Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 16 Joulu 2011 17:36

LOMA! :pomppuhymy:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » La 17 Joulu 2011 10:10

Tänään töitä, huomenna vapaata. Maanantaina ja tiistaina töitä, keskiviikkona vapaata. Torstaina ja perjantaina töitä. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 19 Joulu 2011 11:26

Tilasin itselleni synttärilahjaksi levyjä cdonista ja play.comista. Play.com toimi täysin moitteettomasti. Cdonissa on himpun verran valittamista.

Tilasin cdonista seitsemän levyä. Niistä kuusi siirtyi heti tilaan "Tuotteita pakataan" ja yksi tilaan "Jälkitoimituksessa". Seurailin tilannetta :popkorni: n kanssa. Sitten, synttäriäni edeltävänä viikonloppuna, huomasin, että jälkitoimituksessa ollut levy oli siirtynyt tilaan "Tuotteita pakataan" ja ensin mainitut kuusi levyä olivatkin siirtyneet tilaan "Mitätöity". :täh:

Lähetin palautetta:
Lyyra kirjoitti:Tilaukseni nro: "X"
Tilauksessa kaksi laskunumeroa: "Y" ja "Z"

Lasku numerolla "Y" oli vielä eilen tilassa "Tuotteita pakataan", ja nyt se on tilassa "Mitätöity". Miksi? Miten tilaus voidaan pakkauksen jälkeen mitätöidä? Näiden tuotteiden hinta oli kuitenkin veloitettu luottokortiltani. Palautetaanko rahat luottokortilleni, vai ovatko tuotteet oikeasti tulossa?

Laskunumero "Z" oli eilen tilassa "Jälkitoimituksessa", ja tänään se oli siirtynyt tilaan "Tuotteita pakataan". Tarkoittaako tuo, että tuote on kuitenkin tulossa?

Sain vastauksen:
Cdon.com kirjoitti:Hei,
Teknisen vian vuoksi on tilauksesi laskunumero, jonka maksoit luottokortilla jouduttu peruuttamaan. (Maksoin kaikki seitsemän levyä luottokortilla, Lyrts huom)

Summa joka veloitettiin luottokortiltasi siirretään takaisin luottokortillesi ja tulet näkemään siirron tililläsi muutaman arkipäivän kuluttua.
Pyydämme sinua tämän vuoksi rekisteröimään tilauksesi uudelleen.

Tuote jonka status on "pakataan" lähetetään sinulle niin pian kuin mahdollista.

Korvaukseksi tapahtuneesta saat ohessa alennuskoodin, joka on arvoltaan 2,95 euroa. Huomioi, että alennuskoodi on voimassa 6 kuukautta. Alennuskoodeja voi käyttää yhden per tilaus.
Alennuskoodi: 67QfYG52 (En ole käyttänyt, saa käyttää joka haluaa. Mä en asioi enää tän puljun kanssa. Mulla on näitä myös pari lisää, jos joku haluaa. Lyrts huom.)

Kärmistyin, koska näiden piti olla osa mun 13 levyn jättisynttäripakettia, jota en siis tulisikaan saamaan. Lisäksi näistä kuudesta levystä yksi oli kokonaan poistunut valikoimistakin tässä jossain välissä. Laitoin palautetta.
Lyrts kirjoitti: Kiitos vaan ruhtinaallisen suuresta alennuskoodista, mutta taidan hankkia kyseiset levyt muualta.
Muissa kaupoissa uusintatilaus olisi hoidettu puolestani asiakaspalvelussa (kun kerran kuitenkin näette, mitä tilaukseni sisälsi), ja heitetty vielä oikea lahjakortti kaupanpäälisiksi. 2,95 euroa vastaa vertauskuvallista "lämmintä kättä", kun tilaukseni oli kuitenkin yhteensä yli 50 euroa. Onneksi tilasin levyjä samalla kertaa muualtakin, muuten olisi syntymäpäivälahjat jääneet saamatta.

Todella harmillinen juttu, koska muutama vuosi sitten, kun tilailin teiltä säännöllisesti, homma toimi täysin moitteetta joka kerta. Nyt muutama viimeisin kerta on mennyt aivan mäkeen. Toivottavasti palaute otetaan huomioon palveluidenne kehittelyssä. Hyvää joulunodotusta vain sinulle, joka tätä mahdollisesti lukee.

Synttärini aamuna avasin paketista play.comin mukisematta toimittamat levyt ja olin oikein tyytyväinen sieltä saamaani palveluun. Sitten touhusin pelkästään kivoja juttuja, ja kävin vielä päivän lopuksi hakemassa Anttilasta osan noista levyistä, joita cdon ei viitsinyt toimittaa.

Ja tänään:
Cdon.com kirjoitti: Hei Lyrds!

Haluamme ilmoittaa, että tilauksesi on lähetetty tänään varastoltamme ja toimituksen pitäisi saapua sinulle lähipäivinä.

Tadaa! cdon.com toimittaa tavaransa sittenkin! Tai no, viisi levyä kuudesta puuttuvasta. Yksi näistä nyt toimitettavista on se, joka puuttui valikoimista tuossa yhdessä välissä, ja sit yhden toisen ovat jättäneet siitä pois. :töktök:
Se seitsemäs, jälkitoimitukseen mennyt, tulikin jo perille.

Hauskaahan tässä on se, että palautekeskustelun jäljiltä jäin siihen käsitykseen, että asia on nyt loppuunkäsitelty, eikä tilausta tulla toimittamaan.
Tulikivenkatkuinen palautteeni on ilmeisesti kuitenkin mennyt perille, kun ovat, pyytämättä ja täytenä yllätyksenä, nyt päättäneet laittaa tuotteet toimitukseen. :tipahdus:

Muuten ihan jees, mutta kun kerkesin tosiaan ostaa osan kyseisistä levyistä jo muualta (ja sanoin tekeväni niin tuossa ekassa palautteessa). :töktök:
Palautukseen menee. :keijo:

Jääkäämme odottamaan, miltä mun luottokorttiraportti näyttää tän kaiken sekoilun jäljiltä. :popkorni:
Tiedän antaneeni ymmärtää, että olisi ihan ok tehdä se tilaus mun puolesta uudestaan, mutta ois ne silti voineet kysyä ennen kuin veloittavat kortiltani uudelleen yhtikäs mitään. :kauriinsilmät:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 19 Joulu 2011 15:07

Mä en ainakaan saanut sellaista käsitystä, että olisi ok lähettää levyt kysymättä ensin sulta. Mulla ainakin "Taidan tilata levyt muualta." Tarkoittaa, että aiot tilata levyt muualta. Tymä cdon. :norsu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 19 Joulu 2011 15:12

marenki :hymyhali:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 29 Joulu 2011 18:34

Ihan vaan vinkiksi, että jos teillä on hyasintti ja kutsutte talon täyteen väkeä, heivatkaa hyasintti menemään. Olin tänään juhlissa, joissa perheen äidillä vaikutti olevan joku joulukukkafetissi. :epäilevä: Olisi voinut luopua edes siitä monia allergisoivasta hyasintista. Kiva istua juhlissa, kun kurkku on ihan tukossa. :norsu: Ja tietysti kyseessä oli sen verran vieras ihminen, ettei asiasta kehdannut valittaa, kun eivät oireet nyt niin pahoja olleet. :epäilevä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja kaneli » Pe 30 Joulu 2011 14:14

Lyyra kirjoitti:
Ja tänään:
Cdon.com kirjoitti: Hei Lyrds!

Haluamme ilmoittaa, että tilauksesi on lähetetty tänään varastoltamme ja toimituksen pitäisi saapua sinulle lähipäivinä.

Tadaa! cdon.com toimittaa tavaransa sittenkin! Tai no, viisi levyä kuudesta puuttuvasta. Yksi näistä nyt toimitettavista on se, joka puuttui valikoimista tuossa yhdessä välissä, ja sit yhden toisen ovat jättäneet siitä pois. :töktök:
Se seitsemäs, jälkitoimitukseen mennyt, tulikin jo perille.

Hauskaahan tässä on se, että palautekeskustelun jäljiltä jäin siihen käsitykseen, että asia on nyt loppuunkäsitelty, eikä tilausta tulla toimittamaan.
Tulikivenkatkuinen palautteeni on ilmeisesti kuitenkin mennyt perille, kun ovat, pyytämättä ja täytenä yllätyksenä, nyt päättäneet laittaa tuotteet toimitukseen. :tipahdus:

Muuten ihan jees, mutta kun kerkesin tosiaan ostaa osan kyseisistä levyistä jo muualta (ja sanoin tekeväni niin tuossa ekassa palautteessa). :töktök:
Palautukseen menee. :keijo:

Jääkäämme odottamaan, miltä mun luottokorttiraportti näyttää tän kaiken sekoilun jäljiltä. :popkorni:
Tiedän antaneeni ymmärtää, että olisi ihan ok tehdä se tilaus mun puolesta uudestaan, mutta ois ne silti voineet kysyä ennen kuin veloittavat kortiltani uudelleen yhtikäs mitään. :kauriinsilmät:


Mulle ne lähetti tuplana oman tilaukseni laskuineen päivineen. Joudun nyt tietenkin palauttamaan ylimääräiset kappaleet ja olen käyttänyt ylimääräistä aikaa tämän sotkun selvittämiseen. Korvaukseksi sain kuitenkin tuon ruhtinaallisen vajaan kolmen euron alennuskoodin. Minullakin on aiemmin ollut erittäin positiivisia kokemuksia kyseisestä puljusta, mutta nyt kyllä alkaa olla pitäkää tunkkinne -olo! Ei ole nimittäin ensimmäinen kerta, kun kaikki ei mene niin kuin pitäisi. :huoh:
It's all make believe, isn't it?
Avatar
kaneli
Vastarannan keijo
 
Viestit: 315
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:55
Paikkakunta: Seitsemäs taivas

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 01 Tammi 2012 01:05

Hyvää uutta vuotta 2012!
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 01 Tammi 2012 13:00

Onpas viimeinen vapaapäivä. Huomenna jatkuu työt. Seinäkalenteri on vaihdettu, ja rakettien pauke on hiljentynyt. Ulkona on sen verran mukavan näköinen sää, että taidan myös käydä vähän käveleskelemässä, ehkä jopa sauvojen kanssa. Sitten pitäisi aloittaa mun jumppa-dvd:n seuraaminen. Siinä on joku 30 päivän ohjelma, joka johtaa upeuteen. :keijo:

Kotona tahtoisin jatkaa tavarakarsintaa ja järjestelyä. Kangaslaatikot on melkein käyty läpi, ja myytävissä on jo hintalaputkin ammuttuna. Niihin vain pitäisi varmaan kirjoittaakin jotain. Vaatekaapista on karsittu jätesäkillinen. Lisäksi syön varmaan eilistä hirveä paahtojuuresten kanssa.

Loma on tullut kovasti tarpeeseen, ja mielelläänhän sitä vielä yhden päivän istuskelisi. Huomenna menen aamuvuoroon töihin, ja sitten toivottavasti käyn hakemassa yliopiston kirjastolta tenttikirjoja (jos se pulju on auki). Pitää ottaa taas opiskeluista niskaote, ja yrittää saada kaksi syksyllä alkanutta kurssia pakettiin tammikuussa. Niiden suorittaminen tarkoittaisi kahta kirjatenttiä ja yhtä esseetä. No, jospa ne jostakin selkänahoistaan saisi repäistyä.

PS. Kansanradio ei tulekaan 12:lta, kun silloin tuleekin Tarja Halosen viimeinen uuden vuoden puhe. :O:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aranwe » Su 01 Tammi 2012 14:21

marenkienkeli kirjoitti:Ihan vaan vinkiksi, että jos teillä on hyasintti ja kutsutte talon täyteen väkeä, heivatkaa hyasintti menemään. Olin tänään juhlissa, joissa perheen äidillä vaikutti olevan joku joulukukkafetissi. :epäilevä: Olisi voinut luopua edes siitä monia allergisoivasta hyasintista. Kiva istua juhlissa, kun kurkku on ihan tukossa. :norsu: Ja tietysti kyseessä oli sen verran vieras ihminen, ettei asiasta kehdannut valittaa, kun eivät oireet nyt niin pahoja olleet. :epäilevä:


Mun mielestä hyasintti on rikos ihmisyyttä vastaan. Se haisee törkeän pahalle :pahis:
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 01 Tammi 2012 14:29

Toisaalta mun mielestä voi kyllä ihan reilusti sanoa, jos kurkku menee hyasintista tukkoon, oli kuinka vieras tahansa. Ei kai kukaan juhlien isäntä tai emäntä halua, että vieraansa tukehtuvat.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 01 Tammi 2012 15:27

Kosto oli kyllä Suloinen :hymyhali:

Tämähän on vähän tarinallinen juttu, koska kaikki alkaa Korsosta. :keijo:
Sovittiin Suvin kanssa, että nähdään Korson asemalla ja käydään kaupassa.
Käytiin :pahis:
Onhan se sellainen (kuten jo eilen sanoin) elämyspuisto, ettei paremmasta väliä. Suosittelen kokeilemaan juhlapyhien alla. Varsinkin sitä alkon puoleista osiota. Sain alkosta viinaa ilman papereita

Elämyspuistoseikkailun jälkeen meni kaikki kyllä ihan hyvin.
Ruoka valmistui vaan niin "myöhään", että humala ei iskenyt kimppuun.
Seura oli mukavaa, sopivan :keijo:a myös. Vaikkain ne, jotka eivät sisäpiirivitsiä ymmärtäneet olivat välistä tosi pihalla!

Aamulla vielä Nugs ihastutti meitä pannareilla :kuola: ja vuosi alkoi aika hienosti.
Nauramalla :hymyhali:

Kiitos vaan, nyt ei tartte kostaa kun on hyvä mieli.

Rakkaudellista Vuotta 2012 :keijoi:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 01 Tammi 2012 15:50

Tekikö Nugaa mun opettamia pannareita? :O:

Ja etkös sää oo jo sen ikäinen, että sun kuuluukin saada Alkosta ilman papereita? :keijo:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 01 Tammi 2012 16:03

Lyyra kirjoitti:Tekikö Nugaa mun opettamia pannareita? :O:

Ja etkös sää oo jo sen ikäinen, että sun kuuluukin saada Alkosta ilman papereita? :keijo:


Teki se. Oli maukkaita!

Oonhan mä ikänen, mutta en näköinen.
Paperit on useimmiten parempi kuljettaa mukana, kun ei koskaan tiedä saako sitä viunaa ilman vai ei.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 01 Tammi 2012 16:34

Joo, oli kiva Kosto. :keijo:

Suunnitelmissa oli vetää kännit, mutta ei onnistunut. :keijo: Muuten oli kyllä kivaa. :keijo: Ei ole onneksi krapulaa. :hymyhali: Viinaa jäi liikaa. :huoh:

Hyviä pannareita. :hymyhali:

Hyvää uutta vuotta kaikille! :tsau:

(Huomenna töihin. :kieli: )
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 01 Tammi 2012 17:36

Lyyra kirjoitti:Toisaalta mun mielestä voi kyllä ihan reilusti sanoa, jos kurkku menee hyasintista tukkoon, oli kuinka vieras tahansa.

Olisihan sitä voinut sanoa, mutta en tullut sanoneeksi. :keijo: Oireet huomattuani (ei kurkku sentään kunnolla tukkoon mene. Ennemminkin se on karhea.) siirryin vain kauas kyseisestä kukasta ja sen jälkeen meni ihan mukavasti. :tilt: Kyllä mä sitten illemmalla, kun menimme paikkaan uudelleen ilmoitin ensitöikseni, että voisiko sen hyasintin siirtää pois. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Su 01 Tammi 2012 20:27

Hyvää uutta vuotta kaikille keijoille. :)
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 02 Tammi 2012 10:09

Hyvää uutta vuotta

Vuosi vaihtui hieman rauhattomammin kun olin kuvitellut...
Ensin oltiin kilteissä kotibileissä, joissa pelattiin vaan lautapelejä ja juotiin pelkkää limpparia. En jaksanut osallistua lautapeliin enkä kirkkokeskusteluun, joten leikin nelivuotiaan pojan kanssa joillakin palikoilla. Siellä oli myös paljon ruokaa tarjolla ja hauskasti kaikkeen oli laitettu ohjeet että mistä mitäkin löytyy (ota tästä kaapista muki, jääkaapissa on kahvimaitoa ja munatotia jne.) :tilt:

Mutta ennen vuodenvaihdetta katsoimme kuitenkin kaverin kanssa aiheelliseksi karata sieltä ja siirtyä toisten kavereiden kanssa baariin. Tanssilattialla oli tungosta ja drinkeissä oli selkeästi enemmän vodkaa kuin appelsiinimehua tai kokista. Periaatteessa kyllä huomasin tämän, mutta jotenkin en kuitenkaan tiedostanut miten paljon alkoholia siinä sitten tulikaan juotua. :pahis: Kyllä mä ennen olen voinut juoda kolme drinkkiä ja selvinnyt ihan kunnialla. Mutta onneksi olin hyvässä seurassa ja musta pidettiin huolta. :hymyhali: Ihan hyvä vuodenvaihde kuitenkin.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 03 Tammi 2012 13:09

Ihana vapaapäivä! :superhymy:
Olin jo etukäteen päättänyt, että nyt ei laiteta ollenkaan herätyskelloa ja nukun niin pitkään kun huvittaa. Heräsin ekan kerran jo puoli 8 aikaan, mutta en noussut ylös. Nukuin pätkissä vielä vartin yli 11 asti. Ihanaa. :tipahdus:
Yleensä laitan vapaapäivinäkin herätyskellon viim. 9 aikaan, etten nuku liian pitkään, koska seuraavina aamuina pitää kuitenkin sitten taas herätä.. Nyt on pitäny oikeastaan joka päivä herätä töihin seiskaksi tai kasiksi, joten uudenvuodenpäivää lukuun ottamatta oon joulun jälkeen joka päivä noussut viimestään puol 7. Ihana poikkeus tänään. :sydän:

Tästä nyt kun saan jonkunlaisen aamupalan tehtyä ja syötyä, lähden kaupungille hoitamaan asioita ja käyn kirja-alessa. Mahtavaa sekin, vaikka ulkona onkin loskapaskakeli eilisen niin ihanan lumimaiseman tilalta. :huoh:
Lisäksi aion mennä ostamaan tarvikkeet nachokasan tekemiseen. :virne:
Siihen tulee jauhelihaa, pussillinen mausteseosta, juustokastiketta, tacokastiketta, nachoja, juustoraastetta. Kaikki kasaan vaan ja uuniin. En malta odottaa. :kuola:

Vapaapäivä. :sydän:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 04 Tammi 2012 02:29

Voooi paska! :gaah: Jääkaappi siis kosahti paskaksi. Erittäin miellyttävä alku päivälle. Sitten tässä alkaa matka painaa päälle, mikä väkisinkin lisää jännitystiloja. Toivottavasti huominen on hyvä. Täytyy ainakin vaihtaa rahat, ostella vielä vähän asioita, pakata :epäilevä: ja niin edelleen.

Ainakin sain printattua kaikki matkadokumentit ja muut keskeiset paperit. Jotain hyvääkin. :)
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 04 Tammi 2012 12:18

Saako valittaa? Tällä hetkellä ärsyttää suunnilleen kaikki.
Kuopus vetäisi itselleen jostain kuukauden tauon jälkeen reilun 39 asteen kuumeen ja koska muita oireita ei ole,
veikkaan että vika on jälleen korvissa. Ja koska kuopus ei suostu ottamaan lääkettä suun kautta, veikkaan että
tällä kertaa lähdemme ottamaan antibiootit osastolle. Prkl että ottaa päähän. Mä en jaksaisi tätä rumbaa tähän.
Olisi ollut viimeinen viikko ottaa rennommin ennen kuin arkirutiinit alkavat ensi viikolla ja saa taas juosta pää
kolmantena jalkana. :gaah:

Ja koska lapset nukkuvat kipeänä ollessaan todella huonosti, viime yönä tuli nukuttua ruhtinaalliset 3h. Ja tämä oli
vasta ensimmäinen yö. :epäilevä:

Joo, itsepä olen lapseni tehnyt, mutta kai äitikin saa joskus väsyä? :huoh:

Mutta asiasta seinäkelloon, onko kellään vielä käyttämättä ja voimassa olevia cdon:in alekoodeja, kun tuolla ylempänä
oli asiasta puhetta? Olisi käyttöä. :D

Muoks; ihana ihminen laittoi minulle alekoodin, kiitos siitä! :hymyhali:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 04 Tammi 2012 13:00

Suosittelen, että et asioi cdonissa lainkaan. Play.comissa on halvempaakin. :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 04 Tammi 2012 13:49

Lyyra kirjoitti:Suosittelen, että et asioi cdonissa lainkaan. Play.comissa on halvempaakin. :epäilevä:


Mä olen ollut cdonin asiakas on lähemmäs 10 vuotta eikä ole koskaan ollut ongelmia. :O:
Play.com on ihan kiva, mutta luottokortittomuus vähän hankaloittaa asioita. Ja kohtahan play.comissakin nousee hinnat kun
se menettää verovapautensa.
Mutta never say never. :D
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 04 Tammi 2012 14:00

Onnea sitten sulle. Mä oon kans asioinut cdonin kanssa vuosikausia viime vuosikymmenellä, mutta viimeiset pari kolme asiointikertaa ovat menneet ihan mäkeen. Siinä on tarpeeksi mulle.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 07 Tammi 2012 21:59

Sain ensimmäistä kertaa ujutettua "keijon" jonkun forden ulkopuolisen henkilön käyttöön. :superhymy:
Tämä tapahtui pelatessamme 7 Wondersin (ks. peliketju) kaksinpeliä, jossa on tavallaan kolmas pelaaja varjopelaajana. Tämä kolmas tyyppi tarvitsi nimen, ja mikähän muukaan se olisi voinut mieleen juolahtaa? :keijo:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron