Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja jarkko » Su 30 Elo 2009 13:22

Se alkoi taas. Sunnuntaiv*tutus. :kieli:
Saisi tapahtua töissä jonkinmoinen räjähdys tilausten
määrässä, niin ehkä kiinnostaisi enemmän käydäkin siellä.

Mutta onneksi ongelmaan on ratkaisu lähellä:
jos riipaisisin tuolta jääkaapista nuo muutamat oluet parempaan talteen,
ettei raukkojen tarvitse jäädä huomenaamuna keskenään tyhjään asuntoon. :raps:

Ollaan sitten taas illalla raskaammin mielin! :pomppu:

- - - - - - - - - - - - - - -

Forde näyttää aika kivalta paikalta taas lähes kuuden vuoden tauon jälkeen.
On raskasta olla mies, kun täytyy osata kaikki mahdollinen ilman minkäänlaista koulutusta tai käyttöohjeita. :keijo:
Avatar
jarkko
 
Viestit: 50
Liittynyt: Su 30 Elo 2009 10:15
Paikkakunta: Pönde

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 30 Elo 2009 19:34

Aika kuluu kuin siivillä. Viikko on kulunut opiskellen, uusien fuksien kanssa ja pojan kanssa ollen. :ahihi:

Tänään kävin Pojan kanssa katsomassa Ice Age 3 -leffa 3D:nä (Tykkäsin. :D ) ja syötiin kiinalaisessa taivaallisen hyvää ruokaa. :tipahdus: Nyt on meneillään pyykkien pesu. Illaksi odottelen Poikaa luokseni. :) Täytyy kyllä todeta, että on Hän vain ihana. :ahihi: Välillä sitä tuntee olevansa ihastunut pikkutyttö. :hullu:

Asiaa olisi vaikka kuinka, mutta aika ei tunnu oikein riittävän täällä oleiluun. :( Ehkä sitten myöhemmin syksyllä kirjoitan enemmän.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 30 Elo 2009 20:46

Tänään on tullut polteltua pellolla viimeviikolla ulkorakennuksesta purettuja lattiapuita ja kaappeja.

Vein omalle kämpälle kotipaikalta edellisen vaatekaapin (tai no laatikoston), kun tuli uusi tilalle. Tottakai matkalla rupesi satelemaan ja perille päästyä piti heittää kaappi äkkiä vanhaan navettaan ja alkaa kuivauspuuhiin. Ei se onneksi kerennyt pahemmin kastua.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Suvi » Su 30 Elo 2009 21:27

marenkienkeli kirjoitti:Aika kuluu kuin siivillä.


Totta. Nyt taitaa kesä minunkin osalta olla lopuillaan... Huomenna töihin kolmen viikon loman jälkeen ja huomenna on varmaan jo sellainen olo, etten olisi lomalla ollutkaan. :friikki: Toisaalta ihan kiva varmaan vaihtaa kuulumisia työkavereiden kanssa, mutta muuten odotan huomista hieman "kauhulla". Mutta katsotaan nyt mitä tapahtuu ja valitetaan taas vasta sitten. :p

Elokuu on kyllä ihan kivaa aikaa pitää lomaa, vaikka etenkin ennen lomaa tuntui, että kesä meni hieman "ohi" kun vaan olin töissä. Toisaalta olihan minulla kaikki illat ja viikonloput vapaata, niin mitä oikeastaan valitan. Olisi vaan pitänyt silloin tehdä enemmän "kesäjuttuja", mitä ikinä ne ovatkaan. Olin sentään Ankassa ja Flow'ssa, mutta olisi kiva joskus pitkästä aikaa mennä jonnekin muuallekin kuin pääkaupunkiseudun festareille. No, ehkä ensi vuonna. (Joka vuosi olen laittanut ainakin Ilosaarirokin kalenteriin, mutta en ole saanut aikaiseksi ostaa lippuja sinne.

No, vihdoinkin kun loma sitten koitti siihen mahtuikin sitten tapahtumia kerrakseen: esim. yhdet mahtavat polttarit, yhdet ristiäiset, yhdet häät Pohjois-Karjalassa, yhdet festarit (Flow), tai kahdet festarit jos Helsinki Reggae Festival lasketaan mukaan, yksi Huvila-teltan keikka (Wilco), yksi PMMP:n keikka, mökkeilyä serkun perheen mökillä, mökkeilyä meidän "suvun" mökillä, lukemista, kunnolla nukkumista ja rentoutumista.

Tällä viimeisellä lomaviikollani innostuin olemaan oikein kulttuuri-ihminen. Olin tehnyt päätöksen jo ennen lomaa, että menen vaikka yksinäni Korkeasaareen, kun ei ole tullut siellä moneen vuoteen käytyä, ja niin teinkin. Oli ihan mahtavaa vaan kuljeskella yksinäni siellä. Ilma oli juuri sopiva, niin että näin eläimiäkin. :virne: Ja eläinvauvojakin tuli nähtyä. :sydän: Turisteja ei ollut liikaa. Ja näin varmaan ensimmäistä kertaa Korkeasaaressa käyntieni historiassa vesikon. Harmittelin, että kamerani akku loppui juuri kun aloin ottaa kuvia, mutta otin kännykkäkameralla ihania kuvia leijonanpennusta ja guanakosta. :tilt:

Tiistaina innostuin sitten katselemaan täytettyjä eläimiä (kun pääsin silmälääkäristä pois...) ja menin Luonnontieteelliseen museoon. Olin tehnyt jo aikoja sitten päätöksen, että sinne minun on mentävä yksin. Minulla on hieman traumoja/painajaisia siitä museosta. (Sellaisia painajaisia siis, että eläimet heräävät henkiin ja hyökkäävät sieltä lasin takaa. :friikki: ) Tämä käynti ei ollutkaan yhtään pelottava, sillä Maailman eläimet -näyttely (siis se, missä on ainakin ennen ollut pelottavimmat eläimet) ei ollutkaan valmis. Oli kyllä kiva visiitti. :D (Vaikka siellä olikin riehuvia lapsia. Miksi heidän hoitajansa eivät olleet voineet opettaa heitä käyttäytymään? :huoh: Ja en tarkoita, että lasten pitäisi olla näkymättömiä ja kuulumattomia, mutta museoissa ei kuulu huutaa tai tömistellä. :kalkkis: )

Keskiviikkona kävin aamupalalla "naapurikahvilassa", jossa minun on pitänyt käydä siitä asti kun muutin tänne. Tämäkin oli sellainen juttu, jonka olin "päättänyt" tehdä lomalla, kun viikonloppuisin kyseinen kahvila on aina ihan täynnä. Sen jälkeen vietin lähes koko loppupäivän Kansallismuseossa, kunnes iski väsymys. Torstaina käytiin tädin ja hänen koiransa kanssa kävelemässä Suomenlinnassa. Siellä käväisin myös Lelumuseossa, johon tykästyin. :D Perjantai taisi olla ainoa päivä tällä viikolla, jolloin olin suurimman osan päivästä kotona.

Ja tälle kesälle sattui yllättävän paljon vanhojen kaverien tapaamista. Kyse on siis sellaisia kavereita, joita on viimeksi tullut nähtyä vähintään kaksi vuotta sitten. Oli ihanaa nähdä heitä, mutta samalla iski pieni "kriisi". Kaikki ovat joko naimisissa, kihloissa, kohta menossa naimisiin eli/tai jotenkin "aikuistumassa". En tiedä edes, minkä takia kriiseilen tuollaisesta. :friikki:

Ihan jees kesä, joka olisi ollut vielä kivempi ilman kaikkia tyhmiä juttuja, joista en jaksa sen enempää tässä kertoilla.
Tilttiin meni myös ihminen.
Avatar
Suvi
Keijodemoni
 
Viestit: 6539
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 02:25
Paikkakunta: savuinen, sumuinen kaupunki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 30 Elo 2009 21:44

V*tt*.
Ne lopettaa meidän kylältä kaupan kokonaan. :gaah:
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja urakka » Su 30 Elo 2009 23:06

Voi jumaleisson että väsyttää. :friikki:

Viikonloppu on mennyt ruumiillisten töiden merkeissä, kotikotona alkoi saunapuolen remontti, johon lupasin sinisilmäisesti osallistua vähän. Eli viikonlopun aikana on purettu lauteet ja pukuhuoneen kalusteet jne, irrotettu paneelit ja haalattu kiuas kartanolle, ei ammattimiehelle homma eikä mikään, mutta enpä ole tottunut tuontyyppiseen työskentelyyn. Tottumattomalla käy hommat niin paljon hitaammin, eikä kaikkein taloudellisimmat työtavatkaan ole hallussa, eli tuloksena on kipeitä jäseniä ja hankalaa seuraavaa päivää. Huomista odotellessa.. :hullu:

Noin muuten ei mitään. Opiskeluun pitäisi jaksaa orientoitua jotenkin, mutta motivaatio on aika lailla kadoksissa, monestakin syystä. :huoh: Pitäis ottaa itteään niskasta kiinni, ja jotenkin vaan yrittää saada jonkinlainen vaihde silmään. Helpommin sanottu ku tehty.
Miten hyvä on unohtaa: vain silloin voi rakastaa.
Avatar
urakka
 
Viestit: 370
Liittynyt: Ke 15 Loka 2008 19:18

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ma 31 Elo 2009 00:59

Kävin viemässä siskolle myöhästyneen synttärilahjan ja kahvittelemassa. Pitäisi saada luunsa raahattua tuonne perheen luo useamminkin, ovat ne niin mukavaa porukkaa. :sydän:

Iskin kaksi kärpästä yhdellä iskulla tuolla perheilyreissulla eli menin sinne koiran kanssa kävellen. Koiralla on juoksut, ja ilmeisesti siitä johtuen (tai sitten muuten vaan) se on ollut pari päivää ihan mahdottoman energinen, joten ajattelin tuollaisen reippaan kävelyn (yhteensä n. 8 km) tekevän vaan hyvää. Sitähän se teki, sekä mulle että koiralle: joskohan siippa nyt saisi aamulla nukkua pitempäänkin kuin puoli kuuteen? Se kun hoitaa koiran aamuhommat, ja viime päivinä koira on päättänyt nukkumisen riittävän siinä viiden ja kuuden välillä.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 31 Elo 2009 18:39

Lyyra ja Sippura! :hymyhali: kiva ku joku myöntää tykkäävänsä :juoni: vaikka oikeesti kaikki tykkää, muttei kehtaa myöntää muahaha!

Missä leffassa se oli, kö sanottiin että paska tulee kolmen sarjoina? Se on pitänyt mun kohdalla ennenki kutinsa, mutta ikäänku tässä ei oltas syntyjä syviä jouduttu pohtimaan muutenkin, niin Mummi nukkui lauantaina pois. Ei tarvitse tähän ketjuun suruvalitteluja laittaa, en ole vielä sisäistänyt koko asiaa. En halua mennä muistotilaisuuteen, koska mulla ei ole järin lämpimät välit noihin ihmisiin. Mun mielestä se ei tee mun surua yhtään vähäpätöisemmäksi vaikka en menisikään, jos joku sukulainen niin kuvittelee niin en ihmettele, sellaisia ne ovat. Äh.

Muuten tässä nautiskellaan tuulisesta päivästä, Lintsillä oli eilen kivaa (ketjukaruselli :täpinä: ), ja palkitsinpa itseni viime viikon reippaana olosta ostamalla kahdet uudet saappaat. :tilt:

Perjantaina lähden Lappiin, jätän kaiken skeidan tänne. Vaeltamassa olisi tarkoitus käydä ja meinasinpa yksin käydä Saanallakin mietiskelemässä. Ylityöt joskus keväällä kannattivat siis sittenkin, viikko vapaata tulossa.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kuolo » Ma 31 Elo 2009 19:40

shaana kirjoitti:En halua mennä muistotilaisuuteen, koska mulla ei ole järin lämpimät välit noihin ihmisiin.

Mie oon sitä mieltä, että aika turha mennä kärsimään huonosta seurasta ihan vaan miellyttääkseen tyyppejä, joista ei muutenkaan pidä. Varsinkin kun on vakavammasta asiasta kyse.

Mie väittäisin, että vaikka niistä jotain hyötyä ois joskus voinu ollakin, on kuitenkin ollu parempi olla tuntematta sukulaisiaan :friikki:
Avatar
Kuolo
Site Admin
 
Viestit: 1321
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 22:53

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Ma 31 Elo 2009 19:53

Kuolo kirjoitti:
shaana kirjoitti:En halua mennä muistotilaisuuteen, koska mulla ei ole järin lämpimät välit noihin ihmisiin.

Mie oon sitä mieltä, että aika turha mennä kärsimään huonosta seurasta ihan vaan miellyttääkseen tyyppejä, joista ei muutenkaan pidä. Varsinkin kun on vakavammasta asiasta kyse.


Naulan kantaan. Harmillistahan se kai on, ettei kelpaa joillekin ihmisille muutamine lävistyksineen ja ainakin vielä ilman korkeakoulututkintoa - ikäänkuin nämä asiat mittaisivat sen, mitä joku ihminen oikeasti on. En näe järkeä mennä kuuntelemaan vittuilua näistä enkä tästä ikävämmästä aiheesta ihmisiltä, joiden kanssa ei ole muuta yhteistä kuin sama sukunimi. Valotetaan nyt vielä sen verran, että mullehan ei Mummin tilasta suoraan kukaan ilmoittanut mitään (oli vissiin ollut kuukaudenpäivät jo sairaalassa), lauantaina tuli ensimmäinen puhelinsoitto ja se uutinen oli tämä. Joku keksii kuitenkin vihjata sentään käyneensä katsomassa sairaalassa. Argh.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Ma 31 Elo 2009 21:17

Itse taivun ajattelemaan noita juttuja muiden kannalta: jollekin voi olla tärkeää, että tilaisuuteen osallistuu moni tai joku tietty. Jos se on itselle täysin vastenmielistä, niin ei sitten tietenkään kannata.



Kämpän kauppapaperit kirjoitettu. Muutto kuun lopussa, mutta olen varmuudeksi jo myynyt suurimman osan vanhoista kalusteista. :tilt: Telkkarille seinäteline ja johtokouru tilattu. Uusia mööpeleitä sitten kun pääsee mittailemaan. Tulee hyvät feng shuit gyl. :gay:
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ti 01 Syys 2009 11:26

Minulla on jälleen kerran itsenäisen työskentelyn päivä koulussa :virnu: . Tässä jaksossa opettajat tuntuvat yllättävän paljon peruvan tunteja. Olisi minulla kyllä hommaakin tehtävänä, kun en oikein ole saanut mitään aikaiseksi viime aikoina ja työt kasaantuu. En vain osaa aloittaa mistään ja edetä järjestelmällisesti. Kaupungillakin pitäisi käydä ostamassa materiaaleja. Nyt yritänkin juoda kahvia ja herätä kunnolla, että saisin joskus tehtyä jotain.

Syyskuu alkaa minun osaltani niin, että yritän ottaa itseäni niskasta kiinni ja hankkia terveellisemmän elämän. Viime kuussa olin melkeinpä enemmän baarissa kuin kotona ja viime viikolla alkoi homma mennä niin pahasti pieleen kuin olla ja voi. Tajusin etten voi jatkaa samalla tavalla, joten tässä nyt yritän muuttaa elämäntapojani. Helppoa se ei kyllä tule olemaan :( . En oikeastaan viihdy kotona itsekseen. Ja tuntuu ettei ihmisiä nykyään nää oikeastaan muualla kuin baareissa tai muutenkin kaikki pyörii alkoholin ympärillä. Ehkä minun pitäisi hankkia joku tervehenkinen harrastus, joka vie paljon aikaa ja jonka parissa tapaa muitakin ihmisiä.

Syksy :sydän: . Ihanaa kun illat on pimentyneet, viilenee ja on sateista. Tekee mieli olla paljon pihalla kun ilma on niin raikas :superhymy:.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 01 Syys 2009 12:31

Tärkeimmät asiat heti alta pois, eli shaana :hymyhali:.

---

Sain matot lattialle. Nyt vain tuntuu pikkuisen yksinäiseltä, kun kaiku ei enää vastaakaan. Mutta ai että sitä tunnetta, kun saa tassutella ensimmäistä kertaa uudessa kodissa pehmeiden mattojen päällä. :D

Koulu ei edelleenkään innosta hiukkaakaan, mutta se ei tee siitä yhtään vähemmän pakollista. Jos siis tukia aion saada tulevaisuudessakin. :p Huomisiin fuksiaisiin valmistuessa ovat viimeiset pari päivää kuluneet. Toivottavasti tulee hauska päivä. :D

Tuosta toisesta puoliskosta tulee päivä päivältä tärkeämpi ja ikävä kasvaa sen mukana. En millään malttaisi odottaa heinäkuun yhdeksättä päivää. :hullu:

Ps. Vaikka en täällä kovin aktiivinen muuten ole nyt ollut, kyllä minä teidän juttujanne käyn päivittäin lukemassa. Writer's block vain on iskenyt.

:halirinki:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ti 01 Syys 2009 12:36

Maija kirjoitti:Tuosta toisesta puoliskosta tulee päivä päivältä tärkeämpi ja ikävä kasvaa sen mukana. En millään malttaisi odottaa heinäkuun yhdeksättä päivää.

Mitä silloin tapahtuu?
Kyselee utelias täti.
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ti 01 Syys 2009 12:48

Lumikki75 kirjoitti:
Maija kirjoitti:Tuosta toisesta puoliskosta tulee päivä päivältä tärkeämpi ja ikävä kasvaa sen mukana. En millään malttaisi odottaa heinäkuun yhdeksättä päivää.

Mitä silloin tapahtuu?
Kyselee utelias täti.


Hän kotiutuu armeijasta. :)
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja tiril » Ti 01 Syys 2009 14:16

Maija kirjoitti:Tuosta toisesta puoliskosta tulee päivä päivältä tärkeämpi ja ikävä kasvaa sen mukana.


Samanlaisia fiiliksiä meilläkin täällä :hullu: En millään malttaisi odottaa marraskuun 9. päivää, ei tarvitsisi nukkua yksin ainakaan kahteen kuukauteen :hymyhali:


Muuten elämä on aika ärsyttävää, aika ei kulu millään ja pitäisi lukea tenttikirjoja jotka kiinnostavat suunnilleen yhtä paljon kuin esim. villakoirien syöminen sängyn alta :friikki: Onneksi on pääsykoe lokakuussa, niin on muutakin odotettavaa. Plääääh.
Avatar
tiril
 
Viestit: 82
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 13:24

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ti 01 Syys 2009 16:00

Heipä hei, keijot!

Olen lomaillut oikein olan takaa, siksi ei ole hetkeen näkynyt. Ensi viikolla pitäisi töihin, uaaah. Tällä hetkellä ei nappaa niin sitten yhtään, mutta johtuu siitä, että vuorokausirytmi on ihan persiillään. Soffaperunan vika :norsu: Mä onnistuin koko saikun ajan pitämään rytmin järkevissä rajoissa, mutta nyt kun tuo on ollut samaan aikaan lomalla kuin minä, niin rytmi on ihan raiteiltaan. Ei kiva. Onneksi on vielä tämä viikko aikaa opetella kunnon rytmi, kun soffiksella alkoi jo työt :p

Noin muuten kesä on ollut parasta aikaa vuosiin. Nyt tämä kesäloma erityisesti, kun alkaa olla melko hyvässä kuosissa sekä henkisesti että fyysisesti. Ei vielä 100 %:ssa, mutta tarpeeksi hyvässä tunteakseni oloni hyväksi. Pitkästä aikaa on saanut oikeasti rentouduttua kesälomalla. Ja saanut jopa jotain aikaiseksikin. Aivan mahtavaa :D

Nyt kun pääkoppa alkaa pikkuhiljaa selkeytyä, niin on mielenkiintoista huomata oma erilainen suhtautuminen asiaan kuin asiaan. Välillä se on huvittavaa, välillä hämmentävää, välillä ärsyttävää. Vielä on paljon läpikäytävää tämän kanssa... No, soitin just ajan pollatohtorille, ehkä siellä saa lisää työkaluja näiden asioiden ruotimiseen.


Noin konkreettisesti mitään mullistavaa ei ole elossa tapahtunut sitten viime ilmoitusluontoisen pläjäyksen :tilt:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 01 Syys 2009 18:18

Hei vain kaikille. :tilt:

Olen harrastanut nykyään ilmarointia, sillä runosuoni ei ole sykkinyt pitkille sepustuksille, eikä mulla mitään asiakaan ole ollut. :friikki:

Työt ovat sujuneet mukavasti, aivan mahtava työporukka! Pieni mutta ihana. :hymyhali: Toivottavasti täällä riittää töitä pitkäksi aikaa, kemiat ovat niin kohdallaan joten jos työpaikkaa joutuu joskus vaihtamaan niin koville tulee ottamaan. Nyt tosin ottaa koville niska- ja hartiaseudulle, myöskin rasitusvamma olkapää yrittää välillä kiukutella. Sitä on miettinyt, että mitä jos tuo olkapää poksahtaa tosissaan, niin silloin se on alan vaihto. :huoh: Joten olen yrittänyt sitä jumpata ja uutuutena itselleni käyn nyt hermoratahieronnassa. :D Ennen en ole minkäänlaisella hierojalla käynyt, se saa nyrkistä joka koskee mun niskaan, tosin sen jälkeen kun olen käkätyskohtaukselta selvinnyt. :virne: Kutittaa siis. Käsiteltävänä olin ylpeä itsestäni kuinka kauan kestin ilman kohtausta, mutta selän vasemmalta puolelta hieroja löysi sellaisen naurupisteen etten meinannut selvitä ollenkaan. :friikki: Jalkapohjat eivät ole lainkaan pahat, mikä on aika jännittävää.
Käyn siis nyt viiden kerran satsin viikon välein, jonka tarkoituksena on "opettaa" kroppa huolehtimaan itse itsestään, jonka jälkeen pitäisi kerran kuukaudessa riittää korjaava hoito. Hieronta kestää mukavasti kaksi tuntia, joten olo hoidon jälkeen on: :pilvi:

Tunnepuolella on ollut vilskettä. :O: Monta kertaa olen suhdesäätämöön yrittänyt kirjoittaa ja saada ajatuksiani selville, mutta koko homma koostuu seuraavista hyniöistä:
:friikki: :riips: :salaliitto: :raps: :lanppu: :sydän: :tipahdus: :ahihi: :sydän: :pepsodent: :huoh:
En siis edelleenkään osaa ilmaista itseäni tässä asiassa, mutta ihastumien on typerää. Se ei ole kivaa. Siinä vain kärsii. Varsinkin kun tunne vaikutti molemminpuoliselta, mutta ennen ratkaisevia hetkiä poika joutui muualle hommiin, (mutta kävi kertomassa, että kyllä he varmasti vielä täällä käy :tilt: ) ja nyt eletään inhottavassa ja kamalassa epätietoisuudessa. Ei elämä voi olla niin julmaa, etteikö me enää ikinä nähtäisi! Tilanne oli vielä aina niin typerä, että ei edes nimeä pystynyt kysymään saatika kahville käskemään. :pillitys: Enkä mie ole edes varma että tiesikö poika varmasti, että he vielä kävisivät, sillä tyypit vaihtuvat tuolla niin usein, ettei välttämättä samoja heppuja pistetä käymään. :pillitys:

:keijo: Enpä olisi itsestäni uskonut, että näin hysteeriseksi sitä voi tulla :virne:

Kavereita on tullut nähtyä ennätystahtiin, eli useimmin kuin harvoin ja se on ollut piristävää. :tilt: Ensi perjantaina on vielä vuorossa Maj Karman keikka (hieronnan jälkeen :tipahdus:) ja muutama viikko siitä Viikatteen keikka. :D Ehkä elämä alkaa pikkuhiljaa löytymään!

Heinäkuun kesälomalla meinasi iskeä päänsisäinen kriisi, ilmeisesti pääni järkyttyy arjen muutoksista, miten ihmettä sitä kestää loman ja tylsyyden. Entä jos tylsyys meni yli? Entä jos huomaan olevani... yksinäinen tai jotain? :friikki: Ja näitä pohtiessä kyynelkanavat alkoivat avautua siihen malliin, että päätin turvautua hylkäämiin pillereihin. Söin tosin vain pienen pieniä murusia, joten lieneekö niistä muuta hyötyä kuin henkinen tuki, mutta se riitti. :D Muutaman viikon söin ja lopetin huomattuani olevani taas normaali itseni. Takapakit ovat varmasti normaaleja, mutta taas se hieman säikäytti, vaikka oma vaivani tuskin niin suuren suuri on.

Oho mikä puheripuli. :O: Mutta onpahan hivenen päivitetty tilannetta, jos jotakuta vahingossa kiinnostaa. :tilt:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Ti 01 Syys 2009 18:22

.... jatkoa edelliseen.

Ja tärkein tietenkin unohtui. :D Tulihan minusta veljenpoikani sylikummi. :hymyhali: :sydän:
Siinä vasta helppo jätkä! Sillä vaikuttaa aina olevan niin mukavasti asiat ja kovin nauravainenkin on. :hymyhali: Ehkä tulee meikäläiseen? :keijo:
Mutta kun kovasti olen huolestumaan taipuvainen, joten olen jo valmiiksi huolissani, että toivottavasti tyypille ei ikinä sattuisi mitään kamalaa. :pillitys: Maailma on niin julma. :huoh:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Ke 02 Syys 2009 00:49

Fordeilen Wiitä käyttäen, kun tämän nettikanavan sai nyt ilmaiseksi. Tuskin tulee tavaksi, koska kirjottaminen on niin hankalaa. ihan kiva lelu silti. :)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja @gen.fi » Ke 02 Syys 2009 01:02

Onko se kirjoittaminen kuin kännykällä tekstausta vai pitääkö sitä huitoa kädellä kirjaimet ruudulle? :virne:
Elämä on tie jonka määränpäätä en voi valita, vain suunnan sille.
Avatar
@gen.fi
 
Viestit: 1049
Liittynyt: Su 04 Touko 2008 23:27

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Galileo » Ke 02 Syys 2009 08:44

Wiissä on Operan selain johon tupsahtaa virtuaalinäppäimistö kun kirjoittaa pitää. Wysiwygin lisäksi saa kännykkäasettelunkin valittua. Kirjoitus toki Wiimotella kirjain kerrallaan tähdäten, joten kymmensormijärjestelmä vaatii pari kapulaa lisää. :pepsodent:

Kuva


Juutuuppia tuolla on ihan kiva katsella, jos kuvan saa hd:nä. Aika rakeista se isolta ruudulta muuten on.
Rock out, rock out, with your cock out.
Impress your lady friends,
Rock out, rock out, rock out,
'Til your life is at an end.
Avatar
Galileo
 
Viestit: 1326
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 10:52

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ke 02 Syys 2009 09:04

Töissä kaks viikkoa putkeen 8-16 vuoroa :bubbles: Joo, ei todellakaan oo mun juttu nää aamuheräämiset. Se sängystä nouseminen on vaan niiiiiin vaikeeta.

Mutta noin muuten männöö ihan kivasti, eilen pelailin ekaa kertaa kunnolla Guitar Heroa, useasti kuului musiikin lisäksi painokkaat "Vittu!" -huudahdukset, eri äänenpainoin ja ilmein. Sen lisäksi oltiin pelaamassa bilistä, jota ei olekaan tullut harrastettua... käytännössä lainkaan. Voitinkin vielä! :D tosin tyttöä vastaan ja pojatkin vaan naureskelivat kun peli kesti pienen ikuisuuden...

Ja sitten perjantaina on Merirosvoristeily, YARRRR! Mennään siis sisävesialukselle kavereiden kanssa risteilemään kolmeksi tunniksi, teemana Merirosvot. Muita ihmisiä ei botskilla ole, just us ja viinat ja YARRRR!

Ja sitten perjantaina/lauantaina lähdetään reissuun maalaiskyläilemään, vähän jo jännää kun näkee ns.ex-säätö-äh-en-mä-tiedä-mikä-se-onin varmaankin. Mutta stressataan siitä vasta silloin! Jos sillonkaan.
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 02 Syys 2009 17:43

Meinasin tiskata, mutta en nyt jaksakaan.
Ei kyllä jaksa mitään muutakaan. Eikä ole jaksanut pitkään aikaan.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 02 Syys 2009 18:17

theia kirjoitti:Merirosvoristeily, YARRRR!


Yarr, hyvää reissua!

:virne:


Oon nyt ollut 3 päivää kissojen kanssa suurimman osan päivää kolmestaan kotona
ja huomenna tarttis lähteä ihmisten ilmoille :O: Vähän ahistaa ajatus mutta kai se
siitä.
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 8 vierailijaa

cron