Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emeritus » La 21 Heinä 2012 15:59

Ostin maton! :D
Kuva
Kuten eräskin Lebowski sanoisi, tekee työpisteestä kokonaisuuden. :virne:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 22 Heinä 2012 18:00

Emeritus kirjoitti:Ostin maton! :D


Hieno! :O: Mistä tollasia löytää? :O:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emeritus » Su 22 Heinä 2012 20:51

Wildchild kirjoitti:
Emeritus kirjoitti:Ostin maton! :D


Hieno! :O: Mistä tollasia löytää? :O:

Kampin Heureka-kaupasta. Metropolitan Museum of Art -sarjan MouseRug. Kampissa oli noita varmaan puolta tusinaa eri kuosia, 24,90. Veikkaan että netistä saa tilattua edukkaamminkin jos katselee vähän eri puoteja. Tuon ekan linkin kaupan ehdottamassa Euroopan puodissa pyytävät noista 19,95, plus postikulut olisi 7 euroa... :p

Tuossa on normaalin hiirimaton kumimainen pohja; päällinen ei ole oikeasti punottu maton tapaan, mutta näyttää vakuuttavalta läheltäkin. On ollut oikein mukava sekä hiiren että käden alla. :)
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 25 Heinä 2012 13:30

Tänään pitää mennä rakennustarvikeliikkeisiin hakemaan tarjoukset talon eristysmateriaaleista. Mieheke pistää mut asialle, ku se itte vaan rakentaa. En edes tajua mitä oon menossa kysymään. :keijo:
Samalla voin toki ihailla tapetteja ja kaakeleita.

Muuten voisin ilmoittaa, että kämppä on kuin sikolätti, enkä jaksa tehdä asialle mitään.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 25 Heinä 2012 14:48

Vanhentumis/aikuistumis-kriisi. Tänään.
Koska kuukauden päästä pyörähtää iso viisari ja sitten on "vanha" ja "aikuinen".
Yhtä sekaisin ja solmussa tulen olemaan mitä nytkin, joten riittäiskö se?
:keijo:

Flunssa on selätetty!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 26 Heinä 2012 19:55

Oltiin eilen koko perheen voimin Lintsillä. Kiva päivä ja niin päin pois, mutta mulle kävi se perus: muistin rasvata lapset
mutten itseäni. Tuloksena palanut naama ja niska-hartia-seutu. :friikkipeukku: Kysyin vielä mieheltä miksei se sanonu mitään että
aloin punoittamaan, olisin heti laittanu rasvaa. "En mä tienny ettei sulla oo rasvaa. :keijo: " Ja nyt se nauraa mun punaisuudelle. :epäilevä:

Ja mun puhelinkin sanoi toistaiseksi sopimuksensa irti ja nyt oon mun edellisen luurin, perus nokialaisen varassa. Mä tahdon mun
älypuhelimen nopeasti takas, en mä osaa käyttää tavallista luuria. :pillitys: Pääseehän tuollakin nettiin, mutta ei se oo sama. :huoh:

Lisäksi mun pitäisi alkaa miettimään leipomisia kuopuksen sunnuntaisille synttäreille. Poika täyttää jo neljä vuotta. Mun vauva. :hullu:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 28 Heinä 2012 10:41

Terveisiä Lappeenrannasta.
Tultiin eilen, tänään mennään teatteriin, syömään ja palataan kotiin.
Eilen oltiin yöelämässä :virne:
En tiennyt että mulla on täällä sukujuuria :o:

Loma :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 30 Heinä 2012 09:38

Olipa kiva viikonloppu :D

Lauantaina käytiin Ikeassa ostamassa vähän turhakkeita, mm. maustepurkkeja ja lipasto olkkariin. Koottiin lipasto (minä mojito kädessä :keijo: ), jonka jälkeen tehtiin ruokaa. Tuorepastan tekeminen ei ollutkaan ihan niin helppoa miltä se näyttää :keijo: epämääräisten repeilyiden ja epätoivon jälkeen saatiin kuitenkin jotain pastalevyjä aikaiseksi, josta tehtiin ravioleja alkupalaksi. Ulkonäöstään ja pienistä teknisistä haasteistaan huolimatta maku oli aika hyvä. :D Pääruoaksi olin väsännyt kesäkurpitsalasagnea, joka meni vähän ylikypsäksi, kun suurin osa keskittymisestä meni siihen pastan valmistamiseen ja unohdettiin ottaa se uunista. :keijo: Mutta maku oli silti namskis, vaikka vähän yli menikin.

Sitten loppuilta juotiin kesäisiä juomia (mm. Savio Island Ice Tea, johon tuli 2 cl Finlandia Vodkaa, 2 cl Malibua ja 2 cl Cointreauta. Unohdin kokonaan rommin :keijo: Blandikseksi tuli ginger alea, colaa ja spriteä. Oli hyvää :keijo: ) ja pelailtiin Aliasta ja Heitä Sikaa. Vaikka koko ajan olikin lasi kädessä, silti ei ollut tukka täynnä vaan sellainen kiva noste ainoastaan. Jeij!

Illan kruunasi se mieletön ukkosmyrsky, johon oli ihanaa nukahtaa.

Lisää tällaisia iltoja :tilt:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 30 Heinä 2012 21:27

Lupauduin lapsenvahdiksi kälyni neljälle tyttärelle että käly pääsee miehensä kanssa huomenna Bruce Springsteenin konserttiin.
Tässä mietin mikä voisi olla mukavaa ajanvietettä 3-, 6-, 8- ja 11-vuotiaille tytöille. Jotain tyttömäistä. :gay: Saa ehdottaa. :keijo:
Samalla ajattelin olla tylsä täti ja pakottaa tytöt siivoamaan huoneensa. Kuulemma muistuttavat lähinnä kaatopaikkoja. :virne:

Ehkä mä selviän hengissä. :hiki:
Viimeksi muokannut Wildchild päivämäärä Ma 30 Heinä 2012 22:15, muokattu yhteensä 1 kerran
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 30 Heinä 2012 21:52

No muotinäytöstä ja muuttumisleikkiä kehiin vaan. :virne:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 30 Heinä 2012 22:04

Mun suosikki oli 4-8 vuotiaana maatis, eli roolileikki maatalon eläiminä ja väkenä.
Kai ne lapset edelleen osaa ihan itte keksiä leikkinsä? Aikuiset voi olla tietysti mukana, ehdottaa mitä sopii tehdä ja katsoa, että meininki on kaikille reilua.
Hauskaa päivää ja hyviä leikkejä teille!
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 30 Heinä 2012 22:18

Pvi kirjoitti:Mun suosikki oli 4-8 vuotiaana maatis, eli roolileikki maatalon eläiminä ja väkenä.
Kai ne lapset edelleen osaa ihan itte keksiä leikkinsä? Aikuiset voi olla tietysti mukana, ehdottaa mitä sopii tehdä ja katsoa, että meininki on kaikille reilua.
Hauskaa päivää ja hyviä leikkejä teille!


Toki osaavat varmasti keksiä itse leikkinsä, mutta kun itselläni on pelkästään poika-lapsia, ajattelin ottaa ilon
irti tyttöpäivästä. :virne:
Eiköhän sitä jotain keksitä. :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 31 Heinä 2012 13:01

Jotakin positiivistakin tähänkin päivään :D

Laitoin kyselyä tilaamani hyllyn saapumisaikataulusta, ja nyt tuli ilmoitus että laitetaan stiku polkemaan huomenna niin hylly on perjantaina perillä.

Jee, ei tarvitse enää kauaa pitää kirjoja lattialla
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 01 Elo 2012 13:40

Ed. main. hyllyistä tuli ilmoitus että Stiku on ottanut kyytiinsä ja on juuri polkemassa sekä tässä tilauksen seurantanumero.
Mutta seurantanumerolla ei näy mitään Itellassa? Se on vain numerosarja, eikä siinä ole mukana mitään kirjaimia niin kuin yleensä...
Joko olen :keijo: tai sitten minua on :muahaha:

Jotain sieltä kuitenkin joskus on tuloillaan...
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 01 Elo 2012 15:40

Onks virmalla joku oma tilaustenseuranta sivuillaan?

Mä leivoin sämpylöitä ja imuroin olohuoneen. Siinä päivän saldo. Nyt laiskottelen hetken ja sit meen illaks eristämään seiniä tai kokoamaan keittiötä. Katsotaan kumpaa tuleman pitää illalla.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 02 Elo 2012 09:24

Viimeisimmät tapahtumat "eikö joku voisi ajatella pikkukiviä ja mikä niitä kiinnostaa?!"-draamasarjassamme:
Laitoin viestiä firmalle ja kerrottiin että Itella toimittaa paketin kotiosoitteeni 1. kerrokseen.
Nyt sitten jännätään että soittaako postimies kahdesti? :raps:
Meinaan että jos soittavat paketin saapumisesta juuri huonolla hetkellä, enkä ehdi vastata, jättävätkö he vain paketin pihalle ja karauttavat pois?

Noh, huomenna paketin pitäisi saapua eli draaman kaari täydentyy pian :virnu: (pakko virmuilla kun ei muutakaan voi)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » To 02 Elo 2012 11:58

En tiedä, mutta veikkaan että mainitussa en ehdi vastaamaan -tapauksessa Itella jättäisi varmaan viestin, että kävimme mutta et ollut paikalla, voit noutaa hyllysi lähimmästä postikonttoristasi (omat kottikärryt mukaan). :aukku:

Mua meinaa ärsyttää, kun postimaksut nousee koko ajan. Olen lähetellyt paljon samankokoisia paketteja/kirjeitä viime aikoina ja tämän kuun alusta hinta on noussut 60 senttiä. :epäilevä: Ja sitten kun menee pari milliä yli tietyn rajan, niin joutuu maksamaan tuplahinnan, mitä en ollut osannut huomioida eli jäin pahasti tappiolle. Näitä jatkuvia hinnankorotuksia perustellaan aina postilähetysten määrän vähenemisellä... niin kai.

No joo, purnaus sikseen. Muuten kiva ja aurinkoinen päivä, ostin jokirannasta italialaista kylmää kahvia, joka oli vallan kuin keväällä vierailla mailla kotiani lähimmässä kahvilassa juomani iced coffeet. :sydän:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 02 Elo 2012 12:06

L-S kirjoitti:En tiedä, mutta veikkaan että mainitussa en ehdi vastaamaan -tapauksessa Itella jättäisi varmaan viestin, että kävimme mutta et ollut paikalla, voit noutaa hyllysi lähimmästä postikonttoristasi (omat kottikärryt mukaan). :aukku:

Mua meinaa ärsyttää, kun postimaksut nousee koko ajan. Olen lähetellyt paljon samankokoisia paketteja/kirjeitä viime aikoina ja tämän kuun alusta hinta on noussut 60 senttiä. :epäilevä: Ja sitten kun menee pari milliä yli tietyn rajan, niin joutuu maksamaan tuplahinnan, mitä en ollut osannut huomioida eli jäin pahasti tappiolle. Näitä jatkuvia hinnankorotuksia perustellaan aina postilähetysten määrän vähenemisellä... niin kai.

Mieluummin tuollainen toiminta kuin pihalle heitteillejättö :virne: Eiköhän tuo huomenna viimeistään selviä.

Minuakin on ihmetyttänyt viime aikoina pakettien hinnoittelu; onko minipaketteja enää olemassa? Tuntuu että paketti kuin paketti niin hinnan alkutilanne on kaksinumeroinen luku...vai yritetäänkö porukkaa patistaa Smartpostin käyttäjiksi?
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 02 Elo 2012 13:05

Kaappi saapui.
Minimaalisesti esitettynä kaikki tapahtui näin: puhelin soi -> vastasin -> kaapit ovat saapuneet, mutta ovikoodia kaivataan -> kerroin koodin ja sanoin työkavereille että nähdän vartin päästä -> syöksyvirtauksen kaltaisella spurtilla ryntäsin kämpille -> siellä odotteli oven takana kaapinkantaja -> signeerasin liput ja laput -> kaappi on nyt minun -> takaisinpaluu työpaikalle -> kierrosaika oli 14:39.

Harvemmin on meitin pikkupiha muuten ollut niin tukossa kuin nyt: siellä oli huoltomiehen paku (oli leikkaamassa nurmikkoa), postinkantajan paku sekä kaapin minulle toimittaneen henkilön paku :virne: Siitä välistä ei olisi edes chihuahuakaan päässyt :virnu:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » To 02 Elo 2012 20:15

Tämä päivä on suurimmaksi osaksi mennyt harakoille, ihanaa. :sydän:
Mieheke kielsi mua lähtemästä remppaamaan, kun olisin kuulemma enemmän tiellä kuin hyödyksi, kun hän eristää ja levyttää kaverinsa kanssa. Olenkin sitten vaan käynyt kaupassa ja hengaillut kotona. Nukuin iltapäikkäritkin ja heräsin puoli 7 jälkeen. Saas nähä nukahdanko illalla sitten ollenkaan. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 02 Elo 2012 21:28

Selvisin lapsenvahti-keikasta hengissä. Tosin tottakai mun tuurilla Pomo veti ylipitkän keikan ja pääsin kotiutumaan vasta kahden jälkeen yöllä. :epäilevä:
Seuraava päivä menikin sitten haukotellessa kun omat lapset heräsi aamuseitsemältä pirteinä. :keijo:

Ja nyt on kohta lomastakin jäljellä enää viikko, josta puolet menee ei-lomaillessa kun mies lähtee Saksaan reissaamaan. :huoh:
Syksykin on alkanut jo "tuoksua" viilenevissä illoissa. Ottaa päähän. Mihin se kesä meni? Tai siis miksei se koskaan alkanut? Jäin kaipaamaan kunnon helteitä. Niitä sellaisia, jotka kestää päivätolkulla, jopa viikkotolkulla, ja kaikilla on muka niin tuskaisaa ja ahdistavaa kun on liian lämmin. :hullu:

Alan jo vähitellen melkeen odottamaan joulua. :hullu: Jos tänä vuonna oikeasti ehtisi käymään Tukholmassa jouluostoksilla. :pahis:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » To 02 Elo 2012 22:22

Wildchild kirjoitti:Syksykin on alkanut jo "tuoksua" viilenevissä illoissa. Ottaa päähän. Mihin se kesä meni?

---------------
Alan jo vähitellen melkeen odottamaan joulua. :hullu:


Joo. :femmat:

Ei mulla muuta. :keijo:

Plus: en oo ees luopunu viime joulun jouluavasta. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » To 02 Elo 2012 22:36

Wildchild kirjoitti:Syksykin on alkanut jo "tuoksua" viilenevissä illoissa. Ottaa päähän. Mihin se kesä meni? Tai siis miksei se koskaan alkanut? Jäin kaipaamaan kunnon helteitä. Niitä sellaisia, jotka kestää päivätolkulla, jopa viikkotolkulla, ja kaikilla on muka niin tuskaisaa ja ahdistavaa kun on liian lämmin. :hullu:


Joo, mäkin jäin kaipaamaan helteitä. Sellaista ettei tarvitsisi joka päivä arpoa että mitä laittaa päälle ettei kylmä viima käy paljaisiin sääriin tai käsivarsiin ja sataako taas. Ei nyt ihan hirveän kuuma olisi pakko olla, mutta edes nyt enemmän kuin 19 astetta. :hullu:

Mutta on tässä nyt sentään muutama vähän lämpimämpi päivä ollut viime ja tällä viikolla. Tänään pidin hametta, tosin stay up -sukkien kanssa. :keijo: Eikä tänään satanut, mistä olen kiitollinen. Alkuviikolla oli niitä ukkosia, mutta onneksi nekin olivat vasta illalla ja lopulta ihan hienon näköisiä parvekelasien läpi katsottuna.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » To 02 Elo 2012 22:40

L-S kirjoitti:
Wildchild kirjoitti:Syksykin on alkanut jo "tuoksua" viilenevissä illoissa. Ottaa päähän. Mihin se kesä meni? Tai siis miksei se koskaan alkanut? Jäin kaipaamaan kunnon helteitä. Niitä sellaisia, jotka kestää päivätolkulla, jopa viikkotolkulla, ja kaikilla on muka niin tuskaisaa ja ahdistavaa kun on liian lämmin. :hullu:


Joo, mäkin jäin kaipaamaan helteitä. Sellaista ettei tarvitsisi joka päivä arpoa että mitä laittaa päälle ettei kylmä viima käy paljaisiin sääriin tai käsivarsiin ja sataako taas. Ei nyt ihan hirveän kuuma olisi pakko olla, mutta edes nyt enemmän kuin 19 astetta. :hullu:



:femmat:

Meinasin kirjoittaa ihan samaa, mutta L-S sanoi sen paremmin. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja tgr » Pe 03 Elo 2012 08:48

Mulla on kerran ollu tänä kesänä mekko päällä. Muulloin on pitkähihaista päällä, olen nimittäin sairastanut
kohta viisi viikkoa yskää ja ei vaan uskalla olla vähemmissä vaatteissa. Ja paleltaa paljon helpommin kuin
normisti.

Nii, kesäloma on loppu ja tässä eka työviikko takana ja lapsi alottanu uudessa hoitopaikassa puolta
päivää ja työtunnit menee miinukselle ja kasvimaa rehottaa rikkaruohoja ja hillat on kerätty ja
haukia saatu ja aurinko paistaa. :D
tgr
 
Viestit: 86
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:51

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa