Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 23 Marras 2009 18:18

Lyyra kirjoitti:Kuluttaako aivoja katsomalla hömppää, vai kerätäkö lihasmassaa pomppimalla trampoliinilla... :raps: :riips:

Sun pitää hankkia trampoliini olohuoneeseen :pepsodent:
Itsehän valitsisisn Huippikset... :nolo: laiskimus olen.

Päätä särkee, väsyttää ja kylppäri pitäisi pestä. Ja laittaa sapuskaa. Ei tiedä, mistä alottaisi. Hyvä tv-päiväkin tänään. :D
Työssä oli tuskaisaa, vaikka keskimääräistä kai lepposampi maanantai kuitenkin.

Eilen olin iloisesti yllättynyt, että Motoriikka-Miikka voitti Talentin eikä pikku- tai isolaulaja. Kannustin kyllä muita poikia,
mutta kolmen parhaan selvitessä, olin Miikan puolella. Ihana :sydän:

Ja sain kuin sainkin liput 30 Seconds to Marsin keikalle vaikka Tiketin sivutkin jumittivat heti alkuunsa. :D Lippupiste toimi
kerrankin suhteellisen hyvin, ei vissiin ollut tarpeeksi suosittu esiintyjä sitten. Hyvä hyvä. :)

Plusalle jää tämä maanantai.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 23 Marras 2009 18:26

No hitto, kun tosiaan viime viikolla vannoin, että tätä tukanleikkuuta en missaa! Ja tosiaan, täykkärit tulis sen jälkeen. Kamalaa. Elämä on valintoja. Mutku toisaalta oon maksanu ittenki kipeäksi siitä hemmetin rimpuilukoulusta. :virne:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 23 Marras 2009 18:41

Letti leikattu. Kylläpäs siinä olikin ylimääräistä.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 24 Marras 2009 10:40

Voisko joku laittaa valot takaisin päälle? Tämä synkkyys saa mut niin hemmetin väsyneeksi :haukotus: Pari viikkoa mennyt haukottelemalla ja nukkumalla :haukotus:


Väsyyyyhhhh :haukotus:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 24 Marras 2009 12:12

Aurora B. kirjoitti:Voisko joku laittaa valot takaisin päälle?


Kannatan tätä pyyntöä. Alan jo toivoa, että vastakkaisen talon asukas laittaisi edes pihallensa jouluvalot niin kuin sillä yleensä on ollut, että olisi herätessä edes jotain valonpilkahdusta katseltavana. Melkein tekisi jo mieli laittaa omatkin jouluvalot, vaikka on siihen kiistatta aivan liian aikaista... se kuitenkin piristäisi. :friikki:

Marraskuut on aina tällaisia, nukahtelen iltaisin holtittomasti sohvalle. Sunnuntain vietin muutenkin lähes kokonaan sohvalla, olohuone kun on sekalaista ja kirjapinojen täyteistä toista huonetta miellyttävämpi paikka oleilla. Olohuoneen pöydällä oli kukkasia ja tuikkukynttilöitä ja mariskoolillinen toffeeta. :p Lisänä kirjoja ja tietokone. Voisiko koko marraskuun viettää siinä?
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3967
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 24 Marras 2009 15:28

Tuli hoidettua asioita. Kirjastoon piti käydä maksamassa 5 euron sakot, kun ei netti antanut enää uusia moisen sakkokertymän kanssa.

Toiseksi kävin lataamassa Matkakortin oikein toimistossa ja sain nyt sitten vihreän kortin, joksi siniset vaihdetaan. :)
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 24 Marras 2009 18:48

Sorsan öljyt, rengas jakopään remmi vaihdettu. (Remmi ei mikään helpoin mahdollinen vaihdettava, koska ovat tunkeneet eteen kaikenlaista, joka täytyy ensin irrottaa. Iteltä olisi jäänyt yksinään kyllä tekemättä...)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Walker » Ke 25 Marras 2009 18:16

Katille
Hyvää nimipäivää! :tilt:
"Without music, life would be a mistake" - Nietzsche
Walker
 
Viestit: 2259
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 10:42

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 25 Marras 2009 18:44

Se on nyt sitten kirkolla vietetty viikonloppu takanapäin ja kivaa oli, joskin Aleksanterinkadun jouluavajaiset tapahtumineen jäivät hieman vähälle, kun laiskotti. Muuten niin tuli kaupunkia katseltua ja hengailtua siskon kanssa leffoja katsellen. Kivaa. :sydän:

Jouluvalojen laittamista harkitsin jo ensi viikonlopulle, sillä tämä synkkyys on tylsää, kohta on jo joulukuu kuitenkin ja jouluavajaiset kaupungillakin on jo vietetty ja siellä on jouluvalot, miksei siis mullakin olis jouluvalot. Tosin mun valot koostuu siitä, että pistän ikkunaan paperitähden ja kippoon pöydälle tähtijouluvaloköynnöksen. Sitäpaitti naapuritalossakin jonkun ikkunassa oli kynttelikkö jo.

Yleinen olotila: laiskottaa.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Pe 27 Marras 2009 11:20

Viikonloppu :superhymy:.
Kamalan kiireinen ja stressaava viikko takana. Tänään on itsenäistätyöskentelyä, joten voin onneksi rauhassa hengailla kotona ja tehdä juttuja tässä samalla kun laitan kämppää kuntoon. Kaveri tulee tänne pariksi päiväksi :hymyhali: . Se ei ole ikinä käynyt täällä, niin kivaa päästä näyttää sille millaista minun elämä täällä nykyään on. Vähän jännittää nähdä sitä kun nähdään niin harvoin.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Ella » Pe 27 Marras 2009 19:39

Ei hitto, ei olis pitänyt löytää takasin tänne. Ruoka paloi kun jäin lukemaan fordea. Noh, eiköhän sen maun voi peittää kun tarpeeksi ketsuppia laittaa. :superhymy:

Ja niin, viikonloppu. <3 Aivot narikalle!
Avatar
Ella
 
Viestit: 11
Liittynyt: Pe 27 Marras 2009 12:50
Paikkakunta: Hesalainenha mää.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 27 Marras 2009 22:33

Tervehdys Ellalle! :D

---

Ensimmäinen kokonainen viikko töitä takana ja voi että kun tykkään! Minulla kävi niin hyvä tuuri, kun tuon paikan sain.

Tulin viikonlopuksi kotikotiin ja heti, kun vain ovesta sisään pääsin, alettiin kantaa munkkia pöytään ja nyt on pizza uunissa. Porukat. :hymyhali:

Tunnin kuluttua käyn hakemassa Poitsun luokseni.

Ei voi olla parempaa. :sydän:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 02 Joulu 2009 00:48

Moikkispoikoikkis :D

Tsiisus mikä päivä.
Kävin päivällä pikaisesti hihkaisemassa ilmarissa hilluneeni housuttoman Elina Knihtilän läheisyydessä ja lupailin rapoa :virne:.

Olin tänään erään tulevan sarjan kuvauksissa, jossa kuvattiin pieniä sketsipätkiä ja "Ellu" oli siinä yhdessä sketsissä ilman housuja pelkissä sukkiksissa. Oli aika hulvaton sketsi muutenkin.
Mutta jos joku olisi kertonut, että päivä päättyy siihen, että olen Kari Hietalahden kanssa kahdestaan kohtauksessa niin olisin epäillyt. Mun maha on kipeä kaikesta siitä nauramisesta!
Ja vaikka paikalla todellakin oli suomen komedianäyttelemisen kermaa, niin meillä oli lämmin tunnelma ja hauskaa kaikilla. Ei tuntunut päivä pitkältä, vaikka suurimman osan ajasta me avustajat istuttiin ja odotettiin, kun ammattilaiset treenasivat ja kuvaustiimi roudasi kamoja eestaas. Ja vaikkei tuosta makseta palkkaa, niin oikeasti kaikki tuo kokemus mitä tänäänkin tuli koettua on paljon arvokkaampaa ja tärkeämpääkin kuin rahallinen korvaus.
Pirjo Lonka on muuten älytön huulen heittäjä ja siihen perään Jukka Rasila, joka ei osaa lopettaa, vaikka kaikilla olisi ympärillä pissathousussa-tilanne :virne:

Ja mikään ruutu ei tee oikeutta Elina Knihtilän/Krista Kosolan kauneudelle :sydän:.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja elegia » To 03 Joulu 2009 15:50

Elämäni polulla mennään tällä hetkellä täyttä ylämäkeä. Tai upotaan entistä syvemmälle kaivoon, miten vaan. Pitäisi saada uusi asunto, mielellään edullinen. Paikalliselta opiskelija-asuntosäätiöltä olen hakenut, mutta siellähän on tietysti kilometrien jonot. Lisäksi huomasin tänä aamuna ilokseni, että opintotukikuukausia on jäljellä enää sen verran, että ne riittävät hädin tuskin maaliskuulle. Minä kun olen työttämänä joutunut käyttämään myös kesäisin tukikuukausia. Hemmetti, ja tässä sitten pitäisi vielä motivoida itseään gradun tekemiseen. :( Vähän tuntuu palikkatornini kaatuilevan kasaan.

Miksi tämä aikuisten elämä on niin vaikeaa. :(
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » To 03 Joulu 2009 22:10

elegia kirjoitti:Miksi tämä aikuisten elämä on niin vaikeaa. :(

Sen kun tietäis :friikki: Jännää miten voi tietyt joka päiväset asiatkin tuntua vaikeilta. Ihan jo se, että mitä söis. Sit sitä jättää syömättä ja voi pahoin :friikki:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » To 03 Joulu 2009 22:27

Huono päivä. :norsu:

Sormet haavoilla, kun puukko ihan ilkeyttään päätti maistaa ihoani. Jalat rakoilla liiallisesta kävelemisestä huonoilla kengillä. Ikävä työpäivä, kun mistään ei tullut mitään. Kela ja minä emme ymmärrä toisiamme. Raajat vieläkin jäässä, kun jouduin odottamaan reilut puoli tuntia bussia pakkasessa ja lopulta sen saavuttua kuskikin v*ttuili päin naamaa. :norsu:

Facebookissakin eräs tyyppi on poistanut minut kaverilistaltaan, vaikka itse minut sinne lisäsi. Ehkä elämäni ei ollutkaan niin kiinnostavaa, kuin hän kuvitteli sen olevan. Pitäisiköhän sitä ruveta markkinoimaan itseään paremmin? :keijo:

Tällaisista päivistä pitäisi varoittaa etukäteen, jotta voisi suosiolla jäädä kotiin nukkumaan.
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Pe 04 Joulu 2009 10:32

Pakkanen :hymyhali: Aurinko :hymyhali:

No, tänään ei taida paistaa aurinko, mutta parin päivän paiste on tehnyt ihmeitä. On melkein virkeä olo :o: Melkein, mutta parempi tämäkin kuin viimeisen kuukauden totaalinen väsymys ja saamattomuus. Kyllä tämä tästä :D
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Pe 04 Joulu 2009 15:18

elegia kirjoitti: Lisäksi huomasin tänä aamuna ilokseni, että opintotukikuukausia on jäljellä enää sen verran, että ne riittävät hädin tuskin maaliskuulle.


Opintotukikuukausia on kuulemma joskus mahdollista saada lisää, jos valmistuminen on lähellä ja pystyy esittämään Kelalle uskottavan opintosuunnitelman. Kannattaa ainakin selvittää asiaa.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1035
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja elegia » La 05 Joulu 2009 02:15

päivänpolttaja kirjoitti:
elegia kirjoitti: Lisäksi huomasin tänä aamuna ilokseni, että opintotukikuukausia on jäljellä enää sen verran, että ne riittävät hädin tuskin maaliskuulle.


Opintotukikuukausia on kuulemma joskus mahdollista saada lisää, jos valmistuminen on lähellä ja pystyy esittämään Kelalle uskottavan opintosuunnitelman. Kannattaa ainakin selvittää asiaa.


Niin mäkin olen kuullut. Sitten olen kuullut niitäkin juttuja, että pitäisi olla vähintään lääkärintodistus tai joku muu hyvä syy siihen miksi pitäisi lisää rahaa herua. :sori:

Sain hienon tarjouksen asunnosta. Koska yksiöjonot ovat kovin pitkät, minulle tarjottiin solukaksiota. Kokonaista sellaista. Melkoisen suolaista. Entiedä yhtään mitä tekisin.
Avatar
elegia
 
Viestit: 491
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 22:12

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 06 Joulu 2009 23:42

Ollut taas oikeata terveellisyyden ylistystä tämä viikonvaihde: lauantaina kaatamassa ja sunnuntaina syöty muuten vaan.

Tosiaan lauantaina oli itsenäisyyspäivän bileet baarissa. Juomia sai eurolla ja bändit soittivat Popedaa... :p Voiko paremmin enää olla? Seurue humaltui nopeasti ja haihtuikin suht nopeasti tultuaan liian seipääseen tai muuten vaan. Tulipahan itsenäisyyspäivää juhlittua vaihteeksi näinkin.

Tuntematonta ei jaksettu tällä kertaa katsoa, se kun on aika tuttu. Konserttiosuudessa lapsikuoro Sisiliskot veti aika hauskasti ja liikkiksesti Sinistä ja valkoista... :hullu: Sitten on katseltu paraatit ja kättelyt. Normimeininki.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 06 Joulu 2009 23:51

Kävin parin päivän reissussa Pohjoisemmalla Pohjois-Pohjanmaalla. Tänään laittelin kämpän ikkunoihin muutaman valaistun koristeen sekä kynttelikön.
Käytiin sankarihaudalla ja katsoin osan tuntemattomasta. Kättelyitä tai paraatia en katsonut.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 07 Joulu 2009 05:51

Ei perse! Kellohan on vasta viis!

Kelloradio tehny temput :friikki: Hitto onneks katoin toista kelloa, enkä lähteny tuntia aikasessa töihin :friikki:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 07 Joulu 2009 15:16

Pahin painajainen, mitä voi kuvitella: olla maanantaina liian aikaisin töissä :friikki: Hyvä kun pääsee silloin töihin, kun viimeistään on ihan pakko, tai menee luvattomaksi poissaoloksi...

:haukotus:


Mä kävin kuulkaa mettällä eilen, oli kivaa :superhymy: Lunta ei juuri ollut, mutta kaikki oli kuuran peitossa, oli niin nättiä. Kävin rapsimassa havuja ynnä muuta hötyä, että voin taas askarrella itselleni havukranssin :gay: Ja ehkä jollekulle muullekin, jos vaan riittää askarteluaineksia.

Sitten polttelin eilen kynttilöitä ja söin peri-isänmaallisesti kebappia :kuola: Lauantai meni shoppaillessa tyttöjen kanssa. Kiva viikkis :D



Sit mä olen unohtanut kertoa, että jeejeejee, isällä ei ole syöpää. Leikkauksen tarvitsee, mutta pääasia, ettei ole syöpää. En ole oikein itsekään ehtinyt tätä tietoa sulatella, kun se tieto tuli muuten hieman dramaattisessa vaiheessa. Isä joutui sairaalaan, kun koepalan otto aiheutti tulehduksen. Mä niin säikähdin, mutta penisilliini/antibiootti suoraan suoneen sai ihmeitä aikaan ja isä on nyt kotona odottelemassa leikkausta. Vaikka just pääsi toisesta leikkauksesta, mikä onneksi meni hyvin.

Huh. Tällainen on niin ikävää, kun huomaa, että ei ne omat vanhemmat ole oikeasti enää mitään nuoria :huoh: Mutta onneksi siis kaikki on tilanteeseen nähden hyvin.


Kuololle erityspaijaus :paijaus: Kuinka isäsi voi tällä hetkellä?
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 07 Joulu 2009 21:59

No siellähän se sairaalassa makaa. Ihan pintä toipumista ehkä havaittavissa ja jumpparit on käyny joka päivä. Pitää vaan toivoa, että se siihen kuntoon pääsis, että ite pärjää. Ollu ahkä onnekskin kiireisin 1½ viikkoa mitä on ikinää ollu. Oon joutunu maalla käydä joka ilta lämmittämässä ja koko viikonloppu meni siellä laitellessa asioita kuntoon. Ehkä tässä jossain vaiheessa pääsee vähän levähtämmäänkin, ettei levähdä :tilt:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 08 Joulu 2009 23:14

Jaksamista teille kaikille, joilla on vaikeaa. Erityisesti tsempit Kuololle. :paijaus:

Kun pääsin koulusta ja sen tuottamasta ahdistuksesta eroon, näen Porvoon aivan toisin silmin. Tämähän on ihan tosi kaunis paikka ja täällä on jopa mukava asustella. Työ sitoo aika paljon tänne, mutta se ei haittaa. Töissä on mukavaa ja henkilökemiat toimivat. Olen myös oppinut alasta paljon uutta ja jonkinlaista rutiiniakin on päässyt syntymään. Enkä minä sitä paitsi viikolla vapaa-ajalla muuta oikein tekisi kuin roikkuisin netissä tai nukkuisin, joten ehkä on melko tervettä olla liikkeessä pitkin päivää. :tilt:

Olen ollut ajoissa joululahjojen kanssa tänä vuonna, ei enää yhtään hankkimatta. :D Paketoiminen onkin sitten eri asia. Olen vallan hullaantunut lahjojen kanssa, tekisi mieli ostaa vaikka mitä kivaa kaikille. Onneksi rahatilanne vähän rajoittaa innostustani tähän kulutusjuhlaan. :virne:

Viime aikoina olen keskittynyt pitämään yhteyttä kavereiden kanssa ja viikonloppuna kotikotona käydessä oli mahdottoman mukavaa nähdä vanhoja tuttuja - enemmän tai vähemmän selvänä, mutta kuitenkin. :virne: Ainoastaan Poika puuttui, mutta hänet saan onneksi pitää luonani tulevan viikonlopun.

Niin, ja ostin heijastimen! :superhymy:

Kuva
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa