Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 06 Marras 2014 00:14

Suvi, voimia ja jaksamista! :paijaus:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 06 Marras 2014 12:00

Osanotto Suville :paijaus:

---

Nyt tuntuu vähän hassulta tulla ilmoittelemaan tänne sitä mitä aattelin ilmoittaa:

Tänään olen onnellinen. Olen onnellinen että olen terve (more or less, onhan tässä flunssa päällä mut kuitenkiii), olen onnellinen että olen saanut apua ihoasioihin ja nyt on ollut tässä hyvässä kunnossa iho. Olen onnellinen kun sain nukutuksi viime yönä todella hyvin. Olen onnellinen, että mulla on ihana aviomies (tsihihi aviomies! :ahihi: ). Olen onnellinen mun ystävistä, oon onnellinen että mulla on niin mahtava perhe - se minkä sain syntymässä ja se minkä olen saanut tässä parin vuoden sisällä. Oon onnellinen että on niin paljon mitä odottaa ja oon onnellinen tässä hetkessä.

:sydän: :sydän:

Ei mulla muuta :keijo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » To 06 Marras 2014 21:41

Suvi, otan osaa. :paijaus:

Me oltiin eilen katsomassa Interstellaria kutsuvierasnäytöksessä. En tiedä, mihin aikaan Bowie-näytös oli mutta huomasin sen siellä olevan. En kuitenkaan bongannut teitä muita keijottaria, hitsi vieköön.

Theialle :hymyhali:

* * *

Tekee mieli kiukutella ja avautua siitä, kuinka tyhmä ja ärsyttävä mies mulla on. Mutta oikeasti se on ihana mies ja mä olen itse vain väsynyt ja jossain oudoissa hormonipöllyissä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 07 Marras 2014 21:41

Viesti nro 8000.

Toivoisin edelleen, että saisin poistaa vanhoja viestejäni. Numero ei olisi niin iso.

Otan osaa Suvin menetykseen. Minunkin tätini kuoli tänä vuonna. Hän kyllä teki lähtöä jo vuosikausia, mutta silti se oli yllättävän kova paikka.

Ihana syystalvi, välimuotovuodenaika. Harmaata ja raikasta ja tunnelmallista.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Su 09 Marras 2014 09:27

Osanottoni Suville. :paijaus:

--------------

Viikon aikana olen saanut sen verran aikaiseksi kotona, että keräsin varvasläpsyt ja muut kesäkengät pois eteisestä ja laitoin tilalle talvikengät. Lisäksi kaivoin talvitakin esille. Nyt saa siis talvi tulla.

Tänään aion mennä kotikotiin moikkaamaan iskää ja faffaa.

Hyvää isänpäivää kaikille iseille!
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 09 Marras 2014 13:05

Kiitos ihanat osanotoista! :hymyhali: Ja Lyyrallekin osanottoni.

Mulla on edelleen vähän kummallinen olo. Jotenkin tuntuu, että tuo suru-uutinen ei ole vielä täysin iskenyt tajuntaan. Haluaisin itkeä kunnolla, mutta sitä oloa ei ole vielä tullut. Tuo suru on tähän mennessä ilmennyt vain siten, että olen vähän enemmän pihalla kuin yleensä. Ehkä se iskee tajuntaan vasta hautajaisissa tai kun näen sukulaisia.

---

Eilen Kiba kävi täällä ja katsottiin toiseksi vika Twilight. Ehkä yksi keijoimmista leffoista ikinä. :keijoei:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 09 Marras 2014 17:55

Osanotto Suville ja Lyyralle. :(

Tänään olen lähinnä ollut hiljaa ja rauhassa pitkän viikon jälkeen. Päivän kohokohta oli istua juomassa teetä, lukemassa kirjaa ja syömässä talvista maustekakkua. :tilt: Ihan sunnuntai.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 09 Marras 2014 19:42

Twilightin toiseksi viimeisen osan peittoaa vielä se viimeinen. Keijoutta kerrassaan! :keijo:

Mun viikonloppu oli. Lauantaina oli "kulttuuri"tilaisuus ja paukkasin sieltä Suville, josta lähdin tänään isänpäivän viettoon.

"Kulttuuri"tilaisuus jännitti hieman etukäteen ja aiheutti stressiä. Piti laittaa jotain tavallisuudesta poikkeavaa päälle, muttei mitään liian juhlavaa.
Lopulta tilaisuus meni vähän oudosti. Kävin jänniä keskusteluja, olin iloinen teatteria harrastavista nuorista tulevaisuuden toivoista ja mietin syntyjä syviä. Lisäksi kohtasin yhden lempi-ihmisen ja jäin miettimään miksi siihenkin tulee pidettyä tosi huonosti yhteyttä, vaikka hän on ihan huippu!

Sen jälkeen oli ihana olla Suvilla ja vain kirjaimellisesti möllöttää. Jutella kun juttelututtaa ja olla hiljaa kun ei juttelututa. Maata sohvalla ja nauraa Twilightin keijoudelle :virne:
Aamuyöllä näin jotain tosi outoja uniakin, mutten muista niitä enää. Ehkä ihan hyvä niin.

Pelätty perjantaina alkanut perhedraama sai jännän käänteen ja erään henkilön käytös tuki sanontaa "teot kertovat enemmän kuin tuhat sanaa". Että semmoinen isänpäivä. Ruokapöydässä kala loppui kesken ja lihaa jäi yli. Perheessä, missä on aiemmin joutunut tekemään kalaruokia eri aikaan, eräiden ruokatraumojen vuoksi. Jouluksi on kuulema hommattava enemmän kalaa kuin lihaa :keijotäpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 12 Marras 2014 17:26

Äitiyslomahan on yhtä raatamista! :D Oon nyt kaks päivää pyykännyt, silittänyt, viikannut, järjestellyt ja ideoinut. Herranjestas. Kai tää sitten on jotain pesänrakennusviettiä mutta voimille kyllä käy. :virne: Huomenna taidan vain löllötellä ja katsoa telkkaria.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Pe 14 Marras 2014 16:49

Tänään Kaarina/Turku :täpinä: Tänään sushia :täpinä:

Huomenna Viking Grace lukioaikaisten kavereiden kanssa :täpinä: Laivan buffa :täpinä:

Maanantaina oon varmaan :bubbles: kun oon vasta su klo 23:10 helsingissä ja ma meen klo 8 duuniin :keijo: Paree olla kiva viikonloppu että on sen arvosta! :virne: Tosin "onneks" ei tarvii kotiin asti mennä vaan pääsen siskolle yökyläilee niin on yössä pari tuntia enempi. Mut silti.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » La 15 Marras 2014 23:38

Kaivoin itse itseni naftaliinista ja aion rykästä viestejä sinne ja tänne. Tykkäät kuitenkin.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 15 Marras 2014 23:53

Onhan siitä aikaa kun oot viimeksi täällä pyörinyt.
Saa käydä useamminkin!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Su 16 Marras 2014 00:17

Juu, nopeesti ne päivät muuttuu viikoiksi ja viikot kuukausiksi. Muutaman kerran kävin jo etusivulla, mut en sit keksinytkään mitään sanottavaa.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 16 Marras 2014 00:34

Triple H kirjoitti:Kaivoin itse itseni naftaliinista ja aion rykästä viestejä sinne ja tänne. Tykkäät kuitenkin.


Tykätään me... tai ei voi tietää.

:keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Su 16 Marras 2014 00:49

Sillai kait! Oo iäneti nainen se on väliloikan paikka!
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 16 Marras 2014 02:16

Pehmeet touhuu. (Mä voin kato heitellä, ku mä oon vähä tällänen.) :P
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 16 Marras 2014 12:58

Kato Tripla! :D
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 17 Marras 2014 10:52

Eksyneitä lampata alkaa taas löytyä. :) Tervetuloa takaisin Triple!
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Smitty » Ma 17 Marras 2014 12:31

Triple H kirjoitti:Juu, nopeesti ne päivät muuttuu viikoiksi ja viikot kuukausiksi.

Samisfemmat :femmat:

Tervetuloa takaisin :D
Smitty
 
Viestit: 14
Liittynyt: Ti 11 Marras 2014 18:10

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » La 22 Marras 2014 01:22

Smitty kirjoitti:
Triple H kirjoitti:Juu, nopeesti ne päivät muuttuu viikoiksi ja viikot kuukausiksi.

Samisfemmat

Tervetuloa takaisin


Hmm. Mr. Smith? Jos boolean on totta, niin kuin myös vanha kuomaseni!
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » La 22 Marras 2014 11:29

Onhan se Mr. Smith. Toisessa ketjussa näytti jo saaneen oman nimensä takaisinkin.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 22 Marras 2014 16:31

Nyt on lusittu vika yö Hobitin yöjonotustapahtumassa. Oli aika kokemus mennä jonoon suoraan kuntoutuksesta, etureisien ( :epäilevä: ) venyttämisen ja kipeän lavan manipuloinnin jälkeen. Vähän semmoinen olo, että mitähän siitä tulee, kun alkujonotus tapahtui ulkona. Onneksi oli lämmintä mukana. Mehän jonotettiin lumisateessa osittain. Onneksi oli pressu minkä alla könöttää.

Tällä tavalla oltiin. Mä olen ton kolmion alla ja kaveri ja sen sateenvarjo pitämässä pressua ylhäällä tossa toisella puolen. Kuvan ottanut on noussut ylös ja ravistellut mun päältä lumia pois. Tää on n. klo 15.

Lumisateen yltyessä käy vähän sääliksi niitä jotka jonottavat suoraan taivaan alla pelkkien vilttien kanssa. Sitä porukkaa on paljon. Märkää sakkia liikkuu ulos ja sisään. Mä hain meille kaverin kanssa sateenvarjot Tigerista ja saatiin pressuviritelmään järki sen suhteen että sai naaman pois sieltä alta. Vaikka se ei mua haitannut, mutta satoi vähemmän niskaan kun istui naama pressun yläpuolella ja oli muutoin siellä pesässä. Pressuhan oli myös maassa meidän alla, jolloin kosteus ja märkä pysyi poissa. Se toimi ihan hyvin. Vähän kosteutta oli pressupesän sisällä, muttei liikaa. SIellä oli myös lämmin, todella lämmin, kuhan vaan ei koskenut pressuun. Se oli kylmä. Pidettiin pressun ja itten välissä laukkuja ja vilttejä ja muuta. Mulla oli vain kahdet housut, kun sieltä kuoriutuessa oli vedettävä kolmannet housut ja toiset sukat kehiin. Sen klo 13-20 välisenä aikana vaihdoin vain kerran kuivia päälivaatteita. Täytyy sanoa että tällä kertaa ulkona jonottaminen oli sateesta huolimatta parhaiten järjestetty omalta osaltamme. Ihmisten mielestä me näytettiin surkeilta ja säälittäviltä, vaikka meillä oli tosi jees kaikki. Naama on ainoa mikä vähän jotenkin kärsi.

Sisällä Tennarissa kävin katsomassa kaksi elokuvaa, nauroin ihan liikaa ihan liian huonoille jutuille ja pääsin elokuvateatterin konehuoneeseen ja bonuksena vielä "presidenttisviittiin", joka ei ole enää presidentti-, vaan pelkkkä sviitti. Sieltä sviitistä pääsee ykkössaliin ihan privaatisti katsomaan leffaa ilman että kukaan tietää että olet siellä :täpinä: :tipahdus: Ja me päästiin katsomaan siellä pyörinyttä Hobittia hetkeksi. Se, jos mikä oli aivan täydellinen huipentuma! Sviitin katsomossa oli täydellinen äänentoisto, kuva todella selkeä ja oikeasti itketti se miten kaikki napsahti kohdalleen. Bonuksena oli vielä paikkoja esitellyt erittäin söpö kundi. Once in a lifetime-yö, uskoisin. :hullu:

Nyt yritän pysyä hereillä. Nukahdin vähän, mutta onneksi puoli tuntia nukuttuani mut herätettiin. Nyt on ehkä toivoa saada yöllä nukuttua paremmin.

Voihan tapahtumat ja Tennari. :hullu: :sydän: :tipahdus: :täpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 23 Marras 2014 10:56

Sain sitkuteltua peräti kahdeksaan asti ennen nukahtamista. Shinya yritti herättää mua aamulla, mutta sain tönittyä sen pois. Muutoinkin nukuin kyllä ihan kohtalaisesti, mitä nyt normaalit "nukkumisongelmat" vaivasivat, mutta aika vähän valvoin heräämisten aikana. Viime viikkohan oli nukkumisen suhteen tuskaa, kun heräilin yöllä mun normien mukaan ja valvoin sitten aina jonkin aikaa. Kotona kuitenkin herätessä saan suhteellisen nopeahkosti unta. Sinänsä jännä, kun muutoin vieraissa paikoissa nukkuminen ei ikinä ole ollut mulle ongelma. Shinya herätti mua kuitenkin kahdeksalta, jolloin oli sitten jo levännyt olo ja nousin ylös. Vielä hieman painaa valvominen, muttei niin että olisi ihan poikki. Ehkä se kuntoutuskin tuntuu vielä kehossa muutamien teippien vuoksi.

Mutta tärkein! Nyt saa kunnollista kahvia! :pilvi:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Su 23 Marras 2014 12:19

:gaah: Olen niin ärsyyntynyt!! Miehet :kiro: . Lopetin viime yönä jutun sen tyypin kaa mitä oon tapaillut. Muuten hyvä tyyppi, mutta saakelin mustasukkainen. Viime viikonloppuna olin kolmen miespuolisen ystäväni kaa baarissa(kaikki varattuja, eivät todellakaan yritä iskeä minua) ja silloin jo toi tyyppi häipyi paikalta, kun oletti että mun naimisissa oleva ystävä ja minä siinä toisiamme liehitellään. Silloin jo vähän asiasta hermostuin, mutta annoin asian olla, koska ajattelin sen olleen vain väärinkäsitys. Eilen joku mies tuli iskemään minua baarissa, juttelin sen kanssa hetken, mutta kerroin siinä että olet ällöttävä limanuljaska, enkä lähtisi mukaasi mistään hinnasta. Kun olin tämän keskustelun lopettanut niin tapailutyyppi oli häipynyt ja sain viestin "lähdin, en jaksanut katsoa kun pelaat montaa peliä yhtä aikaa". Mitä helvettiä?? No en jaksa tollasta. Minulla on suurinosa nykyään tutuistani miehiä ja miehet kyllä tulee juttelemaan minulle baarissa, että ei siitä oikein mitään tule jos toinen on koko ajan mustasukkainen. Joten heihei mies, olen taas sinkku ihan kunnolla.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 23 Marras 2014 12:38

Hyvä damn!
Mun mielestä tosta tulee vain kuva, että viestissä olisi pitänyt lukea: "lähdin, koska en luota itseeni, enkä ainakaan halua selvittää asioita puhumalla". Mustasukkaisuudestakin pääsee eroon ja sen saa vähenemään, mutta sen eteen pitää tehdä töitä. Alkoholi myös varmasti vääristää käsityksiä mitä ihmismieli luo silmille piirtyvistä kuvista, mutta asioiden sikseen jättäminen nyt ei ainakaan auta sitä. Puhumattomuus, my favourite!

Oma ilmoitus. Kissan silittäminen, rapsuttaminen ja muu vämmyttäminen on ihanaa :hullu: :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron