Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Deni » Pe 16 Tammi 2009 20:28

Mulla on maailman paras isä.

Se järjestää vieläkin kaiken yhdellä puhelinsoitolla, ja sanoo ettei tarvitse selitellä kun soperran itkua että miten nyt näin on päässyt käymään. Että mitäs sinä nyt, rahaahan se vaan on, minä jo luulin että sulla on jotain isompaakin hätänä.

No, ilman isää siitä olisi tullutkin jotain isompaa.

Isä. :sydän:
What's so amazing about really deep thoughts?
Avatar
Deni
 
Viestit: 356
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:46
Paikkakunta: Tursu

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » Pe 16 Tammi 2009 22:39

Tosta tuli aika hurjat ajatukset mieleen, mutta... antaa olla... en aio kysyä. :p

Tulin just Tammen järjestämästä lahjontatilaisuudesta: viini virtasi jne. Pitänee etsiä kaapin perältä jotain juotavaa, ettei ihan heti pääse selviämään.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Deni » La 17 Tammi 2009 01:47

Joo, ei tosiaan mitään sen kummempaa, vähän isompi ja akuutti rahahuoli vaan. Alkusäikähdyksen jälkeen kaikki on ok. :)
What's so amazing about really deep thoughts?
Avatar
Deni
 
Viestit: 356
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 21:46
Paikkakunta: Tursu

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » La 17 Tammi 2009 05:18

saan tekztistä zelvää vain, jos pidä n toisen silmän kiinni. olen superhumalassa, *tun työkaverit- enivei, kerro9in yhdelle btyökaverille osan traumaarttisestan menneosyydestäni. ehkä en ole niin perseestä kuin kuvittelen olevani. ainakin tuleva ex-työkaveri tuntuu pitävn mua arvolssa. ohom pari kirjoitsvisetgtä-
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » La 17 Tammi 2009 05:30

omg oon perset meen nukkuman öitä, saa itään selvää omista kirjoituksistakmkaabn.
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » La 17 Tammi 2009 11:52

:friikki:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 17 Tammi 2009 12:27

Aukku parka :virne: :hymyhali:
Sitäpä vaan tulin kertomaan, että joskus on ihan hyvä kertoa noita vaikeita juttujakin. :captainobvious:
Ne alkaa joskus kuulostamaan itestäkin vähän kevyemmiltä jutuilta kun ne sanoo ääneen. Mulle saa kertoa ihan millon vaan!

Ilmottelua sen verran, että mulla on tänään kekkerit, enkä aio humaltua, vaikka vieraani luultavasti niin tekevätkin (tai ainakin osa heistä). Sitä ennen pitäisi käydä kaupungilla (sinitarraa! tai jotain) ja kirjastossa ja sitten tulla takas tänne imuroimaan ja tiskaamaan ja laittamaan irtotavarakrääsät jotenkin fiksusti hyllyihin ja juttuihin.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 17 Tammi 2009 12:27

Näköjään noinkin rationaalisella ihmisellä kuin Aukulla lähtee joskus tassusta. :paijaus:

Mut ei se mitään. :)
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kati » La 17 Tammi 2009 13:01

On kivaa, kun ihmiset kasvaa ja henkistyy. Sehän on ihan hieno juttu, mikäs siinä, varmasti olo on parempi ja jos elo maistuu ja taivas on sinisempi, niin eipä siihen ole juuri sanomista.
Mutta kun ne henkistymiset, uuden löytämiset ja ihmisenä kasvamiset muotoillaan sanoiksi, tapahtuu kamalia. Tapahtuu latteuksia.

Vai mitäs sanotte tästä? Mitä se yleensäkään tarkoittaa?

"Nyt tajuan, että voin käydä katsomassa maailman huonoimman leffan ilman, että se on minulta pois."
- Kristiina Komulainen IL 16.1.09 -

Omaa henkistymistä odotellessa.

Aukulle pizzaa ja jotain sokeripitoista juominkia. Sillä se lähtee. Tai sillä millä se tulikin.
* * * Kokonaistarve on valtava * * *
Avatar
Kati
 
Viestit: 444
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 09:49

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sade » La 17 Tammi 2009 13:13

Voi Aukkua. Toivottavasti ei ole morkkista. :hymyhali:

***

Tänään olisi tarkoitus viettää veljen synttäreitä. Juuri nyt ei kauheasti huvittaisi lähteä minnekään: voisin vain jäädä kotiin lueskelemaan ja valumaan sohvalle. Laiska olo.

Ehkä kuitenkin ihan hyvä pakottaa itsensä liikkeelle. Ja kotikotona saa joka tapauksessa herkkusapuskat valmiiksi eteen kannettuna. :kuola:
Avatar
Sade
 
Viestit: 194
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 12:51

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Vanilla » La 17 Tammi 2009 14:07

Aukku :D Fisu on vaarallista juomaa. Mutta eihän se nyt haittaa, jos joskus!

Vietän pitkää viikonloppua, torstaista sunnuntaihin. Olen tietysti tähän mennessä saanut opiskeltua paljon vähemmän kuin oli tarkoitus, enkä ole vielä liikkunut kotoani muualle kuin eilen kauppaan. Tänään pitää iltasella lähteä tutustumaan uusiin vaihtareihin punaviinin merkeissä. Toisaalta en jaksaisi lähteä kotoa minnekään, mutta kun lupasin. Ja vähän luulen, että siitä tulee hauskaa kun vaan jaksaa lähteä.

Mulla on pienoinen laihdutuskuuri menossa - kauhukseni huomasin lihoneeni joulun aikaan aika reippahasti. :o: Nyt olen saanut yhdeksässä päivässä jo yli kilon pois. Yliopistolle kävely ja klementiinien syönti kannattaa. :D Kaikista mieluiten laihtuisin niihin mittoihin, joissa olin kaksi vuotta sitten kun tein hurjasti töitä. Mutta vähän epäilyttää, ettei musta enää koskaan sen kokoista tule. Huoh.

Tänään aion opiskella muutaman tunnin tehokkaasti (siis heti kun olen saanut Forden luettua...) ja sitten alkaa valmistautua iltaa varten. Toivottavasti tulee kivaa. :D
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Avatar
Vanilla
 
Viestit: 343
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 18:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Plei » La 17 Tammi 2009 15:57

Aukku taitaa olla rapelisamis! :femmat:

Eilen päätimme ystävän kanssa sivistää muutamaa kaveria näyttämällä pari laatuelokuvaa. Idle Hands ja Fabion seikkailut on siis katsottu. :viileä: Laadukasta iltaa jatkoimme kuunnellen Marky Markia c-kasetilta. :viileä: Tämän jälkeen oli tarpeellista mennä kumoamaan tuoppeja juottolaan. Nyt vähän jomottelee päätä.

Tänään jos sit ois ihmisiksi.
Linja-autojen ja rakkauden perässä voi juosta tai odottaa seuraavaa.
Avatar
Plei
 
Viestit: 309
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 20:13
Paikkakunta: Joensuu

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » La 17 Tammi 2009 17:35

Aukku :virne: Ihan huippu.


Itsehän olin Tavastialla eilen, tulin aikaisin kotiin ja stalkkasin ihmisiä yöllä facebookissa. :virne: Tänään olen siivoillut konetta ja sain firefoxin toimimaan pienen tauon jälkeen, je! :D Tänään haluaisin lähteä kylille, mutta ei kukaan mun kanssa mihinkään lähde, ehkä. :D Kauppaan pitäisi vielä ehtiä tänään. Hyvä elämä? :keijo:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » La 17 Tammi 2009 19:44

Oli työkaverin läksiäispippalot, tosiaan. Muut keksivät, että tänään juotetaan Aukku humalaan. Olisihan niistä juomista voinut toki kieltäytyä... Voi pojat, kun olisinkin kieltäytynyt :pahis: Tajusin heidän juonensa, kun olin jo tukevassa nousussa, ja sitten se olikin jo liian myöhäistä. Ja kun tulin yöllä kotiin, niin mun läppäri oli sängyllä mun paikalla, auki kun tuo toinen oli katsellut illalla tällä leffaa. Oli nerokasta avata selain...

Ette kyllä usko, mutta kaamea kankkunen ei ole visiteerannut :o: Hirmuisa väsy on toki ollut ja pää vähän kipeä, mutta ei muuta. Ihme. Silti toivon, että seuraavaan lapasesta lähtemiseen on monen vuoden väli, jos on pakko tulla ollenkaan :o:

Eniten ällistyttää, ettei ole varsinaista morkkista. Ei haittaa edes se, että tuli avauduttua erinnäisistä asioista. Vain asioiden päivänvaloon (tai baarin lampun hehkuun) kaivelemisen aiheuttama surumielisyys viipyilee mielessä vielä.


Kohta saan tulista pizzaa ja kylmää kokista Katin ohjeistuksen mukaan :D Kiitosta vaan kaikille sympatiasta :hymyhali:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 17 Tammi 2009 20:51

"Saattaa olla, että riipasen :huoh: kovan kännin tänään."

Pakko päästä käyttämään tuota lausetta, kun siihen on niin sopiva hymiökin. Tätä viikkoa pitää vähän kyllä nollailla.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 18 Tammi 2009 00:11

Auton akku p*sk*n*.

Ei kun uutta hommaamaan.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Su 18 Tammi 2009 13:23

Voi hyvänen aika. :o:

Suuri suuni johti siihen, että päälleni heitettiin parit juomat. :pepsodent:
Tarinahan on niin typerä, ettei se olisi ollut edes sen arvoista. Törmäsin ihmiseen, joka oli pienenä paras ystäväni. Jossakin vaiheessa elämää hän sitten muuttui ja hänestä tuli ilkeä ja... noh, inhottava. Hän käy samaa koulua erään ystäväni kanssa ja on tehnyt siellä ystäväni olosta aivan kamalaa. No, tämä tyyppi tuli sitten eilen baarissa hirveästi halaamaan minua, vaikka tietää, että ystäväni taatusti on kertonut kaiken minulle. Suustani ihan vahingossa( :keijo:) pääsi, että "Susta on kuule tullut niin tekopyhä ja inhottava ihminen, etten halua olla sun kanssa missään tekemisissä" hänen edelleen halatessa minua. :virne:
Sitten lähdin.
Myöhemmin hän kävi haukkumassa ohimennen minut ja ystäväni läskiksi ja laiheliiniksi. Jäi arvoitukseksi, kumpi oli kumpi. :keijo:
Show tosin oli vasta alkamassa, sillä paikalle pamahti tämän ikävän ihmisen kaverit, joiden kaula-aukosta näin heidän napansa ja joista en tiennyt, oliko heidän kasvoillaan joku maski vaiko vain liian paljon kosmetiikkaa. Olin ilmeisesti aiheuttanut parilla lauseellani hirvittävän ison kriisin, joten sain kuulla aivan liian kauan saapasta yksinkertaisempien ihmisten vauhkoamista hieman liian korkealla nasaaliäänellä. Kun he vetivät vihdoin henkeä, kysyin ystävällisesti hymyillen, että oliko muuta, ja sain juomat päälleni. Ja ystäväni poikaystävä avokämmenestä kasvoille. :töktök:

Eilen tosin aiemmin olin mummuni syntymäpäivillä, joilla oli hieman ystävällisempi vastaanotto. Paikalla kävi myös pappi, joka viihtyi juhlissa ikuisuuden. Yli puolet suvustamme on kirkosta eronneita ja papin pitäessä mummulleni puhetta siitä, kuinka tämä maallinen taivallus alkaa hänellä vähitellen olla ohi ( :täh:), me ei-uskovaiset kokoonnuimme keittiöön päivittelemään tilannetta. Kun serkkuni ihmetteli sitä, kuinka kauan pappi aikoo oikein olla juhlissa, ehdotin, josko käskisimme hänen painua helvettiin. Koko porukka repesi ja vain vaivoin säilytti itsehillintänsä. :virne:
Paras osuus oli, kun pappi sitten vihdoin lähti ja mummuni sanoi: "Minä luulin, että se pappi jää tänne oikein yöksi, kun se vain viipyi ja viipyi." :virne:
Mummu. :sydän:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja heartless » Su 18 Tammi 2009 18:30

Mun mielestä toimit hienosti Maija, nostan hattua! :)

Vähän väsyttää.. tai no, darraahan tää oikeesti on. Käytiin eilen heilan kanssa teatterissa ja sitten eksyttiin muutamille erinäisiin ravitsemusliikkeisiin. Oli kiva pistää vähän parempaa päälle ja käydä katsomassa kiva näytelmä, aiemmat teatterikokemukset rajoittuvat lähinnä koulun kanssa tehtyihin reissuihin. Olis kiva käydä useamminkin, mutta taitaa jäädä vaan puheen tasolle tuo homma.
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Vanilla » Su 18 Tammi 2009 18:36

Maija :o: Ei kyllä kuulosta kovin kivalta tyypiltä. Ei tainnut kestää kuulla totuutta itsestään? :D

Olipahan mukavaa eilen vaihtari-illassa. Tosin puolet paikalle aikoneista vaihtareista jäi saapumatta, mutta oli niitä nytkin jo seitsemän tyyppiä. Ja mukavia olivatkin. :D Pelailtiin vähän Afrikan tähteä ja Mölkkyä (tai siis mie en kyllä pelaillut kumpaakaan), juotiin viiniä ja juteltiin. En onneksi sortunut syömään mitenkään liikaa herkkuja, vähäsen vain. Jes!

Jatkettiin vielä läheiseen pubiin. Siellä kaverini haastoi mut karaokeen. Sen olisi kyllä jälkikäteen ajatellen voinut jättää välistä... :virne: Lohduttaudun sillä, että ei siellä muutkaan laulajat mitään varsinaisia kultakurkkuja olleet.

Viini sai mut ja kaverini keskustelemaan hyvinkin henkeviä sillä aikaa, kun muut pelailivat snookeria ja tekivät kuka mitäkin. Kaveri ehti jo tänään kommentoimaan, että häntä melkein nolostuttaa kaikki mitä kertoi. Ehkä muakin vähän. Mutta noh. Opittiinpahan taas tuntemaan toisiamme vähän enemmän. :virne:

Kotiin tullessani joku vanha viinalta haiseva mies auttoi mua kantamaan pyöräni portaita ylös - pyörä yritettiin varastaa viime viikolla, enkä enää uskalla jättää sitä pihalle saati sitten kellaritiloihin, kun niihinkin on murtauduttu. Pyörällä on erittäin epäkäytännöllinen säilytyspaikka asuntomme eteisessä.

Tänään olen jo opiskellut vähäsen ja tehnyt ruokaa. Nyt saan lepäillä, päätin juuri.
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Avatar
Vanilla
 
Viestit: 343
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 18:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ma 19 Tammi 2009 10:53

Maija, olitko Sekellä? Kuulostaa ihan siltä :virne:

*****
Uusi viikko ja samat duunit :huoh:
Kuun loppuun ja Mikkeliin suuntautuvaan reissuun tuntuu olevan ikuisuus.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Ma 19 Tammi 2009 16:39

Hyvä Maija! Noin sitä pitää. :D

Mullakin ois pari valikoitua sanaa entisille lapsuuden ystäville. En vain kohtaa heitä enää missään, mikä onkin mukavaa ja hermoja säästelevä asia. :tilt:
Mutta kun hetki koittaa... :juoni: Että ne jaksaakin olla yli-iloisia ja rakastavaisia kun harvoin nähdään. Eivät taida muistaa kuinka jouduin kestämään heidän selkäänpuukottamista aikoinaan. Nyt kuvittelevat että mulla on ollut niitä ikävä ja mulla ei ole enää muita kavereita kuin he. :pahis: Näin olivat eräälle kaverilleni avautuneet, känissä tosin. Mutta totuushan kuullaan kännisten suusta. :pepsodent: Se vain on niin, että he ovat muuttuneet itselleni yhdentekeviksi jo vuosia sitten, eivätkä pahemmin mielessäni käy, ellei jotkin asiat läheltä liippaa, kuten Maijan postaus.

Hauskaa, kun tässä iässä uskaltaa jo sanoa päin naamaa mitä ajattelee. :tilt:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ma 19 Tammi 2009 18:12

Sippura kirjoitti:Maija, olitko Sekellä? Kuulostaa ihan siltä :virne:


:virne:

Jep. :virne:

Tänään kävikin sitten jännä juttu. Kun ystäväni oli mennyt kouluun, nämä tyypit tulivat pyytämään häneltä käytöstään anteeksi ja välittivät myös minulle anteeksipyyntönsä. :D
Minulle tuo nyt oli aivan yhdentekevää, mutta olen iloinen, jos tämä puhdisti ilmaa kaverini ja heidän välillään.

Jotenkin vain jaksaa ihmetyttää tämän entisen ystävän muuttuminen maailman kilteimmästä ihmisestä kaksinaamaiseksi selkäänpuukottajaksi. Alussa se suretti, myöhemmin suututti ja nyt enää ihmetyttää. Ihmisten muuttuminen täysin alkuperäisen luonteensa vastakohdaksi on aina yhtä hämmentävää.
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ti 20 Tammi 2009 17:34

Huhheijakkaa. Pikkujoulut juhlittiin sitten sunnuntaina, ja voi, perinteiseen tapaan. Humalatarinavaroitus!

Filmi meni poikki, toista kertaa elämässä. Hävetti ihan pikkuisen kun kuulin että olin inkuttanut vaikka kenelle että en mene nukkumaan, en mene nukkumaan. Työkavereille, siskolle, siskon kavereille muun muassa. Siskolle olin vielä sanojeni voimistukseksi näyttänyt keskaria, josta systeri veti totaalikilarit :keijo:

Luulin, etten edes niin paljoa juonut, mutta laskutulos oli sitten yllättävän monta (vielä kun muistutettiin muutamasta shotista...). Ziisus. :friikki:

Tosin aika monet muutkin kuuleman mukaan olivat ihan seis. Aika railakasta. :keijo:

Seuraavana aamuna könyttiin systerin hotellihuoneeseen, jossa systeri kysyi muistanko illasta mitään. Iloisesti tokaisin että juu, en tosin sitä että mihin aikaan huoneeseen olen päätynyt, muuten kaiken kyllä. Sitten se alkoi valottamaan illan tapahtumia. Mulle myös äänestettiin palkinto "eniten humalassa eilen". :p

Toivon hartaasti, etten ole avautunut kenellekään mistään mitään.

Hu-oh.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Ke 21 Tammi 2009 12:54

Kännykkä oli herättämässä ennen seitsemää, kun olisin halunnut 8.15 alkavalle luennolle. Mulla ei oo mitää käsitystä siitä, että olisin herätyksen laittanut pois, mutta ilmeisesti kuitenkin olin. :hämillään: Heräsin yhdeksältä. Toiselle luennolle olisin ehtinyt, mutta en jaksa pelkästään kyseisen luennon takia raahautua yliopistolla. Siksi päätin jatkaa uniani. Unirytmi on aivan sekaisin. Eilen yritin mennä ajoissa (ennen klo 24) nukkumaan, mutta pyörin sängyssä johonkin kahteen ja silti olisi pitänyt seitsemän maissa herätä. Täytynee jatkaa viikonloppunakin kadonneen unirytmin metsästystä.

Taidan lähteä keskustaan kunhan olen laittanut itseni valmiiksi. Omat keitokset eivät tänään houkuta ja alusvaateostoksillakin pitäis käydä ( :kieli: ). Tänään pitäisi myös siivota kämppä ja lukea ensi maanantaina olevaan tenttiin. Ihan kiitettävästi siis ohjelmaa tälle päivälle, vaikka luennot skippasinkin.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 21 Tammi 2009 13:46

Harjoituksen puutetta marenki! :superhymy:
Menin kolmen maissa nukkumaan ja heräsin kuudelta töihin. Erikoista tässä on se, että ei väsytä yhtään ja päivä on ollut mitä mainioin, olen jopa ollut KAIKILLE ystävällinen! :superhymy: Pitäisikö ottaa tavaksi, hmm.

Tilattiin töihin terveysruokaa pizzeriasta, kebabia njaaaam. Vaihtuneen vuoron vuoksi ajattelin mennä (vasta) iltapäivästä salille polttamaan kebabit hitolaan. :superhymy: Illalla takaisin työpaikalle, tulee henkilöstön & liiton edustusta ja työnantajan puolelta väkeä ihmettelemään vallitsevaa tilannetta ja hämäryyksiä.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa

cron