Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ma 07 Tammi 2013 13:05

Paluu arkeen on kovin tahmeaa parin viikon vetelehdinnän jälkeen. Onhan tuo jo aika tehdä jotain järkevää ja produktiivista, mutta mieli kapinoi vastaan ja hinkuu takaisin sohvalle viihteen pariin. Jos sitä aloittaisi vaikka sellaisesta huvista kuin laskujen maksaminen. :ahistus:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 07 Tammi 2013 20:41

Varasin (ainakin) äidin ja isäpuolen kanssa kesälle mökin Lapista viikoksi :ahihi:
Kerrankin hyötyä ammattiliiton jäseneduista.
Lappi :hullu:
Kesällä :sekopää:

Ilmeisesti kehitän itselleni asioita joita odottaa.
Vielä pitää keksiä asioita helmi-, maalis, huhti, kesä- ja elokuulle.
:aukku:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 07 Tammi 2013 20:47

Sanaa lainaa ja sen johdannaisia ei kannata käyttää fordella enää. L-S sai viestiinsä jonkun oudon pikavippilinkin sen sanan kohdalle. :epäilevä:

Edit. Ja niin sain näköjään minäkin.
Viimeksi muokannut Lyyra päivämäärä Ma 07 Tammi 2013 20:47, muokattu yhteensä 1 kerran
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 07 Tammi 2013 20:47

Käytiin eilen muutaman kaverin kanssa Ikeassa kierroksella ja lihapullilla. Mukaan tarttui vaikka ja mitä kamaa taas, jotain järkevää ja vähemmän järkevää. Yllätyksekseni sain kulumaan vain 110e, vaikka budjetti oli siellä parin sadan nurkilla. Olen tyytyväinen muutoin, mutta vähän jäi häiritsemään eräs jakkara, jonka olisin halunnut ostaa.

Muuten niin töissä menee ihan kivasti, kun on niin paljon uutta opittavaa ja kotosalla pitäis valmistella kihlajaisia ja sen sellaista.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 08 Tammi 2013 11:01

Ostin kahvakuulan uuden vuoden päätöksenä.
Koska miesten lähtöpainot neuvojen mukaan niissä ovat 12-16 kg, otin 10 kg punnuksen :gay:
Tähän lopputulokseen tulin pikaisen nostelun ja punnitsemisen jälkeen: 12 kiloista voin kyllä heilutella ja huitoa sillä, mutta hallitut liikkeet eivät onnistu. Jo 10 kilon kantaminen kaupasta kaverin autolle loukkasi kylkieni revähtämättömyys-immuniteettisopimusta kunnolla

Katsotaan jos vaikka saisi itsensä rantakuntoon ensi kesäksi.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 08 Tammi 2013 13:10

Lyyra kirjoitti:Sanaa lainaa ja sen johdannaisia ei kannata käyttää fordella enää. L-S sai viestiinsä jonkun oudon pikavippilinkin sen sanan kohdalle. :epäilevä:

Edit. Ja niin sain näköjään minäkin.

Mulla ei työkoneella tuu noita linkkejä, mutta himassa tulee. Ja muihinkin sanoihin tulee jotain outoja linkkejä. En tajuu mistä ne sinne ilmestyy :sori:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja SirPet » Ti 08 Tammi 2013 16:15

theia kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Sanaa lainaa ja sen johdannaisia ei kannata käyttää fordella enää. L-S sai viestiinsä jonkun oudon pikavippilinkin sen sanan kohdalle. :epäilevä:

Edit. Ja niin sain näköjään minäkin.

Mulla ei työkoneella tuu noita linkkejä, mutta himassa tulee. Ja muihinkin sanoihin tulee jotain outoja linkkejä. En tajuu mistä ne sinne ilmestyy :sori:


Mahtaakohan olla tuollaisesta "elämää helpottavasta pikkusoftasta" kuin Text-Enhance kyse.

Semmoisesta kuulin toisella foorumilla ensimmäisen kerran: http://www.kotiverstas.com/keskustelu/i ... ic=11371.0
SirPet
 
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 10:50

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 08 Tammi 2013 17:24

SirPet kirjoitti:
Semmoisesta kuulin toisella foorumilla


Käytetäänkö täällä toisia foorumeita :o:

Asiaan ei mitään sanottavaa.
Eikä oikein mitään ilmoitettavaakaan.
Nugat kävi kylässä ja vaihtoi mulle lampun. Taas. Saman lampun kuin viimeksi.
:epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 08 Tammi 2013 17:57

Kibaya kirjoitti:Nugat kävi kylässä ja vaihtoi mulle lampun. Taas. Saman lampun kuin viimeksi.
:epäilevä:


Ehkä tämä on merkki siitä, että mun pitäis alkaa sähkömieheksi. :raps:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » Ke 09 Tammi 2013 15:00

Mr. Smith kirjoitti:Ostin kahvakuulan uuden vuoden päätöksenä.
Koska miesten lähtöpainot neuvojen mukaan niissä ovat 12-16 kg, otin 10 kg punnuksen :gay:
Tähän lopputulokseen tulin pikaisen nostelun ja punnitsemisen jälkeen: 12 kiloista voin kyllä heilutella ja huitoa sillä, mutta hallitut liikkeet eivät onnistu. Jo 10 kilon kantaminen kaupasta kaverin autolle loukkasi kylkieni revähtämättömyys-immuniteettisopimusta kunnolla

Katsotaan jos vaikka saisi itsensä rantakuntoon ensi kesäksi.


Jee, hyvä Smitti! :)

Minäkin ostin jokunen aika sitten kahvakuulan (8kg). Lisäksi on miehen 12kg:n kahvakuula, mutta sitä en itse vielä kovinkaan monessa
kahvakuulailu liikkeessä pysty käyttämään. :D Kahvakuulailu on kyllä oikein mukavaa. :peukku:
Dictum, factum.
Avatar
Niina-Maria
 
Viestit: 107
Liittynyt: Ti 03 Huhti 2012 11:40
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 09 Tammi 2013 15:36

Sepä se: kyllä 12 kiloisen mötikän saa nostettua maasta ja pään yläpuolelle, mutta mikään koordinaatiota vaativa liike ei sitten luonnistu

Hiukan kyllä ihmettelen Suomen Kahvakuula ry:n aloittelijan opasta: koko ajan toitotetaan että nosta jaloilla, nosta jaloilla. Kuvissa kyllä näkyy että käsi sitä kahvakuulaa nostaa, mutta voip olla että tämä on sitten liian tekninen laji minulle :virne:

SunTuubissa kyllä pitäisi olla joitain opetusvideoita, kaipa se on sieltä katsottava :raps:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Niina-Maria » Ke 09 Tammi 2013 16:12

Mr. Smith kirjoitti:Sepä se: kyllä 12 kiloisen mötikän saa nostettua maasta ja pään yläpuolelle, mutta mikään koordinaatiota vaativa liike ei sitten luonnistu

Hiukan kyllä ihmettelen Suomen Kahvakuula ry:n aloittelijan opasta: koko ajan toitotetaan että nosta jaloilla, nosta jaloilla. Kuvissa kyllä näkyy että käsi sitä kahvakuulaa nostaa, mutta voip olla että tämä on sitten liian tekninen laji minulle :virne:

SunTuubissa kyllä pitäisi olla joitain opetusvideoita, kaipa se on sieltä katsottava :raps:


Alkutekijöissä tässä ollaan täälläkin ja ihan samaisten asioiden kanssa painiskellaan, mutta täytyy
vaan yrittää, niin ehkäpä sen joskus hoksaa kunnolla. :virne: Netistä videoita on tullut itsekin katseltua
ja opiskeltua. Tosin kuntosalilla jossa käyn olisi myös nykyään ohjattua kahvakuulailua. Mä olen vaan niin
huono lähtemään noihin ryhmäliikuntatunteihin.
Dictum, factum.
Avatar
Niina-Maria
 
Viestit: 107
Liittynyt: Ti 03 Huhti 2012 11:40
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 09 Tammi 2013 18:37

Perusheilautus kahdella kädellä tehdään niin, että otetaan kuula kahdella kädellä eteen roikkumaan haara-asennossa. Sitten aletaan työntää lantiota (suom. persettä) taaksepäin siten, että katse pysyy ylhäällä ja selkä suorana. Kyykystä sitten työnnetään lantio räjähtävästi eteen ja kuula heilahtaa tämän liikkeen jatkona eteen. Sen pitäisi nousta suunnilleen kasvojen tasalle. Itse olen tehnyt 12:n ja 16:n kilon kuulalla.

Niin ja jalkaterien ja polvien olisi tarkoitus osoittaa samaan suuntaan eli eteenpäin. Itsellä meinaa olla jalkaterät aina liiaksi ulospäin, mikä ei ole polvelle hyväksi.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 09 Tammi 2013 20:44

SirPet kirjoitti:
theia kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Sanaa lainaa ja sen johdannaisia ei kannata käyttää fordella enää. L-S sai viestiinsä jonkun oudon pikavippilinkin sen sanan kohdalle. :epäilevä:

Edit. Ja niin sain näköjään minäkin.

Mulla ei työkoneella tuu noita linkkejä, mutta himassa tulee. Ja muihinkin sanoihin tulee jotain outoja linkkejä. En tajuu mistä ne sinne ilmestyy :sori:


Mahtaakohan olla tuollaisesta "elämää helpottavasta pikkusoftasta" kuin Text-Enhance kyse.

Semmoisesta kuulin toisella foorumilla ensimmäisen kerran: http://www.kotiverstas.com/keskustelu/i ... ic=11371.0


Vai että tuollainen. Mutta en mä kyllä mistään omien selaimieni lisäosista löydä moista softaa. :epäilevä: Enkä ole törmännyt tuollaiseen tekstimainontaan kuin tuon yhden kerran, jolloin erehdyin puhumaan siitä mitä kirjoille tehdään kirjastossa. :keijo: Ja nyt se näkyy tuossa Lyyran viestissä myös. Näkyi sekä koti- että työkoneella. Outo juttu.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 09 Tammi 2013 21:42

L-S kirjoitti:
SirPet kirjoitti:
theia kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Sanaa lainaa ja sen johdannaisia ei kannata käyttää fordella enää. L-S sai viestiinsä jonkun oudon pikavippilinkin sen sanan kohdalle. :epäilevä:

Edit. Ja niin sain näköjään minäkin.

Mulla ei työkoneella tuu noita linkkejä, mutta himassa tulee. Ja muihinkin sanoihin tulee jotain outoja linkkejä. En tajuu mistä ne sinne ilmestyy :sori:


Mahtaakohan olla tuollaisesta "elämää helpottavasta pikkusoftasta" kuin Text-Enhance kyse.

Semmoisesta kuulin toisella foorumilla ensimmäisen kerran: http://www.kotiverstas.com/keskustelu/i ... ic=11371.0


Vai että tuollainen. Mutta en mä kyllä mistään omien selaimieni lisäosista löydä moista softaa. :epäilevä: Enkä ole törmännyt tuollaiseen tekstimainontaan kuin tuon yhden kerran, jolloin erehdyin puhumaan siitä mitä kirjoille tehdään kirjastossa. :keijo: Ja nyt se näkyy tuossa Lyyran viestissä myös. Näkyi sekä koti- että työkoneella. Outo juttu.

No en tiedä, onko tää nyt sitten kuitenkaan tuo Text Enhance, koska en saa ohjeillakaan poistettua sitä, eikä AdBlock Pluskaan blokkaa sitä. (Ja tuota opt-out-linkkiä tuskin kannattaa klikkailla..)


Edit: Tukifoorumi tiesi. Ylläpito kokeilee jotain uutta mainossysteemiä. :epäilevä:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 09 Tammi 2013 22:29

Lyyra kirjoitti:
L-S kirjoitti:
SirPet kirjoitti:
theia kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Sanaa lainaa ja sen johdannaisia ei kannata käyttää fordella enää. L-S sai viestiinsä jonkun oudon pikavippilinkin sen sanan kohdalle. :epäilevä:

Edit. Ja niin sain näköjään minäkin.

Mulla ei työkoneella tuu noita linkkejä, mutta himassa tulee. Ja muihinkin sanoihin tulee jotain outoja linkkejä. En tajuu mistä ne sinne ilmestyy :sori:


Mahtaakohan olla tuollaisesta "elämää helpottavasta pikkusoftasta" kuin Text-Enhance kyse.

Semmoisesta kuulin toisella foorumilla ensimmäisen kerran: http://www.kotiverstas.com/keskustelu/i ... ic=11371.0


Vai että tuollainen. Mutta en mä kyllä mistään omien selaimieni lisäosista löydä moista softaa. :epäilevä: Enkä ole törmännyt tuollaiseen tekstimainontaan kuin tuon yhden kerran, jolloin erehdyin puhumaan siitä mitä kirjoille tehdään kirjastossa. :keijo: Ja nyt se näkyy tuossa Lyyran viestissä myös. Näkyi sekä koti- että työkoneella. Outo juttu.

No en tiedä, onko tää nyt sitten kuitenkaan tuo Text Enhance, koska en saa ohjeillakaan poistettua sitä, eikä AdBlock Pluskaan blokkaa sitä. (Ja tuota opt-out-linkkiä tuskin kannattaa klikkailla..)


Edit: Tukifoorumi tiesi. Ylläpito kokeilee jotain uutta mainossysteemiä. :epäilevä:

:epäilevä: :raivo: Onpas "kiva" systeemi.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 09 Tammi 2013 23:11

Joo, ihan tosi piristävä ja ihana systeemi :epäilevä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 10 Tammi 2013 15:54

Mut miksi ne "mainokset" ei näy täällä mun työkoneella :riips:

--

Pikkujoulut tänään :D
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 10 Tammi 2013 16:52

Pascal Lemoix kirjoitti:Perusheilautus kahdella kädellä tehdään niin, että otetaan kuula kahdella kädellä eteen roikkumaan haara-asennossa. Sitten aletaan työntää lantiota (suom. persettä) taaksepäin siten, että katse pysyy ylhäällä ja selkä suorana. Kyykystä sitten työnnetään lantio räjähtävästi eteen ja kuula heilahtaa tämän liikkeen jatkona eteen. Sen pitäisi nousta suunnilleen kasvojen tasalle. Itse olen tehnyt 12:n ja 16:n kilon kuulalla.

Niin ja jalkaterien ja polvien olisi tarkoitus osoittaa samaan suuntaan eli eteenpäin. Itsellä meinaa olla jalkaterät aina liiaksi ulospäin, mikä ei ole polvelle hyväksi.

Nonhin, nyt tämä homma alkaa avautua :raps:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » La 12 Tammi 2013 21:29

theia kirjoitti:Mut miksi ne "mainokset" ei näy täällä mun työkoneella :riips:

Miksi mä en ymmärrä mitään mistä te puhuttu? :riips:

Löysäilyilta with me, myself and I. Kattelen Supernaturalia digiboksilta ja teen ihonhoitoja ja muita tyttöjuttuja, joille ei koskaan muka ole aikaa. :D
Naapurilla on bileet. Taas. Just aina silloin niillä on bileet kun mulla olis yksinoleskelulöysäilyilta. Pyhpah.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 13 Tammi 2013 13:28

Tai sitten niillä on bileet aina, mut muulloin et vaan niitä huomaa kun oot jossain muualla :keijo:

Mie voisin ilmottaa, että äippä neulo miulle säärenlämmittimet :hymyhali: Nyt voi vetästä ne jalkaan aina kun koipia pakottaa
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 16 Tammi 2013 15:45

Ilmarin nimipäiväbileet tänään illalla Ilmarissa! Tulkaa kaikki! :inkkari:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 16 Tammi 2013 15:56

Ilmarille ninpparionnet! :hymyhali:

Mä oon ny kolmatta päivää ilman konetta kun tietokone ei enää suostu käynnistymään. Elo ilman konetta on sujunut muuten ihan hyvin, mutta nyt forde-vieroitusoireet kävi niin pahaksi että tulin puhelimen kautta lukemaan tein juttuja. :hullu:

Mutta hengissä ollaan ja ehkä jonain päivänä myös kone on hengissä. :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 18 Tammi 2013 15:15

Nyt on ollut nilkka jo viikon kipeytymättä, vaikka on tullut muun muassa juostua bussille muutamaan otteeseen. :superhymy: Onhan tuosta nyrjähdyksestä toki jo yli 3 kk, joten alkaa olla jo aikakin, että nilkka on kunnolla kuntoutunut. Aikaisemmin nilkka on kipeytynyt useammankin kerran viikossa ties mistä syystä, mutta nyt alkaa olla valoa tunnelin päässä.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 04 Helmi 2013 19:52

Mun autoradio toimii taas! :woohoo:
Autosta meni jokin sulake ja kun se oli vaihdettu, radio alkoi taas toimia normaalisti. Viimeisen 10kk oon kuunnellu vaan suomipoppia, nyt ei tarvi enää. :virnu:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa