Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » La 02 Heinä 2022 22:29

Kas, Kaarina! Aina hauskaa kun tänne löytää joku harvoin käyvä.

Liian kuumaa on kyllä ollut. Vaikka pidänkin lämpimästä, niin rajansa kaikella. Meillä oli töissä onneksi vähän viileämpää kuin mulla on kotona, vaikka ei sielläkään mitään ilmastointia tunneta. Nyt juuri tuntuu että vähän viilenee, parvekkeella tuntui hetken suorastaan viileältä kun tuuli sisään. :keijo: Kunpa saisi vielä makuuhuonetta vähän viilennettyä... Kävin lisäksi tänään merenrannalla haistelemassa tuulta ja katsomassa aaltoja.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wiggin » Su 28 Elo 2022 13:01

Piti lähteä karkuun syntymäpäivävalmisteluja tekemään "jotain atk-juttuja" tietokoneelle ja tulin sitten vilkaisemaan samalla että mitä fordelle kuuluu. Tasaisesti muutaman kerran kuussa käyn tarkistamassa paikan elintoiminnot. Valitettavasti oma sanainen arkkuni on ehtynyt enkä saa tänne puristettua edes jotain väsynyttä hymiötä :virne:

Mutta mahtavaa että tää legendaarinen paikka vielä sätkii hengissä.

Ilmoitusluontoinen asia on se että että tänään tuli mittariin 50-vuotta. Nyt mä voin olla ihan oikeasti rasvainen setämies! :D
"Rasittava huumorimies seikkailee typerässä kansankomediassa"
Avatar
Wiggin
 
Viestit: 184
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 09:54

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 28 Elo 2022 19:49

Moi Wiggin, kiva nähdä! Paljon onnea Wiggin!

Toinen 2 viikon loma lopuillaan. Ihan mukava palata töihin. Mutta ihana myös tietää, että 4 vko lomaa jäljellä, kun mukaan lasketaan lomarahavapaat ja talviloma. :jami:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Su 27 Marras 2022 23:03

Hei Forde, mitä kuuluu? :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1383
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 27 Marras 2022 23:14

Ooh, elämää fordella! HIljaista on ollut. Eikö kellään ole edes ilmoitusluonteista asiaa? :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 29 Marras 2022 12:40

Mun ilmoitusluontoinen asia on se, että oon kolme päivää himoinnut sipulikeittoa, ja nyt keittelen sellaista pussikeittoaineksista pahimman himotuksen taltuttaakseni :keijo:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 01 Joulu 2022 23:08

Ihan hyvää kuuluu. Sen verran hyvää (ja sen verran pitkään), että olen vieroittautumassa masennus-/ahdistuslääkkeestäni. Puolikkaassa annoksessa mennään. 4,5 vuotta mielialalääkettä, 3 vuotta Kelan kuntoutuspsykoterapiaa. Välillä on vaikeaa, mutta edelleen tuntuu siltä, että tämä on oikea ratkaisu. Lääkityksestä ei ole enää hyötyä, koska tarvetta sille ei ole. Lääkitys pelasti mut ja mahdollisti traumojen käsittelyn terapiassa. Normaalin tasoinen ajoittainen ahdistus on ihanaa vaihtelua, kun vuosia ahdistus on saanut aivot pienistäkin asioista menemään täysin ylikierroksille.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ti 06 Joulu 2022 16:06

Hyvä marenki! Hienoa, että menee paremmin.

Toivottavasti theia sai sipulikeittohimon taltutettua. Itse en sitä kaipaa yhtään :keijo:

Ehkä voisin lisäksi ilmoittaa, että valmistan itsenäisyyspäivän kunniaksi vohveleita loimulohen ja salaatin kera. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Jorssi » Ma 19 Joulu 2022 16:25

Hiljaiseksi se on näköjään mennyt tämäkin paikka. Alkaa olla aika vähissä tällaiset perinteiset foorumit, joilla on kirjoittajiakin. BBPlazakin oli tänä vuonna jopa kauden aikana tosi hiljainen.

Kaikki siirtyvät huutelemaan eri somekanaville, joita itselläni ei ole eikä tule, eikä kunnollista keskustelua saa lukea oikein mistään enää. Muutenkin tuntuu, että jos kirjoittaa jonnekin yli kaksi lausetta, niin sua katotaan vähän kieroon tai kommenttia ei lueta lainkaan, koska tldr.

Myönnetään, etten mä itsekään tänne ole kirjoitellut pitkään aikaan enää aktiivisesti, mutta olen kuitenkin silloin tällöin käynyt lueskelemassa.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 23 Joulu 2022 01:39

Se on kyllä sääli, että perinteiset foorumit tuntuvat jo kuolleen. Olen itse vähän kaikissa someissa, mutta onhan keskustelu siellä usein rasittavaa, ja usein on vielä merkkimäärärajoituskin, jolloin kaikki typistyy ja kärjistyy. Toivon että forde ei ihan kokonaan kuole, tässä on jotain viehättävää kuitenkin, rauhallinen yhteisö jossain kaukana somen menosta. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kumkvatti » La 24 Joulu 2022 13:00

Kaikille keijoille hyvää joulua, tai mitä sitten vietättekin tai ette vietä, hyvää joka tapauksessa! :joulukeijoi:
Avatar
Kumkvatti
yybersalama
 
Viestit: 446
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 14:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 25 Joulu 2022 22:16

L-S kirjoitti:Ooh, elämää fordella! HIljaista on ollut. Eikö kellään ole edes ilmoitusluonteista asiaa? :keijo:


Puhelimella tai mun tabletilla on mahdottoman hankala kirjoitta fordelle ja työkoneelta ei oikein meinaa ehti fordata työaikana :keijo:

Nytkin työkone auki, mutta koska kaipailin netin selailua ja hömpsöttelyä. Jotenkin työpäivien jälkeen ei meinaa jaksaa avata konetta.
Kummallista, kun oli ne ajat kun ei muuta tehnyt kuin istui internetissä seikkailemassa.

Selkää särkee, voivoi. Oltiin eilen pitkällä autoajelulla ja kävin polkemassa kovaa hankea parilla hautausmaalla. Sen seurauksena selkä kiukuttelee.

:keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » La 07 Tammi 2023 14:15

Tosi monet ovat ilmeisesti nykyään menneet siihen, että kotona ei ole kone auki, vaan läppäri on jossain suljettuna tai kotikonetta ei ole lainkaan. Kaipa sen ymmärtää, mutta itse olen edelleen vanhanaikainen ja avaan yleensä kotiin tultuanikin koneen. (Joskus tosin teen töitäkin iltaisin, jolloin kone on joka tapauksessa auki...) Toki tätä helpottaa se, että mulla on erikseen kirjoituspöytä kotona, jossa se kone fyysisesti on. Välttämättä en hirveästi istu koneella iltaisin, mutta auki se kuitenkin on ja tulee siinä ehkä hetkisen oltua. Samoin viikonloppuisin, kuten nyt. :keijo:

Tänään ohjelmassa voisi olla kahvilassa lukeminen. Jos luen työaiheista kirjaa, voin teeskennellä olevani hyödyllinen, vaikka vietänkin viikonloppua. Lisäksi olen koukussa neulomiseen. Sain eilen valmiiksi hienon lapasen ja sormet syyhyvät aloittamaan toista.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ma 09 Tammi 2023 12:41

Olipa ihana viikonloppu!
Ensin huimat 40v juhlistukset Tampereella. Sitten huimat 4v juhlistukset Keravalla :sydän:.

Nelikymppiset oli kyllä sellainen mitä tähän hetkeen tarvitsin tietämättäni tosi paljon. Onneksi mentiin! Oltiin theian kanssa samoissa juhlissa ja yövyttiin juhlapaikan vieressä olevassa hotellissa. Oli ihanaa kun se oli kätevää ja suhteellisen esteetöntä. Mitä nyt juhlapaikassa oli tiettyjä omia esteellisyyksiä, mutta semmonen 7/10 arvio paikasta. Eli muutama parannus ja se olisi ollut vielä vähän parempi ja olisi ollut muiden kanssa tasavertaisesti kykenevä liikkumaan tilassa.

Mietin myös tätä, että pitääkö sitä nyt sitten aina puuttua niihin mitkä ei osu ihan kohdilleen ja enkö voisi vain olla tyytyväinen että on edes se 7 arvosanana. Kuitenkin sisäänpääsy, vessa ja suurin osa tilasta oli hyvin saavutettavaa. Mutta tämä on sitä itsensä sumuttamista ja sitä, että ei saisi vaatia. Miksi en saisi? Koska pyörätuolin kanssa pitää olla tyytyväinen että pääsee edes johonkin? Miten alentavaa! Terve, valkoinen keskiverto heterocismies ei tasan tyytyisi siihen, joten miksi kenenkään muunkaan pitäisi? Koska se on tyhjää parempi? Miten alentavaa. Kyllä, olen aiemmin ajatellut itsekin että tyhjää parempi ja miksi sitä ei voi vain olla tyytyväinen, mutta jos aina vain tyytyy siihen että on tyhjää parempi, niin ei niitä epäkohtia huomaa kukaan. Noissakin juhlissa juttelin yhden tutun kanssa ja hän sanoi että ihanaa kun pyörätuolinkin kanssa pääsee ja kun toin esiin että pääsen sisälle ja vessaan, mutta jos haluaisin viettää aikaa kavereiden kanssa tai mennä juttelemaan jonkun tutun kanssa, joka istuu korotetuiden alueiden sisällä, en pääse. Hänkään ei ollut havainnut tätä, vaan ajatteli paikan olevan tosi hyvin esteetön, koska sinne pääsi sisälle.
Ehkä siis jankutan, ehkä en. Oli silti hyvät bileet ja ihanaa olla siellä ja tanssia.

Nyt ois maanantai ja työnteko maistuu miinuspainotteisesti.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Pe 20 Tammi 2023 14:26

Oon vissiin käynyt täällä viimeksi joskus viime vuoden alkupuolella. :keijohei:

Ruuhkavuosiarki vie kaiken ajan ja mehut ihmisestä eikä tunnu elämiseenkään riittävän aikaa.
Mutta nyt pitäisi hakea töitä, joten aikaa riittää vitkasteluun... Olen autuaasti opiskellut edellisen työn
loppumisen jälkeen ja viettänyt kotosalla pari vuotta sosialisoimatta aika lailla kenenkään muun kuin perheen ja
sukulaisten kanssa. Nyt pitäisi liittyä Linkkariin ja 'connectata' ihmisten kanssa, mutta en tunne ketään ja
selasin sitä ehdotuslistaa varmaan kolme kertaa läpi ennen kuin uskalsin tökätä yhteyspyynnön joillekin entisille
samassa työpaikassa olleille. :bubblesfriikki: Sitten voisi mennä hetkeksi pöydän alle makaamaan ja hengittämään
tai oksentamaan, miten vaan.

Itsensä myyminen ei todellakaan kuulu vahvuuksiini ja ihmisten kanssa kommunikoiminen on kyllä saatanasta
muutenkin, varsinkin, jos ei ole mitään selkeää asiaa. Töissä asiat ovat selkeitä, saisko töitä ilman haastatteluja, kiitos. :friikkipeukku:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Su 12 Maalis 2023 01:11

Hienoa, että tämä foorumialusta täällä on kuitenkin olemassa, vaikka onkin hiljainen. Ei soisi koskaan ikinä katoavan bittiavaruuteen. :keijo:

Joskus 2010-luvun taitteessa tuntui, että onpa tämä ollut kauan, kun YleX-foorumi tuli 2003. Vaan siihenkin päälle tullut vielä kolminkertainen määrä vuosia siihen verrattuna. Tämä on kuin ne menneiden vuosikymmenten hittibändit, joiden uudemmankin tuotannon sisältö on menneisyyden nostalgisoinnissa ja vanhan fanipohjan nuoruusfiilisten herättelyssä. Vai onko?
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1035
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 15 Maalis 2023 23:20

päivänpolttaja kirjoitti:Hienoa, että tämä foorumialusta täällä on kuitenkin olemassa, vaikka onkin hiljainen. Ei soisi koskaan ikinä katoavan bittiavaruuteen. :keijo:

Joskus 2010-luvun taitteessa tuntui, että onpa tämä ollut kauan, kun YleX-foorumi tuli 2003. Vaan siihenkin päälle tullut vielä kolminkertainen määrä vuosia siihen verrattuna. Tämä on kuin ne menneiden vuosikymmenten hittibändit, joiden uudemmankin tuotannon sisältö on menneisyyden nostalgisoinnissa ja vanhan fanipohjan nuoruusfiilisten herättelyssä. Vai onko?


Itse olen pitkään epäillyt, että jonain päivänä olen viimeinen hölmö, joka viitsii vielä roikkua jossain keskustelupalstalla. En ole varma koenko tätä niinkään nostalgisena, koska tässä mitä nykyään on on kuitenkin aikamoinen etäisyys siihen mitä oli joskus YleX-aikoina. Koen myös tämän myöhemmän pienimuotoisuuden itselleni lopulta sopivammaksi kuin sen mitä oli. Pidän myöskin pitkistä teksteistä, kuten pitkistä viisuraporteista, ja sellainen ei sovi kovin hyvin someen (ei niitä sieltä kukaan jaksaisi lukea, vaikka periaatteessa kai johonkin FB:iin voisikin postata vaikka Mello-rapsan).

Keskustelufoorumit ovat joka tapauksessa katoavaa kansanperinnettä. Nythän niitä on kerätty jopa [uro=https://www.kansalliskirjasto.fi/fi/uutiset/suomalaiseen-verkkoarkistoon-tallennettu-kymmenia-keskustelupalstoja]Kansalliskirjaston verkkoarkistoon[/url], juuri sillä ajatuksella että niiden kultakausi on hiipunut. YleX-foorumi olisi ehkä sopinut tuonne, jos keräys olisi tehty noin 15 vuotta aikaisemmin. :keijo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 05 Marras 2023 00:50

Viikko sitten istuin Madonnaa tuijottaessa.
Nyt istun kotona ja katon videoita siitä.

Huhhuh.

Aika on niin mystinen käsite, että ihan kuin se samaan aikaan oli ikuisuus sitten, mutta kuitenkin eilen.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 05 Joulu 2023 17:13

Jaahas.

Syksyllä, omien haasteiden keskellä sain ihmeellisen mainossähköpostin.
Aina välillä siinä kesän lopulla mulle mainostettiin somessa energiapusseja. Eli vähän niinkuin nuuskapusseja, mutta vaan energialla nuuskan tai nikotiinin sijaan. Sinänsä mielenkiintoinen asia ja kävin ajoittain tutkailemassa niiden ainesosia ja mitä kaikkea nyt öisin tekikään tuijottaessaan näyttöä.
Ilmeisesti tämä firma joko keräsi tietoja tai sitten vahinkoklikkasin jotain, koska jonkin ajan päästä aloin saada mainossähköposteja.
En niin ekoihin kiinnittänyt huomiota, ajattelin että pitää kaivaa mistä mun tiedot on sinne menny ja lopettaa se roskapaska.

No, sitten eräänä päivänä mainossähköposti olikin vähän rajumpi ja jäin vaan haukkomaan henkeäni sen edessä.

”Ulkona sataa. Vituttaa, Kesä meni, rahat meni, terveys meni. Katson ulos ikkunasta ja
syksyinen viima käy luihin ja ytimiin jopa kolminkertaisen ikkunalasin läpi silmäillessä.
Nainenkin jätti ja jäljellä on enää tyhjä koti. Rasvaisiko köyden vai hyppäisikö
viidennestä kerroksesta ilman laskuvarjoa?

Avaan sähköpostin jättääkseni hyvästit läheisilleni ja hakeakseni lisää motivaatioita
viimeiseen hyppyyn lukemalla mainosviestejä toinen toistaan ärsyttävimmiltä
yrityksiltä, joilta en ole koskaan mitään tilannut. Mutta mitä silmäni näkevätkään? Viesti
XXXXX-firmasta!

Laitan köyden takaisin kaappiin ja suljen ikkunan. Ei tämä elämä niin kauheaa olekaan.
Laadukkaat nikotiinituotteet tulevat reilulla alennuksella pian kotiin ja elämä hymyilee
jälleen hetken ajan!
ja perään alennus.

Ensin kysyin tätä heiltä iteltään, että mitä vittua oikeesti nyt. "Oho, meidän sähköposti on hakkeroitu" oli vastaus ja asiaan luvattiin palata selvitysten jälkeen.
No, ei palattu.
Tein tästä mainonnan eettiseen neuvostoon kantelun.

Kantelu on edennyt ja tämä markkinoija on saanut huomautuksen rikkomastaan hyvän markkinointitavan vastaisesta toiminnasta. Ei nyt mitään isoa, mutta kuitenkin.
Aika noloa väittää että sähköposti on hakkeroitu, jos harkkari on kerta tehnyt mainoksen. Joku on vieläpä sen harkkarin mainoksen hyväksynyt, aika varmuudella.
Vaikkei tästä seuraa sen isomaa, olen siinä mielessä ylpeä, että jaksoin tehdä kyseisen kantelun.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 05 Joulu 2023 17:41

Siiiiis mitä helvettiä mikä mainos :kauhistunut:

Onneks kantelit. Ja tuli huomautus. Vaikka olis kuulunut tulla jotain suurempaa seurausta.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 21 Helmi 2024 20:52

Hyvää Keijonpäivää! :keijo:

Tänään Citymarketissa tuli kuulutus, että nimipäiväänsä viettää Keijo, ja Keijo-nimen alkuperää ei tiedetä varmuudella, mutta sen on epäilty olevan suomennos ruotsinkielisestä Alfista, joka viittaa keijukaiseen tai muuhun pieneen olentoon. Joten onnea kaikille keijokaisille! :keijo: Luulin ensin, että se tuli radiosta, mutta ilmeisesti tavoitteena oli saada ihmiset ostamaan Keijolle nimipäiväksi jotain. :P
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3972
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 26 Helmi 2024 18:32

Onpahan jotenkin tosi irrallinen olo yhtäkkiä. Huokaus.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » La 06 Huhti 2024 16:38

Mulla on harmaata hiusta ohimoilla. Tästä se lähtee. En aio värjätä. Päätin jo kauan sitten, etten värjää siinä vaiheessa, kun harmaannun.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1035
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » La 06 Huhti 2024 22:40

päivänpolttaja kirjoitti:Mulla on harmaata hiusta ohimoilla. Tästä se lähtee. En aio värjätä. Päätin jo kauan sitten, etten värjää siinä vaiheessa, kun harmaannun.


Mä niiiiiiin haluaisin harmaita, mutta ei oo näkyny. Tai on, jos on värjänny harmaaksi, mutta se on mun hiukselle tosi kuluttavaa.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6678
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ma 08 Huhti 2024 08:32

päivänpolttaja kirjoitti:Mulla on harmaata hiusta ohimoilla. Tästä se lähtee. En aio värjätä. Päätin jo kauan sitten, etten värjää siinä vaiheessa, kun harmaannun.

Mä about vuosi sitten kans löysin ekat, olin kampaajalla ja siellä valossa näin ekaa kertaa ja "ONKS NOI HARMAITA?" johon kampaaja silleen varovaisesti et joo, onhan ne. Siihen sit "WOHOOO MULLA ON EKAT HARMAAT" ja se kampaaja oli silminnähden yllättynyt :virne:
Mua ei haittaa yhtään harmaat, ne on vaan nättejä :hullu:

Toki sit värjäsin ne, mut se ei johtunut harmaista vaan ihan siitä et sais pinkin tukan :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3420
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 129 vierailijaa

cron