PPP: Päivän pienet pelastukset

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 16 Joulu 2011 12:32

Sain yllättävältä taholta "joululahjan" :o: Töissä yksi tyyppi oli saanut firman oman mainoslahjan, ja tyyppi tuli ja etsi mut käsiinsä antaakseen sen mulle, koska "sä olet niin kiva ja varmaan tarvit tätä, heti ajattelin sua, kun sain tän" :hullu: Lahja ei itsessään ole mitenkään erikoinen, mutta ajatus sen takana on mieltä lämmittävä :hullu: :D
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 16 Joulu 2011 20:33

Mun The Joulukalenteri-DVD tuli. :pomppuhymy: Sen lisäksi "Teille on isokokoinen kirje" :täpinä: ja vielä sen lisäksi sain siskolta kuoressa jotain. (Itse en tosin lähettänyt siskolle mitään. :läps: Mutta silti :hymyhali: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 16 Joulu 2011 22:43

Joku hyväsieluinen ihanuus oli löytänyt ja laittanut minun löydettäväkseni erään hukkaamani tavaran. Kävi myöhemmin ilmi, että kyseinen ihanuus oli loppukesäinen treffikumppanini. Hassu sattuma. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Nugat » La 17 Joulu 2011 19:31

Suvi kirjoitti:Mun The Joulukalenteri-DVD tuli. :pomppuhymy:


Niin mullekkin. :sydän: Sain vielä cd:n kaupan päälle, lohdutukseksi, kun kesti niin kauan lähetyksen saapuminen. :juoni:

Jeeeeee it´s hard to be a tonttu! :kailotus:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 17 Tammi 2012 16:05

Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 01 Helmi 2012 12:01

Aurinko. :hymyhali: :pilvi: Scorchio! :hymyhali:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Shay » To 26 Huhti 2012 18:08

Mua sanottiin tänään tavattoman kauniiksi. :hullu: Kukaan ei oo koskaan aikaisemmin sanonu mua kauniiksi. Nätiksi ehkä tai söpöksi, mutta ei kauniiksi. :hullu:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 29 Touko 2012 20:22

Hieronta oli melkoisen rentouttavaa. Ja hieroja oli mukava, oli sitä mieltä että vaikutan kiltiltä ihmiseltä. :hullu: Kauniisti sanottu, ihmiseltä joka tapasi mut puolen tunnin ajan.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 04 Heinä 2012 20:14

Viimekesäinen kesäpoika meinasi, että olen löytänyt miehen, kun viime kesänä laahustin ja tänä kesänä hyppelen. :virne:
No, en miestä varsinaisesti, mutta olen muutenkin ollut onnellinen. Kiva, että muutkin huomaa. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 10 Elo 2012 19:11

Ehkä olen hieman kiero ihminen, mutta pienen hetken päivästäni pelasti, kun olin lähdössä kaupasta autollani
ja ohitin juuri paikkaa, johon idiootit, laiskurit ja juopot parkkeeraavat autonsa (lähellä Alkon ovea), kun eivät
jaksa kävellä oikealta parkkikselta Alkoon javastaani tuli auto, joka olisi halunnut parkkeerata juuri mainitsemalleni
paikalle ja kaarsi autonsa minun eteeni, mutta en kuitenkaan suostunut väistämään vaan idiootti/laiskuri/juoppo joutui
kiertämään autoni ja mahdollisesti parkkeeraamaan jopa oikealle paikalle. :muahaha: Vaihdoimme vielä sivuikkunan
välityksellä tiukat katseet idiootti/laiskuri/juopon kanssa. :jaaha:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 11 Elo 2012 12:10

Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja L-S » La 11 Elo 2012 15:06

Itsekin lienen kiero ihminen, koska siilin pelastumisuutista vielä enemmänkin päiväni pelastivat uutisen perässä olleet kommentit, joissa kerrottiin ehkä noin 20 kertaa, että siileille ei saa antaa maitoa ja annettiin sopivia ruokavalio-ohjeita. :virne: Vanha vitsihän tuokin toisto jo on, mutta nettikeskustelu on aina yhtä hauskaa...
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Suvi » La 11 Elo 2012 20:11

L-S kirjoitti:Itsekin lienen kiero ihminen, koska siilin pelastumisuutista vielä enemmänkin päiväni pelastivat uutisen perässä olleet kommentit, joissa kerrottiin ehkä noin 20 kertaa, että siileille ei saa antaa maitoa ja annettiin sopivia ruokavalio-ohjeita. :virne: Vanha vitsihän tuokin toisto jo on, mutta nettikeskustelu on aina yhtä hauskaa...


Joo, naureskelin myös noille kommenteille. :keijo: Mutta tosin tuo uutinenkin piristi päivääni. :hullu: Siilit. :sydän:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Shay » La 01 Syys 2012 10:20

Sain kehuja maailman kärttyisimmältä IT-tuelta, kun olin säästänyt hänen aikaansa ja päivitellyt
uusia sähköpostiohjelmia avuttomille kollegoilleni. Olin suorastaan järkyttynyt, että hän ikipäivinä
erehtyisi kehumaan jotakuta, vaikka hän välillä erehtyykin hetkellisesti olemaan mukava.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 19 Syys 2012 11:37

Mua on pidempään ärsyttänyt kotini läheisyydessä oleva kylttejä, jossa lukee näin:

"Varo
työmaa
liikennettä!"

Argh!!! :gaah:

Eilen illalla huomasin, että joku ihana ihminen oli käynyt lisäämässä (ainakin yhteen kylteistä) työmaa-sanan perään väliviivan! :pusu: :sydän:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 19 Syys 2012 11:49

No miten se työmaa osaa nyt varoa liikennettä kun tolleen on menty kyltti turmelemaan? :(
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 19 Syys 2012 12:00

Löysin vakuutusyhtiön, joka suostuu vakuuttamaan maatiaiskissan eläinlääkärikuluja. :tilt:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 31 Loka 2012 23:13

Sain hyvää palautetta töissä, lisäksi vuokraemäntä sanoi minua mallivuokralaiseksi ja kaiken kruunasi se, kun sain vakuutusyhtiöltä mukavan viestin. Siinä ei ollut mitään ihmeellistä, mutta se oli kirjoitettu niin kivaan sävyyn, että aloin melkein itkeä liikutuksesta. :virne: :hullu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 21 Joulu 2012 16:41

Olin harjoittelun ajan toisessa kaupungissa alivuokralaisena ja eilen sain isäntäperheeltäni läksiäislahjaksi enkeliaiheisen joulukoristeen, jonka perheen kolmasluokkalainen oli omin käsin tehnyt. Oli aika liikkistä. :sydän:

Tää on ollut ihan tosi tunteellinen viikko. :virne:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 23 Joulu 2012 18:29

Mun makuuhuoneessa on valo. Iskä :hymyhali:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 12 Huhti 2013 22:12

Ai niin. :hullu:

Olin aamulla entisen työkaverin kanssa samassa metrossa ja juttelimme niitä näitä, kun yhtäkkiä metrokuski hidasti vauhtia melkein pysähdyksiin asti. Kohta tuli kuulutus: "Täällä tunteikas metrokuljettaja, hyvää huomenta, meidän täytyy nyt vähän hiljennellä, sillä edellämme raiteilla loikkii iso jänis."
Meitä alkoi naurattaa ja niin monia muitakin. :D

Matka jatkui pian normaalisti, mutta pupu säilyi hengissä. :hullu:

(Tuo metrokuski on aikaisemminkin piristänyt päivääni, tai oletan että kyseessä on sama henkilö. :D Esimerkiksi joulun aikoihin hän toivotti kaikille matkustajille hyvää joulua "kuljettajatonttuna" ja taisi lausua runonkin. :virne: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Shay » To 25 Huhti 2013 16:55

Ihminen, jota pidän yhtenä parhaimmista ystävistäni, vaikka välillä tuntuu, että hänen tunteensa minua kohtaan eivät ole samanmoiset, kertoi minulle asian, jota ei ole kuulemma kertonut kenellekkään muulle. :hymyhali:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja theia » Ti 12 Marras 2013 15:34

Työkaveri sanoi, että näytän säpsäkältä tänään :ahihi:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 27 Marras 2013 22:21

Olin sunnuntaina äidin luona käymässä ja juttelimme äidin, mumman ja tädin kanssa eräästä toisesta henkilöstä. Mietimme, miten hän voi olla niin (täydellisen) ihana, ja että niin ihanassa on pakko olla jotain vikaa.

Sitten täti sanoi yhtäkkiä: "Onhan Suvikin ihana, eikä siinä ole mitään vikaa!"

Aaaaaaaw. :hullu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: PPP: Päivän pienet pelastukset

ViestiKirjoittaja theia » Ti 14 Tammi 2014 12:13

Hampilääkäri oli tyhmä, ja olin vähän allapäin sen jälkeen. Kävin hakemassa Robert's coffeesta ison kupin kahvia, ja nuori neito palveli minua. Taustalta toinen barista kysyy multa, että onko mulla heidän leimakorttiaan. Kerroin, ettei ole, mutta voisin sellaisen ottaa. Taaimmainen barista sanoi minua palvelleelle neidolle, että laittaa kaksi leimaa, koska kävin vasta siellä :D Lauantaina kävin kyllä juu. Se, että hän muisti minut ja antoi ne kaksi leimaa vaikkei olisi tarvinnut, piristi kyllä päivää huomattavasti. :D
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron