Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja annastindeli » Ti 27 Maalis 2012 17:48

Kai se pleksi on aina samankorkunen, joskus on vaan niin pikkusia työntekijöitä ettei ne yllä sieltä. :tilt:
Avatar
annastindeli
 
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 06 Tammi 2009 21:44

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 27 Maalis 2012 20:25

annastindeli kirjoitti:Kai se pleksi on aina samankorkunen, joskus on vaan niin pikkusia työntekijöitä ettei ne yllä sieltä. :tilt:

Niin ja itekin kun on aika hukkapätkä ni avot.

Kesäaikaan siirtyminen väsyttää vielä tänäänkin. Katsotaan, jos se jo huomenna helpottaisi, kun tänään aikomus mennä aikasin nukkumaan.
Viikonlopun riekkumiset toki rokottaneet oman osansa... Jouduttiin kaverin kanssa la-su välisenä yönä keskellä känniörvelöiden tappelua, jossa kaksi miestä potki ja hakkasi maassa makaavaa kolmatta. Koitettiin mennä väliin ja hätistellä niitä kahta hullua pois siitä. Lopulta taisivat vain kyllästyä ja lähtivät pois, kun maassa ollut tyyppi ei enää ollut tajuissaan. Jäätiin kaverin kanssa huolehtimaan, että tyyppi saatiin ambulanssiin ja annettiin poliisille pahoinpitelijöiden tuntomerkit.

Ymmärrän kyllä, ettei huvita mennä väliin, kun on joukkotappelu käynnissä, mutta edes siinä vaiheessa, kun me kaverin kanssa (molemmat alle 163 senttisiä, heiveröisiä naisihmisiä) mentiin keskeyttämään ja oikein pyydettiin vieressä seisovilta isoilta miehiltä jeesiä, ei kukaan auttanut. Käsittämätöntä. :hämillään: Enemmän käsittämätöntä oli se, miten ne hakkaajat sanoi, että se tajuttomaksi lyöty tyyppi oli riehunut baarissa koko illan. :friikki: Mitä sitten?!!? Olisivat soittaneet poliisin hakemaan sen pois.. Huh huh.

Silti. Tampere :sydän:

Ja ai nii! Näin Dave Lindholmin junassa menomatkalla. Sillä oli superhieno takki!
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 27 Maalis 2012 22:28

Emilia kirjoitti:Ymmärrän kyllä, ettei huvita mennä väliin, kun on joukkotappelu käynnissä, mutta edes siinä vaiheessa, kun me kaverin kanssa (molemmat alle 163 senttisiä, heiveröisiä naisihmisiä) mentiin keskeyttämään ja oikein pyydettiin vieressä seisovilta isoilta miehiltä jeesiä, ei kukaan auttanut. Käsittämätöntä.


Aika luonnollisestihan sitä mieluummin seisoo vieressä, kun makaa siellä hakattavan seurana lattialla.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 28 Maalis 2012 20:17

Pascal Lemoix kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Ymmärrän kyllä, ettei huvita mennä väliin, kun on joukkotappelu käynnissä, mutta edes siinä vaiheessa, kun me kaverin kanssa (molemmat alle 163 senttisiä, heiveröisiä naisihmisiä) mentiin keskeyttämään ja oikein pyydettiin vieressä seisovilta isoilta miehiltä jeesiä, ei kukaan auttanut. Käsittämätöntä.


Aika luonnollisestihan sitä mieluummin seisoo vieressä, kun makaa siellä hakattavan seurana lattialla.

Mieluummin katsoo, kuinka toinen vaikka kuolee siihen kadulle kuin edes soittaisi poliisin?
Morjens.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 28 Maalis 2012 20:38

Ei mun mielestä keltään voi vaatia, että pitäisi mennä väliin, mutta poliisin voi soittaa paikalle kuka tahansa.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 28 Maalis 2012 23:54

Emilia kirjoitti:
Pascal Lemoix kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Ymmärrän kyllä, ettei huvita mennä väliin, kun on joukkotappelu käynnissä, mutta edes siinä vaiheessa, kun me kaverin kanssa (molemmat alle 163 senttisiä, heiveröisiä naisihmisiä) mentiin keskeyttämään ja oikein pyydettiin vieressä seisovilta isoilta miehiltä jeesiä, ei kukaan auttanut. Käsittämätöntä.


Aika luonnollisestihan sitä mieluummin seisoo vieressä, kun makaa siellä hakattavan seurana lattialla.

Mieluummin katsoo, kuinka toinen vaikka kuolee siihen kadulle kuin edes soittaisi poliisin?
Morjens.


Mutta ei kai ongelma ollut poliisin soittamisessa, vaan siinä, etteivät "isot miehet" menneet herooisesti väliin ja lyöneet niitä hakkaajia lattiaan.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 30 Maalis 2012 10:18

Jännä juttu tossa on se, että vaikka kaikilla on nykyään kamerat taskussa, niin eiks kellään tullu mieleen kuvata tapahtunutta? :riips: Sais ainakin tekijät varmasti tuomion.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 30 Maalis 2012 10:39

Pascal Lemoix kirjoitti:Mutta ei kai ongelma ollut poliisin soittamisessa, vaan siinä, etteivät "isot miehet" menneet herooisesti väliin ja lyöneet niitä hakkaajia lattiaan.

Suomen ihanan lainsäädännön mukaan väliin menevä korsto varmaan saisi syytteen pahoinpitelystä...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 30 Maalis 2012 11:33

Sain taksikortin.
Nyt voin 18 yhdensuuntaista matkaa rillutella pitkin kylää.
Vähän saa mennä naapurikylän puolelle :keijo:
Mutta jee! Pääsen yksin kauppaan! Tai vaikka... baariin :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Pe 30 Maalis 2012 13:37

Kibaya kirjoitti:Mutta jee! Pääsen yksin kauppaan! Tai vaikka... baariin :virne:

Savion krouviin taksilla! :virne:

...tai sit ei, koska Savion krouvi on aika hirveä paikka.

eli Wanhaan Veijariin taksilla! :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 30 Maalis 2012 17:57

theia kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Mutta jee! Pääsen yksin kauppaan! Tai vaikka... baariin :virne:

Savion krouviin taksilla! :virne:

...tai sit ei, koska Savion krouvi on aika hirveä paikka.

eli Wanhaan Veijariin taksilla! :virne:


Savion aurinkoisimmalle terassille taksilla.
Tuunko hakemaan sut völjyyn, koska mulla saa olla yksi avustaja matkassa :keijo:
:virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 30 Maalis 2012 21:16

Pascal Lemoix kirjoitti:
Emilia kirjoitti:
Pascal Lemoix kirjoitti:
Emilia kirjoitti:Ymmärrän kyllä, ettei huvita mennä väliin, kun on joukkotappelu käynnissä, mutta edes siinä vaiheessa, kun me kaverin kanssa (molemmat alle 163 senttisiä, heiveröisiä naisihmisiä) mentiin keskeyttämään ja oikein pyydettiin vieressä seisovilta isoilta miehiltä jeesiä, ei kukaan auttanut. Käsittämätöntä.


Aika luonnollisestihan sitä mieluummin seisoo vieressä, kun makaa siellä hakattavan seurana lattialla.

Mieluummin katsoo, kuinka toinen vaikka kuolee siihen kadulle kuin edes soittaisi poliisin?
Morjens.


Mutta ei kai ongelma ollut poliisin soittamisessa, vaan siinä, etteivät "isot miehet" menneet herooisesti väliin ja lyöneet niitä hakkaajia lattiaan.

Tipahdin nyt kärrystä mutta sun mielestä ei siis ole asiallista auttaa pulassa olevaa ihmistä. :hämillään: Ei kukaan sanonut, että vielä lisää ihmisiä olisi pitänyt hakata. :ei: Kokoasialla nyt lähinnä pyrin selventämään niiden miesihmisten pelkuruutta, jota se mun mielestä oli siinä tilanteessa. Todennäköisesti se oli puhdasta välinpitämättömyyttä, mikä on vielä pahempaa.

Tulkoon turpaan ja vaikka sit syytekin, mut mä en ainakaan pysty vain katsomaan vierestä, kun toista potkitaan päähän, jos voin tilanteessa yhtään mitään tehdä. :sori:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 30 Maalis 2012 21:44

Savion krouvi ei näyttänyt viime viikolla kovin aurinkoiselta, vaan enemmän sateiselta.

Meilläpäin vastaava voisi olla Pinokkio, josta kuulemma lähdetään usein taksilla ja ajetaan alle puoli kilometriä. Mutta se on hei ylämäkeen! :tp:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja kaneli » La 31 Maalis 2012 16:20

Moi, mä oon Kameli, ja mä oon koukussa nettikirjakauppoihin. Blokatkaa mun pääsy niiden sivuille! :hullu:
It's all make believe, isn't it?
Avatar
kaneli
Vastarannan keijo
 
Viestit: 315
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:55
Paikkakunta: Seitsemäs taivas

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 31 Maalis 2012 18:06

Oon lotonnut ja voitan tänään tuhansia tai miljoonia eurokolikkoja, joissa aion sukellella ja kylpeä kuin Roope-setä. :varmatieto: :kyllä:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 02 Huhti 2012 16:52

Mun tietokone ei käynnisty :pillitys:
Ruutuun vain tulee teksti "welcome". Ja siihen jää. Nyt se pyörittää vikasietotilassa virustarkistusta kun en enää muutakaan keksinyt. :huoh:
Hyvin mä vedän. Enhän mä koneella mitään teekään.

Perkele :keijoei:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 02 Huhti 2012 17:29

YleX Poppi järjestetään tänä vuonna Tampereella. :O: Avauduin jo ilmarissa että tapahtuma pilataan ny
totaalisesti vaikka pilallahan se on ollu aina siitä asti kun tapahtumaa ei ole järjestetty enää Kaisaniemessä. :ei:

Ja mua ahistaa tämä alkanut viikko ihan sikana. Hoitaa asiat täällä etelän päässä niin että voi lähteä
pääsiäiseksi pohjoiseen mummin hautajaisiin. Tekisi mieli pysyä peiton alla ja huutaa kaikille "pitäkää
tunkkinne". :ahistus:

Mutta jos jotain piristystä yritän keksiä tän takatalven keskelle niin nyt on huhtikuu ja Suomen ekan
Starbucksin pitäisi avautua tässä kuussa. Caramel Macchiato ja Caramel Hot Chocolate. :täpinä:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Ma 02 Huhti 2012 17:42

2.4. vuoden ahdistavin päivä. Onneksi tänä vuonna on arkipäivä, niin välttyy pahimmalta ahdistukselta. Laissa pitäs kieltää. Mitenköhän sit ens vuonna. En ees halua ajatella vielä.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 02 Huhti 2012 18:08

Wildchild kirjoitti:YleX Poppi järjestetään tänä vuonna Tampereella. :O: Avauduin jo ilmarissa että tapahtuma pilataan ny
totaalisesti vaikka pilallahan se on ollu aina siitä asti kun tapahtumaa ei ole järjestetty enää Kaisaniemessä. :ei:



No ei se siinä Lasipalatsinaukiolla ainakaan toiminut kauhean hyvin. Tampere on kyllä kivan rock-henkinen paikkakunta. Tammerfest alkaa vakiintua kalenterivuoteeni. Saas nyt sitten nähdä, ovatko väet innostuneita miittaamaan Tampereella tuolloin.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ma 02 Huhti 2012 22:36

Wildchild kirjoitti:Mutta jos jotain piristystä yritän keksiä tän takatalven keskelle niin nyt on huhtikuu ja Suomen ekan
Starbucksin pitäisi avautua tässä kuussa. Caramel Macchiato ja Caramel Hot Chocolate. :täpinä:


Jee, ehkä voin sittenkin palata Suomeen :keijotäpinä: Tosin sehän tulee kai Helsinki-Vantaalle, joten ei sinne tule juurikaan pääsemään, ellei sitten ole lähdössä Suomesta taas pois. Todennäköisesti Caramel Macchiato on siellä kallis, mutta joudun varmaan kotiin palatessa ostamaan sitten vielä yhden. Tai ehkä caramel frappucinon...

Muuta ilmoitettavaa: on ollut taas kaikkea jännää. Hirveästi ihmisiä ja muuta. Ehkä jaksaa taas arkea. :D Mutta helposti sitä sitten taas urautuu ja lannistuu, herää myöhään ja saa vähän aikaan.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 03 Huhti 2012 10:53

Täällä on lunta! :superhymy:
Kävisköhän ne ajelemassa nuo ladut kuntoon, ettei tarttis hangessa hiitää? :superhymy:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 03 Huhti 2012 11:16

L-S kirjoitti:
Wildchild kirjoitti:Mutta jos jotain piristystä yritän keksiä tän takatalven keskelle niin nyt on huhtikuu ja Suomen ekan
Starbucksin pitäisi avautua tässä kuussa. Caramel Macchiato ja Caramel Hot Chocolate. :täpinä:


Jee, ehkä voin sittenkin palata Suomeen Tosin sehän tulee kai Helsinki-Vantaalle, joten ei sinne tule juurikaan pääsemään, ellei sitten ole lähdössä Suomesta taas pois. Todennäköisesti Caramel Macchiato on siellä kallis, mutta joudun varmaan kotiin palatessa ostamaan sitten vielä yhden. Tai ehkä caramel frappucinon...


Paitsi että huhujen mukaan se avautuisi vasta toukokuussa. :epäilevä: Mutta mitään virallista ei vielä ole tullut joten pysyn huhtikuussa. :täpinä:
Ja pitäisi sen levitä myöhemmin "muuallekin", mutta mikä on "muualla" ja millä aikataululla, on epäselvää. Mutta silti. :täpinä:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 03 Huhti 2012 22:20

Mieheke lähti kalaan ja mä oon yksin kotona sunnuntaihin asti. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja urakka » Ke 04 Huhti 2012 17:23

Onpa aika hyvä fiilis, olen saanut monta rästissä roikkunutta juttua hoidettua, kämppis on lähdössä viikoksi kaiketi kotipuoleensa ja sisko tulee miehineen pitkästä aikaa useammaksi päiväksi näille nurkille. :) Pitäisi alkaa siivoamaan kämppää, jostain syystä nyt aikuisemmalla iällä on tullut pakottava tarve siivota asumus juhlapyhiksi ihan kunnolla, mikä ei tietenkään ole mikään huono juttu. Saa nähdä, josko sää suosisi sen verran, että saisi ikkunanpesunkin aloitettua... :raps:

Kummallisen kevyt ja hauska olo, alkaisi vielä aurinko paistaa ja sulattaisi kinokset, niin elämässä ei olisi oikeastaan mitään vikaa. :tilt:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 04 Huhti 2012 19:31

Spämmääjät koittaa taas rekisteröityä tänne :epäilevä:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron