Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » To 25 Elo 2011 17:15

Marengin mökkiretki kuulostaa mukavalta. :)

Eilen käytiin vuokraamassa leffa ja hullaannuin taas irtokarkkilaarien ääressä. Normaalisti ei edes tee kovin paljon mieli makeaa ja harvoin ostan karkkia, mutta irtokarkkihyllyt innostaa aina kasaamaan järkyttävän satsin karkkia. Tottahan toki niitä pitää myös syödä, kunnes saavuttaa äklön olon. :hullu:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 25 Elo 2011 17:39

Ostin itselleni synttärileivoksen.
Oli maukasta :keijo:

Neiti Kesäheinä (eli Tuusi) tulee tänään mun luo.
Sen synttäripäivä on huomenna ja me saadaan riehua sen kanssa kahdestaan.
Meillä on liput yhteen lastenteatteriesitykseen ja vähän jänskättää miten se sujuu.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » To 25 Elo 2011 19:43

Onnittelut Kibayalle!
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 25 Elo 2011 23:19

puolikarkea kirjoitti:Marengin mökkiretki kuulostaa mukavalta. :)

Joo, mökillä oli kyllä todella ihanaa! Ja kielikin alkaa olla melko normaali, kun sain antihistamiinia otettua kun tultiin kotikotiin. Mutta on se vieläkin pikkuisen kipeä.
-------

Onnea Kibsukka! :hymyhali:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 28 Elo 2011 22:03

Aviotädin siunaus- ja muistotilaisuus oli eilen. Kaunis tilaisuus ja varmasti täti itsekin olisi ollut tyytyväinen.
Pystyin lukemaan meidän värssynkin ilman äänen särkymistä.

Illalla käytiin serkun kanssa lonkerolla. Elämä jatkuu.

Enon pyynnöstä muistotilaisuudessa soitettiin Irinan Jälki.
Kaunis kappale, en ole aiemmin kuullut.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 29 Elo 2011 10:38

No nyt on pirskeilty.
Lauantaina oli pienen neiti Kesäheinän juhlat ja eilen mun vastaanotto.
Molemmat menivät hyvin. Myös mun, vaikka oli vain kuusi kappaletta lusikoita :virne:

Nyt onkin sitten väsy.
Heräsin kyllä aamulla kivasti kahdeksalta, mutta jo ennen yhdeksää sammahdin sohvalle.

Tässä täytyisi sitten orientoitua töihinpaluuseen.
Miten ihmeessä, jos kahden päivän kahvinjuominen vie naisesta näin mehut.
No, täytyy tsempata :keijo:

Mutta selkälihas on jumissa :virne: Vähän au.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Ma 29 Elo 2011 17:18

Olin viikonloppuna Keiteleen markkinoilla! Oli kivvoo ja rahhoo män oletettua enemmän.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 29 Elo 2011 20:59

Ostin Tiimarista kullan- ja hopeanvärisiä tusseja, joilla kirjaan Daegun mitalistien nimet asianmukaiseen vihkoon. Pronssina saa toimia erisävyinen kulta.

Lisäksi kävin parturissa, jossa kuontaloa lähinnä siistittiin. Varmaan ikinä ei ole lähtenyt näin vähän hiusta, mutta en mä lyhyempääkään halunnut. Niskavilloista halusin kyllä eroon.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 29 Elo 2011 21:33

Pascal Lemoix kirjoitti:Ostin Tiimarista kullan- ja hopeanvärisiä tusseja, joilla kirjaan Daegun mitalistien nimet asianmukaiseen vihkoon. Pronssina saa toimia erisävyinen kulta.

Oletpa taiteellinen. :tilt: Mää en oo koskaan osannu tehä noin nätisti. Nuorempana tuli kirjoiteltua ylös MM-jääkiekko-otteluiden tuloksia ja kaikenlaisia tilastoja sun muuta. Vielä nuorempana tuli kirjoiteltua F1-raportteja kansioon, mutta käsiala oli aina järkyttävä ja tekstin sijoittelukin melko hirveää...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 29 Elo 2011 22:02

Mulla oli joskus askarreltu taulukko futiksen mm-kisoihin, jossa osallistujamaiden lippuja siirtelin sitä mukaan, kun pääsivät eteenpäin. Tietenkin myös kaikki tulokset merkkasin. Moista omistautumista millekään kisoille ei ole mun luona sen koommin nähty.

Siivousurakka jatkuu. Tämä muuttui oikeastaan aika pian myös kaappientyhjennys- ja "pois turha tavara"-urakaksi. Kai nää tavarat joskus loppuu. :hämillään:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 30 Elo 2011 10:19

Kerrankin sellainen työreissu tulossa, että pääsee iltasella kaffittelemaan Keijo(j)a ja mahdollisesti jopa shoppailemaan :pilvi:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ti 30 Elo 2011 15:49

Huippis kirjoitti:Jep, Vanin elämä kuulostaa siltä, mitä se on aina ollut! Tai siis hän on kiitettävästi kyennyt jatkamaan tuollaista ihanaa nuoruuselämää :virne: milloin musta tuli niin vanha, että oon lopettanu tuollaiset illat ja kesäyöt? Nyt vähän masentaa, olen kade!

Oho, pöö :superhymy: Joo, ja mie seuraan hämmentyneenä, että milloin kaikista mun teinivuosien ystävistä on tullut niin... aikuisia. Kun mie en oo yhtään. :o: :keijo: Se on varmaan tää yliopisto, mikä pitää nuorekkaana.

Olen elänyt fordetonta elämää viikkokaupalla! :o: Se johtuu siitä, että olen ollut yli kolme viikkoa reissussa. Tietokoneen äärellä olen kyllä ollut päivittäin, muttei jotenkin ole riittänyt energiaa tänne. Olen vieraillut elämäni ensimmäistä kertaa Helsingissä - kyllä vain, tällaisiakin kummajaisia tuolta Pohjois-Suomesta löytyy. Enemmän olen kuitenkin aikaani viettänyt muualla Etelä-Suomessa vaihtelevasti hellun vanhempien ja siskon luona. Ja hei, onpa hellulla kiva perhe! Ensimmäistä kertaa siis heidät tapasin. Ihan ikävä tulee, kun huomenna lähden kotiin.

Hellu huolehti etukäteen kovasti sitä, miten hänen vanhempansa käyttäytyisivät ja miten viihtyisin. Taisi pelätä turhaan: hellun isä sai minusta mukavasti seuraa viimeisten kesälomapäiviensä viettoon ja mm. kuljetti mua kotikaupungissaan ympäriinsä tarjoillen lounaita (eikä antanut mun itse maksaa :o: ), hellun äiti vihjaili lapsenlapsista (musta ihan hauskaa, mutta hellu kiemurteli vaikeana), ja tänä aamuna minut kutsuttiin viettämään joulua heidän kanssaan. :virne: En varmaan ole menossa, mutta aika kivaa silti.

Tapasin myös joitain eteläsuomalaisia ikätovereitani ja tein ah, niin ihanan rankasti yleistäviä huomioita tästä lajista (pus vaan, kaikki eteläsuomalaiskeijot, ei saa ottaa vakavasti!):
- Ensitapaamisella he ovat varautuneita ja tulevat kättelemään tervehtiessä, tapasitpa heitä sitten kerralla yksi, kaksi tai kymmenen. :o:
- Kun tapaat suurehkon joukon heitä kerralla, he eivät juurikaan juttele sinulle tai edes yritä ottaa sinua mukaan keskusteluun, vaan juttelevat keskenään omista jutuistaan. Jos haluat kommunikoida, sinun täytyy olla oma-aloitteinen ja avata keskustelu.
- Kolmannella tapaamiskerralla keskinäinen kommunikointinne on jo helpompaa eikä sinun tarvitse aina olla aloitteentekijä, mikä jättää pohdittavaksi sen, johtuuko tämä luontevuus a) siitä, että olette jo ikään kuin vanhoja tuttuja vai b) siitä, että keskustelukumppaneillasi on huonompi viinapää kuin sinulla. :virnu: Tämän tapaamisen jälkeen he tuntuvat jo aivan mukavilta ihmisiltä.

Huomenna siis palajan arkisiin kuvioihini. Ikävää jättää hellu tänne, mutta kivaa kuitenkin päästä taas opintojen rientojen pariin ja esimerkiksi tavata uudet fuksit tällä viikolla. :superhymy:
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Avatar
Vanilla
 
Viestit: 343
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 18:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 30 Elo 2011 22:06

Vanilla kirjoitti:Tapasin myös joitain eteläsuomalaisia ikätovereitani ja tein ah, niin ihanan rankasti yleistäviä huomioita tästä lajista (pus vaan, kaikki eteläsuomalaiskeijot, ei saa ottaa vakavasti!):
- Ensitapaamisella he ovat varautuneita ja tulevat kättelemään tervehtiessä, tapasitpa heitä sitten kerralla yksi, kaksi tai kymmenen. :o:
- Kun tapaat suurehkon joukon heitä kerralla, he eivät juurikaan juttele sinulle tai edes yritä ottaa sinua mukaan keskusteluun, vaan juttelevat keskenään omista jutuistaan. Jos haluat kommunikoida, sinun täytyy olla oma-aloitteinen ja avata keskustelu.
- Kolmannella tapaamiskerralla keskinäinen kommunikointinne on jo helpompaa eikä sinun tarvitse aina olla aloitteentekijä, mikä jättää pohdittavaksi sen, johtuuko tämä luontevuus a) siitä, että olette jo ikään kuin vanhoja tuttuja vai b) siitä, että keskustelukumppaneillasi on huonompi viinapää kuin sinulla. :virnu: Tämän tapaamisen jälkeen he tuntuvat jo aivan mukavilta ihmisiltä.

Eikös tuo oo ihan yleissuomalaista käytöstä? Koska kyllä tuo mun mielestä pätee ihan pohjoissuomalaisiinkin. :riips: Eli: kuulostaa ihan minulta.

PS. Eikö ensitapaamisella kuulu kätellä? :riips:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja tiipetti » Ke 31 Elo 2011 19:12

Lyyra kirjoitti:
Vanilla kirjoitti:Tapasin myös joitain eteläsuomalaisia ikätovereitani ja tein ah, niin ihanan rankasti yleistäviä huomioita tästä lajista (pus vaan, kaikki eteläsuomalaiskeijot, ei saa ottaa vakavasti!):
- Ensitapaamisella he ovat varautuneita ja tulevat kättelemään tervehtiessä, tapasitpa heitä sitten kerralla yksi, kaksi tai kymmenen. :o:
- Kun tapaat suurehkon joukon heitä kerralla, he eivät juurikaan juttele sinulle tai edes yritä ottaa sinua mukaan keskusteluun, vaan juttelevat keskenään omista jutuistaan. Jos haluat kommunikoida, sinun täytyy olla oma-aloitteinen ja avata keskustelu.
- Kolmannella tapaamiskerralla keskinäinen kommunikointinne on jo helpompaa eikä sinun tarvitse aina olla aloitteentekijä, mikä jättää pohdittavaksi sen, johtuuko tämä luontevuus a) siitä, että olette jo ikään kuin vanhoja tuttuja vai b) siitä, että keskustelukumppaneillasi on huonompi viinapää kuin sinulla. :virnu: Tämän tapaamisen jälkeen he tuntuvat jo aivan mukavilta ihmisiltä.

Eikös tuo oo ihan yleissuomalaista käytöstä? Koska kyllä tuo mun mielestä pätee ihan pohjoissuomalaisiinkin. :riips: Eli: kuulostaa ihan minulta.

PS. Eikö ensitapaamisella kuulu kätellä? :riips:


Kyllä täällä Itä-Suomessakin kätellään, tai ainakin omasta puolestani voin näin todeta. Ei kai kättelyssä tosiaan ole mitään eriskummallista?

Itselläni tosin oli aikoinaan lisänimi "korrekti", kun vaikutin kuulemma koomisenkin kohteliaalta, ja saatan kätellä vielä nykyäänkin myös toisella
sekä kolmannella tapaamisella ensimmäisen jatkoksi. Mutta olen kyllä huomannut muidenkin suomalaisten harrastavan kättelyä muuallakin kuin vain Linnan juhlissa.
"Kuuntele Kentiä, niin, anna Jocke Bergin vikinän johdattaa sinut sopusointuun ja harmoniaan."
John Ajvide Lindqvist - Kuinka kuolleita käsitellään
Avatar
tiipetti
 
Viestit: 270
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 18:54

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja heartless » Ke 31 Elo 2011 19:17

Kyllä mäkin koitan kätellä uudet tyypit illanistujaissa yms ja katson kummastellen, jos vaan luikitaan nurkkaan tai ilmestytään taustalle hengaamaan ilman sen kummenpaa esittäytymistä.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 31 Elo 2011 20:04

Kyllä mäkin jotenkin olen sitä mieltä, että kätellään.
Jotkuthan kättelee aina, vaikka olisi tavattu aiemminkin. Siis semmosia puolituttuja, joita näkee illanistujaisissa (pelkästään) tulee usein kättelemään ja tervehtimään "hei taas"-meiningissä.

Mä haluan kuitenkin vähän jurnuttaa hesalaisista :epäilevä:
Oonko mä jotenkin vaan niiiin pönde, vai enkö vaan muka osaa liikkua sityssä, kun kokoajan joku tulee päin. Ei siis takaa törmää, vaan kävelee ihan suoraan päin. Perkele! Kattoo vielä kohti (usein jopa silmiin) ja sitten vaan törmää - moks! Tänään olin jo aivan hätää kärsimässä, kun ihan jatkuvalla syötöllä käveltiin päin. En mä nyt niin huomaamaton ole! Enkä todella jaksa olla kokoaikaa väistelemässä ihan joka ainutta ihmistä, joka kävelee mun eteeni. Varsinkin, jos niitä tulee laumoittain ja mä olen jäämässä sen ihmisrivin alle!
Eikö ihan oikeasti ajatella yhtään, että miten siellä keskustan vilinässä olisi hyvä mennä omia menojaan? Pyrin itse kävelemään aina isompien laumojen perässä. Sellaisessa rykelmässä. Ja edes jotenkin virtaviivaisen kävelytien suuntaisesti isommilla ja laajemmilla kävelyalueilla/sisätiloissa. Olen ehkä vain väärin fiksoitunut kun pyrin kävelemään tien mukaan, enkä mielivaltaisesti poukkoilemalla tien reunasta toiseen. Yritin Hakaniemessä kävellä metrolta sokokselle ja aivan jatkuvasti niitä (saatanan) poukkoilijoita oli siinä tulossa päin. Pouk, pouk, pouk. Joo, turistit mä ymmärrän keskustassa, että ne haahuaa, mutta ihan tommoset mirkut ja masat, jotka kävelee sen saman reittinsä joka päivä. :gaah:.

Kyllä vaan tämä meidän "pönde" on helpompi liikkua kuin tommonen saakelin sekamelska :nirppa:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 31 Elo 2011 20:28

Hei pitkästä aikaa. :tilt:
Viime viikkoinen kesäloma meni aivan liian nopeasti ja maanantaina töissä iski masennus; seuraava loma on vasta talviloma ensi vuoden puolella, luultavasti helmi- tai maaliskuussa. Ihan liian pitkä aika. :huoh:

Viime viikonloppuna tuli vietettyä venetsialaisia porukoiden ja isovanhempien kanssa. Oli kiva viikonloppu ja paljon kortinpeluuta. Grillauskin taisi olla kesän viimeinen, mutta ah, niin maittava. :kuola:
Uimassa en käynyt, kun en kotikotiin lähtiessä tajunnut, että olisi niin kuuma viikonloppu tiedossa. Olin varustautunut ihan väärin (pitkähihaisia paitoja, hupparai, villatakki ja takki), kun olisi pitänyt varustautua uikkareilla ja sortseilla.

Ensi viikonlopusta tulee mahtava, kun vietetään tyttöjen kanssa yhteistä viikonloppua. Miehekkeet jätetään kotiin, me mennään syömään ja keilaamaan, sitten vielä bailaamaan. Kaverit :sydän:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 31 Elo 2011 20:51

Kibaya kirjoitti:Mä haluan kuitenkin vähän jurnuttaa hesalaisista :epäilevä:
Oonko mä jotenkin vaan niiiin pönde, vai enkö vaan muka osaa liikkua sityssä, kun kokoajan joku tulee päin. Ei siis takaa törmää, vaan kävelee ihan suoraan päin. Perkele! Kattoo vielä kohti (usein jopa silmiin) ja sitten vaan törmää - moks!

Mua ärsyttää toi myös. Monesti joutuu oikein hypähtää sivuun, kun toinen tulee päin kuin ei näkisi vaikka katsoo kohti. :hämillään: Oon joskus miettinyt kokeilla tollasta käytöstä ite, mut en sitten kehtaa kuitenkaan. Ja varmaan saisin turpaani sen kerran, kun kokeilen. :epäilevä:

Toinen ärsytyksen aihe ovat ihmiset, jotka kävelee sillai melkein normaalia vauhtia muttei ihan kuitenkaan. Ei se mitään, mutta kapealla kadulla on vaikea mennä ohikaan, kun tyyppi ottaa joka toisen askeleen hieman vasempaan ja joka toisen hieman oikeaan. Ja tietty pitää kävellä siinä keskellä tietä. Eikä nämä yleensä ole mitään kännisiä tai vanhuksia vaan ihan normaalin näköisiä ihmisiä. Etenkin aamuisin tätä on mun vaikea sietää. (Tarkennettakoon, etten ole itsekään mikään kovin nopsajalka, joten se vaatii jo hidastelua, että jää mun jalkoihin.)
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 31 Elo 2011 21:07

Emilia kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Mä haluan kuitenkin vähän jurnuttaa hesalaisista :epäilevä:
Oonko mä jotenkin vaan niiiin pönde, vai enkö vaan muka osaa liikkua sityssä, kun kokoajan joku tulee päin. Ei siis takaa törmää, vaan kävelee ihan suoraan päin. Perkele! Kattoo vielä kohti (usein jopa silmiin) ja sitten vaan törmää - moks!

Mua ärsyttää toi myös. Monesti joutuu oikein hypähtää sivuun, kun toinen tulee päin kuin ei näkisi vaikka katsoo kohti. :hämillään: Oon joskus miettinyt kokeilla tollasta käytöstä ite, mut en sitten kehtaa kuitenkaan. Ja varmaan saisin turpaani sen kerran, kun kokeilen. :epäilevä:

Toinen ärsytyksen aihe ovat ihmiset, jotka kävelee sillai melkein normaalia vauhtia muttei ihan kuitenkaan. Ei se mitään, mutta kapealla kadulla on vaikea mennä ohikaan, kun tyyppi ottaa joka toisen askeleen hieman vasempaan ja joka toisen hieman oikeaan. Ja tietty pitää kävellä siinä keskellä tietä. Eikä nämä yleensä ole mitään kännisiä tai vanhuksia vaan ihan normaalin näköisiä ihmisiä. Etenkin aamuisin tätä on mun vaikea sietää. (Tarkennettakoon, etten ole itsekään mikään kovin nopsajalka, joten se vaatii jo hidastelua, että jää mun jalkoihin.)


Juuri näitä!
Mulla on ihan sama, että todellakaan en ole mikään himojuoksija ja mulla on normaalisti aika hyvä hermokin hitaampien kävelijöiden suhteen, mutta ihan totta hei ihmiset. Mulla oli tänään vielä noi kopisevat korkkarit, että mut jopa kuuli takaa tulevaksi. Kyllä mulla ainakin vaistot ja aistit pelaa siihen tahtiin, että pystyn antamaan nopeammalle tilaa astumalla sivuun ja "seinään" päin, jos se takaa tuleva tulee selkeästi nopeampaa mitä itse liikkuu. Mutta ei. Siihen pitää jäädä eteen heilumaan ja pällistelemään.
Onneksi, siis tosi onneksi mun työ ei ole keskustassa.
Pasilan asema on ainoa vaaranpaikka mun työmatkan suhteen. Tuun sitten tänne vaan kiroilemaan näitä :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 02 Syys 2011 05:44

Että mää vihaan noita FB:ssä kiertäviä sisäpiirijuttuja. :epäilevä: tuumia ja minuutteja? WTF? :kieli:

Aamulla heräsin ja oli kurkku kipeä. Hieman flunssainen olo. Ei ole yhtään kivaa näin viikonlopun
alla. :( Illalla ois taatelit ja väsyttääkin niin maan kerpeleesti, kun torstai-iltaisin ei saa koskaan
ajoissa unta. Jos tämä kurkkukipu sentään olisi ohimenevää...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Yabba » Pe 02 Syys 2011 08:47

Shay kirjoitti:Että mää vihaan noita FB:ssä kiertäviä sisäpiirijuttuja. :epäilevä: tuumia ja minuutteja? WTF? :kieli:.

Arvioni on että TV:n koko ja katsomismäärä minuuteissa (sitä en tiedä miten se muka voisi olla "rivoa" ja "tuhmaa") ja ärsyttää kyllä minuakin :virne:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Pe 02 Syys 2011 09:02

Yabba kirjoitti:
Shay kirjoitti:Että mää vihaan noita FB:ssä kiertäviä sisäpiirijuttuja. :epäilevä: tuumia ja minuutteja? WTF? :kieli:.

Arvioni on että TV:n koko ja katsomismäärä minuuteissa (sitä en tiedä miten se muka voisi olla "rivoa" ja "tuhmaa") ja ärsyttää kyllä minuakin :virne:


Ei ole mitään tekemistä telkkarin kanssa. :keijo:
Tuumat ja minuutit liittyvät rintasyövän tietoisuus-kampanjaan. Samalla tavalla kuin on ollut sitä
kuinka pitää kirjoittaa rintaliivien väri statukseen tai missä säilytät käsilaukkuasi. En kyllä vain
oikein ymmärrä mikä pointti tälläisellä salamyhkäisyydellä on rintasyöpään liittyen. Tai siis että
miten se edistää ihmisten tietoisuutta rintasyövästä.

Ja mitä tulee Kiban pahki-kävelyyn. Olen huomannut saman, ja olen varmasti oiva pahki-kävelemiskohde
kun olen lyhytkin. Jonkin aikaa sitä siedin, nykyisin jos joku ns. tavis (ei siis ilmiselvä turisti)
kävelee pahki tahallaan, huudan perään "katso etees ettei tarvi törmäillä toisiin". :nolo: Jotkut ei
vastaa mitään, jotkut mumisee "sori". :keijo:
Muutenkin olen aika paha suustani kun sille päälle satun. Ratin takana tulee kiroiltua joka kerta kun
urpot ei osaa ajaa. Minusta ei kuulemma saa tekemälläkään tyypillistä "nainen ratin takana"-tyyppiä.
Mitä lie höpäjävät. :nolo:

Ilmoa: minua ahdistaa syksy. Ens kuun jälkeen on jo marraskuu. Miksi? Mä en halua. Mä haluan
aurinkoa ja lämpöä. On talvikin kiva, mutta pieninä annoksina. Ja nekin aurinkoisina päivinä. Kaikki
lumisadeloskapaska-päivät voisin skipata samantien. :friikki:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 02 Syys 2011 10:17

Wildchild kirjoitti: pahki

:hymyhali: Murresanat. :sydän:


Mää pyörittelen päätäni niskajumin laukaisemisen toivossa. Tyyny teki tenän yölllä, ja nyt on jumi.

Eilen pesin kolme koneellista pyykkiä (neljännenkin olisin pessyt, jos olisin ehtinyt), ja nyt pitäisi jaksaa laittaa ne kaappiinkin. Että mä vihaan pyykinpesua. Liian monta työvaihetta. :epäilevä:

Eilen kävin myös uuden naapurini, vanhan Tampereen-toverin luona kylässä. :hymyhali: Ei oltu nähty varmaan puoleen vuoteen, ja nyt me aletaan taas käymään koulussa yhdessä. Ystävät. :sydän:

Tänään menen töihin muutamaksi tunniksi, ja sitten onkin viikonloppu. Tämä viikko on ollut aika leppoisaa aikaa. Ensi viikolla alkaa koulutyö ja (toivottavasti) jatkuu kylppäriremontti. Hyvällä tuurilla saan Temppu-Moukarinkin kotiin jo ensi viikon loppuun mennessä. :hymyhali:


Nyt on kiva viikko. :tilt:



Edit: Tänään on Mouksin synttärit! Hän on 2-vuotias nyt. :hymyhali:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 02 Syys 2011 17:59

Lyyra kirjoitti:
Wildchild kirjoitti: pahki

:hymyhali: Murresanat. :sydän:

Mää en oo koskaan ymmärtäny, miten pahki voi olla vieras sana jollekin. :virne:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 02 Syys 2011 18:59

Shay kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:
Wildchild kirjoitti: pahki

:hymyhali: Murresanat. :sydän:

Mää en oo koskaan ymmärtäny, miten pahki voi olla vieras sana jollekin. :virne:

:femmat: Mullekin se tuli aikoinaan täytenä yllätyksenä. Olin aina ajatellut, että ihan perussana. :keijo:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron