Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 14 Maalis 2012 23:47

urakka on palannut. :hymyhali:
Käythän vähän useammin? :tilt:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » To 15 Maalis 2012 09:25

Tervehdys urakalle pitkästä aikaa :D

Omia ilmoituksia: tämä viikko on ollut vallan mainio. Olen pitänyt lomaa, vaikka en ehkä olisi sitä viimeaikaisen työtehon puolesta ansainnut, mutta toisaalta se on ollut tarpeeseen.

Kävimme porukalla paikallisessa suurkaupungissa. Koska tämä oli omalta osaltani jo toinen visiitti, saatoin käyttää aikaa vain kävelemiseen, katsella maisemia ja toivoa että saisin olla osa sitä elämää, kiireistä mind-your-own-business-henkistä maisemaa, jossa metroasema ei ole koskaan kaukana. En tiedä miksi pidän siitä, uskon että pitäisin, mutta näin on. Söin deli-lounasta Rockefeller Plazalla ja katselin sitä menoa, lämmintä oli noin 20 astetta. Toki yksi museokin tuli käytyä ja monta ravintolaa. Viimeviikkoinen ärsytys suli pois viimeistään maanantaina, vaikka reissun alkuvaiheessa se oli vielä läsnä, kuten ärsytykseen osin liittyneet ihmisetkin, mutta opin onneksi jättämään sen huomiotta, löysin itselleni sopivan paikan joukosta ja puhuimme muiden kanssa selväksi sen verran, etten ollut ainoa jota häiritsi. Helpottavaa ja hyvä, monilta osin olo on hetken tasapainoinen.

Palasimme kotiin yöbussilla ja tänään nukuin suurimman osan päivästä, kunnes erehdyin vielä hyvässä seurassa paikalliseen vähemmistöryhmälle suunnattuun baariin, jossa on vähemmistöryhmän baarien mukaisesti vahvat drinkit. :keijo: Onneksi älysin olla juomatta koko kannullista margaritaa, vaikka sellaisen saikin viidellä dollarilla. Huomenna pitäisi ehkä tehdä taas töitä. :töktök:

(Tämän olisi voinut laittaa matkaketjuunkin kai, mutta meni osin aiheen vierestä.)
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » To 15 Maalis 2012 14:39

Taloasiat alkaa olemaan tolallaan. Tänään käytiin pankissa tekemässä lainapapereita ja maanantaina maksetaan käsiraha. Meillä on kohta talo! Tai niin pian, että saadaan kauppakirjat tehtyä, mihin voi vielä mennä viikkojakin jopa. Mutta silti, talo! :superhymy:

Ps. Muistuttakaa mua sitte, kuinka innoissani olin talosta nyt, kun sitten myöhemmin tuun hulluksi kaiken maailman remppajuttujen takia ja vuodatan niitä tänne remppaketjuun. :keijo:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja urakka » To 15 Maalis 2012 15:10

Mua vähän jänskätti kirjoittaa tänne pitkästä aikaa, mutta ei näköjään olisi tarvinnut. :)

Yritän jatkossa olla pikkusien aktiivisempi, on kuitenkin ollut niin hauskaa lueskella täällä ketjuja, piti oikein miettiä, että minkäköhän takia sitä tuli lopetettua kirjoittelu.
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 15 Maalis 2012 15:41

Ei tietenkään tarvi jänskättää. :tilt:
Mää oon aina välillä miettinyt, että mitäköhän sulle tapahtui. :hullu:

Nyt kerrot kaikki kuulumiset heti kerralla! :kyllä: :rulla:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja urakka » To 15 Maalis 2012 18:51

Eipä sitä kamalasti mitään uutta taida olla... :hullu: Ollaan edelleen Tyypin kanssa yhdessä, asustellaan saman katon alla ja elellään arkea. Kitaraa olen uuden soittimen myötä alkanut taas soittelemaan, olen siinä aika huono, mutta omaksi iloksi sitä teenkin, en esiintymistoiveissa. Koulu on (luojan kiitos) ohi, en tehnyt tutkintoa valmiiksi, mutta ei harmita yhtään. Ihan eri laidan koulutukseen olen hakemassa yhteishaussa, saa nähdä tärppääkö. Töissä olen ollut vaihtelevasti, pakko on ollut ottaa vähän omaa aikaa, ja miettiä mitä alkaa tekemään. Viime talvi oli hirvittävän raskas, mutta tämä talvi on ollut hirvittävän mukava, eli kaiketi pähkäileminen on auttanut ja jokin on päässä mennyt oikeaan järjestykseen. :keijo:

Forde näyttää aika samalta, mitä nyt hyniöitä on kaikenlaisia ihan uusia, mitä se tämä tämmöinen on?
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 19 Maalis 2012 20:38

Oli kyllä ehkä epäonnistunein mahdollinen asiakaspalvelu Hesessä tänään. Luulin tilaavani tuplajuustohampurilaisen, mutta sain jäätelön. :töktök: Se myyjä ei tuntunut kuulevan juuri mitään enkä minä saanut oikein mitään selvää, mitä hän puhui. Sitten vielä ei ollut normi-Kokista, koska siihen täytyy vaihtaa jotain, niin jouduin ottamaan Zeroa.

Olin pöydässä lopulta niin tyrmistyksissäni, etten jaksanut enää edes yrittää tehdä mitään asioiden hyväksi. Söin vihoissani ranskalaiset, jotka sentään sain. Jäätelön jätin maistamattakin mielenosoituksellisista syistä. Kun en mielestäni sitä tilannut. Se lähti siis koskemattomana roskiin ja kirjoitin palautelapun. En usko, että se työntekijä on edes kauaa. Saattaa hyvinkin olla joku työllistettävä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ma 19 Maalis 2012 22:45

Mun vanhemmat tuli käymään täällä etelässä parin vuoden tauon jälkeen. Eivätkä ole kuin muutaman päivän,
kun täällä on kuulemma tylsää ja kotona olisi niin paljon tekemistä. :keijo: Toisaalta harmittaa koska en näe
vanhempiani (ja lapset isovanhempiaan) kuin kerran-kaksi vuodessa, mutta toisaalta tämä oppaana oleminen
ja heitä kuskaaminen paikasta a paikkaan b on yllättävän raskasta. Etenkin kun itse sairastaa semi-flunssaa. :friikki:
Burana, my best friend torstaihin asti. :keijoei:

Mutta sain mieheltä ja lapsilta yhden parhaimmista vanhenemislahjoista: iso kuva lapsista kehyksissä ja kuvan
alareunassa lukee "hyvää syntymäpäivää Äiti". :hullu: Ihanat miehet mulla. :pilvi:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ti 20 Maalis 2012 00:57

Pascal Lemoix kirjoitti:Oli kyllä ehkä epäonnistunein mahdollinen asiakaspalvelu Hesessä tänään. Luulin tilaavani tuplajuustohampurilaisen, mutta sain jäätelön. :töktök: Se myyjä ei tuntunut kuulevan juuri mitään enkä minä saanut oikein mitään selvää, mitä hän puhui. Sitten vielä ei ollut normi-Kokista, koska siihen täytyy vaihtaa jotain, niin jouduin ottamaan Zeroa.

Olin pöydässä lopulta niin tyrmistyksissäni, etten jaksanut enää edes yrittää tehdä mitään asioiden hyväksi. Söin vihoissani ranskalaiset, jotka sentään sain. Jäätelön jätin maistamattakin mielenosoituksellisista syistä. Kun en mielestäni sitä tilannut. Se lähti siis koskemattomana roskiin ja kirjoitin palautelapun. En usko, että se työntekijä on edes kauaa. Saattaa hyvinkin olla joku työllistettävä.

No tuo onkin jo aika lahjakasta!
Ei ole viimeisin todistamani mäkkärin spedeily paljon mitään tuohon verrattuna. Pienellä porukalla liikkeellä, kaverini tilaa selkeällä englannilla juustopurilaisensa ilman maustekurkkua. Kun purilainen tuodaan pyötään onkin siinä nimenomaan maustekurkkua mutta ei sipulia. Kaverini menee sitten tietenkin valittamaan. Suostuivat tuomaan uuden, mutta olisivat halunneet veloittaa tästä omasta(!) ylimääräiset 20 senttiä. No kaveri tietenkin nosti pientä älämölöä niin suostuivat tuomaan lopulta ilman eri lisäkorvausta sitä mitä alun perin tilasikin... :virnu:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 20 Maalis 2012 07:39

Mulle ei käynyt ihan noi pahasti Subwayssa. Siellä on tehty tiski niin typerästi, (En tiedä saisko sitä paremmin.) että myyjän puhe
puuroutuu aina pleksin taakse. Kun myyjä kysyi laitetaanko etikkaa, luulin hänen kysyvän otanko subin mukkaan. Sanoin
'mukkaan' ja myyjä laittoi sitten etikkaa ja kysyi sen jälkeen syönkö siellä vai otanko mukkaan. En tiiä, luuliko se mun sanovan
etikkaa, kun sanoin mukkaan... Subway - vain pitkille tai kovaäänisille myyjille, kiiitos.
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Eärendil » Ti 20 Maalis 2012 18:17

Sen kerran, kun sain hillittyä itteni enkä hakenut kaupasta karkkia, niin uuden Olivian mukana
oli mustikkalakupötkö. Onneks se edes yritti olla "terveellistä" :virne:
Avatar
Eärendil
 
Viestit: 46
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:50

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 20 Maalis 2012 18:20

^ Lakuhan myydään esim. Britanniassa ruokakaupan terveysruokaosastolla. :virnu:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Eärendil » Ti 20 Maalis 2012 18:21

Lyyra kirjoitti:^ Lakuhan myydään esim. Britanniassa ruokakaupan terveysruokaosastolla. :virnu:


Vastaisuudessa vetoan siis terveysvaikutteisiin, kun lakunhimo iskee. :lanppu:
Avatar
Eärendil
 
Viestit: 46
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:50

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 20 Maalis 2012 22:15

Shay kirjoitti:Mulle ei käynyt ihan noi pahasti Subwayssa. Siellä on tehty tiski niin typerästi, (En tiedä saisko sitä paremmin.) että myyjän puhe
puuroutuu aina pleksin taakse. Kun myyjä kysyi laitetaanko etikkaa, luulin hänen kysyvän otanko subin mukkaan. Sanoin
'mukkaan' ja myyjä laittoi sitten etikkaa ja kysyi sen jälkeen syönkö siellä vai otanko mukkaan. En tiiä, luuliko se mun sanovan
etikkaa, kun sanoin mukkaan... Subway - vain pitkille tai kovaäänisille myyjille, kiiitos.

Mua hihityttää tää, koska musta tuntuu aina just tolta Subissa. :D Välttelen sitä paikkaa viimoseen asti nykyään, kun en kehtaa olla siinä jonon tukkona jatkuvasti kysymässä "anteeksi mitä?".


Tuntuu kuin olisi tosi pitkä aika siitä, kun on viimeksi käynyt Fordella. :O:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 20 Maalis 2012 23:11

Mähän menin ton Hese-jutun jälkeen nimenomaan Subwayhin juuri siksi, että uhmaisin kaikkia todennäköisyyksiä. Mutta se meni ihan hyvin.

Subway-asiointi on kyllä omituista. Luulisi, että siihen tehtäisiin joku sellainen systeemi, että ihmiset pöydissä naputtelisivat tilauksen ja sitten vain tulisi. Jotenkin se on niin hankalaa, kun pitää tietää nopeasti paljon.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ke 21 Maalis 2012 03:27

Shay kirjoitti:Mulle ei käynyt ihan noi pahasti Subwayssa. Siellä on tehty tiski niin typerästi, (En tiedä saisko sitä paremmin.) että myyjän puhe
puuroutuu aina pleksin taakse. Kun myyjä kysyi laitetaanko etikkaa, luulin hänen kysyvän otanko subin mukkaan. Sanoin
'mukkaan' ja myyjä laittoi sitten etikkaa ja kysyi sen jälkeen syönkö siellä vai otanko mukkaan. En tiiä, luuliko se mun sanovan
etikkaa, kun sanoin mukkaan... Subway - vain pitkille tai kovaäänisille myyjille, kiiitos.

Niin toinen tapaus, sattui kerran Stadin rautatieaseman snagarilla (en muista oli Aseman Wursti -niminen silloin, mutta samalla paikalla). Tilasin hodariaterian. En muista enää miksi, mutta kuitenkin katselin jotenkin muualle kuin tiskille päin kun myyjä kysyi että laitetaanko kaikki mausteet. Luulin luonnollisesti että tarkoitti hodaria ja sanoin joo. Sitten käännyin ja eikö se hemmo tiskin takana lapa ranskalaisiin reilut ketsupit, sinapit & kurkkusalaatit sun muut. Jäi niistä perunoista about puolet syömättä. Aivan liikaa ja ranskalaisiin kuulumattomia mausteita. :*:
Vastaisuudessa olen ollut tarkkana tämmöisten kanssa.
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 21 Maalis 2012 10:30

Eärendil kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:^ Lakuhan myydään esim. Britanniassa ruokakaupan terveysruokaosastolla. :virnu:


Vastaisuudessa vetoan siis terveysvaikutteisiin, kun lakunhimo iskee. :lanppu:

Olen aina naureskellut terveysvaikutus-sanalle. Se kun ei periaatteessa ota kantaa siihen, onko tuote terveellinen tai ei. Vaikka terveysvaikutteinen nykyään tarkoittaakin terveydelle hyödyllistä. Jos on oikein matala verenpainen, on siitä jollekin hyötyäkin, että laku nostaa verenpainetta. :keijo: Ja voi laksatiivisista vaikutuksistakin hyötyä olla. :tilt:
-------

Tää on taas näitä aamuja...Meinasin pestä hampaat 2 kertaa ja muutenkaan ajatus ei kulje. Aamut. :huoh:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 21 Maalis 2012 11:33

Olen niin kovin saamaton.
Pesin pyykkiä maanantaina, eikä ne ole kuivumassa vieläkään.
:sori:

Alkaa hiljalleen näkymään ne vaikutukset, kun on jumissa kotonaan :keijo:

Mutta siihen tulee muutos!
Saan kaupungin vammaiskuljetuskortin! Voin siis käyttää taksia, eikä tartte odottaa että joku sukulainen pääsee - ehkä - käyttämään mua ulkona.
Tänttädää! Aika juhlaa! Tokikaan sillä ei voi matkustaa mihin tahansa, mutta edes johonkin! Aika koolia, hei.
:D
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 21 Maalis 2012 11:35

Shay kirjoitti:Mulle ei käynyt ihan noi pahasti Subwayssa. Siellä on tehty tiski niin typerästi, (En tiedä saisko sitä paremmin.) että myyjän puhe
puuroutuu aina pleksin taakse. Kun myyjä kysyi laitetaanko etikkaa, luulin hänen kysyvän otanko subin mukkaan. Sanoin
'mukkaan' ja myyjä laittoi sitten etikkaa ja kysyi sen jälkeen syönkö siellä vai otanko mukkaan. En tiiä, luuliko se mun sanovan
etikkaa, kun sanoin mukkaan... Subway - vain pitkille tai kovaäänisille myyjille, kiiitos.


:femmat:

Minäkään en uskalla mennä sinne nolaamaan itseäni. Porukka huutaa viitenä päivässä viikossa 7,5 tuntia korvaan, en minä sen jälkeen enää kuule kun joku piipittää tiskin takana "mummumumausteetmummum"? Miksei voisi olla Pascalin mainitsemaa "klikkaa tästä mitä haluat"-valikkoa tai edes jotain valmissubia meille uusavuttomille jotka tarvitsemme apukolikon jo kruunaa ja klaavaa heitettäessä? :hullu:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 21 Maalis 2012 11:54

Emeritus kirjoitti:
Shay kirjoitti:Mulle ei käynyt ihan noi pahasti Subwayssa. Siellä on tehty tiski niin typerästi, (En tiedä saisko sitä paremmin.) että myyjän puhe
puuroutuu aina pleksin taakse. Kun myyjä kysyi laitetaanko etikkaa, luulin hänen kysyvän otanko subin mukkaan. Sanoin
'mukkaan' ja myyjä laittoi sitten etikkaa ja kysyi sen jälkeen syönkö siellä vai otanko mukkaan. En tiiä, luuliko se mun sanovan
etikkaa, kun sanoin mukkaan... Subway - vain pitkille tai kovaäänisille myyjille, kiiitos.

Niin toinen tapaus, sattui kerran Stadin rautatieaseman snagarilla (en muista oli Aseman Wursti -niminen silloin, mutta samalla paikalla). Tilasin hodariaterian. En muista enää miksi, mutta kuitenkin katselin jotenkin muualle kuin tiskille päin kun myyjä kysyi että laitetaanko kaikki mausteet. Luulin luonnollisesti että tarkoitti hodaria ja sanoin joo. Sitten käännyin ja eikö se hemmo tiskin takana lapa ranskalaisiin reilut ketsupit, sinapit & kurkkusalaatit sun muut. Jäi niistä perunoista about puolet syömättä. Aivan liikaa ja ranskalaisiin kuulumattomia mausteita.
Vastaisuudessa olen ollut tarkkana tämmöisten kanssa.

Snägäriranskalaiset kaikilla hörsteillä. :kuola:


Mä voin vaikka ilmoittaa, että Kela maksoi mun kutistusmatkatukikorvausrahat, ja sain kuin sainkin yhden laskun maksettua normaaliin eräpäivään (huomiseen) mennessä. Olin jo kerennyt kinuta sille lisää maksuaikaakin, kun pelotti, että Kela viivyttelee lisää.
Tänään on töissä ekat työhaastattelut kesäorjia varten. Jännittävää. :O:
Pääsenköhän mä jo haastattelemaan tänään vai vastako maanantaina? :raps:

Töitä ennen pitäis tehdä esitelmän oma osuus valmiiksi, kun ennen perjantaita en enää ehdi muulloin kuin tänään. :hiki:

Sit tein itselleni viikkoaikataulun loppukevääksi, ja tavoitteena olisi selvitä lukukaudesta siten, että saan opintotukilautakunnan pyytämät 45 pistettä kasaan toukokuun loppuun mennessä. Alkuvuodesta näytti siltä, ettei tuota mitään hankaluuksia, mutta lenssu pisti aikataulut uusiksi, ja yksi 5 nopan kurssi oli pakko jättää kesken. Nyt jos näistä parista tänä keväänä vielä alkavasta kurssista saisin edes toisen suoritettua kokonaan ennen toukokuun loppua, niin sitten olisi homma paketissa. Nyt pitäis vielä merkkailla kalenteriin vapaapäivät etukäteen, ja sit koittaa pitää niistä kiinnikin. Pääsiäisen aion vain lomailla.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 21 Maalis 2012 12:14

Mun ensimmäisiä Subway-kokemuksia oli sellainen, kun se patskunväsääjä sanoi vaan seuraavassa vaiheessa, että "Ja sitten?". Joka kerta piti tarkentaa, niin että mitä sitten. Se oli aluksi muutenkin ärsyttävää liukuhihnamättämistä, tuntui, että on hirveä logistisen ketjun pullonkaula, kun ei heti osannut kiekasta oikeaa vaihtoehtoa. Mutta joskus vaan on pakko saada subi, niin ei auta :tilt:

Jos ei olisi lasagnepäivä, menisin hakemaan puolikkaan kana-teriyakin parmesan-oreganoleivällä, Hot Louisiana -soossilla, kaikilla rehuilla paitsi tomaatilla, öljyllä, pippurilla ja valkosipulilla maustettuna :kuola:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ke 21 Maalis 2012 19:53

Mr. Smith kirjoitti: Miksei voisi olla Pascalin mainitsemaa "klikkaa tästä mitä haluat"-valikkoa tai edes jotain valmissubia meille uusavuttomille jotka tarvitsemme apukolikon jo kruunaa ja klaavaa heitettäessä? :hullu:

Eikös siellä olekin jonkunmoista menuuta "valmiista" subeista mitä voi tilata pienemmällä säätämisellä kuin alusta saakka selostamalla? Mutta tosiaan semmoinen tilausvalikkosysteemi olisi kätevä.

Mun ensimmäisiä Subway-kokemuksia oli sellainen, kun se patskunväsääjä sanoi vaan seuraavassa vaiheessa, että "Ja sitten?". Joka kerta piti tarkentaa, niin että mitä sitten. Se oli aluksi muutenkin ärsyttävää liukuhihnamättämistä, tuntui, että on hirveä logistisen ketjun pullonkaula, kun ei heti osannut kiekasta oikeaa vaihtoehtoa. Mutta joskus vaan on pakko saada subi, niin ei auta :tilt:

No, äkkiäkös se lutviutuu kun keksii sen itselleen sopivan setin. Omalla kohdallani lämmitetty leipä - ei muista mikä niistä, se missä jotain rouhesettiä päällä - paahtopaistolla ja kaikella muulla paitsi jalopenoilla. Kerran otin jalopenoja, virheliike. Vaikka niin moneen sopivatkin, Subeissa jalopenot vaan peittää alleen kaikki muut maut.
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 21 Maalis 2012 20:58

Emeritus kirjoitti:
Mr. Smith kirjoitti: Miksei voisi olla Pascalin mainitsemaa "klikkaa tästä mitä haluat"-valikkoa tai edes jotain valmissubia meille uusavuttomille jotka tarvitsemme apukolikon jo kruunaa ja klaavaa heitettäessä? :hullu:

Eikös siellä olekin jonkunmoista menuuta "valmiista" subeista mitä voi tilata pienemmällä säätämisellä kuin alusta saakka selostamalla? Mutta tosiaan semmoinen tilausvalikkosysteemi olisi kätevä.

On niitä valmiitakin, mutta silti pitää valita kasvikset ja kastikkeet ja leipä ja mausteet, joten ei niillä oikein ole pointtia. :sori:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ke 21 Maalis 2012 21:08

Ai se toimii noin hassusti? Olin aina ollut siinä luulossa että Subin mainostamant lihapullajuustoerikoiset, vähärasvakanayllärit ja vastaavat olisivat ikään kuin valmis paketti minkä voisi minimisähläyksellä vaan suoraan tilata tai sitten halutessaan muutella koostumusta. No, mistäs sitä noista olisi tiennyt, kun en ole koskaan niitä tilannut, aina olen alusta saakka sanonut mitä laitetaan.

Nyt muuten Subwaysta puuhen ollen, onko kukaan tajunnut niiden lisäkesipsien ideaa? En vaan tajua. Hassuahan se on, kun ranskalaiset ovat käytännössä aika lailla samaa tavaraa, mutta silti. Sipsejä ruuan kanssa. :friikki:
Viimeksi muokannut Emeritus päivämäärä Ke 21 Maalis 2012 22:04, muokattu yhteensä 1 kerran
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 21 Maalis 2012 21:20

Mä oon joskus yrittänyt, ja hämmentynyt sitten, kun ne alkaa kyselemään. :sori:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa

cron