PPP: Päivän pienet pelastukset

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Emilia » To 25 Elo 2016 14:29

Omarin kaltainen munkkikuorrute! :lanppu: :D

Alkoi tehdä mieli munkkia....
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Shay » To 25 Elo 2016 15:20

Sisältää toffeen kaltaista ainetta. :keijo: Eipä kyllä maistu ees oikealle Omarille...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Jorssi » Su 28 Elo 2016 20:14

Shay kirjoitti:Sisältää toffeen kaltaista ainetta. :keijo: Eipä kyllä maistu ees oikealle Omarille...
Ei niin ja on ihan liian makea. Ei menny suosikkeihin.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 14 Syys 2016 18:06

Näin tuossa pari viikkoa (vaiko viikko) sitten kaupassa Ensiterffit alttarilla -Esan ja -Violan sekä heidän pikkuisensa. Tuli sellainen höpsön hyvä mieli. :hullu: (Hassua, että tositeevee-ihmiset voivat saada aikaan iloa ihan arkielämän kauppareissulla. :O: )
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Shay » Su 30 Loka 2016 09:42

Salilla tuli joku nuori tyttö hätäisen oloisena mun tykö ja kysyi: 'Onko sulla tamponia?!'
Onneksi löytyi salikassista tytölle hätävara, vaikka itse en niitä nyt tarvikaan.
Tuli hyvä mieli, kun sai autettua jotakuta. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 06 Huhti 2017 14:06

No, nyt oli kyllä niin flirtti opiskelija tuolla aulassa myymässä speksilippuja, että ei mitään rajaa. Olin jo aamulla kohdannut hänet, kun kiirehdin töihin.
Hän: "Hei, meillä on tässä live musiikkia, jää kuuntelemaan. :superhymy: "
Minä: " :virne: Kyllä mä taidan tästä mennä töihin. "
Hän: "No, ainakin saatiin hymy aikaiseksi. :virnu: "
Lähdin töitä kohti.

Lounaalta palatessa:

Hän: "Ooksä vielä töissä?"
Mä: "Joo, oon."
Hän:"No, koska sä pääset?"
Mä: *naurahdus* "Sitten kun mä lähden. :virnu: "
Hän: "Saiks sä muuten jo aamulla tällaisen lapun?"
Mä: "En saanut...Lippuja voi varmaan ostaa netistäkin?"
Hän: "Joo, tuosta osoitteesta." *näyttää osoitteen* "Mun puhelinnumeroa siinä ei ole, mutta tuossa on mun sähköpostiosoite" *näyttää toista kohtaa lapussa*

Siis yritettiinkö mulle just vihjata, että jos olen hänestä kiinnostunut, voin ottaa yhteyttä? :O: :ahihi: Kiva piristys ja heti alkoi taas Tinder kiinnostaa enemmän, vaikka en mä vielä hetkeen jaksa mitään deittailun tapaistakaan.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 29 Syys 2017 20:05

Mun vakkaritaksikuski :pilvi:

Koska en pääse mun käden kanssa kulkemaan kunnolla ni oon päässyt kulkemaan taksilla töistä kotiin. Tänään olin niin poikki töiden jälkeen että se oli enemmän kuin tarpeen tulla vain suoraan kotiin. Tajusin siinä kuitenkin että mun on pakko lähteä pankkiin käymään. Meinasin pillahtaa itkuun siitä väsymyksestä ja taksikuski kysyi että tuliko joku hätä. Kerroin asiasta ja kuski sanoi että voi heittää mut pankille, no hätä. Vähän ennen kuin oltiin Keravalla kuski pisti mittarin kiinni. Olin vähän että mitähän hiivattia.
"Mikset sä ota maksua koko matkasta?"
-"Nooo, ei aina tartte rahalla pelata."
:hullu:

Pankin jälkeen kävin vielä toisella pankilla hoitamassa asioita. Istuin sen jälkeen penkillä ja mietin että millähän ilveellä mä pääsen himaan kun voimat on ihan nollissa. Olisi tarvinnut käydä kaupassa, mutta jos kävisin keskustassa kaupassa en kävelisi todellakaan edes junalle ja jos junalta kävelis kauppaan niin en kävelis himaan. Pyörittelin sitä yhtälöä ja toivoin että saisin siinä kerättyä voimia. Kuitenkin aika pian tajusin että jos en ollut kotimatkalla autossakaan kerännyt voimia ni ihan sama missä sitä istuis. Päätin kokeilla onneani ja soitin sille vakkaritaksille ja kysyin että heittäiskö se mut kotiin jos maksan maanantaina (jee rahattomuus :jaaha:).
"Voin mä heittää sut himaan ihan muutenkin. "
:hullu:
:sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 12 Marras 2017 23:21

Sisareni on Pariisissa :keijo:
Aina kun kuulen sieltä jotain, niin meinaan tikahtua nauruun :rolf:
Ensin ei löytynyt kahvilaa, sitten ne eksyi metroon ja löytivät ittensä riemukaarelta ( "mikä tää tämmönen legopalikan näköinen hässäkkä on, kun täällä on helvetisti turisteja valokuvaamassa sitä?" ), ja nyt tänään sisko soitti ja tartti apua että löytää mutsille tuliaiseksi juustoa. Oli ne löytäneet jonkun marketinkin ihan, joten ei tarttenu tulkata ku tekstistä oikea tavara :keijo:.
Löytyi juusto, se esitteli mulle sitä valikoimaa ja irvisteltiin puhelimessa samalla toisillemme. Jengi ympärillä nauroi ääneen, sen miesystävältä tultiin kysymään että mistä ne on kotoisin, mikä meinas olla kielimuuriongelman takana, mutta sai sanottua "Finlandese" kun opastin. Olihan se keijoa, että jengi moikkaili, osoitteli ja naureskeli avoimesti ja se ei ollut mitenkään pahantahtoista tai ivallista.
Mulla oli perinteinen sunnuntaifiilis ja semisti ahdistusta työhönpaluusta, mutta kyllä ton puhelun aikana se karisi pois. Sain lisäksi ylipuhuttua että mulle tuodaan kahvia, minkä ite valitsin hyllystä :virnei:

Kyllä vaan omat sukulaisummikot ulkomailla on piristäväkin asia. Ihanaa heittäytymistä, sanoisin :rotflmao:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 22 Joulu 2017 03:36

Tänään oli muutenkin hyvä päivä, mutta pikkujutut tekivät siitä paremman.
-Kaupassa oli etelä-pohjalaasta Reissumiäs Torella tummaa. :hullu: Oli pakko ostaa, vaikka yleensä suosin vain leipiä, joissa kaikki vilja on ruista. :keijo:
-Meinasin ärsyyntyä, kun joku kuunteli musiikkia kännykän kajareista bussissa. Sitten aloin saada selvää sanoista. Hyviä versioita kivoista joululauluista. Tuli hyvä mieli. Ja "pariskunnan" mies kehui kovasti "Tulkoon joulu" -kappaletta, joka on myös minun suosikkini. Kun olin jäämässä bussista, alkoi soida Juicen Sika, joka oli soinut päässäni koko päivän (koska Miesystävä teki seitankinkkua :keijo: ). Kerroin sitten näille känniläisille, että se on soinut koko päivän päässäni. Mies vaikutti yllättyneeltä ja kysyi "ai, oikeesti?" "Joo, ja nyt se soi taas. :superhymy: " Toivotin heille hyvää joulua.
-Kaupassa ei ollut liikaa ihmisiä. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 22 Joulu 2017 10:29

marenkienkeli kirjoitti:Kun olin jäämässä bussista, alkoi soida Juicen Sika, joka oli soinut päässäni koko päivän (koska Miesystävä teki seitankinkkua :keijo: ). Kerroin sitten näille känniläisille, että se on soinut koko päivän päässäni.


Mieheni tutustutti esikoisen Juicen Sikaan soittamalla sitä spotifystayoutubestataijostain. Esikoisella on aina ollut ihana huumorintaju ja se biisi osui siihen samantien. Eilen sitten Sika tuli radiosta. Lapsi juoksi samantien stereoille laittamaan volat isommalle: "tää on hyvä! :superhymy: " :hullu:
Lapsihan ei itse suostu syömään kinkkua, mutta laulu sentään kelpaa. :virne:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 16 Loka 2018 10:58

Päivän nostalgiapärinät: Remonttimiehellä oli samanlainen Mighty ducks -lippis kuin mulla oli ysärillä. :hullu: :sydän: Varmaan oli samaa kokoakin. :virnei:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Shay » To 01 Marras 2018 21:58

Naapuri nyökkäsi mulle! Oon hirviän huono moikkaamaan ihmisiä ja naapureita tulee tervehdittyä liian harvoin, kun oon tämmönen epäsosiaalinen morso. Nyökkäsin naapurille tossa yks päivä ja tänään hän tervehti mua samalla tavalla. Oli kunnon voittajafiilis. Sain luotua yhteyden vieraaseen ihmiseen! :keijotäpinä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Edellinen

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa