Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » To 20 Elo 2009 21:26

Syksy on tullut. :(
Aamulla oli 9 astetta lämmintä, mutta syksyn huomaa myös siitä, että kiirettä alkaa kasautua. Onhan tässä kesän aikanakin ollut yllättävän paljon ohjelmaa, mutta nyt kun tajusin juuri miten paljon lähiviikkoina olisi kaikkea... siis sen lisäksi, että pitäisi vielä kiireellä tehdä töitäkin, koska joku deadlinekin on tulossa... äh. Aikataulujen sovittelu on yllättävän tahmean tuntuista tässä kesän jälkeen. Onhan tässä kesälläkin ollut joku deadline, mutta ne ovat menneet yllättävän kivuttomasti, ehkä vain siksi että on kesä.

En välttämättä haluaisi syksyä, kesään on taas niin pitkä aika :p. Kesä on ollut hieno, kylmästä alusta huolimatta lämmintä on riittänyt ja vaikka loma ei kovin pitkä ollut, on ollut mukava esimerkiksi pyöräillä töihin lämpiminä aamuina. Mukava siksikin, että on vihdoin saanut tehdä kesän aikanakin oman alan töitä, eikä tarvitse leikkiä ties minkä alan sijaista.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Santalaceae » To 20 Elo 2009 22:41

Tai sitten voisi sanoa, että syksy on tullut :hymyhali:

Täällä http://www.hs.fi/juttusarja/rikukorhonen/artikkeli/Kes%C3%A4n+p%C3%A4%C3%A4ttyess%C3%A4/1135248621452 ehdotetaan, että ihmiset jakautuvat kesä- ja syysihmisiin, ja itse ainakin sijoitun asteikon jälkimmäiseen päähän. Alkusyksy on paras vuodenaika, sen jälkeen kevättalvi.

Syksyllä alkaa aina uusia asioita, ja pääsen tekemään lempiasiaani eli suunnittelemaan :superhymy:. Syksyllä voi myös pukeutua kunnolla ensimmäisen kerran moneen kuukauteen ja käyttää mustaa olematta synkkä. Aamuisin ilma on ihanan kirpeää, ja iltaisin ilma tuoksuu hyvältä ainakin kaupungin ulkopuolella. Minun levyhyllystä löytyy myös paljon syyslevyjä, jotka ei oikein sovi mihinkään muuhun vuodenaikaan.

Sekin vielä, että metsissä on sieniä, vaikka en taida tänä vuonna päästä sienimetsään (note to self: pidä loma elo-syyskuussa sitten kun sitä alkaa kertyä). Ainakin viime syksynä oli myös kiva käydä juoksulenkillä, ehkä tänäkin vuonna.

Syksy :sydän:

PS. Tänä vuonna jään kyllä odottamaan ensi kesää, koska aavistan että luvassa on mukava kesä. Aika yllättävää kyllä, mutta saattaa liittyä siihen, että nyt varsinaiset kesätyöhuolet on takana päin.
Avatar
Santalaceae
 
Viestit: 170
Liittynyt: Ti 20 Touko 2008 00:34

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lumikki75 » To 20 Elo 2009 23:43

Santalaceae kirjoitti:Tai sitten voisi sanoa, että syksy on tullut :hymyhali:

Niin voisikin. Syksy :sydän:, mun lempivuodenaika. Kesän jälkeen tuntuu taas, että pystyy kunnolla hengittämään. Kaikki on niin ihanan raikasta ja viileää, ja kohta alkaa lehdetkin kellastua. On maailman mahtavinta olla metsässä syksyllä, kun aurinko paistaa kaikenväristen lehtien läpi.

Tunnustan siis olevani tuon artikkeli kuvaama syysihminen. :)
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't.
- Douglas Adams -
Avatar
Lumikki75
 
Viestit: 1022
Liittynyt: Ma 05 Touko 2008 11:49
Paikkakunta: Lahti

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Pe 21 Elo 2009 01:01

Itsellä syksy on monesti ollut odotuksien kohde ja on sitä aika pitkälti nytkin, kun kesätöistä vaihdetaan taas normaali-identiteettiin :virne: Syksy on nimenomaan alkamisen aikaa, vaikka esim. runokuvastossa se on siellä lopun edellä.

Kyllä se omalla tavallaan on kuitenkin myös haikeaa, että lämpö ja ennen kaikkea valo ratkaisevasti vähenevät. Tänäänkin kun kävelin ainoastaan katuvalojen loisteessa kotiin ja juuri ja juuri tarkenin, niin eipä paljon kesää ollut ilmassa. Onko se nyt tosiaan niin totaalisen ohi jo, kun vasta juhannussuunnitelmia porukat hautoivat. Mutta ohi se kyllä on... :(
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Pe 21 Elo 2009 09:17

Mä olin jo ihan asennoitunut siihen, että se on nyt syksy. Kaksi viikkoa satoi suunnilleen päivittäin, aamuisin saattoi olla 6 astetta lämmintä, ja jos oli hyvä päivä, niin se tuplaantui päivän myötä. Mutta eilen iski lämpöaalto! Melkein 30 astetta iltapäivästä, tulin leffasta yhdentoista jälkeen t-paita päällä eikä palellut! Aivan ihana tunne! Miksei aina vois olla kesä? Tai joskus vois ehkä olla alkusyksy, ja kesä sais ainakin kestää tuplasti pidempään. :hullu:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja L-S » Pe 21 Elo 2009 13:04

Tuossa Korhosen kolumnissa oli kyllä nätisti kiteytetty tätä aihetta.

Syksyssäkin on puolensa, mutta tällä hetkellä ei tunnu siltä, että haluaisin olla se järjestelmällinen ihminen, joka kaivaa esiin kalenteria ja ohjelmoi sinne jumppatunnit ja kaikki sopiville paikoilleen. Usein olen kai ollut innokkaampi pääsemään syksyyn, koska kesä on tarkoittanut niitä tilapäistöitä, joista on ollut kiire päästä omiin juttuihin. Nyt kun saa jatkaa syksyllä samaa mitä on tehnyt koko kesän, mieluummin sitä tekisi lämpimässä ilmanalassa, auringossa, epämääräisessä olotilassa, joka ei ole niin tarkkaan ohjelmoitu, jossa tietää että aina joku on lomalla eikä paikallaan, että televisio-ohjelmat tai kurssit eivät ole meneillään, kokouksia järjestetään harvoin, että tekee mieli pukeutua kevyesti ja värikkäästi, vaikka talvisin mielellään pukeutuu tummiin sävyihin.

Se on kuitenkin ihan toista kuin herätä sateisena lokakuun aamuna.
Ei itkeä saa, ei meluta saa, Sakis voi tulla ikkunan taa!
Avatar
L-S
Tohtoripissis
 
Viestit: 3965
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 21:23
Paikkakunta: Kotona

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja marenkienkeli » Su 23 Elo 2009 12:58

Kirjoitin eilen illalla pitkän viestin, mutta kun alkoi general erroria pukata, en saanut sitä lähetettyä. No, tässä lyhyempi versio viestistäni. :)

Viime päivät ovat menneet hirmuisen nopeasti. Tiistai illalla kävin hakemassa työtodistuksen harjoittelu-/kesätyöpaikastani ja hoidin ainejärjestöjuttuja. Myöhemmin menin Pojan luo ja olin siellä perjantaihin asti. :D Ihanaa, että Poika on taas Helsingissä. :sydän: Lautapelejä tuli pelailtua, sillä Pojan ystävä asusti siellä myös keskiviikosta perjantaihin ja Pojan toinen ystävä oli käymässä torstai-iltana. Pikkuisen sain myös hoidettua opiskelujuttuja. Tenttiin lukeminen on sen sijaan jäänyt aivan liian vähälle.

Perjantaina menin kuuden opiskelukaverin kanssa Lintsille. Oli todella mukava reissu. Enää vain ei ole niin hyvä kestokyky laitteiden suhteen kuin ennen. Kieputin+sateenkaari oli huono yhdistelmä. :umpfh: Pitkään sen jälkeen oli enemmän tai vähemmän huono olo.

Lintsin jälkeen menimme kebab-pitseeriaan ja osa porukasta jatkoi baariin, jossa oli myös kahden kaverini kaksi yhteistä työkaveria. Oli todella mukavaa. Illan mittaan tuli normaalin hengailun lisäksi pelailtua En ole koskaan -juomapeliä. :) Minä, kaverini ja hänen työkaverinsa lähdimme vielä kaverini luo baarin mennessä kiinni. Juttelua, juomista ja musiikin kuuntelua. Ja sain mä hartiahieronnankin. :hullu:

Seuraavat pari viikkoa saattaa mennä niin, että en juurikaan ehdi tänne. :( Pojan lisäksi uudet fuksit ja muut ainejärjestöjutut sekä tenttiin lukeminen vievät aikaa paljon.

Muoks. Onnea Kaarinalle tätiydestä! :superhymy:
Life is short until it's not
Honestly it's kinda long


Orla Gartland - You aren't special, babe
Avatar
marenkienkeli
labrakärpänen
 
Viestit: 5251
Liittynyt: Pe 02 Touko 2008 20:36

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Su 23 Elo 2009 15:51

Tervehdys kaikille ja pahoittelut siitä, etten ole viime aikoina ollut erityisen aktiivinen Fordella. :tilt: (Jos se nyt joltain pois on ollut. :keijo:)

Aloitin siis uudessa koulussa ja pari ensimmäistä päivää on jo takana. Ei se ihmisiin tutustuminen nyt niin vaikeaa mulle olekaan. :hullu: Mukavaa ja rentoa sakkia tuntuvat olevan ja jostain kummasta olen löytänyt rohkeutta olla heti alusta saakka oma itseni. Se kuulkaas ei ole aina ollut ihan helppo juttu tälle tytsylle.

Ala tosin on aivan väärä minulle, mutta sitä nyt en viitsi koulussa hirveästi huudella. Ainahan minä voin yrittää nauttia tästä vuodesta täällä ja sitten keväällä hakea toisaalle. Negatiivinen asenne vain tekisi ajasta kovin ikävän.

Uusi koti näyttää jo aika paljon kodilta. Enää oikeastaan puuttuvat matot lattialta ja muutamat taulut seinältä. Miksikään opiskelijaboksiksi ei tätä mitenkään voi kutsua. Onhan tämä minulle aivan liian iso ja kallis, mutta laskelmien mukaan minun kyllä pitäisi pärjätä tämä vuosi.

Poika oli täällä kanssani viettämässä viikonloppua ja noin tunti sitten saatoin hänet bussiasemalle. Oli aivan ihanat pari päivää. Arkiset, mutta ihanat. Ja arjen me toistemme kanssa haluammekin jakaa. Siksipä tulevaisuudessa siintää muutto yksiin, kunhan hän vain on suorittanut asepalveluksen ja minä päättänyt, mitä todella haluan tehdä opiskelujen suhteen.

Huomenna alkavat sitten ihan varsinaiset opinnot. Eikä tulevaisuus pelota enää yhtään. :tilt: No, ehkä ihan pikkuisen. :tilt:
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Su 23 Elo 2009 17:58

En tiiä mihin pitäis valittaa, joten valitan tänne pikkukiville, ku mua nii alkaa jo pistää vihaksi Hesarin
'Sekametsä'-sarjis. KU EI SIINÄ OO MITÄÄN JÄRKEÄ!!!!! Siinä vaan höpötetään liian monta ruutua
jotain turhanpäiväistä ja sitten tulee viimenen ruutu. Siis mitä VIDELIÄ? Missä on juoni? Missä on
punchline - ja mikä se ny on sitte suomeksi? Missä on tarina? NO EI MISSÄÄN!

Jo helpotti. :tilt: Muuten oli ihan jees päivä, vaikken ollutkaan terävimmilläni. :epäilevä:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Ma 24 Elo 2009 00:32

Perjantaina purin pätkän meidän kotipaikan ulkorakennuksen lattiaa, kun sitä oli päättänyt sieni ruveta nakertamaan. Hauskannäköinen keksintö oli laittaa jalkoihin muovipussit, sillä sienen kanssa ei ole leikkiminen. (Se leviää kuin ... ööö... sieni.)
Tämän operaation jälkeen kävin omalla kämpälläni, jossa vihdoinkin "alikvuokralaiseni" lupasi tehdä jotain oleskelunsa vastineeksi. (En kauhean luottavainen ole kyllä kyseisen tyypin lupauksiin, mutta katsotaan nyt.)
Täältä riensinkin sitten metsäpaintballiin, jota jatkettiin sunnuntaina. Sain osuman juuri ja juuri maskin reunan alta, niin ettei se ihan osunut maskiin ja nyt on sitten kaulassa jälki, josta voi joku saada myös väärinkäsityksen aikaiseksi... :friikki: Kädestä löytyy myös pari mustelmaa lisää.
Äskön vaihdettiin autosta pois kudosvaurioinen rengas ja laitettiin uusi tilalle. Vieläkin siinä on yksi viallinen, mutta ei ollut nyt mitä laittaa tilalle. (Rengas oli aivan muotopuoli ja autolla ajo oli yhtä pomppimista.)
Nyt pitäis lähteä ajelemaan työpaikkakunnalle.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ma 24 Elo 2009 09:49

Tämäpä on maakuntamatkalla Kankaanpäässä. :keijohei:

Viikonloppu on mennyt muuttaessa siskoa helsinkiläisestä espoolaiseksi, siivotessa vanhaa ghetto-kämppää lattiasta kattoon, ja koiria rapsutellessa. Perjantaina sain sen verran vapaata, että kävin Hgin keskustassa tapaamassa vanhaa kaveriani lukioajoilta. Emme olleet nähneet viiteen vuoteen, ja voi että olikin kivaa. Olisin voinut viettää hänen kanssaan koko loppupäivän. Jostain kumman syystä myös muistin miksi olin niin jumalattoman ihastunut tuohon ihmiseen silloin aikoinani. Hän on ihan yhtä ihana kuin ennenkin, mutta vain paljon paljon kauniimpi. Joka tapauksessa sovimme, että koitetaan nyt nähdä vähän useammin. Toivotaan, että sopimus myös pitää. :hymyhali:

Kankaanpäähän tulin katsomaan toisen kaverin uusia huudeja, kun hän on tänne muuttanut viime viikolla koulun perässä. Ihanan hiljaistahan täällä on kaupungin vilinään verrattuna. Tänään olisi tarkoitus olla kiltti ja reipas, ja vähän purkaa muuttolaatikoita ja pestä täältä lattiat. Yksin on ikävä alkaa laittamaan uutta kotia, varsinkin kun koulun ekat päivät on aina semmosta informaatiotulvaa että oksat pois. Sitten myöhemmin ajattelin käydä tutustumassa kylän keskustaan, ja toivon mukaan bongaamassa jonkun kirppiksen, josta voisin ostaa jonkun kivan matkamuiston tai tuliaisen.

Ja minä nukuin viime yönä! Ihan hyvin nukuin! Ja heräsin suht virkeänä ja levänneenä! Tätä saisi sattua useamminkin, on meinaan ihana olo. :tilt:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Vanilla » Ma 24 Elo 2009 14:27

Moi. :keijo: Olen viime aikoina lueskellut Fordea suhteellisen aktiivisestikin, mutten ole jaksanut kirjoittaa moniin kuukausiin. Mitäkö kuuluu? Ranskalaisin viivoin:

- Lopetin siivoushommat keväällä. Ajattelin, että olen mieluummin köyhä, onnellinen opiskelija kuin rikas, burnoutin partaalla keikkuva sellainen. Sitä paitsi halusin pitkästä aikaa nauttia kesästä. Niin teinkin. Luin tentteihin rannalla, mökillä ja puistossa. :viileä:

- Kesällä opettelin myös tekemään parempaa ja kasvispitoisempaa ruokaa, mistä olen ylpeä.

- Parisuhderintamalla on ollut aika koleaa ehkä huhtikuusta lähtien. En ole vieläkään ihan varma, miten tässä käy, vaikka se onkin enimmäkseen minusta kiinni. Saatan kertoilla enemmän Suhdesäätämössä joskus, jos jaksan.

- Edelliseen enemmän ja vähemmän liittyen: olen kehittänyt itselleni ihastuksen, joka ei ota laantuakseen. :o :o :o

- Viime viikolla aloitin opeharjoittelun. Alan ehkä uskoakin, että minusta tulee vielä joskus ope :D Tähän mennessä ohjelmassa on ollut vain tuntien seuraamista, mutta parin viikon sisällä pitäisi ilmeisesti pitää omiakin sellaisia. Apua.

- Mun pitäisi parin viikon sisällä keksiä, mistä aiheesta tekisin kandintutkielmani. Joitain ideoita on, kaikki yhtä huonoja. :o:

Tällaista tänne. Katsotaan, josko saisin aktivoitua itseni tänne uudestaan. Ootte nimittäin niin kivoja, että haluaisin kuulua joukkoon. :hullu:
"Kyllä se hyvin menee, kun vaan muistaa hengittää oikein."
Avatar
Vanilla
 
Viestit: 343
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 18:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja päivänpolttaja » Ma 24 Elo 2009 17:48

Vanilla kirjoitti:- Viime viikolla aloitin opeharjoittelun. Alan ehkä uskoakin, että minusta tulee vielä joskus ope :D Tähän mennessä ohjelmassa on ollut vain tuntien seuraamista, mutta parin viikon sisällä pitäisi ilmeisesti pitää omiakin sellaisia. Apua.


Sama täällä, pedagogiset aineopinnot alkavat viikon sisällä. Viime keväältä on tosin jo vähän opetuskokemusta takana. Tuntuu hyvältä päästä vihdoin käytännön töihin käsiksi! Eipä tutkinnosta muuten itsellä paljon muuta puutukaan kuin tuo opetusharjoittelu ja gradu.
Meillä on kuule kaikilla rajoitteemme. :keijo:
päivänpolttaja
 
Viestit: 1033
Liittynyt: Su 26 Huhti 2009 22:58

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja shaana » Ke 26 Elo 2009 17:22

Syksy. :virnu: Saa pukeutua nahkatakkiin ja nahkasaappaisiin. :virnu:

Öö. Kasvan ihmisenä, pari isompaa juttua tässä pysähdyttänyt tän hapelin elämää, eikä niistä sen enempää. Oivaltamista on jonkin verran ollut ja toivottavasti tän kasvuepisodin jälkeen olen enemmän ihminen, joka haluan olla ja jonkalainen oikeasti olenkin. Fordaaminen on tuntunut vaikealta kaiken tapahtuneen aikana ja jälkeen, mutta yritän olla päästämättä teitä pahasta ja joskus suoltaa paskoja juttujani tänne.
Aurinko, sinä sanoit kun katselimme kuuta.
Avatar
shaana
Kuivaliha
 
Viestit: 1539
Liittynyt: To 24 Huhti 2008 23:19
Paikkakunta: Hangessa.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Sippura » Ke 26 Elo 2009 18:28

Munsta on kivaa lukea taas pitkästä aikaa shaanan viestejä :hymyhali: Toivottavasti et kuitenkaan
kasva pois paskajutuistasi (ei sulla sellaisia kylläkään ole) ja jatkat tekstintuottamista entiseen mal-
liin :D

Täällä ei kummoisempaa ilmoiteltavaa. Väsyttää, kiristää, puristaa ja tuskastuttaa vuoron-
perään ja toisaalta virtaa riittää vaikka mihin. Kotona on siistimpää kuin koskaan ja nyt al-
kaa siivottava pinta-alakin loppua jo pikkuhiljaa. Seuraavaksi kai alan hinkkaamaan lattia-
listoja puhtaaksi jos en muuta keksi :pahis:

Ja siskonpoika on edelleen, päivä päivältä enemmän :sydän:
And they can't build a satellite to tell you how loved you are
Sippura
Epäkelpo jäsen
 
Viestit: 1415
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 13:08
Paikkakunta: Täsä. Täälä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » To 27 Elo 2009 12:04

Nännännää kohta hajoaa pää... :kailotus:

Viikonloppuun aikaa aivan liian monta päivää, tuntia ja minuuttia. On taas ollu semmonen viikko...
On niin mukavaa päästä viettämään aikaa oman kodin rauhaisassa ilmapiirissä koko ihanan, mutta
pah, niin lyhyen viikonlopun ajan ja olla pistämättä tunkkaisia vääränkokoisia ja -värisiä ja -näköisiä
työkamppeita päälle. Ajattelin leijua koko viikonlopun ilmassa. :tilt: Saa ny nähä...
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » La 29 Elo 2009 00:19

Huaah! Osittainen impulssiostos tänään, varasin lennot valasmatkalle. Tai toivottavasti valasmatkalle, itse safarista en ole vielä saanut vahvistusta. :virne: Eikä ole vielä yöpaikkaa, mutta onhan tässä vielä melkein viikko aikaa! Norjaan muutot sun muut ei tuntunut pal missään, nyt jännittää niin, että mahassa velloo. Olen vielä kuullut, että siellä veneessä tuppaa vellomaan vielä pahemmin. :hullu: Vaan minäpä hommaan magneettirannekkeet pahoinvointia estämään ja jos vielä ihan lääketieteellisiinkin pillereihin sijoittaisi. Olen kuvitellut kaikki kauhuskenaariot, mutta silti tuntuu siltä, että jos joku menee pieleen, niin putoan kovin korkealta... Ensi viikolla siis Oslon kautta Bodøseen, josta Andenesiin, josta paluumatkalla Tromssaan, ja sieltä Oslon kautta kotiin.

:täpinä:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 29 Elo 2009 02:43

Menettekö siis katsomaan, miten hyvin harppuuna uppoaa viattomaan valaaseen? :itku: Itse jättäisin tuon, härkätaistelun ja vierailun Sata-Hämeen osuusteurastamoon väliin.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » La 29 Elo 2009 03:28

Epäilen, ettei ole kyse mistään valaanpyyntialuksesta. Ei kai ne niihin ota edes ulkopuolisia mukaan?
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » La 29 Elo 2009 08:29

Ei, herranjestas sentään! Itkeskelen jo Animal Planetin Whale Warsin mainoksille, kun niissä lahtaavat valaita. Nämä rahat menee tukemaan sitä parempaa valasmatkailua, jossa mennään ihan varta vasten vain kyyläämään eläviä (ja toivottavasti sellaisena pysyviä) valaita niiden luontaiseen elinympäristöön. En myöskään kävisi härkätaistelussa, enhän mä käy edes eläintarhassa! :virnu:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja annastindeli » La 29 Elo 2009 10:35

Tuli tuosta aiemmasta Outolinnun viestistä mieleen, et Mythbusters testas matkapahoinvointiin
tarkoitettuja apuja ja inkivääripillerit tais niillä toimia parhaiten. Magneettirannekkeilla ei tuntunut
olevan kummoistakaan vaikutusta.
Avatar
annastindeli
 
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 06 Tammi 2009 21:44

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » La 29 Elo 2009 11:23

Meinasin kuolla tänään. :keijo:
Yritin asentaa lamppua ja onnistuinkin, ja sitten joku meni vikaan.

Pitänee siis kutsua paikalle joku tyyppi, joka osaakin jotain. Ens kerralla paremmalla onnella!

Tänään menen pelastamaan maailmaa maailmankaupalle, kun en oo vapaaehtoistanu siellä vuosikausiin.


edit: Sitten vielä ilmotan sen verran, että musta on eri kivaa kun shaaaaannanannana on tullu takas. :tilt:
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » La 29 Elo 2009 19:01

Outolintu kirjoitti:Ei, herranjestas sentään! Itkeskelen jo Animal Planetin Whale Warsin mainoksille, kun niissä lahtaavat valaita.


No, parempi näin. :) Ajattelin vain, että eikös tuo safari ole metsästämistä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Jorssi » La 29 Elo 2009 19:33

Pascal Lemoix kirjoitti:Ajattelin vain, että eikös tuo safari ole metsästämistä.
No eihän safari metsästämistä tarkoita. Siihen voi kyllä liittyä metsästämistä, mutta nykyään vissiin koko ajan vähenemässä määrin. Noin muutenhan se on vaan kiertoajelu, jolla katsellaan erinäisiä eläimiä.
"Hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies." - Red (The Shawshank Redemption)
Avatar
Jorssi
 
Viestit: 3287
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 11:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » La 29 Elo 2009 23:48

Oho, enpäs tullut edes ajatelleeksi, että safarin voisi ymmärtää noinkin, vaikka ihan looginen päättely onkin. Whale safarista ne puhuu englanniksikin, siitä suomensin mutkia oikoen :virne:

Tänään tuli vahvistus sähköpostiin, perjantaiksi on varattu paikka veneeseen. Jos siis koko lähtö ei peruunnu esim. kerrostalon kokoisiin aaltoihin. :pepsodent: Enää puuttuu yöpaikka.

:täpinä:
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa