Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 09 Kesä 2011 08:19

Mä oon vähän ylpeä, kun tiistaina uskalisin ankkalammella olla piknikillä ilman pitkähihaista. Iho sen verran ilkeän näköinen, etten kehtaa julkisesti hengailla vähissä vaatteissa. Vaikka aurinko tekisikin hyvää. Mutta uskalsin! Edes hetken!

Ja mulla on ollut caprit ja pari hamettakin, vaikka jalatkin on ilkeän näköiset.

Oon ihan pikkuriikkisesti ylpeä itsestäni! :D
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » To 09 Kesä 2011 14:13

Tottakai Theia nautit auringosta niinkuin muutkin ihottumien kanssa tai ilman!
Erityisesti jos siitä on parantava vaikutus niin sitä suuremmalla syyllä hioa esille.
Ei se ketään häiritse jos toisella on iho rikki tai norsunnahkana. Jotkut saattavat tuijotella, mutta mikä paha ajatus sitä toisen sairauden näkemisestä muka tulisi. Jos joku oikein tuijottaa häiritsevästi niin sanot, että aurinko on lääkärin määräys eikä ihottuma tartu.
Itsellä on atooppista hiottumaa talvella kasvoissa. Sitä ei oikein voi piilottaa. On vaan näytettävä, että tämmönen on nyt nahka.

Terkut puistosta, piksut on, ja pakaraihottumaa hoivaan valonsäteellä.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 09 Kesä 2011 14:47

Pvi kirjoitti:Tottakai Theia nautit auringosta niinkuin muutkin ihottumien kanssa tai ilman!
Erityisesti jos siitä on parantava vaikutus niin sitä suuremmalla syyllä hioa esille.
Ei se ketään häiritse jos toisella on iho rikki tai norsunnahkana. Jotkut saattavat tuijotella, mutta mikä paha ajatus sitä toisen sairauden näkemisestä muka tulisi. Jos joku oikein tuijottaa häiritsevästi niin sanot, että aurinko on lääkärin määräys eikä ihottuma tartu.
Itsellä on atooppista hiottumaa talvella kasvoissa. Sitä ei oikein voi piilottaa. On vaan näytettävä, että tämmönen on nyt nahka.

Niiiin, mä tiedän, mutta mulle tulee aina niin epämiellyttävä olo itselle, että noi tuijottaa, vaikka tuskin kukaan sen ihmeemmin tuijotteleekaan. No, ehkä pienin askelin tässäkin - yhtenä päivänä tuntemattomien kanssa puistossa, seuraavan kerran ehkä sitten vaikka kaupassa, sitten junassa, ja loppujen lopuksi vaikka sitten ihan koko ajan, tuttujen ja tuntemattomien kanssa :D ...voi sitä aina toivoa.

Mutta kiitos Pvi tsemeistä :hymyhali:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Jorssi » To 09 Kesä 2011 15:48

^Juu, asteittain nudistiksi vaan. :keijo:
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » To 09 Kesä 2011 15:57

Jorssi kirjoitti:^Juu, asteittain nudistiksi vaan. :keijo:

:virne: :virne:

...ajattelin ennen postausta, että olisi pitänyt muotoilla tuota hieman enemmän. En sitten ehtinyt, kun töissä tuli kiirus.

olisi pitänyt. :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » To 09 Kesä 2011 21:54

Ymmärrän theiaa hyvin paljon.
Mulla on ollut tosi isona kynnyksenä minkään ihon paljastaminen, vaikka se ei ole edes ollut huonossa kunnossa.
Nykyään on jo helpompaa, mutta niin suurta häpeää olen kokenut vaikka jo pelkästä uimapuvusta.
En enää :keijo:
En kyllä osaa sanoa mikä siihen on vaikuttanut, tai mitään sen lohdullisempaa. :halitus: Anna niiden katsoa ja anna itselles lupa parantaa nahkaas.

Oltiin tänään pikkuserkun kanssa Suomenlinnassa. Siellä oli niin kaunista!
Jösses sentään!
Ihailimme maisemia ja höpöttelimme niitä näitä. Pysähdyimme kuuntelemaan, kun joku kuunteli "kuusamo"a ja ympärillä niin kesäinen värikylläisyys (meri, taivas ja tummanpunainen tiili :sydän: ) että heikotti.
Lopulta päädyimme rantaan ja kallioille hengaamaan. Kävimme myös uimassa hyisessä meressä ja kiljuimme kuin pikkulapset. Naurumme ilmeisesti häiritsi jotain turisteja koska poistuivat manaten "this is way too loud, no peace anywhere" ja me itseasiassa nauroimme sille lisää :keijo: Merivesi oli kyllä kylmää, mutta myös ihanaa! Olimme aivan hikistisiä päästessämme sinne rantaan asti ja merivesi vilvoitti ihanasti. Siis sen alkukankeuden jälkeen, joka tuli kun yritti mennä polvia pidemmälle. Mulla myös jalkojen särky ja tuntoaistin heittely vaikuttivat siihen miltä vesi tuntuu jaloissa. Kun toisen jalan mielestä se on kuin jääneulasia ja toinen jalka on vain viileän kannalla. Uinnin jälkeen oli rentoa makoilla auringossa kuin :hylje: ja lukea, :kvatti: ja olla vaan :kesä:.

Tämän jälkeen olin vähän pihalla teatterin johtokunnan kokouksessa :haukotus:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja heidiz » Pe 10 Kesä 2011 22:44

Moro!
Luin minäkin ilmoitukset, enää noin miljoona ketjua jäljellä, mutta onpahan mulla ainaki tekemistä.

Nykyään teen töitä, hoijan vauvvaa (joka ei enää niin vauvva olekkaan :( ) ja käyn autokoulua. Koulusta on jäljellä
enää vain 2 ajotuntia +teoriakoe ja inssi. Ne varmaan on vielä aika pitkään jälellä :keijo:
Ei kait mulle muuten mitään ihmeellistä kuulu. Olen tylsä ja vanha.

Mulla on pieni ongelma kylläkin koirani kanssa, se perkele nykyään karkailee kun asutaan rivitalossa. Ennen se ei oikein
siihen pystyny ku asuttiin kerrostalon ylimmässä kerroksessa :D Mä en yhtään tiedä et mitä ton hurtan kans tekisin,
en päästä koskaan ulos?

On niin kuuma etten jaksa edes kirjottaa enempää tähän, tutkin siis noita miltsoonia muita ketjuja ennen nukkumaanmenoa :D
heidiz
 
Viestit: 55
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 10:37
Paikkakunta: Kajaani

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 10 Kesä 2011 23:27

heidiz. :hymyhali:
Kivaa, että olet taas täällä! Toivottavasti pitempäänkin, kuin yhden illan. :)

Huomenna on pitkä työpäivä edessä ja tänään on pitkä tylpäivä takana. Yritän tehdä niin paljon töitä kuin jaksan, että saan lomalta palattuani niin ison palkan kuin mahdollista. Enää ensi viikko ja sitten on kolme viikkoa vapaata, ihanaa!
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 12 Kesä 2011 19:33

terve heidiz! :D

---
Tänään on ollut täällä päin juuri sopivan lämmin. Ei ihan liian kuuma, mutta kuitenkin helle ja aurinkoista. Pyöräilin merenrantaan ja kävin uimassa. :D Talviturkkikin tuli heitettyä. Hyvin harvoina kesinä olen näin aikaisin uskaltanut/ehtinyt/tms. uida, mutta harvemminpa on ollut näin lämmintäkään kesäkuussa. Merivesi oli rannalla olevan kyltin mukaan 23-asteista. :o:

Joinain kesinä olen käynyt uimassa vain kerran kesässä jossain sukulaisten mökillä, mutta jos lämmintä riittää myöhemminkin, taidanpa uida useamminkin. Pyörämatkalla rannalle tulee sopivasti liikuntaakin. Kovin pitkään en kuitenkaan mitään rannalla istumista jaksa, ja onhan tuollaisissa paikoissa melkoisesti väkeäkin. En tiedä miten kaupungista löytäisi rauhallisen uimapaikan.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 12 Kesä 2011 23:41

Treenien täyteistä on ollut :keijo:

Eiliset treenit oli lopulta äärimmäisen hyödylliset ja tärkeät. Tankattiin vain meidän ryhmän kohtauksia, jotka ovat olleet hunningolla ja ties miten retuperällä tämän kevään. Ei ihme, että on itse ollut aivan kuutamolla ja miettinyt läsnäoloa ja kaikkea sitä semmosta negatiivista.
Eilen muutettiin asioita hieman toimivimmiksi ja itse olin tyytyväinen.
Olin myös vähän puhkipoikki. Täyttä paahtamista 15-19 montussa, jossa ei ihan oikeasti ollut yhtään viileää. Pieni varjo, eikä ihan oikeasti yhtään sen enempää varjoa koko kentällä. Näyttämöstä nyt puhumattakaan. :hiki:
Uinti sen jälkeen oli kyllä enemmän kuin paikallaan.

Ehdin tässä välissä myös käyttää ajan hyödyksi ja nähdä sitä siskonlikkaa :sydän:
Aamulla se herätti mut kömpimällä kainaloon ja kuiskimalla korvaan :hullu: :sydän:
Lopuksi komenti nousemaan vauhdilla, koska "nyt saa tää nukkuminen liittää. Ylös siitä. Hopi, hopi!" :hullu: :sydän:

Treenit paljastavat myös tosi jännästi mun mustelmaherkkyyden :keijo:
Ihan on domestic violence-jälkiä. Käsien sisäpinnoilla, reisien sisäpuolella ja säärissä :virne:
Parhaat on varmaan noi tissimustelmat :virne:
Ne on vielä itseaiheutettu painautumalla liian tiukkaan toista näyttelijää vasten :virne:
Eikä tämä ole vitsi!

Tänään ei kyllä olleet sen kevyemmät treenit. Meillä ei ollut sähköä ja kaikki oli vähän niin ja näin :ei: Silti muistin lähes kaikki replat :D
Saa nähdä millaisia noi mustelmat on huomenna ja montako on lisää. Onneksi tulee viileämpää, niin voi vetää vähän pidempää hihaa ja lahjetta päälle, niin herättää vielä vähemmän huomiota :keijo:

Uiminen on kyllä ollut ihanaa!
Tänään oikein pitkän kaavan mukaan, kun seura oli ns. teinityttöjä, joiden kanssa meni vesipeuhaamiseksi ja teineilyksi :keijo: Välillä sekin on tosi tarpeellista.
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ma 13 Kesä 2011 19:00

heidiz kirjoitti:Moro!
Luin minäkin ilmoitukset, enää noin miljoona ketjua jäljellä, mutta onpahan mulla ainaki tekemistä.

heidizi, long time no see :D :hymyhali: Musta on ihan uskomatonta ajatella, että silloin joskus oltiin yhdessä Pipefesteillä ja otettiin ne kulmakorut pikku hiprakassa, ja nyt sulla on niinku vauva ja kaikkee! AAW!

Mullakin on edelleen Forden lukeminen vähän kesken. Kovasti yritän ottaa kiinni. :P

Tänne kuuluu ihan kivaa tänään. Viikonloppu oli kiva: perjantaina menin suoraan töistä keskustan läheiseen puistoon paistattelemaan ilta-aurinkoa ja pussikaljoittelemaankin vähän. Alussa meitä istuskelijoita oli neljä, loppuillasta varmaan jotain viisitoista. Parasta kesässä onkin se, että menee vain johonkin hengaamaan ja sitten kutsuu kaikki muut kivat tyypit sinne. :hullu: Lauantaina vietin rantapäivää ja uskalsin jopa luopua talviturkistani :o: Ja lauantai-iltana olikin sitten parin kaverin tuparit. Booli oli hyvää, samoin kaverin tekemä kotiviini. Eilen hengattiin hellun kanssa, ja oli oikein mukavaa, vaikka pienet väärinkäsitykset ja epäselvyydet aiheuttivatkin minulle jossain välissä hieman ahdistusta. Noh, saatiin selvitettyä kaikki, ja nyt on taas ihan hyvä.

Tänään olin sitten töissä taas. On ihanaa mennä töihin jo aamuysiksi, kun koko viime viikon tein typerää vuoroa, klo 12-18. Nyt, kun pääsin kotiin jo kolmelta, tuntuu päivä paljon pidemmältä. :superhymy: Sain siivottua! Ja syötyä oikeaa ruokaa! Ja tunnin päästä mulle tulee pikkuhaukku hoitoon viikoksi! :superhymy:
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Avatar
Vanilla
 
Viestit: 343
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 18:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ti 14 Kesä 2011 18:48

Kiva nähdä lisää vanhoja naamoja takasin täällä. :tilt: Vani, heidiz. :keijohei:

Mulla on ollut niin käsittämättömän tylsä päivä, että oikein repeän liitoksistani. :keijo: Olen katsonut DVDitä uusintoina,
kun uudet diiviidiit ei oo vielä tullu, mutta ei oo hirveästi napannu kattella niitä, kun olen ne vasta katsonut. :töktök: Tämän
tylsistyttävän harrastuksen lisäksi 'innostuin' siivoamaan. Vielä pitäisi luututa lattia (hyvä tekosyy vetäytyä taas katsomaan
DVDitä, jotka ei kiinnosta) ja parit hyllyt. Karkasin kertomaan tästä ihastuttavasta päivästä teille, kun oli niin kiva pyyhkiä pölyjä. :töktök:

Kohta räjähtää pää. :keijo: Pakko lähteä pitkälle iltalenkille... :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 15 Kesä 2011 08:29

Olen hereillä.
Tänään on vapaapäivä.
Enää huominen ja ylihuominen työpäivä ja sitte alkaa Provinssin myötä LOMA. En malta odottaa.
Pakastimen tyhjennys jatkuu. Tänään teen pizzaa ja marenkin ohjeistamaa puolukkapiirakkaa, niin se on sitten siinä pitkälti.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja kermit » Ke 15 Kesä 2011 10:43

Jos bussissa matkustaessa kuulee kovan pamauksen, istumakorkeus laskee noin 15 senttiä ja bussi jatkaa matkaa kävelyvauhtia ja kovaa raahaavaa ääntä pitäen, siitä on ripustukset pettäneet ja matka päättyy viimeistään seuraavalle pysäkille.
I'm not your type. I'm not inflatable.
Avatar
kermit
 
Viestit: 128
Liittynyt: Ti 10 Touko 2011 20:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ke 15 Kesä 2011 11:53

Mie oisin veikannu rengasta, mutta toimii tuokin :keijo: Ajo sentään seuraavalle pysäkille :keijo:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja kermit » Ke 15 Kesä 2011 12:31

Kuolo kirjoitti:Mie oisin veikannu rengasta, mutta toimii tuokin :keijo: Ajo sentään seuraavalle pysäkille :keijo:

Niin veikkasin minäkin vielä siinä vaiheessa, kun olin bussissa sisällä. Ulkopuolella kävi ilmeiseksi, että renkaat ovat moitteettomat, mutta koko bussin etupää lepäsi kumirenkaiden päällä. Juuri se kohta tiestä on luvattoman surkeassa kunnossa, pelkkää perunapeltoa enemmänkin kuin asfalttia. Sympatiani ovat kyllä iskareiden ja ripustusten puolella tässä tapauksessa.
I'm not your type. I'm not inflatable.
Avatar
kermit
 
Viestit: 128
Liittynyt: Ti 10 Touko 2011 20:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja SirPet » Ke 15 Kesä 2011 12:41

Oma arvaukseni tähän päivän polttavaan kysymykseen; oiskohan ilmapalje puhjennut :riips:
SirPet
 
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 10:50

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 15 Kesä 2011 18:00

skray kirjoitti:Tänään teen pizzaa ja marenkin ohjeistamaa puolukkapiirakkaa

No, miten onnistui? Tuliko hyvää vai todella hyvää? :superhymy:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ke 15 Kesä 2011 19:42

marenkienkeli kirjoitti:
skray kirjoitti:Tänään teen pizzaa ja marenkin ohjeistamaa puolukkapiirakkaa

No, miten onnistui? Tuliko hyvää vai todella hyvää? :superhymy:


Tuli todella hyvää! :superhymy:
Teen tuota varmasti uudelleenkin.

Lisäksi haluan ilmoittaa, että haluan uuden makuupussin. Pitää mennä huomenna kattomaan kauppoihin.
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Ke 15 Kesä 2011 22:10

Ajettiin aika nopeasti sitten.
13 tuntia ja oltiin perillä :täpinä:

AIvan ihanaa!
Vilkuttelin Fordelaisille pitkin matkaa. Alkaen Lahdesta :keijo:
Oli niin kaunista. Välillä satoi vettä kuuroissa ja sitten taas paistoi aurinko.
Rovaniemen jälkeen maasto muuttui aika nopeasti sykähdyttäväksi.
Pohjanmaalla meinasin saada halavauksen, kun se vaan oli niin mahtavan ihanan upeaa :sydän:

Kuski nukkuu jo.
Son vähän poikki. :paijaus:
Mutta mä voisin lähteä vaikka kävelylle :keijo:
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Huippis » To 16 Kesä 2011 10:08

Kamala olo on vaivannut pari päivää, enkä mä tiedä mitä tämä on... :hullu:

Aloitin työt eilen, enkä mä kyllä mielestäni ole jännittänyt, mutta koko muu kroppa kertoo muuta. Molempina aamuina kahvit tullu ylös ja tänään piti suoraan sängystä juosta juttelemaan vessanpytylle, ugh! Sitten on ollu piinaavaa vatsakipua ja tänäänhän tietty iski julmettu pääkipu. Inhottavinta on se, että ei pysty syömään aamulla, mie kun olen tottunut syömään aamupalan jos on jotain menoa (koulu/työ) ja sekös stressaa kun tietää, että nälkä on mut ruoka etoo.

Mutta ensimmäinen päivä yrittäjänä oli oikein mukava! Etenkin kiva huomata, että tekee rahaa itselleen :virne: vaikkakin viikonloppuna minut valtasi tunne, ettei minusta ole tähän, hankalaa.

Eipä tässä siis ihmeitä, ärsyttää nämä olot!
Avatar
Huippis
 
Viestit: 23
Liittynyt: La 17 Touko 2008 14:04

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » To 16 Kesä 2011 11:42

Huippis on tekemässä uutta keijoa. :o:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja heidiz » To 16 Kesä 2011 14:09

Niin Huippis, pääset kohta kuule mammalomalle, tienaahan rutkasti rahaa ennen sitä :D

Vani, mä olin unohtanu jo koko kulmakorun :kauhistunut: Oli se sekin kyllä reissu :virne:

Mun täytyis luututa lattiat ja tehä joku kakku. Ei jaksa, ei kiinnosta.
heidiz
 
Viestit: 55
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 10:37
Paikkakunta: Kajaani

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » To 16 Kesä 2011 16:02

Jaa, että aamupahoinvointia pukkaa. :keijo: Onnittelut Huippikselle! :pepsodent:


Mää hilluin lähemmäs kolme tuntia pihalla bikinit päällä auringossa ilman aurinkorasvaa. Saatoin
jopa saada hieman väriä tämän inhottavan päänsäryn lisäksi. :friikkipeukku: Naama on kaikkein ruskein,
vaikka se on ainoa paikka, johon olen joka päivä laittanut suojakertoimia. :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Huippis » Pe 17 Kesä 2011 07:43

No paskat!!! :epäilevä: tänä aamuna on jo kuulkaa ihan hyvä olo :nirppa:

Ei oo, ei oo, ei tuu :kailotus:
Avatar
Huippis
 
Viestit: 23
Liittynyt: La 17 Touko 2008 14:04

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron