KRAPULA

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 02 Maalis 2013 16:30

Päätä särkee (johtuu osittain liian lyhyistä yöunista) ja on pikkuisen huono olo. Kalakeiton tekemin ei näköjään ollut hyvä idea. Paistuvan sein haju sai aikaan sen, että piti käydä oksentamassa. :umpfh: :huoh:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Su 03 Maalis 2013 22:56

Tralalai, aika hyvin käytetty päivä. Joskus loppuiltapäivästä pääsin viimein sängystä ylös vain siirtääkseni krapulaisen ruhoni peiton kera sohvalle. Tarkoitus oli eilen käydä syömässä ulkona ja sen jälkeen parilla, mutta eipä jäänyt pariin tuoppiin. Kylmä limppari tiesi tänään paikkansa.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 11 Elo 2013 12:58

Olin eilen häissä. Melkein neljään asti. En edes muista, milloin olisin ollut neljään asti missään, saati edes hereillä. Oli siis hauskaa, mutta nyt on huterahko olo. :bubbles: :keijo:

Saas nähdä, miten tämä tästä kehittyy. Tuli syötyä ja juotua kaikkea sekaisin. :keijo: :bubbles:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Suvi » La 30 Marras 2013 13:47

Ihan hirveä olo. :bubblesfriikki: Yleensä mulla on krapulassa edes nälkä. Nyt ei tee mieli mitään. :friikki:
T'ämän siitä saa kun juo kaiken, mitä tarjotaan. :friikkipeukku:

Mutta hauskaa oli!
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 03 Elo 2014 20:06

Ei olé.
Näköjään nämä aikuisiän rapujalat on helpommin kestettävissä kuin nuoruudessa. Voihan se toki tulla huomennakin vielä, mutta nämä muutamat tilanteet ovat menneet aika nollalinjalla krapulan suhteen.
Olin eilen kuitenkin niiiiiiiiin hyvässä humalassa, etten voinut edes avata konetta, kun meinasin sammua jo autoon. Tokihan se, että kello oli 06:00 siinä kohtaa :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 19 Loka 2014 12:36

Eilen tuli juotua ihan liikaa ja oksentamassa piti käydä jo illan aikana. Ei kiva. Toisaalta toki hyvä, että sai osan alkoholista pois elimistöstä ennen sen imeytymistä. Ei oo ihan tappokrapula. Väsyttää ja pikkuisen on kuvottava olo. Pitäis kohta syödä, että voisi lähteä kohti keskustaa, mutta saa nähdä, pystynkö mitään syömään. :bubblesfriikki:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 19 Loka 2014 17:07

Onko se krapulaa kun vaan väsyttää ja tekee mieli pitsaa. Ja kokista. Ihan hulluna tekee mieli kokista!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja puolikarkea » La 13 Joulu 2014 11:32

Pääjäytiäinen nakersi otsalohkoa koko yön ja vähän vielä aamullakin. Joinhan minä eilen huikeat seitsemän mietoa juomaa yhdeksän tunnin sisällä. Tuntuu olevan planeettojen asennosta kiinni millaisista määristä tulee krapula. Joskus yksikin aiheuttaa jysärin ja toisinaan voi kiskoa kaksin käsin, eikä seuraavana aamuna tunnu missään. Miusta tosin tuntuu, että iän myötä helppoja aamuja on aina vain vähemmän.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja damn » La 13 Joulu 2014 11:39

Vähän krapulaa havaittavissa täälläkin. Enkä kyllä minäkään juonut kovin paljoa. Kävin katsomassa Joose Keskitalon keikan ja ensin meinasin, että olisin kiltisti sieltä hipsinyt kotiin, mutta käväistiin vielä juomassa muutamat. Ruokapaikan kautta kotiin ja valvoin syöden ja vettä juoden vielä aika kauan, kun odottelin että herra X tulisi luokseni yöksi. Heräsin jo virkeänä kahdeksan aikaan, mutta pikkuhiljaa päänsärky alkoi iskeä. Tuntuu kauhealta nestehukalta, en eilen päivän aikana muistanut juoda tarpeeksi vettä ja tuokin määrä alkoholia näköjään kuivatti koko kropan. Ihoa kiristää ja inhottaa. Koittanut tässä juoda niin paljon vettä ja teetä kun kurkusta alas lähtee. X nukkuu vielä, pitäisi kohta viskata se pihalle, kun sisko tulee käymään. Sitten pikkujouluihin hankkimaan pahempi darra huomiselle.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja damn » To 01 Tammi 2015 13:50

Olin uudenvuoden bileissä, joissa ei juotu tippaakaan alkoholia. Sen jälkeen menin kuitenkin baariin, jossa join alkoholia. Ja puolikarkean mies tarjos shotteja, niin niitä siinä kiskoessa ainakin tuli humala. Nyt onkin sitten komea darra, nälkä ja ihmetys mitä hittoa eilen tapahtui. Tapasin baarissa hirmu kivan miehen, juteltiin aamuseittemään. Kohta pitäisi lähteä uudestaan juhlimaan. Huh, rankkaa.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 01 Tammi 2015 16:01

Fyysillinen rapujalka valvomisesta. Menin seitsemän jälkeen aamulla nukkumaan ja heräsin ekan kerran puol 12. :friikkipeukku:
Mutta kivaa oli. Selvinpäin.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 02 Tammi 2015 09:50

Ei auttanut, etten ottanut lompakkoa mukaan uudenvuoden yönä. Piti käydä vain katsomassa ilotulitukset keskiyöllä ja mennä kiltisti kotiin, mutta mieheltä se lompakko löytyi. Krapula iski tännekin, pääasiassa vain nukuin vuoden ensimmäisen päivän. :friikkihaukotus:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 15 Helmi 2015 22:37

Eilen tuli juhlittua oikein pidemmän kaavan kautta. Nukkumaan menin klo 7 maissa. Edelleen on huono olo. :ei:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 15 Touko 2015 14:19

Mulla ei tullut mitään koistista siitä viinikännistä. Pientä väsymystä oli illasta havaittavissa ja koko päivän janotti, mutta ei mitään päänsärkyjä tms. Ois varmaan tullut jos oisin noussut aikaisemmin ylös.

Tänään alkoi sitten henkisen krapulan aallot.
Höystettynä pienellä levottomuudella.
Näinhän nää tuppaa menemään nykyisin.
Ei fyysistä krapulaa, mutta henkinen ottaa sitten senkin edestä :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Su 17 Touko 2015 18:35

Jäätävä krapula. Eilen juhlittiin lähipiirissä pyöreitä täyttäneen henkilön synttäreitä ja oli kyllä melkoista sekakäyttöä. Olutta, siideriä, lonkeroa, erilaisia viskejä, boolia ja kaiken kruununa kiinalaista Moutaita, joka oli maultaan ja hajultaan niin jännää ainetta, että suurin totesi sen ihan hirveäksi. Yksi totesi, että viikon festareilla jalassa olleet sukat vois maistua moiselta. Ei se minusta varsinaisesti pahaa ollut, mutta hyvin hyvin jännän makuista, ei oikein tiennyt mitä siitä olisi mieltä.

Just nyt tuntuu siltä, että perheen mustan lampaan titteli menee ehdottomasti minulle. Krapula oli niin hirveä, että totesin ettei kannatakaan yrittää peitellä miltä miusta oikeasti tuntuu. Krapuloin siis julkisesti vanhempien läsnä ollessa ja ennen kotiin päin suuntaamista äippä kysyi, että tarviitko varuiks muovipussin matkaan. Totesin ääneen, ettei vähään aikaan minulle viskejä kiitos. Naurattaa ja nolottaa ja sitten naurattaa vähän lisää. :nolo: :keijo:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja skray » La 23 Touko 2015 12:49

Hyh.
Eilen oli työpaikan juhlat ja siellä tuli sitten viiniä juotua ja siideriä litkittyä, tuntui hyvältä idealta silloin. Ei enää.
En saanut taaskaan nukutuksi kunnolla ja kissakin tuli kuuden maissa herättämään. Huono olohan siitä pukkasi ja sitten en saanutkaa enää nukuttua. N. kolme tuntia + vähän torkahtelua takana siis ja näillä mennään. Just vasta ekaa kahvikuppia tässä juon ja sekin tökkii. Nälkäkin olisi, mutta mitään ruokaa en kyllä viitsi syödä. Onneks mieheke toi juustonaksuja, kun kävi kaupungilla tässä aamulla.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 21 Kesä 2015 11:40

Huh, eipä ole ollut pitkään aikaan niin kamalaa krapulaa kuin eilen. Makasin varmaan kahteen asti sängyssä, kun mikään ei meinannut pysyä sisällä, välillä kävin sohvalla makaamassa, välillä olkkarin lattialla. :keijo: Siinä olkkarin lattialla maatessa kuuntelin mm. Don Huonoja ja sain hirveitä itkukohtauksia. :friikkipeukku: Jossain vaiheessa sain kokispullon avattua, ja sitä kokista oli ihan liian vähän. :epäilevä: Vasta illalla tuli sellainen olo, että voisi syödäkin jotain (mulla on aina normaalisti heti aamusta nälkä, jopa krapulassa). Piti nähdä siskokin kolmen aikoihin, mutta oli pakko perua se, kun kahden aikaan makasin vielä sängyssä, enkä ollut käynyt edes suihkussa.

Ei ikinä enää tuommoista oloa, kiitos! :epäilevä: Onneksi kuitenkin juhannusaattona oli hauskaa, mutta en enää koskaan juo... noin paljon siis. :P
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja L-S » Su 23 Elo 2015 18:04

Väsymyskrapula :bubbles:
Väsymyskrapula voi näköjään olla melkein yhtä paha kuin alkoholin aiheuttama krapula. Join eilen vain yhden lonkeron, mutta olin reissussa ympäri vuorokauden. :keijo: Blockfestin ( :sydän: ) jälkeen piti odotella yöbussin lähtöä nelisen tuntia, joka meni pääasiassa hengaillessa hotellin aulassa. Ihanan reilua paikalla kiertäneeltä järjestyksenvalvojatyypiltä, ettei ajanut meitä ja muutamaa muuta aulassa hengannutta pois, vaan kävi vaan välillä vitsailemassakin meille jotain. Oltiin kuitenkin rauhallisesti, ei metelöity eikä sotkettu, joten mikäs siinä.

Tämän jälkeen nukuin bussissa pari tuntia ja toisessa bussissa vähän vajaat pari tuntia. Kotiin tultua sain unta yhdeltätoista, heräsin yhdeltä, nukahdin uudestaan ja heräsin kolmelta. :keijo: Vaikka olen siis nukkunut yhteensä melkein kahdeksan tuntia, vieläkin on väsymys päällä ja vähän samalla tavalla hikinen ja nihkeä olo kuin yleensä krapulassa. Voi tietysti olla, etten juonut tarpeeksi vettäkään, päivä oli kuuma. Oikeasta krapulasta puuttuu vain oksentelut ja pahoinvoinnit. :keijo: (Mutta harvemmin olen niin pahassa krapulassa ollutkaan.)

Mutta kannatti lähteä, räppimeininki tuli kyllä tarpeeseen. :sydän:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 22 Marras 2015 21:24

Huuh. :friikkibubbles:

Olin kaverin synttäreillä Kotkassa ja tulin kolmisen tuntia sitten himaan. Ei sentään juhliminen venähtänyt niin pitkäksi, mutta menin Helsinkiin takaisin kolmen aikoihin lähteneellä bussilla. Jossain Loviisan kohdalla puhelimeni soi (se oli kai joku puhelinmyyjä, en jaksanut vastata), hylkäsin puhelun. Puhelimen tuijottelusta seurasi kuitenkin se, että pitkään liikkuvassa bussissa vaan hengittelin ja yritin olla oksentamatta (kun en nyt normaalistikaan pitkänmatkan busseissa voi kovinkaan hyvin. Kello oli puolenpäivän aikoihin soimassa, mutta heräsin yhdeksän-kymmenen aikoihin itse. Neljän tunnin yöunet. :friikkipeukku: Ei oikein aivo toimi enää. Sherlockin jälkeen varmaan nukkumaan.

Hauskaa onneksi oli! :)
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 13 Joulu 2015 17:21

Väsymyskrapula on kaamee olotila. Ihan oli päänsärky, nestehukkaa, huonoa oloa ja semmoisia perusoireita krapulalle. Ja vain siksi että valvoin eilen myöhään eräiden pikkujoulujen jäljiltä. Olin kotona lähempänä puoli neljä ja valvoin ihan yli neljän siinä laittaessani itseäni yöpuulle. Olisikohan se ollut puoli viisi kun pääsin nukkumaan. Kissa yritti puoli kahdeksan herätellä muttei se ihan onnistunut siinä. Kymmenen jälkeen nousin ruokkimaan misset ja siirryin sohvalle. Ajattelin että katson telkkaria ja ota ehkä pienet päikkärit. Se päänsärky vaan vähän haittas. Telkkarissa pyöri sitten simpsonit ja kuorsasin sohvalla :keijo:

Nyt rupeaa olo normalisoitumaan.
Huhhuh.
Mutta ne pikkujoulut oli kivat. Ihanaa selväpäistä yhdessäoloa ihmisten kanssa :hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 10 Heinä 2016 01:41

Olin eilen kaverin kanssa ns. yksillä koska ei olla nähty moneen vuoteen. Sanoin lähtiessä että otan vain pari ja sit tuun. Noh, se pari venähti ja oltiinkin pilkkuun asti. :pahis: Ja se olo tänä aamuna oli aivan kaamea. :läps:

Mutta en kyllä enää tälleen ns. vanhoilla päivillä ymmärrä miksi ihmisen pitää juoda niin että seuraavana päivänä tukkaan sattuu. Ei näitä onneksi oo kuin kerran vuodessa tai parissa, mutta sekin on liikaa. :keijoei:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 24 Heinä 2016 13:26

Kuulin että joillain ois rapujalkaa jossain Helsingin suunnalla :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja L-S » Su 24 Heinä 2016 15:50

En tiedä helsinkiläisistä, mutta mulla on korkeintaan lievä krapula. :keijo: Katsoin kolme jaksoa Gilmoren tyttöjä ja söin sipsejä, sit kävin suihkussa ja keitin kunnon kahvit. Kohta voisin jopa jaksaa tehdä vähän töitä. :P Ei tällaisissa krapulapäivissä ole pahasti vikaa.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 24 Heinä 2016 16:38

Kibs, huutele sä vaan sieltä niin. :keijoei:

Wildchild kirjoitti:Ei näitä onneksi oo kuin kerran vuodessa tai parissa, mutta sekin on liikaa. :keijoei:


Tai sitten pari kertaa kuukaudessa. :pahis:

:epäilevä:

Menin nukkumaan (kuuleman mukaan) kellon käydessä lähempänä kolmea, heräsin seiskalta ja olo oli edelleen humalainen. Mies törkkäsi buranan ja vesilasin käteen ohjeistuksella "vedä nämä naamaas ja jatka unia", seuraavan kerran heräsin puoliltapäivin. Eikä ollu enää niin paha olo. :tilt:

Päätin alkaa absolutistiksi. :aukku:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: KRAPULA

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 24 Heinä 2016 21:44

Pilkkahan kaatuu aina omaan nilkkaan.
Mun henkinen krapula on ihan järjetön. Tai siis, ei oo morkkista, on vaan ihan hirveä eroahdistus, koska lähdin juuri kohti Helsinkiä.
Tää on kuulkaa se Pride-krapula moninkertaisena.
Saatana.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron