Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 21 Helmi 2017 13:43

Hyvää Keijonpäivää rakkaat keijot! :pusu: :ryhmähali:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 21 Helmi 2017 14:03

Hyvää Keijonpäivää kaikille! Onnea Keijo! :keijo: :keijoi: :keijo: :keijohali:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 21 Helmi 2017 15:03

Mahtista Keijonpäivää keijot! :keijoi:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 21 Helmi 2017 17:57

Kunnon keijo keijoilee erityisesti keijonpäivänä :keijotäpinä:
:hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ti 21 Helmi 2017 18:42

Töissä sattui tänään, että lattialla juoksi sokeritoukka. Joku näistä suloisista nuorista keksi, että se on nimeltään Keijo, kun kerran on Keijon päivä. Oli siinä pokassa pitelemistä.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 22 Helmi 2017 00:15

Ruuhkavuodet :bubbles:

Aamulla herätään noin 6:30,reilun tunnin päästä ollaan jo matkalla päiväkodille. Pk:lta töihin, josta jompi kumpi vanhempi lähtee takaisin pk:lle noin 16:30 hakemaan skidin, kun toinen menee menoihinsa. 2 iltana viikossa olen itse koulussa, 2 iltana Pomppis käy omissa urheilujutuissaan. Jos hyvin käy, yksi arki-ilta saadaan olla koko perhe yhtä aikaa samassa pailassa.
Viikonloppuna ollaankin sitten ihan rättiväsyneitä eikä meinata saada oikein mitään aikaiseksi. Täytynee aikatauluttaa viikonloputkin, ettei mene ihan köllöttelyksi. :keijo: Pojan kanssa tarvii sentään vähän ulkoillakin, mutta joskus vuorotellaan siinäkin, kun ei aina vaan jaksa olla niin reipas. :hullu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ke 22 Helmi 2017 21:01

Voisko vuorokauteen saada lisää tunteja ja saanko mä hyvällä omalla tunnolla vaan lojua loppuillan? Olin ensin töissä seitsemästä kolmeen, kävelin työmatkat eli tunnin verran, kotimatkalta varrelta lähdin tunniksi lumikenkäilemään, kotiin heitin sit vaan kamat ja eikun kauppaan ja ruokaostoksille. Kotiin ruuanlaittoon, sitten lihaskuntotreenit alta pois ja pikapikaa saunomaan kun keskiviikkona on saunavuoro. Nyt ei sitten oikeesti jaksakaan mitään tehdä ja istuin ensimmäistä kertaa alas, vaikka keittiö ainakin kaipaisi siivousta ruokahommien jäljiltä.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 22 Helmi 2017 21:27

Damn, kyllä tollaisen päivän jälkeen saa ilman muuta istua vaan vaikka sohvalla!
(Hyvä mun on sanoa, kun en itse ole tehnyt noinkaan paljoa :P)
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 22 Helmi 2017 22:09

Ja vaikka tuollaista ääritäyden kuuloista päivää ei olisikaan ollut, tottakai saa levätä. :kyllä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 22 Helmi 2017 22:43

Lepo on tärkeää :sydän:
Mä kävin vaan töissä ja tein puoltoista tuntia ekstraa ja vedin jo päikkärit ja ajattelin mennä kohta nukkumaan koska väsyttää. Shinya on ruvennut herättämään neljän ja puol viiden välissä, mikä on ÄÄRETTÖMÄN ärsyttävää! Tänä aamuna en saanut edes heti unta kun se tuli siihen pomppimaan ja huutamaan. Hemmetin eläin. Jos se ens yönäkin tulee siihen kiekumaan niin kaappan sen pakkokainaloon. :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 01 Maalis 2017 10:17

Mä sain eilen tiedon että saan itselleni henkilökohtaisen avustajan.
Paperia en ole itse vielä asiasta saanut, mutta avustajia organisoiva henkilö otti muhun eilen yhteyttä ja sovittiin torstaille tapaaminen.
Oon kuitenkin saamassa avustajan kuudeksi tunniksi viikossa, mikä on tosi paljon!
Käytännössähän avustajan kanssa pääsen kauppaan ja se auttaa mua laittamaan ruokaa siivouksen lisäksi, joten kyllä se kuusi tuntia viikossa menee aika hujahtamalla :keijo:

Arki kevenee ja helpottuu. Uskoni siihen, että saan kaiken pyörimään suhteellisen huolettomasti on vahva.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 01 Maalis 2017 11:08

Mahtavaa Kiba! :hymyhali:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 04 Maalis 2017 00:05

Oon haju"herkkä". Siis siinäkin mielessä että reagoin voimakkaisiin tuoksuihin, mutta siinä myös että liitän tuoksuja eri paikkoihin tosi vahvasti.
Tuoksumuisti on vanhemmiten ollut vaimeampi ja tuntuu että on vähemmän sellaisia tuoksuja mitkä heittää johonkin tiettyyn aikaan ja paikkaan.
Nyt kuitenkin ostin suitsukkeita, koska olen pitkään halunnut kokeilla voinko käyttää niitä. Ja koska naapurin röökinsavu on välillä liikaa, niin oon aatellut että josko sen saisi suitsukkeilla torjuttua. Suitsuketta tarvitsee käyttää kuitenkin tosi vähän ja ne on kivaa vaihtelua tuoksuöljyjen käyttöön, mikä on joko kalliita tai hankalasti saatavilla (ne mistä tykkään).
Nyt kokeilin miltä se tuoksuu ja se samalla laukaisi tuoksumuistista sen kun olin Virossa opiskeluaikoina. Siellä suitsukkeet oli ainoa keino vähän saada vaihtelua tunkkaiseen ilmaan, kun tuulettaa ei voinut ja käytännössä muita vaihtoehtoja ei ollut. Iltaisin poltin usein suitsukkeita ja luin tai kirjoitin.

Tokihan mulla on tällä hetkellä vähän nokka tukossa etten tiedä onko toi tuoksu just sama, mutta fiilis oli. Ei haittaa.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aranwe » La 04 Maalis 2017 00:33

Ihmisellä on hyvä hajumuisti. Kukapa voisi unohtaa ensimmäisen tyttöystävän tai poikaystävän parfyymin tai partaveden tuoksua.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 06 Maalis 2017 00:43

Mulla on tänään synttärit. :jami: 29 vuotta on nyt mittarissa. Ens vuonna sitten kunnon bileet!

Ainut synttärimäinen ohjelma oli kidney-papu-suklaakakku, jota pyysin Miehekkeen tekemään. Luin lähes kokonaan Mielensäpahoittaja-kirjan, nettailin ja piipahdin töissä. Tein hyvää Nyhtis-ohrapataa. Ihan mukava päivä. :D
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 10 Maalis 2017 17:49

Olen kokeillut varovasti viinatonta känniä. :virne: Käytännössä tämä tarkoittaa sitä, että perjantaina, kun tulee töistä ja on väsymyksestä ja tilanteista puolipökerryksissä, niin soittelee sitten YouTubesta omaa "kännilistaansa" läpi. :P

KISSiä, Ukkometso, Ruusulaulu, Sukkula Venukseen, Tartu tiukasti hanuriin jne. :jaaha:

Kun nyt ei alkoholia juuri koskaan ole tilaisuus juoda, niin meneehän se näinkin.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 11 Maalis 2017 10:04

Terqqui Tukholmasta!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 11 Maalis 2017 23:01

skray kirjoitti:---

Lyyra! Juuri viime viikolla mietin, että mihin olet joutunut, kun ei ole sua näkynyt täällä. :hymyhali:

---

Itselläni ei ole mitään ilmoitettavaa.

Täällähän minä. Sun tekemästä mosaiikkipannunalusesta (joka siis on mun superlemppari :sydän: ), on pudonnut yksi palanen. :( :(

Tulin ilmoittamaan, että tapasin tänään itse Hannu Karpon ja sain häneltä nimmarin (en tisseihin, vaan) Kansanradio-kassiini! :sydän:
(Hän siis itse kertoi, että kerran Puolangalla häneltä oli tullut nuori nainen pyytämään nimmaria ja sitten kun hän kysyi, että mihin laitetaan, niin tyttö oli repinyt paidan rinnuksen auki ja sanonut että tähän kiitti. :virne: :nolo: Sanoin etten oo sellainen. :virne: )

Ja ensi viikolla on tatuointi, testipäivä yhteen salahankkeeseen liittyen ja kampaaja peräkkäisinä päivinä! :O

Ja aion ehkä ostaa yli 200 euron design-haalarin. :nolo:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Su 12 Maalis 2017 23:27

Lyyra kirjoitti:
skray kirjoitti:---

Lyyra! Juuri viime viikolla mietin, että mihin olet joutunut, kun ei ole sua näkynyt täällä. :hymyhali:

---

Itselläni ei ole mitään ilmoitettavaa.

Täällähän minä. Sun tekemästä mosaiikkipannunalusesta (joka siis on mun superlemppari :sydän: ), on pudonnut yksi palanen. :( :(


Voi ei, eikö sitä sais liimattua takaisin tai jotain? Kiva kuulla, että tykkäät siitä. :hymyhali:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kaarina » Ma 13 Maalis 2017 15:17

Huomasin, että olen kirjoittanut täällä 199 viestiä. Tämän jälkeen on 200. Ajattelin vain ilmoittaa.
Kaikki on hetken tässä.
Avatar
Kaarina
 
Viestit: 205
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 17:19

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 13 Maalis 2017 22:09

Kaarina :D Kiva nähdä!
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 14 Maalis 2017 12:29

Kaarina :hymyhali:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 15 Maalis 2017 00:58

skray kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Täällähän minä. Sun tekemästä mosaiikkipannunalusesta (joka siis on mun superlemppari :sydän: ), on pudonnut yksi palanen. :( :(

Voi ei, eikö sitä sais liimattua takaisin tai jotain? Kiva kuulla, että tykkäät siitä. :hymyhali:

Ei oo palanen tallessa, muuten kyllä varmaan saisikin. :(


Ilmoittelen, että otin tänään tatuoinnin ainakin 10 vuotta kaavailemastani aiheesta. Hirveetä tunteiden vuoristorataa koko päivä, tai lähinnä sieltä studiolta poistuttuani. Tatuointi ei aivan vastannut ennalta tehtyä luonnosta, kun tatuoija väritti kohtia, joita en ehkä olisi halunnut kokonaan tasaisen mustaksi. Ja oon nyt sitten kriiseillyt tästä asiasta koko illan. Se on myös isompi, kuin olin visioinut.

Mutta fiilikset on kyllä tasoittumaan päin. On se ihan hieno. Ja näillä mennään, kun minkäs teet. :pahis:


Luulen, että tämän kautta purkautui myös aika helvetin iso stressimöhkäle, tai ainakin osa siitä.
Mulla on opiskelustressi, kun oon vaihtamassa (toivottavasti) alaa. Luen lääkiksen pääsykokeisiin ja haaveilen patologin urasta. Kokeeseen on aika lailla tasan 2 kk ja oon nyt lukenut 5,5 kk lähes täysipäiväisesti.

Stressaa ihan v**usti. Mutta minähän pidän stressistä!
Jos en pitäisi, en hakeutuisi jatkuvasti stressaaviin elämäntilanteisiin!!

:pepsis: :aukku: :gali:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 15 Maalis 2017 11:50

Tsemppiä pääsykoelukuun, Lyyra! Patologia olisi varmaan ainoa lääketieteen ala, joka mua kiinnostaisi. Elävien ihmisten leikkely olisi liian stressaavaa ja hereillä olevien asiakkaiden kanssa asioiminen ei olisi ihan mun juttu, kun pitää kuitenkin koskea siihen asiakkaaseen. Ja ne asiakkaat ovat usein vaikeita. Kuolleet sen sijaan kuulostavat vähiten inhottavalta ajatukselta. :virne:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kaarina » Ke 15 Maalis 2017 12:32

Emilia ja Wildis :tsau:

Lyyralle tsemppiä pääsykokeisiin!
Kaikki on hetken tässä.
Avatar
Kaarina
 
Viestit: 205
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 17:19

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron