Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 27 Joulu 2015 16:58

Mulla taas auttaa se, että puhaltaa ilmaa varovasti ulos nenän kautta.

Toki kannattaa ehkä selvittää, johtuuko aivastelu jostain allergeeneja sisäilmaan tuottavasta materiaalista tai kasvista.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 29 Joulu 2015 15:08

Onko fordella joku joka osaisi avata mulle pankkipäivien tms. laskemista.
Sain ennen joulua tiedon, että 21.12 alkaen neljä (4) pankkipäivää ja matkakorvausrahat on mun tilillä. Hyvin ehtii ennen vuoden vaihdetta, sanoi ihminen puhelimessa.
Tänään soitin muissa asioissa (verojutut :ei: ) ja kysäisin tätä maksujuttua samalla ja ihminen puhelimessa hyvin vähättelevään sävyyn ilmoitti että ei mitään saumaa ennen vuotta 2016. Tytöttelyä vähän sekaan ja tsot-tsot-äänensävyllä ilmoittaen että pankeilla ei jouluna tapahdu mitään. Joo, kaipa mä sen tiesin, mutta ei nyt enää ole joulu. Nyt on ihan tavallinen tiistai, vai elänkö mä jossain aivan toisessa ulottuvuudessa.

Yhtälöllä neljä pankkipäivää 21.12. jälkeen tulis oli 5.1. Ehkä. :keijo:
Mietin että kas kun ei loppiaisen jälkeen. :epäilevä:

NIin että :läps:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ti 29 Joulu 2015 16:07

Neljä pankkipäivää 21.12 alkaen on 22.12, 23.12, 28.12 ja 29.12. Eikä varmasti ole pankeista kiinni, vaan korvauksen maksajasta.

Tuosta tytöttelystä saisi luultavasti nostettua syytteen joissain maissa, en tiedä miten Suomessa.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 29 Joulu 2015 17:16

Siellä taas osataan :peukku: Mitenköhän noi sais kirjallisena? Että maanantaina 21.12. luvattu 4 pankkipäivää tosiaan on 29.12., jossain jopa voisi laskea että 28.12. (jos laskisi maanantain 21.12. mukaan).

Ja tytöttely :friikkipeukku:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 29 Joulu 2015 18:09

Sitä mäkin, että neljä pankkipäivää on nyt mennyt ja tiudidiudi.
Laitoin sähköpostiviestin mun asioita käsittelevälle henkilölle ja kysyin että mihin tästä tytöttelystä voisi antaa palautetta, koska se ei mielestäni ole asiallista asiakaspalvelua. Samoin kuin se vähättelevä sävy. Laitoin vielä siitäkin, että mun mielestä pankit toimii ihan normaalisti ja jos niiden järjestelmässä on joku joulubugi niin kannattais ehkä vaan myöntää se.
Parastahan tässä on, että toi lafka nauhoittaa puhelunsa. Ja ne kerää palautetta puhelun jälkeen :keijo: Toki vaan numeraalista, mutta kuitenkin.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 30 Joulu 2015 21:22

Kibaya kirjoitti:Sitä mäkin, että neljä pankkipäivää on nyt mennyt ja tiudidiudi.
Laitoin sähköpostiviestin mun asioita käsittelevälle henkilölle ja kysyin että mihin tästä tytöttelystä voisi antaa palautetta, koska se ei mielestäni ole asiallista asiakaspalvelua. Samoin kuin se vähättelevä sävy. Laitoin vielä siitäkin, että mun mielestä pankit toimii ihan normaalisti ja jos niiden järjestelmässä on joku joulubugi niin kannattais ehkä vaan myöntää se.
Parastahan tässä on, että toi lafka nauhoittaa puhelunsa. Ja ne kerää palautetta puhelun jälkeen :keijo: Toki vaan numeraalista, mutta kuitenkin.


:läps: Kyllähän pankeissa raha liikkuu, jos vaan joku siellä toisessa päässä vaan pistää sen maksuun. :keijoei:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 30 Joulu 2015 21:46

Suvi kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Sitä mäkin, että neljä pankkipäivää on nyt mennyt ja tiudidiudi.
Laitoin sähköpostiviestin mun asioita käsittelevälle henkilölle ja kysyin että mihin tästä tytöttelystä voisi antaa palautetta, koska se ei mielestäni ole asiallista asiakaspalvelua. Samoin kuin se vähättelevä sävy. Laitoin vielä siitäkin, että mun mielestä pankit toimii ihan normaalisti ja jos niiden järjestelmässä on joku joulubugi niin kannattais ehkä vaan myöntää se.
Parastahan tässä on, että toi lafka nauhoittaa puhelunsa. Ja ne kerää palautetta puhelun jälkeen :keijo: Toki vaan numeraalista, mutta kuitenkin.


:läps: Kyllähän pankeissa raha liikkuu, jos vaan joku siellä toisessa päässä vaan pistää sen maksuun. :keijoei:


No äläpä. Hienoa osoitella pankkia, jos omat systeemit kusee.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ma 04 Tammi 2016 23:14

Olipahan jännä vuodenvaihdeviikonloppu, joka alkoi oikeastaan keskiviikkona, tai tämä juttu alkaa siitä. :P
Olin keskiviikkona vähän pitempään töissä, ja vasta kotimatkalla aloin miettimään yhtä töihin liittyvää juttua. Olin vihainen kuin ampiainen ja halusin vain räjähtää rakettien mukana ilmaan. Ei olisi voinut vähempää kiinnostaa koko uudenvuodenjuhlinta. :ei: Joskus puoli kahdeksan aikoihin olin kotona ja vähän ajan päästä kaveri soitti ihan innoissaan, että meidän Lontoossa tapaama kaveri (matkarapsaketjussa kulkee nimellä Paikallinen) olisi tulossa seuraavana päivänä Suomeen. En ollut vieläkään rauhoittunut siitä työjutusta, ja ensimmäinen reaktioni oli: "Voi ei, nyt pitää olla sosiaalinen." :keijoei: Ja sitten kun kaveri vielä sanoi, että "Nyt on varmaan pakko viedä se suomalaisiin baareihin!" niin itse olin vain, että "Eikä täydy!" :läps:

Seuraavan yön sitten mietin ihan liikaa kaikkea ja tämän lopputulos sitten oli, että nukahdin joskus vasta aamuyöstä, en kuullut herätyskelloa ja heräsin vasta 9:09, kun olisi pitänyt olla viimeistään ysiltä töissä. :läps: Pääsin varmaan viidessä-kymmenessä minuutissa ulos ovesta ja liikkelle, mutta voi että että hävetti. Olisin voinut painua maanrakoon. :läps: Onneksi ei ollut mitään palaveria heti aamusta ja pomokin vaan naureskeli, mutta silti. :läps:

Näissä fiiliksissä pääsin sitten himaan, pää oli räjähtämispisteessä. Join sitten yhden siiderin, kävin suihkussa ja etsin varmaan tunnin vaatteita, jotka olisivat mahtuneet päälle. :keijoei: Loppupeleissä meillä oli tosi hauskaa ja rentoa kuitenkin. Paikallinenhan on siis tosi mukava, mutta en muistanutkaan, miten mukava ja kohtelias hän olikaan. :D Paikallinen teki meille tosi hyvää ruokaa, käytiin kaverin "naapurissa" juomassa hehkuviiniglögiä ja vuoden vaihtuessa mentiin rantaan katsomaan ilotulituksia, tai itse asiassa oltiin vasta matkalla kun vuosi vaihtui. :keijo: Ja ei menty kuin baariin siinä rannassa vuoden vaihtumisen jälkeen. :D

Uudenvuodenpäivänä mulla oli ihan hirveä hedari (en tiedä, oliko se sitten krapulaa, nestehukkaa vai mitä) ja olin menkkapäissäni, niin olin ihan tyytyväinen, että kaveri ja Paikallinen lähtivät kahdestaan keskustaan, eikä minun ollut "pakko" lähteä mukaan. Jäin kotisohvalle pieruverkkareissa katsomaan Totoroa. :hullu: MUTTA Paikallinen halusi saunaan, niin he tulivat sitten minun saunavuorollani saunaan. :virne: Sekin oli loppupeleissä mukavaa, vaikka osittain toivoinkin etteivät he tulisi. :P

Lauantai ja sunnuntai menikin sitten Helsingin keskustassa kierrellessä. Tai sunnuntainahan olin äidin kanssa ensin päiväleffassa, äiti meni sen jälkeen museoon, kun kävin vielä moikkaamassa kavereita ja Paikallista. (Paikallinen lähti tänä aamuna kotiin.) Sitten käytiin vielä syömässä ja sen jälkeen olikin aika kiirehtiä Sherlockin näytökseen. :sydän: :hullu: Siitä kulttuurirapsapuolella enemmän Kiban kertomana. :D

Sori pitkästä "rapsasta", mutta harvemmin mulle näin paljon tapahtuu, tai että tunteet heittelee näin ääripäästä toiseen. Ensin on ihan täysin paskea, ja sosiaalisena voikin olla mukavaa, vaikkei niin ensin ajattelisikaan. :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » La 09 Tammi 2016 17:24

Mua ei ainakaan haittaa pitkät rapsat, kiva että joku joskus jotain kirjoittaakin.

--
Paleltaa. :hytinä:
Pakkanen on tavallaan ihan kiva, ainakin miellyttävämpää kuin +6 astetta talvella, koska se on vaan sateista ja ankeaa. Mutta nyt olen palellut sisälläkin jo monta päivää, vaikka yritän pukeutua villasukkiin ja villahuiveihin ja ties mihin. Tänään paleltaa erityisen paljon, vaikkei ulkona ole enää kuin jotain -11 astetta.Täytyy toivoa, että Keekin keikalla ei ole kovin kylmä, vaikka se onkin jäähallissa. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 12 Tammi 2016 00:53

Meinasinpa sit tukehtua tänään. :O:
Oltiin ihan normaalisti syömässä kun kananpalanen tarttui kurkkuun. Yritin yskiä ja kakoa sitä ulos eikä mitään tapahtunut. Olin jo pakokauhun vallassa että saakeli mitä tapahtuu ku en todellakaan saa hengitettyä, mutta onneksi mies oli kotona ja sai heimlichin otteella asiat reilaan. Onneksi. Jos mies ei olis ollu kotona, en uskalla ees ajatella mitä olis tapahtunu. :o:

Kaikkea sitä pitääki kokea. :ei:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 12 Tammi 2016 10:49

:kauhistunut: Wildis, onneksi miehesi pelasti tilanteen. :halitus:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 12 Tammi 2016 12:07

Hui! Onneksi Wildis selvisi säikähdyksellä. :hymyhali:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 12 Tammi 2016 17:22

Onneksi pelasti joo. Vähän kyllä säikäytti. :keijoei:

**************'

Lumisade. :pomppuhymy:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 13 Tammi 2016 14:19

En päässyt tänään töihin koska peruutetut A-junat.
Oh, well. :keijo:

Että jos sais tehdä niitä etätöitä, niin tässäkin sitä vois oikeasti työskennellä eikä vaan häärätä muuta. Ei siinä, mun on pakko häärätä muutakin, mutta ois se ollut kiva työskennelläkin.

Toisaalta, ehkä näin on ihan hyväkin sillä eilinen fysioterapiakauden avaus tuntuu luimissa ja ytimeissä :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Pe 15 Tammi 2016 11:26

Eiks sinne mee kun A-junat :O

--

Eilen oli pikkujoulut, ja oli muksaa :D Ruoat oli hyviä (ja niitä oli liikaa :keijo: ), holittomat juotavat hyvin huomioitu, jälkkäripöytä iso ja herkullinen (tuoreet hetelmät lisänä :pilvi: ). Toinen juontajapareista käyttää ilmeisesti kaikki mahdollisuutenssa että saa pukeutua naiseksi ja vetää korkkarit jalkaan, koska viime vuonna tyyppi oli samalla teemalla. Ja taitaa olla muutoinkin herran harrastuksissa, koska sen verran hyvin niillä (huikeen korkeilla!) korkkareilla tallusteli. Ei siinä, jokainen tyylillään, mutta vitsi kävi vähän vanhaksi kun se jo viime vuonnakin käytetiin :P
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 15 Tammi 2016 13:23

Nöyp. Ei mene kuin A-junat. Tuli siis vr:n pakottama vapaapäivä. :keijo:

Mikähän siinä on että sen oletetaan aina automaattisesti olevan hauskaa kun mies vetää naisten vaatteet päälle ja kekkuloi. Draq on eri juttu, koska se on omanlaisensa taidemuoto.
Oonko liian vapaamielinen ymmärtääkseni? :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 16 Tammi 2016 00:45

Mä hairahduin tänään aamupäivällä. Tuusi oli kuulema kysellyt että koska pääsee Tanttilaan kylään "kun ei oo piiitkään aikaan ollut" (=viime keskiviikkona yökylässä :virne: ). Sain idean, jonka toteutin. Nyt mun olkkarissa nukkuu kaksi lasta. Yksi Tuusi ja yksi 3-v. Tehtiin yhdessä olkkariin myös maja, missä se Tuusi nyt nukkuu :D
Pientä ininää tuli alkuun siitä että kieltäydyin avaamasta telkkaria ja ainoa tekeminen oli leikkiminen :keijo: Mutta kyllä se siitä sitten lähti ja aikakin tais loppua kesken. Vähän tuli siinä iltatoimissa semmoinen "meillä on ikävä kaikkia"-hetki, mutta sekin meni ohi. Viimeinen niitti oli kun myin 3-v:lle unilelun Turtleseilla. Unipossu hengailee mun kirjahyllyssä muutoin ja on tosi lähellä Turtles-vhs:ää. Tietenkin se possu kertoo niiden Turtleseiden tarinat unissa! Nyt se nukkuu possu kainalossa tuolla.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 20 Tammi 2016 22:55

Mies sairasti koko viime viikon flunssaa eikä ollunna töissä. Ajattelin että kiva ettei meillä muilla perheenjäsenillä ole oireita. :läps:
Tiedänpä taas miltä tuntuu pitää kaksi 7-8-vuotiasta poikalasta neljän seinän sisällä monta päivää putkeen. Nää hyppii seinille, mutta ulos/kouluun ei pääse kun on kuumetta. Olen tulossa hulluksi. :friikki:

Mun vanhemmatkin kävi meillä. :hullu: Tulivat meille pariksi yöksi, jatkoivat matkaa Teneriffalle ja paluumatkalla olivat taas pari yötä tässä meillä. Mun pohjosen koti-ikävä vaan voimistui, koska tajusin siinä äidin kanssa kokatessa että hitto, mä en varmaan koskaan tule olemaan ns. kokonainen jos asun aina näin kaukana vanhemmistani ja etenkin äidistä. :hullu: Enää pitäisi tietää miten kääntää aviomiehen pää niin että hänkin innostuisi Lappiin muutosta yhtä paljon kuin minä. :raps:

PS: Syö kymppi-viikot alkaa taas ens viikolla täällä Helsingissä. Lähtiskö kukaan syömään mun kanssa?
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 21 Tammi 2016 00:36

Mulla on mennyt vähän innostus noita viikkoja kohtaan, kun Sumo ei ole enää mukana. :pillitys: Toki, jos aikataulut muuten kohtaa, voisi yhteissyöminkejä harkitakin. :tilt:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 21 Tammi 2016 11:49

mulle käy syömähommat aina :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 21 Tammi 2016 13:12

Joo, Sumon puuttuminen jo toistamiseen on kyllä aika :norsu:

Mutta esim. Hard rock cafen hamppariateria on hyvä. :kuola:
Ja onhan niitä muitakin sushimestoja. Mutta kaikki käy. :D
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 21 Tammi 2016 15:41

Kattelin Syö!-viikkojen aikataulua ja totesin etten kyllä nyt näille viikoille taida ehtiä, ellei sitten käy niin että viikkoja pidennetään. Jollain aiemmalla kerrallahan tuli loppuvaiheessa pidennystä viikonlopulle. Nythän vika päivä on 4.2. ja se on tosi tyhmästi torstai.
Oon tykännyt Syö!-viikoissa just siitä että on tullut matala kynnys mennä tutustumaan ravintoloihin missä ei normaalisti kävisi ja just Sumoon "herkuttelemaan" kun mun kukkarolle siellä on vähän tyyristä. Nyt itamaet ja ja Vapiano, Tamarinit ja Henry's Pub ei nostata samanlaista innostustakaan aiheeseen. Onhan listalla toki paljon muitakin mistä valita - onneksi.
Mutta ehkä ens kerralla.

--

Puhuin aamupäivällä kaks ja puol tuntia puhelimessa yhden hyvän lapsuudenystävän kanssa :keijo: Oli ihanan virkistävää kuunnella sen juttuja ja nauraa sen kanssa positiivisesti kaikelle niiden ihme sattumille. Tai sille mitä lapset on päästelleet suustaan :keijo:
Nauraminen tuo kyllä lisäenergiaa ja selkeästi tänään on flunssa jo antanut periksi kun ei väsytä. Taidan silti katsoa/lukea jotain missä saisi vähän nauraa lisää :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » To 21 Tammi 2016 22:37

Mäkin voisin lähteä syömään. :tilt: Vähän harmittaa myös Sumon puuttuminen, mutta ehkä me jotain keksitään.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 29 Tammi 2016 23:42

Tulinpa todenneeksi työaikoja kuitatessani, että tässä kuussa (tammikuu!) oli vain 19 työpäivää. Helmikuussa työpäiviä on 21. :tipahdus:

Ei mulla muuta. :virne:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 02 Helmi 2016 12:23

En ole kovinkaan menestyshakuinen ihminen. Fok_it kiteytti aika hyvin tuntemukset ulkoisesta menestyksen ihannoinnista.
"Ajattele, jos sä menestyisit."
"Hyi."

Kuva
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa