Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Ma 21 Joulu 2009 10:50

:epäilevä:




Pläräilin joutessani asuntoilmoituksia. Tuli vastaan kohde joka taitaa olla aika harvoin tarjolla. :viileä:

Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 21 Joulu 2009 18:48

Olin jo lähes unohtanut, miltä tuntuu olla pahalla päällä. :O:

Töissä ei saanut mitään aikaan, kun jatkuvasti "Em, katotko tätä?", "Em voitko auttaa", "Em ehtisitkö..."
Vittu! EN! Ajatelkaa omilla aivoillanne, hankkikaa niihin ohjelmiin omat tunnukset, RTFM!

:kiro:

Saatana!

Ja vielä pitää tehdä joulusiivous ja primulan leipäkin meni homeeseen ennen parasta ennen päiväystä.

kirosana.kirosana.kirosana.
kuolkaa kaikki.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 22 Joulu 2009 23:55

RTFM? :O:

Mie oon tehny kans joulusiivousta viime päivät. Pyyhin myös kaapin päältä, vaikka en aijokaan viettää sielä jouluani. On se silti ihan hyvä kerran 15 vuoteen noikin putsata :friikki:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 23 Joulu 2009 03:07

Joululoma alkoi mukavasti. Junailin itseni Pohjanmaalle lauantaina. Olen lähinnä ottanut rennosti. Kandiin en ole koskenut.

Lauantaina pidimme kaveriporukalla pikkujoulut ja baariinkin menimme oikein kaupunkiin. Huomaa kyllä ettei oltu Isolla kirkolla (aka Helsingissä) bilettämässä. Mulle nimittäin esiteltiin kännykästä kuvaa mulle jutelleen jätkän maitotilalla syntyneen vasikan kuvaa. :ahihi: Illan ehdoton valopilkku. :)

Pari muutakin pikkujoulua oli viime viikolla. Muu aika menikin lähinnä opiskelujen parissa ja Pojan kanssa. Poika. :sydän: Mulla on taas sellainen ihastunut pikkutyttö -fiilis. :hullu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 23 Joulu 2009 04:02

Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 23 Joulu 2009 06:54

Ainiin muuten. Teki eilen mieli muuttaa Emilian titteli ainakin väliaikasesti vaginalleksi :keijo: Se vaan kuulostaa ehkä liian paljon kutsulta. "Syömään!", "Vaginallee!" :pönde:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 28 Joulu 2009 11:32

Kuolo kirjoitti:Ainiin muuten. Teki eilen mieli muuttaa Emilian titteli ainakin väliaikasesti vaginalleksi :keijo: Se vaan kuulostaa ehkä liian paljon kutsulta. "Syömään!", "Vaginallee!" :pönde:

:( Nöööööyyyyy!! sehän olisi jo liian härskiä.

Ihana loma. En oo yhtään pahalla päällä, kun kolme päivää vaan maannut ja katsonut telkkaria. Kerran kävin vähän pihalla, kun tupakat loppui.

Näin viime yönä unta, että menin yksin leffaan ja yhtäkkiä tajusin sen olevan kauhuelokuva. :O: Pelotti sikana, kun ei ollut ketään, kenen olkaan piilottaa katse. En muista enää, lähdinkö kesken pois..
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 29 Joulu 2009 21:06

Statuspäivityksen kommenttiin kommentoija iskee. :piru:

Tuttuni oli kertonut jotain tyttärensä hiusten värjäämisestä ja eräs 'kaikkitietävä' tyyppi oli kommentoinut moneen otteeseen asiaa. Vedonnut ties mihin tutkimukseen ja siihen, kuinka hän ei anna tyttärensä värjätä hiuksia normaaleilla väreillä ja että äidin kuuluu olla auktoriteetti, ei kaveri. Ja plaaplaaplaa. Teksti oli melko syyllistävän kuuloista ja rivien välistä pystyi selvästi lukemaan, että tuttuni on muka huono äiti, kun antaa lapsensa (oisko 15v) värjätä hiuksiaan. Pisti kyllä vihaksi. :viha:

En voinut vastustaa kiusausta ja kirjoitinkin pitkän vastauksen. En syyttänyt ketään mistään, vaan kirjoitin kriittiseen sävyyn hänen mainitsemistaan hyvistä tuotteista ja siitä ja tästä tutkimuksesta. Odotan innolla kyseisen henkilön vastausta. :virne: Pitäähän jonkun vähän pistää kampoihin tuollaista tyyppiä vastaan. Helppoa mulle, kun mulla ei ole mitään siteitä kyseiseen ihmiseen. Tuttuni taas työskentelee hänen kanssaan, joten hänelle on helpompi antaa tyypin paasata. Mutta minä...minä voin kyllä kommentoida, jos mua huvittaa. Buahahahaa. :piru: Jollain kierolla tavalla olen erittäin tyytyväinen itseeni. Siihen en tosin ole tyytyväinen, että nytkin facebookkaan ja fordeilen, vaikka pitäisi kandia kirjoittaa...
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 31 Joulu 2009 15:53

Hirmuisen mukavaa vuoden vaihdetta kaikille!
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 31 Joulu 2009 17:29

Minäkin haluan toivotella uudet vuodet:

Oikein ihanaa uutta vuotta keijot! :hymyhali:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » To 31 Joulu 2009 20:38

Hyvää uutta vuotta keijokaiset. :hymyhali: Olkaa kiltisti.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja viima » To 31 Joulu 2009 20:53

Tämä on varmaan vuosikymmenen viimeinen viestini täällä. :p

Hyvää uutta vuotta kaikille! :D Ajatella, olen viettänyt kanssanne aikaa yli puoli vuosikymmentä :friikki:

Uudenvuodenmeininkini ovat ihan sekaisin, olen tänään ja eilen kirjoittanut kesätyöhakemuksia, ja siinä on mennyt ihan tolkuttomasti aikaa. Tänään taas aikaa meni kun unohduin seuraamaan Sellon murhauutisia enkä ole ehtinyt oikein valmistautua vuoden vaihtumiseen. Paitsi käymällä kaupassa. Josko tavoittaisi vielä erään kaverin ja kävisi vaikka ravintelissa.
viima
 
Viestit: 88
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:04

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 01 Tammi 2010 00:05

Hyvää uutta vuotta 2010 kaikille!
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 01 Tammi 2010 22:19

Hyvää uutta vuotta Keijot! :)

Aattelin, ettei voi mennä kusisemmin kuin vuosi 2009. So far so good. Saatoin lupautua eksklusiiviseen
tapailuun erään herran kanssa. :hullu: Kaipa mä onnistun senkin kusemaan ennen aikojani, mut siihen
asti ajattelin kyllä nauttia tilanteesta täysin rinnoin.
:sydän: pakko kertoo ku oon niin täpinöissäni.

Oli muutenkin hyvät uv-pippalot. Nyt tekis mieli toista Mäkkärin fiesta-salaattia. :kuola:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 02 Tammi 2010 00:20

Vuoden/vuosikymmenen ensimmäinen viestini tänne. :D

Vuodenvaihde meni kivasti ja erittäin rauhallisissa merkeissä. Olin niin valmis "juhlimaan" uutta vuotta kotona Fawlty Towersia katsellen. :p Sekin olisi ollut ihan kivaa(?) vaihtelua, mutta päädyinkin siskon luokse. Siellä sitten hengailtiin pieruverkkareissa siskon ja hänen erittäin mukavan kaverinsa kanssa ja juotiin vähän. Yksin olisi lopulta ollut aika tylsää, ja baarissa on aina aikalailla samanlaista. Tosi kivaa pitkästä aikaa näin. :D Tänään hengailtiin ja syötiin äidin luona, ja syötiin vähän lisää. : pläskihymiö : En tiedä odotanko tältä vuodelta mitään, enkä tehnyt uudenvuodenlupauksia, mutta ehkä pitäisi aloittaa joku laihdutuskuuri. :p

Nyt kuuntelen Madnessia ( :sydän: ) ja mietin menisinkö nukkumaan vai en. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 03 Tammi 2010 20:28

Olin junassa, jonka alle joku jäi. :( Järkyttynyt olo.

Oltiin menty pari kilometria Hämeenlinnasta, kun juna yhtäkkiä pysähtyi. Sitten tulikin kuulutus, että joku on jäänyt alle ja että jatkamme matkaa, kunhan pelastuslaitos antaa luvan. Ihmiset menivät aika hiljaisiksi. Minä mukaan lukien. Jossain vaiheessa lähdettiin sitten liikkeelle ja joku alkasi kysellä menetetyn tunnin ja 20 minuutin perään. Paljonko vr korvaa jne. :ei: Hemmetti, joku oli juuri menettänyt elämänsä ja toinen halusi korvausta menettämästään tunnista ja 20 minuutista. :viha:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 03 Tammi 2010 21:21

Se korvaus pitäis voida hakea kuolinpesältä.
Järkyttävä juttu, mut harvemmin ne vahingossa junan alle jää.
Vituttaa tommoset. Jos tahtoo ittensä tappaa, ni tekis sen sit itekseen.

Anteeksi ja Marengille vielä voimahali ja jaksamista. :halitus:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 04 Tammi 2010 01:20

Tuli joku uusi asetus että VR on velvollinen korvaamaan
junien myöhästymisistä aiheutuvat ajan menetykset
matkustajille jossain suhteessa lipun hintaan. Siitä on
ollut kovasti juttua lehdissä.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 04 Tammi 2010 11:25

Hop hop kaikki kynnelle kykenevät verta luovuttamaan. Joulun pyhien jälkeen on verivarat vähissä. Itse en pääse, kun kävin juuri lokakuussa ja lävistytin itseni joulukuussa.

:rulla:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja LazyBastard » Ti 05 Tammi 2010 11:05

Pitäis käyä luovuttamassa verta, vaan iski nuhan päälle, niin ei voi.

Joululomien aikana kävi ilmi, että eräs tutun tutun tuttu olisi muuttamassa pois Oulusta ja olisi myymässä asuntoaan. Asunto olisi oikein hyvällä paikalla, luotettavan tiedon mukaan oikein hyvän näköinen, aika vasta remontoitu ja hintakin olisi luultavasti sellainen, että se olisi varaa maksaa. Nyt vain toivotaan, että oltaisiin muita kiinnostuneita uskottavampia, pankki olisi samaa mieltä kanssamme ja vanha asunto saataisiin myytyä kohtuuhintaan. Ressiä siis.
Et in Arcadia ego.
Avatar
LazyBastard
 
Viestit: 737
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:49

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 05 Tammi 2010 12:22

Keijolaisille syleittäin onnea vuodelle 2010 :hymyhali:


Tiedättekö, olen ollut innoissani kuin pikkulapsi lumen ja pakkasen takia. Kerrankin on _kunnon_ talvi :sydän: Eilen alkoi tosin tehdä jo tiukkaa. Olin fillarilla eilen töissä, töihin tulo oli oikein miellyttävää, ehkä sentin verran lunta aurattujen pyöräteiden päällä. Vaan sitä lunta pukkaa koko ajan lisää taivaan täydeltä, eikä aurauskalusto tunnu pysyvän perässä. Ei ainakaan täällä "periferiassa", missä konttori sijaitsee. Niinpä kun yritin polkaista kotiin, niin juutuin heti hankeen. Rämmin hangessa hetken, sitten yritin pyöräillä ajotiellä saaden sydämentykytyksiä liian läheltä ja liian kovaa ajavien autojen takia. Liukaskin oli, joten takaisin hankeen. Vastatuuli oli oikein messevä, ja tuulen aiheuttamat nietokset hidastivat matkaa entisestään. Vajaan kilometrin jälkeen soitin soffiksen apuun :epäilevä: Meni kolme varttia 1,5 kilometrin matkalla, sitten soffis tuli pelastamaan mut autolla.

Nyt ymmärrän, miksi vanhemmat kulkivat talvet suksilla koulussa.


Taas sataa lunta. Vahingosta viisastuneena tulin autolla töihin :keijo: Nyt voi taas huokailla tyytyväisenä, kun on kiva talvi, kunnolla lunta ja pakkasta :virne:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 05 Tammi 2010 15:27

Täälä taas ollaan niin innoissaan tuosta pakkasesta, että käy mielessä johonkin lämpimään maahan muutto talviajoiksi. Varmaan hehku pimeenä, kun auto ei tykännyt käyntiin lähteä.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Pe 08 Tammi 2010 09:56

Aivot jäi näköjään vielä joululomalle vaikka koulut alkoi jo eilen. Unohdin mennä tänään kouluun :läps: . Ei näin.
Pitäisi varmaan vähitellen taas ottaa itseään niskasta kiinni ja palata takaisin arkeen. Joululoma oli yllättävän rentouttava, vaikka etukäteen pelkäsin sitä, sillä vietin kaksi viikkoa kotikotona, enkä oikeastaan tykkää siellä olosta yhtään. Ja kotiin kun tulin viikko sitten, niin siitä asti olen ollut koko ajan menossa, mutta ei ole ollut liian kiire kuitenkaan. Kavereita olen nähnyt päivittäin ja täällä on ollut melkein joka päivä ihmisiä kylässä/yövieraina. Olisin voinut jatkaa samanlaista lomailua vaikka kuinka kauan. Eilen kun koululla kävin niin alkoi heti ahdistaa kun saatiin tulevan jakson tehtäviin liittyvä teema ja ideointi olisi pitänyt aloittaa heti. Ei ole taaskaan yhtään sellanen olo, että jaksaisi olla luova ja idearikas.
Mutta jee, mukava viikonloppu tulossa(toivottavasti). Tänään juhlistan parin kaverini kanssa vanhenemispäivääni ja unohdan kaikki huolet ja murheet :jami: .
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 08 Tammi 2010 10:45

Onnea vanhenemispäivän johdosta :superhymy:


Pakkasta oli aamulla töihin tullessa -29 :isosilmä: Huisia :superhymy:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 09 Tammi 2010 01:30

Damn, paljon onnea! :superhymy:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron