Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ma 29 Maalis 2010 13:09

Inhottava maanantai. Aamulla väsytti ihan kamalasti, mutta sain itseni juuri ja juuri kammettua ajoissa kouluun. Ja vain huomatakseni että opettaja on kipeänä, eikä siitä ollut mitään ilmoittanut. Siinä sitten kaksi tuntia koululla jumitin odottaen toisten tuntien alkua. Ne sentään oli ihan normaalisti, mutta voi luoja että ne tunnit osaa olla tylsiä. Vaikka kuinka yritän keskittyä kuuntelemaan, niin ajatus lähtee harhailemaan ja opettajan puhe kuuluu vain surinana jossain taustalla. Vielä kun ne tunnit on tietokoneilla, niin siinä tuleekin pasianssia tai miinaharavaa pelattua pari tuntia. Nyt täällä kotona odottaa ihan kamala siivousurakka, jota jo aloittelin tiskaamisen merkeissä. Ja kun siivoamisesta pääsen niin siirryn kouluhommiin, joita on paaaaaaaaaaljon. Ja nyt on just sellanen olo ettei yksinkertaisesti jaksa. Voisin vaan kömpiä sänkyyn ja nukkua koko päivän.

:huoh:
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ma 29 Maalis 2010 13:49

Pascal Lemoix kirjoitti:Yhdet deittailut ainakin päättyivät vastapuolen ilmoituksella viikon sisällä niiden alkamisesta. :hämillään: Se on tämä nopea maailma sellaista.

"Blitzkrieg Bop" :kailotus:

Been there, experienced that :paijaus:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 29 Maalis 2010 21:09

On ollu jostain syystä iltaisin pirun energinen olo, mutta silti on saanu melko hyvin nukuttua. Ihan omituista
hommaa... Ei niin, että valittaisin. Kerrankin tuntuu saavan jotain aikaiseksikin. Ehkä tämä kaikki johtuu
ympärillä hyllyvästä onnellisuuden aurasta, jonka aiheuttajana on maailman ihanin poikaystävä. :tilt: Mää
oon ihan rakastunu ja haltioissaan miekkosesta. :pilvi:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ke 31 Maalis 2010 11:44

Mulla on vaan kivv-vvaaaa. Töissä nyt on vähän raastavaa kun on perehdytettävä taas, mutta vaihteluahan tämäkin. Ja kotona en nyt oo hetkeen käynyt, mut ei se mitään, tänään varmaan voi mennä tyhjentämään digidigiä.

Lomakin koputtelee jo tuolla parin oven takana (kaks viikkoa enää!), ja kaikki on vaan niin hyvin.

Purrrrrfect.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 31 Maalis 2010 15:16

Täytyy olla jotain kevätväsymystä ilmassa, kun väsyttää ja haukotuttaa jo toista viikkoa. :haukotus:
Aurinkokin on aivan liian kirkas. Eilen istuin koko päivän sisällä, ikkunoiden kaihtimetkin kiinni. Aamulla yritin avata kaihtimen yhdestä ikkunasta hetkeksi, mutta alkoi heti ahdistaa se kirkkaus. Vaikka ootankin kesää, en nyt jotenkin vaan jaksa tätä kevättä enää. :huoh:

Ja pitäis siivotakin vielä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 01 Huhti 2010 16:14

On ollut aika hektistä tämän viikon.

Maanantaina menin minuuttiaikataululla uimasta lääkäriin ja harjoituksiin. Tiistaina terapian kautta elokuviin ja sieltä kuvauksiin. Yöllä vain pari tuntia unta ja sitten nuorisoteatterin näytökset - jotka menivat aivan nappiin :D. Siihen perään vielä kesänäytelmän treenit. Oli vähän väsynyttä. Tänään onkin ollut sitten aikaa vain olemiselle.

Meillä on niin hieno se nuorisoryhmä. Aijjai! Kenraalit menivät ajan puutteessa aika pitälti päin reisiä, mutta näytökset menivät täydellisesti. Olin niin ylpeä heistä jokaisesta. Jouduin myös syömään sanani, sillä jokainen heistä tsemppasi enemmän kuin 110%. Kaksi näytöstä, joista toinen oli silkkaa iloittelua lavalla ja oli niin hieno seurata kuinka tuommoiset 15-vuotiaat lahjakkuudet pistävät itsensä likoon. Silmäkulmat kosteina kokeilin pitää itseäni kasassa siellä lavan takana.
Onnistumisen tunne oli huikea. Ihanaa osaamista!

En malttaisi odottaa toukokuuhun, että pääsen kokeilemaan töihin :D

Ja kesäkin tulee :sydän:

Nyt on vain lusittava nämä pyhät läpi. Sitten taas paahdetaan täysillä :)
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 02 Huhti 2010 21:06

Moron murut! :D Taustailija ilmoittautuu joukkoonne. Olen käynyt lueskelemassa kuulumisianne
ja jotain olen kirjoitellutkin kakkavaippaketjuun, mutta muuten on ollut aika hiljaista minun osal-
tani viime kuukaudet. Syykin on selvä, sillä päivät, viikot ja kuukaudet ovat suorastaan hujahta-
neet ohi viisikuisen pojanpalleron kanssa. Miten aika voi kulua näin nopeasti, just vasta oli mar-
raskuu - nyt on jo kevät! :O:

Mulle siis kuuluu lähinnä kaikkea liittyen vauvaan, joten pahoittelen jo etukäteen mikäli viestini
ovat kovasti vauvanhuuruisia. Koittakaa kestää. Tai niin, Lyyrahan taisi niitä höppänäviestejä
oikein odottaakin :virne:

Tarkoituksena olisi nyt kuitenkin aktivoitua kirjoittelemaan vanhalle tutulle Fordelle, sillä Mies
on lähdössä viime vuoden tapaan 1,5 kuukaudeksi reissuhommiin ja me jäädään poitsun kanssa
kahdestaan kotiin. Kaikenlaiset aikuiskontaktit, myös virtuaaliset, tulevat siis takuulla enemmän
kuin tarpeeseen :p

Ja myös sen takia olisi tarkoitus aktivoitua, että mulla on ollut teitä kaikkia ikävä :hymyhali:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 02 Huhti 2010 21:11

Sippura! :superhymy:

Mä olen tänään laiskotellut. Laiskottelu on kivaa.
Paitti nyt illalla aktivoiduin leipomaan, sillä huomenna lähten porukoiden kanssa mummulle viettämään pääsiäistä ja aattelin leipoa viemisiksi korvapuusteja ja pikkuleipiä. Nyt on toinen pelti pullia uunissa, kolmas (ja onneksi viimeinen) odottaa paistamistaan. Pikkuleivät on jo valmiina. Leipominen on kivaa.

Laiskottelun vuoksi en ole saanut tehtyä niitä asioita, jotka mun piti tehdä tänään, eli yks töihin liittyvä juttu ja yks kouluhomma. Onneks niitten ai tartte olla ihan heti valmiina, niin ei haittaa, vaikka taas laiskottelin.

Laiskottelu. :tipahdus:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 02 Huhti 2010 21:14

Sippis! :hymyhali:
En kyllä muista erityisesti toivoneeni mitään vauvanpeppujuttuja, mutta saa kai sitä niitäkin kertoa! :virne:
Tuo fordeltahäviäminen tuntuu vain olevan kovin yleistä tuoreiden äitien keskuudessa. Sippis ja Kati meni jo, meneekö kesällä Aukkukin? :O:

Mulla on kolme päivää vapaata. :jami: Ja ens viikollakin yks ylimääränen. :jami:
Tosin ne kyllä kans näkyy palkassa. :epäilevä:

Ja tän päivän mielenkiintoinen kysymys: Kun kaupat eivät saa olla auki pyhäpäivinä, miksi niiden mainoksia saa kuitenkin näkyä/kuulua mediassa? Eikö niistäkin voisi pitää pakkoloman, kun kerran shoppailuksestakin pitää pitää?

Ollaan koko viikonloppu kahestaan kissan kanssa! :jami:
Voin viritellä ompelukset keittiöön! :jami:

Mutjoo. Monenlaista. En oo oikeesti ehkä ihan niin riemuissani kuin lukuisat :jami: -hymiöt antaa ymmärtää. :virne:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Pe 02 Huhti 2010 21:33

Skraytsi ja Lyyra :hymyhali:

Lyyra kirjoitti:En kyllä muista erityisesti toivoneeni mitään vauvanpeppujuttuja, mutta saa kai sitä niitäkin kertoa! :virne:


Et toivonut vauvanpeppujuttuja, mutta jäit odottamaan popparit kädessä huuruisia
hehkutuksia oman vauvan ihanuudesta :virne:


Pitäisi olla pakkaamassa kamppeita huomista varten, mutta jotenkin olen saanut
luistettua hommasta. Ollaan lähdössä pojan kanssa huomenna kahdestaan mummi-
laan kun isi lähti humputtelemaan jenkkiautojen pariin isolle kylälle, ja suurin osa
tavaroista on vielä onnellisesti pakkaamatta. Kiva lähteä reissuun, vaikka vähän
jännittää miten reilun tunnin matka sujuu kahdestaan.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 02 Huhti 2010 21:52

Täälläkin luistetaan hommista...
Tai no aamulla luin yhden artikkelin, joka oli tehtävä-
listalla, mutta muuten olen roikkunut netissä ja käynyt
reilun kolmen tunnin kävelyllä.
Eipä tässä varmaan mitään muuta enää tänään tarvitse,
kuin kömpiä peiton alle lämpimään. Nami nam, ulkoilun
jälkeen uni maistuu.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » La 03 Huhti 2010 08:49

Pvi kirjoitti:Täälläkin luistetaan hommista...
Tai no aamulla luin yhden artikkelin, joka oli tehtävä-
listalla, mutta muuten olen roikkunut netissä ja käynyt
reilun kolmen tunnin kävelyllä.


Kolmen tunnin kävelyn suorittaminen on kuitenkin jonkinlainen homma. :peukku:
Saisipa itse joskus aikaiseksi lähdettyä kunnon pitkälle lenkille. :p Pitkät
lomat kyllä aiheuttaa melkoista vetelöitymistä... Onhan tässä onneksi vielä
kolme päivää aikaa ottaa itseään niskasta kiinni. :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » La 03 Huhti 2010 19:51

Kolmen tunnin kävely onnistuu helposti, jos on yksin vieraassa kaupungissa,
eikä ole karttaa mukana. Seikkailumielellä vähän sinnepäin suuntien ja välistä
bussipysäkeiden karttoja silmäillen pääsee kuitenkin loppujen lopuksi takaisin
lähtöpisteeseen.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 05 Huhti 2010 10:22

No, alkoipa aamu taas kivasti. :epäilevä: Krapula on lievä, mutta inhottava. Ja kun pitkästä
aikaa aioin tanssia, niin youtube kekkuilee ja pukkaa erroria. Lieneeköhän asialla joku kolmas
taho, kun errorissa lukee:

'A team of highly trained monkeys have been sent to deal with the problem' tjsp... :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ma 05 Huhti 2010 19:10

Taas on tullut hävettävän vähän tultua pyörähdettyä täällä. :nolo: Vaikka te ootte kaikki niin ihania :sydän:

Ylihuomenna saan puukosta ja sen jälkeen vietän jokusen kuukauden sairaslomalla yksikätisenä. Ehkä sitten on aikaa naputtaa, mikäli en turhaudu kirjoittamisen hitauteen. Ei muuta ilmoitettavaa, viikkokausia vaan ressannut leikkausta.

Niin paitsi jos joku ihana (heinolalainen) fordelainen on vapaa ja innokas auttamaan kissanhoidossa 17.4. eteenpäin niin saa laittaa privaa. :virnu:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 05 Huhti 2010 19:53

Miten suurta iloa ja nautintoa voikaan saada saappaista! Ne on punaiset ja Nokialaiset. Ne voi vetäistä vauhdissa jalkaan vaikka ilman sukkia, sillä niissä on pehmeä ja lämpöinen vuori. Lätäköissä kuuluu kulkea reippaasti vauhtia hidastamatta mahdollisimman paljon roiskien. Saappaat. :hymyhali:

Oikeasti olin hakemassa Nokian Hai-saappaita, mutta nämä voittivat kuitenkin. Lämpöiset. :hymyhali: Kylmät ja kosteat saappaat on inhat.

Muuten ei elämässä muuta jännittävää. Lorvailua ja vapaus mennä ja tulla miten tahtoo. Kunhan lumet sulaa pihalta voin aloittaa puutarhahommat. :tilt: Kamalasti suunnitelmia, mutta tiedä nyt sitten kuinka käy toteutuksen kanssa. :virne:

Tämä on kyllä mielenkiintoista aikaa. Mä olen oikeastaan aina haaveillut tällaisesta... työttömyydestä, ( :keijo: ) sellaisesta valtavasta määrästä omaa aikaa, ja että voi tehdä lähes mitä mieleen juolahtaa. :tilt: Voi touhuta silloin kun touhututtaa ja ottaa vaikka torkut silloin kuin väsyttää. Vielä kun olisi oma "puuhastelupaja", missä voisi nikkaroida, askarrella ja taiteilla. :D Kivaa kun ei ole edes yhtään stressiolo mistään. :tilt: Jos tätä lomaa jatkuisi pidemmän aikaa niin olisi kiva käydä jotain kädentaidonkurssejakin.

No jaa. Huomenna mulla saattaa olla jo tylsää ja masentavaa. Mutta en välitä siitä tänään. :tilt: Onhan tässä kääntöpuolensa.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 05 Huhti 2010 20:50

Pääsiäinen mummun luona meni mukavasti. Oli kiva vain olla ja löhöillä unohtaen kaikki arkijutut. Oli mulla kouluhommia mukana, mutta en saanut mitään tehtyä. Onneksi ei haittaa kuitenkaan.
Lähtiessä äiti ja isi tuli hakemaan mua, toivat mulle synttärilahjan samalla. Sain uuden puhelimen! :superhymy:
En ollut vielä ajatellut puhelinta vaihtaa, mutta tuo uusi on kyllä kiva. Se on aika perusnokialainen, ExpressMusic. Ei mikään kallis, hyvä niin. Mulla on aina ollut aika peruspuhelin, enkä mitään hienouksia ole kaivannut (en silloinkaan kun oli edellisessä puhelimessa). Ehkä muutan nyt mieltäni, kun sain puhelimen, jossa hienouksia on enemmän, kuten tuo musiikin lataaminen siihen... :tilt:
Ja sitä paitti tuossa on yks kiva pelikin. :tilt:

Mummun terveys ei ole enää parhaimmillaan, saas nähdä kauanko hän vielä kotona yksikseen pärjää. :huoh:
Pitäisi yrittää useammin käydä kylässä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 05 Huhti 2010 21:28

Poika oli mun kotikotona ensimmäistä kertaa nyt pääsiäisenä. :hullu: Oli kyllä kivaa. Poika sai kunnon annoksen sukulaisiani. Lähisuku on aika pieni, joten puolet on jo nähty. :D Lisäksi hän tapasi monta ystävääni ja kaveriani illanvietossa. Kaverit eivät kuitenkaan vissiin oikein vakuuttaneet, mutta en osannutkaan odottaa muuta. Meillä kun ei ole (ainakaan juopotteluun liittyvissä) illanistujaisissa puhua kovinkaan usein syvällisiä. Poika taas on henkeen ja vereen keskustelijaihminen.

Reissusta ei onneksi tainnut jäädä ainakaan kovin pahoja traumoja.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 06 Huhti 2010 10:59

Sippura :hymyhali:

Palasin arkeen muutaman päivän loman jälkeen. Onneksi on lyhyt viikko. Taloudellinen tilanne on surkea, kämppä sekasotkun vallassa ja väsymys kova. Eiköhän tästä taas selvitä, mutta nyt kiinnostus töihin ja arjen pyörittämiseen on nolla. Loma oli kauhean kiva, vaikka yskinkin ääneni pois.

Kuitenkin melko hyvää kuuluu näissä puitteissa. :tilt:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 08 Huhti 2010 15:28

En löytänyt wanhaa kunnon "mätkyjä vai palautuksia"-ketjua, joten paljastettakoon että 415,19 on tämän vuoden antisaatava eli verottajalle lisää tilitettävä.
Noh jaa, oli hiukan odotettavissakin eli en itke koko matkaa verkkopankkiin :virnu:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 08 Huhti 2010 15:40

Oppoppop... mitäs tässä. Ei mitään. Ärsyttävää parisuhteilua ja duunia, sitäpä tämä nykyisellään on.

Lomaan on alle viikko - pitäis varmaan se passi hakea että pääsee matkaan... Eihän täs siis kiire tule! Viikonloppusuunnitelmina on ystävän treffaus ja pakkaamista. Parempi varmaan aloittaa ajoissa, ettei edellisiltana tuu paniikkia kun toivotut vaatteet ei oo puhtaana.

Mut joo. jee.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 09 Huhti 2010 19:49

Jos jollain on Suomi24:ssä sähköposti (tai jotain muuta), niin sinne on tehty tietomurto ja salasanan vaihtaminen voi olla ihan järkevää.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » La 10 Huhti 2010 14:55

Ei alkanut viikonloppu mukavasti ei. Tai kesti se mukava lauantain puoleen päivään asti, kunnes porukat lähtivät katsomaan mökkiä ja soittivat sieltä kuulumisia. Toinen kerta kun sinne on murtauduttu!! :kiroilu: Tällä kertaa on tosin hoksattu rikkoa oven lasi, eikä jääkaapin takana olevaa pienen pientä ikkunaa. :virne: Tosin, pääsi ne siitäkin sisälle luikahtamaan. Viimeeksi ei oltu viety mitään erityistä, mutta nyt oli lähtenyt mm. palovaroitin, joka löytyi metsästä. Telkkari ei ollut kelvanut, mutta se onkin varmaan jo liian vanhaa vuosikertaa.

Nyt on niin huono mieli. :( Todella loukattu olo. Miten ihmiset voivatkin käyttäytyä niin typerästi, että huvikseen tekevät ilkivaltaa. Kunnon rosvot olisivat kyllä löytäneet sieltä arvokastakin mukaan vietäväksi. Saa nähdä mitä tässä käy. Olisi niin mukava saada tekijät vastuuseen asiasta, mutta kun ei ole kunnon todisteita ketään vastaan. Ilmeisesti lähistön teinikollit ovat tämän takana, sen verran ihmeellistä touhua. Kerran kun näin erään paikallisen teinikollin pyöräilevän mökin ohi notkuin portilla ja mulkaisin vihaisesti. Johan tuli kiire. :virne: Mutta ei sitä oikein voi mennä vanhemmille huutamaan, ellei tosiaan ole niitä todisteita. Eihän oma kullanmuru mitään moista ikinä tekisi. Rikosilmoitus tästä kuitenkin tehdään.

Äärgh... tyhmää niin tyhmää.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Su 11 Huhti 2010 21:25

Mulla on ollut kiva viikonloppu! :superhymy:
Eilen oli töistä sellanen koulutus- ja illallisjuttu. Oli kiva koulutus, saatiin taas paljon uusia ideoita toteutettavaksi. Illallinen oli kyllä hienossa ravintolassa, en olekaan koskaan syönyt niin hienossa paikassa. Ruuassa oli kuitenkin toivomisen varaa. Söin mautonta kalaa ja liian muusattua muusia a.k.a. vauvanruokaa. Ja liian vähän sitä oli ja omituinen kastikekin. Jälkiruokakaan ei ollut mun makuun. Mutta seura oli kivaa ja sehän se ratkasee! :superhymy:
Siirryttiin siitä sitte baarin puolelle ja vielä vähän tanssimaankin, mutta kun ruuan päälle yrittää saada itseään känniin, ei se oikein onnistu. Mikään ei nouse. Joten lähdin kotiin jo kahdelta, kun muut vielä jäivät bilettämään.

Tänään oon innostunut suunnittelemaan ensi viikonlopuksi retkeä valtavaan ruotsalaiseen halpishuonekaluliikkeeseen, joka sijaitsee rakkaan rajanaapurimme puolella pohjoisessa. Harvemminhan sitä pohjoiseen tulee ajeltua, otetaan miehekkeen työpaikalta lainaan paku ja tehdään päiväretki, sisustetaan koko kämppä uusiksi ja ollaan rahattomia loppukuukausi. :virne:
Vaikka siellä kaupassa halpaa onkin, niin tuhlaamme kuitenkin rahaa niin moneen asiaan, että siihen koko palkka hupenee helpostikin. Vielä tänä aamuna suunnitelmissa oli ostaa yksi vitriinikaappi sekä lipasto. Nyt listaan on tullut lisää ainakin sohvapöytä ja pikkupöytä kukille. Voi olla, että keksitään vielä lisääkin asioita, jotka on nyt juuri pakko hankkia..
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 12 Huhti 2010 16:24

Aika menee ihan hujahtelemalla.
En ole ehtinyt kunnolla fordelle piiitkään aikaan (ainakaan omasta mielestäni).

Olen häärinyt täysillä teatterin asioita eteenpäin ja esiintynyt mahtavien nuorisoteatterilaisten kanssa.
Samaan aikaan olen kuntouttanut itseäni, sopinut palavereita, laatinut aikatauluja minuutilleen ja aina silloin tällöin yrittänyt nukkuakin.

Ensi viikolla on kuntoutus-pätkä :täpinä:. Viikon verran uintia joka päivä :hymyhali:
Sitä ennen pitää kuitenkin järjestää liuta asioita siihen jamaan, että ne voi odottaa viikon verran. Onneksi on vasta maanantai.

Ja sitten on tulossa palaverit koskien työhön paluuta :täpinä:

Tänään mennään katsomaan yhtä asuntoa ja vuokranantajaa :täpinä:

Tänään on siis taas hyvä päivä :D
Aurinkokin paistaa. Ei haittaa että kevät-allergiaa pukkaa aivastelun ja yskän muodossa. Eikä haittaa silmien vuotaminen tai muukaan. Ainakaan vielä. Katotaan huomenna :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron