Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 19 Kesä 2018 10:56

theia kirjoitti:mistä mä tiedän että paljon kilsoja on vielä ok?


Me ollaan kans kateltu autoa ja joka puolelta on tullut neuvo että jos käytettyä meinataan kattoa, kilsoja saa olla maksimissaan 10 000. Silloin voi olla varma ettei tuu heti remppoja eteen, ainakaan isoja.
Noh, me ny ollaan kai joka tapauksessa päätymässä kokonaan uuteen. Etenki ku kerranki löyty auto jossa on kaikki mitä halutaan plus vähän enemmän (pieni ulkoa sisältä iso, automaattivaihteet plus kaikki turhamaisuudet :virne: ). :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 19 Kesä 2018 12:51

Mä sain invapysäköintiluvan :keijotäpinä:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 19 Kesä 2018 16:09

Wildchild kirjoitti:
theia kirjoitti:mistä mä tiedän että paljon kilsoja on vielä ok?


Me ollaan kans kateltu autoa ja joka puolelta on tullut neuvo että jos käytettyä meinataan kattoa, kilsoja saa olla maksimissaan 10 000. Silloin voi olla varma ettei tuu heti remppoja eteen, ainakaan isoja.
Noh, me ny ollaan kai joka tapauksessa päätymässä kokonaan uuteen. Etenki ku kerranki löyty auto jossa on kaikki mitä halutaan plus vähän enemmän (pieni ulkoa sisältä iso, automaattivaihteet plus kaikki turhamaisuudet :virne: ). :keijo:

10 000? Siis varmaan 100 000? :virne: En usko että noin vähillä kilsoilla saadaan sellaista autoa meidän budjettiin sopivana :keijo:
Meidän vaatimustaso on, että takapenkille mahtuu kaksi istuinta, selkä menosuuntaan, isofix-mahdollisuudella ja että lastenhoitaja-sisko mahtuu niiden penkkien väliin. Ja ilmastointi. Ja vahva toive peruutustutkalle :keijoei:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 19 Kesä 2018 18:54

theia kirjoitti:10 000? Siis varmaan 100 000? :virne: En usko että noin vähillä kilsoilla saadaan sellaista autoa meidän budjettiin sopivana :keijo:


Eikun 10 000. Joo, mietin ihan samaa! :virnei:

Mutta tosiaan tämä oli ennen kuin päädyttiin tuohon tiettyyn merkkiin ja malliin. Katotaan ny koska meillä on oikeasti siihen varaa. Ehkä jo vuoden päästä. :keijotäpinä:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 19 Kesä 2018 19:10

Wildchild kirjoitti:
theia kirjoitti:10 000? Siis varmaan 100 000? :virne: En usko että noin vähillä kilsoilla saadaan sellaista autoa meidän budjettiin sopivana :keijo:


Eikun 10 000. Joo, mietin ihan samaa! :virnei:

Mutta tosiaan tämä oli ennen kuin päädyttiin tuohon tiettyyn merkkiin ja malliin. Katotaan ny koska meillä on oikeasti siihen varaa. Ehkä jo vuoden päästä. :keijotäpinä:


Sen mitä mä autoista tiedän, niin tosi moniin autoihin tulee valmistajan vaatimat kilometrimääräiset huollot (kun ne ostetaan uusina). Autosta riippuen ne on 10-20-30 000 kilsaa tai 10-15-30 00, 10-30-60 000 kilsaa. En tiedä ostaisinko autoa mitä pitäisi käyttää huolloissa pienillä kilsaväleillä, vaikka sitten taas enemmän ajetuissa voi tulla yllärivikoja osien suhteen. Joku vanhempikin auto, missä on vähemmän kilsoja voi olla paljon paremmassa kunnossa mitä uudempi auto, samoilla kilsoilla. Tää ei varmaan auta yhtään tässä asiassa, mutta autot on niin epäilyttäviä pelejä välillä :keijoei:

Toivottavasti löytyy kiva auto!
Auttaako teitä se, että pääsee näkemään ja kokeilemaan että minkälainen ois hyvä? Keijoilemaan johonkin autoliikkeeseen ja hakemaan tuntumaa siihen mikä ois hyvä?
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 19 Kesä 2018 19:14

Wildchild kirjoitti:Eikun 10 000. Joo, mietin ihan samaa! :virnei:

Siis alle 10 000 kilsaa ajettu, sehän on sama kun uuden ostais :kauhistunut: En mä ees löytänyt vaihtoautoista [nyt siis yhtä tiettyä merkkiä + mallia] yhtään autoa joka olis alle 10 000. Kuka teille tällaisia neuvoja on antanut? Tai siis vähän että mihin noin pieni kilsamäärä perustuu? Meillähän paukkuis tuollaiset kilsamäärät ihan hetkessä, ja meidän perhe ei ees käytä autoa välttämättä ees viikottain :kauhistunut:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ti 19 Kesä 2018 20:33

theia kirjoitti:Siis alle 10 000 kilsaa ajettu, sehän on sama kun uuden ostais :kauhistunut: En mä ees löytänyt vaihtoautoista [nyt siis yhtä tiettyä merkkiä + mallia] yhtään autoa joka olis alle 10 000. Kuka teille tällaisia neuvoja on antanut? Tai siis vähän että mihin noin pieni kilsamäärä perustuu? Meillähän paukkuis tuollaiset kilsamäärät ihan hetkessä, ja meidän perhe ei ees käytä autoa välttämättä ees viikottain :kauhistunut:


Niinhän se on melkeen sama ku uuden ostais. Mitä selailtiin, suurin osa ton alle menevistä oli ollu esittelyautoina. Eli uusia mutta kilometrit tullu koeajoista.
Ja siis tää kymppitonnin neuvo tuli useammalta taholta, pikalaskennalla viideltä vai kuudelta eri henkilöltä toisistaan tietämättä, mutta ehkä siinä sit vaikuttaa se millaista autoa ollaan hankkimassa, mihin käyttöön, millä budjetilla jne. En tiedä, en tajunnu kysyä tarkemmin mihin ne lopulta ton kymppitonnin perusti. :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 19 Kesä 2018 21:21

Miksei ne vaan sanoneet että osta uus auto? :keijo:
Mun korvaan toi kuulostaa vinkiltä, missä rahalla ei oo merkitystä valintaa tehdessä :sori:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 25 Kesä 2018 20:52

Alle 10 000 km, hah! :virne: Meillä ei onneksi vielä ole auton vaihto edessä, mutta kilometrit rupeaa tulemaan nykyisestä pikkuhiljaa täyteen (yli 400 000 km).
Jos seuraavassa autossa olis ostettaessa alle 150 000 km, se ois aika jees.

Eihän käytetyistä tai uusistakaan tiedä, milloin tulee remonttia eteen ja kuinka paljon. Aina sitä korjattavaa tulee eteen kuitenkin vuosien varrella.
Vähän voi tietenkin tilastoja katsella ja suosituksia kuunnella... Itsehän olen merkkiuskollinen, joten tulevan auton malli on jo selvillä. :jaaha:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 28 Kesä 2018 08:09

Pride-viikko!
Melkein kohta jo ohi, mutta kun on ollut niin paljon tekemistä ja hommia.
Toki myös fysioterapiaa ja lepoa :keijo:
Isken homosaatiolla myös Tuusia ja olen käyttänyt sitä työvoimana :muahaha: ja tänään vien sen ohjelmaan. Hän itse haluaa! Lauantaina mennään yhdessä kulkueeseen.

Maanantaina, kun oltiin poistumassa keskustasta, hän katseli sateenkaarilippuja ja totesi "Niin, niiden pitää nyt näkyä kun on se Pride. On kyllä kivan näköistä kun on näin paljon sateenkaaria."
:hullu: :pilvi: :sydän:

Että Happy Pride vaan kaikille!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 28 Kesä 2018 11:04

Kyl harmittaa, että monet mielenkiintoiset jutut on menneet ohi kun on töissä (tai mies on). Periaatteessa kulkueeseen kai ehtis/pääsis, mutten oo ihan varma miten istuu meidän aikatauluihin, kun kulkue on just päikkäriaikaan, eikä Pötkylä salee nuku, jos on kaikkea mielenkiintoista ympärille :sori: Moni meno oli sellaisia, minne mieluusti olisin mennyt ilman Pötkylää. Nooo, ehkä ensi vuonna :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aranwe » La 30 Kesä 2018 12:24

Kämppis lähti viikonlopuksi pois. Ensimmäinen kerta koko vuonna kun saan olla täysin omassa rauhassa! Mitä sitä tekisi? Kalsarikännit? Bileet?
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 30 Kesä 2018 21:49

Huh mikä Priden päätös tälle vuodelle :pilvi:
Kulkueeseen osallistunut arviolta 100 00 ihmistä jollain tapaa ja puistojuhlassa 40 000 ihmistä! Ihan anpöliivöpööl!

Tuusi Tuusinen kulki tän viikon matkassa mukana.
Tänään hän teki vapaaehtoistöitä yhtenä vapaaehtoisena :sydän:
Enkä edes pyytänyt apuja! "Mä voin Tantti auttaa."
"Anna mä teen"
" Hei, mä voin tulla mukaan ja auttaa"
Noita fraaseja oon kuullut tän viikon aikana ja tänään tosi monta kertaa.
:hullu:

Aika uskomaton tyyppi kyllä, toi mun TuusiMuusinen :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 01 Heinä 2018 10:14

Ihanaa että sulla oli hyvä Pride Tuusin kanssa, Kibs!

Mulla on pitkästä aikaa viikonloppu kotosalla. Äiti oli tosin käymässä ja käytiin alennusmyynneissä sekä keskiaikamarkkinoilla, mikä oli lopulta aika rasittavaa, kun ihmisiä oli joka paikassa ihan hitokseen. :bubbles: Sain kuitenkin tehtyä tarpeellisia vaate- ja synttärilahjaostoksia. Nyt pitäisi siivota. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 02 Heinä 2018 22:16

Ystävän ja kummilapsen kanssa Särkänniemessä.
Kipu on niin vahvaa etten tunne sitä muuna kuin valtavana pahoinvointina, hei jee!
Mutta laitteeseen piti päästä.
Käveltiin niin paljon etten edes tiedä. Ai sissussentään.

Ostin sateenkaarivärisen kakkaemojityynyn. En pysty katsomaan sitä nauramatta, koska se on niin hiton överi.
I only shit rainbows!

Nyt olen heidän kanssaan mökillä torstaihin asti. Kai tämä leiristä menee :keijo:
Kone on mukana, koska pitää tehdä Pride-hommeloita vielä.
Ja juhlajärjestelyjä lauantaille :vihellys:

Huhhuh sentään.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 03 Heinä 2018 21:39

Olin viime viikolla katsomassa underground-dragia ja siellä oli käytössä turvallisemman tilan periaatteet.
Olen törmännyt feministisessä kuplassa siihen ennenkin, mutten ole päässyt kokemaan itse miltä tuntuu olla sellaisessa ympäristössä.
Se oli ihan mieletöntä!
Haluaisin ympärilleni enemmän paikkoja ja kuplia missä voitaisiin noudattaa näitä periaatteita.

Klik - vasemmistonuorten kirjallisesti tekemä pohja. Tuossa toki on mainittu mm. hallitukselliset ja poliittisemmat kulmat, mutta koskemattomuus on niin iso asia että olisi ihana kun olisi tiloja missä ei tarvitsisi yhtään miettiä koskeeko joku tahtomattani muhun. Tai se, että pitää erikseen mainita ettei sukupuoliteta tai oleteta mitään. Ah, tila missä kunnioitus toisia kohtaan ja tämän toteutuminen olisi taivaallista. Tiedän etten aina itsekään onnistu näissä, mutta helpompi muistuttaa itseään näistä kun ympärillä on salliva ympäristö.

Feminismi ja turvallisemmat tilat :sydän:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 25 Heinä 2018 17:41

Marski ja hänen miesystävänsä olivat käymässä.
Tämä heppu heppunen esitteli meille aivan uuden tason keijoilulle.
Mikäli katsotte videon, lupaan ettei keijoilu ole enää ikinä ennallaan.
Omalla vastuulla siis.

Aina voi siis oppia uutta.

Youtube-video

Mietin että kumpaan laitan sen, mutta mielestäni kyseessä on enemmän kuin vain youtubevideoiden helmi :rolf:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 25 Heinä 2018 23:07

Kibaya kirjoitti:Marski ja hänen miesystävänsä olivat käymässä.
Tämä heppu heppunen esitteli meille aivan uuden tason keijoilulle.
Mikäli katsotte videon, lupaan ettei keijoilu ole enää ikinä ennallaan.
Omalla vastuulla siis.

Aina voi siis oppia uutta.

Youtube-video

Ja se jatkovideo, jossa erilaisia iskuja oli esitelty, oli kyllä jotain hienoa teidän seurassanne. :rotflmao: Ihan vain tarkennuksena, hän on nähnyt kyseistä sarjaa tasan trailerin verran, mutta kai meidän on pakko siihen jossain vaiheessa yhdessä perehtyä, koska vaikutti niin äärikeijolta. :tissit: :keijoei:

Olenkin tässä miettinyt, miksi poikaystävääni kutsuisin täällä. Heppu Heppunen. :sydän: :löööv: (Ja kyllä, kutsun poikaystäväksi, koska hän on minua pikkuisen eli lähes 2 vuota nuorempi. :ahihi: Pikkuveli kuuli hänen ikänsä ohimennen ja oikein palasi kysymään, että kuuliko oikeasti oikein. Hän kun näyttää useita vuosia mua vanhemmalta. Varsinkin silloin kun hänellä on parta. :tilt: )
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 26 Heinä 2018 11:35

Me ostettiin uus vanha auto :viileä:

Meidän budjettiin (ilman osareita tms) sopivana löytyi 143000 km ajettu ilmastoitu tila-auto, jonne toivottavasti sit mahtuu sisko-lastenhoitajan pylly turvaistuinten väliin :viileä:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 04 Elo 2018 19:33

Eilen oli Priden karonkka, minkä järjestin.
Nollabudjetilla lähdettiin ja siihen nähden sain aikaan tosi hyvät bileet :hullu:
Hodarifillari toi ruokaa, kaupasta haettiin salaattia lisäksi ja ai että! Oli kyllä ihan tosi hyvää!
Sitten! :tulipää:
Sain tilattua meille esiintymään drag queeneja mun yhdestä lempihousesta, House of Jaahasista :sydän:
Sieltä saapui mun lemppariqueenit! Tai onhan mulla niitä suosikkeja muitakin, mutta noi on kyllä niin parhaita!
Vihis eli Viha Piirakka, Shady Stardust ja Lady Clapback ( :sydän: :sydän: :sydän: ) veti niin kovan, vaikka lyhyen show:n, että edelleen menee kylmät väreet ja ihon alla värisee. Kyyneleet silmissä yritin selittää esiintyjille miten kiitollinen olen. Käytiin illalla vielä tosi hyviä keskusteluja tyyppien kanssa ja nauroin niin että naamaan sattui. En tiedä voisiko parempaa olla! Taide, siitä keskusteleminen ja huono huumori! *insert kaikki rakkaushymiöemojit tähän*
Ehkä eniten kuitenkin se, että koin niin olevani "omassa" paikassa niiden ihmisten keskellä.

Karonkka meni kivasti, yövyin paikanpäällä, heräsin aivan hirveissä päänsäryissä ja jalkasäryissä :keijo:
Onneksi sain viettää rauhallisen aamun.
Avuksi tuli yksi ihminen, mikä nyt on ihan tosi vähän ja tyhmää.
Onneksi saatiin kuitenkin kaikki hoidettua ja siivottua kohtuullisessa ajassa.

Seuraavaksi vuorossa yönukkuminen Pohjois-Haagan K-marketissa :keijotäpinä: :virne:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 05 Elo 2018 21:44

Yöpyminen K-supermarketissa oli ihanaa! :pilvi:
Oli viileetä, sai nukuttua, sai evästä, oli tosi paljon tosi iloisia ihmisiä ja oli arvontakin :keijo:
Sain paikan leipähyllystä, tummien leipien vierestä, melkein herkkutorilta. Hyllyn toisella puolella oli yksi yöpyjä ja vähän matkan päässä lapsia.
Muualla oli enemmän väkeä, joten paikan valinta meni ihan nappiin!

Arvonnasta voitin ilmapatjan! :rolf: Ns. 2.palkinnon, kun 1.palkinto oli kahden viikon kotisiivous. Muutoin siellä jaettiin Finnlaysonin unipusseja, pyyhkeitä ja sipsi-karkki-yhdistelmiä. Ilmapatja tulee kyllä sinänsä tarpeeseen, että ihan hyvä palkinto! Ja se arvottiin siinä keskellä unipussijakoa. Nauratti kyllä hieman, kun kauppias ojenteli niitä pusseja siinä ja odotin sellaista ja sitten se katsoi mua, tarttui siihen patjaan ja ojensi sen mulle.

Yön nukuin niin hyvin! Olisin voinut nukkua enemmänkin, mutta kun kaupan aukeamisaikaan mennessä piti olla poissa tieltä.
Oli ihan kauheeta astua kaupasta ulos nihkeänkosteaan ilmaan, vaikka meillä kotipäässä oli sitten ihanan viileää.

Silti, aivan mieletön kokemus! Jos tulee toinen tapahtuma, ilmoittaudun uudestaan!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 12 Elo 2018 16:26

Olin viikonloppuna Helsingissä, jonka keskustassa ajavia kaahareita olen ennenkin ihmetellyt. Nyt sattui itselle läheltä piti -tilanne, kun olin ylittämässä liikennevalotonta katua ja yhtä äkkiä kuului tyyttäys ja kääntäessäni päätäni näin valkoisen konepellin. Otin juoksuaskeleen eteen ja näin sitten taakse vilkaistessani urheiluauton menevän tuhatta ja sataa. Vierestä nähneet ihmiset sanoivat, että oli noin 25 sentistä kiinni pelastumiseni.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 20 Elo 2018 07:11

Olin viikonloppuna kaverin mökillä.
Minä, hän ja hänen työkavereitaan :epäilevä:
Olin jo alkuun vähän skeptisellä mielellä, koska yksi ihminen oli ennestään tuttu. Oltiin vasta päästy Keravalle kauppaan, kun tuli ekan kerran se fiilis, että vituixmän visiteeraa aika usein. Ainakin mun luona.
Ei siinä, sain pidettyä mölyt mahassa ja kommentoitua ihan asiallisesti mm. tytöttelyä, mutta kyllähän se vähän kiristi hermoja.
Mökillä se vain paheni.
Mäylit sikseen ja aikalailla paskaakin oli.
Kauppalaskua tasattaessa oli puhetta että laitetaan kaikki osiin, mutta jokainen ostaa omat juomat. Sitten siihen laskuun päätyi kuitenkin pari askia röökiä ja iso kasa lihaa. Kun kysyin että mitäs fideroa, kun meitä oli kaksi kasvissyöjää, niin oli vaan että "kaikki laitetaan puoliksi". Siinä kohtaa oli niin kova hurmoshenki päällä, että en inttänyt asiasta, mutta sunnuntaina sanoin että mä en ainakaan ole maksamassa lihansyöjien lihoja, kenenkään viinoja tai röökejä. Krapulaiset ihmiset ottivat tämän hurmoslaisia paremmin vastaan keskustelun ja saatiin sovittua paremmin jako. Silti ärsyttävää, että siinä hurmosvaiheessa se oli vaikeampaa.

En voi sanoa että olipa ihanaa ja rentouttavaa, mutta ainakin sain nukkua. Nukuin hyvät määrät, nukuin syvästi ja näin hyviä unia :keijo:
Hermot meni aika usein, aika paljon ja tuskin lähden tuon porukan kanssa ihan heti uudelleen, ellei sitten alusta asti järjestetä paremmin sitä olemista.
Mm. musiikkia piti huudattaa läpi yön. Pari kertaa jaksoin sanoa että voisko se olla sellaisella volyymillä että ei satu korviin ja lopulta vaan hiljentelin sitä oman mielen mukaan. Jostain syystä se hiton kajari oli aina mun korvan juuressa pauhaamassa, vaikka kuinka totesin että se sattuu mun korviin. Yhden kerran sain kuulla "siirry sitten muualle" ja siinä saatoin sanoa ihan hiton äkäisenä takaisin että *tun syrjivää ja ylimielistä touhua, minkä jälkeen se perinteinen "vitsi-vitsi"-naureskelu.
:epäilevä:

Että hiphei.
Nyt vähän töitä, jos toi polvi kestää.
:epäilevä: ei ehkä kestä...
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ma 20 Elo 2018 17:50

Kaupassa kysytään joskus: "Kaipaatko kuittia?"

No, en ainakaan siinä määrin, että heräisin öisin huutamaan kuitin nimeä. ;)

Aika vähän on rakkauslaulujakaan kuiteille. Esim. Eppu Normaali ei ole tehnyt kappaletta "Voi, kuinka me kuittia kaivataan".

Makaroniloota oli mennyt pilalle.
Oisinpa saanut uuden tilalle.
Voi kuinka me kuittia kaivataan.

Minä onneton tyynyliinaa haistelin,
turhaan kiusausta vastaan taistelin.
Ja kun jättiperhepakkauksen taakse minua laivataan,
voi kuinka me kuittia kaivataan.

[huutamalla]: Kuiiitttiiii!
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 24 Elo 2018 22:24

Oltiin tänään keskustassa liikkeellä pyörätuolin kanssa.
Miten jäätävää pasketta se on!
Mentiin Aleksi 13-liikkeisiin Mikonkadulla siitä missä oli pyörätuoli-merkki!
1. Ovi oli liian kapea.
2. Se oli pönkätty auki jollain puisella mainoskehikolla.
3. siinä oli helvetillinen kynnys!
:gaah:
Toisessa kohtaa oli ensin kynnysralli, sitten korkea kynnys, sitten vielä tuulikaappi, missä ei mahtunut olemaan niin että saisi oven auki, mikä aukesi sinne *tun tuulikaappiin. Ihan järjetöntä kurapaskaa koko homma. Ei menty sitten siihen kauppaan ja avustaja kävi sanomassa että voisko välittää kauppiaalle palautteen että sinne ei pyörätuolilla pääse.
Eikä nämä kaksi todellakaan olleet ainoat paikat, vaan ihan joka paikassa oli jotain. Kadulla jengi käveli päin pyörätuolia ja tuhahteli kun sanoin lopulta avustajalle, että nyt mennään suoraan ja jos joku kävelee päin, niin sittenpä kävelee. Apua saatiin vain turisteilta ( :läps: ), jotka ihmetteli että eikö ole helpompaa tapaa päästä sisään siihen rakennukseen X mihin oltiin menossa. Ei ollu helppoa mennä mihinkään. Forumissa pääs helpolla jos pysyi vaan sisällä, eikä menny mihinkään kauppaan sisään.
Mihinkään ei kannattanu ees yrittää sisään tuolin kanssa, koska milloin olin vaaterekissä, milloin kaatamassa kosmetiikkahyllyä ja millon vaan ihan *tusti tiellä! :epäilevä:
Avustaja kirosi aika moneen kertaan kovaan ääneen niitä ympäristöjä missä mentiin.

Tässä aika pitkälti se, miksi en halua liikkua mihinkään keskustassa. Koska se on niin helvetin vaikeeta ihan liian usein.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron