Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 22 Tammi 2017 21:10

Ja mä hyvin reippaasti myös autoin jääkaapin tyhjentämisessä. Oli melko hyvä olut. :keijo:

Mä unohdin kertoa: eilen kuulin kauniin n. 4-vuotiaan tytön sisarukselleen esittämän kappaleen junassa. "Baby born ja Alli sinua suojelee, koska olet niin peelookas." :kailotus: :ahihi: (Ja ei, sisarus ei vaikuttanut yhtään pelokkaalta vaan oli puoliunessa kärryissä. :virne: )
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 24 Tammi 2017 20:19

Mun pitää tehdä uuteen asuntoon sähkösopimus.
Päätin tänään aamupäivällä että nyt kaivan esiin semmoisen sopivan sähköyhtiön. Semmoisen, millä ei ole Fennoivoima-kytkyä, eikä mahdollisesti Olkiluodon rakentamiseen kytkyä. Ja mitä näitä ekologisia näkökulmia nyt onkaan.

Vihreää energiaa on tarjolla, osa yrityksistä mainostaa käyttävänsä vain sitä, mutta sitten kun googlettaa yritystä nimeltä niin eteen tulee liuta hämäräperäisiä asioita kuluttajariitalautakunnasta ja hallinto-oikeudesta :jaaha:. Hämäräperäinen laskutustapa ei kauheasti houkuttele, vaikka ois miten "vihreetä sähköä".
Lopputulos oli, että joku Tammisaaren sähkö ja toinen, minkä nimeä en enää muista, ovat ainoita joilla ei ole näitä ko. kytkentöjä ja edes suurimmaksi osaksi on ekologinen tämä sähkön tuotanto, vaikkei kokonaan sekään.
Jännästi kuitenkin suurimmat sähköyhtiöt mainostaa omilla sivuillaan tätä ekologisuutta ja biosähkön tuottamista. Vantaan Energian sivuilla kävin chat-keskustelun missä aspa-henkilö mainosti että he ovat paras ja huippu ja mitä vielä, mutta kun kysyin siitä Fennovoimasta, niin en saanut vastausta. Vantaan Energia on kuitenkin ihan listattuna siellä Fennovoiman sivuilla, ettei asiaa oikein voi kieltääkään. Silti kuitenkin sitä ekologisuutta ja bioenergiaa vain käytetään :jaaha: Paitsi että energiaviraston sivuilla olevan listauksen mukaan käytössä on myös fossiiliset polttoaineet ja se ydinsähkökin, eikä se biopolttoaineen määrä nyt niin suuri ole mitä se aspa yritti vakuuttaa.
Ymmärrän että pitää markkinoida ja yrittää kehua sitä omaa yritystään, mutta toi oli jo hyvin räikeän kusetuksen makuista suhmurointia. :epäilevä:
Yritin kysyä meinaan niistä fossiilisista, mutta siihenkään ei vastattu. Vain se, että jos biopolttoaineella tuotettu sähkö ei riitä, niin sitten käytetään muita, mutta vasta sitten :jaaha: Ei mainintaa siitä paljonko sen biopolttoaineen osuus on kokonaisuudesta. Muilla sähköyhtiöillä löytyi prosentteja ja oli ihan vähän avoimempaa se touhu.

Ne ekosähköt jää kyllä nyt valitsematta, vaikka miten haluaisinkin. Luotettavuus niiden firmojen kohdalla oli kaikilla miinuksen puolella. Ihan järkyttävää touhua!
:keijoei: Kyllähän siinä itelläkin tuli mieleen, että näin sillä viherpiiperryksellä ja ekologisen elämäntavan haluamisella vedetään linssiin.

Muutan Siperiaan jurttaan sen jonkun Igorin kanssa joka elää omavaraisena ilman sähköä, vettä tai muita systeemeitä, kolossa. :epäilevä: No en muuta oikeesti. :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aranwe » Ti 24 Tammi 2017 21:24

Kibaya kirjoitti:Muutan Siperiaan jurttaan sen jonkun Igorin kanssa joka elää omavaraisena ilman sähköä, vettä tai muita systeemeitä, kolossa. :epäilevä: No en muuta oikeesti. :keijo:


https://www.youtube.com/watch?v=UyjGzkvVVqs
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 24 Tammi 2017 22:01

Aranwe kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Muutan Siperiaan jurttaan sen jonkun Igorin kanssa joka elää omavaraisena ilman sähköä, vettä tai muita systeemeitä, kolossa. :epäilevä: No en muuta oikeesti. :keijo:


https://www.youtube.com/watch?v=UyjGzkvVVqs


Just se. Yuri.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Pe 03 Helmi 2017 10:29

Vapaapäivä :hymyhali: . Huomasin tosin olevani kuin mikäkin eläkeläinen. Heräsin kuudelta vaikka yleensä iltavuoroviikon jälkeen nukun ainakin yhdeksään. Kävin apteekissa asioilla ja kauppahallissa ostamassa tuoretta leipää ja Runebergin torttuja. Nyt kahvittelen kotona ja mietin käviskö hiihtämässä vai luistelemassa :superhymy:.

Illalla käyn heittää kirpparille tavaraa ja lähdetään sit kaverin kanssa yhdelle keikalle. Huomenna mulla on taas treffipäivä viime viikkoisen treffityypin kanssa. :ahihi: . Nähtiin viime viikolla tosiaan lauantaina kolmesti ja sunnuntaina kahdesti... Osittain näin moneen eri näkemiseen vaikuttaa siis se että sillä on koira ja sen on välillä pitänyt käydä kotonaan sen takia. Muutenhan mä sanoisin, että ota se koira vaan mun luo mukaan jos täällä hengaillaan, mutta kani saa hepulin nähdessään koiran. Kerran yhden kaverini maailman kiltein ja höpsöin koira tuli kylään ja se meni kanin häkin viereen katsomaan mikä siellä häkissä on. Eikä millään tavalla pelottavasti tai yli-innokkaasti. Kani oli ensin kiinnostunut, tuli häkin kaltereitten läpi nuuskimaan, mutta kun vaistot iski päälle, että siinä onkin vihollinen, niin se alkoi kimpoilla pitkin häkkiä ja näytti että kohta siihen sattuu. Niin en oo sen jälkeen uskaltanut tuoda koiria kämpille.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 03 Helmi 2017 13:38

Mulla on niin ensimmäisen maailman ongelmat päällä nyt.
Niinku että missä on mun digiboksin kaukosäädin. Ei sen, mikä mulla oli edellisessä asunnossa käytössä, vaan sen mikä oli sitä edellisessä :keijo:
Tiedän suurinpiirtein missä se on ehkä ollut säilössä, mutten tiedä mihin ne kamat on pakattu :virne:

Ostin kuitenkin eilen itselleni tärkeimmän, eli uuden kodin lautapelin. Ja asetin parvekkeelle koristeita.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja DarkSide » La 04 Helmi 2017 02:20

Muistelen joskus nuoruudessani (nelikymppisenä :isosilmä: ) perustaneeni jollekin Fordelle "Miesten oman ketjun." Eipä löydy ainakaan täältä. Olisiko jäänyt sinne Ylex:n bittiavaruuteen räjähtäneeseen alkuperäiseen Fordeen sitten.

Miesten omassa ketjussa oli tarkoitus keskustella kaikenlaisista äijäjutuista, joita naiset eivät ymmärrä, tai joista naiset eivät ainakaan halua keskustella. Kuten kitarasooloista.

Tämä tuli mieleen tänään (tai siis oikeastaan eilen), kun kuuntelin Erja Lyytisen maukkaita kitarasooloja ja totesin olleeni väärässä. Kyllä kitarasoolot kiinnostavat ainakin joitakin naisia. Ainakin Erjaa. Päätin tulla tänne tunnustamaan erheeni, mutta eihän koko ketjua täällä olekaan, joten tunnustetaan sitten täällä ilmarissa.

Samalla oli tarkoitus samaiseen äijäketjuun hieman avautua siitä, mitä on miehen elämä nyt, kun kuusikymmentä on kohta mittarissa. Tai oikeastaan siitä, että enää ei tunnu kovin miehiseltä. Parasta ennen -päiväys taisi mennä jo ajat sitten. Enää ei ole tarvetta äijäketjuja perustaa.

:darkkis:
"Asiat eivät ole vielä niin pielessä, etteivätkö ne menisi vielä huonommiksi keskustelemalla."
- Papparaisen piinapenkki 16.10.2003 -
Avatar
DarkSide
Tilastopappa
 
Viestit: 726
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:22

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » La 04 Helmi 2017 09:22

Darkkis :tipahdus:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 04 Helmi 2017 11:39

Darkkis!!!! :D :D :hymyhali:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » La 04 Helmi 2017 11:56

Jee, mukava kuulla Darkkiksesta! :D

Nyky-Fordelta löytyi näköjään vain Galileon perustama lyhytikäiseksi jäänyt miesten ketju. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 04 Helmi 2017 12:49

Darkkis :hymyhali:
Äijäily :ahihi:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » La 04 Helmi 2017 22:15

Darkkis :hymyhali:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ma 06 Helmi 2017 20:00

Voihan verohallinto. Kirjeen päiväys 3.2.17, tuli postissa 6.2.17. Viesti: "Oikaisuvaatimuksesi hyväksytty: maksa vähemmän mätkyjä 1.2.17 eräpäivällä olevalla maksukerralla." :keijoei: :töktök: :rotflmao: Ei voi kuin nauraa. En nyt oikein enää pysty muuttamaan maksuja, jotka ovat olleet jo heidän tilillään kirjeen kirjauspäivänä. Mä kun luulin, että asia olisi vihdoinkin hoidossa, mutta ei... :pönde:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 11 Helmi 2017 23:57

Jaahas se olis sit tämäkin paikka vielä olemassa.
Kuulumisia ei juuri ole, mutta jotain teki mieli kirjoittaa.

Kvatille myöhäinen osanotto suureen suruun. Ihan hirveää. :sydän: :(
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 12 Helmi 2017 00:33

Jee, Lyyra! Onhan tämä olemassa, mutta aika hiljaista on. :P
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 12 Helmi 2017 00:34

Huomaan olevani edelleen viestimäärien kärjessä. :P
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 12 Helmi 2017 11:18

Lyyra! :D :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 13 Helmi 2017 22:55

marenkienkeli kirjoitti:Voihan verohallinto. Kirjeen päiväys 3.2.17, tuli postissa 6.2.17. Viesti: "Oikaisuvaatimuksesi hyväksytty: maksa vähemmän mätkyjä 1.2.17 eräpäivällä olevalla maksukerralla." :keijoei: :töktök: :rotflmao: Ei voi kuin nauraa. En nyt oikein enää pysty muuttamaan maksuja, jotka ovat olleet jo heidän tilillään kirjeen kirjauspäivänä. Mä kun luulin, että asia olisi vihdoinkin hoidossa, mutta ei... :pönde:


Jos lähettää oikaisuvaatimuksen, niin eikö kuulu odottaa siihen, että saa vastauksen ennen kuin maksaa mitään ja vaikka eräpäivä menisi sillä aikaa? :riips:
Tai niin mä olisin tehnyt, koska olen kyseenalaistanut laskun loppusumman. :)

---

Lyyra! Juuri viime viikolla mietin, että mihin olet joutunut, kun ei ole sua näkynyt täällä. :hymyhali:

---

Itselläni ei ole mitään ilmoitettavaa.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 14 Helmi 2017 01:27

skray kirjoitti:
marenkienkeli kirjoitti:Voihan verohallinto. Kirjeen päiväys 3.2.17, tuli postissa 6.2.17. Viesti: "Oikaisuvaatimuksesi hyväksytty: maksa vähemmän mätkyjä 1.2.17 eräpäivällä olevalla maksukerralla." :keijoei: :töktök: :rotflmao: Ei voi kuin nauraa. En nyt oikein enää pysty muuttamaan maksuja, jotka ovat olleet jo heidän tilillään kirjeen kirjauspäivänä. Mä kun luulin, että asia olisi vihdoinkin hoidossa, mutta ei... :pönde:


Jos lähettää oikaisuvaatimuksen, niin eikö kuulu odottaa siihen, että saa vastauksen ennen kuin maksaa mitään ja vaikka eräpäivä menisi sillä aikaa? :riips:

Ei kuulu. Jäännösvero on maksettava määräaikana, vaikka olisi hakenut oikaisua. Verohallinnon sivu kertoo asian yksiselitteisesti. Muussa tapauksessa tulee viivekorkoa maksettavaksi.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 16 Helmi 2017 22:01

Hyvin paljon tavallisuudesta poikkeava arkipäivä. :sydän:

1) hiustenleikkuu. :sydän:
2) lounastreffit Kiban kanssa. :sydän: :hymyhali:
3) apurahahakemuksen palauttaminen. :täpinä:
4) hieronta. :helpotus:
5) 3 tunnin päiväunet. :sydän:
6) todennäköisesti koko loppupäivän kestävä koomaus ennen nukkumaanmenoa. :friikkihaukotus:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 16 Helmi 2017 22:21

Meidän lounastreffit :sydän: :hymyhali:
Sitten ent. työkaverin kanssa tapaaminen. Ja vielä päälle sain kaverin kylään ja se jeesas mua käymään kaupassa.
Oon niin onnellinen että asun tässä lähellä :hullu:

Huomenna akupunktio :täpinä: :hullu:

Oon edelleen jossain onnellisuuseuforiassa ja se on tosi ihanaa :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 17 Helmi 2017 15:06

Mukavaa, että marengilla ja Kibsillä oli hyvä päivä eilen. :D

Mua on vaan väsyttänyt koko viikon. :haukotus: Useimpina aamuina on ollut vaikeuksia päästä sängystä ylös, kun olen ollut ihan tokkurassa, vaikka olen kuinka yrittänyt panostaa aiemmin nukkumaan menemiseen ja erilaisiin rentoutusjuttuihin ja rauhallisiin iltajoogiin ja milloin mihinkin. No, onneksi tulee viikonloppu. Vähän myös ärsyttää, että viikonlopuksi ei ole mitään järkevää ohjelmaa, vaikka piti olla, mutta se siirtyi johonkin muualle. Pitäisi keksiä jotain, ettei vaan haahuilisi tai nukkuisi.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 18 Helmi 2017 13:58

L-S, joskus pitää vaan rentoillakin, sallia itselleen se että on tokkurassa, vaikka se onkin ärsyttävää ettei oikein tajunta pelaa. Ainakin mua ärsyttää ne sumussa elämiset ajoittain, omat sumut, ei toisten.
Miten jotkut leffat? Joku semmoinen mitä et oo tehnyt vähään aikaan?

Akupunktio.
Olotilat.
Joo'o. Särkee ja sillai, mutta mieli ei tajua että en taivu järjestelemään kotia. Haluaisin tiskata, mikä nyt on mulle ihan vihoviimenen homma! Suvi on tulossa kylään ja ajattelin nätisti pyytää josko se sais mulle pari verhoa nostettua ikkunoihin :kauriinsilmät: (en oo siis vielä kysynyt, katotaan lukeeko se sen ensin täältä vai miten tässä käy :keijotäpinä: :virnei: ).
Muutoinkin haluaisin tehdä taas vaikka mitä, mutta pitää oikeasti ottaa rauhallisti. Motolla: take it easy like a cat.

Eilen hoidin päivällä vähän asioita. Kävin tunnistautumassa passia varten, hain ruohonjuuresta pitkään himoitsemani idätysastian (ituja, jee) ja varasin tatuointiajan. Tuo viimeinen on poltellut aika pitkään. Oikeasti aika pitkään. Nyt olin mun oman tatskapaikan hoodzeilla ja ajattelin että no käynpäs kysäisemässä paljonko se mun yks kuva maksais. Maksaishan se, mutta ei sitä melkeen tonnia mitä alunperin ajattelin. Juttelin siinä niitä näitä työntekijän kanssa ja se oli ottamassa mun kuvasta tietoja ja ajatteli että pyytää jotakuta soittamaan, kun se paikan omistaja ja mun kissetatskan suunnittelija pölähti siihen. Kerroin mun toiveista ja että ois kiva jos se vähän sopis tyyliltään ja väreiltään ton nykyisen kanssa. Ja sitten siinä kävi niin että hän innostui siitä ja löydettiin aika hyvä yhteinen sävel sen kanssa mimmonen ois hyvä, varattiin aika joulukuulle. Oon käynyt noilla hoodzeilla about kerran kuussa, mennessäni akupunktioon. Kertaakaan aiemmin ei oo ollu semmonen olo että käyn edes tiedustelemassa hintaa. Nyt tuli semmonen "menenpä käymään!"-ajatus ja kappas keppanaa, tässä ollaan.

En tiedä onko se toi lähestyvä kevät vai mikä, mutta elämä on just nyt aika ihanaa :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 19 Helmi 2017 00:54

Kibaya kirjoitti:L-S, joskus pitää vaan rentoillakin, sallia itselleen se että on tokkurassa, vaikka se onkin ärsyttävää ettei oikein tajunta pelaa. Ainakin mua ärsyttää ne sumussa elämiset ajoittain, omat sumut, ei toisten.
Miten jotkut leffat? Joku semmoinen mitä et oo tehnyt vähään aikaan?


Niin kai se pitäisi hyväksyä... mutta joo, sellainen tokkura on hyvin ärsyttävää. :P

Mutta tänään oli lopulta ihan mukava päivä, heräsin yhdeksältä virkeänä, vaikka olin nukahtanut myöhään eli en nukkunut yhtään enempää kuin arkipäivinäkään. En tehnyt mitään erityistä, mutta siivoilin vähän, kävin kaupungilla ja leivoin muffinsseja ja tietty perusjoogat ja sen sellaiset olen tehnyt myös. :D Pitäisi kyllä saada aikaiseksi mennä huomenna vaikka museoon tai leffaan (mutta toisaalta haluaisin lenkillekin ja molempia en ehdi/jaksa.) :blah:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 19 Helmi 2017 21:33

Kibaya kirjoitti:Suvi on tulossa kylään ja ajattelin nätisti pyytää josko se sais mulle pari verhoa nostettua ikkunoihin :kauriinsilmät: (en oo siis vielä kysynyt, katotaan lukeeko se sen ensin täältä vai miten tässä käy :keijotäpinä: :virnei: ).



Luin tuon vasta tunti sitten. :virne: Mutta verhot on ikkunoissa kuitenkin. :D

Mulla on ollut jotenkin tunteellinen viikko: Oon itkenyt milloin mistäkin syystä, ja sekä onnesta että surusta. Eilen oli mumman tuhkanlasku ja käytiin sen jälkeen parin tätini, äidin ja veljen kanssa Itiksessä "aamupalalla". Sen jälkeen tapasin mun ystävää, mikä oli iloinen yllätys, ei siis oltu sovittu mitään etukäteen. Sitten kävinkin Kibsillä kylässä hengaamassa. Olipas hauskaa kun Itiksestä pääsi sinne alle tunnissa! :D
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron