Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 21 Touko 2016 22:13

Voi tätä onnea, saimaannorppa-Pullervoa voi katsoa livenä! Aaaaw. :hullu: Tuolla se köllii. :hullu:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 22 Touko 2016 15:44

Kibaya kirjoitti:Suomi on lätkän finaalissa ja meillä ei oo ketjua koko kisoille :virnei:

Tavataanko torilla? Millä torilla?
Uskotko että Leijonat voi päästä MM-kultaan?

Olisi kyllä todella kova setti vetää MM-kulta. Finaalivastustajaa ratkojaan juuri Kanada-Usa-pelissä.
Jännäähän se on, kun Suomi ei ole hävinnyt yhtään peliä ja ollut vain kerran (tänään) takaa-ajotilanteessa. Kävi miten kävi, niin uskomaton turnaus ollut tähän mennessä.

MM-Lätkä :hullu:


Siihen on ehkä muita foorumeita? Täällä Euroviisut vie ja jääkiekko vikisee. :virne:

Onhan Suomi pelannut voitosta voittoon, mutta aika tylsältä näyttävällä pelillä. Odotukset ennen turnausta olivat korkealla, ja ne ovat täyttyneet. Jos finaali voitetaan, niin huomenna on tiedossa hurlumheipäivä (muistan kyllä maanantain viiden vuoden takaa). Jos hävitään, niin arki jatkuu.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 22 Touko 2016 16:31

päivänpolttaja kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Suomi on lätkän finaalissa ja meillä ei oo ketjua koko kisoille :virnei:

Tavataanko torilla? Millä torilla?
Uskotko että Leijonat voi päästä MM-kultaan?

Olisi kyllä todella kova setti vetää MM-kulta. Finaalivastustajaa ratkojaan juuri Kanada-Usa-pelissä.
Jännäähän se on, kun Suomi ei ole hävinnyt yhtään peliä ja ollut vain kerran (tänään) takaa-ajotilanteessa. Kävi miten kävi, niin uskomaton turnaus ollut tähän mennessä.

MM-Lätkä :hullu:


Siihen on ehkä muita foorumeita? Täällä Euroviisut vie ja jääkiekko vikisee. :virne:

Onhan Suomi pelannut voitosta voittoon, mutta aika tylsältä näyttävällä pelillä. Odotukset ennen turnausta olivat korkealla, ja ne ovat täyttyneet. Jos finaali voitetaan, niin huomenna on tiedossa hurlumheipäivä (muistan kyllä maanantain viiden vuoden takaa). Jos hävitään, niin arki jatkuu.



Kyllä täällä on tilaa lätkällekin :virne:
Onhan viisuillekin muita foorumeita myös :keijo: No joo, en ole lätkää seurannut muilta foorumeilta. Olen fb:ssä istunut kaverin kanssa jännäkakkakatsomoja messengerillä :virne:

:täpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 22 Touko 2016 18:36

Mä en oo katsonut yhtään matsia näistä kisoista. Pitäisiköhän tänään katsoa? :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 22 Touko 2016 20:44

Eihän tokikaan kaikkien ole pakko katsoa, mutta vaikea välttyä kiekolta on. Onhan se hassua, että Suomessa innostutaan aina lähes koko kansan voimalla jääkiekosta, joka kuitenkin on maailmalla pieni laji. Melkein kaikkialla muualla ainut todella koko maan arvoturnauksissa yhdistävä laji on jalkapallo, Ruotsissa tietysti myös Melodifestivalen. :keijo:

Naapuri, jota en tunne ollenkaan, rupesi puhumaan jääkiekosta tänään kaupasta tullessani, joten kyllähän se kivakin on, jos joku yhdistää ihmisiä ja tuo iloa.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 23 Touko 2016 11:19

Minäkin jopa katsoin jääkiekkofinaalin (ainakin toisella silmällä, säädin kyllä vähän muutakin samalla). Aika tylsä antikliimaksi se oli, ei edes yhtään maalia päässyt juhlimaan. Kuten kirjoitin toisaalla fordella, en oikein osaa sitä jääkiekkoon eläytymistä, mutta loppupuolella matsia alkoi jo ärsytys vähän puskea pintaan. :keijo:

Olisihan se ollut hienoa, jos suomalaiset olisivat voineet bada nakna på Salutorget. :keijo: Tai no joo. Olen salaa vähän sitä mieltä, että jääkiekkovoitoista aiheutuva kansanhysteria on tavannut olla keskimäärin vähän rasittavaa, vaikka voitto itsessään olisikin ollut hieno asia.

Parhaiten minulle mieleen jäi TV-kameroidenkin pariin otteeseen esittelemä kuva yksinäisestä leijonasta istumassa finaalin jälkeen jäällä jalat harallaan kuin surullinen pikkulapsi. Ihan surku tuli. :paijaus: :hullu: Iltasanomat oli onneksi tallentanut kuvan ja identifioinut leijonan Patrik Laineeksi. Voi pientä.
Edit: Nyt-liitteessä onkin jo tunnistettu kuvan ikonisuus.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 23 Touko 2016 20:19

Voi Patrik Laine. :paijaus:

Mua vituttaa, muttei jääkiekon takia. Mumma on sairaalassa. :huoh:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 24 Touko 2016 17:39

Suvi :paijaus:
:(

--

Mikä on parasta kesässä?
Se, kun voi istua parvekkeella nojatuolissa, jalat ylhäällä vaan hengittää! Eikä oikeastaan vaan parvekkeella, vaan ihan missä vaan! Värit, valo, kepeys ja oleminen.

Olen työpäivän jälkeen istunut parvekkeella ja katsonut netfli(n)xistä sarjaa. Kisset nukkuu sisällä, mulla on tässä vesipullo ja samalla kuulen lintukonsertin ja luonnon. Ja autotien :keijo:
Ei muuten tuu pulu parvekkeen kaiteelle kun istuu ite tässä. On se tossa katon reunalla käynyt kujertelemassa, mutta yhtään pulunpaskaa ei ole vielä näkynyt parvekkeella.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 24 Touko 2016 17:55

Suvi. :paijaus:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 24 Touko 2016 18:48

Kibaya kirjoitti:Värit, valo, kepeys ja oleminen.


Joo! :sydän: Huomattavasti kepeämpi olo on kuin talvella. Nautin myös parvekkeella istumisesta, tosin siellä tietokoneen kanssa istuminen ei kyllä sovi yhtään mun niskalle. :keijo: Ergonomia ei ole puutarhapöydän ääressä mitenkään hyvä, eilen istuin useamman tunnin siellä ja sen jälkeen sain tehdä korjaavia hätätoimenpiteitä särkylääkkeen ja niskajoogan muodossa. :P

Suville :paijaus:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ti 24 Touko 2016 19:05

Kiitos paijauksista. :sydän:

Tänään jo mumma voi huomattavasti paremmin kuin eilen. Tarkoitus on kai tämän viikon lopulla päästä sairaalasta kotiin.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 31 Touko 2016 19:29

Paska päivä.
Henkinen overload.
Vetäydyn takaisin poterooni.
Paska.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 31 Touko 2016 20:57

Kibs :paijaus: Älä kokonaan vetäydy kuitenkaan.

Mulla on vähän tylsistyneet fiilikset. Mikään ei tunnu muuttuvan, vaikka kuinka yritän. Kesällekään en ole ehtinyt ja jaksanut tehdä juurikaan suunnitelmia, kun ei ole ollut tietoa tulevasta. Nyt kai niitä voisi alkaa sitten tehdä, kun kerran mikään ei näytä muuttuvan. :epäilevä:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 31 Touko 2016 21:03

L-S kirjoitti:
Mulla on vähän tylsistyneet fiilikset. Mikään ei tunnu muuttuvan, vaikka kuinka yritän. Kesällekään en ole ehtinyt ja jaksanut tehdä juurikaan suunnitelmia, kun ei ole ollut tietoa tulevasta. Nyt kai niitä voisi alkaa sitten tehdä, kun kerran mikään ei näytä muuttuvan. :epäilevä:

Mulle ainakin alkoi tapahtua kun aloin tehdä suunnitelmia. Meni suunnitelmat uusiksi :keijo:

Kibille :halitus:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 31 Touko 2016 21:39

Kibs. :paijaus: :femmat:

Tänään oli kyllä paska päivä. Maailma oikein huusi, että älä tee mitään. Heräsin väsyneenä. Useampi eri laite antoi kummallisen errorin. Apurahahakemusliitteissä oli typeriä pikkuvirheitä, joita piti päivittää sen jälkeen, kun pdf:t olivat valmiita. Ja virheitähän oli tietysti kaikissa kolmessa liitteessä. :huoh: Onnistuin naarmuttamaan jalkaani avaimilla housun taskun läpi...kahdesti! :keijoei: Pienempikin naarmu on 10 cm pitkä ja puoli senttiä leveä. :bubblesfriikki: Huomasin, että tuosta apurahasta tulee päätös vasta, kun olen ollut yli kuukauden palkatta. Mittausdatatiedostoja oli tallennettu väärään paikkaan...

Olen melko varma, että tässä ei edes ollut kaikki. :läps: Oli pakko käydä ravintolassa syömässä ja nukkua päiväunet työpäivän jälkeen. Mäkin voisin tulla sinne samaan poteroon. :epäilevä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 31 Touko 2016 21:44

Mun poterossa on tilaa keijoille :halitus:

Ihan sama fiilis. Heräsin aamulla migreeniin, katselin sitä sen hetken että meneekö lääkkeillä pois ja kun ei mennyt en mennyt minäkään töihin. Tämä oli pitkästä aikaa migreeni niiden akupunktiohoitojen aloittamisen jälkeen. Vähän eri tyylinen, mutta migreeni enihau. Nyt on jäljellä enää päänsärky, mutta olkoot. Pitää nukkua niin se ehkä menee pois.
Migreeniä ei lievittänyt päivän aikana tulleet ja soitetut puhelut. Eikä oikein mikään. Katsoin pari leffaa, tein käsitöitä, istuin partsilla kissan kanssa ja yritin miettiä tulevaisuutta.

Toivottavasti huomenna on paljonkin parempi päivä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 31 Touko 2016 22:17

marenkienkeli kirjoitti:Apurahahakemusliitteissä oli typeriä pikkuvirheitä, joita piti päivittää sen jälkeen, kun pdf:t olivat valmiita. Ja virheitähän oli tietysti kaikissa kolmessa liitteessä. :huoh:


Marengille apurahatsempit. :paijaus: Mutta toi, että muutoksia keksii vielä pdf:n tekemisen jälkeenkinhän on ihan normi tilanne. :keijo: Niitä liitteitä tulee kuitenkin näprätyksi sen verran monta kertaa läpi, että virheille tulee helposti sokeaksi, eikä huomaa ennen kuin ehkä joskus. Lähetin myös tänään yhden hakemuksen. Hiukan alkoi sekin puuduttaa.


Ehkä mun pitäisi sitten ottaa theian vinkistä vaari ja tehdä vaan runsaasti kesäsuunnitelmia, jospa sitten alkaisi tosiaan jotain muutosta tapahtua. :keijo:

Onko tänään joku kollektiivinen henkinen maanantai, kun monella tuntuu olleen huono päivä? :P
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 01 Kesä 2016 20:39

Tänään on ollut kyllä todella hyvä päivä, sitten kuitenkin.
Töissä oli vähän paske fiiwis, mutta töiden jälkeen se parani. Oli työnantajan tarjoamaa kakkua ja kahvia.
Sen jälkeen käytiin uuden kaverin kanssa leffassa (Metsästäjä ja Talvinen taistelu :rolf: :rolf: :keijoei: :virnei: ) ja vielä istuskelemassa juttelemassa leffasta. Uusien ihmisten tapaaminen ja uudet kaverit :hymyhali:
En kestä miten hyvä tyyppi toi oli! Herätettiin paheksuntaa varmaan siellä leffassa (olin kyllä oikeesti pahoillani siitä) kun vaan nauraa kikatettiin lähes koko ajan. Se leffa oli niin keijo! Ei ehkä ihan niin keijo kuin Lumikki ja Metsästäjä, mutta melkein.
Poltin päänahkani - taas! :virnei:

Nyt tulin kotiin ja fiilis on ihan hyvä. Pitää vähän syödä iltapaa ja sitten nukkua.
Ehkä tää hyvä fiilis nyt pysyy taas hetken. :hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » To 02 Kesä 2016 13:31

Istun täällä koulun kahvilassa odottamassa ryhmähaastattelun alkua. Systeemi ollut tähän mennessä kankea ja hidas... Aineistokokeen ja haastiksen väliin jäi neljä tuntia odottelua. :haukotus:

Kirjallinen osuus meni ihan ok. Olen siis päässyt valintakokeeseen asti! :D

Tungin myös käymään iskän luona sairaalassa, vaikkei olekaan vierailuaika, mutta kun nyt osuin lähelle. Siltä leikattiin joku juttu keuhkoista, mut ei kuulemma ole syöpää. :helpotus:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 02 Kesä 2016 14:55

Jälkitsempit Emilialle! :D
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 02 Kesä 2016 18:56

Emilia kirjoitti:Istun täällä koulun kahvilassa odottamassa ryhmähaastattelun alkua. Systeemi ollut tähän mennessä kankea ja hidas... Aineistokokeen ja haastiksen väliin jäi neljä tuntia odottelua. :haukotus:

Kirjallinen osuus meni ihan ok. Olen siis päässyt valintakokeeseen asti! :D

Tungin myös käymään iskän luona sairaalassa, vaikkei olekaan vierailuaika, mutta kun nyt osuin lähelle. Siltä leikattiin joku juttu keuhkoista, mut ei kuulemma ole syöpää. :helpotus:


Aina kannattaa tunkea sairaalaan vierailulle. T. anarkisti.

Toi pääsykoe kuulostaa ihan samalta mitä -99 mun lähihoitajakoulun pääsykoe :virne: Hirveitä välejä pitkin päivää, eikä kenelläkään ollut aikataulut sujuvia, vaikka ois voinut. Kai se on osa sitä kärsivällisyydentestausta tai jotain :P

Tsemppiä :femmat:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » To 02 Kesä 2016 21:19

Joo, salettiin joku tsygologinen testi oli. :p

Ryhmähaastis meni miten meni. Nyt sit vaan ootellaan..

Jos ei muuta ni ainakin muutto tulee elokuussa isompaan asuntoon. :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Su 05 Kesä 2016 16:57

Emilia jee muutolle :D Muutatteko kauas vai lähelle?

---

Puuh! Oli kyllä semisti raskas reissu kun käytiin pikkuliskon yo-juhlissa. Lähettiin perjantaina Turkuun meidän perhe + sisko, hotelliin yöksi. Käytiin ravintolassa syömässä ja sitten huoneeseen, sisko katsoi meidän natiaista että päästiin oluelle miehen kanssa :ahihi: Neiti ei tokikaan sinä aikana nukahtanut vaan vasta kun palattiin huoneeseen (oltiin pois kokonaiset 50 min :virne: enempään en pystynyt :virne: . Mutta nukuttiin, syötiin aamiainen ja lähdettiin ajelee Raumalle. Myöhässä... :jaaha: Ei olla oltu kovin paljon elämässämme myöhässä ja nyt sitten oltiin, eikä ees ollut lapsen syytä vaan jotain ylimääräistä vaan säädettiin :jaaha:

Lakitustilaisuuteen siis hipsittiin kun se oli jo alkanut, missattiin Suvivirsi. Neitiä tietenkin melu ja muu vilkastutti, joten syötin neidin siinä ja rauhottui siksi aikaa. Muuten mies sai hyppyytellä tyyppiä sivummassa ja mä pääsin vaihtamaan vaipan naistenhuoneeseen (en tiennyt mistä olisi lastenhoitohuone löytynyt)... Vaippaa vaihtaessa sinne tuli joku nuorempi tyttö vessaan, tuli ulos vessasta, katsoi mua ja neitiä, meni takaisin vessaan :keijoei: Ei ilmeisesti uskaltanut tulla pesemään käsiään vaikka siinä oli tilaa vaikka muille jakaa... :virne: Katsottiin siihen asti että sisko sai lakin, ja pian siitä neiti heräsi lyhyiltä torkuiltaan ja todettiin parhaaksi lähteä.

Käytiin mun mummin ja ukin luona jotka oli aivan hurmioituneena pienestä :sydän: oli vaan todella sydäntäsärkevää nähdä miten ukki on kuihtunut kun nyt on alkaneet vatsasyövän sytostaattihoidot :( En suostu ajattelemaan sen pidemmälle... eivät luonnollisestikaan pääse nimiäisiin ens viikolla kun ukki on sen verran väsynyt ja huonona, vaikka yrittää olla näyttämättä sitä. Eilenkin vaan tsemppas kovasti... :( On noi vanhemmat ihmiset erikoisia, mummini kyseli kasvusta ja kerroin (ylpeänä) että on kasvettu n 190g/viikko, johon mummi sitten kysyi että paljonko on normaalia (vastasin että 125-170g on sellainen ns suositus), ja siihen mummi sitten että no eihän tuo lihavalta näytä (!!! meidän neiti on vielä aika hoikkarakenteinen...). :jaaha: :jaaha: Yritin valistaa mummia että rintaruokinnalla ei lasta voi lihottaa ja muutoinkaan vauvat eivät vaan VOI olla lihavia. Meni kuuroille korville. :jaaha:

Yo-juhliin siirryttiin sitten, siellä oli muu meidän suku ja kovasti ihasteltiin pikkuneitiä vaikka suurempi ihastuksen aihe olis kuulunut olla pikkuliskon hienot paperit. Mun isä sanoi isoliskon yo-juhlissa et meillä kuopukset kirjoittaa parhaiten ja niinhän se oli :virne: Juhlissa viihdyttiin pari tuntia ja sitten koin et parempi lähteä ajelemaan kun matka on kuitenkin aika pitkä. Olin ihan tosi väsynyt eilen kun tultiin himaan, ja onneks mies piti neitiä et sain nukkua vaikka ite oli vähintään yhtä väsynyt kun mä :hullu: No, tää päivä onkin mennyt neiti sylissä, onkohan vaan eilisen aiheuttamaa sylintarvetta vai siihen lisäks vielä tiheän imun kausi, en tiedä, mutta ei haittaakaan :hullu:

Olis tääkin "rapsa" varmaan kuulunut enempi kakkavaippaosastolle, muuut tuli nyt tänne ilmoitusluontoiseen,.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 05 Kesä 2016 17:38

Onhan tuossa theian jutussa juhla-asiaa ja reissuasiaakin, ihan hyvin sopii ilmoitusluontoiseksikin asiaksi. :tilt: Onhan nyt vauvat osa muutakin elämää. Sitten jos haluaa keskustella vaippamerkeistä ja vaippaihottuman hoitovinkeistä, niin sen voi tehdä siellä ketjussa. :virne: Mutta kiva että reissailu lapsenkin kanssa sujuu. :D

Mulla on tylsää, joten olen yrittänyt tehdä niitä kesäsuunnitelmiakin sitten, ensimmäiseksi suunta pohjoiseen lähiaikoina. :D
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 05 Kesä 2016 18:01

L-S kirjoitti:Onhan tuossa theian jutussa juhla-asiaa ja reissuasiaakin, ihan hyvin sopii ilmoitusluontoiseksikin asiaksi. :tilt: Onhan nyt vauvat osa muutakin elämää. Sitten jos haluaa keskustella vaippamerkeistä ja vaippaihottuman hoitovinkeistä, niin sen voi tehdä siellä ketjussa. :virne: Mutta kiva että reissailu lapsenkin kanssa sujuu. :D



Aamen! :D

---

Mun piti lähteä tänään leffaan, mutta ei huvittanut, kun huomasin, että kello on "jo" kaksi ja olin vielä yökkärissä. No, joskus sitten. Aloitin taas juoksuyritelmät. Tänään pitäisi saada itseni vielä lenkille. :P
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron