Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » La 24 Loka 2009 15:16

Päivän suuri järkytys, kun näppäilin forden osoitteen ja ruudulle ilmestyykin ilmoitus: "Foorumia ei ole olemassa." :sekopää:
Onneksi olin vain vahingossa kirjoittanut fordde... Huh! :friikki:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 26 Loka 2009 05:44

Olipa hienoa, kun ase hajosi kesken pelin. Joutui hakemaan toisen lainaan.
Join ajomatkalla puolikkaan pienestä Ed-tölkistä ja alkoi röyhtäyttämään. Puolikas purkista saikin sitten mennä maahan.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 26 Loka 2009 11:41

Olin viikonloppuna piiiiiiiiitkästä aikaa shoppailemassa :keijo: Tarkoitus oli kyllä tuota parempaa puoliskoa vaatettaa, mutta jostain syystä mulla oli loppuviimein enemmän ostoskasseja... :o Ostin kalsaria! :superhymy: Toki mulla kalsareita on entuudestaan, mutta nyt on sitten sellaisia kunnon kalsareita. Siis urheilukerrastoja, mitä lie. Ja lämpökerrastonkin, fleecepöksyt, ostin kans paukkupakkasten varalta, kun nekin oli halvennuksessa. Nyt saa talvi tulla!

Ja koska olen plondi, piti kerrastoja testata, vaikkei mittari edes värähdä pakkasen puolelle... Tuli vähän kuuma aamulla töihin sotkiessa :p

Näin jännittävää mun elo on.

Kuva




Noin muuten on vähän ankeat fiilikset. Faija on nyt puolestaan syöpätutkimuksissa. Kaverin äidillä on paha syöpä. Entisen työkaverin hautajaiset oli edellisviikonloppuna, syöpä vei. Entinen naapurin mummo oli kurjassa kunnossa, kun kävimme häntä morjestamassa viikonloppuna. Tuijotti kattoon tyhjä ilme kasvoilla, luovuttaneen oloisena, ennen niin virkeä ja terhakka ihminen. Kamalaa katseltavaa.

Kyllä tekee pahaa katsella, kuinka virikkeetöntä elämää vuodepotilaaksi joutunut vanhus viettää. Aivan hirveää. Kai niitä yritetään saada nopeammin mullan alle ja pois kustannussarakkeesta, kun menettävät elämänhalunsa tuollaiseen.


:huoh:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja friikkis » Ma 26 Loka 2009 23:05

Jaksamista Auroralle.

Syöpä sotkee kuvioita myös omassa lähipiirissä. Fiilikset on harvinaisen kurjat, mutta pakko se on oppia elämään tuonkin asian kanssa. Ärsyttävän avuton olo, kun täytyy vierestä seurata läheisen sairastamista. :huoh:

Ja asiasta täysin kukkaruukkuun, nuo Ikean imukupeilla varustetut kylppärikorit/telineet/mitkä lie on saatanasta. Rämähtävät aina lattialle seinältä kamalan kolinan kanssa, slaagi meinaa tulla. Noin kävi taas pari minuuttia sitten. Ja arvattavasti unohdan taas parin viikon päästä säikäyksen, ja pistän tuon takaisin seinälle. Oravanpyörä jatkuu. :friikki:
Avatar
friikkis
 
Viestit: 178
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 14:45

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 27 Loka 2009 23:10

Päivän hyvät työt tehty. Luovutin verta ja liityin luuytimenluovuttajarekisteriin. :tilt:
Ihmeellistä, kuinka noin pienestä vaivasta voi tulla näin hyvä mieli.

Sitten pitäisikin alkaa paneutua koulujuttuihin. Ekat deadlinet häämöttää, eikä asioiden eteen oo tehty vielä mitään. Viikonloppuna jazzit, ja niiden aikaan nyt ei ainakaan ehdi mitään tylsiä koulujuttuja vääntämään. Liikaa hyvää musaa koettavana! :virne:


Muuten sitten onkin elämä aika hidasta, paitsi mitä nyt tuo uusi perheenjäsen tuo vähän vipinää arkeen. Ihme sähköjänis. :virne:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ke 28 Loka 2009 18:12

Eikö te ollutkaan kitta :O:

Juu nyt pitäisi kyllä kaikkien kynnelle kykenevien käydä luovuttamassa ennen kuin tuo sikaflunssa pääsee täysin valloilleen.
Koska taudin jälkeenhän tulee ainakin se 2vk karenssia luovutukseen. Ja tuon taudinhan pitäisi kaataa porukkaa kunnolla, eikä veren tarve mihinkään vähene.
Ja nyt näyttäisi olevan jo vähissä lähes kaikki verilajit.
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja pampula » To 29 Loka 2009 12:25

Mitäs täällä nykyään tapahtuu :pepsodent:
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
Avatar
pampula
 
Viestit: 278
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 22:23

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 29 Loka 2009 13:06

Mitäs täällä, ihan kiltisti ollaan oltu :tp: Vähän liiankin kiltisti...

Mitäs siellä on tapahtunut? :o:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja pampula » To 29 Loka 2009 19:25

Kaikkea epämääräistä kuuluu :virne:

Ei ole tullut täällä pyörittyä, ei vaan jotenkin osaa. Jos nyt yrittäs päästä kärryille tästä Forde-honmelista.
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
Avatar
pampula
 
Viestit: 278
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 22:23

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 29 Loka 2009 19:26

Pampulainen. :hymyhali:
Ei mitään katoamistemppuja enää, jooko?
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » To 29 Loka 2009 20:51

Pampula. :D Olenkin usein mietiskellyt, mitä sulle kuuluu. :D

---

Sain eilen uuden sängyn ja siitä olen iloinen. :D Muuten ei taida tapahtua oikein mitään. :friikki: Tai voisihan sitä kertoa kaikenlaista kiviasiaa. :p
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja pampula » To 29 Loka 2009 23:13

^^ Mie tuun varmaan aina olemaan tämmönen liihottelija. En oo vieläkään päässyt yli vanhan Forden kuolemasta :virne: Joillakin meistä surutyö kestää kauemmin :p
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
Avatar
pampula
 
Viestit: 278
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 22:23

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 30 Loka 2009 14:34

Pampula :hymyhali: Kiva nähdä sinua pitkästä aikaa täällä!

---

Eihän tämä mitään vielä tarkoita, mutta minä olen niin innoissani, että kädetkin tärräävät. Pääsin työhaastatteluun! :superhymy:

Lisäksi Poika tulee luokseni viikonlopuksi ja suunnitelmissa on tehdä kunnon herkkuateria sen kunniaksi. :superhymy: Emmehän nyt ole kolmeen (!) viikkoon nähneet. Pääruuaksi Hasselbackan perunoita, kermaviilikastiketta ja lehtipihvit maustevoilla ja jälkkäriksi suklaamoussea. Mousse on jo jääkaapissa. :kuola:

Ihana viikonloppu tulossa!

:superhymy:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja pampula » La 31 Loka 2009 00:44

:hymyhali:
Muuten hyvä, mutta fasaanit eivät lennä pakoon kylmää.
Avatar
pampula
 
Viestit: 278
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 22:23

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ma 02 Marras 2009 19:56

Vaihteeksi on ollut ihan kiva fiilis. Viikonloppuna näin paljon kavereita ja kävin mm. katsomassa Apulantaa. Päätin myös tulevana viikonloppuna tehdä kaikkea kivaa, lähden esimerkiksi kotikotona käymään, että nään pitkästä aikaa tuttuja siellä päin. Niin ja onhan tuo isänpäiväkin niin isää käyn onnittelemassa.

Olin tänään ahkera ja siivosin kämpän lattiasta kattoon :virnu: . Siivosin myös sellaiset kaapit, jotka ovat odottaneet siivoamista jo yli kaksi vuotta, eli koko sen ajan kun olen tässä kämpässä asunut. Joissain kaapeissa oli vuokranantajan romuja, jotka surutta kippasin roskiin, kun en näe että niillä on mitään käyttöä, tai en ymmärrä miksi minun pitäisi niitä täällä säilöä :O: . Olen ollut tosi laiska siivoamaan noita kaappeja, kun täällä on ihan liikaa kaappitilaa, enkä minä yksinasujana saa todellakaan täytettyä kaikkia näitä kaappeja.

Eilen iski kamala innostus maalata jotain, ja tuossa vieressäni odottaa tarvikkeet, että maalaan itselleni jotain kivaa seinälle. Minulla on liian vähän tauluja täällä seinillä, niin olisi kiva piristää kämppää. Paljon on ideoita, mutta saa nähä mitä saan aikaiseksi.

Toisin sanoen intoa riittää tehdä kaikkea muuta kuin niitä tärkeimpiä, eli kouluhommia :epäilevä: . Jos jaksaisi niin tänään pitäs ommella ompelukoneella jotain kouluhommia ja miettiä mitä minä edes yhdellä kurssilla haluan tehdä. Olisi kiva tehdä itselle vaikka mekko, mulla on niin tyhmän mallinen kroppa, että harvoin löydän itselle hyvin istuvan mekon, niin kai se täytyy tehdä itse. Tuolla koulussa se nyt onnistuisi kun joka tapauksessa joku vaate pitäs väsätä.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 02 Marras 2009 22:48

damn kirjoitti:Eilen iski kamala innostus maalata jotain, ja tuossa vieressäni odottaa tarvikkeet, että maalaan itselleni jotain kivaa seinälle.

Ajattelin jostain syystä, että kirjaimellisesti suoraan seinälle, mutta ilmeisesti tarkoitus on kuitenkin maalata jotain kehyksiin laitettavaksi seinälle. :)

---

Haravoin viikonloppuna pihan putsplankiksi. Tänään aamulla meinasi päästä itku, kun katsoin sitä: ihan kuin ei olisi haravaa nähnytkään. Meidän suuri tammi oli päättänyt luopua yhdessä yössä lopuista lehdistään. Jippii, uudestaan haravan varteen vaan... Pitää ajatella kuntoilun kannalta, niin ei syletä niin pahasti.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ma 02 Marras 2009 23:04

Lumikki75 kirjoitti:Ajattelin jostain syystä, että kirjaimellisesti suoraan seinälle, mutta ilmeisesti tarkoitus on kuitenkin maalata jotain kehyksiin laitettavaksi seinälle. :)


Ei sentään, vaikka olisikin kieltämättä upeaa, jos pystyisi taiteilemaan suoraan seinälle :D . Pitäisi jostain yrittää etsiä edulliset kehykset. Pelkään ettei se ole kovin helppoa, kun tuo paperi jolle maalaan on 72cmx104cm. Noin isot kehykset mahtaa olla aika hintavat. :hämillään:
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 03 Marras 2009 01:17

damn kirjoitti:Joissain kaapeissa oli vuokranantajan romuja, jotka surutta kippasin roskiin, kun en näe että niillä on mitään käyttöä, tai en ymmärrä miksi minun pitäisi niitä täällä säilöä :O: .


Kohta omistaja tuleekin sitten kyselemään jotain itselleen tärkeää tavaraa... Toiselle tärkeä tavara voi olla toiselle pelkkä jäte. Jokuhan voi vaikka kerätä jotain vanhaa tai niillä voi olla tunnearvoa. Itse en ainakaan kysymättä hävittäisi mitään toisen talosta.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 03 Marras 2009 08:13

Dnd kirjoitti:
damn kirjoitti:Joissain kaapeissa oli vuokranantajan romuja, jotka surutta kippasin roskiin, kun en näe että niillä on mitään käyttöä, tai en ymmärrä miksi minun pitäisi niitä täällä säilöä :O: .


Kohta omistaja tuleekin sitten kyselemään jotain itselleen tärkeää tavaraa... Toiselle tärkeä tavara voi olla toiselle pelkkä jäte. Jokuhan voi vaikka kerätä jotain vanhaa tai niillä voi olla tunnearvoa. Itse en ainakaan kysymättä hävittäisi mitään toisen talosta.

Eiköhän vuokraisäntä olisi sanonut, jos tavara olisi säilyttämisen arvoista. Mä ainakin veisin roskiin vaan kaiken, mitä on kappeihin unohtunut.
Kaappitila on arvokasta. Jos keräilee, ni keräilköön omaan kotiinsa eikä mun.

Aloin neulomaan säärystimiä. Haaveilen omeplukoneesta, mut katotaan nyt ensin, miten noi puikot pysyvät kädessä..
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ti 03 Marras 2009 11:36

Emilia kirjoitti:
Dnd kirjoitti:Kohta omistaja tuleekin sitten kyselemään jotain itselleen tärkeää tavaraa... Toiselle tärkeä tavara voi olla toiselle pelkkä jäte. Jokuhan voi vaikka kerätä jotain vanhaa tai niillä voi olla tunnearvoa. Itse en ainakaan kysymättä hävittäisi mitään toisen talosta.

Eiköhän vuokraisäntä olisi sanonut, jos tavara olisi säilyttämisen arvoista. Mä ainakin veisin roskiin vaan kaiken, mitä on kappeihin unohtunut.
Kaappitila on arvokasta. Jos keräilee, ni keräilköön omaan kotiinsa eikä mun.


Jos ne tavarat olisi niin tärkeitä ollut niin tuskin ne lojuisivat vuosikausia siellä kaapeissa, ovat ilmeisesti olleet siellä reippaasti yli kymmenenkin vuotta. Ja itse ainakin laskin ne ihan roskikseen kuuluviksi, kun olivat rikkinäisiä, ei mitään keräilyesineitä ja käyttökelvottomia. Esimerkiksi muutamat keittiönlampun vanhat ja palaneet loisteputket siellä kaapissa oli, samoin haljennut muovikulho. En ymmärrä miksi kukaan tulisi tuollaisten perään enää kyselemään...
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 03 Marras 2009 15:12

Ai ne oli tollasta roskaa. Ite kerään vanhoja pelikoneita ja jotkut sanoo niitä "vanhoiksi romuiksi" vain koska ne on vanhoja.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 03 Marras 2009 15:28

Join kahvia ja heti alko kone hyrräämään. :keijo:
Tiskasin, imuroin ja sain pyykitkin koneeseen. Seuraavaksi siivoan jotakin lisää. Ihan hullua, koska siivousinto iskee niin harvoin. Nyt on siivottava, kun into iski. Kummallista.

Muuten niin on aika tylsää, koska on niin vähän opiskeltavaa näin syksyllä ja töitäkin vain harvakseltaan pari kertaa viikossa. Laiskottaa.

Olen havainnut haluavani ulkoilla useammin kuin ennen. Tosin viime viikolla en käynyt kertaakaan lenkillä, koska oikeutin itselleni laiskottelua, kun edellisellä viikolla kävin ulkoilemassa kolme kertaa. :keijo: Nyt taas hinkuisin ulkoilemaan, mutta ulkona on kökkö keli, joten taidan jäädä sisätiloihin puunaamaan kylppäriä.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 03 Marras 2009 16:22

skray kirjoitti:Olen havainnut haluavani ulkoilla useammin kuin ennen.

Mä olen havainnut saman, kun koiran kanssa on pakko lähteä ulos. Ennen saattoi mennä viikkokausiakin ilman, että olin ulkoilmassa muutaman minuutin pätkiä enempää, mutta nyt jos jostain syystä menee päiväkin ilman kunnon ulkolenkkiä, tulee jotenkin tunkkainen olo. Näköjään se sitten pitää paikkansa, että kuntoiluun voi jäädä koukkuun (tosin mä tunnen olevani enemmän koukussa raittiiseen ilmaan kuin siihen liikkumiseen). Sitä liikuntaakin sivussa on kuitenkin tullut harrastettua, kun kerran paino on pudonnut reippaat kymmenen kiloa vuodessa. :)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ti 03 Marras 2009 17:50

damn kirjoitti: Pitäisi jostain yrittää etsiä edulliset kehykset. Pelkään ettei se ole kovin helppoa, kun tuo paperi jolle maalaan on 72cmx104cm. Noin isot kehykset mahtaa olla aika hintavat. :hämillään:


Entä jos kysyisit jotain teollisen puolen tyyppiä tekemään siulle kehykset vaikka puurimasta?
Tulis todennäkösesti halvemmaksi, kuin ostaa valmiit tai teettää kehysliikkeessä.
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ti 03 Marras 2009 18:10

Kiitos puolikarkea vinkistä. En ollut tajunnut ottaa huomioon tuollaistakin vaihtoehtoa. Joku tuttu teollisen puolelta löytyykin, niin jospa sitä jossain vaiheessa rohkenisi kysäistä apua sieltä suunnalta.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa

cron