Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja heartless » Ma 13 Heinä 2009 21:22

Ostin koripallon! :superhymy: Mä oon jo jonkin aikaa leikitellyt ajatuksella, että menisi kaveriporukalla pelailemaan koripalloa silloin tällöin. Tänään kun kahvittelin kaverin kanssa, asia tuli puheeksi ja sehän innostui samantien! Mentiin sitten ostamaan pallo ja huomenna mennään pelailemaan. Tai aluksi on lähinnä tarkoitus kokeilla, että pysyykö pallo käsissä ja mietitään mitä sillä pallolla olisi tarkoitus tehdä.. Sen jälkeen sitten voisi ruveta haalimaan enemmänkin porukkaa mukaan.

Elämä on aika kivaa. :)
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 13 Heinä 2009 21:53

Nugat kirjoitti:
Sippura kirjoitti:Nugat, kiitos infosta - oltiin just lähdössä ostamaan NitroMorsia, mutta se saa jäädä kyllä nyt kaupan hyllylle :kauhistunut:


Huh heijaa. :D


Oli tosiaan ihan täydellinen ajoitus tuolla varoituksellasi, kännyllä kävin katsomassa
uudet viestit juuri ennen lähtöä rautakauppaan. Olisin varmaan tyytyväisenä rapsu-
tellut maalia pois NitroMorsin kanssa hengitysmaski naamalla enkä olisi osannut aja-
tella että se aine on tosiaan niin myrkyllistä :friikki:

Kuumailmapuhaltimella hönkäily sujui hyvin, mutta ehkä ne kuulumiset kuuluvatkin jo
johonkin toiseen ketjuun :tilt: Kiitos kuitenkin vielä Kuololle ja Nugatille kuumailmapuhal-
linvinkistä, täältä löytää ratkaisun ongelmaan kuin ongelmaan :hymyhali:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 14 Heinä 2009 14:12

Maija kirjoitti:Mitäs teille? :keijo:


No kun kerran kysyit:

- on myyrällä multaa varpaissaan :kailotus: , eli olen riehunut pihalla ja puutarhassa ihan höpönä. Kivaa on ollut ja hyvää jälkeä on tullut :superhymy:

- olen leiponut useita kakkuja, isoja ja herkullisia, ja auttanut niiden syömisessä :superhymy:

- olen uinut sekä meressä (14-asteisessa, brr!) että järvessä (vähän lämpimämmässä, mutta brr silti), opettanut veljienmuksuja :sydän: uimaan ja ollut seurana uimakoulussa

- ollut saaressa synttärikesteillä

- viettänyt ystävien :sydän: kanssa aikaa grillaillen ja chillaillen, ja todennut, että mulla on ihania ystäviä

- ollut kökässä* veljen uudella mökillä, ja todennut, että mulla on ihana perhe :sydän:

- löhönnyt sohvalla sohvaperunan :sydän: kaverina ja todennut, että olen mä vaan aika hemmetin onnekas ihminen

- nauttinut ihanista kesäsäistä ja huokaillut sadesäillä tyytyväisyydestä, kun on ollut "hyvä" syy kaivautua peittojen suojiin vielä vähäksi aikaa :pilvi:


:superhymy:


*talkoissa
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ti 14 Heinä 2009 15:36

Huomenna lähden ensimmäistä kertaa tänä kesänä mökille. Luvassa on pari päivää saunomista ja grillailua :sydän: . Olen viikon ajan seuraillut säätiedotuksia ja yrittänyt valita sääennusteiden perusteella parhaat mökkeilypäivät. Puolipilvistähän tuo näyttää luvanneen seuraaviksi päiviksi, joten saa kelvata paremman puutteessa. Kiva päästä vähäksi aikaa pois kaupungista, kun olen nyt yli pari viikkoa ollut lähinnä kämpille lukittautuneena ja ahdistuneena. Nyt ainakin on fiilis paranemaan päin.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Ke 15 Heinä 2009 20:31

Tää olis elämänsä ensimmäisellä sairaslomalla. Jos ei lasketa omalla ilmoituksella hoituneita pikkuflunssia jne. Lääkäri kirjoitti reilun viikon saman tien, ja heti sen jälkeen alkaakin sitten oikea loma. :tilt: Vaan onhan tämä kuolettavan tylsää. Käsi äityi pahaksi ja kipujen takia ei onnistunut nukkuminen eikä työnteko, eikä sen kanssa täällä kotonakaan tehdä ihmeitä. Enkä pääse edes Suomeen etuajassa, kun lentoliput on ne halvimmat, joita ei voi perua tai muuttaa.

Vaan onneksi kylässä alkoi hulinat, joka ilta konsertteja, päivisin markkinat ja kadunvarsisoittajia. Eilen olin kuuntelemassa Reidar Larsenia, "sekoitus boogie woogie -pianoa, bluesia, soulia ja rokkia". Ihanaa vanhanajan meininkiä, teki mieli tanssia - olettaen että osaisin :virne: Huomenna olisi hinku kokeilla jonkinlaista fuusiosoulia fysioterapeutin suosituksesta ja perjantaina se vihdoin on, se, jonka lippua on vaalittu kuin kalleinta aarretta jo kuukausia: Leonard Cohen. :woohoo:

Mutta kun aika menee niin hitaasti! :pillitys:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pvi » To 16 Heinä 2009 22:51

Nugat kirjoitti:
Sippura kirjoitti:Nugat, kiitos infosta - oltiin just lähdössä ostamaan NitroMorsia, mutta se saa jäädä kyllä nyt kaupan hyllylle :kauhistunut:

Kokeilemme varovasti kuumailmapuhallinta/sikliä.

Kiitos vielä kerran varoituksesta!


Huh heijaa. :D Normaalissa tapauksessa tuksin olisin ihmeemmin huolestunut, nuuskikoon ihmiset mitä tykkäävät ja sulattakoon aivonsa, mutta muistaessani tilasi iski hälytyskellot soimaan. :tilt: Itse olen kerran käräyttänyt poskiontelot huonoon kuntoon, enkä puuhastellut sen morsselin kanssa kuin kymmenisen minuuttia. Mutta työasennosta johtuen kaikki höyryt tuli suoraan kasvoille. Siinä sitten niisteltiin ja nenäsuihkuteltiin jonkin aikaa. :p Siksi hieman karmaisee, mitä pidemmästä ajasta tapahtuu. Tämä jälkeen olen visusti käyttänyt hengitysmaskia. :lanppu:

Sitten kun puhaltelette niitä maaleja pois, niin älkää siivotko niitä heti normiroskin sekaan. Mieluummin viskatkaa jäähtymään johonkin peltiastiaan, kuten vanhaan maalipönikkään. Ihan vain varmuuden vuoksi, joskus ne jämät voi kyteäkkin pitkän aikaan. :D


Mulle tuli niin hyvä mieli kun täällä huolehditaan toisista.
Jos olisin vielä herkillä, niin itku olisi päässyt. Nyt on lämmin sydän ja hyvä hymy.
Kiitos.
Nyt on hyvä mennä nukkumaan.
Rohkeus kuulua tähän.
Pvi
 
Viestit: 1267
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 13:55

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » To 16 Heinä 2009 22:53

Pvi kirjoitti:
Nugat kirjoitti:
Sippura kirjoitti:Nugat, kiitos infosta - oltiin just lähdössä ostamaan NitroMorsia, mutta se saa jäädä kyllä nyt kaupan hyllylle :kauhistunut:

Kokeilemme varovasti kuumailmapuhallinta/sikliä.

Kiitos vielä kerran varoituksesta!


Huh heijaa. :D Normaalissa tapauksessa tuksin olisin ihmeemmin huolestunut, nuuskikoon ihmiset mitä tykkäävät ja sulattakoon aivonsa, mutta muistaessani tilasi iski hälytyskellot soimaan. :tilt: Itse olen kerran käräyttänyt poskiontelot huonoon kuntoon, enkä puuhastellut sen morsselin kanssa kuin kymmenisen minuuttia. Mutta työasennosta johtuen kaikki höyryt tuli suoraan kasvoille. Siinä sitten niisteltiin ja nenäsuihkuteltiin jonkin aikaa. :p Siksi hieman karmaisee, mitä pidemmästä ajasta tapahtuu. Tämä jälkeen olen visusti käyttänyt hengitysmaskia. :lanppu:

Sitten kun puhaltelette niitä maaleja pois, niin älkää siivotko niitä heti normiroskin sekaan. Mieluummin viskatkaa jäähtymään johonkin peltiastiaan, kuten vanhaan maalipönikkään. Ihan vain varmuuden vuoksi, joskus ne jämät voi kyteäkkin pitkän aikaan. :D


Mulle tuli niin hyvä mieli kun täällä huolehditaan toisista.
Jos olisin vielä herkillä, niin itku olisi päässyt. Nyt on lämmin sydän ja hyvä hymy.
Kiitos.
Nyt on hyvä mennä nukkumaan.


No ny mä liikutuin. :pillitys:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » La 18 Heinä 2009 23:25

Kaikenlaisia sitä onkin.
Meillä vuokralla olevan työkämpän pihassa oli joku pöhölö poikanen rikkonut eilen naapurin auton tuulilasin ja heittänyt kiven minun huoneeni ikkunan läpi. Nyt siellä on kuulemma läsinsiruja kämppä täynä. Omistaja oli käynyt paikkaamassa ikkunan teipillä, joten ei se ikkuna ihan päreiksi ole kuitenkaan mennyt, vaan vauhdilla oli kivi lävitse lentänyt. Onneks en sattunut olemaan paikalla, tai onni ettei se heittänyt viereiseen huoneeseen jossa nukkui työkaveri, sillä kyseiset huoneet eivät ole mitenkään kauhean suuria ja olisi saattanut ihminen saada siinä lasinsirut naamalleen.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 19 Heinä 2009 18:43

Musta tulee kummi toiseen otteeseen. :D Hauskaa on, että ristiäiset ovat samalla viikonloppuna kuin sukulaiseni häät. Eipähän tarvitse yöksi ottaa mekkoa pois. :tilt: Aamulla lisää ripsaria ja kastetilaisuuteen. :virne:

Vaavi. :hymyhali:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Su 19 Heinä 2009 19:54

Odottelen sähköpostia tärkeältä henkilöltä ja saan vain roskapostia peniksen suurennuksista. :epäilevä:

Vastuu on muuten ihan kiva juttu ja se, että kerrankin elämässä joku tulee multa kysymään neuvoa. :tilt:
Ja vielä uskookin mua, ku sanon jotain...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Su 19 Heinä 2009 21:50

Loma taisi mennä jo.

Varsin rentouttavaa oli, tekemistä sen verran, että työasioita ei hirveästi ehtinyt tai jaksanut miettiä, mitä nyt parina päivänä vähän katselin (suunnitelmissa oli tietysti lukea vaikka mitä työhön liittyvää). Nyt pitäisi jaksaa kasata aivonsa ja kirjapinonsa, ensi viikoksi taitaisi oikeastaan olla paljon vaikeita juttuja. :sekopää:

Loman saldo:
- Neljä museota :superhymy:
- Melko lailla reissaamista laivalla, autolla, bussilla, metrolla ja jalan
- Paljon sukulaisseuraa
- Rantasaunaa ja uimista järvessä (hyvin rentouttavaa)
- Mustikoita pariin piiraaseen
- Matonpesua :superhymy:
- Sopivassa suhteessa kaupunki- ja maaseutumaisemia
- Edes muutama luettu kirja ja seuraava jo puolessa välissä
- Melko paljon kaupoissa kulkemista, melko vähän lopullisia ostoksia (hyvä niin)

... eli kivaa ja monipuolista, vaikka ei tullutkaan matkustettua kovin kauas kuten alun perin hieman haikailin, ja vaikka loma olisi pidempikin saanut olla, mutta tässä tilanteessa se ei ole järjellisesti mahdollista.

Ehkä olen ikääntymässä, kun lomaan ei sisältynyt esimerkiksi festareita ja matonpesu kuuluu kohokohtiin. :keijo: Mutta ehkä tässä vielä jonkun musiikinkin ehtii kuulla myöhemmin kesällä, vaikka lomaa ei enää olekaan.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 20 Heinä 2009 03:36

Keräsin tänään mansikkamaalta valtavasti mansikoita. Olivat hyviä. Viikate esiintyi tänään meidän takapihalla/marjapensaissa. Tuli kuuma sen kanssa heiluessa.
Saavuin yöksi kämpille ja siivoilin tavaroista pois lasinsiruja. Kun ikkunassa on reikä, niin saattaa aamusella kuulua vähän turhan hyvin mekkala sisään.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 20 Heinä 2009 05:37

Jaa taas tämmönen vähän aikaisempi aamu sitten. Ei saanu nukuttua koska c) olen tyttö. Vatsa kipeänä. :( Keittelin sitten tuossa ehkä puoli tuntia sitten puurot ja heitin huiviini Aamulehteä lukiessani. Kohta voisi alkaa touhuilemaan, tai sitten katson Carmenin jäljellä olevat näytökset (jos ne vielä löytyvät Areenalta).

Edit: Pannahinen, eipä sitä Carmenia siellä enää ollut. :(
Jokohan täällä riittäisi valoa sen verran, että kehtaisi alkaa ompelemaan mekkoon nappeja? :raps:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 20 Heinä 2009 12:24

Loma oli ja loma meni, ja tässä sitä taas istutaan koneen äärellä (olin päättänyt olla avaamatta konetta lomalla enkä sitten oikeasti avannutkaan sitä kuin ihan pari kertaa tarkistaakseni jonkun asian). Koska ranskalaiset viivat näyttäisivät olleen täällä pop, kerron minäkin sitten sillä tavalla lomasta:

- Päätarkoitus eli lepääminen onnistui hyvin. Kerrankin olen lomalta tullessani todella levännyt enkä entistä väsyneempi! :superhymy:
- Pihatöitä tuli tehtyä melko paljon, suurimpana muutoksena suihkulähteen ilmaantuminen pihalle. Se on hieno (kuvia ehkä sitten, kun saan kameran takaisin reissusta).
- Koiran koulutus edistyi huimaavasti, kun oli oikeasti aikaa paneutua siihen. Nyt se tulee 99-prosenttisen varmasti luokse kutsuttaessa ja osaa rauhallisesti hengailla pihalla joka suuntaan säntäilemisen sijaan.
- Kissa onnistui reväyttämään pihalla reitensä ilmeisesti juostessaan karkuun naapurin kissaa (joka ei ole ollenkaan paha kissa, meidän katti vaan on niin arka). Tämä ei edes ole ensimmäinen vaan toinen kerta kun näin kävi. Onneksi siitä edellisestä kerrasta nyt tiedetään vaivan menevän viimeistään parissa viikossa ohi.
- Tein lomalla mansikkakakun, johon kokeilin elämäni ensimmäistä kertaa puristaa ihan tyllan kanssa kermavaahtokuvioita. Tuli oikein maukas, vaikkakin kermavaahtoruusukkeet näyttivät vähän nänneiltä (siipan mukaan), koska en ensin tajunnut oikeaa tekniikkaa.
- Ensimmäinen pelkästään kotona vietetty loma kymmeneen vuoteen sujui kaiken kaikkiaan erinomaisesti, enkä taida lähteä ensi kesänäkään mihinkään.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 20 Heinä 2009 13:19

Kotona vietetyt leppoisat lomat :hymyhali: Mäkin olen päättänyt keskittyä enemmän tuollaisiin lomiin. Sitten vain, jos ihan oikeasti haluaa puuhastella jotain isompaa, niin voi, mutta muuten lekotellaan himassa.


Kodista ja lomasta tuli mieleeni, olen nyt töissä. Huu :o: Sähköpostit on nyt ruodittu epäoleellisiin (delete) ja tärkeisiin (säästetty, luetaan tarkemmin myöhemmin), ei niitä kovin montaa sataa ollut. Uusia työtehtäviä ovat näköjään pistäneet mun ja vastaavaa työtä tekevien vastuulle :keijo: Vanhojen ongelmiin ei ole otettu mitään kantaa. Esimies on lomalla nämä 3 viikkoa, mitä mä olen töissä, sitten mulla alkaa 4 viikon loma. Mikään ei ole muuttunut. Paitsi minä.


Työkaveri oli laittanut mun pöydälle kukkia aamulla :hymyhali: Ja sain 3 tervetuliaishalaustakin, ja yksi kollega sai mut melkein itkemään kertoessaan kaivanneensa mun kanssa nauramista :hullu: Nää on ihan huipputyyppejä.
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 20 Heinä 2009 14:11

Nugat kirjoitti:Musta tulee kummi toiseen otteeseen. :D


Tänään mulle tarkennettiin, että vallan sylikummi. Sitten rupesi jännittämään. :O: Mitä jos itkee, potkii ja puklaa koko näytöksen ajan? :O: Ja se ei varmasti auta, jos satun olemaan itsekkin jännityksestä jäykkänä. :virne: No eiköhän se siitä. :D Täytyy treenata.
Toisesta kummista ei ole vielä tietoa. Multa vain kysyttiin, että onko mulla jossain jemmassa mies kummiksi. :O:

Loman aikana tekisi mieli tehdä sivistysreissu Mustion linnaan. Haluaisin ottaa sukulaismuksut mukaan reissailemaan, mutta täytyisi keksiä jotain muutakin kuin homeisten kartanoiden tiiraileminen. Ei ne sitä koko päivää jaksa, vaikka kiinostuneita olisivatkin. Oisko kellään vinkkejä Helsingin ja Raasepoin välillä/lähettyvillä jotain jännää paikkaa, jossa päälle kymmenen vee muksuillekkin löytäisi jotain viihdykettä? Elukoita esimerkiksi.
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 20 Heinä 2009 14:31

Mua pyydettiin keväällä kummiksi serkun lapselle. Kieltäydyin kohteliaasti vedoten kirkkoon kuulumattomuuteeni. Tästäköhän johtui, etteivät sitten kutsuneet edes ristiäisiin...? :epäilevä:

Ei mulla mitään ilmoiltavaa oikeastaan. Lauantaina oltiin Lintsillä. Oli kivaa! :D
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 20 Heinä 2009 14:50

Lumikin ja Aukun tavoin minäkin liputan kotona vietetyn kesäloman puolesta :D Neljäs
viikko on nyt meneillään, enkä mä ole edes kaivannut mihinkään kauemmas tai ylipään-
sä ihmisten ilmoille. Helsingissä piti käydä muutaman päivän visiitillä, mutta peruin sen
kun lähteminen tuntui mahdottomalta ajatukselta (ja oli siinä kyllä muutakin estettä).

Kolme viikkoa lomaa siis takana ja se aika tuntuu hyvässä mielessä pitkältä: tuntuu kuin
olisin lomaillut jo vaikka kuinka kauan. Autuutta. Eikä mua oikeastaan töihinpaluukaan
haittaa, ehkä vähän ne aikaiset aamuheräämiset ahistaa jo tässä vaiheessa, mutta Scar-
lett O'Haran sanoin "en ajattele sitä tänään, ajattelen sitä huomenna" :tilt:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 20 Heinä 2009 15:01

Mä taputtelen itseäni selkään siitä hyvästä, että ymmärsin heti saikun alussa laittaa kellon joka ikinen päivä 9:ltä herättämään. Tämä oli toki lääkkeiden ottamisenkin kannalta hyvä, mutta ei tehnyt edes heikkoa herätä aamulla töihin 2,5 kk:n tauon jälkeen :o: Taidan pitää tämän käytännön yllä myös kesälomalla. Onhan se hienoa, kun päivä on vasta aluillaan ja ehtii tehdä vaikka mitä (jos huvittaa), päivän rytmi on paljon... positiivisempi niin :D Saikun alussa annoin toki itselleni periksi ja saatoin mennä aamupalan jälkeen uudestaan nukkumaan, mutta kun extraväsymys meni ohi, niin totesin tämän hyväksi rytmiksi. Vähän meinaa olla välillä tällaiselle aamunukkujalle vaikeata, mutta kunhan tästä pitää kiinni, niin ei ylitsepääsemätöntä :D
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja SirPet » Ma 20 Heinä 2009 21:24

Nugat kirjoitti:Loman aikana tekisi mieli tehdä sivistysreissu Mustion linnaan. Haluaisin ottaa sukulaismuksut mukaan reissailemaan, mutta täytyisi keksiä jotain muutakin kuin homeisten kartanoiden tiiraileminen. Ei ne sitä koko päivää jaksa, vaikka kiinostuneita olisivatkin. Oisko kellään vinkkejä Helsingin ja Raasepoin välillä/lähettyvillä jotain jännää paikkaa, jossa päälle kymmenen vee muksuillekkin löytäisi jotain viihdykettä? Elukoita esimerkiksi.


Raaseporiin kun lähdet, niin ehkä saattaisit kokea mielenkiintoa myös paikan muihin matkailukohteisiin - Fiskarsiin ja Billnäsiin. Noiden anti toki on enempi käsityöläistä kuin lapsia kiinnostavaa.

Raaseporin alueen elukkatarjontaa en tunne, mutta matkalta tärppinä voisi heittää:http://www.hennola.net/wb/
SirPet
 
Viestit: 329
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 10:50

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 21 Heinä 2009 00:32

Avaimet ovat hukkuneet ja kiuas ei lämpeä. Maanantai :epäilevä:

Lauantaina tilaamani kännykkä on kuitenkin jo postitettu tulemaan minulle päin.

Huomenna täytyy lähteä sitten omia jälkiä nuuskimaan, että missähän ne avaimet olisivat. Samat avaimet ovat kerran jääneet Kaislaankin, mutta se meni oluen piikkiin. :virnu:
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja urakka » Ti 21 Heinä 2009 08:34

Väsyttää. :haukotus:

Viime ajat on pitäny säntäillä ympäriinsä erilaisten asioiden takia, ja illalla on yleensä nukahtanut ihan vaan väsymyksestä. Nyt on ollut pari päivää pelkkää oleilua, eikä sitten unikaan tule. Yöllä pitää miettiä epäolennaisuuksia, ja huolehtia jostain aivan absurdeista asioista. :epäilevä: Luovutin tuossa vähän ennen 7, siihen mennessä oli unta kertynyt pätkittäin ehkä semmoiset neljä tuntia. Ja mun kahvinkeitin on rikki, se keittää pesemisestä huolimatta aivan järisyttävän makuista myrkkyä, siis siitä vesitilkasta mitä se ei valuta pitkin pöytiä. Kirosana tähän väliin.

Noin muuten on ollut mukavaa elämää, tapahtumia ja hauskoja tilanteita on putkahdellut esille sopivasti ja turhaan järjestelemättä. Ainut vapaa-ajan meno, mitä odotettiin pitkään ja hartaasti, oli taannoinen Viikatteen keikka Oulussa. Ja oliha se hyvä! Kallen sanoin, aivan tolkuttoman kova meininki, ja vielä keskellä viikkoa. Seuraavaa kertaa odotellessa.

Viikonloppuna pitää mennä käymään äitin luona, ja siellä vihjailtiin että sikäläiset haluais nähdä Tyypin. :O: Enpä tiiä.
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emeritus » Ti 21 Heinä 2009 11:26

Ny on meikäläiselläkin sitten oma kamera. :täpinä:
Eno suunnitteli hommaavansa uutta kameraa ja lupasi vanhansa minulle. Kävikin sitten niin ettei hommaamastaan Nikonin Coolpix P90:stä digannutkaan, joten lahjoitti sen minulle. kovin paljon en ole ehtinyt sitä vielä käpistelemään, mutta vänkältä värkiltä vaikuttaa. :pomppu:
"Kun on kerran nuoruudenlähteestä maistanut, ei enää tyydy vesijohtoveteen, johon on sekoitettu juustonjuoksutinta ja laksatiivia."
-Markus Kajo
Avatar
Emeritus
 
Viestit: 1164
Liittynyt: To 08 Touko 2008 15:08

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 21 Heinä 2009 11:27

Ranskalaiset viivat kunniaan.

- töissä on ihan kivaa mahtavien työkavereiden ja joidenkin kivojen kanta-asiakkaiden takia. Vihdoinkin se lotto- ja muiden lappujen tekeminenki alkaa sujua mutkitta, joskin vieläkin välillä tulee tenkkapoo joidenki juttujen kanssa.
- mieleni tekisi jo järjestää kaikki syksyä ja opiskelua varten kuntoon, esim. tehdä lukujärjestykset. Mä aina intoilen opiskelun alusta, mutta sitten intoni laantuu, kun ensimmäiset päivät ovat ohi ja rutiinit astuvat taas kehiin.
- viikonloppuna pidetään työkavereiden kanssa peli/grilli-ilta. Mä aion tehdä grillattavaksi meille samanlaisia kasvisnyyttejä kuin tehtiin juhannukseksi. :kuola:
- Rouva Bovary ei edisty niin millään. Viime aikoina olen keskittynyt Poirotin (Poirot'n? En vaan osaa enää.) hurmaaviin murhatutkimuksiin.

Pitäisi kai vihdoinkin mennä kavereiden kanssa Särkänniemeen, niinku suunniteltiin kesän alussa. Aika vaan loppuu kesken ja kaikilla on eri työajat aina. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ti 21 Heinä 2009 11:48

Minun kesäni ranskalaisin viivoin:

-jokainen päivä on ihan samanlainen, kun työttömänä hengailen ja tekemistä ei keksi
-tekemisen puutteessa minusta on tullut varsinainen siivousintoilija ja kämppä loistaa puhtauttaan
-öisin en saa unta
-harmittaa kun olisi aikaa nähdä kavereita, mutta kukaan kaveri ei ole paikkakunnalla
-ensimmäistä kertaa ikinä toivon, että koulut alkaisi
-minulla on liikaa aikaa ajatella kaikkea ja siksi stressaankin ja ahdistun. Stressin takia ruoka ei maistu ja paino tippuu, mikä on outoa, koska olen teini-ikäisestä asti painanut aina saman verran.
-tulevaisuus on taas alkanut pelottaa, vaikka siihen ei pitäisi olla kauheasti mitään syytä
-miksi en osaa olla onnellinen?

Toivottavasti tämä kaikki ahdistus johtuu vain tästä kesästä ja turhautumisesta. Saa olla viimeinen kesä kun olen työtön, ensi kesänä teen ihan mitä tahansa kunhan vältän tämän! Toivon, että silloin pääsisin edes työharjoitteluun, vaikka se vaatiikin paikkakunnan vaihdosta pariksi kuukaudeksi.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 11 vierailijaa

cron