Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 10 Kesä 2013 07:52

Voi Eowyn, otan osaa. :(
Ei voi edes kuvitella, miltä tuollainen tuntuu.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ti 11 Kesä 2013 16:46

En oikein tiedä mihin ketjuun tämän laittaisi, niin laitan sen tänne :keijo:

Wildis ja Kiba @ Radio Novan Konttori-ohjelma :virne:

Oltiin Wildiksen kanssa pohdittu pitkään, että haluaisimme nähdä Annikan, joka oli meidän kanssa Pyhällä.
Sitten tuli "no, mennään käymään Novalla niiden lähetyksessä"-vitsi. Joka sitten muuttui toteutukseksi, kun Wildis laittoi sähköpostia heidän tuottajalleen ja minä metsästin Kottaraisille sopivia lahjoja :keijo:
Oikein oivat lahjat löytyikin, saimme sovittua päivän ja tänään tehtiin yllätyshyökkäys. Juontajat eivät tienneet tästä mitään muuta kuin otsikon "yllätysvieraat" :virne:

Voi että mua jännitti mennessä! :keijo:

Se vaan varisi kuitenkin pois siinä kohtaa kun studion ovi aukesi. Siihen loppui jännittäminen.
Ilmeet oli ihan priceless. Annika tuijotti haavi auki ja Sarilla ei ollut mitään hajua keitä me ollaan :virne:
En tiedä minkä verran eetteristä tuli sitä pöpinää ulos.
Juttua kuitenkin riitti :hullu:
Tämän jälkeen tuottaja Jaana tutustutti meidät radiotekniikan maailmaan, joka oli kieltämättä aika mielenkiintoista. Selville tuli myös se, että ne studioon lähetetyt viestit eivät mene minkään seulan lävitse, vaan ihan suoraan juontajien edessä oleville ruuduille. Mikä on oikeasti aika järkyttävää, sillä nyt meidänkin aikana ehdin bongaamaan sieltä kaksi törkeää viestiä. Ei niitä lähetykseen luettu, mutta niiden sisältö oli aika karseaa. Lisäksi Jaana sanoi itsestäänselvyydenkin "mitä sairaampi tyyppi, sitä sairaampia viestejä tulee". Annika kävi välissä huikkaamassa studion ovelta vielä kiitokset.

Poistuminen tapahtui Annikan saattamana ja siinä vaihdeltiin vielä muutamia juttuja. :hullu:

Lahjatkin, joiden saapuminen aiheutti meille hieman ressiä, onnistuivat oikein hyvin :hullu:

Minulle jäi ainakin ihan :pomppuhymy:n kaltainen fiilis käynnistä.
Hippadulla-asteikolla, aivan mieletön energia! :hullu:
Sen lisäksi että A.Metsäketo ja S.Seppälä menivät sanattomiksi, mikä ei taida olla ihan helppo nakki.

L-S:n tekemä keijoenkeli-kuvakin vietin perille ja Sirpetin terveiset Jaanalle. :hullu: :ahihi:

Jos jonkinlaista opetusta tästä haluaa kaivaa, niin älkää ihmiset ajatelko unelmien tai ideoiden olevan hölmöjä. Jos niistä saa jotain toteuttamiskelpoista, niin menkää ja tehkää :hullu: :sydän:
Pyrkikää toteuttamaan niitä, jos ne yhtään tuntuvat siihen sopivilta.

Kertakaikkisen mahtava päivä! :superhymy:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ti 11 Kesä 2013 18:21

Ostin lohturuoaksi paketillisen jäätelöä. Kotiovella muistin, että mullahan ei ole pakastinta. Tänään saakin sit luvan kanssa vetää jätskiöverit :pepsodent:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja heartless » Ke 12 Kesä 2013 16:34

Mulle selvis tänään, että täältä saa lainata kirjastosta(!!) kanootin, jolla voi käydä melomassa läheisellä pikku järvellä. :superhymy:
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Ke 12 Kesä 2013 17:15

Kanoottilainausta kirjastossa. :D Ihana idea.

Mulla on sellainen fiilis, että "sä tsiigaat voittajaa". :woohoo:
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » Ke 12 Kesä 2013 21:36

L-S kirjoitti:Mulla on sellainen fiilis, että "sä tsiigaat voittajaa". :woohoo:


Hyvä L-S! :lähmätassu:

Ei mulla muuta. Asiat on kuten ennenkin. Paitsi esikoinen menee huomenna tutustumaan eskariin. Vuoden päästä eka luokka! :tipahdus:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 12 Kesä 2013 23:55

Mä häpeän ihmisiä.
Kävin Helsinki-päivän konsertissa keskustelun miksi inva-wc:n käyttö on kielletty, vaikka siinä ei ole jonoa :läps:
:töktök:
Ei sillä, ei siinä kauheasti ollut väkeä enää.
Sen lisäksi mua luultiin järkkäriksi, kun pidin neonkeltaista sadetakkia :epäilevä: :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Wildchild » To 13 Kesä 2013 08:04

Kibaya kirjoitti:Mä häpeän ihmisiä.
Kävin Helsinki-päivän konsertissa keskustelun miksi inva-wc:n käyttö on kielletty, vaikka siinä ei ole jonoa :läps:
:töktök:


Millä ne perusteli sitä? "Ei mulla mene kauan."? :keijo:
mä annan kaiken ku enempää ei oo, tajuuks sä kuka sun edessä seisoo? :nirppa:
Avatar
Wildchild
Räppimummo
 
Viestit: 1382
Liittynyt: Pe 09 Touko 2008 21:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 13 Kesä 2013 11:25

Wildchild kirjoitti:
Kibaya kirjoitti:Mä häpeän ihmisiä.
Kävin Helsinki-päivän konsertissa keskustelun miksi inva-wc:n käyttö on kielletty, vaikka siinä ei ole jonoa :läps:
:töktök:


Millä ne perusteli sitä? "Ei mulla mene kauan."? :keijo:


Ei se mitään perustellut, kun intti vaan ettei ymmärrä miksei voi mennä sinne kun ei ole jonoa. Käytti mm sanoja "tyhmää" ja "älytöntä". Tuli ehkä kysyttyä aika tiukasti että kokeeko hän tarvitsevansa inva-wc:tä? Ja sitten se, että aika harva tilaa tarvitseva pystyy odottamaan kovin montaa hetkeä sen wc:n ulkopuolella ja nimenomaan äkillisen tarpeen vuoksi ne on ihan hyvä pitää vapaina. Kysyin myös, miksi hän luulee niiden olevan tarpeellisia ja usein erikseen muista.

No, aallon fb-sivuilla oli ärsyynnytty siitä, ettei vaunuilla päässyt alueelle, mutta pyörätuolilla pääsi. En mäkään ihan ymmärtänyt miksei alueelle oltu tehty vaunuparkkia, mutta oli aika rumiakin kommentteja siellä silloin yöllä. En tiedä onko ne sielä vielä.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aranwe » To 13 Kesä 2013 12:19

Suomessa tuo tapahtumanjärjestäminen on näemmä aika haastava laji edelleen.
Avatar
Aranwe
 
Viestit: 1257
Liittynyt: Ti 28 Joulu 2010 00:37
Paikkakunta: Brexit Wasteland

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 13 Kesä 2013 14:38

Annoin taas osan itseäni systeemille. Tilasin Plussa-kortin. :keijo: Sain sinänsä osuvan huomion, että kun eniten käyttää K-kauppaa, niin voisi olla ihan järkevää. :P

Olen jotenkin vastustanut näitä kauppojen plussasysteemeitä, koska olen lähtökohtaisesti sitä mieltä, ettei niissä asiakas kuitenkaan voita. Mutta ehkä ei häviäkään pahasti.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 13 Kesä 2013 15:00

Kyllä niistä korteista on ihan oikeastikin hyötyä. Tuo Plussa-kortti on varsinkin semmonen, että sillä saa usein ihan suoria alennuksia tuotteista.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » To 13 Kesä 2013 15:37

Kyllä. Joskus huomaa jonkun hyvän tarjouksen ja sitten kun on jo kassalla, niin todetaan, että tää on vaan sillä ja sillä kortilla. :läps: Stokkan kortin hommasin kerran just siksi, että joku levy oli tarjouksessa vain korttiasiakkaille.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Pe 14 Kesä 2013 08:22

ITsekin alan pikku hiljaa pehmetä ajatuksella jostain etukortista. Täällä uudella kotihuudilla on aika loistava K-Supermarket, joten varmaan sitten Plussa-kortin uusiminen olisi aiheellista. Sellanen kortti mulla joskus olikin mutta en tiedä mitä sille kävi. Oli rinnakkaiskorttina eksän plussaan, joten varmaan pistin palasiksi. En tiedä, olisko se vielä voimassa.

En ole kovin syvällisesti perehtynyt näihin hinta-asioihin, mutta mulle on jäänyt vähän sellainen fiilis, että yleisellä tasolla tollaset kortit on saatanasta ja nostaa kauppojen hintoja, koska pitää olla joku taso, josta sen hinnan sitten "alentaa". Tähän kyllä vaikuttaa varmaan eniten se, että Suomessa on käytännössä se kaksi kauppaa... Täytyy varmaan tutkia asiaa, onko tällä oletuksella mitään perää. Kerta-alennukset on kyllä ainakin plussakortilla melko hyviä monesti.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Pe 14 Kesä 2013 10:02

Laitoin herätyskellon soimaan tuntia aiemmin kuin olisi tarvinnut, ajtuksena että ehdin tehdä jotain aamulla. Ja nyt en muista, mitä se oli, mitä ajattelin tehdä :pahis:

Stress-related dementia :friikki:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Pe 14 Kesä 2013 10:09

Outo :paijaus:
Jos et muista, ota rennosti ja vietä rauhallinen aamu :D

Nukuin huonosti, koska ilta venyi. Sen lisäksi olin ihan ylikierroksilla ja sekaisin. BC-uutisia ja tekstiviestejä illasta :sekopää: :hullu: :sekopää:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Su 16 Kesä 2013 12:06

Lainaa-mainokset on kaiketi jälleen palanneet. En muista, missä ketjussa niistä viimeksi marmatettiin, joten marmatanpa täällä. Eli ei kannata klikata linkkejä, joissa lukee: lainaa .
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 20 Kesä 2013 11:59

Lom-lom-loma!! :D

Tänään piti olla töitä vielä 8-16, lähdin pois jo 10.30 kun oli niin kuollutta. Nyt on ekaa kertaa työelämän aikana neljän viikon loma! :D Jeij! :D LOMAAAAAA!!
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » To 20 Kesä 2013 20:18

Ihan kuin kirjanorjassa ja puhutusssa norjassa ei olisi tarpeeksi. Tänään yritin ymmärtää txt-norjaa:

Vettshe = Vet ikke
Hb dt = Håper det

:eijo:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 20 Kesä 2013 21:11

Outo :isosilmä:

Onnea theialle :D :D

Me aloitettiin tänään juhannus käymällä Tuusin kanssa leffassa. Sen eka ikinä :hullu:
Olihan se jännää ja paniikkia ja pelotti, koska T. pelkää pimeää aika paljon.
Sitten tuli kuitenkin kaikkea kivaa ja oli poppareita ja sai mennä äitin syliin. Vaikka pelotti, niin voi mennä uudestaankin.

Tämän jälkeen tultiin syömään ja pakattiin uimakamat ja suunnattiin paikalliseen uimalaan. Uitiin vähän aikaa ulkona ja sitten mentiin sisäaltaisiin. Ei oltu ikinä käyty koko paikassa, jote se oli vähän jännää. Tuusi ei osaa hirveästi uida, mutta yritys on kova. Tehtiin polskimisharjoituksia ja tämän jälkeen hyppyharjoituksia, jossa piti pitää nenästä kiinni ja suu kiinni myös. Meni ihan okei.
Lopuksi vielä käytiin terapia-altaan puolella niin, että Tuusio roikkui mun kaulassa ja mä treenasin kävelyä. Molemmille jotain. Paikassa oli myös vesiliukumäki, josta Tuusi halusi ehdottomasti laskea. No, musta ei ole laskijaksi, joten olin alhaalla vain ottamassa vastaan. Se meni ihan hyvin. Tuusi olisi laskenut vaikka miten monta kertaa, mutta mä olin sitten jo ihan väsähtänyt ja lähdettiin pois.
Nyt olen valmis nukkumaan :friikkihaukotus:

:D
Kiva päivä!
Huomenna särkee, se on varma.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Pe 21 Kesä 2013 16:11

En ole saanut pariin yöhön nukutuksi, varmaankin liiallisen valon ja arkirytmin puuttumisen takia. Olen sitten katsonut yöllä tv:stä jalkapallon Confederations Cupia ja B-luokan elokuvia TV5:ltä ja Kutoselta. Tunnen itseni jotenkin turhaksi, kun on tämä loma. Eivätkö työt voisi jo alkaa?
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » La 22 Kesä 2013 15:28

päivänpolttaja kirjoitti:Tunnen itseni jotenkin turhaksi, kun on tämä loma. Eivätkö työt voisi jo alkaa?


Haluatko tulla meille töihin, niin mä voisin pitää sun lomat? :keijo: Mua taas ärsyttää kun meillä on mahdollisuus pitää niin lyhyitä lomia. Pidän nyt heinä-elokuussa kolme viikkoa, mutta haluaisin pitää sittenkin kaikki neljä viikkoa (ehkä) putkeen. Jotenkin tuntuu hirveän nihkeältä saada noin pitkää lomaa, vaikka tietty meillä on siihen oikeus.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ti 25 Kesä 2013 15:56

Nyt oikeasti suututtaa :kiro:

Joku [sensuroitu]:n [sensuroitu]:n [sensuroitu]:n [sensuroitu]:n [sensuroitu] on varastanut sarjakuvakaupalta aikasta isolla summalla sarjakuvia.
Tähän asti ollaan vältytty näiltä tapauksilta, mutta nyt näköjään ei sitten enää voi tuudittautua siihen että ei kukaan näin pienestä puljusta varasta.

Ikävintä on että tästä lähtien pitää alkaa kytätä asiakkaita ja/tai hankkia jonkin sortin valvontajärjestelmä :huoh:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ti 25 Kesä 2013 18:37

Ruokakaupan vihannesosastolla joku nainen heittäytyi kukkakaalilaarin päälle mahalleen makaamaan. :friikki:
Onneksi olin ehtinyt ottaa oman kukkakaalini sieltä ennen sitä. Operaation tarkoituksena oli ilmeisesti tiirata lähempää kukkakaalien hintaa, kun se lappu oli laarin takana. Rouvalla oli kyllä silmälasit, joten lienee syytä harkita vahvempien prillien hankkimista.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Ke 26 Kesä 2013 10:47

Mr. Smith kirjoitti:Nyt oikeasti suututtaa :kiro:

Joku [sensuroitu]:n [sensuroitu]:n [sensuroitu]:n [sensuroitu]:n [sensuroitu] on varastanut sarjakuvakaupalta aikasta isolla summalla sarjakuvia.

Saatiin sarjakuvat takaisin.
K.o. [pitkä litania kirosanoja] oli vienyt ne toiseen sarjakuvia myyvään kauppaan. Koska olimme jo viestittäneet ympäriinsä tapahtuneesta, myyjä huomasi viestimme, mutta ikävä kyllä vasta ostettuaan sarjakuvat.

Me lunastamme ne takaisin ostohinnalla, koska samassa veneessä tässä kuitenkin ollaan ja halvemmalla me näin pääsemme.
Lisäksi saimme tuntomerkit ja mahdollisesti nimenkin, joten tyyppi sai ikuisen porttarin meille + jos nimi on saatu ajokortista tai muusta tunnisteesta -> rikosilmoitus.

Tiedämme että poliisilla on suurempia/oikeita rikoksia tutkittavana ja tuskin tuollaiselta tyypiltä mitään saadaan, mutta ihan vaan periaatteesta.
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa