Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 04 Helmi 2009 23:20

puolikarkea kirjoitti:No siehän yritit sitä tän viikon ykkössijaa tavotella, että ei se mikään turha viesti oo. :virnu:


Ai niin, unohdin jo. :lanppu:

:virne:

Edelleenkään minulle ei ole tapahtunut mitään kertomisen arvoista. Piti mennä tunti sitten nukkumaan, mutta jäinkin leikkimään koneella. No, aamulla sitten se taas kostautuu. :haukotus:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ke 04 Helmi 2009 23:32

Ugh, kahden viikon saikku. Iho on vihainen. Ja ramppaan sitten sairaalassa joka aamu tällä viikolla. Paitsi maanantaina.

Mutta kyllä se iho näyttää heltyvän. En vaan enää jaksaisi. Ihoa.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » To 05 Helmi 2009 00:53

puolikarkea kirjoitti: Aikaisemmin päivällä tuli myös herkuteltua suklaarusinoiden merkeissä. :O:


:kuola:

Olen viikon sisään mättänyt jo kolme paketillista. Pitänee huomenna ostaa taas lisää.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » To 05 Helmi 2009 09:46

Dnd kirjoitti:
puolikarkea kirjoitti: Aikaisemmin päivällä tuli myös herkuteltua suklaarusinoiden merkeissä.


Olen viikon sisään mättänyt jo kolme paketillista. Pitänee huomenna ostaa taas lisää.


Makeanhimo ja mässytys on myös tuttua täällä :hullu: Voisin koko ajan vetää jotain
herkkua naamariin, eikä tee edes tiukkaa.

*****
Unohdin mainita vielä siitä Mikkelin-reissusta yhden jutun, jota täytyy ensin pohjustaa
vähän:

Kesällä 2006 järjestettiin Tuuliajolla-kiertue neljällä paikkakunnalla: Lappeenrannassa,
Juvalla, Joensuussa ja Kuopiossa. Kiertueesta tehty dokumentti on ollut ilmestymises-
tään lähtien meidän talouden suosikkidvd, joka katsotaan läpi keskimäärin kahdesti
kuukaudessa. Se on niin viihdyttävä, ettei siihen vaan kyllästy :p

No, oli aika friikkiä törmätä erääseen dokumentissa Juvan keikalla yleisössä kuvattuun
tyttöön Mikkelin Vaakunassa. Kun ko. henkilö käveli vastaan, tuntui kun olisi törmännyt
vanhaan tuttuun :friikki: Lähellä oli, ettei Miehen kanssa menty morjestamaan sitä, Mies kun
oli bongannut saman tytön yleisöstä.

Olisi mahtanut neito pitää meitä urpoina, jos oltaisiin menty sönköttämään jotain jostain
yli 2 vuotta sitten julkaistusta dvd:stä ja liki 3 vuotta sitten järjestetystä keikasta :virne: "Hei
sä oli siellä Juvalla sillon Tuuliajolla..."

Hämmentävä tilanne jokatapauksessa.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 05 Helmi 2009 20:11

Eilen oli äärimmäisen hauskaa bilettämässä. :D Juttelin erään ystäväni kanssa pitkästä aikaa kunnolla. Käytiin läpi ihmissuhdekoukerot ja viimeaikojen kuulumiset. Bileissä oli todella hauskaa ja sitten mentiin baariin laulamaan karaokea. Loppuillasta tilitin elämästäni yhdelle jätkälle. :p Kyllä helpotti.

Krapulaa ei onneksi tullut, mutta nyt tekisi mieli sipsiä. Kauppaan en kuitenkaan jaksa raahautua.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Vanilla » To 05 Helmi 2009 20:53

Sippura kirjoitti:
Dnd kirjoitti:
puolikarkea kirjoitti: Aikaisemmin päivällä tuli myös herkuteltua suklaarusinoiden merkeissä.


Olen viikon sisään mättänyt jo kolme paketillista. Pitänee huomenna ostaa taas lisää.


Makeanhimo ja mässytys on myös tuttua täällä :hullu: Voisin koko ajan vetää jotain
herkkua naamariin, eikä tee edes tiukkaa.

Sitä taitaa olla liikkeellä :hullu: Olen tällä viikolla syönyt jo kaksi suklaalevyä. Hävettää, inhottaa, kaduttaa. Ja silti haluttaisi lisää. :o

Mä olen viime aikoina muutenkin miettinyt syömisiäni ihan liikaa.

Tänään olen iloinnut lumesta, vaikka tuuli onkin kamala :D Kävelin yliopistolle lumessa kahlaten. Aluksi ärsytti kyllä, kun pyöräteitä ei oltu edes aurattu. Sitten tajusin, että olen koko talven miettinyt, miksei täällä voisi olla enempää lunta. Tulin hyvälle tuulelle sen jälkeen. Nyt sitä lunta tulee, ei siis pidä valittaa!

Huomenna mun ei tarvi mennä mihinkään. Odotin koko päivän pomon soittavan mut töihin huomiseksi, mutta ei sitä soittoa tullutkaan. Ihanaa - olenkin kaivannut sellaista päivää, jona saan olla kotona ihan yksikseni. Vaikka kanssaeläjä onkin rakas, mä tarvin silti omaakin aikaa. :superhymy:
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Avatar
Vanilla
 
Viestit: 343
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 18:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » To 05 Helmi 2009 21:04

Mä olen kyllä ollut pitkään jo sitä mieltä, että mulla on jotenkin huono karma täällä turskalandiassa. Tänään se taas esitti todisteita itsestään. Päätin pari päivää sitten, että nyt alkaa vähähiilihydraattinen elämä, ei enää herkkuja ja lohtusyömistä. En kulje karkkiosaston läpi kaupassa välttääkseni kiusaukset. Niin eikö nämä laita parhaan suklaan erikoistarjoukseen ja ripottele sitten niitä telineitä joka ikisen väylän varteen! :viha: "-30%" sanoi toisen kaupan kyltit, "ota 2, maksa 1" kuulutti toinen kauppa. Vaan en sortunut! (Saa onnitella :virne: )
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 06 Helmi 2009 00:40

Vanilla kirjoitti:Odotin koko päivän pomon soittavan mut töihin huomiseksi, mutta ei sitä soittoa tullutkaan.


http://www.rikosseuraamus.fi/31354.htm :kauhistunut:

Muoks: Ja Outolinnulle ne onnittelut.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Pe 06 Helmi 2009 20:23

Vanilla kirjoitti:
Sippura kirjoitti:
Dnd kirjoitti:
puolikarkea kirjoitti: Aikaisemmin päivällä tuli myös herkuteltua suklaarusinoiden merkeissä.


Olen viikon sisään mättänyt jo kolme paketillista. Pitänee huomenna ostaa taas lisää.


Makeanhimo ja mässytys on myös tuttua täällä :hullu: Voisin koko ajan vetää jotain
herkkua naamariin, eikä tee edes tiukkaa.

Sitä taitaa olla liikkeellä :hullu:


Sitä on todellakin liikkeellä. :p

Tuossa vieressä on älytön kasa Brunbergin Nugat-konvehtien kääreitä. Mistähän ne on siihen tulleet? :p

En edes uskalla laskea. Mut hei. Eiks nyt oo niinkö jo viikonloppu? :tilt: Eli melkein lauantai. Ja lauantai on karkkipäivä! :tilt:

Meillä ei kotona ole kyllä koskaan ollut karkkipäivää, kun ei se ole toiminut. Nyt sitten kun on itsekseen asunut, niin on suht helppo olla arkena syömättä yhtään karkkeja. On ollut helppo makeanhimon yllättäessä luvata itselleen, että viikonlopuksi voin sitten ostaa paaaaljon suklaata.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Pe 06 Helmi 2009 22:13

Täällä on nyt sunnuntaina äitienpäivä. :friikki: Näillä on ihan oma maailmansa. :virne:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 06 Helmi 2009 22:15

Bileet ilmarissa, aka "chatissä" nyt!
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 06 Helmi 2009 22:48

Lyyra kirjoitti:Bileet ilmarissa, aka "chatissä" nyt!


Hyvät bileet, kannattaa tulla. :hymyhali:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 08 Helmi 2009 03:33

Huomenna (tai siis käytännössä tänään) pitää lähteä siirtämään yhden ihmisen tavarat huoneistosta toiseen, yläkerroksesta alakerrokseen. Siinähän sitä voikin päivä vierähtää.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 08 Helmi 2009 17:19

Tukholma nähty ja Itämeri omalta osaltani tuhottu.
Tukholma :sydän: Kovasti sympaattinen kaupunki, vaikka satoi räntää ja hengailtiin vaan jossain Sergelin tienoilla. Jos saan potkut, muutan Tukholmaan. X)

Eilen vietin koti-iltaa ja olin justiin menossa nukkumaan, kun kämppis tuli kaverin kanssa meille. Olivat olleet kaverilla saunomassa ja päättivät pistäytyä meillä ennen kuin menevät baariin. Meni hermo, kun ne söi mun karkit ja juustopallot ja mekkaloi. Käskin ne tupakoimaan ulos, kun muuten mun huone haisisi sairaasti röökille (parveke on siis mun makuuhuoneen yhteydessä). Taisivat pyöritellä silmiään mun tiukkapiposuudelle, kun kommentoivat et "okei...." ja lähtivät aika pian sen jälkeen sanomatta edes heitä. Ei paljon haitannut. Ärsytti vaan, kun ei enää nukuttanut sen jälkeen, meni hyvä uniaika hukkaan. :p
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 08 Helmi 2009 21:31

Niin kovasti tekis mieli irrottaa moottoripyörästä kone (750cc) ja laittaa se mikroautoon kiinni. Oikeen hajottaa kun tekis mieli, mutta on vielä talvi ja kaiken lisäks se ois melko älyvapaata :sekopää:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 08 Helmi 2009 22:12

Tämä oli niin arvattavissa. Kotikotona oli hanget korkeat nietokset ja täällä Helsingissä sataa vettä. :gaah: Juuri sopivaan aikaanhan tämä sade alkoi. Raahasin nimittäin luistimeni tänne Helsinkiin tänään. Toivottavasti tulee pakkasta. Jos vaikka pääsisin tiistaina luistelemaan. :D

Fiksuna tyttönä jätin ison kasan tiskiä odottamaan kotiin paluuta. Jes. Ihana tiskausoperaatio edessä. :epäilevä:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja friikkis » Su 08 Helmi 2009 23:07

Ottaa päähän tämä lomailu. Ei tarvitse käydä koulussa vielä pariin viikkoon hyväksiluettujen kurssien takia, ja se oikeasti ahdistaa. Olisi edes töitä, mutta kun ei. Ja kavereilla ei ole aikaa, jotenka joudun viettelemään koti-iltoja. Pää hajoaa. Ja tupakkiakin on taas alkanut mennä päivittäin.

Ja niin kamalat ilmatkin, että lenkkeilykään ei nappaa. Äää!

Valivali. :huoh:
Avatar
friikkis
 
Viestit: 178
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 14:45

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 08 Helmi 2009 23:38

marenkienkeli kirjoitti: Juuri sopivaan aikaanhan tämä sade alkoi. Raahasin nimittäin luistimeni tänne Helsinkiin tänään. Toivottavasti tulee pakkasta. Jos vaikka pääsisin tiistaina luistelemaan. :D


Tuosta kun nuo tiet sopivasti jäätyvät, niin sä voit luistella luennolle :peukku:

--

Itsellä on takana humalan sävyttämä viikonloppu, johon mahtui mukavampia ja ikävämpiä keskusteluita. Lopuksi kaikki olivat aivan saatanan kännissä ja osa vieraista sammui keskenkin. Eräitäkin pulloja juotiin, mutta viinaa jäi runsaasti vielä ylikin. Lievää ylivarustautumista oli siis juomien suhteen.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Yabba » Su 08 Helmi 2009 23:39

Kuolo kirjoitti:Niin kovasti tekis mieli irrottaa moottoripyörästä kone (750cc) ja laittaa se mikroautoon kiinni. Oikeen hajottaa kun tekis mieli, mutta on vielä talvi ja kaiken lisäks se ois melko älyvapaata :sekopää:

Asutaanhan me suomessa => suomalaiset on hullu kansa => anna mennä vain :virne:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Su 08 Helmi 2009 23:43

Yabba kirjoitti:
Kuolo kirjoitti:Niin kovasti tekis mieli irrottaa moottoripyörästä kone (750cc) ja laittaa se mikroautoon kiinni. Oikeen hajottaa kun tekis mieli, mutta on vielä talvi ja kaiken lisäks se ois melko älyvapaata :sekopää:

Asutaanhan me suomessa => suomalaiset on hullu kansa => anna mennä vain :virne:

Noin muuten houkuttais tosiaan ihan pirusti, mutta kun vaihdoin ton pyörän päälle kolmen tonnin arvoseen autoon, niin ei ihan heti kehtais panna lihoiksi. Houkuttaa se silti kun moinen lojuu tallin nurkassa ihan joutavana.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 09 Helmi 2009 00:43

No, niin. 12-tunnin muuttourakka takana. Ylimmästä kerroksesta alimpaan. Kaikkein hitainta oli siirtää itse talon asukas. Kulkihan se itse, kunhan sain tovin jokaisella kerrostasanteella, mukana kuljetetulla tuolilla, levähtää. Pesukonekin siirrettiin nopeammin. Muutto-operaatiota ei yhtään nopeuttanut se, että kyseessäolevan, sängyllä makaavan ihmisen, piti saada jokainen tavara juuri tiettyyn kohtaan, koska oli tottunut niiden siellä olevan. Miten voikaan pieneen kerrostalohuoneistoon mahtua niin paljon tavaraa. Mutta operaatio suoritettu onnistuneesti.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Ma 09 Helmi 2009 09:35

friikkis kirjoitti:Ja niin kamalat ilmatkin, että lenkkeilykään ei nappaa.

:lanppu:


Kuva
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 09 Helmi 2009 14:40

Meinas melkein mennä koko viikko piloille, kun tulin aamulla töihin. Heti huomas, että pääsin taas kökköhommiin täks päiväks, vaikka piti olla muuta. Lippupisteen kanssa jaksoin vartin tapella ja luovutin. Itku meinas tulla, mut joskus puoli 10 jälkeen onnistuin saamaan Madonna-lipun! :D Päivä pelastettu. Vähän kyllä korpes, että olin jo saamassa A-alueen lipun, mut systeemi kaatui, kun painoin "maksa verkkopankissa" tms nappulaa.... :epäilevä:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 09 Helmi 2009 16:11

Emilia kirjoitti:Lippupisteen kanssa jaksoin vartin tapella ja luovutin. Itku meinas tulla, mut joskus puoli 10 jälkeen onnistuin saamaan Madonna-lipun! :D Päivä pelastettu.


Oli joo melkoista tärinää aamu, ei ole ollut keskittymisestä tietoakaan sen
hässäkän jälkeen. Mutta nyt tosiaan voi jo vähän hengähtää, elokuu tulee
ihan tuossa tuokiossa :D

Eikä mulla oikeastaan ole muuta ilmoiteltavaa, oon vaan tyytyväinen että
se stressaaminen ja ahdistus on nyt ohi :hullu:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 09 Helmi 2009 16:43

Emilia kirjoitti: Vähän kyllä korpes, että olin jo saamassa A-alueen lipun, mut systeemi kaatui, kun painoin "maksa verkkopankissa" tms nappulaa.... :epäilevä:


Samoin kävi myös Brucen lippuja tilatessa. No, lippu Tampereen keikalle on kuitenkin taskussa, eli ei voi valittaa. Vähän vain jäi harmittamaan se, että oikeinoikein hyvät liput menivät maksuongelmien takia sivu suun.

---

Vapaapäivää olen nyt viettänyt, vaikka vapaalta ei tämä tunnu. Penkkareihin liittyviä juttuja olen joutunut järjestämään hirveällä vimmalla. No, toivotaan, että työ kantaa hedelmää, näin ärsyttävän kliseisesti sanottuna. :tilt:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa