Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 17 Touko 2013 07:05

Tänään on töissä tyky-päivä. Joudun koko päiväksi kuntosalille kaikista maailman paikoista. Pitäis osallistua kolmeen jumppajuttuun, onneksi yksi niistä on sauvakävely ulkona. Mä en niin kuulu mihinkään salille, viimeksi käynyt joskus lukioikäisenä. Olisin toivonut jonkunlaista ulkoilua mieluummin koko päiväksi.
Onneks illalla on sitten virman piikkiin illallinen ja juomaa. Tätä kutsutaan firman kevätpäiväksi. :keijo:

Heräsin aivan liian aikaisinkin. Normaalisti kun pitää meikata ja tehdä mukaan eväät töihin, noihin menee yleensä noin 30min yhteensä, ei aina edes sitä. Nyt heräsin normiaikaan, eikä mun tarvi meikata tai tehdä eväitä, ei tartte myöskään miettiä mitä laittaa päälle, kun menee jumppavaatteissa suoraan.
Mut nyt on sit aikaa fordailla heti aamutuimaan. :tilt:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » La 18 Touko 2013 00:52

skray kirjoitti:Tänään on töissä tyky-päivä. Joudun koko päiväksi kuntosalille kaikista maailman paikoista. Pitäis osallistua kolmeen jumppajuttuun, onneksi yksi niistä on sauvakävely ulkona.

Tyhmä kysyy, koska ei ikinä ole ollut "oikeissa töissä" ihan vakituisena normaalityöntekijänä firmassa, jota ei itse omista: onko tuommoinen pakollista? Siis voiko työnantaja pakottaa työntekijänsä salille tai sauvakävelemään tai mitä nyt sitten keksiikin, vaikka työntekijä ei haluaisikaan?
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 18 Touko 2013 10:07

Lumikki75 kirjoitti:
skray kirjoitti:Tänään on töissä tyky-päivä. Joudun koko päiväksi kuntosalille kaikista maailman paikoista. Pitäis osallistua kolmeen jumppajuttuun, onneksi yksi niistä on sauvakävely ulkona.

Tyhmä kysyy, koska ei ikinä ole ollut "oikeissa töissä" ihan vakituisena normaalityöntekijänä firmassa, jota ei itse omista: onko tuommoinen pakollista? Siis voiko työnantaja pakottaa työntekijänsä salille tai sauvakävelemään tai mitä nyt sitten keksiikin, vaikka työntekijä ei haluaisikaan?

Eikös noista yleensä ihan palkkaa makseta? Mun käsityksen mukaan nuo katsotaan siis työpäiviksi siinä missä muutkin. Kokeneemmat korjatkoot, jos olen väärässä.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » La 18 Touko 2013 18:07

Joo, palkallistahan tuo on tosiaan ja suotavaa on osallistua. Jos olis joku hyvä syy jäädä pois, niin varmaa sais jäädä normitöihin. Se, että ei kiinnosta, ei ole hyvä syy. Mut mieluummin mä silti tuolla olin kuin toimistolla. :keijo:
Olihan tuo loppujen lopuksi ihan jees, ei vaan ihan mun heiniä kuitenkaan. Olisin vaan ollut tyytyväisempi johonkin patikointi/retkeilyhommaan tai muuhun ulkoiluun.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 18 Touko 2013 18:14

Kävin tänään Ravintolapäivän rääppiäisissä. Järjestäjät olivat kuulemma varanneet ruokaa ihan liian vähän ja porukkaa oli tullut paljon enemmän kuin oli odotettu. Hyvä niin. :superhymy:

Ruoka olikin kyllä ihan hyvää, tosin kaikessa oli maitoa. Sitten tutusteltiin ja jutusteltiin ja mietittiin tulevaisuutta. Tuo paikka oli nimittäin mahdollinen mun uusi työpaikkani. :juoni:

Toteutuessaan tää on niin siisti juttu. Ja ainutlaatuinen. Vähän salaa jännittää ja täpinöittää. :raps:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 20 Touko 2013 11:58

Lyyra kirjoitti:
Lumikki75 kirjoitti:
skray kirjoitti:Tänään on töissä tyky-päivä. Joudun koko päiväksi kuntosalille kaikista maailman paikoista. Pitäis osallistua kolmeen jumppajuttuun, onneksi yksi niistä on sauvakävely ulkona.

Tyhmä kysyy, koska ei ikinä ole ollut "oikeissa töissä" ihan vakituisena normaalityöntekijänä firmassa, jota ei itse omista: onko tuommoinen pakollista? Siis voiko työnantaja pakottaa työntekijänsä salille tai sauvakävelemään tai mitä nyt sitten keksiikin, vaikka työntekijä ei haluaisikaan?

Eikös noista yleensä ihan palkkaa makseta? Mun käsityksen mukaan nuo katsotaan siis työpäiviksi siinä missä muutkin. Kokeneemmat korjatkoot, jos olen väärässä.

Meillä tommoset ainakin on tavallaan vapaaehtoisia. Joko oot tykyilemässä tai tekemässä oikeaa työtä. Itse ainakin mieluummin tykyilisin. Mutta ei varmaan ole siellä asetettu mitään rajoja sille, millaisiin tuloksiin pitää päästä yms. Noissahan on tarkoitus, että ihmiset innostuu ja voi paremmin, mitä ei varmasti auta se, että pistetään jengi juoksemaan ja pomppimaan veren maku suussa.

Oon menossa kuun lopussa Kehon ikä -mittaukseen. Jännittää, miten järkyttävä tulos sieltä tulee. :pepsodent:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 20 Touko 2013 19:05

Mun Kehon Ikä-mittaus olis varmaan jossain 70-vuotiaan korvilla :epäilevä:
Naama vaan on poikkeus :keijo:

Meidän äiree kävi tänään olemassa hetken aikaa tornado.
Se pesi mun parvekkeen. Heitti sieltä kaikki roskat pois ja tolulla jynssäsi lattian.
Äiree :hymyhali:
Projekti piti tehdä jo viime keväänä, mutten jaksanut pyytää ketään tarpeaksi usein että se olisi toteutunut.
Nyt on.
Voin siis alkaa pian toteuttamaan parvekekahveja aamuisin. Ei puutu kuin pöytä, mutta sen etsintään sain valjastettua pari silmäparia :vihellys:
Toivottavasti suunnitelma onnistuu :hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 22 Touko 2013 16:08

Emilia kirjoitti:Noissahan on tarkoitus, että ihmiset innostuu ja voi paremmin, mitä ei varmasti auta se, että pistetään jengi juoksemaan ja pomppimaan veren maku suussa.

No just tuota mä ajattelin. Mulla meni nimittäin koulun liikuntatuntien jälkeen vuosia ja vuosia päästä eroon siitä perusajatuksesta, että kaikki vähänkin liikuntaan viittaava on aina ehdottomasti karmeaa. En usko, että se on kauheasti kenenkään etu, jos jollekin pahaa-aavistamattomalle työntekijälle tuodaan mieleen tällaisia vanhoja traumoja (tai aiheutetaan ihan uusia).
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Pe 24 Touko 2013 08:16

Jee! Mennään tänään mökille :sydän: pääsee saunaan ja ehkä uimaan (jos en oo liian pupupöksy) ja grillaamaan ja hengaamaan! :sydän:

Otin pari kirjaakin mukaan, jos olis aurinkoista niin sais nahkalle valoa. En osaa ottaa aurinkoa vaan pitää ollaa aina tekemistä...

Mut jeeeeee!
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 24 Touko 2013 11:57

Tervetuloa vaan käymään. Tekemistä auringonpaisteessa piisaa useammaksikin päiväksi!
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 24 Touko 2013 21:27

Tänään ollut kyllä pitkä ja sekapäinen meininki.

Aamupäivä kului puhuessa puhelimessa samaan aikaan kolmen muun henkilön kanssa. Keskustelu oli ihan hyvä ja mielenkiintoinenkin, ei siinä. Sen jälkeen oli vaan niin tyhjää, kun ei ollut enää kakofoniaa ympärillä.

Tämän jälkeen oli road trip pääkaupunkiseudulla, joka sisälsi Sipoon, Keravan x 2, Pasilan ja päättyi Hyvinkäälle :keijoei: Automatkailu oli oikeasti tosi väsyttävää puuhaa ja olen aivan poikki. Kellokin on vasta puoli kymmenen ja mä olen ihan valmis pehkuihin.
:haukotus:

Tosi lupaavaa, kun muutaman tunnin automatkan jälkeen on ihan poikki ja särkyinen, niin mitäs sitten muutaman viikon jälkeen, kun pitäisi jotenkin matkata etelästä pohjoiseen :pahis:
Haluaisin autolla koko välin, mutta saa nyt nähdä miten käy. Ehtiihän sitä viikossa palautua :huoh:

Semmonen perjantai. Tämä höyryäminen ja hoohaaminen on saanut aikaan sen, etten ole oikeastaan miettinyt tiettyjä juttuja ollenkaan. Ihan hyvä välillä niinkin.

Sekopäisen lisänsä kaikkeen luo, kun muistan mitä on tulossa tiistaina (Pink) ja ensi kuun puolella (Wildis-tapahtuma :keijotäpinä: ). :sekopää: :pomppuhymy:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » La 25 Touko 2013 21:48

Eilen makasin fysioterapiassa sähkölätkät selässä (ei pääse karkuun!) viihdykkeenä ainoastaan radio. (Sillä terapeutilla on tapana "unohtaa" mut sinne aina silleen puoleksi tunniksi). Tällä kertaa radiosta tuli ensin norjalaista reggaeta ja sitten vaihtuikin meininki isä meitään ja "herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi"-litanjaan. Huvittavaa oli se, miten norja on kompakti kieli.

"Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet."

kääntyy näppärästi:

"og tilgi oss vår skyld,
slik også vi tilgir våre skyldnere."

*jännittävää elämää norjanmaalla* :pepsodent:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 25 Touko 2013 22:44

Kerroskuvauksessakin olisi varmaan rauhoittavaa kuunneltavaa:

"Isä meidän, joka olet taivaissa..." :P

--

Norjasta on aina kiva kuulla. Mä olen erikielisistä Raamatuista pyrkinyt selvittämään, onko uskontunnustuksessa sama muutos kuin suomessa eli:

uskon Jeesukseen Kristukseen,mutta
uskon syntien anteeksiantamisen ja iankaikkisen elämän

Ihan ei kielitaito riittänyt.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » La 25 Touko 2013 23:36

Pascal Lemoix kirjoitti:uskon Jeesukseen Kristukseen,mutta
uskon syntien anteeksiantamisen ja iankaikkisen elämän

:tipahdus: Minä, vanha isonen ja kieli-ihminenkin vielä, olen aina luullut, että se on "syntien anteeksiantamiseen ja iankaikkiseen elämään". Vaikka olen lukenutkin sen kirjoitettuna ties kuinka monta kertaa!
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 26 Touko 2013 10:38

Kesä on täällä, kuulkaa kaikki ystävät!
Ensimmäinen yö leikkimökissä takana :pilvi:
Epäilijöille tiedoksi, ei ollut kylmä. Meidän äidillä on "karhupeitto", joka on pehmeä fleece ja sen ansiosta todella lämmin. Karhupeiton ja talvimakuupussin avulla tarkenin aivan loistavasti. Ja vain yksi hyttysenpurema :keijo:

Ihanaa, kesäyöt :pilvi: :hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Su 26 Touko 2013 11:46

Pascal Lemoix kirjoitti:uskon Jeesukseen Kristukseen,mutta
uskon syntien anteeksiantamisen ja iankaikkisen elämän


Jeg tror på Jesus Kristus
...
Jeg tror på Den hellige ånd,
en hellig, allmenn kirke - -
syndenes forlatelse - -
og det evige liv.

[disclaimer]Olen itseoppinut norjan kieliopin suhteen, joten en vastaa siitä, jos epäilyni ovat vääriä[/disclaimer]

Suomen version (jonka muuten itsekin olen aina luullut olevan "syntien anteeksiantamiseen) ymmärtäisin nyt luettuna niin, että se on syntien antaaksiantamisen ja iänkaikkisen elämän Pyhä Henki, mistä siinä puhutaan. Vai olenko ihan hakoteillä?

Norjaksi mielestäni listaavat vain nuo kaikki saman "jeg tror på" -ilmaisun alle. Eli "uskon Pyhään Henkeen, pyhään yhteiseen kirkkoon jne" Eivät käytä mitään "Den hellige ånd av", jonka voisin kuvitella olevan "jonkun asian Pyhä Henki".

Piti muuten katsastaa vielä englanninkielinen versiokin:

I believe in God,
the Father Almighty,
Creator of Heaven and earth;
and in Jesus Christ - -
...
I believe in the Holy Spirit,
the holy Catholic Church,
the communion of saints,
the forgiveness of sins - -

Tuostakin ymmärtäisin, että lopussa listataan vain asioita, joihin uskotaan. Eikä The Holy Spirit of something.

Vaihtoehtoisesti tulkiten Suomen versiossa sanotaan, että "uskon syntien anteeksiantamisen". Siis että uskon että se tapahtui. Silti norjalaiset ja englantilaiset käyttävät samaa prepositiota omissaan, eli käännös näyttäisi erilaiselta. Sanoisiko ne englanniksi sitten "I believe the forgiveness of sins" vrs "I believe in the forgiveness of sins"?
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Su 26 Touko 2013 15:38

Outolintu kirjoitti:Vaihtoehtoisesti tulkiten Suomen versiossa sanotaan, että "uskon syntien anteeksiantamisen". Siis että uskon että se tapahtui. Silti norjalaiset ja englantilaiset käyttävät samaa prepositiota omissaan, eli käännös näyttäisi erilaiselta. Sanoisiko ne englanniksi sitten "I believe the forgiveness of sins" vrs "I believe in the forgiveness of sins"?

Mä ymmärtäisin sen näin, siis että "uskon näin tapahtuneen". Englannin tai norjan kautta selitystä tuskin löytyy, vaan liittynee jotenkin siihen alkuperäisen tekstiin, joka oli kai hepreaksi. Tai sitten suomenkielisessä käännöksessä on vaan tehty joku ihme tulkintavirhe.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 26 Touko 2013 22:53

Olin juuri kuuntelemassa Bon Jovia (miinus Richie Sambora :( ) keikkapaikan ulkopuolella.
Alku oli ok. Sitten tuli todella pitkä suvantovaihe. Lopulta pankki räjähti Wanted Dead or Aliven ja Livin' on a Prayerin myötä. Jos keikoille voisi ostaa lipun vain parin biisin ajaksi, niin noista olisin voinut maksaakin. :keijo:

Oli kivaa ja keijokäyrä liisi korkealla.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja outsider » Ma 27 Touko 2013 16:07

Lyyra kirjoitti:Olin juuri kuuntelemassa Bon Jovia (miinus Richie Sambora :( ) keikkapaikan ulkopuolella.
Alku oli ok. Sitten tuli todella pitkä suvantovaihe. Lopulta pankki räjähti Wanted Dead or Aliven ja Livin' on a Prayerin myötä. Jos keikoille voisi ostaa lipun vain parin biisin ajaksi, niin noista olisin voinut maksaakin. :keijo:


Mä yritin vain ikkunastani kuunnella, mutta ääni kantautui tänne asti sen verran epäselvänä että en mä kyllä tunnistanut muita biisejä kuin nuo kaksi ja Alwaysin. Jännästi siitä äänipuurosta saa selvää kun biisi on tosi tuttu, mutta ei kyllä muuten. Livin' on a Prayerin yhteislaulu kuului kyllä tosi hyvin ja oli vaikuttavaa. Siitä kokemuksesta olis tosiaan voinut hyvin vaikka maksaa biisikohtaisen 1/27 koko keikan lipunhinnasta. :keijo:
I wish this would be your colour
Avatar
outsider
 
Viestit: 340
Liittynyt: Su 14 Huhti 2013 23:46
Paikkakunta: Tampere

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 27 Touko 2013 16:35

Maanantai :epäilevä:
Jätin avaimet kotiin lähteissäni :epäilevä: :virnei:
Puhelin oli kädessä, kun tsättäsin Wildiksen kanssa :virnei:
Olis pitänyt olla avaimet! :läps:

Ei muuta kuin fysioterapian jälkeen AvoKälyPuolen luota vara-avainta hakemaan.
Sen päivä oli aikamoista negatiiviota ja valitusta. Juoksin niiden melkein vuoden (viikkoa vajaa..) ikäisen pojan kanssa kilpaa läpi niiden kämppää :keijoei:
Ja kävelin kotiin :epäilevä:
Huima vauhti! Kilsa tunnissa :aukku: :keijoei:

On vähä kuallu ny hei. En tee enää tänään mitään.
Paitsi ruokaa.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 31 Touko 2013 07:47

Mun kehon ikä on 6 vuotta enempi kuin mitä mun laskennallinen ikä on. :( Aika nöyryyttävää. Toisaalta, tiesin kyllä itsekin, että tällä hetkellä lihaskuntoni on heikko ja sitä myöten monet muutkin asiat. Mut rasvaprosentti oli ihan törkeä, en kehtaa edes kertoa kellekään. :hullu: Syksyllä on vissiin uusintakartoitus, joten kesä taitaakin mennä lenkkeillessä. Tänään menen ostamaan pyöräilykypärän, että voin pyöräillä työmatkat.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 31 Touko 2013 10:22

Em. :paijaus: Mä en edes halua tietää, mikä mun kehon ikä on. Varmasti huomattavasti enemmän kuin laskennallinen ikä. :epäilevä:

Yllättävän helposti tuo rasvaprosentti on kyllä keskimääräistä suurempi. Esimerkiksi mulla (vaikka oonkin tällainen luikku) on naisen keskimääräinen rasvaprosentti. :tilt: (Tosin sillä saattaa olla osuutta asiaan, että lihakseni ovat olemattomat. :keijo: )
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 31 Touko 2013 10:45

:paijaus: Em.

En mäkään halua tietää mitä tän kehon loppujen osien ikä on :epäilevä:
Selän osalta se on jotain 50. Jos laskennallinen ikä olisi saman verran, olisi mun selkä ihan "normaali" :epäilevä:
Mutta naamassa se kompensoituu :aukku:
Lasketaanko se jotenkin niin?
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 31 Touko 2013 18:55

Mulle kun tehtiin homeopaatilla koko kehon perusteellinen tutkimus, niin mun kehon iäksi saatiin 17-v. :keijo: Mut te oottekin haukkuneet mua teinix. :nirppa:

Ostin fiftarimekon. :ahihi: Vielä kunnon tyllihame niin se on siinä. :ahihi:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 31 Touko 2013 19:20

Kibaya kirjoitti:Maanantai :epäilevä:
Jätin avaimet kotiin lähteissäni :epäilevä:
Puhelin oli kädessä, kun tsättäsin Wildiksen kanssa
Olis pitänyt olla avaimet! :läps:


Nyt vasta huomasin että täällä sitä vaan syytetään minua unohtuneista avaimista.

Mies piti tänään ex-temporena yhden lomapäivän ja lähdettiin aamun velvollisuuksien jälkeen Korkeasaareen. Kiva päivä, suurin osa ajasta ehdittiin olla puolipilvisessä säässä kunnes loppuvaiheessa pilvet katosivat ja tuli :hiki: .
Käytiin ostamassa lapsille uimahousut kun mokomat ovat hinkuneet rannalle. Ehkä me joku päivä mennään sinnekin. :tilt:

Kesä. :kesä:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1383
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron