KRAPULA

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 26 Helmi 2010 21:08

Ei voi olla totta, että viikolla kahesti join yhden Karhu-pullon ennen nukkumaanmenoa ja molemmilla
kerroilla oli seuraavana aamuna krapula. :friikki: Vanhuus tulee eikä se tule yksin?
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja L-S » Su 25 Huhti 2010 13:55

Jännää miten krapulankaltaisen olotilan saavuttamiseen vaikuttavat olosuhteet lähes yhtä paljon kuin juomien määrä. :tilt: (tai sitten mä olen tullut vanhaksi)
En juonut eilen kuin pari siideriä, minkä saatan joskus juoda kotosallakin eikä juuri jälkivaikutuksia seuraa, mutta sitten kun siihen yhdistää pitkän päivän, moninaisia tapahtumia, paljon kävelyä kaupungilla ja seisoskelua baariolosuhteissa ja öisen pitkän bussimatkan (jonka aikana nukkuu sikeästi eikä sitten kotiin päästyään heti saakaan jatkettua unta vaan valvoo joskus viiden kuuden aikaan aamulla ja nukkuu lopulta puolille päivin), niin johan on. :bubbles:

Oli kyllä mukava päivä eilen, tuli kovasti tarpeeseen. :D
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 10 Touko 2010 11:20

omg. :isosilmä:
kaamee kapula oli eilen. en edes muistanut millasta se on, kun ei oo tänä vuonna kuin ehkä kerran ollut vähän krapulantapainen olotila. :O: viime yö oli krapulaakin hirveämpi. taisin saada jopa pari tuntia nukuttua, muuten ahdisti ja painajaiset ja mitä kaikkea perusliskohommaa.

en juo enää koskaan, ainakaan kovin paljon enkä ainakaan ennen ensi kertaa. :bubbles:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 10 Touko 2010 11:31

Ei voi olla harjoituksen puutetta, joten syytän kertyneitä vuosia siitä, että darrat vaan pahenee. :o: Röökiäkään ei enää tule vedettyä, mutta silti, eilinen makaaminen päänsärkyineen ja muine lieveilmiöineen meni taas darrojen TOP kymppiin :friikki:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja skray » Su 03 Loka 2010 13:48

Ei jessus mikä olo oli aamulla. :bubbles:
Heräsin taas jos 7 aikaan, en saanut nukutuksi ja mitäköhän siitä seuraa? Pitkä hetki vessan lattialla istuskellen valkoisen posliinipömpelin vieressä ja sinne välillä kurkotellen. Hyh.
Nyt tiedän, miksi mua ei enää huvita lähteä baanalle niin usein kuin ennen.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja damn » La 23 Loka 2010 20:11

Tämä päivä on ollut yhtä helvettiä ja tuntuu ettei tämä ikinä lopu. On sellanen krapula ettei ennen ole ollut moista, enkä välttämättä olisi halunnut kokea tätä nytkään :umpfh: . En edes juonut aivan hillittömästi ja kotonakin olin paljon ennen kuin baarit meni kiinni. Miksi minua rangaistaan näin :( .
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja damn » Ti 01 Marras 2011 14:33

Katos, tuplapostaus.

Jessus mikä olo. Käytiin kaverin kaa eilen baarissa, tarkoituksena juoda yksi viinipullo puoliksi. No, juotiin kolme. Ja yks tyyppi tarjos shotinkin. Voi taas kysyä oliko mitään järkeä tässäkään. Pakko alkaa rajoittaa juomista, on viime kerrat mennyt yllättävän överiksi ja olen tehnyt vähän huonoja ratkaisuja kännipäissäni. Kaduttaa. Ja tämä darra on varmaan rankaisu joltain ylemmältä taholta, että tajuaisin olla juomatta.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Shay » Su 20 Marras 2011 18:07

Onpas mukava olo. :umpfh: Lähdin eilen iltapäivällä pikkujouluihin ja tulin krapuloissa tänään iltapäivällä kotiin kokemusta rikkaampana, mutta ei tää krapula silti aina ihan sen arvoista ole...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 08 Tammi 2012 11:21

:bubbles: :umpfh: En edes muista koska viimeksi olisi ollut näin karmea olotila.

Eilen oli kivaa. Tänään ei niinkään.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Shay » Su 08 Tammi 2012 20:06

:virne: Marenki. :paijaus:

Mullakin oli melko heikohko olo aamulla, mutta selvisin siitä onneksi torkkumalla.
Nyt vois ihan hyvin olla selvinpäin lopun tammikuun ja ehkä ottaa kohtuudella
siitäkin eteenpäin (niin varmaan).
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 01 Touko 2012 20:51

:umpfh: Ällöttävä olo. Tosin on tämä pienempi krapula kuin olisin ansainnut.

Olin fiksu, enkä ostanut skumppaa, koska vielä eilen ajattelin päivällä, etten halua kovaan humalaan. Mutta eilen meni sitten kuitenkin pahasti yli. Kaveri tarjosi ihan liian monta drinkkiä ja shottia. Taitaa olla tipaton toukokuu paikallaan. :huoh:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 30 Touko 2012 21:01

Joopa joo, tipaton ja tipaton. Häissä join vähän ja eilen tuli sitseillä juotua pikkuisen liikaa. Mutta ihmeen kova krapula tuli. Oksensinkin 2 kertaa aamulla. :umpfh: Edelleen on pikkuisen huono olo. :friikki:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 16 Kesä 2012 15:35

Voi hyvä helvetti, että ihmisen pitää olla typerä. Eilen terassilla venähti ja tänään oli pakkomeno erääseen tapaamiseen, jonka olin sopinut vieläpä itse. Kipulääkkeitä, pöntön halailua, lepoa niin pitkään kuin mahdollista, sitten naaman kastelu kylmällä vedellä ja ovesta ulos toivoen, että näyttää kutakuinkin elävältä. Taisin onnistua feikkaamaan (liki) täysillä käyvää ja olokin onneksi helpotti, kun pääsi liikkeelle. Mut ei näin, hyi minua.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja shaana » Su 17 Kesä 2012 16:27

Edellisestä postauksesta on yli kaksi vuotta, joten minulla ei lienee ole ollut krapulaa tuona aikana :virne:
Joo ei juuri tule kärsittyä, talvella jonakin aamuna oli hieman huterahko olo töissä, mutta jos saan
nukkua muutamankin tunnin niin minä pääsen kyllä aamulla liikkeelle, oon kuuluisa ja kadehdittu tästä. :virne:
Toissailtana tuli juotua punkkupullo ja pari punkeroa paarissa, eilen oli pientä päänsäryn tapaista, jonka hoidin
vichyyn heitetyllä vitamiiniporeella, pehmiksellä ja tunnin päikkäreillä. I'm a pro :viileä:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 01 Heinä 2012 15:38

Ei nyt mikään krapuloiden krapula.
Mutta väsyttää ihan älyttömästi.
Tulin kotiin joskus puoli seittemältä?
:bubbles:

Olipahan kivat ja hyvä päivä. :haukotus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja damn » Su 01 Heinä 2012 17:36

Ihan järkky paha darra, joka on kestänyt kaksi päivää. Olen nukkunut melkein koko ajan. Tekisi mieli juoda tänään muutama olut, kun mikään muu ei tunnu auttavan tähän.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja damn » To 20 Syys 2012 18:31

Mulla on sellanen olo etten oikein tiiä oonko elossa vai kuollut. Lähdin taas parille ja tarkoituksena oli olla kotona viimestään yhdeltätoista niin aamulla ois jaksanut herätä opparia kirjottaa. No taisinhan mä seittemältä aamulla päästä nukkumaan.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 07 Loka 2012 12:10

Ei väsytä, koska nukuin monen monta tuntia.

Mutta pää on kipiä. Silmiä särkee. :bubbles:

Ei toi viinirukkuun kurkistaminen ole ihan mua varten. Jos sen saman määrän olis juonut jotain muuta, ei ehkä olis näin tämmönen olo.
Ei sentään Joel Hallikainen-darra :keijo:
Mutta tätä varten mulla on hyllyssä noita frendejä. Ei aivot taivu muuhun.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 07 Loka 2012 12:29

Mikä on Joel Hallikainen -darra? :virne:

Mulle opetettiin Juha-darrojen asteet tässä joku aika sitten. On Mieto, joka on nimensä mukaisesti mieto. Sitten on Kankkunen, joka on sellainen peruskrapula. Kaikista pahin on Valjakkala. :virne:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 07 Loka 2012 16:23

Se on kai vähän samanlainen, kuin Pasilassa Kyösti Pöystillä ollut Phil Collins -darra. Löytyy myös Urbaanista sanakirjasta. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 07 Loka 2012 18:29

Lyyra kirjoitti:Mulle opetettiin Juha-darrojen asteet tässä joku aika sitten. On Mieto, joka on nimensä mukaisesti mieto. Sitten on Kankkunen, joka on sellainen peruskrapula. Kaikista pahin on Valjakkala. :virne:


Hih hih. :virne: Ihan osuva ajatus. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 10 Marras 2012 16:10

Aivan H-I-R-V-E-E darra :o:

Kuuntelin jo Phil Collinsiakin. Joku porasi yläkerassa jotakin hyvin kovaa materiaalia.

Kai tää tästä pikkuhiljaa.

No mut jos juo 6 olutta ja siihen viskiä päälle, niin mitä voi odottaa :keijo:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 27 Tammi 2013 11:39

Olen darrassa. :bubbles:
Kyllä kannatti! :superhymy:
Onneksi en lähtenyt baariin.
Pint-koon oluet ovat liian isoja ja kalliita. Toinen jäi juomatta. Ihan hyvä niin.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 27 Tammi 2013 13:17

Ei tämä nyt Darraksi vielä sovi. Vähän särkee päätä, mutta onhan noi mun niskatkin ihan juntturassa.

:keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja damn » La 23 Helmi 2013 11:54

Eilen oli kivaa, tänään ei oo kivaa, eikä oo yhtään rahaakaan. Menin töistä suoraan baariin tarkoituksena juoda yksi ja sitten kotiin kiltisti perjantaita viettämään, että lauantaina olen virkeänä salille menossa. Se yksi vaihtui viiteentoista kaljaan ja vaikka mihin juomaan. Humalatilasta huolimatta pelasin voitokkaasti biljardia. Aika rapean darran saa, kun ei syö ja on nestehukka. Sitten on myös morkkis, koska olin tyhmä. Ja halipula. Haluaisin kiehnätä Pojan kyljessä darrapäivän ja toivottavasti se tänne tuleekin kunhan saa jotkut sukuloinnit pois päiväjärjestyksestä. Särkylääkekään ei vaikuta. Ääh.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa

cron