Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 10 Tammi 2010 00:04

Kävin tänään lähikaupassa. Nakkihyllyn kohdalla otin nakkipaketin käteeni, mutta sitten mieleeni juolahti, että ehkä pitäisikin ostaa lihapullia ja vilkuilin nakkipaketti kädessä ympärilleni, että onkohan tässä samassa hyllyvälikössä lihapullapaketteja. Valvontakamerassa se näytti varmaan varkaan elkeetä ("näkeeks kukaan, jos mä pistän tän takkini sisään?"). Vartija ilmestyi sitten pian kävelemään rinnalleni ja pyöri ympärilläni koko kauppareissun ajan haluten arvatenkin osoittaa, että minut oli nähty ja että minun ei kannattaisi yrittää varastaa mitään. Vähän alkoi tuntumaan ahdistavalta ja sen ahdistuksen aiheuttama päättämättömyys kaupassa liikkumisessa saattoi näyttää päällepäin vielä enemmän myymälärosvon käyttäytymiseltä. Meninkin sitten kassalle ja jätin ostamatta loput tavarat, jotka oli tarkoitus vielä ostaa. No, työtänsähän ne vartijat vaan tekevät.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 11 Tammi 2010 14:40

Lupauduin Nuorisoteatteriin näyttelemään aikuisena, kun lapset eivät sovi kaikkiin rooleihin.
Näytelmänä Fedja-setä, kissa ja koira :D
Oon äiti :D
Se vihaa kissoja :virne:.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ti 12 Tammi 2010 04:13

Taisinpa juoda liikaa kahvia.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Ti 12 Tammi 2010 09:23

Palailen tässä Ruotsinlomaltani arkeen hyvillä mielin. :virnu:

Lomalla tuli kerrankin oikeasti levättyä, kun Ruotsissa rikottiin pakkasennätyksiä, autot eivät kulkeneet ja hiihtokeskusten hissit pysyivät liikumattomina. Luvattuja myskihärkiä en nähnyt, laumoittain (se on tokka se iso lauma joo :tilt: ) poroja kyllä, ja hirven! :keijo: Laudasta pamahti etuside pakkasessa, mutta ei harmittanut kauheasti, onhan nuo pitäneet uusia jo toissa keväisen äksidentin jälkeen. :tilt:

Mullon semmonen kutina, että tämä vuosi tulee olemaan aikas hyvä. :superhymy:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 12 Tammi 2010 16:13

Uusin toimiston, siis ostin tätä sarjaa olevan vitriinin ja kirjoituspöydän (joka tosin saapuu vasta ensi viikolla) ja Cara-työtuolin. Eivät edes tulleet läheskään niin kalliiksi kuin voisi luulla, koska löydettiin myymälästä tuollainen vitriini kakkoslaatuna (se oli tippunut kuljetuksessa ja lasi oli hajonnut) yli 50 % alennuksella. :superhymy: (Lasi tietysti sitten piti ostaa, mutta se ei maksanut kuin parikymppiä).
Sen lisäksi ostin uuden näppäimistön, jonka osoittautui yllättävän vaikeaksi käyttää aluksi - arvatkaa ärsyttääkö, kun kirjoittaa kymmensormijärjestelmällä suhteellisen nopeasti ja vähintään 70 prosentilla kerroista toinen käsi osuu koko ajan väärään paikkaan tehden tekstistä siansaksaa? Muutaman päivän harjoittelun jälkeen tämä alkaa jo toimia, ja tuntuu oikeasti olevan ergonomisempi kuin norminäppis.

Muutoin ei ilmoitettavaa, paitsi että ihanaa, kun ei enää ole ihan järjettömän kylmä!
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 12 Tammi 2010 19:50

Ilmoitusluontoinen tunustus:
Toimistotyömäinen lomakkeiden täyttö (esim verohallinnon lomakkeet,
joihin pitää selvittää numeroita) on tuntunut jollain kieroutuneella tavalla
nautinnolliselta.
Ehkä kyse on vaan poikkeavan työn tuomasta virkikstyksestä, tai sitten
musta pitääkin tulla isona sihteeri, tahi kirjanpitäjä.
Jäämme miettimään.

Muuten melko ookoo olo. Vähän haikea surumieli jostain syystä. En ihan tiedä
miksi. Kunpa tietäisin.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ti 12 Tammi 2010 21:25

No jos tommonen on kivaa, niin täytä miun puolesta vahinkoilmotus? :keijo:

Noin muuten vois kertoa, että uus safetyboy -takki on kiva ja uudet safetyboy -tupakat ei oo. Hitto kun sitä haluis rauhassa tupsutella, mut pakko vetää ku imuri ettei rööki sammu :epäilevä:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ti 12 Tammi 2010 22:28

Pvi voi myös mennä ihan mikä päivä vaan meidän toimistolle esittämään mua. :D

*Nukuin pommiin (taas). En tosin myöhästynyt töistä, mutta lähellä oli. Enkä siis herännyt herätyskelloon vaan puolitoista tuntia sen soimisen jälkeen ihan omine aikoineni..
*Vastasin 81 puheluun työpäivän aikana. (Puhelukesto keskimäärin 3,5 minuuttia) Kolmelta alkoi ääni lähteä, neljältä kuulostin Maria!:n röökimuijalta.
*Kävin kaupassa, ostin maitoa ja grillisipsejä.
*Katsoin digidigiltä Alfien. Itkin valtoimenaan, kun elokuvasta oli katsottuna noin 65 %.
*Hillitsin itseni ja odotin, josko kahden viikon vakkarisuhteeni laittaisi jotain viestiä huomisesta. Laittoi.

Hymiöin tiivistettynä tämä päivä:
:isosilmä: :haukotus: --> :blah: :blah: :blah: --> :popkorni: :pillitys:--> :sydän:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ti 12 Tammi 2010 23:10

Emilia, aivan ihana kuvailu päivän kulusta hymiöin! :hullu:

Mulla on viikko ihan täynnä ohjelmaa. Kannattaa viikko järjestää niin, että on ma-pe töissä ja niinä iltoina on joka päivä jotain muutakin. Perjantai sentään melko rento, mutta ajattelin jotain herkkuja kokkailla Pojan synttäreiden kunniaksi. Lauantai on täynnä ohjelmaa samoin sunnuntai. Ja sitten on taas täysi työviikko edessä. Pari iltaa ja viikonloppu täynnä. :sekopää: Missä ihmeen välissä mä muka kandia ehdin tehdä? Pojankin kanssa haluan viettää aikaa.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 13 Tammi 2010 00:39

Kuolo kirjoitti:ja uudet safetyboy -tupakat ei oo. Hitto kun sitä haluis rauhassa tupsutella, mut pakko vetää ku imuri ettei rööki sammu :epäilevä:

Ihmettelin tässä moneen kertaan, miksi mun rööki tuppaa koko ajan sammumaan, kunnes sitten vasta muistin tuon uudistuksen. Varmasti ovat turvallisempia, mutta ärsyttävyydessä vailla vertaa.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 13 Tammi 2010 01:22

Voi :kiroilu: että tulinkin pahalle tuulelle tästä tyypistä. Missä näitä tyyppejä oikein sikiää? :viha:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 13 Tammi 2010 02:38

Lyyra kirjoitti:Voi :kiroilu: että tulinkin pahalle tuulelle tästä tyypistä. Missä näitä tyyppejä oikein sikiää? :viha:


Outoja ja erittäin jyrkkiä mielipiteitä. Mieleltään pahasti järkkynyt henkilö taitaa olla kyseessä. Sitten sotketaan mukaan uskontoa, jottei tarvitse perustella mitään. (Pikaluvulla sen verran eräässä kohdassa oli todella vähän hajua todellisuudesta, että ainakin erääseen aikaan joillain lääkäreillä oli tapana määrätä pieneenkin alakuloon masennuslääkkeitä, joskus aivan syyttäkin kun potilas oli sanonut että on ollut esim. vähän raskasta. Esim. tuntemani henkilö ei edes niitä syönyt ja ihan vähän ajan päästä oli kunossa, kun sai levätä ja ajatukset muuhun. Enkä nyt siis meinaa oikeasti apua tarvitsevia vaan paskoja muodinmukana meneviä lääkäreitä. Onkohan ne ruvenneet kohdistamaan nykyään bisnestään paremmin, kun joitain vuosia sitten se meni ihan muotivirtausten mukaan ainakin täälläpäin?)

Muoks: Oltiin sunnuntaina metsä-paintballia. Vihdoin löytyi erittäin hyvä kuula. Yksikään kuula ei levähtänyt aseissa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 13 Tammi 2010 06:33

Jee! Kaavakkeita! Paperihommia!

Jos joku haluaa niin mulla ois vaihtarina venytelyä, punttista ja juoksua, balettitunnilla kitumista, suhdeverkostoitumista, apurahasoopailua, videoeditointia, jumpan suunnittelua, aloitettujen kirjoitustöiden viimeistelyä...
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 13 Tammi 2010 07:15

Tota videoeditointia vois vaikka tehäkin. Tosin sitä varten pitäs olla ehkä vähän levänneempi kun nyt :friikki:

Hitto onneks kotisairaanhoitaja tuli eilen jo seiskan aikaan ja heräsin siihen. Ois menny muuten unet taas ihan ketuiks. Onneks sohvalle nukahatamisesta saa tällä kertaa syyttää lihasrelaksantteja, eikä tarvii myöntää mielen heikkoutta ja itsekurin puutetta :keijo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ke 13 Tammi 2010 11:13

Lumikki75 kirjoitti:
Kuolo kirjoitti:ja uudet safetyboy -tupakat ei oo. Hitto kun sitä haluis rauhassa tupsutella, mut pakko vetää ku imuri ettei rööki sammu :epäilevä:

Ihmettelin tässä moneen kertaan, miksi mun rööki tuppaa koko ajan sammumaan, kunnes sitten vasta muistin tuon uudistuksen. Varmasti ovat turvallisempia, mutta ärsyttävyydessä vailla vertaa.
Mikä uudistus? :o: ei muista kuulleeni mistään uudistuksesta... Muuta kun siitä että röökin hinta meni yli vitosen :epäilevä:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 13 Tammi 2010 12:55

theia kirjoitti:Mikä uudistus? :o: ei muista kuulleeni mistään uudistuksesta... Muuta kun siitä että röökin hinta meni yli vitosen :epäilevä:

Tupakoissa on (tai en tiedä onko kaikissa, mutta ainakin joissakin) joku sellainen uusi rakenne, että ne sammuvat nopeasti itsekseen, jos jäävät polttelematta.
On vaan vähän turhan tehokas, kun meinaavat sammua poltellessakin.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ke 13 Tammi 2010 13:19

Lyyra kirjoitti:Voi :kiroilu: että tulinkin pahalle tuulelle tästä tyypistä. Missä näitä tyyppejä oikein sikiää? :viha:

Ei oo todellista tekstiä :virne:

Kaiken pahan alku ja juuri on juutalaisuudesta sikiävä kommunismi, ja kaikki Vesa-Ilkan mielipiteestä poikkeava on kommunismia, ja siitä voi pelastaa vain jumala (tai siis Jumala) :keijo: Älä Lyrs ota tuollaisia puupäitä tosissaan, eihän noi ihan terveitä ole muutenkaan nuo tekstit. Meitä on moneen junaan, ja osa jää asemalle. Jotkut eivät näemmä selviä edes sinne asemalle asti :friikki: Tiedän kyllä, että tuollainen tuntuu oman terveydentilan vähättelyltä, ja se riipasee, mutta tuo on vain yksi lahopää. Ei sellaiseen kannata uhrata ajatustakaan.


Tulipa mieleeni, en ole vissiin kertonutkaan, että tuli erottua kirkosta tuossa viime syksynä. Sainpas senkin hoidettua :tilt: Nyt olen varmaan juutalaiskommunisti.
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Plei » Pe 15 Tammi 2010 21:10

Moi. :tilt: Mitä tänne nykyään kuuluu?
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Avatar
Plei
 
Viestit: 309
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 20:13
Paikkakunta: Joensuu

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Pe 15 Tammi 2010 21:24

Hei Plei. :D KIva nähdä. :D

Itselleni ei taida kuulua oikein mitään (ylläri). :friikki:
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Plei » Pe 15 Tammi 2010 21:52

Suvi, samoin. Sekä siihen, että on kiva nähdä ja siihen, ettei kuulu mitään. :tilt:

Niin paitsi että oon nykyään töissä! Ei, en valmistunut, mutta teki mieli tehdä välillä töihommiakin.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Avatar
Plei
 
Viestit: 309
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 20:13
Paikkakunta: Joensuu

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Yabba » La 16 Tammi 2010 00:06

Meitti saa rrrillit, reilun vuosikymmenen minä selvisinkin ilman, mutta tänään kävin optikolla ja siitä se sitten lähti. Ei sinällään että minun niiden käyttöä olisi koskaan kannattanut lopettaakaan, mutta mitä muuta odottaa tapahtuvan, jos lääkäri yläastelaiselle (entiselle mm rilleistä koulukiusatulle) sanoo ettei niitä oikeastaan enää tarvi. Nyt kuitenkin kävi niin, että kaukonäkö on hyvä, mutta lähinäössä on parannettavaa, johon itse ajattelin aluksi lukulaseja (jo ennen tarkastusta), mutta kokoaikaiset on kuitenkin kuulemma parempi vaihtoehto (ja ovatpahan aina paikalla kun niitä tarvii).

Syy minkä takia optikolle ajan hankin, on jo pitempään mieltäni vaivannut epäilys, kun silmät tuntui aina väsyvän ja punottavan illalla ja syykin löytyi, jo lapsuudessa vaivannut karsastus, onneksi ei kuitenkaan niin paha ja pullonpohjia tarvitseva kuin silloin. Optikolla ollessa sain myös lyhyen oppitunnin karsastuksesta ja selvennyksiä lapsuuteni jännästä peittohoidosta ennen laseja, jossa silmät opetettiin näkemään vuorotellen.Taittovika on vissiin siis ollut paha...

Pelottavinta koko hommassa kuitenkin on se, että aikoinaan (80-luvulla) oltiin Ivalon arvailukeskuksessa Äitille sanottu, ettei sitä minun näköä tarvi vielä hoitaa, hoidetaan sitten vanhempana. Tämä puolestaan olisi optikon mukaan johtanut (jo muutamassa vuodessa, kun silmä kuitenkin kehittyy jo varhaisessa vaiheessa) siihen, että minulla olisi hlvtin paljon huonompi näkö, jota ei niin helpolla olisikaan korjattu. Näin ollen välitinkin optikon ja omat (jälleen kerran) kiitokset Äitille joka ei luovuttanut ja sai kuin saikin minulle hoidon (ja monen monta seikkailuretkeä Rovaniemen keskussairaalaan). Äidin kanssa puhelimessa jaaritellessa selvisi muuten sekin, että oli mulla jossain vaiheessa mennyt näkö kokonaankin, mutta onneksi vain väliaikaisesti.

Kemissä halvin silmätarkastus on muuten yksityisellä ja kustantaa 15, tämä oli minusta aika yllättävää, kun kuvittelisi että nuo merkkiliikkeet tekisivät sen halvemmalla, mutta ei 20-30 liikkeestä riippuen (nissen kallein, vaikka väittääkin olevansa Suomen halvin). Tosin ei minun tarvi tuotakaan pulittaa, kun päädyn ottamaan lasit samasta liikkeestä (jos ei muuten niin kotia päin kun liike on tästä pari kerrosta alaspäin), kokonaishintaan 85. Toivon mukaan saan jo huomenna, mutta viimeistään maanantaina, kun kaikki tarvittava kuulemma löytyy varastosta, ei tarvi odottaa viikosta kuukauteen kuten aikoinaan :)

Tieten saattaa olla, että lasien tarve johtuu vain nörttigeenin aktivoitumisesta :raps:
Minä lähden Pohjois-Karjalaan / vaihdan farkut verkkarihousuun
kotiseudulle Pohjois-Karjalaan / juon kaljaa auringon nousuun"
Avatar
Yabba
 
Viestit: 2090
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:31
Paikkakunta: Karhunpäässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 16 Tammi 2010 16:53

Plei kirjoitti:Moi. :tilt: Mitä tänne nykyään kuuluu?


Terve, Pleikka! :D

-----

Minä olen taistellut koko viikon keittiöön palanneita banaanikärpäsiä vastaan. Olen rakentanut useita etikka-ansoja ja imuroinut niitä. Nyt tuntuu siltä, että olen päässyt voiton puolelle ja saamassa keittiöni kärpäsiltä takaisin. Koko keittiö tosin haisee etikalta, mutta sen sietää, kun saa olla kärpäsiltä rauhassa. Aikaa ja energiaa jää toivottavasti taas oikeisiin hommiin, pitäisi ruveta tuntisuunnitelmia laatimaan.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 18 Tammi 2010 15:00

Pleikka :superhymy: Sua onkin kaipailtu, kiva nähdä! :D


Meillä näkyy telkku :isosilmä:

Onhan tuossa 2,5 vuodessa tapahtunut muutoksia. Liikaa mainoksia, liikaa realityä ja pari uutta kanavaa, mistä ei tule mitään katsottavaa. No, sain mä sentään aivoni syövytettyä kaiken sen hömpän äärellä viikonlopun aikana :superhymy: Katsoin toki yhden dokkarinkin, niitä kun olen kaivannut. Tuli niin surkea olo, että meni monta sisustusohjelmaa olotilan tasaamiseen :o:


Sit saatiin parin kuukauden odottelun jälkeen ruokapöytä :jami: Hitsit se on hieno. Parempi kuin uskalsin toivoakaan. Sain alennushintaakin vielä tingattua, kun säätivät sen toimituksen kanssa. Kaiken kaikkiaan siis oikein onnistunut viikonloppu, vaikka selkä vähän vihoittelikin :tilt:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Ti 19 Tammi 2010 22:10

Ajoin äsken muutaman kuukauden kriisiparran, mutta jätin viixet ajamatta. Ei! Ei ole kuvia, mutta meinasin pitää viiksiä ainakin viikon!
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Plei » Ti 19 Tammi 2010 22:37

Viikset on pop. :D
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Avatar
Plei
 
Viestit: 309
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 20:13
Paikkakunta: Joensuu

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 10 vierailijaa

cron