vääryys on tapahtunut.

Tovin oli kova (siid Robin), kuten myös Elastinen. Johanna Kurkela oli tylsä.

Olen kävellyt (siis urheilu) tänään 7 kilometriä!

:inkkari: :krijoi: :ryhmähali:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Suvi » La 02 Helmi 2013 03:47

ZXalillalieri :onkkaro: Mä saib Pedro Hoetaselta ja Kari Peitsamolöta nimmarit :;inkkao; Ja psun, vaan suilta toiselta;. siisteibta eli siisteintä ikinä. :woohoo:

Koba jatkaa;

KOba täällä heeeeiiii!!!! :woohoo: :Tuylipää: :tulipää: :sekopää: NAM!

SICI AND THE BOOGIEBROTHERS (tpssa piytää olla väli! stna! saatanafittu! ) Tuokaa vettä.
Me mennään huomennma uimaan! JOhonkin lammikkoon, mikä muistutta a riekkoa. ei munuaisaltiaiisiin. :virne:
Tämä on nyt sitä kjuuluisaa tajunnanvirtaa. (SUIVI! ÄÄLÄ NARUYA!" NYT! LOPETA! ) saakelin muija, rätlkättäää tossa vieressä ma ja muilla menee kaikki peiliin! PIELEEN! PI-ELEEN! KOHTA NÄÄ KAIKKI tekstit me enee pois. kato nyt, tuli lok caps lock! Stana. taas.

Mutta se Sici. Kuunnelaa, paitti ettei niittä kai voi kuunnelal. No... vaaitkaa meidän kandssa levyhä! Joo. Niin me teemme. RIntamana.

Oil oli muuten hyvää se ruoak RUOKA!

:inkkari:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja L-S » La 02 Helmi 2013 03:51

:tulipää: Työt tahtoo pitää hauskaa :kailotus: :keijojami: :inkkari:
tARKOITAN siis tytöt.

Potin ... portin eli poron kieltä. Mielenkintoista.

Osaan myös laskea mäkä. Mäkeä. Edes vähn.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Suvi » La 02 Helmi 2013 04:09

Meidän toivetta kuunneltiinb aja = ja spoitettiin Jarea! :keijotäpunä: :keijotäpinÄ: = :keijotäpinä:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Nugat » La 02 Helmi 2013 19:06

Sain yöllä mystisen viestin, jossa kehotettiin lähettämään terveisiä Lyyralle; M.A.NUMMINEN!!.

:keijo:

Olin jo sängyssä. :nirppa:

:virne:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ma 18 Helmi 2013 03:33

hmm... onhann se ihan mukavaa juoda aökojolia , nutta jotenkin ditä ei vain jaksa humalaisia itse. :epäilevä:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ma 18 Helmi 2013 03:33

hmm... onhann se ihan mukavaa juoda aökojolia , nutta jotenkin ditä ei vain jaksa humalaisia itse. :epäilevä:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ma 18 Helmi 2013 03:35

ja tuplat nähtävästi tilattiin :keijo:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 24 Helmi 2013 02:37

Kännikeijottelyuya KEIJOTTELUA! Saatnaat! :keijo:

Mään MÄÄ oon käniss, mutta Suvo ei :eie, siis :ei: eli :keijoei:
Kaiuheen epäreilua hei. Tolleen vaan toinen ei känisäs heiluu täällä. Jois sekin enemmän viunaa.

DFrinkit oli kyllä hyvä, mutta kai mä oon niin epähappi happo, että kaikkihan se päähän humahti :virne:

Putous oil jees, Melodifestivalen o.i li O L I superkeijo, vaikka joku sisa sisTA scha nnssen (Stna) se vika tsaäänssijuttu on vielä tulossa ja se Wakawakajuttu joutu sinne. Jalla walla. Se se oli.

Army of Lovers ei päässyt edes superfinaaliin :pillitys: Silmät menee kiinni. Lupsattaa :haukotus:

Hyvetö ööt :keijoi:lle :tilt:
Känisäs poistuu. Suvo jatkaa :tilt:

:::::::::::::::::::::
SUvo:

Hei oikeesyti miks mä ppoon jupnut enemmän, mutta en oo kännisså, ttää saaatanan näppis vaan. Mä haluan losää viinaa ja BC.tä!!!!!!!!!1111111111 :teini: :tyttö: :pönde:

Ni!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 05 Touko 2013 09:05

Jaahas, hääjuhlat menivät siitten pidemmän kkavan mukaan. Tulin juuri kotiin :pahis:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 05 Touko 2013 09:09

Ai niin ja taloyhtiön talkoot alkavart alle tunnin päästä. <eN Taid a mennä :pahis:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 14 Heinä 2013 01:33

Voi kamala miten voi ikäkriisi isekeä. Myö tanssittiin tyhjällä lattailla ja DJ alkoi soittaa vaan jotain (huonoa) ysäriä. Varmaan näytettiin sitlä että me ollaan sitä ikäoiopolvea. Ja ollaanhan me, mutta ei tarttis näyttää siltä :virne: Sit nää meni diskoteekkipuolelle ja siitähän se riisi sit vasta lähtikin. Tunsin olevani kurppa ja ainakin 10 uotta liian vanha. Ja musiikk ioli ilhan paskaa, eihän sitä voinut edes tanssia.

Vanha ei myöskään jaksanut yli yhden baarissa :hullu: Mutta annan itselleni anteeksi, koska takana oli kuitnekin 14 tunnin urakka aamupiknikistä lähtien. Kivat poltatrit oli. Mutta ei omat :huoh: :virne:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 15 Heinä 2013 18:01

Toi kuulostaa aika samalta tarinalta kuin Maija Vilkkumaan kappaleessa "Dingo ja Yö". Paitsi, että siinä ne liian vanhat kuulevat 80-luvun nuoruuden hittejään... :pahis:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja theia » To 18 Heinä 2013 00:54

Kävin "kahvilla" raskaana olevan kaverin kanssa. Huås! Hups siis. Huomenna mustikkaan... check. Hipd. Moi.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 25 Elo 2013 04:14

Oltiin tänään mm. ysäribileissä. Muuten kiva idea, mutta millaiset ysäribvileet ovat sellaiset, joissa on pelkkiä ysärillä syntyneitä. Meiltä sentään kysyttiin paperit. :woohoo: T: 30 wee kurppa

jeps, ja joku muija "vittuili" mulle sanomalla, että sen kaveri on "kiinnostunut" musta. Kiitti vaan. :epäilevä: Ne oli parikymppisiä, että pitäisi jotenkin ymmärtää, mutta teki silti taas tosi hyvää mun olemattomalle itsetunnolle, kun muutenkin tuntuu että miehet kiertää mut kaukaa. :keijopeukku: :töktök:

(Tarttisin oikeasti _miehen_ sanomaan mulle, että oon kaunis, ihana jne. Vihaan itseäni just nyt. :huoh: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 01 Tammi 2014 05:53

Yleisön pyynnöstäå olen ttyääklllä. :keijo: Meillä oli tosui hauskat uudenvuodenbioleet KA: n = AK:n kassaa + a = n. Se olisi halunnut baariin, muttaioli hauskaa näninkin. (Mun välilyönti ei suostu aina yhteistyöjohin.9) Baarissa olisi kuitenkin ollut jotainärsyttäviä parikummppissiä, joota en enää tässä iässä kesättä. NYT nukkumaan! Öiy't'ä!!!!!

En ole mukamas käninssä , mutta olen kuitgenkin . :keijo: :P
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 02 Helmi 2014 00:17

Mun käskettiin keijorhhaa tänne hotain kun olla baarissa. Cheekin keikka kokhta!

Ai saakeli ku me juhlutaan L-S:n valmistumista. Cheekin keikalla. Kuka muu muka saatan?!
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 02 Helmi 2014 05:12

Mä en tänään ole kännissä, mutta eilen olin. Tämä on selvinpäinviesti, vähän harmittaa etten eilen ehtinyt/tajunnut kirjoittaa :virne:

Olisi ollut kiva jos äsken yöbussissa ollut henkilö olisi kirjoittanut tähän ketjuun. Olisi varmasti ollut legendaarista materiaalia :keijoei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 16 Helmi 2014 04:38

Mitä j'bä duunaa??

TOin aoi mun päässä varmaan viikjon :_keijoei: :kieijoei:

:keijoei_:

:keijoei:

MITÄ JÄBÄ DUUNAA!!!????

:kri:

:keijoei:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: kännikeijottelua iltojen ratoksi

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 17 Helmi 2014 18:57

Tavoitteena oli olla tänään kännissä. Ainakin kevyesti olutta nauttineessa tilassa olen tällä hetkellä ja enemmänkin kaljaa on hallussa.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa