Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » La 14 Touko 2011 09:47

Kuolo on ruvennunna salapoliisiksi.

Kiistän kaiken.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja kermit » La 14 Touko 2011 10:35

Kuolo kirjoitti:Tästä nyt pystyy halutessaan samaan semmosen kuvan, että teillä on kermitin kanssa suhde ja kermakko on unohtanu paidan siun luokse kun ootte ollu ottamassa aurinkoa :keijo:

:epäilevä:
I'm not your type. I'm not inflatable.
Avatar
kermit
 
Viestit: 128
Liittynyt: Ti 10 Touko 2011 20:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 17 Touko 2011 16:29

Viimeinen kouluviikko pärähti päälle.

Hienoista haikeutta havaittavissa kaikissa ja tunnelma oli aamulla oudohko.
Itse saavuin tilaan ensimmäisenä ja siellä sitten tirautin päätösviikolle muutaman kyyneleen.
Hieman myöhemmin, tunnilla, itkin sitten jo niin voimakkaasti että oli pakko poistua tilasta.
Tuntui että taju lähtee jos en pääse siitä hetkeksi pois. Mutta tähän oli ihan aihetta, sillä käyty keskustelu oli liian tunteikasta, enkä enää kestänyt sitä.

Portfolio-esitykseni aikana olikin sitten muiden vuoro itkeä.

Huomenna jatketaan portfolioiden kanssa työskentelyä ja veikkaisin että kyyneleitä on vielä tiedossa.

:hullu:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 17 Touko 2011 16:51

Saiko sun runo parhaan alkuperäiskäsikirjoituksen Oscarin? :tilt:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 17 Touko 2011 17:09

Lyyra kirjoitti:Saiko sun runo parhaan alkuperäiskäsikirjoituksen Oscarin? :tilt:


En mä vielä tiedä, kun kaikkia esityksiä ei ole nähty.
Mutta opettaja halusi tekstin itselleen ja eräs luokkatoveri pyyhki esityksen jälkeen kyyneliään.
Olin onnistunut kirjoittamaan hänen sanojaan niin voimallisesti ylös, että siellä sitten itkettiin kimpassa.

Kiitos tarkistajalle :hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 17 Touko 2011 17:44

Kibaya kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Saiko sun runo parhaan alkuperäiskäsikirjoituksen Oscarin? :tilt:


En mä vielä tiedä, kun kaikkia esityksiä ei ole nähty.
Mutta opettaja halusi tekstin itselleen ja eräs luokkatoveri pyyhki esityksen jälkeen kyyneliään.
Olin onnistunut kirjoittamaan hänen sanojaan niin voimallisesti ylös, että siellä sitten itkettiin kimpassa.

Kiitos tarkistajalle :hymyhali:

:ahihi:

:kailotus: "Mua polttaa liekit rovion! Aaa! A-aa!" :jami:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 18 Touko 2011 06:08

Loppus jo tää viikko. :bubbles:

Heräsin eilen ja tänään aamuyöstä enkä saanut unta ja Su-Ma -yö meni tietenkin jääkiekon parissa valvoessa.
Töissä pitäisi olla muka hereillä palavereissa ja huomisestakin pitäisi vielä selvitä hengissä. :bubbles: Ei henmetti.
Vapaatakaan ei vihtis enempää pyytää, vaikka varaa ehkä oiski. Viikonloppuna pääsee onneksi miestä tapaamaan,
mutta senkin kans pitäs vaihtaa muutama valittu sana, että jaksas suhdetta taas vähän matkaa eteenpäin.

Vois tää elämä olla joskus vähä helepompaa... :huoh:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 18 Touko 2011 10:34

Väsyttää. :haukotus:

Viime viikonloppu meni ihan kakulleen nukkumisen puolesta. Nukuin la-su yönä laivalla ehkä 3 tuntia, su-ma yönä 4,5 tuntia ja siinä sitä sitten ollaankin. :keijo:
ma-ti yö meni 9h ja viime yönä saman verran. Vieläkin tuntuu väsyttävän. :haukotus:
Osansa voi olla myös allergialääkkeillä, jotka tuppaa väsyttämään..
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 18 Touko 2011 16:57

Meinattiin Miehekkeen kanssa jäädä tänään auton alle. :kauhistunut: Oltiin ylittämässä suojatietä, kun meinasimme jäädä kaaharitaksin alle. :( Jouduimme spurttaamaan oikein kunnolla, jotta emme jääneet alle. Normaalia nopeutta tai lievää ylinopeutta ajaneen edestä olisimme helposti kerinneet kävellen pois, mutta nyt piti oikein spurtata kunnolla ja selvisimme täpärästi. :friikki: Tein jo sähköisen rikosilmoituksenkin asiasta.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 18 Touko 2011 17:32

Jos tuo taksiepisodi sattui Oulunkylää lähelläkään, niin taidan tietää, kuka se oli... :friikki:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 18 Touko 2011 17:43

Viikissä tuo tapahtui, joten ei etäisyyttä ollut kuin viitisen (tai nelisen) kilometriä. Kiihdytti oikein kunnolla kohti suojatietä ja lähti ohittamaan edellään ajanutta autoa juuri ennen suojatietä (vierekkäin kaksi saman suuntaista kaistaa). :viha: Siedän aika paljon törttöilyäkin, mutta tuon kohdalla mitta tuli täyteen. Olisi tullut todella pahaa jälkeä, jos alle olisi jäänyt. Puistattaa ajatellakin, mitä olisi tapahtunut, jos jompi kumpi olisi kaatunut tai jotain. :(
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 18 Touko 2011 19:35

Pascal Lemoix kirjoitti:Jos tuo taksiepisodi sattui Oulunkylää lähelläkään, niin taidan tietää, kuka se oli... :friikki:

Olitko kyydissä? :O:
Inhottavia tollaset kaaharit. :( Mä oon monesti myös meinannut jäädä suojatiellä auton alle tilanteessa, kun joku on pysähtynyt suojatien eteen antamaan tietä ja viereistä kaistaa on tullut joku kovaa vauhtia. Kerran se pysähtymätön oli poliisi. :epäilevä:

Mä nukuin viime yönä 10 tunnin yöunet, tänään on taas pirteä oma itse.:pomppuhymy: Maanantai ja tiistai meni kieltämättä vähän väsyneenä töissä, mutta ei se mitään. Ääni on kyllä vieläkin aika käheä mutta eiköhän sekin tässä jossain välissä palaudu normaaliksi.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 22 Touko 2011 10:45

Mulla palaa käpy kämpän etsintään ihan just. :epäilevä:
Tuntuu ettei ole kuin huonoja vaihtoehtoja. Kaksi aluetta, joiden välillä pitäisi päättää, ja näistä on sitten eri ihmisillä eri mielipiteitä, että onko ne järkeviä valintoja. Ja pakko tässä vähän on kuunnella muita, kun itse ei tiedä koko alueesta juurikaan eikä pääse käymään etukäteen. Kävinhän mä siellä kerran, mutta kuva jäi jotenkin hajanaiseksi.
:gaah:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 23 Touko 2011 09:54

Päivän työt tehty, kaupassa käyty, viikon ruuat hankittu ja loppupäivä vapaata. Mahtista. :p
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » To 26 Touko 2011 13:20

Heippa!

Vietin viime viikonlopun metsässä. :superhymy: Tehtiin Pojan kanssa havulaavu, jossa myös yövyimme. Hyttysiä oli ihan käsittämättömän paljon ja nyt on naama täynnä pistoja, mutta ei haittaa. Kivaa oli. :superhymy:

Mulla on loma. Mikä tarkoittaa sitä, että koulu loppui tältä keväältä eikä töitä ole luvassa. Mikä tarkoittaa sitä, että olen hyvin, hyvin köyhä. Onni on kesäopinnot, mutta niitäkin riittää vain kesäkuuksi. Suunnitelmissa olisi hankkiutua joihinkin vapaaehtoishommiin, jotta kasetti ei heti alkaisi hajota kotona istuskellessa. Tosin rästitehtävät koulusta ovat jo alkaneet ahdistaa, varsinkin kun motivaatio on ihan nollassa. :epäilevä:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 26 Touko 2011 16:02

Tuntuu että seinä on pystyssä joka suunnassa.
Pitäisi sitä, pitäisi tätä ja pitäisi tota.
Kuitenkaan ei vaan onnistu.

Olen tunkenut kalenterin niin täyteen ohjelmaa, ettei tarttis olla kotona.
:huoh:

Ihan kuin olis talvi.
Mä en halua tätä :huoh:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » To 26 Touko 2011 17:47

Keijola is back. :hymyhali:

Möks. Mulla on ilmoitettavaa. :tipahdus: Puhelin soi ja ystävä vuosien takaa oli kaivellut kännykkäänsä
ja yhtäkkiä vain soitti minulle. Oli mukava jutella ja oli puhetta, että voitaisiin nähdä joskus. Ehkä otan
tilaisuudesta vaarin ja sosialisoin, vaikka olen siinä maailman huonoin. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Annis » To 26 Touko 2011 20:52

On taas ollut viikko :hullu:
Melkein sytytin meidän talon palamaan, olin ilmeisesti tiputtanut tuhkaa parvekkeen istuin pehmusteelle,
ihmettelin sitten, että miks täällä haisee ihan kärähtäneelle. Olipa sitten puolet pehmusteesta jo kärynnyt pois,
onneksi ei ollut liekkeihin leimahtanut ja puiseen penkkiikiin ehti tulla vain yksi mustuma :hullu:

Sen lisäksi luulin hajoittaneeni kamerani, mutta onneksi vika olikin pattereissa.
Ja kissa on onnistunut hajoittamaan skannerin lasilevyn, saakohan niitä jostain uusia?
Tai maksaakohan paljon, jos käy vaan jostain lasi liikkeestä pyytämässä sopivan kokoisen palan.

Ihanaa että forde toimii taas :sydän:
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Pe 27 Touko 2011 11:46

Shay kirjoitti:Möks. Mulla on ilmoitettavaa. :tipahdus: Puhelin soi ja ystävä vuosien takaa oli kaivellut kännykkäänsä
ja yhtäkkiä vain soitti minulle. Oli mukava jutella ja oli puhetta, että voitaisiin nähdä joskus. Ehkä otan
tilaisuudesta vaarin ja sosialisoin, vaikka olen siinä maailman huonoin. :tilt:

Hei, hyviä uutisia!
En usko että olet maailman huonoin seuranais-shay. Kaveri soitti sulle, eli hän halusi olla yhteydessä sinuun. Juttelitte ja hyvinhän tuo tuntui menevän. Ei se sen kummempaa ole.

Omat tiedotettavat on:
Uiminen on kivaa, mutta harmi ettei nahka oikein kestä.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 27 Touko 2011 14:48

:huoh: Eilen oli YTHS kiinni, joten kävin vaivoineni terveyskeskusksessa. Pääsin terveydenhoitajalle, joka sitten konsultoi asiani takia lääkäriä...en saanut kaipaamaani apua. Tänään sitten soitin YTHS:lle. Puhelimessa oli taas niin kärttyinen puhelintäti, ettei mitään rajaa. :kieli: Kyllä oli vaikea selittää, mitä halusin. Onneksi (En olisi koskaan uskonut tässä yhteydessä sanovani: "onneksi".) mulla on myös jatkuva nuha, jota on yritetty hoitaa pois. Lopulta pääsin kuin pääsinkin lääkärille (työvoitto :jami: ). En usko, että olisin ilman nuhaa päässyt lääkäriin. Ja sain passituksen jatkotutkimuksiin, mitä halusinkin. Sain vastauksia mieltäni askarruttaneisiin kysymyksiin ja reseptin käteeni. Kiva lääkäri. :hymyhali: Ja totesi myös, että tietty hoito ei yleensä juurikaan auta...kyseistä terkkari ja puhelintäti ehdottivat, mutta onneksi pidin pääni. :muahaha:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Huippis » Pe 27 Touko 2011 15:51

Tosiaan heippa vain! Eilis illan urakkani oli lukea nämä ilimotukset ja niitähän piisasi, palajon!
Nyt olen vähän tuuperruksissani tiedon määrästä ja ihka ekana haluankin mm.vähän tuota Annista halata ja onnitella perheen lisäyksestä :hymyhali:

Tietty kaikille muillekin kovasti terkkuja!

Mulla on nyt kauhia innostus ja yritys palata tänne "vanhaan elämääni" ;)

Täälläpä ei olekaan kummia tapahtunut, palaan takaisin kotikonnuille Kuusamoon joko tänään tai huomenna muuttokuorman kanssa, me muutetaan maalle :ahihi: Eli koulu on lusittu ja työelämä odottaa, aloitan parin viikon päästä vuokratuoliyrittäjänä, jännää :hullu:
Avatar
Huippis
 
Viestit: 23
Liittynyt: La 17 Touko 2008 14:04

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 27 Touko 2011 16:00

Moikkis :keijohei:

Mitähän kaikkea sitä on tullu ilmotusluontoisiin raapustettua... :salaliitto:

PS. Luitko, Huippis, myös sen vanhemman Ilmoitusketjun? :keijo:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Huippis » Pe 27 Touko 2011 16:20

Lyyra kirjoitti:PS. Luitko, Huippis, myös sen vanhemman Ilmoitusketjun? :keijo:


En mä nyt lukenu sitä :virne: Mä luin sen silloin kun viimeksi täällä kävin! Mutta tässäkin oli jo lukemista ihan tarpeeksi :pepsodent:
Avatar
Huippis
 
Viestit: 23
Liittynyt: La 17 Touko 2008 14:04

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Su 29 Touko 2011 02:26

Vitdku, mää oon tyhymä! :friikkipeukku: Mutta ei siitä sen enempää. :huoh:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 29 Touko 2011 22:22

Shay kirjoitti:Vitdku, mää oon tyhymä! :friikkipeukku: Mutta ei siitä sen enempää. :huoh:


Disagree!

:paijaus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa

cron