Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 28 Tammi 2009 01:34

Onnea ponnea Plei! :)
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 28 Tammi 2009 02:31

Sakulle onnittelut perheenlisäyksestä ja Pleille ikääntymisestä!
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 28 Tammi 2009 08:28

Oooh, täällähän on sitten vähänkö onniteltavia vae? Sakulle onnea lisääntymisestä ja Pleille ikääntymisestä! :hymyhali:

Vienoinen hymynkare karkasi huulille kuin vahingossa, kun aamulla pimeässä rämmin hangessa ja jäin kuuntelemaan talitintin sirputusta. :hullu: Ihana tipu. Mitäs muuta. Hmm. aamupala vol. 2 meneillään, duunikaveri nyrpisti nenäänsä mun puurolle kera mustikoiden, ihme tyyppi, ei tajua hyvän päälle selvästi mitään. :D

Ihmeellinen fiilis, laatua :pomppuhymy: . En pistä pahakseni, vaikka pääsääntöisesti fiilis on ollut jo useamman kuukauden nousujohteinen. Tää on ihan kivaa.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja ahkera » Ke 28 Tammi 2009 10:10

Pascal Lemoix kirjoitti:
Saku kirjoitti:
Ai niin, en ole varmaankaan kertonut, että olen nykyisin isukki noin viisikuukautiselle tyttövauvalle. :D


Juu, eihän tuollaisia elämän pieniä arkipäiväisyyksiä jaksa ilmoitella turhaan. :virnu: Toivottavasti lapsi tulee isäänsä, niin saadaan yksi hieno ihminen lisää. :peukku:

:virne: tää ei varmaan tarkoita sitä, miksi pääni sen muodosti. Elikkä että Pascal tuntee tyttösen äidin ja tämä ei niin kovin laatutyyppi sitten oliskaan. Mutta onnea Sakulle ja onnea Pleille. Ja hyvää keskiviikkoa kaikille muille.
ahkera
 
Viestit: 105
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 19:57

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ke 28 Tammi 2009 12:22

Pleille onnittelut vanhenemisen johdosta. :)

Omat ilmoitettavat ovat sitä luokkaa, että eilen ruokaa laittaessa roiskahti kuumaa rasvaa päälle ja nyt toisessa ranteessa on kaksi palanutta viirua. Eivät onneksi ole kovin isoja. Kiinnostavaa, eikö?
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 28 Tammi 2009 12:32

Onnittelut Sakulle ja onnittelut Pleikalle :superhymy:


Ilmoitus: juon kahvia.
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 28 Tammi 2009 13:11

ahkera kirjoitti: :virne: tää ei varmaan tarkoita sitä, miksi pääni sen muodosti. Elikkä että Pascal tuntee tyttösen äidin ja tämä ei niin kovin laatutyyppi sitten oliskaan.


No ei, koska en kyseistä ihmistä ole tavannut.

Toivottavasti sun jälkeläinen tulee äitiinsä. :peukku:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja ceuro » Ke 28 Tammi 2009 14:19

Onnet täältäkin Sakulle perheenlisästä sekä Pleikalle varttivuosisadasta!

Oma ilmo on, että jostain syystä mun työhuoneessa alkoi joku aika sitten haista pakokaasun käry ja kohtapian lisäksi pas*a.
Liekö jossain pihalla ilmastoinnin tuloilma-aukkojen kohdalla joku traktori pörisemässä ja vielä joku viemäri kosahtanut. Yyääh...

Toinen ilmo, mullon yskä, imen mynthoneita.
...tai sitten keitän muina naisina kahvia ja unohdan
Avatar
ceuro
 
Viestit: 83
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:22

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Annis » Ke 28 Tammi 2009 15:26

Tosi masentavaa mennä koululle vasta neljäksi. Tosin vika on oma, koska kyseessä on uusintatentti, johon halusin vain korottaa numeroa vähän. Olisi voinut jättää välistä ihan hyvin, en oo lukenut paljon yhtään ja nyt kurssitakin on niin kauan, että kaikki asiat ovat varmasti unohtuneet. Väliin sitä ei voi jättää, tulee varmasti jotain sanomista. Toivottavasti siellä ei tarvitse olla puolta tuntia pidempään. :hullu:
Ei sinäänsä pitäis valittaa, koska tässäjaksossa koulua on ollut kahtena päivänä viikossa ja sekin on jo niin raskasta mukamas :virne:
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 28 Tammi 2009 16:30

Pleikalle onnittelut! :D

---

Kovin leppoisa päivä ollut. Sai nukkua pitkään, kaveri kävi kahvilla ja nyt pitäisi repäistä kunnolla ja saada sellaiset kymmenisen esseetä huomiseksi tehtyä. :virne:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 28 Tammi 2009 17:42

Onnittelut minunkin puolesta sekä Sakulle että Pleikalle!

Ja mukavaa, että joku on meikäläistäkin ajatellut. :)

- - -

Puhelimet pitäisi kieltää lailla. Oikeasti. Oli yksi ihan yksinkertainen todistuskäännöstyö eräältä asiakkaalta. Asiakas oli soittanut neljään kertaan yhtenä aamuna kun en ollut puhelimen äärellä (lue: kun nukuin vielä ja puhelin oli äänettömällä :p ). Soitin takaisin kun ajattelin, että sillä on varmaan nyt joku hätä, antanut mulle väärät tokarit tai jotain. Sen asia oli se, että onko mulla jotain kysyttävää niistä papereista. Eihän se varmaan sillä mitään pahaa ajatellut, mutta tuli sellainen olo että ihan ammattitaidottomanako pidät, jos kuvittelet että en osaa paria idiootin yksinkertaista paperia ilman apua kääntää. Ja vielä sitten kun asiakkaalle ilmoitin, että paperit ovat noudettavissa sinä ja sinä päivänä siihen ja siihen aikaan (sovitusti tekstiviestillä), se soittaa kahteen kertaa perään, että ovatko ne nyt varmasti noudettavissa silloin. Ei, kun kusetin. Hemmetti että menee hermot välillä. :viha:

Ärsytys ei ehkä olisi ollut noin suuri jos meillä ei nyt olisi tätä isompaa asuintilaa, jossa mun puhelin on soidessaan aina eri kerroksessa kuin mä itse.

- - -

Muoks:
Maija, kymmenisen esseetä huomiseksi? Miten se on edes inhimillisesti mahdollista?
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 28 Tammi 2009 18:09

Lumikki75 kirjoitti:
Muoks:
Maija, kymmenisen esseetä huomiseksi? Miten se on edes inhimillisesti mahdollista?


Paljon kahvia ja järjetöntä tinkimistä laadusta. :virne:

No ei, nämä nyt ovat rästitöitä, joiden laadulla muutenkaan ei niin ole väliä. Valmistelut olen jo aiemmin tehnyt, joten tiedän mitä pitää kirjoittaa. Itse toteutus on vain enää kesken. Ja musta tuntuu, että puhumme hieman erilaisista esseistä. Tavallisia lukio"esseitä" ts. aineita tarkoitin nimittäin. :tilt:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 28 Tammi 2009 18:37

Tää onnittelee myös Sakua ja perhettä lisäyksestä! :D
Ja Pleitä iän lisäyksestä. :D

Lumikki75 kirjoitti:Sen asia oli se, että onko mulla jotain kysyttävää niistä papereista. Eihän se varmaan sillä mitään pahaa ajatellut, mutta tuli sellainen olo että ihan ammattitaidottomanako pidät, jos kuvittelet että en osaa paria idiootin yksinkertaista paperia ilman apua kääntää. Ja vielä sitten kun asiakkaalle ilmoitin, että paperit ovat noudettavissa sinä ja sinä päivänä siihen ja siihen aikaan (sovitusti tekstiviestillä), se soittaa kahteen kertaa perään, että ovatko ne nyt varmasti noudettavissa silloin. Ei, kun kusetin. Hemmetti että menee hermot välillä. :viha:


Ehkä asiakas ei huolehtinut niinkään kääntäjän ammattitaidosta, vaan kyseessä oli vain tärkeä asia, jonka epäonnistumista tämä jostain järjettömästä syystä pelkäsi, ja halusi siksi varmistella kaikkea, ettei ainakaan menisi pieleen siksi ettei tarkistanut ja itse huolehtinut kaikesta. En ole itse mihinkään soitellut tuolla lailla perään, enkä luultavasti soittaisi, mutta sen verran älyttömästi olen kyllä joskus joidenkin asioiden yksityiskohdista hermoillut, että voin kuvitella tuollaisen mahdolliseksi. :hullu: Eli ei varmaankaan kannata ottaa henkilökohtaisesti, vaikka ymmärrettävästi jatkuva puhelimeen vastaaminen onkin ärsyttävää.

Muuta ilmoitettavaa ei liene, olen tehnyt viime aikoina lähinnä töitä, jotka sujuvat vaihtelevalla menestyksellä. Tänään on pitkästä aikaa hyvä päivä erään asian kanssa, joskin työtä tässäkin on vielä hyvin paljon jäljellä.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 28 Tammi 2009 18:52

Varmasti L-S:n arvio on ihan oikea. Kyllähän mä sen ymmärrän, että huoli on kova, jos joku asia pitää välttämättä saada hoidettua tiettyyn päivään mennessä ja se on loppupelissä jostain toisesta kiinni, mutta rajansa soittelullakin. En kai mä sanoisi, että asia hoidossa, tule hakemaan paperit silloin ja silloin, jos asia ei tosiaan olisi näin (tai ehkä jotkut sitten lupaileekin asiakkaille sitä ja tätä vaikkei ole aikomustakaan pitää lupaustaan). Puhelimeen vastaileminen on ärsyttävää; mä olen aina inhonnut puhelimessa puhumista. Lisäksi puhelimeen vastaaminen sotkee usein mun ajatukset kesken käännöksen tekemisen ja saattaa mennä pitkänkin aikaa ennen kuin saa taas ajatuksesta kiinni. Tuplasti ärsyttävämpää se on, kun pitää jauhaa ihan selvää asiaa moneen kertaan. Onneksi suurin osa vakiasiakkaista osaa lähettää sähköpostia sen sijaan, että soittaisi. :virne:

- - -

Maija, mä kyllä arvelinkin kyseessä olevan semmoiset esseet, mutta mä en varmaankaan sellaisiakaan saisi kasaan kymmentä yhdessä illassa. :hullu:
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kaarina » Ke 28 Tammi 2009 21:46

Sakun perheelle kovasti onnea! :D

Onnea myös Pleille synttäreitten johdosta. Meilläkin onkin synttärit lähekkäin, itse täytin vuosia viikonloppuna. :D
Kaikki on hetken tässä.
Avatar
Kaarina
 
Viestit: 205
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 17:19

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 28 Tammi 2009 23:18

Kaarinalle myöhästyneet synttärionnittelut! :D
-----

Sainpas siivousurakan valmiiksi. (Anteeksi vain naapureille, että siivous kesti kymmeneen asti.) Oikein suursiivous oli kyseessä. Pyyhin pölyt ja pesin lattiat huomattavasti normaalia tarkemmin. Työpöytä näyttää hämmentävän tyhjältä. :O: Tässä kämpässä ei ole varmaan ikinä (eli sen puolen vuoden aikana, kun olen tässä asustellut) ollut näin siistiä. Vielä kun saan tiskit tiskattua niin täähän on kuin jonkun toisen kämppä. :p
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » To 29 Tammi 2009 08:33

Onnea näin jälkikäteen Kaarinalle ja Pleille!

******
Lyhyt työviikko lähenee loppuaan ja huomenna startataan auto ja lähdetään taitta-
maan matkaa kohti Mikkeliä ja CMX:ää :D

Käynnistäkää moottorit.. :kailotus:

En muista milloin olisin viimeksi ollut näin innoissani reissuunlähdöstä, nyt tuntuu kuin
olisi lähdössä pitemmäksikin aikaa lomalle. Tässä tapauksessa en odota pelkkää päämää-
rää, vaan myös ajomatkaa. Mies on ihan parasta matkaseuraa ja on aina kiva käydä uu-
sissa paikoissa. En ole ikinä ennen käynyt Mikkelissä, joten tulee sekin epäkohta korjat-
tua.

Illalla tiedossa vielä pakkailua ja kodin siivoilua, huomenna puoliltapäivin lähdetään, jee!
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja teuwo » To 29 Tammi 2009 19:56

Onnea Pleille ja Kaarinalle hieman myöhässä.

Sitten niihin pikkukiviin.
Jääkaappi ilmeisesti pääsi elontaipaleensa loppuun. Ainakin lämpötila kaapissa on ihan mielenkiintoisissa lukemissa. Ei hirveästi innostais soittaa verenimijälle aka vuokranantajalle. Se nostaa kuitenkin taas vuokraa, ku muistaa tämänkin kämpän olemassaolon. :viha:

Sitten siihen ketutuksen nostattajaan.
Meidän taloyhtiössä on kaikille yhteinen pesutupa, jonka tuntimaksu on huikaisevat 1,5 e, johon sisältyy myös kuivaushuoneen käyttö. Vapaamatkustajia on tuon kuivaushuoneen suhteen ollut jo aiemmin, mutta tänään kun tallustelin viemään pyykkiä pesutupaan, niin joku burton-pipoinen älykääpiö päätti tulla hakemaan pyykkinsä koneesta. Harmi vaan, että tämä tulevaisuuden toivo oli unohtanut varata vuoron ja unohtipa senkin, että omia likaisia kalsareita ei yritetä pesettää seuraavalla pyykkääjällä. Harmi, että huomasin ovelan metkun.

Mä en pysty käsittämään, että miten joku kehtaa edes yrittää pesettää pyykkiään muilla. Vahinko tuo ei voi olla, jos se aivoton idiootti osaa lukea. En ymmärrä, että voiko 1,5 euroa olla liikaa pyykin pesemisestä. Ilmeisesti. Pesisi sitten pyykkinsä niin, ettei jää siitä kiinni. Jokin raja sentään. Rkele! :viha:
teuwo
 
Viestit: 95
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 15:57

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Crazy_Clown » Pe 30 Tammi 2009 02:09

WYÄÄÄ ! :pillitys:

Mun elämäni Fordella on melkein mennyttä. Tai siis se vähäinenkin elämä mitä jossain vaiheessa ehkä oli...
Tilanne on nyt tämä:
N. kuukauden välein näemme kultani kanssa parin viikon verran. Siinä ajassa täällä ehtii tapahtua sen verran paljon, että itseltäni ajan tasalle pääsemiseen menee suunnilleen kuukausi, ehkä vähän alle. Ja sitten lähdenkin taas kahdeksi viikoksi Seinäjoelle/muru tulee tänne. Eli aika turhauttavaa ottaa kuukausi selvää asioista. En kuitenkaan koskaa ole täällä niin ahkerasti käynyt että se kovin ripeästi sujuisi.

Joten voi olla ettei mua näy tällä vähään aikaan. Eli sitten kun saan työtä, näemme murun kanssa vloppuisin, jona aikana ei ehdiniin paljon tapahtua. Joten sitten ehkä raahaudun tänne takaisin. Paitsi jos sitä ennen totun elämään ilman Fordea liian hyvin.
Avatar
Crazy_Clown
 
Viestit: 247
Liittynyt: La 31 Touko 2008 22:03

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja sybe » Pe 30 Tammi 2009 09:19

" Eli sitten kun saan työtä, näemme murun kanssa vloppuisin.."

Muru on siis forde :keijo: Kyllä murua saa pidellä työaikanakin?
Wanhakin oppii uutta - tosin toistoa kaivataan
sybe
 
Viestit: 403
Liittynyt: Ti 13 Touko 2008 00:02

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 30 Tammi 2009 17:39

Näin tänään livenä ratsupoliisin! Kaksi ratsupoliisia! :täpinä:

Pienestä pitäen olen halunnut ratsupoliisiksi. :virne: Tai ei se poliisin työ, vaan hevonen ja univormu. :tilt:

Kuva

:tilt:

Mulla ei kyllä nykyään ole mitään ilmoitettavaa. :p
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Pe 30 Tammi 2009 21:49

Olutta tekisi kovasti mieli, mutta ei passaa sortua.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 30 Tammi 2009 22:39

Oho. Olipas lukemattomia viestejä. :O: Mutta kiva, kun on jotain tekemistä kun pääsee tätäkin lukemaan. :D

Piti jo joskus aikaisemmin kirjoittaa, että ihmettelin en niin kovinkaan kauan aikaa sitten, kun Lumikilla oli vielä jouluava. :virne:

Sakun perheelle onnea perheenlisäyksestä, Pleille ja Kaarinalle synttärionnittelu! :D Toivottavasti en nyt unohtanut onnitella jotakuta.

En tiedä, onko minulla mitään ilmoiteltavaa. On vaan niin hemmetisti hommaa, ettei jaksa enää kotona avata konetta (paitsi nyt).
Laulattaa koko ajan hirveästi. Viime viikonloppuna laulettiin jonkun verran, ja jotenkin oli vaan niin kivaa laulaa vapautuneesti. En ole mikään huono laulaja, mutta ihmisten joukossa ääntä ei vaan ole. :p

Mitäs muuta... pelästyin Ken Stringfellow'ta Levykauppa Äxässä. :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Plei » La 31 Tammi 2009 14:32

Kiitti onnitteluista kaikille! :D

Eilen oli jänniä käänteitä, kun piti jännittää, saako sitä baariin lähteä Joensuun kaupungissa ollenkaan. Sit mentiin ja toivottiin, että baarista ei sais lähteä pois vaan pitäisi viettää yö hanojen kupeessa. :viileä:
Kotiin sit piti kuitenkin päätyä. Tänään voisi mennä haistelemaan auringonpaisteeseen, josko ilma tuoksuisi jännittävältä.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Avatar
Plei
 
Viestit: 309
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 20:13
Paikkakunta: Joensuu

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » La 31 Tammi 2009 20:44

Kone oli rikki melkein pari viikkoa niin en ole päässyt edes fordeilemaan. Elämä ilman konetta oli aika jännittävää, kun tekemistä ei meinannut keksiä sitten millään. Kun tajusin kuinka riippuvainen olen koneesta, päätin että voisin vähentää nyt koneella istumista, vaikka kone onkin tullut taas kotiin entistä ehompana. Koneen ollessa korjattavana mm. lenkkeilin ja luin enemmän. Ja se olikin yllättävän kivaa.

Nyt olen kotikotona käymässä. En ole käynyt täällä kuukauteen ja aika onkin taas mennyt lähinnä kavereita nähdessä. Illemmalla olisi tarkoitus käydä baarissa pyörähtämässä. Voisin sitä ennen nukkua vähän aikaa, että jaksaisi valvoa. Olin viime yönä miehen luona yötä ja en kehdannut sille sitten aamulla sanoa että en oo nukkunut melkein yhtään, kun siellä oli kapea sänky ja minua ahdistaa kapeassa sängyssä nukkuminen itsekseni, saati sitten jonkun toisen vieressä. En sitten saanut unta kun pelkäsin tippuvani sängystä. On minullakin pelot :epäilevä:. Jos tänään päätetään yökyläillä niin toivottavasti tullaan tänne minun kotikotiin niin voin nukkua rauhassa.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa

cron