Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 05 Marras 2010 23:20

Outolintu, kiva nähdä sua täällä pitkästä aikaa. :D

Mulla on myös (vieläkin) sellainen tunne, etten osaa kirjoittaa älyllistä tekstiä. Useamman kuin yhden lauseen viestin kirjoittaminen tuntuu vievän niin paljon energiaa. :friikkipeukku: Ja mun pitäisi muutenkin varmaan mennä takaisin äikän tunneille. :p
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Su 07 Marras 2010 06:01

Sori, ku kikkeli on kikkeli. Eiku ei aaah. Haluutsä naminami
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 07 Marras 2010 17:47

Se ois huomenna sit työterveystarkastus. Pitäs kuulemma olla 12 tuntia syömättä, eli kaheksan aikaan saa vedellä viimoset sapuskat. En malta odottaa :friikki:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Su 07 Marras 2010 21:28

Viime aikoina on tullut enemmänkin lueskeltua vain, eikä kirjoteltua juurikaan. Ei tunnu olevan mitään sanottavaa ikinä. :huoh:

Eilen oltiin työpörukalla ravintelissa syömässä ja sitten vielä pubissa yksillä, osa jaksoi vielä jatkaa tanssimaankin siitä. Ruoka oli hyvää. :kuola:

Ensi viikolla kaveri tulee yökylään Tampereelta. Jee! Lupasipa vielä ottaa Zumbankin mukaan, niin saan mäkin kokeilla sitä. Oon nimittäin pohtinu, että voisin sen itellenikin hommata, jospa sitä sitten jaksaisi alkaa tekemäänkin jotain kroppansa eteen. Saapa tosin nähä, että onko se niin kivaa kuin väitetään. :)

Tulis jo lumi ja kunnon talvi. Ei jaksais enää tätä väliaikaa, kun ei oo lämmin eikä kylmä, ei syksy eikä talvi, eikä mikään muukaan aika. Ainoastaan pimeää. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Ma 08 Marras 2010 10:50

skray kirjoitti:Lupasipa vielä ottaa Zumbankin mukaan, niin saan mäkin kokeilla sitä. Oon nimittäin pohtinu, että voisin sen itellenikin hommata, jospa sitä sitten jaksaisi alkaa tekemäänkin jotain kroppansa eteen.

Miten Zumba otetaan mukaan? Eikös se ole jonkinlainen tanssi/kuntoiluheilumistapa eikä mikään käsinkopeloitava asia?


Kävin pääkaupungissa varpajaisissa lauantaina. Viunaa ja saunaa. Perjantaina taas kävin musiikkia katsomassa. Viikonloppuna ei tullut hirveästi nukuttua ja sain vielä jonkun näköisen alkavan flunssan mukaani. Maanantai ei tunnu nyt kovin hyvältä. :friikki:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 08 Marras 2010 11:58

Kyse lienee Zumba-dvd:stä.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 08 Marras 2010 15:38

Kyllä, kyse on dvd:stä. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 08 Marras 2010 18:35

Galin telkkarissa ei näy ostos-tv. :o:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 08 Marras 2010 18:43

Ei kun Gali kattoo vaan DVD:ltä taide-elokuvia :gay:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wiggin » Ma 08 Marras 2010 21:31

Kuolo kirjoitti:Ei kun Gali kattoo vaan DVD:ltä taide-elokuvia :gay:


Kuva :D
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Avatar
Wiggin
 
Viestit: 184
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 09:54

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Ma 08 Marras 2010 21:43

The Ultimate in Erotica. Oumaikaat!
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 09 Marras 2010 17:04

Outolintu, onneksi täällä ei tarvitse postailla vain älyllä säkenöiviä kirjoituksia, kuten näkyy :keijo: :virne:


Mä olen ollut kiireinen kotiäiti. Vaikkei edes ole ollut mikään kiire, mutta jotenkin elo vaan on rytmittynyt niin, että aika vähän on tänne ehtinyt vilkuilla. Ehkä tämä tästä, jos tuo Keijo-Ilmari-Petteri alkaa ottaa nämä 2 h päikärit tavaksi :o:

Muuta ei meidän eloon kuulu, samaa kakkavaipanvaihtoa mitä viimeiset 5 kk on ollut :p Elossa kuitenkin, ja hyvinvoivana, täällä porskutetaan.
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 09 Marras 2010 18:42

Kiva kuulla Aukun kuulumisia. :D

Mulla on onnellinen olo. Kuuntelen myrskytuulta lämpimässä kämpässä, juon teetä, kirjoita osuuttani ryhmätyöstä ja nettailen välillä. Yksinkertaista mutta mukavaa. :superhymy:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 10 Marras 2010 19:51

Eilen soitti supersitkeä puhelinmyyjä ja halusi väkisin myydä DNA:n liittymän. Melkein koko repertuaarin jouduin käyttämään. Seuraavaksi olisin varmaan sanonut, että vaikka tulis panssarivaunupataljoona uhkaamaan ja itselläni ainoa ase olisi toimimaton kaaripyssy, niin en ottaisi sitä helvetin liittymää. Että saa kiduttamalla tappaa ennemmin. :kiro:

Miksei voida ihmistä uskoa? :gaah:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 10 Marras 2010 20:05

On se niin suloista, että Pascal jaksaa silti keskustella liittymämyyjän kanssa. :virne:

Jos vastaan tuntemattoman numeron soittoon, nii siinä vaiheessa, kun kuuluu
"Mika DNA:lta terve" olen jo lyönyt luurin korvaan. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 10 Marras 2010 20:48

Ehkä tuo keskustelevuus sitten virheellisesti tulkitaan mielenkiinnoksi.

Feissareissakin on yleensä ihan mukavia tyyppejä, mutta eräs naisihminen kieltäydyttäni sanoi niin tappokatseella "Hyvää päivänjatkoa!", että ihmettelin, mistä on kyse. Onneksi katseet eivät voi tappaa. :tilt:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ke 10 Marras 2010 21:03

Tuosta tuli mieleen, että vähän aikaa sitten minulle soitti tuntematon numero, johon vastasin sanomalla etu- ja sukunimeni. Joku vanhempi naisihminen toisessa päässä alkoi kysymään, että missä olen ja mitä minulle kuuluu. En ollut aluksi varma soittajasta, joten vastasin olevani täällä, missä olen ja että hyvää kuuluu. Sitten kysyin, että anteeksi, kenen kanssa minä keskustelen. Vanhempi nainen vastasi, että minä olen sinun tätisi. Kysyin, että kuka täti ja naisen sanottua nimensä sanoin, ettei minulla ole sen nimistä tätiä. Nainen huokaisi syvään ja sanoi kiukkuisesti, että enkö ymmärrä hänen olevan huolissaan minusta. Lopulta selvisi, että nainen tavoitteli samassa kaupungissa asuvaa täyskaimaani, joka kuulemma oli vakavasti sairaana vetämässä viimeisiään sairaalan teho-osastolla.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 14 Marras 2010 23:24

Perjantaina oli pikkujoulut, joissa oli kivaa, mutta tuli hyvin paha krapula. Lauantai meni eloonjäämistaistelun merkeissä. (Siis niin paha darra, et ansaitsee melkein oman tekstin krapula-ketjuun, mutta en jaksa. Ihan sellanen enjuoenääikinä-olo on vieläkin.)

Tänään oli kiva päivä iskällä ja vaarin luona käytiin kaffella. Lätkää ja formulaa ja sairaat määrät syötävää. :)

Palkkalaskelma oli kummallinen. Joutuu tarkistaa ajan ja jonkun asioista ymmärtävän kanssa, onko ne nyt varmasti maksaneet mulle kaikki oikein. Ei kyllä jakais tommosiakin nyt, kun on muutenkin niin helvetin kyllästynyt koko paskapaikkaan. Tulisi edes palkat oikein, niin voisin jaksaa jopa olla sielä töissä.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja elegia » Ma 15 Marras 2010 10:15

Hoi taasen!
Kausitöit tältä vuodelta loppuivat viime viikolla ja nyt pitäisi saada taas uutta puhtia gradun naputtelemiseen. :seko:
Kaipaan jo takaisin töihin, siellä on sentään kivoja töikavereita.

Marraskuu ei ole kyllä yhtään minun kuukausi. Pimeää ja märkää. Jos tästä selviää, niin sitten ollaan jo taas voiton puolella. :D
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 15 Marras 2010 18:38

Mun mielestä myyjille tai haastattelijoille luurin korvaan lyöminen on vähän torspoa, työtäänhän se ihminen siellä vain tekee.

Mulla oli jotain asiaakin, mutta unohdin sen jo? Tällä viikolla Imogen Heap @ Tavastia feat. theia :sydän:, ensi viikolla vanhojen koulukavereiden illanistujainen ja seuraavalla viikolla Leville. Toivottavasti voin jo rymistellä työpaikkahaastatteluihin Levillä, kun Äiskä meni ja osti kämpänkin, että voin rauhassa asustella sitten kevään ja kesän pohjosessa... :hymyhali:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 15 Marras 2010 21:45

shaana kirjoitti:Mun mielestä myyjille tai haastattelijoille luurin korvaan lyöminen on vähän torspoa, työtäänhän se ihminen siellä vain tekee.

Säästänpähän niittenkin aikaa ja ääntä, kun en kuuntele niitten jorinoita vaan annan mahdollisuuden ottaa yhteyttä
sellaiseen, jota asia kiinnostaa. :sori: Ja iteppähän on työnsä valinnu. :nirppa:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 15 Marras 2010 23:17

Kohtelias "ei kiitos" varmaan mieluisampi sinne soittavaan päähän kuin luurin tyly sulkeminen, eikä taida maksaa soitettavallekaan mitään. Mutta kuten tiedämme, kukin tyylillään.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Purple » Ma 15 Marras 2010 23:24

Ittepä on työnsä valinnut on vähän huono syy. Vai saako samalla syyllä olla epäkohtelias kaikille asiakaspalvelijoille, kun ittehän ne on työnsä valinneet?
Avatar
Purple
 
Viestit: 564
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:26

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 15 Marras 2010 23:30

Mulla on järjestys:

-kohtelias kiitos ei.
-en nyt tilaa, ehkä vuoden päästä voidaan koittaa.
-rahatilanne on nyt sellainen, etten voi ottaa yhtään maksusitoumusta lisää.
-soitan teille heti, kun tarvitsen tuotettanne.

Jos vielä näistäkään ei aleta tajuta kantaani, niin sitten yleensä on pakko olla jo asteittain epäkohtelias.

Yhdelle sadan prosentin torspolle olin sanonut jo jäähyväissanat esim. "Mä suljen nyt tän puhelimen" 3-5 kertaan eikä uskonut. Pakko oli lyödä luuri korvaan. Ja se soitti vielä heti takaisin... :kauhistunut: En jostakin syystä vastannut. Se oli muutenkin varmaan vähintään huumeissa, ei mitään kontaktia todellisuuteen.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 16 Marras 2010 00:02

Itsekin puhelintyttönä työskennelleenä voin kyllä sanoa, että v***umaiset asiakkaat on puhelimessa vielä v***umaisempia kuin livenä. Naamakkain suurin osa ihmisistä sentään tajuaa niellä osan SUURESTA KÄRSIMYKSESTÄÄN, mutta puhelimeen saa sanoa melkein mitä tahansa. (Netissä tosta voi poistaa sanan "melkein".) Jos ei puhelinmyyjien soitot kiinnosta, hommatkaa se Robinson älkääkä kitiskö. Lisäksi suosittelen jonkinlaisen käytösoppaan lukemista. Ne tavat on kiva muistaa myös muiden kuin puhelinmyyjien kanssa.

Ja aika isolle osalle tuohon työhön ryhtyvistä se on viimeinen vaihtoehto, kun mitään muuta ei ole tarjolla. Että turha väittää että "ite on työnsä valinnut".

Ymmärrän kyllä, että jotkut myyjät ovat todella aggressiivisia, mutta pakkoko sitä on alentua niitten tasolle? Luurin korvaan lyöminen on aikalailla tylyintä mitä voi puhelimessa tehdä heti sanallisen haistattelun jälkeen. Ja tosiaan, Robinsonilla niistä pääsee kertaheitolla eroon.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron