Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » La 16 Maalis 2019 01:02

Pitäs noi allekirjoitukset ja avarit laittaa kohilleen. Mutku.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 16 Maalis 2019 13:14

Pii-rakka :virne: Ihana idea. :D :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6542
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 26 Maalis 2019 20:44

Tiskasin! :woohoo:

Suurempi saavutus tiistai-illan ratoksi kuin moni ensikädessä ajatteleekaan.

--

Ja ostin Nokia 3310:n. :o: Toivottavasti toimii.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 03 Huhti 2019 19:24

Isossa Omenassa oli oikein jonoa äänestyspaikalla. Ei siinä nyt kohtuuttoman kauan mennyt, mutta oli turhauttaa. Varmaan n. 15 äänestäjää ennen minua. Yksi seniorikansalainen pääsi jonon ohi. Yksi tarvitsi Helsingin ehdokkaiden listan.

Eka kynä oli huono. Toisella kynällä sain viimeisteltyä ehkä hieman suttuiseksi jääneen numeron.

"Kävinhän siellä tuhrimassa vinoviivasen minäkin"
-M.A.Numminen: Vaalipolkka
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 08 Huhti 2019 12:13

Mä kävin Oodissa äänestämässä. Esiteltiin sitä Muussille samalla. Kolmas kerros ainakin oli ihan ok, vaikka toki lauantaina aivan turvoksiin asti täynnä porukkaa.
Toinen kerros oli sitten taasen Muussille semmoinen innostuksen kohde pelihuoneineen ja tulostimineen. Pitänee tutkia itsekin paremmin ja ehkä vähemmällä ihmismassalla.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 08 Huhti 2019 18:56

Olipahan taas yksi maanantai. Mikään ei valmistunut ja osa samoista töistä kuin eilen on tekemättä.

Leskenlehdet nähty tälle vuodelle. Eilen kuumotti poskia ilmeisesti auringon takia :o: Laitoin hydrokortisonia.

Naisten MM-kisoissa käyty kerran ja loppuviikosta mennään vielä toinen kerta.

Välillä tuntuu, ettei mistään ehdi ajatella oikein mitään (ainakaan valmiiksi asti), kun on koko ajan mentävä seuraavaan ja seuraavaan tilanteeseen.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 09 Huhti 2019 21:01

Pascal Lemoix kirjoitti:Eka kynä oli huono. Toisella kynällä sain viimeisteltyä ehkä hieman suttuiseksi jääneen numeron.
Siis voiko tästä päätellä, että kyseessä oli kuulakärkikynä? Sain meinaan sellaisen kuvan työkaverin ennakkoäänestysjutusta myös. Itse en ole koskaan ennakkoon äänestänyt vaan aina vasta vaalipäivänä. Mut siis mun muistaakseni kynänä on aina ollut lyijykynä. Nytkö ei, vai onko käytäntö eri koskien ennakkoäänestystä?
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 11 Huhti 2019 07:30

Jorssi kirjoitti:
Pascal Lemoix kirjoitti:Eka kynä oli huono. Toisella kynällä sain viimeisteltyä ehkä hieman suttuiseksi jääneen numeron.
Siis voiko tästä päätellä, että kyseessä oli kuulakärkikynä? Sain meinaan sellaisen kuvan työkaverin ennakkoäänestysjutusta myös. Itse en ole koskaan ennakkoon äänestänyt vaan aina vasta vaalipäivänä. Mut siis mun muistaakseni kynänä on aina ollut lyijykynä. Nytkö ei, vai onko käytäntö eri koskien ennakkoäänestystä?


En muista edellisvuosia, mutta nyt kun äänestin (taas) ennakkoon, kynä oli kyllä kuulakärkikynä. :riips:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1383
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 14 Huhti 2019 13:53

Kävin äänestämässä tänään vaalipäivänä ja siellä oli kopissa myös kuulakärkikynä! Lyijykynä olisi ollut myös, mutta olin jo ehtinyt tarttua kuulakärkikynään, ennen kuin havainnoin asian. Toivottavasti kuulakärkiääneni lasketaan. :keijo:

(Muistan aiemmissa vaaleissa äänestäneeni myös aina lyijykynällä, mutta nyt pikagooglauksen perusteella vaikuttaisi siltä, että jo esim. viime presidentinvaalien yhteydessä oli äänestysohjeuutisia, joissa puhuttiin kuulakärkikynistä ja siitä, että kuivamustekynä tai lyijäri käyvät kumpikin, kunhan kynä ei näy lapusta läpi.)
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 15 Huhti 2019 18:45

Jos on tiedossa työpäivä puhelinpalvelussa niin ei kannata huutaa ääntänsä käheäksi edellisenä iltana :virnei:

Niinku, jos ootte tätä joskus miettineet.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Ma 15 Huhti 2019 23:26

Jorssi kirjoitti:
Pascal Lemoix kirjoitti:Eka kynä oli huono. Toisella kynällä sain viimeisteltyä ehkä hieman suttuiseksi jääneen numeron.
Siis voiko tästä päätellä, että kyseessä oli kuulakärkikynä? Sain meinaan sellaisen kuvan työkaverin ennakkoäänestysjutusta myös. Itse en ole koskaan ennakkoon äänestänyt vaan aina vasta vaalipäivänä. Mut siis mun muistaakseni kynänä on aina ollut lyijykynä. Nytkö ei, vai onko käytäntö eri koskien ennakkoäänestystä?


Meillä on tähän asti ollu aina lyijykynä, tänä vuonna oli mustekynä. Hetken ihmettelin et mitä täällä tapahtuu, mut sit piirsin ehdokkaani luvun. Sottasin vähä testinä sitä paperia, missä on ehdokkaiden nimet ja numerot. Siis se perinteinen suttu tyhjään tilaan, et tietää että mustekynä piirtää. Jos olen hengissä seuraavissa vaaleissa otan mukaan joko oman kynän tai suttapaperia.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 15 Huhti 2019 23:34

Triple H kirjoitti:
Jorssi kirjoitti:
Pascal Lemoix kirjoitti:Eka kynä oli huono. Toisella kynällä sain viimeisteltyä ehkä hieman suttuiseksi jääneen numeron.
Siis voiko tästä päätellä, että kyseessä oli kuulakärkikynä? Sain meinaan sellaisen kuvan työkaverin ennakkoäänestysjutusta myös. Itse en ole koskaan ennakkoon äänestänyt vaan aina vasta vaalipäivänä. Mut siis mun muistaakseni kynänä on aina ollut lyijykynä. Nytkö ei, vai onko käytäntö eri koskien ennakkoäänestystä?


Meillä on tähän asti ollu aina lyijykynä, tänä vuonna oli mustekynä. Hetken ihmettelin et mitä täällä tapahtuu, mut sit piirsin ehdokkaani luvun. Sottasin vähä testinä sitä paperia, missä on ehdokkaiden nimet ja numerot. Siis se perinteinen suttu tyhjään tilaan, et tietää että mustekynä piirtää. Jos olen hengissä seuraavissa vaaleissa otan mukaan joko oman kynän tai suttapaperia.
Mun äänestyskopperossani oli edelleen vaan kaksi lyijykynää. En kyllä kuulakärki-/mustekynällä olis äänestänyt, vaikka olis ollu vaihtoehtona.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 16 Huhti 2019 13:27

Mun vaalikopissa oli kolme kynää, kaksi kuulakärkikynää sinisellä musteella ja yksi terävä lyijykynä.
Kaikki oli vielä narulla sidottu kopin seinään kiinni.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Ke 17 Huhti 2019 02:22

DarkSide kirjoitti:Mokillä tuli kuunneltua Radio Suomea. Siellähän se Kati nykyään höpöttelee. Palasivat Ylex Forden ajat mieleen.



itsel aika paljon samoja fiiliksiä. YleX legendat löytyy aika usein radio suomesta tai telkkarista.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 17 Huhti 2019 22:24

Huusin lätkässä ääneni pois. Eilen ja toissapäivänä puhuin vähän liikaa ja nyt ollaan sitten totaalisen hiljaa :keijo:

Tämä yhden päivän hiljaisuus on jo auttanut ja ääntä on vähän, mutta jatkan niin pitkälle kuin mahdollista. Eli huomiseen lounasaikaan :virne: :tilt:

Sitten voi taas pyhinä olla vaihdellen hiljaa. Kämppis on poissa, joten hiljaisuutta on helppo ylläpitää kotona.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 24 Huhti 2019 22:30

Veroilmoituksen tekemisessä meni tänä vuonna ihan luvattoman monta iltaa. :epäilevä: Jotenkin uusi OmaVero-systeemi oli mielestäni huomattavasti sekavampi kuin viimevuotinen verkossa toimiva systeemi, jossa olin ihan sujuvasti onnistunut mielestäni ilmoittamaan tarvittavat tiedot. Nyt tuntui, että samoille ja samankuuloisille asioille oli useita eri kohtia ja kategorioita, ja sai tosi pitkään lueskella ohjeita, että ymmärsi, mihin kohtaan tietyt jutut piti laittaa. Katsoin myös kaksi tuntia kestävän webinaari-videon, jonka Verohallinto oli ystävällisesti tehnyt kaltaisilleni epätyypillisille tulonsaajille, mutta niidenkin ohjeiden sisäistäminen tuntui vaativan tavallista enemmän aivotyötä.

Myöskin ärsytti, että mitään lisätietoja ei saanut laittaa (edes paperilla, koska ne luetaan optisesti). Olen aina laittanut lisätietoja niistä perustulonhankkimisvähennyksen ylittävistä vähennyksistä, jotka saan kasaan (yleensä ei kovinkaan paljon yli perusvähennyksen, mutta kannattaa ne kai silti ilmoittaa...). Olisi paljon kätevämpi ilmoittaa perusteet nyt heti kuin odotella sitä, että tulee joku lisäselvityspyyntö. Käytännössä olen jo laatinut lisäselvityksen, odotan vain, että täytyykö se lähettää vai ei. :töktök:

Turhahan tästä tänne on valittaa, mutta johonkin on pakko purnata. :keijo: Ei sillä, maksan kyllä mielelläni veroja, ne ovat hyvä systeemi. :P En vain ymmärrä miksi ilmoitussysteemiä on pitänyt näin sekavoittaa.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 25 Huhti 2019 12:31

Mä kävin OmaVerosta vakoilemassa jo etukäteen miltä mun verotus näyttää ja tykkäsin siitä miten selkeästä se vaikutti,
Aika tyhmää jos tietää itse että tarvitaan lisäselvitys, mutta sitä ei voi jättää :töktök:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » To 25 Huhti 2019 14:52

Joo, soitin myös verotoimistoon ja kysyin yhtä asiaa, josta virkailijakin meinasi neuvoa, että laita lisätietoja, kunnes tajusi, että eihän niitä saakaan tänä vuonna laittaa. :keijo:

Jostain syystä omasta mielestäni tuo ei tuntunut yhtään selkeältä. Tuntui että samankuuloisia asioita oli moneen kertaan ja kun mulla oli viime vuonna useita eri tulolajeja, oli tavallista hankalampi hahmottaa, että mihin kohtaan mitäkin pitää laittaa. Samoin jotkut ohjeet tuntuivat olevan eri kuin viime vuonna, ja siinä webinaarissa annettiin ohjeita, joita en taas pelkkien nettisivuohjeiden pohjalta olisi mitenkään ymmärtänyt. :keijoei: Toivottavasti ensi vuonna ei ainakaan ole muutoksia, vaikka enhän mä varmaan nyt opiskelemaani enää siinä vaiheessa muista...
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aranwe » La 27 Huhti 2019 15:22

Oon tehnyt veroilmoitusta 3 eri maahan, mutta tänä keväänä ei tarvitse enää ilmoittaa ulkomaan tuloja Suomeen ja voin tehdä viimeisen veroilmoituksen Saksaan. Tai veroneuvoja sen oikeasti tekee, mutta mun pitää kerätä dokumentit sitä varten.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 30 Huhti 2019 08:35

VIlli vappu tulossa.
Väsyttää niin ettei meinannut aamulla jalat kantaa.
Saako mennä päikkäreille?
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 03 Touko 2019 10:22

Kibaya kirjoitti:VIlli vappu tulossa.
Väsyttää niin ettei meinannut aamulla jalat kantaa.
Saako mennä päikkäreille?


Otin tiistaina 3 tunnin päikkärit :keijoei:

Keskiviikkona olikin sitten kaikkea. Oli theia ja lapset :sydän: ja trasekin vappupiknik :sydän: ja työväenlaulut :sydän:.

Nyt on silti se, että mikä päivä tänään on?
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 05 Touko 2019 21:02

Olipahan ihana viikonloppu :sydän:
Perjantaina oli punch up-klubin ja YLE Kioskin yhteinen yhteistyöklubi, jonka tarkoitus oli herätellä EU-vaalien suhteen. Täällä voi nähdä koko tallenteen. Suosittelen vahvasti katsomaan!
Mulle tärkeitä artisteja siellä lavalla. Lisäksi, siis vaikkei oliskaan mulle tärkeitä, niin mm. Lola Vanillan ja Lamey Crackhousen numero Brexitistä on ihan hillitön. Lamey on itse britti, joten puch osuu kyllä siinä kohdalleen. Aijjai, hienoja hetkiä. Kioskin juonnot on vähän kökköjä, mutta sou not. Ainakin paikanpäällä oli vähän semmonen fiilis et wtf.

Lauantaille sain kutsun vegaaniselle lasagnelle ja katsomaan burleskia Lavaklubille.
Dragissa ja burleskissa on paljon yhtäläisyyksiä ja moni artisti tekee keikkoja molemmilla klubeilla. Lamey oli tuolla vetämässä vogueingia Theresa May:na :rolf: ja tekemässä lisää brexit-vitsiä toisella tapaa.

Lavaklubilla jäätiin vielä yhden kaverin kanssa juttelemaan ja siinä sitten tuli myös kutsu jatkoille. No! Mähän en ole käynyt missään jatkoilla selän menon jälkeen ja sitäkin ennen tosi, tosi kauan sitten. Laskin että ainakin 15 vuotta on ollut välissä ja tartuin tarjoukseen. Päädyin Merihakaan ihailemaan merinäköalaa ja keskustelemaan yhteiskuntaluokkien vaikutuksesta arkeen. Lisäksi muitakin syvempiä vesiä koluttiin, mutta sitten istuttiin silly hats päässä ja keskusteltiin lempieläimistä. Jos oisit eläin, mikä oisit? Mulle siinä hetkessä resonoi manaatit.

Tulin kotiin viideltä.

Mun selkä on ihan jumissa ja hengittäminen sattuu.
Mun poski on edelleen kipeä, koska se kramppas klubeilla.
Mun sydän on aika onnellinen.

Kävin myös keskustelun siitä, että miksi drag-piirit tuntui mulle aika alusta alkaen niin erilaisilta.
Siksi, kun siellä ei ole ollenkaan sitä selän takana toisista paskan puhumista. Ei ollenkaan! Koska jos tämmöinen henkilö ilmaantuu paikalle, niin aika nopeasti hänen käytökseen puututaan. Kaikki on kohteliaita toisilleen, eikä kenenkään ego vaadi sitä että pitäisi saada enemmän tai viedä tilaa muilta. Oma taiteen tekeminen ei ole kiinni siitä montako muuta tekijää saa painettua alas. Teatterissa on paljon enemmän just niitä egoja ja haukkujia, varsinkin harrastajapuolella. Dragissa puhutaan paljon tilojen säännöistä ja tuottajien vastuulla on informoida esiintyjiä oman klubinsa säännöistä. Ja se toimii. Myös se muiden kannustaminen tuo itselle hyvän mielen, eikä kateutta.

:pilvi:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 13 Touko 2019 16:56

Kokeilin epähuomiossa, minkälaista on, kun ryyppää antabuksen kanssa :kauhistunut:

Eli olen antibioottikuurilla, mistä olen hyvin tietoinen, mutta äitienpäivänä unohdin koko asian ja join muutaman senttilitran sherryä. Kyllä siitä tietty etovuus tuli, mutta ei nyt ainakaan mitään räjähdysoksennuksia.

Muutenkin yksi parhaista ajoista vuodessa olla antibioottikuurilla, kun on MM-lätkä ja euroviisut. :virne: Muuten olisin saattanut symbolisen tsekkiläisen oluen ottaa perjantaina MM-karkeloiden alkamisen kunniaksi.

Eipä tässä nyt juuri alkoholia tule käytettyä kyllä muutenkaan, mutta on tuo sellainen lievä höh.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Pe 31 Touko 2019 15:09

Olen tehnyt radikaaleja ratkaisuja elämässäni viime aikoina. Ensiksikin jään opintovapaalle ja lähden opiskelemaan, valmistun parissa vuodessa aiempien opintojeni ansiosta. Toisekseen ostin asunnon, koska kyllästyin tunteeseen, ettei minulla ole mitään pysyvää. Elin siinä odotuksessa kymmenisen vuotta, että joskus tulisi elämänkumppani, jonka kanssa jakaa elämä, ostaa asunto ja tehdä muita tärkeitä päätöksiä. Sellaista ei tullut, joten päätin laittaa kaiken elämässä uusiksi yksin. Kolmanneksi erosin mun miehestä, koska ei tästä elämästä tule mitään näin.

Perhe ja ystävät ovat edelleen olemassa, mutta muuten tuntuu, että aloitan elämän nyt puhtaalta pöydältä. Olisinpa tehnyt tämän jo jokunen vuosi sitten, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. Minulla on yhtä aikaa todella innostunut ja pelokas olo :).
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 01 Kesä 2019 21:33

Sodankylän elokuvajuhlat on taas edessä.
Voitin sitten taas matkat, majoituksen ja liput. Toki tässä tämän kohdalla oli pientä epätietoisuutta ja ensimmäisessä viestissä olin voittanut vain liput. Torstaina tuli tieto että on ollut epätietoisuutta ja osaamattomuutta ja asia on korjattu ja voitto on se mitä somessa on mainostettukin. Ehdin myös välissä kysyä kuluttajaviranomaisilta, koska näytti siltä että asialle ei tehdä mitään. Laitila myös oli "suostunut" korvaamaan junan ja bussimatkan :jaaha:

Mutta nyt on sitten asia muutettu ja helpotus aika valtava.
Yritän silti olla vetämättä itseäni ihan piippuun niiden leffojen kanssa, mutta mitään en voi luvata.
Ohjelma julkistettiin eilen ja siellä on mm. Mika Taanilan kuratoima lyhytelokuvanäytös ja Moulin Rouge karaokena :sydän:

Kämppis lähtee omalle lomalleen viikon päästä ja on sitten vielä viikon poissa mun paluun jälkeen. Lomaa siis monella tapaa.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 128 vierailijaa

cron