Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 24 Heinä 2009 13:16

Pvi kirjoitti:No höh...

Mutta, vaan viikko lomaan.


Sanomastani huolimatta arvostan kuitenkin yritystäsi auttaa :halitus:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja friikkis » Pe 24 Heinä 2009 20:06

Ohhoh, ensimmäinen viikonloppu toukokuun jälkeen, kun ei ole MITÄÄN suunnitelmia. Olen maanantaista asti odottanut, että saisi vaan löhötä perjantaista sunnuntaihin. Noh, nyt kun saisi olla rauhassa, niin olisi kauhea polte puuhastella jotain. Jos ei muuta, niin voisi vaikka siivota (niin kun en nyt muuten sitä tarpeeksi tekisi arkisin). Vähän kiinnostaisi lähteä huomenna Iisalmeen tsekkaamaan Painin keikkaa ja pailaamaan. :virne: Tosin tiedän, että sunnuntaina taas ketuttaisi, kun rahat olisi vähissä ja väsy. Ääh, ei osaa päättää. Eikä osaa rentoutua!

:huoh:
Avatar
friikkis
 
Viestit: 178
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 14:45

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 24 Heinä 2009 21:04

Kibaya kirjoitti:- Eilen oli ensi-ilta! Katsojia 80 ja se meni aika himpatin hienosti :) Edelleen olen tyytyväinen muiden ja vähän omaankin suoritukseen. (Puffina. Kattokaa uudenmaan uutiset tänään klo 19. Meitä näkyy siellä.. :ahihi:.)

:ahihi: Mä katsoin sen. :superhymy: Hyvältä näyttää! Meidän Kiba on julkkis. :tipahdus:

Mulle kuuluu hyvää. Jotenkin vain on onnellinen olo. Olin töissä. => Ilme: :) Pyöräilin sateessa. => Ilme: :) Sain ruokaa syödäkseni. => Ilme: :D Olin netissä ja napostelin karkkeja. => Ilme: :superhymy:

Oikeastaan mikään ei ole yhtäkkiä muuttunut, mutta (ainakin hetkellisesti) olen löytänyt sisäisen rauhan.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja SirPet » Pe 24 Heinä 2009 22:22

marenkienkeli kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:- Eilen oli ensi-ilta! Katsojia 80 ja se meni aika himpatin hienosti :) Edelleen olen tyytyväinen muiden ja vähän omaankin suoritukseen. (Puffina. Kattokaa uudenmaan uutiset tänään klo 19. Meitä näkyy siellä.. :ahihi:.)


Ja niille joilla ei telkkarista Uudenmaan uutiset näy, linkkivinkki: http://areena.yle.fi/video/325402 (30 päivää aikaa)
SirPet
 
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 10:50

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 25 Heinä 2009 10:23

Vanhenen tänään taas vuodella. :friikki:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » La 25 Heinä 2009 10:39

Synttärionnittelut!

Mä pohdin oisko 11.00 sopiva aika mennä aamupalakylään.
Ehkä laitan tekstaria ja kysyn, jos se ei herättäisi emäntää.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » La 25 Heinä 2009 11:09

Tuhannesti onnea Suvi-murulle! :hymyhali:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja lumikukka » La 25 Heinä 2009 12:03

Onnea Suville! :D
Avatar
lumikukka
 
Viestit: 434
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:57

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 25 Heinä 2009 13:17

Uusintaonnittelut Suville! :hymyhali:
----------

Tänään heräsin melko virkeänä jo klo 8.30. Ajattelin mennä vielä uudelleen lepäilemään - ja nukuin lähes 4 tuntia lisää. :tilt: Se siitä virkeydestä. :keijo:

Tämän päivän suunnitelmat ovat melkolailla auki. Kaupassa saatan käydä ja pihalla pitäisi jotain tehdä, kun sääkin on hyvä. Myös opiskelua olisi ohjelmassa. Aikalailla peruslaiska lauantai. Mitään ei ole ihan pakko tehdä. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » La 25 Heinä 2009 13:41

Suvi :paijaus:

Velimies tuli emäntineen käymään eilen. Pelattiin mölkkyä :O: Ois se kivaa jos ois normaalistikin joku, jonka kanssa pelata vaikka mölkkyä..
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » La 25 Heinä 2009 15:51

Suville suuret onnittelut!

Sorsa meni katsastuksesta heittämällä läpi ja saksasta saapuivat lasertulostimen väripatruunat.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » La 25 Heinä 2009 18:31

Onnea Suville. :hymyhali:

---

Kotona ahistaa. Kun on poissa kotoa ahistaa. :friikki: Jos jollain tavalla sais yhistettyä ne asiat, jotka
toisaalla ei ahista niihin asioihin, jotka ei kotona ahista niin kaikki menis hyvin. :friikkipeukku:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 25 Heinä 2009 18:33

Kiitos tyypit onnitteluista. :hymyhali: :sydän:
Ja Kuololle kiitos paijauksesta. :hymyhali: Kyllä tämä tästä. Kun laitan nuorisokalsarit tänään jalkaan, voin tuntea itseni nuoremmaksi. :keijo:

Muoks. Ja luen koko ajan oman viestini siten, että luulen kirjoittaneeni jotain Vanhasesta. :friikki:

Muoks2:
marenkienkeli kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:- Eilen oli ensi-ilta! Katsojia 80 ja se meni aika himpatin hienosti :) Edelleen olen tyytyväinen muiden ja vähän omaankin suoritukseen. (Puffina. Kattokaa uudenmaan uutiset tänään klo 19. Meitä näkyy siellä.. :ahihi:.)

:ahihi: Mä katsoin sen. :superhymy: Hyvältä näyttää! Meidän Kiba on julkkis. :tipahdus:


Katsoin myös, tosin tänään Areenasta, mutta katsoinpa joka tapauksessa. :peukku:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 25 Heinä 2009 19:29

Aukku :hymyhali:. Ihan pikkasen paremmin, mikä on mun maailmassa jonkuntasoinen voitto. Elättelen toiveita, että työterveyslääkäri päästäis töihin syyskuussa. Tai ainakin ennen lokakuuta!! Vuosi sairaslomalla kuulostaa aika hurjalta.

Suville hirmu ihanaa synttäripäivää :hymyhali:. Ja aina voi sanoa, että on 18 ja pari kesää ;)

Ja saa meitä sinne teatteriin tulla kattomaankin! Ei ole ollenkaan kiellettyä. Ja ne, jotka tunnistaa pärstän, niin saa jopa moikatakin. Suotavaa on sellainen :virne:.

--

Tänään on ollut täysin vapaata. Huomenna kaksi esitystä. Mieli on virkeä ja aion ihan vähän tyhjentää sitä vielä muutamalla elokuvalla. Kissat ovat olleet hyvin nätisti koko päivän, mikä on jonkinlainen ihme tällä hetkellä. Olen ollut niin paljon muualla, että kotona ollessa ne on tehneet tahalteen pahojaan. Tai kiehnänneet ihan iholla. Nellu makasi eilen tunnin mun sylissä, eikä se tee niin. Kuuden vuoden aikana toi oli vissiin toinen kerta kun se itse vapaaehtoisesti sylissä. Ei kait se olis lähtenytkään, ellei Shin olisi tullut ja rojahtanut sen päälle. Kateellisena :virne:.

Leppoisa ja rento lauantai :)
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 25 Heinä 2009 19:59

Suville onnea / :paijaus: , miten sen nyt haluaa ottaa.

Oma päivä on ollut sellainen, että periaatteessa ihan haitarisoolo ilman säestystä, mutta ei oikein jaksanut vituttaa. Vähän kuin kynnykseltä putoaisi, kun on työlauantai kyseessä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 25 Heinä 2009 23:17

Kyllä tämä onnen puolelle taitaa mennä... ehkä. :)
Mutta kiitos teillekin. :hymyhali:
Olen pitkään ajatellut, että olen vähän yli 20 ( :virne: ), mutta kohta se ei enää pidä paikkansa kun on lähempänä kolmeakymppiä. :virne:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 26 Heinä 2009 02:34

Eihän se ikä vaan se miten sen ottaa. (Minua ainakin kaikki luulee huomattavasti nuoremmaksi ja vasta nyt parin vuoden sisään on lopetettu se jatkuva papereiden kysyminen.)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 26 Heinä 2009 04:28

Suvi kirjoitti:Kyllä tämä onnen puolelle taitaa mennä... ehkä. :)


Tai sitten ei. :huoh:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Su 26 Heinä 2009 14:26

Synkkärionnittelut Suville. :)

Eilen oli oikein kiva ilta työkavereiden kanssa. Grillattiin, söin ensimmäistä kertaa elämässäni villisika-highland makkaraa, joka oli parasta lihaisaa makkaraa mitä olen syönyt. Ei mitään sellasia "palasia" seassa, eikä mitään ällöä. Siitä tuli mun lemppari jauhomakkaroiden ja nakkien lisäksi. Sitten juoruiltiin, juteltiin ja juotiin mansikkamargaritoja, vähän omalla reseptillä. Pelattiin Suomi Monopolia. Omistin Kuopion, Jämsän ja Porin, tienasin miljoonia hotelleillani, omistin huvilan Cannesissa ja lopulta voitin koko pelin. :virne:
Suunniteltiin jo seuraavaakin peli-iltaa juomineen ja ruokineen seuraavalle työkaverille, jonka luona ei vielä olla oltu. Ehkä syyskuussa sitten.

Vielä kaksi vapaapäivää tämän lisäksi, ihanaa kun on välillä putkeen enemmänkin kuin vain se yksi vapaapäivä. Kerkeää paljon enemmän laiskottelemaan ja tuntuu siltä kuin olisi oikeasti vapaata. Huomenna olisi kai tarkotus lähteä pikkusiskon kanssa mummua tervehtimään. Mummu. :sydän:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 26 Heinä 2009 21:00

Kiitos myös skraylle. :D :D

On ollut koko päivän niin saamaton olo, mutta mitä muuta voi odottaakaan baari-illan jälkeen. :p Baarireissu meni hiukan plörinäksi ja se ottaa vieläkin päähän.
Harmi, sillä olisi voinut olla tosi kivaakin.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 26 Heinä 2009 22:58

Tämän päiväisellä kauppareissulla ilmeeni taisi olla matkalla tällainen: :isosilmä: . Joku nainen oli lähtenyt lenkille topissa, joka roikkui löysänä niin alhaalla, että rintsikat näkyivät edestä puoliksi ja sivulta vieläkin enemmän. :virne: Muuten kyseinen lenkkeilijä oli viimeisen päälle tiptop. Mahtava vaatevalinta. :friikkipeukku:

Tänään on ollut oikein mukava ja rauhallinen sunnuntai. Olen ollut tietokoneella, lukenut ja käynyt kaupassa. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja dena » Su 26 Heinä 2009 23:10

marenkienkeli kirjoitti:Tämän päiväisellä kauppareissulla ilmeeni taisi olla matkalla tällainen: :isosilmä: . Joku nainen oli lähtenyt lenkille topissa, joka roikkui löysänä niin alhaalla, että rintsikat näkyivät edestä puoliksi ja sivulta vieläkin enemmän. :virne: Muuten kyseinen lenkkeilijä oli viimeisen päälle tiptop. Mahtava vaatevalinta. :friikkipeukku:


:kuola:

Tai siis.. :moro:
Piece my häpiness Squirrels.
Avatar
dena
 
Viestit: 198
Liittynyt: Su 19 Huhti 2009 12:52

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Su 26 Heinä 2009 23:11

Viikko oli lomaa ja se meni osin terassilla ollessa.
Nyt vain odottamaan 3viikonpäästä alkavaa kesälomaa :virne:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 27 Heinä 2009 00:59

Vaihdettiin tänään ulko WC:n ikkuna, kun se meni aikoinaan rikki ja "korjasin" sen silloin laitamalla rikkoutuneeseen kohtaan muutaman laudan.
Käytiin äskön keräämästä mansikamaalta puolitoista ämpäriä mansikoita.Nyt pitäisi lähteä ajelemaan työpaikkakunnalle. Kämpässäni majaileva kummajainen ei saa enää lainata kirjojani, kun se rikkoo niitä ja pitää niitä muutenkin huonosti. Ostakoon tästä lähin omat kirjansa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 27 Heinä 2009 10:35

marenkienkeli kirjoitti:Tämän päiväisellä kauppareissulla ilmeeni taisi olla matkalla tällainen: :isosilmä: . Joku nainen oli lähtenyt lenkille topissa, joka roikkui löysänä niin alhaalla, että rintsikat näkyivät edestä puoliksi ja sivulta vieläkin enemmän. :virne: Muuten kyseinen lenkkeilijä oli viimeisen päälle tiptop. Mahtava vaatevalinta. :friikkipeukku:


Oliko sillä siellä alla rintsikat millaset? Kulahtaneet väriltään entisetvalkoiset, jotka
on poistettu arkikäytöstä, vai sporttitoppi? Siinä on vissi ero. Mä meinaan voisin
käydä lenkillä esittelemässä mun uutta hienoa sporttitoppia varstaavanlaatuisessa
paidassa. Toppi on kiva, semmonen että pyykkilauta-airopikkaajat menevät jump-
paan pelkästään semmosella. Minä en ole ihan niin sinut masuni kanssa, että harvoin
tulee julkisesti laitettua napaa näytille. Vaikka ehkä pitäisi... sinutella masua ja
näyttää sitä vähän muillekin, kun on se kuitenkin mun masu ja siitä pitää tykätä,
jos tykkää mustakin.

Pitäisköhän sitä lähteä lenkille nyt, kun laitoin pyykkiä koneeseen ja aamun toimena
on vaan odotella niitä...
Hmm.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron