Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja SirPet » To 19 Maalis 2009 18:09

Aurora B. kirjoitti:Pyjama! :lanppu: Kiitos, meinasi aivosolu haljeta, kun yritin saada päähäni yökkäreille muuta suuhun sopivaa sanaa.

Nimim. "aivot edelleen narikassa" :keijo:


Ja narikkalappu kadoksissa? :keijo:
SirPet
 
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 10:50

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 19 Maalis 2009 18:13

Ei mulle edes annettu mitään narikkalappua :salaliitto:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » To 19 Maalis 2009 18:46

Yökkäri on aina ollut yökkäri täälläkin. :lanppu:

Piti ihan ilmoitella jotain, mutten taaskaan muista mitä.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 20 Maalis 2009 20:28

Kun lukee päivän seksuaalikaskuista tehtyä tutkimusta, niin olo on vähän likainen :bubbles:

Tää nyt voisi mennä vammaosastollekin, mutta peukalon kynteen tuli tyvipäähän pieni halkeama. Mietin, mistä johtuu enkä keksinyt muuta syytä kuin pelaamisen. Tällä viikolla olen erittäin intensiivisesti yrittänyt saada yhtä ajopeliä läpi ja kaasupeukalo on kovilla.

Siitä lähtien on tämä ilmiö tunnettu kaskusta: "Saatanan vaikea peli", sanoi Keijo, kun pelatessa peukalo halkesi. :virne:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 21 Maalis 2009 15:20

Olin menossa kampaajalle, kun kävelin yhden baarin ohi. Pihalla seisoi joukko (vanhahkoja) miehiä ja kuului kommentti: "Mutta toi on kyllä alaikäinen." "Kyllä mä annan arvosanaksi 5." Just. Ja arvosteluasteikko oli? :virne:

Tänään pääsen taas leikkimään prinsessaa nätti kampaus päässäni. Toivottavasti pääsen myös tanssimaan useampaan otteeseen. Pitäisköhän tarkistaa vielä juutuubista, miten se Pas d'Espagne (vai mikä se olikaan) menee. :raps: Odotan innolla tanssilattialle pääsemistä. :täpinä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » La 21 Maalis 2009 17:22

Tänään kävin ostamassa äiteelle synttärilahjaksi isukin rahoilla kalevalakaulakorun ja korvikset. :D Nyt vain rupesi jännittämään, ettei sillä vain ole samanlaista korua. :O: Olen yrittänyt hiippaila koruvarastolle salakavalasti, mutta äitee on koko ajan edessä. No voi sen korun mennä sitten palauttamaan, kuitti on tallessa.

Sitten samalla reissulla nappasin äkkiä Sokokselta aurinkolasit. On niin pirun kirkkaat ilmat, että autolla ajo oli välillä arpapeliä. :p Nyt on melkee niinkö Roy Orbison look. :gay: :virne:

Kisukin on kasvanut. Ei se enää näytä pennulta, vaan pienikokoiselta kissalta. Ja muistaa se mut edelleen, vaikka viikot olen poissa. :hymyhali:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » La 21 Maalis 2009 19:17

:viileä:

Seke Night Fever. Tonight.

Tasan kuukausi sitten kävi onnellinen sattuma ja raahasin Pojan paikallisesta kotiin, joten tottahan toki sitä nyt täytyy kirjoitusten päättymistä juhlia samaisessa paikassa. Nyt tosin menemme sinne yhdessä. Toivottavasti myös lähdemme sieltä yhdessä. :virne:

Muutoin noin kuuluu oikein hyvää. :D
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 21 Maalis 2009 19:30

Kohtapuolin pitäisi lähteä Kulttuuritalolle. Antony :sydän:

Tekisi mieli siideriä, mutten ole jaksanut ostaa. Cd-soitin v*ttuilee taas vähän väliä. Joko se ei tykkää levyistä, joita soitan tai sitten joku on rikkonut sen. Cd-levyjen sijaa kuuntelen kasetteja. (itse nauhoitettuja) Niiltä löytyy välillä jotain ihan helmibiisejä, jotka olen unohtanut, esimerkiksi vaikka Paul McCartney & The Wingsin Let Me Roll It, jonka tunnistin vasta kun laulu alkoi, vaikka kuuntelin ko. biisiä aika paljonkin joskus.

Yritin käydä Sokoksen 3+1 -päivillä. Kestin puoli tuntia ja tulin pelkästään vihaiseksi.

Ja tänään tuntui taas keväältä, vaikka auringonpaiste hieman pettääkin, sillä olikin vielä kylmä. :p
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 22 Maalis 2009 13:55

Ei hitto tän kevään kanssa :friikki: Kevät tosiaan tulla tupsuttaa ja mie alan stressaamaan siitä, että miten hitossa mie saan tehtyä kaiken mitä kesän aikana pitäs saada tehyksi :friikki: Voi olla kyl, että aidan maalaus jää vielä seuraavaan kesään.

Miks ei kesä voi olla koko vuoden?
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Su 22 Maalis 2009 20:21

Miksen mää ole kännissä? :pillitys:

Aivan kauhea kaljanhimo, jota päässee mahollisesti huomenna tukahduttamaan. Onneksi.

Ja tässäkö oli mun ilmotusluontoset... :epäilevä: Joo... Tais olla... :jaaha:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja annastindeli » Su 22 Maalis 2009 20:51

Kuolo: Miä voin tulla maalaamaan siun aidan. On jopa kokemusta maalaushommista ja palkanmaksu hoituu sillä että saan rapsutella kissoja, kun siulla tais olla niitä siellä enemmänkin. :keijo: Eikö ole hyvä diili?
Avatar
annastindeli
 
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 06 Tammi 2009 21:44

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 22 Maalis 2009 22:34

Nyt sitä on kyllä pakko raahautua petiin, että jaksaa aamuyöstä nousta. Se on sitten taas luvassa 4 fordetonta päivää. Eihän mulla muuta elämää olekkaan. :virne:

Hyvää viikkoa kaikille! :tsau:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 22 Maalis 2009 23:47

annastindeli kirjoitti:Kuolo: Miä voin tulla maalaamaan siun aidan. On jopa kokemusta maalaushommista ja palkanmaksu hoituu sillä että saan rapsutella kissoja, kun siulla tais olla niitä siellä enemmänkin. :keijo: Eikö ole hyvä diili?

No kuha et puhki niitä hankaa :keijo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 23 Maalis 2009 13:08

Lauantai-illan tapahtumat ovat mulle kovin hämärän peitossa. Enkä edes paljoa juonut. Muistikatkoksiani en tosin ole kenellekään myöntänyt. :virne:

Tutustutin Poikaa kavereilleni ja hän sopeutui hyvin joukkoon. Myöhemmin sain tutustua Pojan kavereihin. Olivat minua hänelle kovasti kehuneet. Harmi, etten pahemmin muista, mitä heille höpöttelin. :keijo:
No, Pojan kaveritytön kanssa tuli juteltua pitkät tovit, ja tykästyimme kovasti toisiimme. :D

Eilinen menikin sitten aika pitkälti nukkuessa. Tänään piti käydä koululla, mutta laiskuus iski ja päätin siirtää sen huomiseksi.

Eipä hirveästi ole sen ihmeempiä ilmoitusasioita, kevään tulosta nautiskellessa. :D
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 23 Maalis 2009 15:07

Oumaigaad, mä jo luulin että Forde on mennyt särki kun tänne ei päässyt
aamupäivällä ja puoliltapäivin käyttömukavuus oli vähän niin ja näin :O:
Melkein olin jo perustamassa tukiryhmää Feisbuukkiin mutta sitten tää ru-
peskin taas toimimaan.

Edit. Jatkan tähän samaan viestiin tarinaa siitä, miten alkava kevät ja pi-
tenevät päivät on vaikuttaneet minuun - mä oon ihan täynnä tarmoa :superhymy:

Muutamana viime viikonloppuna olen ihan huomaamatta ryhtynyt siivoamaan
kodin kaappeja ja komeroita ja nyt ne alkaa kaikki olla jo läpikäytyjä :O: Näin
siistiä meillä ei ole takuulla ollut edes viimeisimmän muuton jälkeen. Kaikki
alkoi siitä, kun sain tarpeekseni erillisen vaatehuoneen sekasotkusta ja eräs
kaunis sunnuntaiaamu siivosin sen (Miehen avustuksella kylläkin, en ihan yk-
sin sentään) lattiasta kattoon. Sen jälkeen olen tasaista tahtia käynyt läpi mui-
takin kaappeja, enkä siis ole edes suunnitellut siivoamisia mitenkään sen tar-
kemmin. Olen vaan ryhtynyt hommiin ja that's it. Ja tällaisesta jaksamisesta
ei olisi ollut puhettakaan syksyllä, kun vaan löhnäsin sohvalla ja surkuttelin,
kun kaikkea pitäisi tehdä. Nyt mä oon sitten tehnyt melkein kaikki syksyn ja
talven rästihommat alta pois :virne:

On meinaan lievän Sippura Almighty -olo! :pomppuhymy:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 24 Maalis 2009 13:38

Tämä viikko menee melko pitkälti opiskellessa. Viimeinen tentti ennen harjoittelua on nimittäin edessä maanantaina. Täällä käyminen saattaa siis jäädä melko vähälle tän viikon aikana.

Sunnuntai oli kunnon krapulapäivä, vaikkei oikeastaan kunnon krapulaa tullutkaan missään vaiheessa. Poitsun soitto piristi todella paljon. Viikonloppuna nähdään. :sydän: Ollaan tässä pari viestiä laitettu toisillemme Facebookissa edellisen soittokerran jälkeen. Ensimmäisen viestin jälkeen hän oli laittanut, että hänen mieltään lämmitti kovasti lukea kaikki ne sanani. Nyt hän kuitenkin vielä lisäsi, että hän oli aivan yllättynyt siitä, kuinka hyvää tekstiä mä kirjoitan. Ei hän voisi kuulemma kuvitellakaan esimerkiksi itse kirjoittavansa lähellekään niin hyvin. :hullu: (Eikä hän ole todellakaan mikään huono kirjoittaja.) Se oli kuulemma kirjoitettu niin, että mut pystyi ihan hyvin kuulemaan sanomaan ne asiat. Olen kyllä kieltämättä itsekin tyytyväinen siihen viestiin, mutta kyllä tuollainen kommentti sellaisen ihmisen suusta, jota arvostaa todella paljon, lämmittää kovasti mieltä. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 24 Maalis 2009 13:42

marenkienkeli kirjoitti:Täällä käyminen saattaa siis jäädä melko vähälle tän viikon aikana.

Sie meinasit, että siivoomista ja vastaavaa oheispuuhaa riittää koko viikoksi? :virne:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 24 Maalis 2009 13:48

Kuolo kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Täällä käyminen saattaa siis jäädä melko vähälle tän viikon aikana.

Sie meinasit, että siivoomista ja vastaavaa oheispuuhaa riittää koko viikoksi? :virne:

Jotain sinnepäin vissiin. :virne: Eli kun nyt sanon, että en ehdi täällä käydä, käyn täällä todennäköisesti jatkuvasti. :epäilevä: Tämäkin aamu meni taas nukkuessa ja tietokoneella, vaikka tarkoitus olikin opiskella ennen kuin lähden keskustaan syömään.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 24 Maalis 2009 15:22

Olen varsin hyvässä opiskeluvireessä ollut ja ideoita satelee. Esimerkiksi: "Ns. "haarovälikulkuneuvojen" vertautuminen seksuaaliseen mitättömyyteen lauluteksteissä Einarin polkupyörä ja Napoleonin mopo". :virne:

--

Arjessa tuntuu kuitenkin jollakin lailla, että olisihan se kiva joskus tehdä jotain kivaa. Sitä kivaa voisivat tarjota esimerkiksi teatterit, elokuvateatterit ja sen sellaiset. Mutta kun ei tule mentyä. Pitäisi kai kaivaa sitä Kulttuuririennot-ketjua vähän ylemmäs.

Jotenkin sitä arkensa vakioi semmoiseen perussahaamiseen, ettei ole liian onnellinen eikä liian murheellinen. Heti, kun sitä onnellisuutta olisi aie suunnitellusti nostaa, iskee paniikin pirut kimppuun. Mennään ylitiedostavalle alueelle. Pitäisi enemmän osata toimia impulsiivisesti. Mutta sehän juuri on vaikeinta.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 24 Maalis 2009 18:04

Eilen oli leffahetki kivassa seurassa ( :sydän: ), jonka jälkeen menin moikkaamaan systerssonia... ja sitten venähtikin ihan iltaan saakka :friikki: siis yöhön saakka.

Oli kyllä ihan hauska ilta, vähän taas erilainen kun edelliset :)

Perjantaita odotellessa - alkaa viikon LOMA ja perjantaina sitten illalla PMMP :sydän:

IIIIH!
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 24 Maalis 2009 23:18

Mä olen ihan lukossa.

Ajatuksia ja järjenvirtaa on vaikka ja millä mitalla, mutta se ei tule ulos. Sen jäsentäminen on vaikeaa ja se on möykkynä mielen perukoilla - sinne sen olen tunkenut minua häritisemästä. Haluaisin päästä siitä eroon, mutta se vaatisi jonkin ihmeen tai korkeamman tason suorituksen ja siihen minun omat voimavarani eivät riitä.

En tiedä mihin suuntaan pitäisi liikkua, kun oma kotipaikka ahdistaa. Mutta muuallekaan minusta ei ole lähtemään. Tämän hetkiset vaatimukset ovat aikalailla korkealla. Enkä todellakaan halua lähteä mihinkään ja todeta sitten olevani vain lopulta täydellinen vaiva. Kaikkea tarvitsemaani kun ei voi raahata mukanaan. Ja se ärsyttää ihan suunnattomasti.

Näillä mennään. Kuntoutuminen kotioloissa tekee siis tiukkaa, mutta onneksi vielä ollaan sillä asteella harjotteissa että niiden toteuttaminen ei vaadi ihan mahdottomia. Ensi kuussa alkaa seuraava "taso" ja se vaatii jo toteutuakseen hieman matkustamista. Se hieman jännittää.

Onneksi on teatteri ja siellä meneillään oleva produktio. Vaikkakin viime viikon harjoitukset, nuorisoteatteri ja muut teatteriin liittyvät häpeningit veivät lähes koko viikon. Olipahan tekemistä, mikä vielä oli nautinnollista ja mukavaa. Kuitenkin meidän kesänäytelmän harjoitukset on kuin skitsofreniaa. Olen iloinen ryhmästä, harjoittelusta ja siitä millainen jälki on syntymässä kesää varten. Tästä näytelmästä tulee niin huikea! Mutta silti mieleni tekisi huutaa siellä keuhkoni rikki. En voi kuitenkaan ruveta huutamaan kolleegalleni, että "etkö sä tajua???!". Kun varsin hyvin tiedän ettei sitä siellä itse näe samalla lailla. Ja meillä kuitenin on se ohjaaja, jonka tehtävä on saada se tyyppi siellä näkemään. Nih. Mutta tämän energian ja raivon/ahdistusraivon kääntäminen itselleen hyödyksi on minulle ainakin vaikeaa. Ja sitten taas kolikon kääntöpuoli. Onpahan edes joku tunne mistä lähteä liikkeelle. :seko:.

:hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 26 Maalis 2009 17:47

Mulla on kummallinen kokkailuvimma ollu jo monta päivää. :o: Vain ikävät koirauutiset pistivät vimman tauolle.

Oon kokkaillut hulluna kaikkea. Kaalipataa, kaalikääryleitä, kasvissosekeittoa, leiponut leipää (joka epäonnistui), kirjolohipastaa, täytettyjä paprikoita, uunipuuroa. Ihmeellistä.

Nyt kun vimman sais vielä kohdistettua siivoamiseenkin.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » To 26 Maalis 2009 20:15

Millaistas leipää teit?
Jäikö nostastus liian lyhyeksi?
Oliko ohjeita noudatettu?
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 26 Maalis 2009 20:53

Ohje oli vallan sovellettu. Keitin reilusti puuroa aamulla ja jatkoin siitä vedellä ja jauhoilla ja ruokasoodalla ja suolalla. Taikina oli sen verran löysää, että olisi kannattanut tehdä leipä uunipannulla vuoan sijaan. Ja juu nostatuskin meni vähän ketulleen, kun ei ollu hiivaa tai leivinjauhetta (jonka yritin siis korvata ruokasoodalla).
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 26 Maalis 2009 23:27

Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron