Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 28 Touko 2010 12:27

Onnittelu annastidelille :)
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 28 Touko 2010 18:20

annastindeli kirjoitti:Pääsen tekemään kieliharjottelun! :pomppuhymy:

Onnea! :kättely:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 01 Kesä 2010 15:35

Muut ovat kokouksessa, joten käytän tämän ajan laiskotteluun. :juoni:
Nyt täällä toimistossa on ihan kivaakin välillä, kun on enemmän tekemistä ja tuntee porukan paremmin. Tosin ehkä kaipaan vielä vähän takaisin kauppaan. Onneksi pääsenkin sinne sitten kohtapuoliin hetkeksi takaisin.

Muuten olenkin sitten vaan hengaillut kotona. Viikonloppuna värjäsin hiukset ja hyvät tuli, vaikka itse sanonkin.
Värjäsin, koska ensi viikonloppuna on erään kaverin pikkusiskon lakkiaiset, joihin olen menossa syömään voileipäkakkua. :kuola: Ja sitten vielä illaksi ulos tämän kaverini kanssa. Aateltiin mennä lakkipäiden kanssa juhlimaan vähä ja näyttämään vanhoilta heihin verrattuna. :virne:

On kyllä kivaa kun on joka ilta vapaata ja viikonloput myös. Viikot menee jotenkin nopeasti näin. :tilt:
Nyt on jo kesäkin ja kaikkea.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Su 06 Kesä 2010 14:26

Flunssa tuntuu hellittävän. Parina päivänä kun bilettää, niin viikon sairastaa :o: Vanhuus :tipahdus:

Noin muuten olen hetkisen ajasta irrallaan enkä oikein tiedä mistään mitään, mutta ei sanottavammin haittaakaan. Aiemmin on pienempikin epävarmuus häirinnyt enemmän. Nyt ajattelen, että elämä kantaa ja wtf... :virnu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Poukko » Ti 08 Kesä 2010 12:29

Mulla on tänään mukana vain yhdet kengät. :o: Miten edes pärjään? :tipahdus:

Eilen oli normitapaan kolmet kengät, kolmet housut (sattumalta kaikki mustia) ja neljä paitaa (myöskin sattumalta kaikki vaaleanpunaisia). :keijo:

Tämä kaikki on seurausta siitä, että fillaroin töihin eikä mulla oo täällä vaatekaappia, ja töiden jälkeen käyn usein salilla => työmatkavaatteet, työvaatteet ja jumppavaatteet kulkevat näppärästi ees taas joka päivä. Onni on hyvä reppu. :sydän:

Ei mulla muuta. Mua vaan alko eilen aamulla kovasti naurattaa kun aamulla unenpöpperössä olin pakannut kamat ja sitten pääsin töihin ja totesin todellakin pukeutuvani sitten ilmeisesti vaaleanpunaiseen. :virne:
Annoy, tiny blond one, annoy like the wind!
Avatar
Poukko
 
Viestit: 52
Liittynyt: Ke 30 Huhti 2008 10:15

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 11 Kesä 2010 07:59

Kolmen arkivapaan jälkeen tämä töihinlähtö on taas jotenkin kovin hankalaa. Asiakaskin on ilmeisesti kotona, mikä tekee hommasta aina vähän kiusallista.

Tänään en stressaa Jyväskylä-asioista, ainakaan heti aamusta. (Kuuletko, tyhmä pää! :rulla: )

Äsken mulla oli vielä kovasti asioita tänne kirjoitettavaksi, mutta ei näköjään ole enää.

Kahvi voisi jo vähän piristää, kun kohta pitää lähteä.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Pe 11 Kesä 2010 11:03

Asiakkaan paikalla olo mitään työtä tehessä on muuten perseestä. Voin vaan kuvitella kuin hauskaa se on sillon kun töitä tehdään asiakkaan kotona :friikki:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Pe 11 Kesä 2010 16:36

Mun hommassa töitä tehdään vain asiakkaiden paikalla ollessa ja niiden kanssa kokoajan jutellen. Ei se oo perseestä, muuta kuin silloin kun vastapuolen ihminen haluaa olla mulkku. Tämä on tietenkin eri tilanne.
Mutta esim. tietokoneita huoltaessa liikkeessä, asiakkaan kyyläys ei aina ollut mukavaa.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Su 13 Kesä 2010 19:48

Putkiremppa loppu ja pääsin kotiin! :D
Seuraava viikko meneekin pölyjä pyyhkiessä ja kadonneen keittiöjakkaran metsästyksessä. :hämillään:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 14 Kesä 2010 03:33

Veiköhän remppaajat jakkaran mukanaan, luullen omakseen?

Tänään oli Jyväskylän reissu ja nyt ajelin juuri työpaikkakunnalle ja toin alkumatkalta kyytiin ottamani liftarin tänne saakka. Tästä se lähti jatkamaan vielä Tampereelle. Pieni kommellus tuli, kun se oli vahingossa potkaissut puna-mustaherukkamehupurkkini nurin ja mehua löytyykin nyt jonkin verran auton lattiaverhouksesta, mutta enpä huomannut sanoa purkista, joten oma moka.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 14 Kesä 2010 07:16

Dnd kirjoitti:Veiköhän remppaajat jakkaran mukanaan, luullen omakseen?

Todnäk. Outoa kyllä, että ovat joutuneet kaivelemaan lakanoiden alta tuon jakkaran.
Voisi laittaa takaisin siihen, mistä ottikin. :norsu: Idiootit.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 14 Kesä 2010 09:35

Koira nylkytti eilen kissaa :friikki: :friikki: Poikakissa vielä kaiken lisäks :friikki: Pitäsköhän leikkauttaa toi koirakin :friikki:

Kuvejakin ois voinu ottaa mut meninpä sit laittamaan kameran hiekkaseen taskuun :friikkipeukku: Linssin mekaniikassa muutama hiekan jyvä, niin siinähän se on.
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 16 Kesä 2010 15:23

Kävin tänään lounaalla Kaisaniemen kasvitieteellisen puutarhan kesäravintelissa :gay: Lounastin tätini kanssa, joka samalla pyysi minua, siis Minua toimimaan THE seremoniamestarina loppukesän 55-vuotisjuhlissaan. :gay: Tämähän on toki tuttua kauraa, samaa viraa toimitin Mummin ja Tätin 130-vuotiskemuissa. Enikeis, paikka oli aika ihana ja siis kaavailtu juhlapaikaksi, ja salaatti- ja keittobuffet täytti masukan oikein hyyvin.

Ylihuomenna vapaa ja kohti Seinäjokea, me likes! :D
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 16 Kesä 2010 19:15

Emilia kirjoitti:
Dnd kirjoitti:Veiköhän remppaajat jakkaran mukanaan, luullen omakseen?

Todnäk. Outoa kyllä, että ovat joutuneet kaivelemaan lakanoiden alta tuon jakkaran.
Voisi laittaa takaisin siihen, mistä ottikin. :norsu: Idiootit.

Päivitän tilannetta, koska kiviäkin kiinnostaa ja mua ottaa päähän niin paljon, että tapan kohta itteni.
Sain takaisin jakkaran, joka ei ole se, joka oli täältä viety. Tai vähintäänkin tätä on käytetty lyhyessä ajassa erittäin paljon..
Pyynnöstäni olivat myös nostaneet jääkaapin takaisin hyllylleen (eli noin 50 cm korkean kaapin päälle, tuommonen jenkkikaappi), mutta eivät vaivautuneet laittamaan johtoa seinään. Tietenkin se pistorasia on siellä kaapin perällä eli jääkaapin takana. Mä kun kuvittelin, että ihmiset ovat kykeneviä ajatteluun, mutta ei. Petyin taas.

Oon niin väsynyt tähän siivoamiseen ja valittamiseen ja kaikkeen, et tekis mieli vaan mennä peiton alle piiloon itkemään vähintään viikoksi. Eikö edes jokin voisi mennä niin, että se HELPOTTAISI mun elämään eikä päinvastoin?!

VITTUVITUNVITTUSAATANAPERKELEVITUNPERKELEHELVETTI
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ke 16 Kesä 2010 19:47

Emilia kirjoitti:
Emilia kirjoitti:
Dnd kirjoitti:Veiköhän remppaajat jakkaran mukanaan, luullen omakseen?

Todnäk. Outoa kyllä, että ovat joutuneet kaivelemaan lakanoiden alta tuon jakkaran.
Voisi laittaa takaisin siihen, mistä ottikin. :norsu: Idiootit.

Päivitän tilannetta, koska kiviäkin kiinnostaa ja mua ottaa päähän niin paljon, että tapan kohta itteni.
Sain takaisin jakkaran, joka ei ole se, joka oli täältä viety. Tai vähintäänkin tätä on käytetty lyhyessä ajassa erittäin paljon..
Pyynnöstäni olivat myös nostaneet jääkaapin takaisin hyllylleen (eli noin 50 cm korkean kaapin päälle, tuommonen jenkkikaappi), mutta eivät vaivautuneet laittamaan johtoa seinään. Tietenkin se pistorasia on siellä kaapin perällä eli jääkaapin takana. Mä kun kuvittelin, että ihmiset ovat kykeneviä ajatteluun, mutta ei. Petyin taas.

Oon niin väsynyt tähän siivoamiseen ja valittamiseen ja kaikkeen, et tekis mieli vaan mennä peiton alle piiloon itkemään vähintään viikoksi. Eikö edes jokin voisi mennä niin, että se HELPOTTAISI mun elämään eikä päinvastoin?!

VITTUVITUNVITTUSAATANAPERKELEVITUNPERKELEHELVETTI


:paijaus:
Ilmoita, että ei se näin voi mennä ja vaadi korvaus, jotta saat uuden. Vanhan voivat hakea sen jälkeen itselleen. Tuohan on ihan syvältä.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 16 Kesä 2010 20:03

Joo, täytyy valittaa. En tykkää, kun joutuu raklamoimaan. :norsu:
Yritän kuitenkin pysyä asialinjalla, may the force be with me.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » Ke 16 Kesä 2010 20:17

Toivottavasti jakkara-asia selviää parhain päin, eikä mitään muuta ikävää rempanjälkeistä enää ilmaannu.

Sain viime kesänä kuulla kauhuputkiremonnittarinan minun opettajaltani, joka osin asui kodissaan rempan aikaan. Homma oli luonnollisesti viivästynyt pahasti työntekijäpulan takia. Työntekijät vaihtuivat ja sotkua riitti. Kotona oli ikävä olla, mutta onneksi viikot vierähtivät töissä toisella paikkakunnalla. Lopulta kun homma oli valmis ja ope pääsi siivoamaan hän sai huomata, että työntekijät olivat ottaneet mukaansa muutakin kuin omat työkalunsa, muun muassa kannettavan tietokoneen.
Ei kivaa tuommonen.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 16 Kesä 2010 21:04

Joo, no ton rinnalla yks jakkara on pieni menetys. Periaatteesta on kuitenkin pidettävä omista oikeuksistaan huoli.

Eikä se nyt niin justiinsa olis ollut, jos olisivat palauttaneet edes suunnilleen samankuntoisen jakkaran, mutta toi on ihan susi, minkä sain. Jääkaappi katkaisikin sitten kamelin selän. Ääääh..

Ai niin. Hissi on rikki. :gaah:
(asun siis seitsemännessä kerroksessa)

Voisin nauraa, jos ei v*tuttaisi niin paljon.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 16 Kesä 2010 21:42

Ei voi olla yhdellä ihmisellä noin paljon huonoa tuuria kerrallaan kuin Emilialla. :paijaus:

Mä vaan oleilen ja elelen yksin nytten, kun mieheke on kesälomalla ja viettää aikaa kotikotonaan. Mulla on koko kämppä itelläni jo toista viikkoa. :muahaha:
Työharjottelussa on ihan kivaa, kohta alkaa kuitenkin kauppatyöt uudestaan ja sekin on kivaa. Työkaverit kaupassa. :hymyhali:
Ensi viikolla mulla on vapaata jo keskiviikosta asti, joten tulee tuollainen pieni loman tynkä tuohon juhannukselle. Ihanaa.

Kesä on kiireistä aikaa.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja heartless » Ke 16 Kesä 2010 23:16

Putkiremontti. :kieli:
Mä oon yhden putkirempan kärsinyt ja sen jälkeen päätin, että muutan vain asuntoihin, jossa on putkiremppa tehtynä. Oli se meinaan sen verran hermoja raastavaa puuhaa, vaikka en siellä sitä aikaa asunutkaan. Olin vienyt kämppään laatikon postejani varten, mutta kas kummaa kun mulle tulleita kirjeitä ja laskuja löytyi mm. toisesta huoneesta patterin takaa, remppaäijät pitivät parvekettani tupakkapaikkana ja keittiön porrasjakkara oli ihan paskassa ynnä muuta vastaavaa. Sitten, kun remontti oli valmis ja olin muuttanut takaisin kämppään, jotain ukkoja pelmahti aamukasilta avaimilla sisään asuntoon puuhastelemaan. Ei ollut mikään kovin mieluisa herätys! Oppivat ne sentään sen jälkeen soittamaan kelloa.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Gaffa » To 17 Kesä 2010 00:05

Jaa, siitä onkin aikaa, kun viimeksi kirjoittelin. Paljon.
Ja miksi nyt innostuin?
Siksi, että yllättävä taho tuli ja ilmoitti huomanneensa, että mäkin olen fordeillut. Hookoo siis kyseessä.
Ollaan tässä saman seurakunnan jutuissa törmäilty ja juteltu. On se maailma pieni.

Mun elämään kuului vielä pari viikkoa sitten koulua, nyt kuuluu vielä kaksi päivää töitä.
Mun elämään kuuluu nykyään myös ihmisiä, sillä jostain kumman syystä mua halutaan tavata nykyisin. Ei ne vaan ennen ottaneet yhteyttä. Mutta kiva näin. :virne:

Tykkään elämästäni kaiken kaikkiaan enemmän kuin ennen.


Jaksaisikohan sitä aktivoitua täällä fordella nyt kesällä sitten, katsotaan. :juoni:
Avatar
Gaffa
 
Viestit: 154
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 19:00
Paikkakunta: Vantaa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » To 17 Kesä 2010 15:31

Mä jo mietinkin, että minne se Gaffa hävisi. :tilt:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » To 17 Kesä 2010 21:52

heartless kirjoitti:Putkiremontti. :kieli:
Mä oon yhden putkirempan kärsinyt ja sen jälkeen päätin, että muutan vain asuntoihin, jossa on putkiremppa tehtynä. Oli se meinaan sen verran hermoja raastavaa puuhaa, vaikka en siellä sitä aikaa asunutkaan.

Todellakin, ei koskaan enää. Äiti kävi auttamassa, siivottiin kämppä ja nyt tää on taas koti. Jääkaappikin oli päällä kun tulin töistä ja rupuska jakkara oli kadonnut. Ehkä se huomenna tulee takaisin uutukaisena. Tai sitten saan ostaa ite jakkarani. Ihan sama, kunhan ei tarvii sitä kauheeta roskaa katsoa.

Nyt on parempi mieli. Eilen oli väsypäivä ja kaikki meni pieleen.

Äiti :sydän:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Pe 18 Kesä 2010 19:51

Pistin just nimeni asunnon irtisanomisilmoitukseen, eikä uudesta oo vielä tietoa. Mua ahistaa. :huoh:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja hookoo » Su 20 Kesä 2010 15:21

Gaffa kirjoitti:Siksi, että yllättävä taho tuli ja ilmoitti huomanneensa, että mäkin olen fordeillut. Hookoo siis kyseessä.


Haa. Aiheuttaa yövuorossa ylimääräisiä huudahduksia löytää fordelta jotain tuttua.
Ja on ehkä vähän väärin sysätä toinen takaisin fordeiluun, kun itse on ollut vielä vähemmän aktiivinen.. :pepsodent: Vaikken täällä olekaan hirmusesti vieraillut, niin tasaisesti pitää käydä menoa lueskelemassa ja mielessä forde kyllä pysyy. :D

Mutta mullehan kuuluu siis ihan mukavaa.
Valmistuin viime kuussa ja nyt teen samoja hommia nuorten ja lasten kanssa kuin ennenkin, mutta enemmällä palkalla! :superhymy: Ja kyllä, sosiaalialalla se raha liikkuuu.
Olen tässä nyt sitten yrittänyt pikku hiljaa orientoitua elämään ilman opparia, koulua ja montaa päällekkäistä työtä. Lomaa nyt en vielä uskaltanut pitää, joten otin tottuneesti toisia töitä, kun olisin saanut olla viikon pois töistä niin, että siitä olisi maksettu ihan palkkaakin. Onneksi kolmivuorotyö mahdollistaa lyhyitä vapaaputkia ihan muutenkin, joten on tästä toivottavasti aika muksa kesä tulossa.

Sain juuri puhelun ex-tempore Provinssiin matkanneilta ja luin Fb-statuksia Myötätuulesta, ja nyt mietin, että miksi minä olen kotona juomassa väljähtänyttä kahvia? Tahtoo kanssa festaroida!
hookoo
 
Viestit: 27
Liittynyt: To 17 Heinä 2008 22:05

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa

cron