Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 17 Kesä 2011 17:37

Vastoinkäymisten päivä. Miten voi mennä kaikki asiat näin totaalisesti pieleen? Mitään, mitä suunnittelin, ei ole saanut tehtyä syystä tai toisesta. Ja nyt näköjään jää siivousaineetkin ostamatta, kun kauppa menee kuudelta kiinni ja Suomi-Venäjä-seuran sivut hidastelevat.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Su 19 Kesä 2011 09:13

Ihastuttava festarisää ei vain meillä, missä festareita ei ole, vaan myös Seinäjoelle on luvattu sadetta. :epäilevä:

Pitäisi pikkuhiljaa ruveta keräilemään itseään ja kamojaan kasaan ja lähteä tien päälle. Varoituksen sana kaikille
sateen takia kuuttakymppiä etelään päin ajaville mummoilla. Jos tulette eteen, ajan yli. Toisaalta kiva päästä
kuitenkin tien päälle ja pois kotoa, kunhan ei tarvitsisi hirveästi suunnitella, mihin menee ja mitä tekee...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 20 Kesä 2011 00:24

Olipa ihana viikonloppu ääsjoella. Olispa heti uudet festarit.
Loma töistä alkoi ja huomenna lähden kotikotiin koko viikoksi. Pitäis tehä listaa kaikesta, mitä tarttee mukaansa.. kaikenlaista ohjelmaa nimittäin on tiedossa viikoksi, niin tarttee taas varautua vaikka ja mihin.
Nyt vasta iski tajuntaan, että ens sunnuntaina on Foo Fighters. :pomppu: Tulen hehkuttamaan sitä joka päivä. Jos en muista tulla tänne hehkuttamaan, niin hehkutan itsekseni kotona.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ma 20 Kesä 2011 13:25

Niin joo. Unohdin yöllä kertoa, että retkahdin vähän karkkilakostani. :nolo:
Puolustuksekseni ja omalta osaltani iloisena voin kertoa, että ostin irtokarkkeja n. 100g ja kun olin syönyt alle puolet, ällötti jo, eikä tehnyt enää mieli syödä lisää. Joten loput ovat kaapissa odottamassa seuraavaa retkahdusta. Nyt aion taas yrittää pitää karkkilakkoni, onhan siitä nyt kaks viikkoa kun alotin, jos tätä pikkumokaa ei nyt sitten lasketa. :)
Selitelläkseni vielä lisää, voin kertoa, että jos ostaa makuunikarkkeja vaan 100g, niin se on jo ihme itsessään mun kohdallani. Ennen lakkoiluani olisin helposti voinut ostaa neljä kertaa enemmän kuin nyt ja syödä ne kaikki. Tai ainakin melkein kaikki. Nyt ei tehnyt edes mieli enää muutaman hassun karkin jälkeen, joten parannusta tapoihin on selkeästi tapahtunut. :)
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 21 Kesä 2011 15:30

Olen taas etelässä.
Täällä on paljon asioita, jotka pitää tehdä.
Mieluiten samaan aikaan :keijo:

Heti alkuun oli varattu kutistus :virne:
Ei ehkä kamalan viksua, kun ajatukset ovat vielä vähän pohjoisen suunnalla ja keskustelusta suurin osa oli osastoa "ei mitään". Ei edes sitä small talkia.

Hittaasti nyt vaan.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Huippis » La 25 Kesä 2011 11:17

Meikäläisen juhannusfiilis latisee vuosi vuodelta vähemmäksi, ei niinku mitään inspistä juhlia näitä "pakollisia" juhulia.
Ukkoseni suvulla toki on asiaan pientä vaikutusta, kaikki on ok yksinään erikseen, mutta kun anopin isä on mukana niin meikäläisen appiukko hermostuu helvettiin ja siinäpä se sitten on taas :virne: miehän vaan huvittuneena seuraan tapahtumia toki puuttumatta, tämän juhannuksen saldona appiukko lähti kävelemään mökille bensakanisterin kanssa ajatuksenaan polttaa laituri (laiturin paikoilleen nostamisessa auttanut ihminen oli ollut anopin isän verivihollinen) eli väärin oli toimittu sekä taistelu saunankiukaan vesisäiliöstä oli myös kuulemisen arvoinen :virne:
Mieheni sitten juoksee selvittämässä näitä asioita :huoh:
Noh eilen mie sitten hyvissäajoin lenkkeilin mökiltä pois koirien kanssa, oman hipsuseni sekä appiukon hirvikoiran kanssa ja voin kertua, notta Huippis oli vähän sekaisin flexien kanssa kun puolenmetsin päästä meistä teeriperhe lehahti lentoon ja sitten lähti hirvikoira Huippis perässä... :D

Että tässäpä tämänhetkiset kuulumiset.

Postaus on ilmeisesti omistettu mieheni suvulle, kiva kiitti hei.
Avatar
Huippis
 
Viestit: 23
Liittynyt: La 17 Touko 2008 14:04

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ma 27 Kesä 2011 01:17

Juhannus meni tosi hyvin parhaimpien ystävien seurassa :superhymy:.
Jälkimainingit ei olekaan ihan niin hyviä, yksi minun ystävä on kadoksissa ja pelätään pahinta. Itellä on paska olo, kun olin varmaankin viimeinen, joka sen kanssa on ollut yhteyksissä, kun se soitti mulle juhannusyönä ja oli tosi romuna. Olin eri paikkakunnalla, enkä voinut asian eteen mitään tehdä. Vai olisinko voinut? Kauhea olo kun alkaa miettiä missä se on.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Ma 27 Kesä 2011 01:41

Suurimmista suurin ja valtavan iso höh, hmmm ja äh.
Ei tuommoista pitäisi tapahtua. Hukkaan menoa.
Hukka ei ole hyvä paikka ihmiselle.

Rutistus sinne, huolehtijalle.
Toivottavasti asian laatu selviää pian.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 27 Kesä 2011 01:48

Toivotaan että henkilö löytyy kunnossa ja on vaan vaikka mennyt jonnekin. Ja jos jotain onkin sattunut, niin et olisi voinut tehdä asialle nähtävästi mitään. Ei kenenkään yllättäviä mielenliikkeitä voi ennakoida.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 27 Kesä 2011 08:38

damn. :O:
Voimia sinne, ja toivotaan parasta. :paijaus:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ma 27 Kesä 2011 18:21

No en nyt tiiä kuin hyvä on, että se kaveri on nyt löytynyt, sillä se oli vetänyt lääkeöverit ja joutui hoitoon. Itseäni vituttaa itsemurhaa yrittävät, mikäli he tekevät sen niin huomionhakuisesti kuin tämä kaverini. Ne jotka haluaa oikeasti kuolla, tehkööt sen niin, etteivät huutele siitä ympäri ja postaile facebookkiin hyvästejä. Jotenkin olen vain raivona kyseiselle kaverille. Ja tyyppi ei tosiaankaan ole mikään teini, vaan aikuinen yli kolmekymppinen, joka voisi hoitaa hommat vähän hienommin.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja kermit » Ma 27 Kesä 2011 18:57

damn kirjoitti:Ja tyyppi ei tosiaankaan ole mikään teini, vaan aikuinen yli kolmekymppinen, joka voisi hoitaa hommat vähän hienommin.

Huomiotalousnarkomaani? :(

Itse olen etääntynyt mahdollisimman kauas entisestä koulukaveristani, joka oli jonkun sortin huomionarkomaani. No, me oltiin kaikki silloin 15 vuotta nuorempia enkä itse yhtään älykkäämpi. Hän sai kotvan kaipaamansa ja minä sain hänestä täytteen omiin typeryyksiini.
I'm not your type. I'm not inflatable.
Avatar
kermit
 
Viestit: 128
Liittynyt: Ti 10 Touko 2011 20:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 27 Kesä 2011 21:15

damn kirjoitti:No en nyt tiiä kuin hyvä on, että se kaveri on nyt löytynyt, sillä se oli vetänyt lääkeöverit ja joutui hoitoon. Itseäni vituttaa itsemurhaa yrittävät, mikäli he tekevät sen niin huomionhakuisesti kuin tämä kaverini. Ne jotka haluaa oikeasti kuolla, tehkööt sen niin, etteivät huutele siitä ympäri ja postaile facebookkiin hyvästejä. Jotenkin olen vain raivona kyseiselle kaverille. Ja tyyppi ei tosiaankaan ole mikään teini, vaan aikuinen yli kolmekymppinen, joka voisi hoitaa hommat vähän hienommin.


Mä olen lieventynyt tämän asian suhteen. Siis henkilökohtaisissa asenteissa.
En voi sanoa enää vihaavani.
Toki olisin vihainen jos joku niin tekisi, mutta viha on tuossa kohtaa aivan normaali reaktio. Se on osa surutyötä, johon olit kuitenkin henkisesti valmistautunut alitajuisesti koko sen ajan mitä pelkäsitte hänen puolestaan. Jos hän olisi onnistunut, olisit myös vihainen.
Kuten olisin itsekin, mutta en osaa vihata kaverisi kaltaisia ihmisiä. Enemmän olen surullinen heidän puolestaan.

En yleistä heitä kaikkia huomionkipeiksi - toki heitäkin mahtuu joukkoon se oma prosenttimääränsä ja oma lukunsa on sitten he, jotka eivät uskalla hakea apua. Fordellakin on usein keskusteltu avuntarpeen, -saamisen ja sen pyytämisen välisistä ristiriidoista.
Yleistystasolla tässä liikkuessani väittäisin, että nuorempana sitä ollaan huomionhakuisuudessa tekemässä itsaria, mutta vanhempana se voi oikeasti olla sitä ettei vaan uskalla/kehtaa hakea sitä apua vaikka menisi miten huonosti tahansa, leimaantumisen pelon vuoksi. Kyllä, se pelko on olemassa, vaikka eletään vuotta 2011 ja voisi luulla että väsymisestä tai psyykkisestä voinnista puhuminen olisi hyväksyttyä.
Ei se silti ole.
Tabu se on.
Eikä se ole helppoa myöntää olevansa masentunut. Tai tarvitsevansa apua. Kun on opettu siihen, että omillaan on pärjättävä. Lapset saa apua, mutta aikuisten tulee pärjätä itse, omillaan, nii kerta! "Ota ittees niskasta kiinni" :epäilevä:

Olikohan tämä nyt tarpeeksi taas tästä aiheesta ennen kuin menee vain paasauksen puolelle.

Tämä viesti on rankkaa yleistystä!
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Ti 28 Kesä 2011 08:34

Kuten jo kirjoitin, hukassa ei ole hyvä paikka ihmiselle.
Luulen, että ensiksi mennään hukkaan itseltä ja sitä kautta myös muilta.
Joku muuttuu näkymättömäksi, toinen hukkaantuu päihteisiin ja
kadoksissa olemisesta tulee haluttava olotila.

Onneksi kaveri ei ollut/halunnut olla riittävän huolellinen katoamistempussaan.
Niin on parempi. Huolehtijoille ja toivottavasti myös eksyneelle.
Jossain hänessä asustaa halu tulla nähdyksi ja löydetyksi. Huuto on kova, etsikää mut.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ke 29 Kesä 2011 16:27

Mulle tuli tänään yhtäkkiä idea, että haluaisin benji-hypätä. :friikkipeukku:

Tuli lomilla huvipuistoissa voitettua muutama kauhea pelko ja hoksasin, että minäkin, joka
tulen pahoinvoivaksi auton takapenkillä (ja kuskinpaikallakin - huomasin - ajaessani
mutkaisia ja mäkisiä pikkuteitä), voin tehdä kaikenlaista jännää. Ehkä joskus oikeasti. :raps:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Triple H » Ke 29 Kesä 2011 23:40

Järkyttävän ihanalle Kuopion kaupungin kirjastotytölle haluaisin vaan sanoa, että OLET KAIKISTA IHANIN!

t. irstas partaukko.
Vastuu painaa.

Käpykangas do you miss me?

Jumalan edessä olemme kaikki savolaisia -Piispa Wille Riekkinen
Avatar
Triple H
 
Viestit: 1345
Liittynyt: La 25 Loka 2008 04:05
Paikkakunta: Unknown

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 30 Kesä 2011 20:39

Mää kävin luovuttamassa verta! :superhymy: Oli hyvä hemoglobiini! :superhymy: (Siis mun asteikolla. :friikki: ) Sieltä sai jätskiä ja metukka-suolakurkku-ruisleipää! :superhymy: (Ennen on ollu niitä limaisia atrian kolmioleipiä. :umpfh: )

Muutenkin oon ollu ihan jee-hyvällä tuulella tänään, vaikka onkin ollut hullun kuumaa, ja olin töissäkin. Aamuvuorot on kivempia. :hymyhali:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » To 30 Kesä 2011 20:50

Lyyra kirjoitti:Mää kävin luovuttamassa verta! :superhymy: Oli hyvä hemoglobiini! :superhymy: (Siis mun asteikolla. :friikki: ) Sieltä sai jätskiä ja metukka-suolakurkku-ruisleipää! :superhymy: (Ennen on ollu niitä limaisia atrian kolmioleipiä. :umpfh: )

Miksei meillä oo koskaan mitään kolmioleipiä! :norsu: Meillä on aina vaan jotain kuivaa ruisleipää, jossa on
ehkä voita ja joku tomaatin siivu ja salaatin palanen päällä. Munkin pitäis mennä ens viikolla luovuttaan. :tilt:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 30 Kesä 2011 21:02

Mä söisin tota Shayn verenluovutusmuonaa paljon mieluummin kuin atrian lisäainepommikolmioleipiä, jotka pistää vaan mahan sekaisin. :umpfh:
Ja kun pakko sen luovutuksen jälkeen on jotain syödä. :sori:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 01 Heinä 2011 11:37

Tämä flikka onkin reissannut suurimman osan kesälomastaan. Tänään lähden kaverin luokse Tampereelle ja tulen sunnuntaina kotiin. Sitten olisi lähtö mummulaan porukoiden kanssa ainakin yhdeksi yöksi. Ja sitten vielä kotikotiin samalla kyydillä muutamaksi päiväksi. Ja sitten viikonloppu kotona ja sen jälkeen alkaakin työt. Loma loppuu kesken ja tekisi mieli tehdä vielä vaikka ja mitä. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 01 Heinä 2011 11:49

Mä oon syönyt aamupalaksi pelkkää karkkia. :umpfh:

Kävin hakemassa toissapäivänä kiireellä uusintahuuhtelun saaneet mattoni kuivaushuoneesta. Nyt ne eivät enää haise mäntysuovalle. Ainakaan niin pahasti. Kyllä niistä vaahtoa lähtikin vielä aika tehokkaasti. Ja vaikuttivat jopa ihan kuivilta, toisin kuin edellisellä kerralla kun hain ne kuivaushuoneesta. Nyt onkin ollut kuivempia säitä kuin juhannuksena.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Pe 01 Heinä 2011 15:25

Lyyra kirjoitti:Mää kävin luovuttamassa verta! :superhymy: Oli hyvä hemoglobiini! :superhymy: (Siis mun asteikolla. :friikki: ) Sieltä sai jätskiä ja metukka-suolakurkku-ruisleipää! :superhymy: (Ennen on ollu niitä limaisia atrian kolmioleipiä. :umpfh: )


Kunnon voileipiä? Jyväskylässäkö? :isosilmä:
Ne pari kertaa, kun olen käynyt täällä luovuttamassa, tarjolla on ollut vain kuivia pullia ja kolmioleipiä. :norsu: Minäkin tahdon hyvät eväät!
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 01 Heinä 2011 15:51

Maija kirjoitti:
Lyyra kirjoitti:Mää kävin luovuttamassa verta! :superhymy: Oli hyvä hemoglobiini! :superhymy: (Siis mun asteikolla. :friikki: ) Sieltä sai jätskiä ja metukka-suolakurkku-ruisleipää! :superhymy: (Ennen on ollu niitä limaisia atrian kolmioleipiä. :umpfh: )

Kunnon voileipiä? Jyväskylässäkö? :isosilmä:
Ne pari kertaa, kun olen käynyt täällä luovuttamassa, tarjolla on ollut vain kuivia pullia ja kolmioleipiä. :norsu: Minäkin tahdon hyvät eväät!

Älä muuta sano. :friikki: Yhtä ihmeissäni olin minäkin.

Kolmioleipiä oli nytkin, mutta kaapissa oli vielä yksi ruisleipävoileipä, jonka nappasin laukkuuni jo ennen luovutusta. Kiittelin hoitsua uusista tarjoiluista ja hän sanoi, että ovat yrittäneet monipuolistaa niitä valikoimiaan vähän. Tarjolla oli myös pähkinöitä karppaajille. Toivottavasti linja jatkuu. Vaikka ruisleipä oli samaa epäilyttävää Atria "Fresh" -sarjaa, niin ainakaan sen välistä ei tursunnut kilokaupalla einesmajoneesia. :umpfh:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 01 Heinä 2011 21:41

Olen ollut tänään koko päivän kahden tuon rakkaan siskonlikan kanssa :sydän:

Se on ihan paras!
Millä helkkarilla tommonen alle kolme vee jaksaa juosta ulkona aivan hirvittävässä helteessä, kun aikuiset tekee kuolemaa pitkin lattioita.
Oli niin kuuma ja tuskainen ettei edes hiki lennä.

Huomenna Pride-kulkue.
Toivottavasti vähän kävisi tuuli. Ehkä käykin.

Rakkaudellista viikonloppua teille, ihanat fordelaiset :sydän:

:hymyhali:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 02 Heinä 2011 21:21

Voisi postailla suoraan vaivaisten valituksiinkin, mutta olipahan taas niitä päiviä, että oikeastaan aamusta jo harmitus pyrki pintaan. Katselin American Idolia, sitten ihmiset olivat rasittavia, luin keinussa Proustia nälkään asti.

Ruokaa odotellessa ihmiset olivat rasittavia. Ruuan jälkeen luin lisää Proustia, ajastus kusi, urheilutulos spoilautui, taisi sopilautua vähän Amazing Raceakin. Epäilen että Paikkavahti ei toimi taaskaan ensimmäisellä yrittämällä. Ja edelleenkin on ihan helvetin kuuma. Ei voi käyttää mitään koneita ja silti on kuuma, mutta jos käyttää, niin on vielä kuumempi jne. :blahblah:

Norsusta koko päivä :norsu:

Ja nyt kun on työttömänä, niin ei voi matkustaakaan ilman, että ilmoittaa ehdonalaisvalvojalle. Eli vapaankin vangita voi.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron