Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Su 07 Kesä 2009 12:43

Kamala viikko takana nukkumisen kannalta :bubbles: . En ole saanut unta koko viikkona. Olen yrittänyt mennä nukkumaan joka yö joskus kahdeltatoista, ja ollut hereillä vielä aamuyöstä. Eilenkin luin Tuntematonta sotilasta vielä kolmelta, vaikka olisin todellakin halunnut nukkua kun väsytti niin kamalasti. Mutta kun laitoin kirjan pois ja sammutin valot niin pyörin vaan sängyssä ja nukahtaminen ei ollut lähelläkään. Onneksi on loma, niin ei haittaa vaikka valvoisikin. Tavallaan taas pelottaa, että miten hirveän unirytmin onnistun itselleni kehittämään, kun lomaa on jäljellä vielä yli kaksi kuukautta.

Tänään pitäisi jaksaa pestä pyykkiä ja pakata. Lähden huomenna kotikotona käymään pariksi päivää. Sitten tulen kämpillä pyörähtää ja vaihtaa kamat ja lähden Provinssiin ja samalla reissulla pyörähdän myös Tampereella ja Jyväskylässä. Kivaa päästä vähän tuulettumaan, ei ole ollut varaa matkustaa mihinkään moneen kuukauteen ja kauempana asuvia kavereita ei ole kerennyt käydä moikkaamassa. :superhymy:.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Marilla » Su 07 Kesä 2009 18:15

Isä sitten joutui jäämään sairaalaan, että niin vakavaa se sitten oli. Jonkin asteinen verenmyrkytys höystettyä flunssakuumella :( . Tänään kyllä ollut viitteitä paremmasta, että eiköhän se tästä. Itellä painaa tuo flunssakuume-osio päälle, että näin terve aloitus tälle kesälle täällä päin maailmaa :heihei:
"Dom små små orden är svåra ord
Och de hårda orden är enkla ord"
Marilla
 
Viestit: 72
Liittynyt: Ke 03 Joulu 2008 00:25
Paikkakunta: Pohjoinen

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 07 Kesä 2009 19:46

Marilla kirjoitti:Jonkin asteinen verenmyrkytys höystettyä flunssakuumella


Meinasin yöllä kirjoittaa, että saattaisi olla jonkinlainen verenmyrkytys. Niinhän tuo näköjään oli. Toivottavasti paranee nopeasti.


Nugat kirjoitti:
Forde paintball miitting? :tilt:


Missäpäin suomea ja milloin? Aseita + muita välineitä saa vuokrattua. Kuulissa on valtavia eroja. Toiset kuulat ei kestä toisissa aseissa ollenkaan vaan posahtaa jo pyssyssä. Oma ase ei syönyt paikan kuulaa ollenkaan, joten hommaa pyörittävä kaveri antoi lainaan Tipmanin peruspyssyn, jolla voi ampua melkein kaikkea mitä sisään työntää. Metsässäkin pelaaminen onnistuu (kunhan ei ole mikään läpitunkematon, hoitamaton, pöheikkö), jolloin ei rakennettua rataa tarvitse.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 07 Kesä 2009 20:05

Dnd kirjoitti:
Nugat kirjoitti:
Forde paintball miitting? :tilt:


Missäpäin suomea ja milloin? Aseita + muita välineitä saa vuokrattua. Kuulissa on valtavia eroja. Toiset kuulat ei kestä toisissa aseissa ollenkaan vaan posahtaa jo pyssyssä. Oma ase ei syönyt paikan kuulaa ollenkaan, joten hommaa pyörittävä kaveri antoi lainaan Tipmanin peruspyssyn, jolla voi ampua melkein kaikkea mitä sisään työntää. Metsässäkin pelaaminen onnistuu (kunhan ei ole mikään läpitunkematon, hoitamaton, pöheikkö), jolloin ei rakennettua rataa tarvitse.


Vähä ois siistii! :D Oikeasti!! Forde paintball miitti!!! Tätä täytyy pohtia. Olisiko muita innokkaita? :raps: Joskus tässä kesällä vois olla nastaa, ja miksei syksymmälläkin.

Mä olen joskus miettiny itsekseni, että minkälaista ois järkätä joku fordelaiset melovat koskea alas-reissuja. :superhymy:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 07 Kesä 2009 20:43

Nugat kirjoitti:Mä olen joskus miettiny itsekseni, että minkälaista ois järkätä joku fordelaiset melovat koskea alas-reissuja. :superhymy:


Ja puolet porukkaa saisi sen jälkeen pyyhkiä pois käyttäjälistalta. :p
(Tuo ei ehkä vaan ole niin se oma juttu, mutta voisihan jotkut tosiaan tykätä. Leppoisa viikonlopun vaellusreissu kävisi kyllä.)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Annis » Su 07 Kesä 2009 20:44

Meikä on ollut tänään ahkera :superhymy: Pestiin mattoja (tai mies pesi, mut mä neuvoin hyvin :virne: ). Saatiin viimein hankittua ja laitettua parvekekukat paikalleen, koska meidän auringonkukkien kasvatuksesta ei tuu yhtään mitään, koska aina kun ne on suht isoja, kissat tulee katkaisee ne :puhina: . Sen lisäks oon asentanut kaappiin hyllyjä, tehnyt kinkkupiirakkaa ja pyyhkinyt hirveesti pölyjä :D

...Että jos tässä joskus pääsis sitten sinne synnyttää, kun laskettu aikakin oli jo perjantaina :hullu:

Ja mies asentaa utolla eteisen lamppua, kun se ei toiminu. Äsken se toimi, mutta oli vinossa, nyt se on suorassa mut ei toimi :virne:
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Su 07 Kesä 2009 20:58

Nugat kirjoitti:Vähä ois siistii! :D Oikeasti!! Forde paintball miitti!!! Tätä täytyy pohtia. Olisiko muita innokkaita? :raps:


Ois kyllä kivaa joku tuommoinen :superhymy: .
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 07 Kesä 2009 20:59

Dnd kirjoitti:Leppoisa viikonlopun vaellusreissu kävisi kyllä.

Niinpä! Minäkin olisin messissä, varsinkin jos saatais joku kiva opas kertomaan linnuista ja puista ja rämeistä ja elukoista. :tilt:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Su 07 Kesä 2009 21:30

Heipparallaa! :tilt:

Enpäs ole tännekään paljoa ehtinyt kirjoitella. Viimeiset pari viikkoa on menneet reissatessa. Parit valmistujaisjuhlat tuli kierrettyä ja olenpas mie itsekin saanut hieman lahjontaa valmistumisen johdosta, vaikka omia juhlia en pitänyt. Nyt on sitten aikaa olla ja ihmetellä, kun ei varmaan ihan heti töitä löydy. Saatan siis jokusen viestin ehtiä napsuttelemaan tänne kesän mittaan. :virnu:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sade » Su 07 Kesä 2009 21:47

Mukava viikonloppu takana. Heräsin lauantaiaamuna hyvin nukkuneena ja hyvällä mielellä. Iltapäivällä lähdin tapaamaan ystävää: tarkoitus oli mennä elokuviin ja syömään, mutta Tennispalatsissa lannistuimme kilometrin pituisesta jonosta, ja päätimme mennä vain syömään. Istuimmekin pitkän kaavan mukaan ensin pari tuntia kiinalaisessa ravintolassa, josta siirryimme vielä Bulevardin Kahvisalonkiin toiseksi kahdeksi tunniksi leivosten ja kuohuviinin pariin. Juttelimme kaikenlaista Eurovaaleista vaatteisiin ja kirjoista kolmekymppisyyteen.

Tänään heräsin aikaisin, söin aamupuuroni ja tallustin äänestämään jo ennen kello kymmentä. Jatkoin Valtterin kirppikselle, josta saalistin kolmella eurolla kesämekon ja kaksi sievää lasivatia: niistä voi tarjoilla esimerkiksi karamelleja tai pähkinöitä. :tyttö: Hyvä saalis.

Iltapäivällä pitkä kävelylenkki ja Morriseyta kuulokkeissa. Nyt vaaliseurantaa ja tulostenjännittämistä ja manailua ja ihmettelyä.

:D
Avatar
Sade
 
Viestit: 194
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:51

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 07 Kesä 2009 22:09

Nugat kirjoitti:
Mä olen joskus miettiny itsekseni, että minkälaista ois järkätä joku fordelaiset melovat koskea alas-reissuja. :superhymy:


Jostain syystä mulle tuli mieleen kaljakellunta. :virne:

Paintball-miitti vois olla aika jees. Tai sitten tosi pelottavaa... :kauhistunut:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 07 Kesä 2009 22:16

Suvi kirjoitti:
Paintball-miitti vois olla aika jees. Tai sitten tosi pelottavaa... :kauhistunut:


Ei se oo pelottavaa, kun ollaan kaikki aloittelijoita. Jos joku ammattilainen tulis, niin niillä ois ihan eri sarjan aseet (mm sarjatuli) ja taito.
Tänään oli mukana eräs, joka pelaa jossain joukkueessakin.
Mun mielestä onli vaikeempi pelata radalla kuin metsämaastossa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Su 07 Kesä 2009 23:19

Kiirettä on pitänyt. Tuntuu, että vuorokaudessa on puolet liian vähän tunteja, kun pitäisi saada työt tehtyä, eläimet hoidettua, koti pidettyä suht siistinä ja vielä puutarhahommatkin hoidettua. Ja jossain välissä olisi kiva ihan vaan löbäilläkin. Mutta en valita, kyllähän mä tiesin omakotitaloasujan hommanpuuhan määrän, kun asuntolainaa otettiin. :)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja elegia » Ti 09 Kesä 2009 14:05

Mulla oli kiva viikonloppu. Katsoin elokuvia ja Ruusun aikaa :D, luin kirjoja ja kävin kävelemässä sekä äänestämässä. Rentoa kesämeininkiä. Grillaamaan vaan teki mieli.

Olen myös suunnitellut pohjoisen reissua ja kironnut, ettei Norjan kansallispuistoista tunnu löytyvän yhtä selkeitä ja informatiivisia nettisivuja kuin Suomen vastaavista (luontoon.fi on hieno sivusto!). Miettinyt mitä kaikkea pitää ottaa mukaan ja mitä kuuluu kasvissyöjän retkiruokavalioon (ei sillä, että itsekään olisin ottamassa mukaan jauhelihapaketteja tai muuta). Vähän pelottaa säät ja se, kuinka kylmää voi olla nukkua teltassa. Muuten olen suht innoissani! :D
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ti 09 Kesä 2009 14:55

elegia kirjoitti:Vähän pelottaa säät ja se, kuinka kylmää voi olla nukkua teltassa. Muuten olen suht innoissani! :D
Hyvän makuupussin kanssa edes lumihangessa nukkuessa ei tule kylmä. Ja onhan teltassa nukkumisessa aina tunnelmaa. :D
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 09 Kesä 2009 16:22

Suvi kirjoitti:
Nugat kirjoitti:
Mä olen joskus miettiny itsekseni, että minkälaista ois järkätä joku fordelaiset melovat koskea alas-reissuja. :superhymy:


Jostain syystä mulle tuli mieleen kaljakellunta. :virne:


:juoni:


Eimullamitäänasiaaollut.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 09 Kesä 2009 17:51

shaana kirjoitti:
Suvi kirjoitti:
Nugat kirjoitti:
Mä olen joskus miettiny itsekseni, että minkälaista ois järkätä joku fordelaiset melovat koskea alas-reissuja. :superhymy:


Jostain syystä mulle tuli mieleen kaljakellunta. :virne:


:juoni:


Eimullamitäänasiaaollut.


Siis onko tuossa kaljakellunnassa sitten jotain vikaa? :virne: Mä olen täysillä mukana kaikessa actionissa. :tilt:

Muoks. Ai nythää mä vasta hokasin, että toi kaljakellunta on iha oikeee juttu. :keijo:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja elegia » Ke 10 Kesä 2009 12:12

Jorssi kirjoitti:
elegia kirjoitti:Vähän pelottaa säät ja se, kuinka kylmää voi olla nukkua teltassa. Muuten olen suht innoissani! :D
Hyvän makuupussin kanssa edes lumihangessa nukkuessa ei tule kylmä. Ja onhan teltassa nukkumisessa aina tunnelmaa. :D


Mun makuupussi ei taida olla ihan niin hyvä, että lumihangessa kelpaisi nukkua. Mutta jotain pakkasasteita se taisi kuitenkin kestää. Aika hyviähän noi nykyajan makuupussit muutenkin on. Muistan kuinka vielä muutama vuosi sitten nukuin vanhemmiltani perityssä mahdollisesti 70-luvulta peräisin olevassa makuupussissa, siinä tuli kyllä hippasen kylmä. :D
Teltassa nukkumisesta pidän kyllä muutoin kovasti, se kuulu ehdottomasti kesään.
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 10 Kesä 2009 12:31

Sippura kirjoitti:Mulla on ihan hirveänkarmeankamala autokuume :tipahdus:


Tilanne ei ole enää akuutti, kuumeeseen löytyi lääke farkku-Volvon muodossa :aukku:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Ke 10 Kesä 2009 16:59

Elämääni alkaa pikkuhiljaa kertymään jännitystä. :D Veljeni lapsen laskettuaika koitti tänään. Vielä ei ole mitään kuulunut ja jos perinteisesti menee, niin muutama viikko saadaan vielä odotella. Kova veikkaus on että juhannuksena syntyy. :D Sitten iso-isä ja pojan-poika olisivat molemmat juhannuslapsia. :virne:

Nyt iski kaamea pelko, että toivottavasti ne ei anna sen lapsen nimeksi Jussi. :epäilevä:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 10 Kesä 2009 20:55

Oho, tonni meni jossain vaiheessa täyteen, enkä edes huomannut. : :O:
Terveisin: Tonnikeijo :keijo:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 10 Kesä 2009 21:43

Nugat kirjoitti:Nyt iski kaamea pelko, että toivottavasti ne ei anna sen lapsen nimeksi Jussi. :epäilevä:


Eihän Jussi nimessä olisi mitään pahaa. Perinteinen suomalainen nimi. Ei sitä kukaan juhannukseen nimestä puhuttaessa liitä.

Muoks: Tonnikeijuttarelle tuhannet onnittelut pyöreistä. :)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja urakka » Ke 10 Kesä 2009 22:33

Kävin tänään tivolissa. :D

Olen ilmeisesti aikuistumassa, parin vetkuttimen jälkeen olo oli melko etova, ei käynyt mielessäkään sännätä törmäilyautoissa heti uusintakierrokselle, eikä koneenkäyttäjät aiheuttaneet vähäks-toi-on-söpö- :ahihi: -reaktiota. Mut ihan leppoisa päivä, ja olen kyllä totaalisen koukussa siihen vapaapudotus-härveliin, vaikka selkä huutaakin hoosiannaa ehkä n. 8 kierroksen takia. :virne: Haluan äkkiä Lintsille, missä se on vielä sata kertaa parempi. :pepsodent:

Muutenpa ei ilmoitettavaa, elämä on aika tasaista nykyään. Ehkä pelottavankin tasaista, alan hiljalleen odottaa jotain katastrofia, koska ainahan myrskyn edellä on tyyntä.

Eikä Jussi ole nimenä mitenkään huono, tiedän itseasiassa useammankin juhannuksena syntyneen Jussin tai Johanneksen, eikä ne itekään ole siitä moksiskaan. Musta on hauska tapa laittaa lapselle vaikka toinen tai kolmas nimi syntymäpäiväksi sattuneen juhlapyhän tai sen päivän nimipäivän mukaan.
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 10 Kesä 2009 23:13

Ilmari ei anna minun kirjoittaa itseensä kännykän Mini Operalla. Toimiiko muilla?
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 10 Kesä 2009 23:17

Dnd kirjoitti:Ilmari ei anna minun kirjoittaa itseensä kännykän Mini Operalla. Toimiiko muilla?

Kyllä sinä tuolla huoneessa ainakin näyt. Muuta en osaa sanoa. :sori:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron