Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 08 Loka 2009 19:47

Maija. :paijaus:
-------

Viikonloppu oli äärimmäisen mukava. Biletystä ja mökkeilyä. Saunottuakin tuli noin 4 tuntia. Ja sunnuntaina ei ollut edes krapulaa. Mutta väsy kyllä painoi sunnuntai-illalla ja meninkin nukkumaan jo ennen klo 20. Jossain vaiheessa heräsin kysymään Pojalta, onko kello herättämässä ja jatkoin uniani aamuun klo 7 asti.

Tämä viikko on ollut opiskeluntäyteinen. Tapasin muun muassa lopputyön ohjaajani. :O:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 09 Loka 2009 16:05

Maijalle jaksamista. :halitus:

-------

Tällä viikolla on ollut todellisen tylsää. Viikonloppu onneksi tuo tullessaan keilaamista ja muutakin kivaa tekemistä. Ihanaa, kun on töistä viikonloppu vapaata, saa vain olla. Toisaalta, tenttikirjat odottavat aukaisijaansa. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 09 Loka 2009 22:30

Meinasin käydä tänään ensimmäistä kertaa elämässäni luovuttamassa verta, mutta pikkunuha esti luovuttamisen. :( Höh. Kerrankin kaikki muu olisi kunnossa. Painorajakin juuri ja juuri. Saa nähdä, koska voin verta luovuttaa. Syksyt kun ovat melkein aina enemmän tai vähemmän nuhaisia...

Tämä päivä on mennyt aika väsyneissä merkeissä. Yö oli tenttiin lukemisen takia aivan liian lyhyt. Kotiin tultuani nukuin lähes 2 tunnin päikkärit - virhe. Vaikka päiväunilta heräsinkin jo 5 tuntia sitten, edelleen on väsy. :haukotus: Teen litkiminenkään ei ole tuntunut auttavan. Täytynee mennä nukkumaan.

Huomenna olisi tiedossa pitkästä aikaa sitsit. :superhymy: Odotan niitä jo innolla. Lauleskelen täällä jo yksikseen juomalauluja. Juomalaulut. :sydän:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ti 13 Loka 2009 21:25

En osaa päättää, menisinkö viikon loppuun asti kestävän "syysloman" ajaksi käymään vanhempien luona vai en. Olen käynyt koko tämän vuoden aikana vain kahdesti ja periaatteessa olisi kivaa vaihtelua, mutta toisaalta täälläkin on mielenkiintoista ja tarpeellista tekemistä. Tässä tämä aika nyt varmaan menee miettiessä ja sitten huomaa, että viikko on jo ohi.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 14 Loka 2009 09:37

Olen ainakin hetkellisesti saanut itseni takaisin. :tilt: Tuli pitkästä aikaa kirjoitettua ajatuksia paperille runomuodossa.
Nuorempana, kouluaikoina, tuli harrastettua paljonkin tällaisen ajatusvirran raapustelua ja kaapeista löytyy monta
lippua ja lappua täynnä jos minkälaista tunteellista paatosta... Itseni takaisin saaminen ei ole välttämättä täysin hyvä asia,
sillä samalla palautui skitsoileva ja epävarma minä, mutta nykyisin harjoittamani positiivisen ajattelun myötä (vaikka se
kyyninen pessimisti olkapäällä heittääkin jatkuvasti lokaa unelmien ja toiveiden päälle) olen pysynyt melko hyvin tasapainossa.

Elämä on melko kivaa tällä hetkellä. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » To 15 Loka 2009 00:46

Mun tekisi mieli sisustaa kylppäriä. :gay:
Haluaisin kylpyhuoneeseen maton, jollaista ilman olen jo pitkään elänyt, ja suihkuverhonkin voisi samantien uusia. Alun perin haikailin vain mattoa, mutta sitten kävin Anttilassa ja siellä oli tarjoussuihkuverhoja, mistä asia johtui mieleen.

Jostain syystä viime aikoina on iskenyt useamminkin innostus tehdä jotain hankintoja. En yleensäkään osta mitään suurta tai hirveän kallista ja harkitsen kaikkea tarkkaan, mutta silti tunnen sellaisista aina lievää syyllisyyttä ja tarvetta tehdä huolellista tarveharkintaa, koska olen tottunut olemaan varsin pienituloinen. En ole vieläkään rikas, mutta viime aikoina olen sentään saanut palkkaa ja saan edelleen (joskin palkan määrä laskee tässä kuussa, koska maksaja on eri taho, vaikka työ on sama... :keijo:). Olen saanut myös opintotukea, ja huomasin juuri tässä miettiessäni tulotilannettani ja sitä, että onko suihkuverhoon nyt varmasti varaa, että taidan joutua perumaan loppuvuoden tuet. Ansaitsen siis kaikkien tahojen mielestä liikaa, kun erinäisistä syistä johtuen en saisi muka ansaita sivutulojakaan, vaikka palkkani on tällä hetkellä varmasti pienempi kuin minkään suositusten mukaisesti akateemisesti koulutetun ihmisen palkan pitäisi olla. Jos siis haluaisin olla työnarkomaani ja tehdä sivutöitäni iltaisin ja viikonloppuisin, se ei muka käy. No jaa. Ei kai siitä sen enempää, menee miten menee, mutta välillä on hauska miettiä näiden käytänteiden älyttömyyttä.

Takaisin siis kylppärin sisustukseen. Vaikeudeksi muodostuu lähinnä värin valinta. Vaaleanpunainen voisi olla ihku, mutta vaaleanpunaiset kylppärimatot näyttivät olevan harvassa, ja toisaalta... kestäisinkö ihan oikeasti vaaleanpunaista kylppäriä? Kamerassa vaaleanpunainen on kiva, mutta se on melko pieni pinta-ala. Vaaleansininen suihkuverho oli tarjouksessa. Siihen joku tummansininen tai turkoosityyppinen matto ehkä? Tummanpunainen matto voisi olla hieno, mutta millainen suihkuverho siihen sopii, ja mistä sopivan värisen löytää halvalla? :raps: Suihkuverhojakin on olemassa melko karmeita. En halua sellaista missä on kalankuvia.

Niin. Välillä on mukava pohtia tällaisia tuikitärkeitä asioita. :tilt:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 15 Loka 2009 17:35

Ihanaa värianalyysiä :D

--

Meillä on tällä kuntoutusporukallakin käyty hieman väripohdintaa. Täällä on kahdenlaisia päiväpeitteitä: vaalean turkooseja ja lohenpunaisia. Minulla on pari omaa tyynyä mukana ja tyynyliinat liila ja kelta-oranssi. Päädyimme kuitenkin siniseen punaisen sijaan, kun pyyhkeeni on turkoosi :virne:. Pienestä se on kiinni laitoksessa viihtyminen.

Homma on ollut rankkaa. Päiväohjelmat ovat olleet mielekkäitä ja välillä jopa tiukkoja, vaihdellen treenin, ohjauksen ja rentoutuksen välillä. Iltaisin olemme käyneet pienellä porukalla altaassa rehkimässä oikein kunnolla. Ensimmäisinä iltoina oli reidet kipeinä vesijuoksusta, kun tikattiin menemään niin tiukkaan, että ei meinannut eteensä nähdä. Tästä seurauksena tulikin sitten treenikielto, kun meidän fysioterapeutti oli uimavalvojana ja näki kun vedettiin :virne:. Laskeskeli, että vedimme keskimäärin paria kilometriä per ilta ja tällä päiväohjelmalla siinä on liikaa. Nauroimme ihan kipeinä siellä vedessä, kun olimme päässeet puoliväliin normikierroksissa ja fytsi huutaa altaan reunalla "riittää, tytöt, riiiiitttäääää!" Hyvä ettei altaaseen pudonnut. Ja seuraavana päivänä oikein saarna, että pitää ottaa kevyemmin ja vähempi kerralla. Höh, en mä tänne kyllä makaamaan tullut. Käytiin se sitten kävelyllä - ihan pienellä :).

Jos tällä menolla saisi jatkaa täysipäiväisesti, niin ties millaisessa huippukunnossa olisi jouluun mennessä. Tuskin minkäänlaisessa, on sen verran heiluttu menemään. Ei tämmöistä ohjelmaa jaksaisi pidempään - eikä se kannattaisikaan lihashuollon puolesta. Tähtäimessä kuitenkin on kuntouttaminen, eikä itsensä rääkkääminen hengiltä. Ehkä tämmöisellä nopealla tahdilla saisi rasvat pois kehostaan, mutta tarkoitus on enemmänkin saada lihaspuoli toimintaan ja hahmottaa kaikki lihakset ja niiden toiminnan kontrollointi. Siinä ei riehuminen kannata.

Hauskaa on silti ollut. Tänään oli hieronta ja se tuntui taivaalliselta!! Huomenna on vielä muutama tärkeä juttu, vesijunppa ja sitten kotiin ohjeiden ja neuvojen kanssa :)

Ziki, ziki.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mooch » Pe 16 Loka 2009 02:03

Tuun tänne tälleen hirveen varovasti hiippaillen.

Pyydän anteeksi hiljaiseloani. Ja lupaan parantaa tapani.
Olette ihania! :sydän:

Pidemmittä puheitta. AIM PÄK! :virne:
<Miki> Mooch: Ei se oo se koko vaan se karäktääri.
Avatar
Mooch
 
Viestit: 77
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:17
Paikkakunta: Sodankylä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Pe 16 Loka 2009 07:44

Mooch :superhymy:

Mäkin olen usein haaveillut tuollaisesta "kuntokuurista", kuin mitä Kibaja kuvaili. Toki siis en siitä, että olisi niin rikki että sellaiseen olisi tarvetta, mutta että olisi aikaa ja energiaa vaan tehdä ja vielä joku ohjaamassa. Tämä oma-aloitteinen liikunta kun tuppaa joskus olemaan kovin vähänlaista.. :hullu:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Huippis » Pe 16 Loka 2009 16:39

Eilen pienissä sievissäni sain idean tulla käymään vordella, tässä nyt päivän pähkäiltyäni olenkin miettinyt aktivoitumista takaisin huudeille.
Toki kävin myös aiheesta keskustelua puolikkaani kanssa, koska tahdoin hänenkin ymmärtävän, että jos palaan, on se toisinsanoen tie suhteessamme aivan toisenlaiselle ulottuvuudelle. tai siis, ettei suhteemme nyt välttämättä liiku minnekään ajanpuutteeni vuoksi :pepsodent:

Katsotaan taas minne tämä johtaa, eli hei vaan kaikki vanhat tuttuni ja uudet fordaajat! :D
Avatar
Huippis
 
Viestit: 23
Liittynyt: La 17 Touko 2008 14:04

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 16 Loka 2009 17:02

Mooch ja Huippis. :superhymy:

---

On ollut vähän kumma päivä. Kaikki alkoi aamulla pannullisesta kahvia ja M. A. Nummisen kuuntelemisesta. :keijo:

Hieman myöhemmin tänään katsahdin ikkunasta ulos ja kadulla käveli joku ukko mehiläishoitajan suojapäähine päässään. :keijo: Hieman hämmentyneenä pudistin päätäni ja naurahdin. Hämmennys sai minut valtaansa vielä toisenkin kerran, kun äsken samaa katua pitkin pyöräili joku nuorimies. Yksipyöräisellä. :keijo:

Mitä täällä tapahtuu? :virne:

Äiti tulee viikonloppuvierailulle parin tunnin kuluttua. :hymyhali:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 16 Loka 2009 18:02

Voi miten mukavaa nähdä vanhoja naamoja täällä! :D
Toivottavasti jäätte edes jokseenkin pysyvästi Mooch ja Huippis.

Mulla ei oo mitään ilmoitettavaa. U2-liput tulivat tänään postissa, jei.
Ehdin jo laittaa lippupisteeseen sähköpostia, että missä ne viipyy, kun
tilausvahvistuksessa luki, että 2-3 päivää menee. No, 2 päivää, 20 päivää..
Kuka niitä laskee.. :jaaha: Ja toinen keikka tulossa 21.8. :täpinä:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja jarkko » Pe 16 Loka 2009 19:33

Nyt olisi pari viikkoa pakkolomailua edessä, mutta ei hajuakaan miten sen ajan käyttäisi :o:

Yhdet juhlat olisi viikon päästä ja siinä kaikki... Ehkä tässä kannattais tehdä pois
kaikennäköösiä rästihommia mitä on siirtänyt aina viikolla eteenpäin :hullu:
Tai sitten jatkaa niiden siirtämistä.

Ahaa-elämystä odotellessa
On raskasta olla mies, kun täytyy osata kaikki mahdollinen ilman minkäänlaista koulutusta tai käyttöohjeita. :keijo:
Avatar
jarkko
 
Viestit: 50
Liittynyt: Su 30 Elo 2009 10:15
Paikkakunta: Pönde

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Vanilla » Su 18 Loka 2009 15:54

Kattoo nyt, tulisinko miekin takaisin. Ainakin vähäksi aikaa... :hullu: Mulla on ollut vähän ikävä fordelaisia!

Mulla alkoi syysloma, jee! On sitä jo odotettukin. Tämä syksy on ollut tosi kiirettä opetusharjoitteluineen ja kaikkineen. Nyt olen kolme päivää tietoisesti vältellyt opiskelujuttuja. Alkuviikosta pitäisi ainakin miettiä kandintutkielman aihetta ja ruveta lukemaan tenttiin. Elän kuitenkin toivossa, että ehdin vielä rentoutuakin viikon aikana. :D En osaa ihan vielä päättää, menisinkö käymään kotikotona vai pysyisinkö täällä. Olishan tuo kiva nähdä perhettä ja koiraa.

Tänään olen nauttinut hiljaisuudesta ja yksinäisyydestä - kämppis on siivoamassa uutta kotiansa. Kokkasin hyvää ruokaa, pesin pyykkiä ja nyt keskityn vain olemiseen. Mukavaa on se. :D
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Avatar
Vanilla
 
Viestit: 343
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 18:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja urakka » Su 18 Loka 2009 16:19

Mie olen viettäny aika meditatiivisen viikonlopun. Ihan tarkoituksella oon ollut vaan kotona, en oo tehny mitään enkä nähny ketään. Laitoin kämpän uuteen kondikseen, kun eilen aamulla vielä sängyssä pötkötellessä tajusin miten saan ärsyttävän järjestyksen paljon näppärämmäksi. Kirjahyllyn siivosin tänään, järjetön määrä pölyä sinne olikin ehtinyt kertymään. Viikonlopun saldoa on myös popcorn-riippuvuus, olen paukutellut niitä kai kolme kertaa viikonlopun aikana. Ja pilannut yhden kattilan siinä touhussa. :hullu: Muutaman leffankin olen katsonut, ja nyt lähinnä ihmettelen että miten hitossa viikonlopussa voi olla näin järjettömästi tunteja. :O:

Kaikki nämä tosi mielenkiintoiset jutut olen toimittanut Tyypin hupparissa, koska ei olla vähään aikaan nähty. Se on kipeänä ja kiukkuisena omassa kotonaan, ja koska se on varsinainen erakkorapu sairaana ollessaan, sovittiin et se soittelee tervehdyttyään, enkä miekään kantele sinne mitään kanakeittoja. :virne: Huppari tuoksuu tyypille, ja sen ansiosta mullakin on vähän vähemmän ikävä. :virnu:

Musta on tullu ihan nössö kotiolio. :nolo:
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 18 Loka 2009 16:51

Täällä taas syysloma loppuu.

Tänään herätessäni huomasin kellon olevan yllättäen vähän yli kolme iltapäivällä. En oikein ymmärrä, miten se on mahdollista, koska menin eilen nukkumaan siinä yhdentoista maissa. Vähän ahdistavaa, kun päivä on herätessä jo ohi ja pimeä ikkunoissa. Onneksi huomenna on jo pakko herätä aikaisin.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 20 Loka 2009 12:26

"Syysloma" on käynnissä. :superhymy:

Tämä päivä on alkanut kovin mukavasti. Ensin loikoilin pitkään sängyssä ja nyt olen nauttinut kahvista ja kuunnellut Scandinavian Music Groupia. Ihana aamu. :D

Nyt vähän jännittää, sillä tänään selviää, tuleeko erossaoloa Pojasta yhteensä kaksi viikkoa (josta puolet olisi kulunut jo) vai kuukausi. :hullu:

Olen nyt käymässä kotikotona ja voi että kun on kiva nähdä porukoita, koiraa, kavereita ja mummua ja pappaa! :hymyhali: Tänään vielä lähdemme porukoiden kanssa käymään Tampereella hieman ostoksilla ja kyläilemässä serkuilla.

Muutenkin viimeiset pari kuukautta vaivannut alakulo alkaa helpottaa. On tämä elämä vaan ihan tosi kivaa. :D
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 20 Loka 2009 14:44

Muutsikka, Huippis, Vani, viima, kaikki joita ei ole hetkeen nähnyt ja oikeastaan kaikki muutkin :ryhmähali:


Olin veljenmuksuja vahtimassa taas viikonloppuna. Aijettä ne on ehanoita :hymyhali: Paitsi että liian aktiivisia, kun ei meinaa vanha jaksaa juosta niiden perässä kovin montaa tuntia putkeen. Ei tehnyt yhtään hyvää lauantaina talkoissa jumiiin saamalleni nivuselle, joka eilen äityi ihan kosketusaraksi. Outo juttu, tuo vasen nivusalue menee tosi herkästi nykyään juntturaan. Joku jäänne keväisistä jännitystiloista vissiinkin.

Armas sohvaperuna vähän möyhensi sitä, ja eilisen makoilin laakereillani, tuijottelin Jerichoa 3 jaksoa putkeen (Prismasta löytyi 1. kausi 9 eurolla) ja söin suklaata. Aamulla herätessä siinä ei ollut mikään :isosilmä: No, pientä arkuutta on vielä havaittavissa, enkä viitsinyt pyörällä sotkea töihin, mutta jalka toimii ihan normaalisti, eikä kävely tuota tuskaa. Ihmeparaneminen, osa II.

Noin muutenkin kroppa alkaa taas tuntua omalta, vaikka edelleen on pientä tuollaista outoutta havaittavissa. Tunto on nyt 98 %:sesti normaali. Hitaasti, mutta epävarmasti...


Muuten elo on "sitä samaa", mistä ei jaksa kirjoittaa edes pikkukiville tiedoksi :haukotus:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 20 Loka 2009 17:03

Osallistuin pari päivää sitten kisaan, josta en voittanut palkintoa.
Yllätys seurasi tänään, kun sähköpostilla lähetettyyn kisaviestiin oli
vastattu. Kirjamessuliput kuulema odottavat... hämmentävää.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » To 22 Loka 2009 12:34

"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 22 Loka 2009 18:26

Viikonloppu häämöttää jo! Ai mistäkö tiedän? No meille tuli tänään kissatarvikkeita. :O:
Sunnuntaina saapuu siis pikkupentu meille, ja vähän jänskättää. Toisaalta myös riipii sydäntä kun ei voi ottaa kuin yhden, ja niin montaa on tyrkytetty sillä uhalla että muuten menettävät henkensä. :( Oishan sille kisulle varmaan kiva olla kaveri olemassa, mutta minkäs teet. :huoh:

Muutenkin aika tapahtumarikkaita viikonloppuja ollut tässä, ja tulevatkin ovat sitä. Viime viikonloppuna kävin Porvoossa ihmettelemässä vanhaa kaupunkia ja kirkkoa ja lähellä olevaa hiidenkirnualuetta, ja kaverini Reiman taidenäyttelyä. Tänä viikonloppuna tulee kissa. Ensi viikonloppuna on Tampere Jazz Happening, johon menen perinteisesti talkoisiin. Sitä seuraava viikonloppu on isänpäiväviikonloppu, ja ajattelin EHKÄ lähteä katsomaan isäukkoa, kun se jo ikävöi.

Isänpäiväviikonloppua edeltävällä viikolla on sitten alkanut muutenkin uusi elämänvaihe, kun mulla on eka terapiaistunto. Sekin jänskättää.

Sitten onkin jo syyslukukauden toinen periodikin käynnissä ja pitäisi alkaa palauttelemaan esseitä ja lopputöitä ja raportteja ja muita. Hui. Elämä vie, enkä meinaa aina ihan pysyä mukana. Jossain vaiheessa pitäis jostain keksiä rahaakin, että saisin ompelukoneen huollettua, niin voisin alkaa säätämään joululahjoja ja omia vaatteita ja sisustamaan ja kaikkee.

Ja Sirpa vois tulla korjaamaan tuon mun lipaston jo vähitellen. :keijo:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 23 Loka 2009 19:31

Yritin tänään hoitaa asioita.
Hyvä minä! Vähän jotain yritystä saada niskanahasta otetta
ja päästä taas jonkinlaiseen kuosiin reilun kuukauden löhöilyn
ja notkumisen jälkeen.

Olisi ollut kysymys verotusasioista. Olisi pitänyt selvittää mitä
tulisi verotuksen ja yhteiskunnallisten asioiden kannalta ottaa
huomioon, kun olen mukana järjestämässä kurssia, jossa kurs-
silaiset maksavat osallistumismaksut, joilla sitten olisi tarkoitus
kattaan järjestelykulut ja maksetaan opettajalle korvaus. Kun
verotoimistolla kuulivat, että ope ei ole suomalainen, jäivät
jumiin siihen ja antoivat numeron johon soittaa. Numerosta ei
sitten suostuttu kertomaan muuta, kuin että opettajan pitää
hakea jollain tietyllä lomakkeella ennakonpidätystodistus, millä
verojutut hoidetaan.

Mitään muuta info en saanut irti.
Aikamoista kannustusta harmaaseen talouteen tämä tämmönen.
Jos kerran olisi halukas hoitamaan homman niinkuin pitää, niin
miksi ei voida kertoa, keneltä ja mistä asiasta voi kysyä.

Maanantaina marssin TE-keskukseen, jos siellä oltaisi vähän
avuliaampia.

Semmoista kiinnostavaa tänään.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 24 Loka 2009 01:34

Jestas, millaista kiirettä on ollut. Nyt on joitain asioita saatu hoidettua alta pois, mutta tekemistä on edelleen aivan liikaa. :huoh:

Tiistai-ilta oli stressi-itkun täyteinen. Itketti kaikki huonot asiat, hyvät asiat ja neutraalit asiat. Välillä sai koottua itsensä ja sitten oli taas edessä rääkyminen. Onneksi on ihana Poika lohduttamassa. :sydän: Lohdutus ei vaan välillä toiminut toivotulla tavalla, kun Hän puhui niin ihanasti, että aloin itkeä kahta kauheammin. :hullu:

Kiirettä on aivan liikaa ja täällä käyminen tullee olemaan tämän vuoden puolella satunnaista.

Vaikka stressiä pukkaakin, täytyy kyllä sanoa, että minä olen onnellinen. :D
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » La 24 Loka 2009 02:02

Huomenna (eli käytännössä tänään) vuoden viimeinen metsäpaintball matsi.

Muokkista: Ja tervetuloa takaisin laumaan muualla harhailleet lampaat.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » La 24 Loka 2009 02:16

Ärsyttää taas virheet...
Kirjoitusmokat, joita ei huomaa kirjoittaessa tai tarkastaessa.
Hassusti menneet neulokset, vinot ompeleet, sotkuinen kämppä.
-Koitan silti tykätä itsestäni, vaikka en osaakkaan asioita.
Tykkään, tykkään, tykkään....
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron