Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » La 09 Touko 2009 12:25

Hyvin nukuttu yö takana. (Joskus neljän aikaan tosin heräsin paniikissa. Mitähän kello on? En ole laittanut sitä herättämään. Onneksi sain nopeasti nukuttua, kun tajusin, ettei kellon todellakaan tarvitse olla herättämässä.) Reilu 10 tuntia tuli nukuttua eikä herääminenkään ollut kovin myöhäinen. Normaalista perjantai-illasta poiketen menin nukkumaan jo vähän ennen klo 23.30 ja ennen kymmentä nousin ylös. :D Nyt on ihanan virkeä ja kiireetön olo. Olen istuskellut tietokoneella ja katsoin viime viikon Strömsö-jakson ruisleipää syöden ja inkivääriteetä siemaillen. Jotain maagisen rauhoittavaa Strömsön alkumusiikissa ja muissa musiikeissa on. Ihana kiireetön ja rauhallinen lauantaiaamu. :sydän: Viime viikonloppu meni vapputunnelmissa paikasta toiseen sinkoillessa. Missään vaiheessa ei oikein ollut aikaa pysähtyä. Tästä johtuen kiireetön lauantaiaamu tuntuu nyt äärimmäisen ihanalta. :)

Tekisi mieli lähteä viemään metallijätteet kierrätykseen, mutta nyt sää ei ole siihen kovin otollinen. Toisaalta kotonakin voisi kehittää vaikka mitä mukavaa. Voisi tehdä vaikka palapeliä tai maalata. Ihanaa, kun ei ole pakko tehdä mitään järkevää vaan voi tehdä asioita fiiliksen mukaan.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » La 09 Touko 2009 23:34

Olen yllättänyt itseni ahkeroimalla. Päivään on kuulunut niin siivousta, ruuanlaittoa, kylällä asioilla ravaamista kuin liikuntaakin, mutta erityisesti opiskelua, mistä olen enemmän kuin tyytyväinen. :D
Taputtelinkin nyt illalla itseäni selkään ja palkitsin itseni herkuilla.

Sateinen päivä vaihtui aurinkoiseen iltaan ja samoin mieliala vaihtui pikkuisen kireästä oikein mainioon.

Huomenna olisi tiedossa vierailut kumpaankin mummulaan ja Poikakin saapuu reissusta, niin näen taas häntäkin. Ikävä on jo kova. :sydän:
Ennen kaikkea täytyy kuitenkin hemmotella äitiä. :hymyhali:

Siispä toivotankin jo nyt näin hieman etuajassa oikein ihanaa äitienpäivää Forden äideille - niin nykyisille kuin tulevillekin! :hymyhali:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 10 Touko 2009 11:29

Hyvää äitienpäivää kaikki Forden äidit! :hymyhali:

Soitin onnittelupuhelun mummalle ja äidille. Mumma itki liikutuksesta puhelimen toisessa päässä. Itsekin olin vähällä alata itkemään. :hullu: Kiitteli kovasti soitosta ja onnittelulaulusta. Oli kuitenkin selkeästi sitä mieltä, että mun olisi pitänyt mennä kotikotiin äitienpäiväksi. Mutta kun en jaksa niin en jaksa. Kerrankin täysin vapaa viikonloppu niin haluan rentoutua omassa rauhassa.

Äiti taas oli enemmänkin asialinjalla. Onnittelulaulun ja onnentoivotusten jälkeen juteltiin kuulumisista. Eilen tosin juteltiin edellisen kerran, joten juurikaan ei ollut juteltavaa.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Su 10 Touko 2009 12:31

Meillä ei äiteenpäivää sen kummemmin vietetä kun äiteen mielestä se on aivan turhaa touhua. :virne: Ja kun äiteelle ei saa ostaa mitään, hää ei tarvitse mitään ja turhat tavarat ovat... turhia. No jos kukkia haluaa antaa, niin antaa rahana mieluummin. :virne: Äitee on käytännöllinen.

Toisaalta taas perinteenä on että koko sisarusparvi tulee meille syömään (niin kuin monena muuna sunnuntaina) ja äitee perinteisesti leipoo mummulle kakun.

Mutta muuten, kiva ilma ulkona. :D Tuulee vain kamalasti. Koko aamun olen viimeistellyt lopputyöraporttia ja tuntuu oudolta että se tosiaan on valmis!
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Su 10 Touko 2009 14:22

Voisko maailma niinku pysähtyä vaikka pariksi päiväksi ja lopettaa mun kiusaamisen, jotta saan kerättyä
ihteni taas kasaan? Ei pysty olemaan, kun joka taholta tulee painostusta koko ajan oli se kuinka pientä
ja mitätöntä tahansa. Loppu tämä ajan kulkeminen, tana. :viha:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 11 Touko 2009 16:04

Oltiin perjantaina ja lauantaina värikuulasotaa metässä. Sununtaina tuli oltua melko heikossa hapessa, kun kaveri juotti useammanlaisia viinaaksia enemmän kuin laki sallii ja lopuksi oli vielä laittanut itselleen vain nelikymppistä ja muille raakaa kasikymppistä. Tänään lähden taas kohti uusia seikkailuja, uudelle paikkakunnalle. Toivottavasti porukka on siellä yhtä mukavaa, kuin edellisen projektin aikana.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja hookoo » Ma 11 Touko 2009 17:13

Oho, kun jyrisi.
Nyt kun oon saanut itselleni parvekkeen, ni täytyi ihan käydä kahvin kanssa ulkona ihmettelemässä tätä tän vuoden ekaa kunnon myräkkää. Kyllä sade on mukava asia. :)

Kauheasti olisi töitä ja koulujuttuja, mutta jotenkin motivaatio on taas jossain ihan muualla. Jännä miten tänne eksyykään aina silloin, kun koneella pitäisi jotain muuta saada aikaan. :pepsodent:
hookoo
 
Viestit: 27
Liittynyt: To 17 Heinä 2008 22:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » Ma 11 Touko 2009 21:08

Ällistyksen pyllistys. Olen saanut tänään tehtyä enemmän kuin... kuin... kuin ikuisuuksiin :o: Tällaistako tämä aktiivinen ns. "elämä" olikin? Pientä kivaa leppoista puuhastelua, mihinkään ei ole kiire, ei väsytä, ei vituta, ei ahdista, tulee harrastettua sosiaalisia kontakteja, tavattua ihmisiä, soiteltua toisille, käveltyä pitkin kylänraittia kevätauringossa reppu täynnä kirjastosta lainattuja kirjoja. Kävin lounaalla työkaverin kanssa, salillakin piipahdin, ja kahvilassa nauttimassa kiireettömän ja herkullisen kahvihetken. Istutin chilit ja yrtit, ja yritin pelastaa vanhaa limoviikunaparkaani taas kerran kuoleman kielistä. Sain _aikaan_ jotakin. Ei mitään tähdellistä, mutta enemmän kuin sängyn tai sohvan pohjalla vetelehtiessä ja voimia kerätessä.

Nyt vasta tajusin, kuinka olenkaan kaivannut tällaisia päiviä.


Älyttömän hyvä fiilis just nyt, kaikesta huolimatta :D
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » To 14 Touko 2009 13:23

Fordelle kirjoittelu on jäänyt harmillisen vähäiseksi, sillä on niin paljon kaikkea tekemistä, ettei vain millään ehdi. Tai jos ehdin, olen liian väsynyt enää kokoamaan ajatuksiani järkevään muotoon. :p

Mutta tosiaan, kuuluu pelkästään hyvää. Elämä täyttyy yo-juhlien järjestämisestä, pääsykokeisiin lukemisesta ja lemmen leiskunnasta. Kavereitakin on tullut pitkästä aikaa nähtyä oikein kunnolla. Kirjoitusten jälkeinen aika on suorastaan lentänyt eikä kukaan meistä ole huomannut kiireessä, että viimeksi olemme varsinaisesti kokoontuneet kasaan joskus maaliskuussa. :o: Tekemistä on siis riittänyt!
Oikeastaan ainoat asiat, jotka hieman pännivät, ovat allergiaoireet ja kutisevat silmät, mutta nekin helpottuvat lääkkeillä.

Tällainen pieni ote elämästäni tällä kertaa. :keijo:
Toivottavasti juhlien jälkeen on enemmän aikaa Fordella pyörimiseen. :D
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » To 14 Touko 2009 14:31

Mulla on uusi koti! :tilt:
Kaupan päälisiksi tuli sauna ja sammutuspeite. :virne:
Muutto kesä-heinäkuun vaihteessa. :)
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Fantsu » To 14 Touko 2009 15:40

Kävin kampaajalla värjäyttämässä tukan - kaupanpäällisenä värjättiin otsakin... :epäilevä: Noh, tekevälle sattuu. Yritän jynssätä väriä vähän pois, koska tänään pitäisi vielä poseerata vuosikertomuksen kuvaa varten ja mennä yhteen tilaisuuteen. Huom. en varannut värjäystä alunperin tälle päivälle, vaan kampaaja joutui siirtämään. Olipa vaan huonoa tuuria.
Avatar
Fantsu
 
Viestit: 1052
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 10:37
Paikkakunta: Churchmoor

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 14 Touko 2009 16:54

Lyyra kirjoitti:Mulla on uusi koti! :tilt:

Onnea! :kättely: Toivottavasti uusi kämppäsi on mieleisesi!

Aamulla tuli "pieni" kiire. Heräsin nimittäin nimittäin 21 minuuttia ennen töiden alkua. :tilt: (Olin vahingossa laittanut kellon herättämään tuntia liian myöhään. :kops: Onneksi sentään heräsin itse ennen kellon soittoa.) Paniikki päälle. Soitto taksikeskukseen (matkaa töihin reilu 4 km) ja vaatteet päälle. Ruokaa ja hiusharja sekä ponnari laukkuun. Takki kainaloon ja ei kun menoksi. Taksissa laitoin hiukset kiinni ja meikkasin. Kaikesta tästä huolimatta olin töissä 3 minuuttia ennen töiden alkua. Tosin taksin maksaminen kyllä kirpaisi. Mutta pakko mikä pakko. Jos olisin ollut jossain muussa vuorossa, olisin voinut soittaa ja selittää tilanteen, mutta aamuvuorossa on oltava ajoissa tai muut työntekijät ovat kusessa.

Töiden alettua oli epätodellinen fiilis, kun vajaata puolta tuntia aiemmin oli vielä seikkaillut unten mailla kilpaillen jossain opiskelijoitten "suunnistus"-/tehtäväkisassa ja todennut, että jollain tyypillä oli aivan mahtava Zazu-puku (siis se Leijonakuninkaassa oleva lintu) ja todennut toisen tyypin puvusta: "Vau, mikä vompattiasu! :virne:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » To 14 Touko 2009 19:20

Yks kaveri jätti mut naamakirjassa, kun kirjauduin kai ulos sen juuri aloitettua keskustelun mun kans,
vaikka sain viestin siitä vasta seuraavana päivänä, kun se ei ollu sielä. Tyhmä mies. :nirppa: Sitten
sen nimi on vielä niin helevetin yleinen, etten löytäny sitä koko kirjasta enää. Tyhmä naamakirja. :nirppa:
No, ei se ollu niin hyvä kaveri muutenkaan. :keijo:

Miten on muuten mahollista, että väsyttää, vaikka on ottanu päivällä kahet kahen tunnin torkut... :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja annastindeli » To 14 Touko 2009 22:28

:huoh: Miua vähän harmittaa. Laitoin aamupäivällä Facebookiin ilmoituksen että meinaan paistaa lettuja ja että niitä saa tulla syömään. Muistuttelin useampaan otteeseen päivän aikana että tulla saa, mutta kukaan ei tullu. Ihan yksin möllötän täällä eikä edes lahjukset auta.
Avatar
annastindeli
 
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 06 Tammi 2009 21:44

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Aurora B. » To 14 Touko 2009 22:39

Olisin kyllä tullut viivana, jos moisen ilmoituksen olisin jossain nähnyt. Mut voi lahjoa melkein mihin vaan tarjoamalla herkkuja :keijo:


Alkoi tehdä ihan höpönä mieli lättyjä :kuola: Ei taida viitsiä enää tähän aikaan ruveta paistamaan... Vaikka mikäs kiire mulla on nukkumaan, kun ei tarvi aamulla herätä aikaisin. Paitsi että yritän epätoivoisesti pitää edes jonkin sorttisesta vuorokausirytmistä kiinni, ettei mahdollinen töihin paluu olisi aivan mahdottoman tuskallinen.


Nyt olisi viisasta mennä nukkumaan, kun väsyttääkin jo mukavasti :haukotus:
Kolo-golo-nay
Avatar
Aurora B.
 
Viestit: 1099
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:16

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » To 14 Touko 2009 22:47

Aurora B. kirjoitti:Olisin kyllä tullut viivana, jos moisen ilmoituksen olisin jossain nähnyt. Mut voi lahjoa melkein mihin vaan tarjoamalla herkkuja :keijo:

:femmat: Mut olisi myös helppo lahjoa ilmaisella ruualla ja/tai juomalla. :tilt: Jos välimatkaa ei olisi reilua paria sataa kilometriä, tulisin kyllä mielelläni syömään lättyjä! :kuola: Voi olla, että mun on pakko tehdä jonakin päivänä lättyjä. Lättynälkä on nyt valtaisa.
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja annastindeli » To 14 Touko 2009 22:49

Etkös siä Marenkienkeli oo Helsingissä? :riips: Ja kun miä oon Joensuussa niin taitaa se välimatka olla vähän enemmän ku parisataa kilsaa.
Avatar
annastindeli
 
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 06 Tammi 2009 21:44

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Pe 15 Touko 2009 09:16

Hyvää huomenta :superhymy: . Oli hämmentävää herätä virkeänä puoli yhdeksältä ilman kellon soimista vapaapäivänä. Olen tällä viikolla ollut koulussa 8-18 päiviä ja se on ollut tosi stressaavaa ja luulinkin että vapaapäivänä nukkuisin pitkälle iltapäivään. No, parempi näin, nyt kerkeän käydä hoitamassa asioita koululla ja pankissa ennenkuin menen kaverin kanssa kahville.

Illalla mennään tyttöjen kaa keilaamaan ja mahdollisesti jatketaan baariinkin. Ihan kivaa vaihtelua. Ja lauantain ja sunnuntain punkkaan siskon ja sen miehen luona kun olen kissavahtina heidän ollessaan reissussa. Ne kissat on niiiin söpöjä :hymyhali: . Ihan hyvä että tulee sinne mentyä niin en lauantaina ajaudu viihteelle ja voin käyttää siellä ollessa ajan kouluhommiin, maanantaina olisi ammattitekniikan koe ja ensi keskiviikkoon mennessä pitää kaikkien kouluhommien olla valmiina ja minä olen ihan vaiheessa kaikkien töiden kanssa. Alkuviikosta tulee kamala, mutta onneksi loppu kuukausi onkin sitten vain sitä, että katsellaan ja kritisoidaan omia ja muiden töitä.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Pe 15 Touko 2009 10:14

annastindeli kirjoitti:Etkös siä Marenkienkeli oo Helsingissä? :riips: Ja kun miä oon Joensuussa niin taitaa se välimatka olla vähän enemmän ku parisataa kilsaa.

Juu. Helsingissä olen. :) No, jos sä Joensuussa olet, niin sitten matkaa tosiaanki on pari sataa kilometriä enemmän. :tilt:
---------

Mulla on taas kerran jumitusaamu. Millään en meinannut päästä ylös ja kun lopulta pääsin ylös, millään ei jaksaisi tehdä mitään. No, ehkäpä sitä töissä piristyy. :)
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 15 Touko 2009 12:51

Fordella on niiiiiin hiljaista ollut, Master of tää ja toi -ketjut kun eivät minua enää houkuta. Ei, en ole katkeroitunut muinaisesta tappiostani. :virne:

Aaaaah, onneksi tänään on perjantai, eli huomenna eikä ylihuomenna ei ole töitä. :tilt: Tänään on jopa pienoinen mahdollisuus, että saisin matolaatikon vihdoin kuntoon. Edellä mainitun lisäksi ajattelin laittaa kynnet kivasti ja jos jää aikaa, haluaisin mennä ostelemaan urheiluvaatteita. Jos aikaa ei osteluun jää, menen sään niin vaatiessa ulkoilemaan vähän illalla, lenkkipolulle, en terassille tahi ravinteliin. :tilt: Vajaat pari tuntia keskitysleirissä vielä, sitten vapaus!

Ainiin, jos jotakuta kiinnostaa, niin Vantaalla on joku ihmeen kyläjuhla, ja huomenna lauantaina Tikkurilassa soittelevat Haloo Helsinki, Disco Ensemble ja toitoi, mikäs se oli, Conscious Youths. Tässä -linkki-, kun semmonen kerran löytyi. Aivan on ilmasta hupia, että jos aurinko paistaa ja noin, niin mikäs siinä sitten. :superhymy:

menipä kauan saada tuota linkki-tekstiä tuohon linkkiin, liian kauan fordaamatta, douh!
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja annastindeli » Pe 15 Touko 2009 12:56

Mikä on matolaatikko? :riips:
Avatar
annastindeli
 
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 06 Tammi 2009 21:44

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » Pe 15 Touko 2009 13:15

annastindeli kirjoitti:Mikä on matolaatikko? :riips:

Telkkari?

- - -

Meillä on meneillään työhuoneen remontti - tai oikeastaan koko yläkerran, jossa on mun toimiston lisäksi hupihuone (= "vierashuone", jossa on mun kirjat ja pelikone sekä telkkari). Siellä maalataan seinää ja laitetaan uudet parketit, joten joudun olemaan töissä tiistaihin saakka ruokahuoneessa. No, vaihtelu virkistää, ja sitä paitsi sitten on vielä kivempaa tehdä töitä uudistetussa ympäristössä. :)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Mr. Smith » Pe 15 Touko 2009 13:27

shaana kirjoitti:Fordella on niiiiiin hiljaista ollut, Master of tää ja toi -ketjut kun eivät minua enää houkuta.

Maanantaina 700 puhelua, tiistaina 400, keskiviikkona 300, eilen päälle 200. Ei oikein enää tuollaisen jälkeen jaksa/pysty/kykene kirjoittamaan mitään :friikkipomppu:

Mikä muiden syy on? :virne:
"Real men are not intimidated by physical threats against their personal selves, and, ironically, neither am I. "
- Ernest P. Worrell -
Mr. Smith
 
Viestit: 1766
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 07:27
Paikkakunta: Turku

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Annis » Pe 15 Touko 2009 13:36

Pesin ikkunat :superhymy:
Tai melkein ainakin, vierashuoneen ikkunaa en saanut auki, enkä ymmärrä ees miks :hullu:.
Olohuoneen ikkunat piti suosiolla jättää siihen, että joku tulee auttamaan, kiinnostais tietää, mitä se, joka noi ikkunat on asentanut, on ajatellut. Ne on ihan helvetin isot, asutaan kolmannessa kerroksessa ja niissä on saranat yläreunassa eikä ees mitään systeemiä, että ne pysyis auki :friikki:
Annis
 
Viestit: 436
Liittynyt: Ke 14 Touko 2008 12:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Pe 15 Touko 2009 13:37

Lumikki75 kirjoitti:
annastindeli kirjoitti:Mikä on matolaatikko? :riips:

Telkkari?


Tietokone tietty! :superhymy:
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 12 vierailijaa

cron