Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 03 Touko 2009 19:13

urakka kirjoitti:Lundia on yks vaihtoehto. Onhan se monen mielestä varastohyllyn näköinen, mutta myyhän ne nykyään kaikenlaisia juttuja millä hyllyn ulkonäköä voi vähän viimeistellä, eikä sen tarvii olla enää myöskään sitä iänikuista oranssia mäntyä.


Kiitti vinkistä.
Kahtelin sitä puun väristä jossa oli myös vitriinejä, se on lähinnä noista sitä mitä haeskelen. (Toinen vaihtoehto olis tummempi, valkoinen ei oikein iske.)
Jyväskylään tai Ouluun tulee noutokeikka peräkärryn kanssa, joten hyllyn täytyy olla juuri sellainen josta tykkää. Täytynee käydä paikallisessa liikkeessä vilkaisemassa kuitenkin, vaikka siellä aikamoiset peris-lisät hinnoissa onkin, josko siellä sattuisi olemaan. Siinä nimittäin säästäis monta sataa kilometriä matkoissa.

Nyt on laminaatit kamarin lattiassa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Purple » Su 03 Touko 2009 20:09

Mulle tulee kunnon kirjahyllyistä aina mieleen Billnäs, Boknäs ja vastaavat. Kirjahyllyjä, jotka on tarkoitettu nimenomaan kirjoille, ei posliinikissoille. Valitettavasti siinä vaiheessa kun itellä oli kirjahyllyn hankinta meneillään, ei budjetti kaiken muun lisäksi riittänyt noihin.

Vappu oli erittäin kiva. Kaverin kanssa mentiin taas menestyksekkään kaavan mukaan: aloitetaan ajoissa, niin päästään poiskin ajoissa, eikä tarvi jäädä katselemaan yleistä ölinää. Otin aaton töistä vapaaksi, treffattiin jo kahdeltatoista. Levykaupan kautta terassille ja sieltä torin kautta jäätelölle ja taas terassille ja torin kautta baariin ja grillin kautta kotio. Kahdeksan tuntia auringonpaistetta ja kylillä pyörimistä eikä siltikään ollut kuin varhaisilta kun oltiin jo kaverilla turvassa älämölöä. Huomattiin myös jälleen se, että kun on pieni turvakänni päällä, ei torihulinakaan ota päähän, vaan on ihan hauskaa.

Mulle vappu on keväinen vapaapäivä. En voi sietää taistolaislauluja ja lätsäpäisten ihmisten näkeminenkin toisinaan lievästi ärsyttää. Itelläkin on lätsä, mutta vaikka en ole koskaan katunutkaan lukion käymistä, enkä varsinkaan sitä, että lähes kaikki läheisimmät ystäväni ovat edelleen niitä samoja tyyppejä, joiden kanssa notkuin jo lukioaikoina, niin itse lätsässä (ja siis myös siinä mitä se edustaa) ei musta ole mitään niin hienoa, että sitä tarvisi kerran vuodessa päässään pitää. Fantsun kertomaa, sinänsä hienolta kuulostavaa, yhteenkuuluvaisuutta ja saavutuksen tunnetta, en ole koskaan lätsään yhdistänyt.

Loppuviikonloppukin on sujunut mainiosti. Olen saanut punotusta käsivarsiin ja naamaan istumalla takapihalla kirja kourassa ja musiikki korvissa, nukkunut riittävästi, hivellyt korviani ja silmiäni tuoreimmalla dvd-hankinnallani ja rentoutunut. Just sitä mitä kaiken työstressin keskelle tarvikin.
Avatar
Purple
 
Viestit: 564
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 14:26

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Jorssi » Su 03 Touko 2009 20:19

Olin Vappuviikonlopun mökillä. Aattona olin vaan kotona ja join yhden oluen siivouksen jälkeen. Mökillä tulikin sitten pe ja la juotua ihan kohtuullisesti sahtia ja kaljaa ja vähän viinaakin. Sahdin juonnin ohessa haravoitiin, heitettiin tikkaa, saunottiin, palettiin auringossa ja heitettiin talviturkit poies. Vesi oli samanlämpöistä kuin sahtikin, eli +5. Uimaan (lue kastautumaan) päästiin heti kunhan tökittiin rannasta ja laiturin päästä viimeiset jäälautat kauemmaksi. Siihen nähden kuinka paljon tuli juotua, ei kyllä kummoista krapulaa ollut havaittavissa kumpanakaan aamuna.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 03 Touko 2009 20:30

Purple kirjoitti: Kirjahyllyjä, jotka on tarkoitettu nimenomaan kirjoille, ei posliinikissoille. Valitettavasti siinä vaiheessa kun itellä oli kirjahyllyn hankinta meneillään, ei budjetti kaiken muun lisäksi riittänyt noihin.


Todella komeita kyllä ovat. Sama juttu täälläkin, ei minunkaan budjetilla noihin pääse käsiksi. (Muutama palanen huoneen nurkassa saattaisi näyttää lähinnä omituiselta...)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 04 Touko 2009 09:11

Purple kirjoitti:Mulle tulee kunnon kirjahyllyistä aina mieleen Billnäs, Boknäs ja vastaavat. Kirjahyllyjä, jotka on tarkoitettu nimenomaan kirjoille, ei posliinikissoille. Valitettavasti siinä vaiheessa kun itellä oli kirjahyllyn hankinta meneillään, ei budjetti kaiken muun lisäksi riittänyt noihin.

Niin mullekin tulee. Booknäsin hyllyjä hinkuaisin, mutta hinta on vähän liian suolainen.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 04 Touko 2009 17:19

Vappu oli ja meni, enkä yhtään huomannut että olisi viikonloppu ollut jotenkin yhtään normaalia pidempi. Kiva viikonloppu kuitenkin :sydän: Perjantain ja sunnuntain jumitin eksän kanssa telkkaria katellen, ja oli paaaaljon kivempaa kun normaalisti. Sai miettimään kaikkia realiteettejä... huooooh. Nyt onkin pää sekaisin, iik.

Nyt edessä rankka duuniviikko kun pitää perehdyttää uutta tyyppiä. Tyyppi on kiva, mutta kahden ihmisen duunin tekeminen ei... samaan aikaan kaikkia muita duunijuttuja, pää alkaa poksahtelemaan. No mutta. Perjantaina sitten näenkin ystävän puolen vuoden tauon jälkeen, ehkä se saa viikon kulumaan nopsaan... hope so.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 04 Touko 2009 20:20

Nyt on puolet kamarin katosta levytetty. Operaatio jatkuu huomenna.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 05 Touko 2009 14:10

Jopas on hiljaista!
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 05 Touko 2009 16:15

Saatiin kamarin katto operoitua valmiiksi. Seuraavaksi tuleekin sitten tapetointi.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 06 Touko 2009 09:46

Au. Löysin ranteista, käsivarsista ja hartiaseudulta uusia lihaksia eilen, kun muutin lapion avulla meidän talon entisten asukkaiden hiekkalaatikon kukkapenkiksi. Vielä olisi kaivamatta toinen kukkapenkki ja suihkulähdealtaan pohja, joten täytyy toivoa lihasten tottuvan.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Annis » Ke 06 Touko 2009 14:08

Vein eilen lakanoita ulos kuivumaan, paistoi aurinko. Meni puoli tuntia ja alkoi sataa vettä. Nyt onneks paistaa taas aurinko, mutta ihan varmasti ne kastuu taas kohta uudestaan. Niin mun tuuria. Lisäks pelkään et joku käy vielä varastaa mun hienot muumilakanat tuolta narulta. :hullu:

Ja sit on vähän tylsää, kun ei oo ees mitään siivottavaa enää jäljellä :hullu:
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 06 Touko 2009 18:06

Anteeksi jo etukäteen. Tämä viesti sisältää kirosanoja.

Mutta voi VITUN VITUN VITTU! Kyllä on ollut niin paska päivä. Ensin nukuin pommiin. Hirveällä kiireellä lähdin sitten lähdin kotoa ja olinkin melko normaaliin aikaan töissä. Metrossa kuitenkin tarkistin ovatko avaimet mukana. No eivät olleet. Saatana. No, onneksi vanhemmat vielä asuvat suhtkoht lähellä työpaikkaani, niin kävin sitten siellä hakemassa vara-avaimet sieltä. Olin siis menossa sieltä vielä suoraan hydrobiciin. Iskä heitti minut vielä metroasemalle ja ajattelin, että olen normaaliin aikaan paikalla jumpassa. Bussissa sitten päätin vielä tarkistaa, onko jumppakortti mukana, mutta arvatkaapa oliko. No vittu ei. Jäin sitten pois bussista ja päätin käväistä kotona tarkistamassa, onko kortti jäänyt toisen takin taskuun. Eipä löytynyt. Käänsin kaikki mahdolliset paikat kotona, mutta eipä löytynyt. Eikä se ole voinut jäädä jumppapaikkaankaan, koska muistan kirjanneeni itseni sillä ulos. Voi helvetti. Sen jälkeen ei tosin ole mitään muistikuvaa siitä, missä se voisi olla. Jonkun kerran jälkeen tosin muistan laittaneeni kortin reppuun, mutta se voi olla ihan mikä tahansa kerta.

Kaiken lisäksi jo valmiiksi vitutti ja päätä särkee niin että on huono olo. Ärsyttää olla näin hajamielinen. :läps: :kiroilu: :kops: Meni kaikki fiilikset ja peruin jumpan.

Kiitos ja anteeksi. Helpotti. Ehkä se kortti löytyy, kun vähän rauhoitun. Tai sitten pitää hankkia uusi. Ottaa vaan päähän, kun kuitenkin 10 kerrasta oli käytetty vain kolme kertaa.

Lähden nyt kyllä ulos, niin saan edes jotain liikuntaa. Sitten kyllä ostan itselleni jotain hyvää, ja jos tämä päänsärky ei helpota niin buranaa vaan napaan.

Muoks. Kortti löytyikin talvitakin taskusta! :D En muistanut, että olen viimeksi käyttänyt talvitakkia, kun olen hydrobicissa käynyt. :O: Näin ne asiat lutviutuvat heti kun kirjoittaa fordelle. Menen silti ostamaan jotain hyvää. :virne:

Tämäkin piristää. Ihan kuin meikäläisen elämästä. :hullu:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 06 Touko 2009 19:13

Suvi kirjoitti: Menen silti ostamaan jotain hyvää. :virne:


Elähän sitte unoha avaimia. ;)

Suvi kirjoitti:Tämäkin piristää. Ihan kuin meikäläisen elämästä. :hullu:


Ai, minä en tiennytkään suvia sokeeksi. Kaikkee uutta sitä aina oppiikin. :p


Puolet huoneesta tapetoitu.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 06 Touko 2009 19:16

Dnd kirjoitti:
Ai, minä en tiennytkään suvia sokeeksi. Kaikkee uutta sitä aina oppiikin. :p




No, olen ainakin henkisesti sokea. :p
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 06 Touko 2009 21:32

Arvoin pitkään kumpaan ketjuun avaudun, tännne vai kaikenlaisiin tuntemuksiin. Päätin avautua tänne, kun tässä on muutakin kuin tuntemuksia.

Tajusin, että avautuminen pitää aloittaa pidemmältä ajalta, että kaikki palaset kuulostavat edes jotenkin siltä miten sen olen kokenut. Tämä viimeistään säikäytti pikkukivet pois. Moimoi.

Vappu. Aloitetaan siitä. Tyyppi oli käymässä ja.. siitä lisää jossain muualla :epäilevä:. Pienoisin karvapalleroni Myyy ei tästä ollut mielissään. Raasu oli ihan paniikissa tyypin lähellä lähes koko aika. Vaikka tyyppi olikin rauhallinen ja tyyni jne, mutta ihan sama, Myyy panikoi jos tyyppi edes liikahti sohvalla. Sanoin tästä hänelle, mutta viestin vastaanotto ja ymmärrys oli heikko. Myyy sai esim. juoksenmiljoonaakarkuun-kohtauksen kun oli syömässä ja tyyppi meni käymään jääkaapilla. Vapun jälkeisen viikonlopun olin itse poissa kotoa ja tänä aikana joku karvainen oli käynyt merkkaamassa mun sängyn. Eniten epäilen Myyytä, sillä kaikki astiat olivat täysin siistit. Ja kun tulin kotiin, tein varapedin vatsataudin kourissa (oikean vatsataudin, en minkään krapulan) ja seuraavana päivänä näin kun Myyy merkkasi senkin. Eilen pesin siis sänkyä ja patjaa ja peittoa ja, ja, ja...

Aamulla olin järjettömän kipeä. Selkä huusi armoa koko yön ja aamu meni ryömiessä. Hiphei. Lähdimme päivällä ystäväni kanssa kohti isoa sitiä, missä meitä odotti jrock-keikka, mitä olimme odotelleet jostain helmi-maaliskuusta asti. Kiertelimme siellä sun täällä ja höpöttelimme, naureskelimme ja Tavastian ovien avaamisen aikaan olimme siinä Kampin puolella katselemassa kun se järjetön jonomassa alkoi valumaan sisään. Meitä ei innostanut yhtään. Ei siis niin yhtään. Katselimme kun siinä ovien vieressä kyyhötti kaksi tyttöä, jotka kävivät myös keräilemässä roskia ja pulloja sieltä jonottaneiden ihmisten jäljiltä. Nojoo.. jono oli valunut sisään, menimme jonon hännille. Ne tytöt kyyhistelivät edelleen siinä ovilla. Kysyin oliko heillä lippuja - ei ollut. Vilkaisin ystävääni, joka näytti siltä että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa sisäänvaluminen. Kysyin halusivatko tytöt ostaa meidän lippumme, mutta heillä ei ollut rahaa ja valuimme sisään.
Seuraavat tapahtumat tapahtuivat hyvin, hyvin nopeaan. Kysyin ystävältäni paljonko hän haluaa mennä sisälle ja hän ei jaksanut edes vastata, jonka jälkeen katsoimme hetken toisiamme ja käännyimme ympäri. Lahjoitimme lippumme niille tytöille, jotka polvet notkuen ja tipat linssissä juoksivat sisään ja lähdimme kotiin.

Tiedän, että moni on sitä mieltä ettei pyyteettömiä tekoja ole ja että tuollakin teolla boostasimme vain omaa egoa/teimme itsestämme parempia yms, yms, yms. Ihan sama. Tulin tästä kuitenkin paremmalle mielelle kuin siitä että osallistuisin johonkin keräykseen tms. Eikä sekään harmittanut että tavallaan heitin lippurahat hukkaan. Ne tytöt varmasti nauttivat kuitenkin enemmän siellä keikalla kuin esim. minä. Heillä oli myös varmasti pajon paremmat ruumiilliset voimat siitä keikasta nauttimiseen kuin minulla. Hyvällä mielellä tulin kotiin ja myönnän, että olo on parempi kuin sinne sitiin lähtiessä.

Se siitä. Nyt lätkä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 07 Touko 2009 10:13

Kibaya kirjoitti: Lahjoitimme lippumme niille tytöille, jotka polvet notkuen ja tipat linssissä juoksivat sisään ja lähdimme kotiin.

Sinä olet vain hyvä ihminen. Maailmassa on jo liian paljon pahiksia, eikä koskaan tarpeeksi hyviä ihmisiä. Älä vain koskaan muutu :hymyhali:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 07 Touko 2009 10:54

Hienosti tehty Kiba! :D
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » To 07 Touko 2009 23:24

Kiba. :D
Ihan mahtavaa, että tuollaisia ihmisiä on olemassa. :D

---

Minulla on ollut harvinaisen tehokas päivä. Olen lukenut pääsykokeisiin, kokkaillut, siivoillut, haravoinut, lenkkeillyt, jumpannut, juorunnut kavereiden kanssa, selättänyt inhat allergiaoireet ja saunonut. Havainto: kun herää aikaisemmin, ehtii tehdä päivän aikana enemmän. :lanppu: :keijo:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 08 Touko 2009 00:28

Tänään olen kironnut tietokoneet alimpaan helvettiin, kun ehdottomasti työntekoon tarvitsemani käännösmuistiohjelma (Trados, jos jotakuta kiinnostaa) lakkasi yhtäkkiä toimimasta, korjannut ongelman (suurella vaivalla), tehnyt töitä, käynyt koiran kanssa ihailemassa keväistä luontoa, istuttanut hallankin uhalla terassille isoihin ruukkuihin kaksi ruusua, paimentanut ulkoilevaa kissaa jota harakat kiusaavat, saunonut, viettänyt laatuaikaa siipan kanssa ja ollut hirmuisen onnellinen. Mä sitten rakastan tuota miestä, noita eläimiä, tätä taloa ja pihaa sekä sitä, että tulee kesä. :superhymy:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 08 Touko 2009 09:47

Oi, kun tuli hyvä mieli Lumikin viestistä. :superhymy:

Olen löytänyt itsestäni uuden puolen. Olen sittenkin aamuihmisiä, vaikka olen aina toisin kuvitellut. Aamuilla on jotenkin ihan erityinen tunnelmansa: koko päivä on vasta edessä, voi tapahtua mitä vain, voi tehdä mitä vain. Voi vaikuttaa siihen, millainen tästä päivästä tulee. Voi suunnitella kaiken valmiiksi tai vain nauttia raukeasta tunnelmasta. Kun aamu vaihtuu päivään, tunnelma jotenkin katoaa, ja tuntuu, etteivät päivän tapahtumat enää olekaan päätettävissäni. Aamun käsinkosketeltavuus lipuu kauemmaksi palatakseen jälleen seuraavana päivänä.

Tämä aamu on hieno. Voi jälleen tapahtua mitä tahansa. Olen aikas onnellinen. :D
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 08 Touko 2009 11:52

Kiitos smitti. En ajatellut muuttua :hymyhali:
Ja Maija :hymyhali..

Aiheeseen vielä sen verran, että sain kuulla tyttöjen saaneen keikalta vielä nimmarit ja jotain muuta ns. ekstrafanihöpöä ja olivat taivaissa. Itse oltais lähdetty kuitenkin ekoina pois. Hyvä näin.
--

Eilen oli pitkästä aikaa näytelmän laulutreenit. Harjoiteltiin mikkien kanssa koilaamista. Voi järkytys miten kamalaa se oli. Kauhea tärinä päällä koko ajan. Pitää ihan selkeästi kehittää jotain mikrofoni-itsetuntoa tai vastaavaa. Kyllä sitä kännissä voi singstaria tms. laulaa, mutta tossa pitää laulaa ihan vakavissaan, tosissaan.

Muuten mulle ei tapahdukaan sitten mitään.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 08 Touko 2009 11:59

Ihanasti tehty, Kiba :D



Ja minä täällä taas, heippa kaikki :hehei:
Tajusin, että viime käynnistä on vierähtänyt jo tovi, mutta täällä kaikki virtuaali-
tutut edelleen pyörivät :D Hetki menee että saan luettua edes suurimman osan vies-
teistä, mutta pikkuhiljaa pääsen varmaan taas kartalle.

Tänne länsirannikolle kuuluu hyvää, kevättä rinnassa ja kesälomaa odotellessa elämä
rullaa eteenpäin omaa tahtiaan. Ja se on kivaa :hymyhali:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 08 Touko 2009 17:25

Mulla on vauhti päällä. Töiden jälkeen olen tiskannut kaikki tiskit ja järjestänyt osan kämpästä. Kohta laitan ruokaa ja jatkan siivoamista. Voisin muun muassa laittaa talvivaatteet naulakosta kaappiin. :lanppu:

Taidankin mennä heti, etten jää tietokoneen armoille loppupäiväksi. :D
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 08 Touko 2009 22:05

Nyt on kämppä niin siistinä että. Kerran aiemmin täällä on tainnut olla yhtä siistiä. Vastahan tässä on reilu 8 kuukautta asusteltu. :tilt: Täällä oli sen verran sotkuista, että oli jopa ihana siivota. Siivoaminen tuntuu jotenkin turhalta, jos kunnollista sotkua ei ole. Mutta nyt kyllä oli!

Nyt tekisi mieli korkata palkkioksi kalja, mutta onneksi sellaista ei kaapistani löydy. (Maksa saa ansaitusti jatkaa vapun jälkeistä palautumisaikaa.)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » La 09 Touko 2009 11:14

Jotenkin on ollut omituiset pari päivää. Alkuviikko oli superkiireinen ja en muuta tehnyt kuin kouluhommia aamusta iltaan. Tostaina sitten meni hermot kaikkeen ja soitin kaverille, että nyt muuten lähdetään viihteelle. Ja niin lähdettiin, oltiin tappiin asti baarissa ja sit tultiin vielä jatkoille mun luo.
Aamupäivällä heräsin hyvin sekavana ja lähdin kaupungille kun olin toisen kaverin kanssa menossa kahville. Kahvittelu vaihtuikin kaljoitteluksi kun se paransi oloa. Ja kun ilma oli niin hyvä niin oltiin ulkonakin ja pelailtiin puistossa.
Oli ihan tosi kivat pari päivää. Mutta kun eilen sitten joskus kuuden aikaan illalla rämmin kotiin ja vielä mietin lähdenkö myöhemmin baariin, olin ihan tuhottoman väsynyt. Ajattelin että nukun ihan pienet päiväunet, mutta heräsinkin äsken, että olenkin näköjään nukkunut 17 tuntia. Eipä kyllä haittaa etten mihinkään jaksanut illalla lähteä enää, eiköhän sitä tullut noiden parin päivän aikana ihan tarpeeksi oltua viihteellä. Viikko on ollut niin raskas, että ihan hyvä että tuli nukuttua kunnon yöunet.

Tänään pidän Lost maratonin ja yritän katsoa koko neloskauden. Siinä sivussa pitäisi yrittää tehdä kouluhommia. Kamala stressi päällä, kun melkein kaikki työt pitäisi saada valmiiksi ensi viikolla. Jos ensi ja sitä seuraavasta viikosta selviän hengissä, niin olen todellakin kesälomani ansainnut.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron