KRAPULA

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 07 Elo 2016 12:22

Voi apua.... En juo enää ikinä. Ainakaan shotteja. Enkä ainakaan mene yökerhoon.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 07 Elo 2016 19:30

Olin perjantaina niin hyvässä humalassa että näin kaiken neljänä. Neljänä! Lisäksi hihitin ihan jatkuvasti ja yritin laulaa.
Edes theian häissä en ollut noin kännissä.
Eilen oli ihan ok olo, mitä nyt vähän hikoilutti, väsytti ja janotti. Valvoin sentään 24h putkeen, joten väsymys oli ihan ymmärrettävää.
Eilen ei särkenyt mikään.
Tänään on särkenyt. Olen ollut selästä ja jaloista niiiiiiin kipeä!
Mielikin on kipeä.
Itkettää, ahdistaa ja ärsyttää. Samaan aikaan.

Ei, en saatanassa juo rommikolaa, jallukolaa ja skumppaa samana iltana. Enkä mojitoja. Vittu.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 08 Elo 2016 08:24

Mulla on edelleen heikko olo :keijoei:
Töissä :epäilevä:
Ei, viuna ei sovi mulle!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 31 Loka 2016 15:44

Kestokrapula. :epäilevä:

Ei ollut eilen mitenkään erityisen paha krapula. Pikkuisen oli eilen kuvottava olo ja väsytti. Olin ihan varma illalla, ettei tänään olisi mitään. Olin kuitenkin syönyt koko päivän ihan hyvin, juonut runsaasti vettä jne. No, odotusten vastaisesti sama kuvottava, väsynyt olo jatkuu tänään. :epäilevä: Vanhuus ei tule yksin.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja damn » Su 27 Marras 2016 12:59

Vähän meinaa olla krapula. Odotan innolla sitä viikonloppua, kun ei ole jotain juhlia. Nyt on kolmena viikonloppuna peräkkäin pikkujoulut. Ensi viikolla pitäisi ensin jaksaa firman pikkujoulut ja seuraavana päivänä kaverin kolmekymppiset. Olen varmasti tuon jälkeen aivan rikki. Pitää koittaa ottaa aika maltillisesti, mutta tuskin siitä mitään hyötyä on. Eilenkin join paljon vettä, enkä kiskonut juomista kaksin käsin vaikka koko ajan ihmiset tyrkytti sangriaa ja glögiä, mutta silti sain tämän olon. Pitää mennä päiväunille ja toivoa, jos tämä olo vaikka häviäisi johonkin...
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 01 Huhti 2017 15:35

Miten voi olla krapula, jos a) 4 tunnin aikana joi 4 annosta alkoholia, b) söi 2 ekan annoksen yhteydessä ison aterian ja kolmannen jälkeen hodarin ja c) joi illan aikana vettä 1,5 litraa ja kotiin tullessa 2,5 dl vettä suolalla höystettynä? Ehkä tää on muuten lähinnä väsymystä, mutta kevyen kuvottava olo ei kyllä pelkkää väsyä ole. :epäilevä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Edellinen

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa

cron