Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 03 Marras 2009 21:47

Lumikki75 kirjoitti:
skray kirjoitti:Olen havainnut haluavani ulkoilla useammin kuin ennen.

Mä olen havainnut saman, kun koiran kanssa on pakko lähteä ulos. Ennen saattoi mennä viikkokausiakin ilman, että olin ulkoilmassa muutaman minuutin pätkiä enempää, mutta nyt jos jostain syystä menee päiväkin ilman kunnon ulkolenkkiä, tulee jotenkin tunkkainen olo. Näköjään se sitten pitää paikkansa, että kuntoiluun voi jäädä koukkuun (tosin mä tunnen olevani enemmän koukussa raittiiseen ilmaan kuin siihen liikkumiseen). Sitä liikuntaakin sivussa on kuitenkin tullut harrastettua, kun kerran paino on pudonnut reippaat kymmenen kiloa vuodessa. :)


Olisikin joku tuollainen pakote kuin koira, jonka takia pitäisi aina ja joka päivä lähteä ulos. Nyt ei sellaista ole, mutta onneksi sentään yliopistollekin tulee käveltyä edes joskus, että saa sitte siitä vähä ulkoilua, jos ei muuten sitten yhtäkkiä huvitakaan lähteä ulkoilemaan. Toivottavasti mun ulkoiluinto ei nyt lopu, kun olen täällä fordella julistanut lenkkeileväni edes välillä. :virne:
Painonpudotuksesta peukku. :peukku: Tuo olisi itselle todella iso plussa siihen, että huvittaa kävelylle lähteä. Aina sen ajattelee vain raittiin ilman saamisena, mutta painohan siitä kanssa lähtee tippumaan, kun tarpeeksi usein vain jaksaa lenkkeillä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 04 Marras 2009 01:40

skray kirjoitti:Painonpudotuksesta peukku. :peukku: Tuo olisi itselle todella iso plussa siihen, että huvittaa kävelylle lähteä. Aina sen ajattelee vain raittiin ilman saamisena, mutta painohan siitä kanssa lähtee tippumaan, kun tarpeeksi usein vain jaksaa lenkkeillä.

Kiitos kiitos! Pelkkä käveleminen siihen ei ole vaikuttanut, vaan myös pihatyöt (haravointi ja lumenluonti jne.), mutta käveleminen on varmaan ollut se suurin yksittäinen syy.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 06 Marras 2009 13:16

Päivän arvuuttelu, kuka kuvassa?

Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Purple » Pe 06 Marras 2009 13:22

Onko se Polttilan Eva villiintynyt eläkepäivillään?
Avatar
Purple
 
Viestit: 564
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:26

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 06 Marras 2009 13:29

No sehän se. Heti kun pääsi eläkkeelle uutisista, saattoi jättää jakkupuvun kaappiin ja pukeutua goottivanpyyriseksupimuksi niin kuin sydämessään on aina tuntenut. :sydän:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 06 Marras 2009 16:16

Pelottavaa... :friikki:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja friikkis » Pe 06 Marras 2009 17:58

Hienoa, että Polttilan täti löysi oman tyylinsä. Arvostan.
Avatar
friikkis
 
Viestit: 178
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 14:45

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 06 Marras 2009 18:11

Eiköhän toi nyt oo kuitenkin noita nenäpäiväjuttuja.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 06 Marras 2009 18:46

Voi ei. :virne: Eva Polttila on ihana. :sydän:

Huh, olipa harvinaisen peräsuolesta tämä päivä. :friikki:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 06 Marras 2009 19:19

friikkis kirjoitti:Hienoa, että Polttilan täti löysi oman tyylinsä. Arvostan.

*reps*
:D

Töissä meinasi tulla kuolema kun oli liian kiire. Kiitos partyjumalille tänä viikonloppuna ei ole MITÄÄN!
Joutilaisuus on aliarvostettua, aion tehdä sitä koko viikonlopun.

Laiskottelu :sydän:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 06 Marras 2009 23:59

Kiirettä pitää. Tuntuu, että kaikkea, mitä pitäisi tehdä, ei vaan ehdi tehdä. :huoh: Illat venyy liian pitkiksi ja aamulla on herättävä liian aikaisin. Uskottelen itselleni, että kyllä kiire ens viikon lopulla helpottaa, mutta taitaa olla turha toivo. Joululoma tulee kyllä tarpeeseen sitten aikoinaan. :bubbles:

Taidan mennä tästä nukkumaan, sillä huominen tulee olemaan pitkä päivä. Olisi luvassa päivällä opiskelua ja illalla keikka kotikodin lähellä. :D
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » La 07 Marras 2009 12:16

Koin juuri filosofisen valaistumisen. Nyt voin jatkaa elämääni hieman onnellisempana.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja elegia » La 07 Marras 2009 13:26

Emilia kirjoitti:Koin juuri filosofisen valaistumisen. Nyt voin jatkaa elämääni hieman onnellisempana.

:peukku:
Kerro muillekin? :D

Mulla kävi vähän huonosti kissaa madottaessa; neiti puraisi voimalla sormeen. Nyt on sormenpää lievästi punainen ja turvonnut. Kai tota pitäisi jossain käydä näyttämässä, vaan en viitsisi ainakaan näin viikonloppuna lähteä keskussairaalalle päivystykseen. Kiva, kiva.

Mutta kivaaaa, kun on lunta!
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 07 Marras 2009 13:31

elegia kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Koin juuri filosofisen valaistumisen. Nyt voin jatkaa elämääni hieman onnellisempana.

:peukku:
Kerro muillekin? :D


Joo, haluan myös tietää! :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 08 Marras 2009 23:24

Suvi kirjoitti:
elegia kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Koin juuri filosofisen valaistumisen. Nyt voin jatkaa elämääni hieman onnellisempana.

:peukku:
Kerro muillekin? :D


Joo, haluan myös tietää! :D

Filosofiassa havaittiin virhe. Mutta onnellisuutta ehti kuitenkin kestää sen kymmenen minuuttia. :D
Tähän kuitenkin liittyi joutilaisuus ja elämisen sietämätön keveys.

**
Säärystimet valmiit, lapaset aluillaan. Musta on tullut vallan neuloja, kohta voin jo kehdata kirjoitella käsityöketjuun. :)
**
Isänpäivää vietin vanhempien luona, käytiin myös vaaria kattomassa. Oli mukavaa, vaikka alkuillasta iski hullu päänsärky, silmissä vaan vilisi tähdet jonkin aikaa ennen kuin burana alkoi vaikuttaa.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 13 Marras 2009 01:10

Pari päivää on pitänyt ajella sivuteillä varovasti, kun autosta puhkesi täällä reissunpäällä rengas ja vararenkula oli sitten kesäkumi. (Ei kuitenkaan Yle-x:n virallinen sellainen.)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 13 Marras 2009 14:44

Emilia kirjoitti:Säärystimet valmiit, lapaset aluillaan.

Luin, että "lapset aluillaan", ja mietin jo hetken, että onko onnittelut paikallaan. :p
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 13 Marras 2009 19:26

Lumikki75 kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Säärystimet valmiit, lapaset aluillaan.

Luin, että "lapset aluillaan", ja mietin jo hetken, että onko onnittelut paikallaan. :p

:D :D
Se olis ennemminkin ehkä surkuttelun paikka. :p

Oon vielä niin innoissani eilisestä keikasta. Uuuh, väsynyt mutta onnellinen. Käsiä ja jalkoja särkee
eikä tölissä oikein jaksanut keskittyä, mutta nyt alkoi luojan kiitos viikonloppu. Taidan raivata
tohon sohvalle tilaa ja pultata itteni tv:n ääreen.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Huippis » La 14 Marras 2009 10:20

Siis duh, miks mää oon niiiiin väsyny? Meikällä on varmasti joku puutostila, kello kun lyö 11 niin meikä tipahtaa täysin :tipahdus:
Toi ukkokaa ei ennää ymmärrä ko nukun yöni kokonaan ja vähän ekstraa päälle, rankkaa kantaa minut aina sänkyyn asti nukkumaan :D

Liihottelen varsahaaveissa päiväpäivältä enemmän, oishan senlainen ihana, oma kasvatti, ukkokin näyttää vihriää valoa, nyt pitäisi siis löytää ennen kesää ori ja hommata astutusrahat, piiiis of keik! :pomppuhymy: ja lottovoittokin ois tosi kiva!

AINIIN! Olin unohtanut rasvakeittimen kaapin pohjalle ja muutama päivä sitten sen sieltä muistin, ai että on tullu tehtyä hyvää ja rasvaista ruokaa! Perunoita eri muodossa ja jokkaista syyvvään bbq-kastikkeen kanssa :kuola:

Auskulle heippavain ja jaksamista! :hymyhali:
Avatar
Huippis
 
Viestit: 23
Liittynyt: La 17 Touko 2008 14:04

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 17 Marras 2009 11:30

Kiitsa :hymyhali: Olettaen, että mä olen Ausku :keijo:


Outoa kyllä, tutkimusten ja tulosten odottelu menee melkein vanhalla rutiinilla. Tai sitten lääkitys on niin hyvin kohdillaan, etten sen takia osaa ottaa paniikkia asiasta. Sinänsä hyvä, koska tämä on selkeästi hitaampitempoista, tuntuu, että kaikkea joutuu odottamaan viikkotolkulla, kun äidin kohdalla meni ihan niksnaks ja tulos selvä ja leikkaukseen hop.

No, isällä on syöpään liittymätön operaatio edessä parin viikon päästä, se jännittää enemmän. Pitäisi olla ihan "rutiinijuttu", mutta silti, operaatio on aina operaatio, eikä isäkään mikään nuorukainen enää ole.


Itsellä on menossa känkkäränkkä-vaihe. Eilinen oli ihan hirveää vastavirtaan räpiköimistä. Kauhea väsy, kaikki on väärin, ärsyttää, hatuttaa, plääh. Tänään on onneksi vähän parempi, kun vetelin eilen jokusen tunnin päikkärit, mutta ei tässä nyt vielä hurrata. Tukkoinenkin olo on, saakuta, jos tässä nyt johonkin taas sairastuu. Ärrrr :pitsläp: Ei yhtään huvittaisi viikonloppuna mennä firman pikkujouluhin.

Äh, tätä kirjoittaessa tuli pääkin kipeäksi. Ja niska on ihan jumissa. Grr.
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 18 Marras 2009 09:07

:pomppuhymy:

Uusi hius. En oo tainnut muuttaa kampausta juurikaan 13 vuoteen ja nyt tuli lyhykäinen. Mullahan on kaula! :tipahdus:
Pitkän roikkutukan kanssa sitä ei edes näe. Otsista ei tosin vielä leikattu, kun tuli sivut vähän lyhyemmäksi mitä alkuun
aateltiin. Makustelen muutaman viikon ja leikkautan sit otsatukan, jos tuntuu vielä siltä, että sen haluan.

Kurkku kipee. :( Ei oikein tiedä, pitäskö jäädä suosiolla kotiin pikkuasioidenkin takia vai ootella vain kuumeen tuloa.
Tulee jos on tullakseen, mutta en tahtois kehenkään tartuttaa (varsinkaan työkavereihin) mitään epämääräsiä/ mahdollisia
kurkku- tai sikatauteja...
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Pe 20 Marras 2009 09:42

Torstai-ilta.

Gali: Moro!
Baarihemmo: Tere-tere.
Gali:Oliskos teillä Bösöleetä?
Baarihemmo:Hä?
Gali:...
Baarihemmo:Anteeksi, en kuullut.
Gali:Siis Bösölöö Nuvoo?
Baarihemmo:Ei nyt valitettavasti ole... :salaliitto: ...On päässyt loppumaan.
Gali: :keijo:


Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Huippis » La 21 Marras 2009 12:16

Joo Ausku, kyl sä olet Ausku :D

Tulin vain kertomaan teille, että pisti tänään työauton uuteen uskoon :D
Aattelin notta, että on tuo liian kulmikas tuo auto, niin pyöristin kivan kolon ylös takakulmaan. :pepsodent:
Hivenen ottaapi päähän ja muutkin on tosi iloisia asian johdosta!

Olisi ihan oikeasti pitäny lopettaa nää ajohommat silloin kun oli huipulla, eikä nyt mennä tyrimään :D

Hei vain ja kiitos!
Avatar
Huippis
 
Viestit: 23
Liittynyt: La 17 Touko 2008 14:04

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 23 Marras 2009 12:19

Meillä oli eilen teatterin 20-vuotisbileet aka TeatteriTanssiaiset.
Juhlavastaanoton ja kiittelemisen jälkeen riisuimme roolivaatteet ja aloimme sonnustautumaan juhlatamineisiin ja oli pitkään aikaan oikein prinsessa-olo. Toimimme toistemme pukijoina ja hiuksetkin sain laitettua oikein hienosti.
Prinsessa :ahihi:.

Mä olen paininut ja tehnyt duunia tuon eteen kyllä paljon. Ja niin ovat muutkin henkilöt. Eräs kasasi lehtileikkeitä, toinen väänsi diaesitystä ja kirjoitti puheita. Mieletön meininki kyllä oli sitten paikan päällä.

Tanssiaisissa oli perinteiden mukaan ohjattua tanssia, jazzia, valssia ja muita perinteisiä tansseja ja aivan ihana tunnelma. Kahisevat mekot oikein vahvistivat sitä omaa prinsessaoloa. Ainoa mikä hieman vaivasi oli kengät :virne:. Mulla on yhdet korkokengät, jotka sopivat mekon kanssa ja ne olivat ehkä n. sentin liian isot ja välillä joutui jännittämään jalkaa ettei kenkä putoa.

Mutta ihanaa oli :sydän:.

Nyt onkin sitten kualleet jalat ja vetelä olo. Ei enää jännitystä, eikä murhetta. Iloinen onnistuminen ja saadut palautteet lämmittävät mieltä ja itsetuntoa. Eräältä arvostamaltani henkilöltä saatu palaute on merkittävyydeltään aivan huikea! Olin aivan sanaton siinä hetkessä ja olen hieman edelleen. Palautteen laatu ensinäyttelijälle oli arvostukseltaan korkealla. Ettei se ihan paskasti mennytkään, kun tuollaista palautetta saa. Hyvä me :)
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 23 Marras 2009 18:09

Äh. Treenikärpänen puri. Tekis mieli mennä treenaamaan tänään (kun saan korvata missattuja torstaitreenejä näin maanantaisin), mutta ku illalla tulis huippumallien tukanleikkuujakso. :virne:

Kuluttaako aivoja katsomalla hömppää, vai kerätäkö lihasmassaa pomppimalla trampoliinilla... :raps: :riips:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron