Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 19 Kesä 2009 00:45

Yleensä yhden päivän lääkkeen "ottamattomuus" ei vaikuta koko lääkitykseen. Päivittäinen annos ei hajoa kokonaan vuorokaudessa.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 23 Kesä 2009 05:49

Miun paita haisee lipeälle :epäilevä: Haalarit haiseen lipeälle, pesunkin jälkeen ja se haju tarttuu :epäilevä: Etovaa :umpfh:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja ceuro » Ti 23 Kesä 2009 17:26

Tunnustus: olen koukussa facebookin Bejeweled Blitziin. On se vaan semmoinen peli, että aina pitää yrittää uutta ennätystä. Minuutin aikana pitää siis saada mahdollisimman paljon timangeja hajalle ja aika monta olen saanutkin.. :bubbles:
...tai sitten keitän muina naisina kahvia ja unohdan
Avatar
ceuro
 
Viestit: 83
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 13:22

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Ti 23 Kesä 2009 18:00

Ah, pitää mennä kokeilemaan!
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mooch » Ke 24 Kesä 2009 00:41

Hei! :D
Tulin kertoon teille armaat piskuiset kivet, että oon työtön ja tykkään tästä olotilasta.
Meillon kesä ja kärpäset.
Ei mulla muuta! :D
<Miki> Mooch: Ei se oo se koko vaan se karäktääri.
Avatar
Mooch
 
Viestit: 77
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:17
Paikkakunta: Sodankylä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja heidiz » Ke 24 Kesä 2009 11:31

ceuro kirjoitti:Tunnustus: olen koukussa facebookin Bejeweled Blitziin. On se vaan semmoinen peli, että aina pitää yrittää uutta ennätystä. Minuutin aikana pitää siis saada mahdollisimman paljon timangeja hajalle ja aika monta olen saanutkin.. :bubbles:


Minä kans :bubbles: Mun kone vaan vähän tökkii, niin jouduin nyt keskeyttämään sen pelaamisen.. jospa se taas kohta toimisi...

Koneen tökkimisestä huolimatta minulle kuuluu ihan hyvää, valmistuin viime viikolla lähihoitajaksi vihdoin ja viimein! :D
Tällä viikolla alotin työt, nyt jo kyllä tuntuu että en varmasti jatka siellä pidempään kuin on pakko. Ei oo oikeen mun paikka.
heidiz
 
Viestit: 55
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 10:37
Paikkakunta: Kajaani

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 24 Kesä 2009 12:11

Onnea heidiz! :kättely:

Mulla on tänään vapaapäivä. :jami: Aion nauttia siitä täysin siemauksin ystävän kanssa hengaillen ja auringosta nauttien. Jäätelöä pitää ainakin saada. Ties vaikka menisimme myös piknikille. :D
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Ke 24 Kesä 2009 20:15

Muutsi ja heidiz :hymyhali:

Ihanaa, kun on kesä. :D Yritin tänään shoppailla kesävaatteita, mutta eihän siitä mitään tullut.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6541
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 24 Kesä 2009 22:04

Moi kalliolta! Ihmeen paljon on ollut tekemistä. Töitä ja omia juttuja, mutta kiireiseksi en ala. Itse en ole kirjoitellut, mutta teidän tarinointia on ollut mukava lukea illalla tai töissä ruokatauolla, kun ei ole ollut juttuseuraa. Kiitos siitä. Nyt on sopivasti säiden suosiessa muutama vapaapäivä, jos sitä olisi oikein onnekas, niin saisi jonkun tuttavan/kaverin/ystävän kanssa katsella kesäistä kaupunkia. Saa nähdä. Ainakin uintia ja piknikkiä, vaikka sitten yksin.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 24 Kesä 2009 23:52

Käytiin tiistaina Jyväskylässä. Suurkirppikseltä ostin yhden dvd:n, sisältäen nähtävästi jotain päätöntä tappamista, jota katsellessa voi jättää aivot narikkaan. Näin paikassa mukavannäköisen kauniimman sukupuolen edustajan, mutten tietenkään tohtinut juttusille. (E.v.o.)
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » To 25 Kesä 2009 00:08

Huomenna tää lähtee Saksaan katsastamaan Berliinin muureineen, keikkoineen ja kaikkineen. Lisäksi oleilua Bambergissa ja hengailua kylpylässäkin on kuulemma tarkoitus harrastaa. :virne:

Palailen tuossa viikon kuluttua taas, mahdollisesti tässä viikon aikanakin, jos kaverin siellä päässä pitää opiskella (hullut saksalaiset käyvät koulua kesäisinkin) ja mä saan tietokoneen omakseni hetkeksi. :tilt:

:hehei:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 25 Kesä 2009 01:11

Muuusshhi. :hymyhali:


Mää tulin kertoon että oon hikinen ja niljakas ja väsynyt ja Mike Bordin oli kaiken sen ähellyksen ja stressin arvoinen. Ja täältä löytyy Forden historian ensimmäinen kuva, jossa näkyy Lyrtsin naama.







































:p
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 25 Kesä 2009 02:13

Oot just sen näköinen, kun ajattelinkin. :virnu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 25 Kesä 2009 08:55

Ai löysit. :)
Aattelin että vois olla vaikee, mutta eipä sitten. Muille vinkiksi, että oon se, jolla on kädet pystyssä. :viileä:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 25 Kesä 2009 11:13

Joo, löysin! Sä olet sen tyypin vieressä, jolla on kanssa kädet pystyssä - selvä selvä :)
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » To 25 Kesä 2009 11:32

No siis kyllä mäkin Lyyran tunnistan, se on toi jolla on t-paita päällä!

:p

Noin muuten, mites CMX veti lämppärin ominaisuudessa? :kiinnostunut:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 25 Kesä 2009 11:41

Äh ei multa kannata kysyä. En oo koskaan arvostanu CMXää livebändinä.

Mutta kun kerran kysyit, niin tässä tulee:

AW paino varmaan 100 kiloa ja laulo ihan päin helvettiä (kuten tapohin kuuluu). Kyllä se yritti jotain rokstaraillakin siellä ja räyhätä mutta laihoin tuloksin. Pari kertaa tuli vaan semmonen :läps: -olo siitä. Tai enemmänkin semmonen :Painan kasvoni käsiä vasten ja huokaan "eeiiii en kestä katsoa": -olo. :friikki:
Muu bändi soitti tasaisen varmasti (lue: en erityisemmin kiinnittänyt huomiota). AW on vaan niin surullinen ilmestys. :ei:


PS. Ei muuten ollu T-paita päällä. :nirppa:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » To 25 Kesä 2009 11:55

Lyyra kirjoitti:Mutta kun kerran kysyit, niin tässä tulee: ...


Ei ois pitänyt :virne:
Musta Yrtsi on kyllä parhaimmillaan tukevana, luttana.


Lyyra kirjoitti:PS. Ei muuten ollu T-paita päällä. :nirppa:


No sitten sä oot se jolla on tissit paljaana? :keijo:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 25 Kesä 2009 12:01

Sippura kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:PS. Ei muuten ollu T-paita päällä. :nirppa:
No sitten sä oot se jolla on tissit paljaana? :keijo:

Ehkä oon, ehkä en. :juoni:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 25 Kesä 2009 13:12

Tissit...? :kauhistunut: *menee katsomaan* Eihän siellä ole... Huijjasitten.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 25 Kesä 2009 13:23

Ai niin. Ilmoitusluontoisena asiana ilmoitan, että olen taas vaihteeksi pahasti nettiriippuvainen... :hullu: Kun kesälomilla vapaa-aikaa on aamusta iltaan (yöhön), surffaan ja nettipelaan varmaan puolet siitä ajasta, vaikka järkevääkin tekemistä olisi. Aurinkokin paistaa jne. Onneksi auringossa istumista ei näillä keleillä oikein suositella, joten on ainakin (teko)syy pysytellä sisätiloissa. Mutta - näin on käynyt mulle jokainen kerta, kun olen ollut pitkiä aikoja vapaalla. Ei hyvä...

Nyt yritän tehdä lupauksen, etten käy ainakaan pariin tuntiin koneella.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » To 25 Kesä 2009 17:17

Eilen koin tunteen, jonka olen viimeeksi tuntenut peruskoulun kesälomilla. Kävin töissä ja tulin takaisin, ja loppupäivän norkoilin. Ja sitten se iski. Masennustyslyys! Se on aivan kamala tunne! Aurinko paistaa, lämmin, kesä! mutta mää oon mieli maassa ja tylsistynyt, kävelen pitkin pihaa ympyrää ja ihmettelen. Eikä kavereita edes netissä. Nehän on tietenkin kaikki rannalla tai terassilla! Ja mää oon yksin. Ai että se oli kamalaa. Vaikka aina nuorempana sitä odotti kesälomaa ihan innolla oli se kuitenkin suurimmaksi osaksi aikaa tooodella tylsää. Kun porukatkin on vain töissä. :huoh: Nyt on niin monta vuotta ollut kaikki kesät duunissa ja parhaimmillaan vain muutaman viikon pitänyt lomaa, niin silloin sitä osaa ottaa kaikki irti.

Sitten kun olen saanut pienen pääni sekaisin ihastumalla. :hullu: Mutku se ei ole kivaa, kun vain omassa päässä asiaa pyörittelee ja tietää, ettei se etene siitä kummemmaksi.

:friikki:

En mää tiiä.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » To 25 Kesä 2009 19:26

Surfailen Abc:n pihassa. Joku juoppo huutelee pihapiirissä ja toivottaa paikkakuntaansa haistamaan v*tun yms.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 26 Kesä 2009 11:00

Olin eilen katsomassa Phédreä - näytelmää suorana Lontoon National Theatresta :D Ja sen pääroolissa oli iki-ihana Helen Mirren :sydän:. Olen edelleen ihan pyörällä päästä koko kokemuksesta. Se oli jotain aivan.... huikeaa! Aivan järjettömän ihana Mirren ja näytelmän ahdistavuus. Sydän oli ihan pakahtumis-pisteessä aina välillä, mutta ei sitten pakahtunutkaan. Yksi vastanäyttelijä oli ihan kökkö ja meinasi pilata koko jutun.

Muuten menee ihan kuten tähänkin asti. On vaan kuuma ja vähän tylsääkin. Ei oikein pysty keskittymään kun aivot sulaa.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6675
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 26 Kesä 2009 18:31

Mitä, mitä, mitä? Meillähän on uusi hymiö: :ryhmähali: eli ryhmähali. :D

Tuli taas vähän kokeiltua uusia pyöräilyreittejä. Noin 8 km matka muuttui kätevästi noin 18 km pitkäksi. :keijo: Eli jos joskus olette kanssani jossain paikassa, jota en tunne kuin omia taskujani, älkää antako mun suunnistaa (ainakaan mitään uutta reittiä pitkin). Ellette välttämättä halua päätyä jonnekin aivan muualle, minne oli alunperin tarkoitus...
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa