Ilmotusta

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 12 Huhti 2010 21:09

Lähdemme pienen työporukan (10 ihmistä) kanssa viikonlopuksi Kilpisjärvelle moottorikelkkailemaan. :D
Vähän hauskaa. En vain tiedä, miten pukeutua. En ole mikään ulkoilija, joten mulla on vähän retkeilyyn sopivaa vaatetusta.
Puhuivat ties mistä kerrastoista ajohaalarin alle. Että mitä? :virne: Ei mulla ole. Ja hanskatkin pitää olla omasta takaa. Ei mulla ole kuin sormikkaita, semmoisia ohuita. Koko perjantai ja lauantaipäivät pitäisi kuitenkin pärjätä kelkan kyydissä, oon vähän hädissäni tän suhteen. :hullu:
Enkä millään viitsisi lähteä kaivelemaan kotoa kaapista lasketteluvaatteita, joita ehdottivat myös päällepantavaksi. Siinä kyllä tietäisi pysyvänsä lämpöisenä, vaikka oliskin pelkät legginsit ja t-paita (joita mulla ei ole pitkähihaisena kuin yksi nyt evakkomukana. :epäilevä: ).
Odotettavissa kuitenkin hauska reissu isojen herrojen ja oman pomon kanssa. :hullu:

ressi..... :friikkipomppu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 13 Huhti 2010 12:15

Laiskottaa, laiskottaa, lalla lalla laiskottaa! :kailotus:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Maija » Ke 14 Huhti 2010 10:17

Kävin eilen luovuttamassa verta! :superhymy:
Tuli tosi hyvä mieli.

Kevät on muutenkin sekottanut pään aika huolellisesti. Hormonit hyrrää ja parisuhde kiittää. :pahis: :nolo:

Ei vaan, ihanaa kun on valoisaa ja lämmintä ja ihmisten naamat eivät ole enää kurtussa. Kevät :pomppuhymy:

Nyt on aika mennyt uutta kämppää toisesta kaupungista etsiessä. En malttaisi millään odottaa muuttoa. Onneksi sekin lähenee koko ajan.

Kaikki siis hyvin näillä nurkilla. :D
Avatar
Maija
 
Viestit: 1393
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:29

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Ke 14 Huhti 2010 10:39

Jiiiiiihaaaaaaa!! Loma on nyt ihan nurkan takana, yhdeltä vapaudun duunivelvoitteista ja sitten klo 16.30 lähtee lento kohti Kreikkaa! :D :D

Lomaa onkin jo odotteltu... Ei kai tässä muuta. Kun että ji-haa. :tilt:

...oonpa mie tylsä. :virne:
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Nugat » Ke 14 Huhti 2010 12:02

Hauskaa matkaa theialle! :D

Matkalle olisi nyt hyvä sauma lähteä, mutta matkakavereilla on jotain päättötöitä ja muuta turhaa. Ei ymmärrä. :ei:

Pitäisi käydä vielä kangaskaupassa, haravoida pihaa vähän lisää ja puuhastella kaikkea pientä. Tällainen on jotenkin kivaa, vaikka on monta pikku hommaa mitä pitäisi tehdä, mutta aina voi tehdä hetken yhtä ja sitten toista niin kauan kun jaksaa ja huvittaa. Ja saan vielä aikaiseksikin! :D

Mä en ehdi kyllä enää millään takaisin töihin. :virne:
OwthebluddyellshudIknow?
Avatar
Nugat
Liisa ihmemaassa
 
Viestit: 1712
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 16:32

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Lyyra » Ke 14 Huhti 2010 15:32

Maija kirjoitti:Kävin eilen luovuttamassa verta! :superhymy:
Tuli tosi hyvä mieli.

:femmat: Minäkin kävin. :tilt:

En jaksa ilmotella muuta. Liian väsy. Ehkä kahvin jälkeen.
Lyyra
Digipahuus
 
Viestit: 8187
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 02:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ke 14 Huhti 2010 18:23

Kävin kotona. Kylppärin ja olohuoneen väliseen seinään tehty reikä oli paikattu.
Ehkä ensi kerralla ne on jo tehneet sille tapetillekin jotain.. Epäilen. Olis varmaan pitänyt ottaa valokuvia siitä..

Eipä mulla muuta. Rahat loppui just sopivasti ennen huomista palkkapäivää, joten en viitsinyt Hulluille Päiville mennä. Ja loppuviikosta ei kerkeekään. Eipä tuolla kummosia tarjouksia näyttänyt nyt olevankaan.

Muok.
Veronpalautusta tulossa. Jee. :virnu:
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ke 14 Huhti 2010 22:53

Olin renkaanvaihto-operaatiossa apumiehenä. Vaativiin tehtäviini kuului lähinnä seisoskelua, nojailua ja katsomista, kun toinen vaihtaa. :jaaha: No oli minusta muutamassa siirtovaiheessa ihan oleellistakin hyötyä.

Ilman tätä tointa olisin ehkä vain muhinut kotiolosuhteissa saamatta mitään erityisen järkevää aikaan. Jotenkin tuntui hyvältä olla mukana asiassa, jossa tapahtui konkreettinen muutos.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » To 15 Huhti 2010 21:14

Vituttaa, ku ei osaa nukkua. :viha: Ja kun ei nuku, on illalla ihan veltto olo eikä treenaamisesta tule
mitään, eikä muutenkaan riitä energiaa liikuntaan. Huomena nokka kohti luontaistuotekauppaa ja
toivottavasti sieltä tarttuu mukaan jotain, joka auttaa. Hey that rhymes. :seko
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Su 18 Huhti 2010 17:39

Takana on todella mukava viikonloppu. :sydän: Eipä olekaan aikoihin tullut valvottua aamuvarhaiseen ja kömmittyä elähtäneenä kotiin parin tunnin unien jälkeen. Tehtiin pizzaa ja syötyämme tuli nukuttua kotona toiset vaivaiset pari tuntia. Ens yönä nukuttaa ja varmasti.

Kurkku tuntuu vähän kipeältä. Sitä se Singstar teettää. :virne:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Kibaya » Su 18 Huhti 2010 23:35

Ei singstar, vaan väärä hengitys- ja äänitekniikka :soosoo:

Vauhdikas viikonloppu takana.
Lauantaina vietimme nuorisoteatterin esityksien kanssa vauhdikkaan ja tunteikkaan päivän. Kannustin ensi kertaa nuoria ihmisiä tekemään sitä, mitä sydän sanoo. Ojentaessani kannustimia en voinut välttyä tippa-linssiltäkään. Olin niin ylpeä kaikista heistä ja oli vaikea olla herkistymättä, kun sain kiittää erityisesti sellaisia nuoria, joiden kanssa olen saanut olla lavalla ja harjoitella. Huikea päivä.
Illalla olinkin sitten ihan totaalisen kuollut. Edelleen särkee, mutta mitä sitten. Tekisin sen mielusti uudestaan koska tahansa :sydän:

Tänään oli aamulla formulat ( :jaaha: ) ja sitten treenit, jossa elämänfilosofia lentää!
"Jos joku vonkaa, on pakko antaa" :virne:

Nyt on laukut pakattu, pyykit pesty ja kaikki fyysinen aseteltu valmiiksi huomista varten.
Huomenna on taas edessä viikon kuntoutus. Vaikka se on vain 5 päivää, se tuntuu ikuisuudelta.
Hymiömies on luvannut hoitaa kissat ja olen antanut hänelle ohjeita kissojen hyvinvoinnin parhaimmaksi :virne: Tai heidän yhteiselonsa toimivuuden takuiksi :virne: Saa nähdä miten käy...

Henkinen puoli ei ole yhtään valmis.
:huoh:

Noh, kattellaan lauantaina. Siellä ei ole nettiä, joten sou long for next week. :keijohei:
Toivottavasti eräätkin lomalaiset pääsevät jotenkin takaisin euroopoistansa...
ensin mä vapisin aaltojen alla.
Opin olemaan antautumalla.
Avatar
Kibaya
Hörhökeijotar
 
Viestit: 6667
Liittynyt: Ma 28 Huhti 2008 17:19
Paikkakunta: Syövereissä.

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Emilia » Ma 19 Huhti 2010 08:00

Olen palannut tunturista! Aivan mahtava viikonloppu takana. Reilu 300 kilometriä kelkkailua 22 tunnissa. Ajeltiin siis Palojärveltä Kilpisjärvelle ja takaisin seuraavana päivänä. Aloittelijalle aika (siis tosi) paljon ja sen kyllä huomaa erinäisissä lihasryhmissä. Tänään ei kuitenkaan satu enää yhtään niin paljon kuin eilen. :D Lihasjumiin ei varmaan auttanut se, ettei paluumatkan jälkeen ehtinyt juurikaan venytellä. Onneksi sain eilen hieman selkähierontaa. :sydän: Tänään pääsi jo sängystä ylös ilman suurempaa kampeamista.

Ehken ihan noin rankalle reitille heti lähde uudestaan, mutta jos joku kelkkailua ehdottaa, niin olen varmasti messissä! :D Kivaa.
Elämän pienistä asioista kaikkein suurin on se,
joka pienuudellaan mullistaa elämämme loppuiäksi.
Avatar
Emilia
 
Viestit: 2931
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 15:14
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Ma 19 Huhti 2010 09:40

Kibaya kirjoitti:Ei singstar, vaan väärä hengitys- ja äänitekniikka :soosoo:


Miulle se on yhtä kuin Singstar, kun en muuten juuri laula. Miulla mitään äänitekniikkaa ole. :keijo:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Ti 20 Huhti 2010 18:08

Viikonloppu on ohi, ruotsalainen jättihuonekalukauppa on katsastettu ja ajokilometrejä koko viikonlopulta kertyi noin 1004.
Yleinen olotila: :superhymy:
Käytiinpä siinä kotimatkalla noutamassa miehekkeen isälle ajokoirakin.

Tosin yksi olkkarinpöytä, joka mukaan tarttui, olikin kotona laatikkoa avatessa eri värinen kuin oli tarkoitus ostaa, mutta väri ei ole niin väärä etteikö me sitä pöytää pidettäis. Tarkoitus oli siis ostaa pähkinänruskea, mutta mukaan tarttuikin vahingossa mustanruskea, vaikka me se laatikko otettiinkin pähkinänruskeiden pöytien kohdalta varastosta. Soitin jo kauppaankin, että mitäs tää on, mutta vastaus oli, että jos sen haluaa vaihtaa, niin se on pakko henk.koht. sinne viedä ja kuitti olla mukana. Jos lähettäis vaihtaan, niin se maksais aikaa ja ennen kaikkea bensaa, joten pidetään tuo nyt sitte. Hienoinen pettymys, mutta ei niin kamala, etteikö siitä selvittäisi. Varsinkin kun pöydän voi koristaa oman maun mukaan. Kuveja hankinnoista ehkä vähän myöhemmin, johonkin sisustus- tai kotiketjuun tms. :tilt:

Nyt on varmistunut sitten sekin, ettei tarvitse lakkoilla ensi viikolla. Kolme päivää ja vielä vapun aikana olisi ollut paha paikka niin kaupassa työskenteleville kuin asiakkaillekin, onneksi se vältetään. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Pascal Lemoix » Ti 20 Huhti 2010 20:44

Ihme homma, että vaikka tulee iltoja, joina on ihan kiistatta tylsää (kuten tänään), niin sittenkään ei saa tiettyjä roikkuneita juttuja edistettyä. Esim. luettua tiettyjä kirjoja/lehtiä.

Jostain syystä koen hirveän palkitsevaksi asioidenhoidon ja projektien loppuun / ajantasalle saattamisen. Eli vapaa-aikaan liittyvät kirjat, levyt, lehdet, TV-tallenteet jäävät rästitöiden lailla jollain tasolla haittaamaan ja aiheuttavat sieltä käsin vapaa-ajan stressin. :p Erityisesti tämä tuntuu pääsiäisen tapaisissa päivissä.
"Tunne ei koskaan valehtele."
-Jorma Uotinen
Avatar
Pascal Lemoix
 
Viestit: 5211
Liittynyt: La 26 Huhti 2008 00:54
Paikkakunta: L, Espoo

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Ke 21 Huhti 2010 07:46

Olen järkyttynyt. Heräsin tänään kuuden jälkeen täysin virkeänä ilman mitään herätystä. Tälläistä ei ole tapahtunut ikinä :friikki: . Minulla on vapaapäivä ja olin suunnitellut nukkuvani koko päivän. En tiedä mitä tekisin kaikella tällä ajalla. Taidan lähteä kaupungille hoitamaan asioita ja tappamaan aikaa kunhan kaupatkin joskus aukeisi.
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Outolintu » Pe 23 Huhti 2010 13:26

Äiti kettuilee mulle, ihan varmasti. Tai sit sen lomailu on pehmentänyt sen aivot, onneksi se palaa maanantaina töihin. Se heräteosti mulle "yöpaidan", joka on "niin ihana päällä", "eikä kuosissa ole mitään vikaa". Ensinäkin "yöpaita" on XXL-kokoinen kauluspaita, joka haisee ihan hyönteismyrkylle. Toisekseen sen kuosi on kuin suoraan mummon tapetista, valkoinen pohja, jossa on pastellinsävyisiä vaaleanpunaisia kukkia, vähän tähän malliin. Kolmanneksi se vetäisi vielä toisen hihan solmuun, kunnon amputoitu raaja -tyyliin.

Toki olen otettu, että äiti muistaa sairasta lastaan, mutta pahinta on, että se silmät kirkkaana yrittää väittää, että paita on ihana. :täh: Äiti joka on trendikäs ja hip ja kuuntelee Metallicaa. En voi uskoa. Joten sen on pakko olla kettuilua, jotta saavat sitten selän takana nauraa mulle. Tai jos se oikeasti on vakavissaan, niin kohta saan varmaan pelätä, että olohuoneeseen ilmestyy tällaiset sohvat.

Kuva
“I meant," said Ipslore bitterly, "what is there in this world that truly makes living worthwhile?"
Death thought about it.
Cats, he said eventually. Cats are nice.”
Avatar
Outolintu
 
Viestit: 385
Liittynyt: Ma 12 Touko 2008 20:05

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja theia » Pe 23 Huhti 2010 14:36

Moi :tilt:

Kivaa olla Suomessa :tilt: Kreikan matka uhkas kovasti venyä, mutta onneksi ei sitten oikeastaan venynytkään - matkareitti oli vähän pidempi kuin piti; (Thessaloniki-)Ateena-Kööpenhamina-Malmö-Tukholma-Turku-Helsinki. Thessalonikista joka tapauksessa olisin Ateenaan mennyt, niin en tiedä pitääkö se laskea tuohon reittiin. Oli muksa matka, vaikkakin loppupäiviä stressasi kotiinpaluun epätodennäköisyys. Onneksi pääsin suht sujuvasti, tosin lisäkustannuksia tuli n 200
juna- ja laivamatkoista + hostellista. Mut ei se kai oo niin justiinsa kun pääsi Helsinkiin ja kullan kainaloon.

It's so goooood to be back!
so weak and powerless.
Avatar
theia
Pahvi
 
Viestit: 3417
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 23:56
Paikkakunta: Sherwood

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja heartless » Pe 23 Huhti 2010 14:42

Outolintu kirjoitti:Kuva


Vaatekauppoja kierrellessä olen ihmetellyt, mistä kaikki kukkakuosit ovatkin sinne ilmestyneet. Rättikaupat ovat pullollaan vaatteita, jotka näyttävät siltä, että ovat alunperin olleet mummolassa verhoina. Ja jos on erehtynyt seuraamaan muotiblogeja niin kukkakuosihan on nyt kuuminta hottia.. ainakin monet bloggarit hankkivat ihan onnesta soikeina niitä henkkamaukan kukkaverho- rättejä.

Ilmoitettavaa sen verran, että tänään tuli lisää pääsykoekutsuja ja huomenna meen keilaamaan! :)
Doors are for people with no imagination.
(Skulduggery Pleasant)
heartless
 
Viestit: 490
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 15:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja puolikarkea » Pe 23 Huhti 2010 14:54

heartless kirjoitti:Vaatekauppoja kierrellessä olen ihmetellyt, mistä kaikki kukkakuosit ovatkin sinne ilmestyneet.


Eniten minua järkyttää ne pikkukukalliset legginsit. Oikeesti, mitä vittua? Kuka hitto semmoset haluais pistää päälleen. :lapsuusajan trauma:
minulle jää kertomus
joka muistuttaa elämääni
Avatar
puolikarkea
 
Viestit: 1216
Liittynyt: Ti 29 Huhti 2008 16:56

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja skray » Pe 23 Huhti 2010 18:07

puolikarkea kirjoitti:
heartless kirjoitti:Vaatekauppoja kierrellessä olen ihmetellyt, mistä kaikki kukkakuosit ovatkin sinne ilmestyneet.


Eniten minua järkyttää ne pikkukukalliset legginsit. Oikeesti, mitä vittua? Kuka hitto semmoset haluais pistää päälleen. :lapsuusajan trauma:


Todellakin, lapsuusajan kalsaritrauma.

Mä aion tänään viettää vain elokuvailtaa kultaseni kanssa ja vetäistä ison kasan porkkanoita dipin kanssa. Nom.
Sitten onkin koko viikonloppu töitä. :huoh:
Onneksi horsma tietää itse oman arvonsa.
Avatar
skray
 
Viestit: 2804
Liittynyt: Su 27 Huhti 2008 16:49
Paikkakunta: Maalla

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja damn » Pe 23 Huhti 2010 18:31

puolikarkea kirjoitti:Eniten minua järkyttää ne pikkukukalliset legginsit. Oikeesti, mitä vittua? Kuka hitto semmoset haluais pistää päälleen. :lapsuusajan trauma:


:femmat: . Viimeksi eilen näin aivan kamalat kukalliset legginsit, joista tuli mieleen lapsena minulla olleet kalsarit. En tykännyt niistä silloin, enkä todellakaan tykkää nytkään lähes parikymmentä vuotta myöhemmin. :umpfh: .

Tänään on hyvä fiilis, vapaapäivä ja pitäisi viettää iltaa Pojan kanssa :ahihi: .
Fail, fail again, fail better.
Avatar
damn
 
Viestit: 1506
Liittynyt: Pe 08 Elo 2008 14:59

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Dnd » Su 25 Huhti 2010 23:26

No voi perseensuti... Unohin Ebayn ja Atarin Stacy meni ohi ihan pilkkahinnalla. Yleensä tämä harvinaisempi kannettava maksaa ihan sikana.
Onko olemassakaan kokonaista totuutta?
Avatar
Dnd
Outo marsilainen kivi
 
Viestit: 1733
Liittynyt: To 01 Touko 2008 04:37
Paikkakunta: Kaukana poissa

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja Shay » Ma 26 Huhti 2010 20:39

BOOBQUAKE!!!!

Mun osallistuminen tapahtumaan jäi kyllä melko vajaaksi, vaikka vakoa olikin normaalia enemmän näkyvissä. :pepsodent:
Kaikki peittyi työtakin tai päällystakin alle, eikä muutenkaan jaksa kiinnostaa nuorien miesten keskittymiskyvyn
horjuttaminen omaa miestä lukuunottamatta. Tissivako jäi siis hyödyntämättä. :ei:
Lift me up above this, the broken, the empty. Lift me up and help me to fly away!
Avatar
Shay
Hukkasusi
 
Viestit: 3056
Liittynyt: Pe 25 Huhti 2008 20:32
Paikkakunta: Pään sisällä pimeässä

Re: Ilmotusta

ViestiKirjoittaja annastindeli » Ma 26 Huhti 2010 23:47

mutta Taiwanissa kuitenkin oli maanjäristys :friikki: 6,5 richterin asteikolla
Avatar
annastindeli
 
Viestit: 274
Liittynyt: Ti 06 Tammi 2009 21:44

EdellinenSeuraava

Paluu Huuhaa



Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa